Connect with us

Actualitate

Politica în România de azi n-are nici o legătură cu cetăţeanul, ci cu ciolanu

Publicat

pe

Opinia publică a fost martoră mută a unui nou scandal politic. Printr-o Ordonanţă de urgenţă, Guvernul a luat preşedintelui dreptul de a avea un cuvînt de spus în numirea preşedintelui ANCOM.

De 27 de ani, de cînd mă uit de pe margine la tîrgul de fapte şi vorbe second hand numit viaţa noastră politică, conflictul dintre camarila de la Victoria şi camarila de la Cotroceni ( un conflict fără nici o legătură cu interesul public, strîns legat însă de interesele personale nu numai ale preşedintelui sau premierului, dar şi de cele ale armatei de fomişti din cele două palate, alcătuite din personaje pestriţe, de la consiliere care îndeplinesc şi rolul de ibovnice de avarie pînă la frizerul care-i spune clientului Ce bărbat bine sînteţi cu noua tunsoare!) a avut drept punct central prerogativele în materie de pix:

Cine are mai mulţi ştabi dintre cei doi – preşedintele şi premierul – în puterea pixului său?

Pentru că de cine depinde parvenirea într-un fotoliu depinde şi puterea preşedintelui sau a premierului de a rezolva o nepoţică, o cumnată sau un om de afaceri care-i face piața de lux Doamnei – Prima sau a Doua.

În cazul ANCOM conflictul a luat o amploare nebănuită, de proporţiile unuia stîrnit de o hîială în opţiunea geopolitică a României, pentru că preşedintele îşi vede pe zi ce trece tot mai împuţinate puterile, ceea ce-i reduce şi privilegiile, iar Guvernul PSD-ALDE, stînd cu fundul pe o majoritate parlamentară unică în postdecembrism, e tot mai hulpav în dobîndirea de noi puteri de a numi şi de a destitui. Dînd curs năravului postdecembrist, preşedintele beneficiază, pe lîngă Noua Securitate, Statul Paralel al sergenţilor majori mesianici, de un partid sau două. Cu ajutorul Statului Paralel, Preşedintele îşi paraşutează în fruntea partidului slugă un manechin vorbitor, avînd misiunea expresă de a face din partidul respectiv, indiferent de mărime şi orientare, o echipă de menaj a preşedintelui sau a nevestei acestuia.

Pentru Klaus Iohannis freacă podele de la Cotroceni Partidul Naţional Liberal, prăbuşit de la legenda de partid al Brătienilor la realitatea de a fi partidul Ralucăi Turcan, după ce a fost al Alinei Gorghiu. Nu e de mirare că, După ordonanţa de urgenţă, PNL a sărit în ajutorul tot mai castratului Klaus Iohannis pentru a-i lăsa măcar un miligram de testicule în materie de prerogative.

S-a ivit şi a crescut astfel Scandalul ANCOM.

PNL a făcut mare gălăgie pe chestia asta hămăind gîjîit, ajutat pe de lături de USR, cu schelălăitul.

La rîndu-le, PSD şi ALDE au sărit în ajutorul Guvernului.

Un nou Scandal fără nici o legătură cu interesul public, ci doar cu interesul personal. De ce spun asta?

Pentru că pe întinderea acestui scandal nici un politician, nici un consilier, nici un gurist n-a ridicat problema, marea problemă a ANCOM, problema adevărată, care interesează pe români:

Problemă care nu e cine numeşte şi cine dă afară pe Şeful ANCOM, ci cumplitele realităţi dintr-un domeniu pe care ANCOM îl administrează dezastruos, pentru că aici îşi spune cuvîntul corupţia, favoritismul şi alte rele moldo-valahe. În România ultimilor ani a luat amploare, urmînd mersul vremilor din alte ţări, comerţul on-line. Dezvoltarea acestui comerţ, răspunzînd unor mari modificări din comportamentul consumatorului, a dus şi la dezvoltarea firmelor mici şi mijlocii.

Numeroşi români din Bucureşti şi din ţară şi-au făcut firme de comerţ on-line.

