„Sper că nu a mâncat oaia frunza”/”Dacă în loc de oaie s-ar pune un bou, cu siguranţă, ministrul ar fi foarte bine reprezentat”

0
379

„Sper că nu a mâncat oaia frunza. Frunza este un brand turistic care s-a finanțat din fonduri europene și pe care am avut obligația să îl păstrăm timp de cinci ani. Nu însemnă că avem obligația să-l schimbăm după cinci ani. Dacă ministrul actual, guvernul actual, specialiștii la acest moment apreciază că trebuie schimbat acest brand, foarte bine, să fie schimbat, întotdeauna este loc de mai bine. Ideea este că ce se pune în loc ar trebui să fie cel puțin de nivelul celui pe care îl avem acum. Nu mă pricep, nu știu dacă o oaie este brand-ul potrivit pentru România, iar ca să încerci acum, întâi de toate, să faci cunoscut la nivel mondial faptul că noi avem o baladă, ”Miorița”, și după aceea oamenii să înțeleagă că de fapt oaia este acel simbol mi se pare foarte complicat. Dacă se dorește să se schimbe actualul brand despre care eu spun că este un brand de succes, atunci cel mai bine este să se apeleze la specialiști”, a declarat Udrea pentru un post de televiziune.

“Să râdem cu Ministrul Turismului
Ministrul Turismului s-ar gândi să schimbe brandul de ţară pentru turism. Foarte bine, este oricând loc de mai bine. Problema este că ministrul ar vrea să fim reprezentaţi de Mioriţa, o baladă tristă, adică de o oaie sau eventual de cei trei ciobani care se omoară între ei.
Sunt convins că, dacă în loc de oaie s-ar pune un bou, cu siguranţă, ministrul ar fi foarte bine reprezentat”. (Traian Băsescu)

Mult controversata „frunză”, brandul turistic al României lansat în vara anului 2010, este pe cale să fie înlocuită cu o …oaie! Ideea a fost vehiculată, săptămâna trecută, de actualul ministru al Turismului, Mircea Dobre, la o întâlnire cu oamenii de afaceri din domeniu.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here