Atent la acest domeniu, statul român a introdus rapid reglementări drastice, menite a preîntîmpina transformarea comerţului on-line într-un comerţ de tip socialist, în care clientul e la dispoziţia subsiorilor transpirate ale vînzătoarei botoase şi la scărpinatul în fund al magazionierului tălîmb. Produsele cumpărate on-line pot fi schimbate întrun anume termen fără nici o problemă. Marea majoritate a firmelor te contactează după ce ai făcut comanda.

Marile firme de comerţ on-line au introdus feedbackurile, după metoda de la firmele de telefonie mobilă.

Din nenorocire, comerţul on-line, unul dintre cele mai dinamice din ţara noastră, cuprinde nu numai firmele care vînd, ci şi firmele de curierat. Firme care depind în materie de licenţă şi de control de ANCOM-ul al cărui șef e atît de disputat în ultima vreme de cele două palate. Ei bine, nu cred să fie cetăţean al acestei ţări, intrat în contact cu lucrătorii unei firme de curierat, care să nu fi avut impresia că s-a întors la anii comerțului socialist din ultima parte a domniei lui Nicolae Ceaușescu cînd a fi vînzătoare la Pui Congelați îți dădea o autoritate de președinte al unei republici bananiere.

Mă număr printre persoanele care au pasiunea de a cumpăra cărți și device- uri. Cele mai multe cărți și deviceuri se găsesc însă on-line. Cînd fac o comandă, mă uit imediat, cu inima strînsă, la posibilităţile de a intra în posesia produsului. Dacă Doamne fereşte! firma on-line are contract de livrare cu Cargus. Cargus e un nume pe care, dacă-l postezi pe internet, te vei trezi cu pagini întregi de înjurături, acuzaţii, revolte, disperări. Am avut şi eu de a face cu Cargus. Rar am văzut în viaţa mea, viaţă în care am cunoscut şi comerţul socialist, un mai mare derbedeism cu vădite note de huliganism al curierilor care lucrează pentru această firmă. Potrivit angajaţilor acestei firme, dacă nu te găsesc acasă între 10 şi 17, te-ai lins pe bot de colet. Dacă vrei să le dai undeva întîlnire, te bruftuluiesc şi-ţi dau cunoscuta replică din comerţul socialist:

Nu-ţi place, nu mai cumpăra! Nu numai Cargus, dar și alte firme de curierat practică această captivitate a clientului.

Dacă ai de primit un colet trimis printr- o firmă de curierat. trebuie să te învoiești de la serviciu toată ziua. După ce te-ai învoit, acasă, nu poți face nimic.

Trebuie să stai atent la sonerie, pentru că firma nu-și dă nici măcar cu aproximație perioada de timp în care curierul va binevoi să sune la ușă. De multe ori stai degeaba: Curierul nu s-a mai obosit să vină, declarînd apoi că nu te-a găsit acasă. Peste tot în comerţul românesc s-au introdus mijloace de verificare a angajaţilor în raporturile acestora cu clienţii. Asta nu numai pentru că mai tot comerţul nostru stă sub supravegherea Protecţiei consumatorului, dar şi pentru că în acest domeniu concurenţa e sălbatică. Nimic din toate acestea nu se întîmplă în domeniul firmelor de curierat, aflate în domeniul de control al ANCOM. Firmele sînt puţine, deoarece ANCOM dă licenţe cu ţîrîita, interesată în a păstra monopolul pe piaţă al cîtorva firme de curierat, multe dintre ele de închis de mult, dar care activează mai departe, lăsate să-și facă de cap de ANCOM, din motive pe care o anchetă a Corpului de control al premierului ar trebui să se descopere și să le facă publice.

Nu de alta, dar în România ultimilor ani s-a creat o Mafie puternică, a doua după Mafia cimitirelor, dacă nu chiar întrecînd- o pe aceasta:

Mafia firmelor de curierat patronată de ANCOM.

Cînd am început să mă confrunt cu firmele de curierat, am crezut că numai eu sînt victimă, deşi dovedesc amabilitate ieşită din comun şi disponibilităţi asemenea de a colabora.

Întrebînd în dreapta şi-n stînga, am constatat că toţi cei care avuseseră vreun contact comercial cu firmele de curierat împărtăşiseră experienţa mea. Culmea e că mulţi dintre ei sînt lideri de opinie, conducători de ziare şi de televiziuni. Am vrut să văd ce se scrie pe internet despre aceste firme. Am descoperit o Vale a plîngerii. Exasperarea e atît de mare încît unii propun chiar o boicotare a acestor firme de către toţi românii. Chiar şi firmele de comerţ on-line se plîng de prestaţia firmelor de curierat. Nici ele nu pot face nimic. Firmele depind de ANCOM. ANCOM a cărei șefii e disputate de cele două camarile – de la Guvern şi de la Preşedinţie.

N-am scris aceste lucruri numai pentru a semnala că în România există şi se manifestă agresiv Mafii ale serviciilor, patronate de instituţiile de stat care răspund de buna lor funcţionare, ci pentru a atrage atenţia că în Scandalul ANCOM nici un politician n-a intervenit în numele interesului public pentru a cere anchetarea felului în care ANCOM patronează Mafia din curieratul rapid. Toţi politicienii au intervenit în chestiunea cine-l desemnează pe şeful ANCOM. Ce altă dovadă mai puternică decît asta vreţi pentru adevărul că politica în România de azi n-are nici o legătură cu cetăţeanul, ci cu ciolanu?!(Ion Cristoiu)

 

Actualitate

Europa ripostează în cursa spațială: Gigantii europeni se unesc pentru a contracara dominația SpaceX și a proteja suveranitatea

Publicat

pe

De

Trei dintre cele mai mari firme de apărare din Europa au ajuns la un acord pentru a-și uni afacerile spațiale, un demers motivat nu doar de imperativele pieței în fața rivalului american SpaceX, ci și de anxietatea crescândă a statelor europene cu privire la protejarea suveranității colective, potrivit oficialilor guvernamentali și experților.

Un răspuns strategic la amenințările globale

Această mișcare a Airbus, Leonardo și Thales vine într-un moment în care instituțiile cheie ale Europei cu rol în spațiu, precum și marile puteri spațiale precum Franța, Germania și Italia, își îndreaptă tot mai mult atenția spre consolidarea capacităților spațiale militare.

Proiectul Bromo: O nouă forță europeană în spațiu

Cele trei firme au declarat într-o declarație comună că noua lor companie mixtă, supranumită Proiectul Bromo până la alegerea unui nume oficial, are ca scop consolidarea „capacității de inovare, a autonomiei strategice și a competitivității” Europei în sectorul spațial (cu excepția lansărilor). Partenerii previzionează o cifră de afaceri anuală de 6,5 miliarde de euro (7,5 miliarde de dolari).

O replică europeană la Starlink?

Fuziunea, aflată în discuție de un an, a fost prezentată pe scară largă ca un efort european de a construi o putere satelitară cu capacitatea de a rivaliza cu Starlink-ul SpaceX. Atât Airbus, cât și Thales participă deja la un program comun finanțat de Comisia Europeană și Agenția Spațială Europeană (ESA), care lucrează la construirea unei rețele de comunicații prin satelit și internet similară Starlink pe orbita joasă a Pământului, numită Infrastructure for Resilience, Interconnectivity and Security by Satellite, sau IRIS2. Un contract inițial de 12 ani, în valoare de aproximativ 10,6 miliarde de euro (12,3 miliarde de dolari), a fost semnat în decembrie 2024 de Comisie și de consorțiul SpaceRISE condus de Eutelsat, SES și Hispasat, și susținut de Thales Alenia Space, OHB, Airbus Defence and Space, Telespazio, Deutsche Telekom, Orange, Hisdesat și Thales Six.

O strategie complexă, nu un simplu „Starlink killer”

Cu toate acestea, analiștii subliniază că nici constelația IRIS2 de aproximativ 282 de sateliți, nici Proiectul Bromo, nu sunt suficient de mari pentru a depăși Starlink-ul de unul singur, ci mai degrabă sunt piese dintr-un mozaic de activități europene menite atât să consolideze influența regională pe piața internațională, cât și să mențină un punct de sprijin în războiul geopolitic intens pentru ceruri purtat de China, Rusia și Statele Unite.

Potrivit lui Caleb Henry, director de cercetare la Quilty Space, citat de Breaking Defense, „Proiectul Bromo nu este un ucigaș Starlink. Punerea în comun a producției poate da putere producției de sateliți, dar utilizarea deplină a acestei capacități înseamnă construirea unei mega-constelații, iar … IRIS2 este prea mic pentru a satisface această nevoie.”

Suveranitatea europeană în joc

Henry a adăugat: „Proiectul Bromo este o acțiune de suveranitate. Fuziunea celor mai mari doi producători de sateliți din Europa, plus afacerea spațială a Leonardo, ar fi fost considerată sever anticoncurențială în urmă cu un deceniu. Astăzi, cel mai mare risc competitiv perceput nu este un monopol european, ci faptul de a fi lăsat în urmă de SUA și China. În loc să aibă giganți spațiali europeni care concurează puternic între ei, ei se pot concentra pe câștigarea de afaceri împotriva concurenței din afara continentului și, făcând acest lucru, pot păstra rolul Europei în politica de mare putere a spațiului.”

Fortificarea capacităților militare spațiale

Aceasta include consolidarea poziției Europei în spațiul militar, a declarat un oficial guvernamental european pentru Breaking Defense. Țările europene „s-au trezit” atât la importanța centrală a capacităților spațiale pentru puterea militară, cât și la amenințările tot mai mari la adresa sistemelor spațiale reprezentate de Rusia și China, a explicat oficialul. Tim Farrar, un analist veteran al pieței spațiale europene, a fost de acord. „Toată lumea manevrează în jurul interesului UE pentru spațiu și interesului pentru apărare”, a spus el.

Un moment strategic pentru influență

Mai mult, calendarul acordului de fuziune pare să fi avut ca scop anticiparea reuniunilor majore de sfârșit de an ale diferitelor instituții europene pentru a stabili prioritățile și finanțarea viitoare, a declarat oficialul guvernamental european.

Planuri ambițioase pentru apărare și securitate spațială

Consiliul European, organul de conducere al Uniunii Europene cu 27 de membri, a aprobat un nou plan cincinal pentru dezvoltarea capacităților de apărare, numit „Preserving Peace — Defence Readiness Roadmap 2030”, care include dezvoltarea unui „Scut Spațial European” printre cei patru piloni ai săi.

„Consiliul European solicită dezvoltarea comună accelerată a activelor și serviciilor spațiale care servesc scopurilor de securitate și apărare, precum și protecția activelor existente, inclusiv a activelor cu dublă utilizare, având în vedere importanța lor pentru autonomia strategică a Europei”, se arată în comunicatul de presă al consiliului.

Comisia Europeană, ramura executivă a UE responsabilă de gestionarea bugetului colectiv, a propus noul plan la 15 octombrie, dar a inclus puține detalii despre conceptul de scut spațial, cu excepția faptului că ideea este de a construi pe baza programelor actuale ale UE, cum ar fi Galileo — versiunea europeană a rețelei de sateliți GPS a SUA — și IRIS2.

În plus, ESA va organiza reuniunea sa ministerială în perioada 26-27 noiembrie, unde cele 23 de state membre vor decide asupra unei propuneri a directorului Josef Aschbacher de a cheltui aproximativ 23 de miliarde de euro (26,25 miliarde de dolari), o creștere de 36% față de ultimul buget stabilit în 2022, potrivit unui articol din iunie din SpaceIntel Report.

Citeste in continuare

Actualitate

Sardinia: Acolo unde piloții de vânătoare învață să gândească, nu doar să zboare

Publicat

pe

De

O schimbare radicală în pregătire pregătește aviatorii pentru cerințele cognitive ale războiului modern.

Timp de zeci de ani, pregătirea piloților de vânătoare s-a concentrat pe abilitățile fizice și pe măiestria mecanică. Dar, odată cu apariția aeronavelor de generația a cincea, precum F-35, este nevoie de un nou tip de războinic – unul care poate procesa cantități vaste de date, poate lua decizii în fracțiuni de secundă și poate opera ca un nod într-un sistem de luptă complex, în rețea. Așa cum subliniază Robbin Laird, un expert veteran în domeniul apărării, „Succesul în cabina de pilotaj nu mai depinde în primul rând de priceperea fizică… În schimb, factorul definitoriu a devenit capacitatea cognitivă.”

Decalajul cognitiv: un nou tip de provocare

Metodele tradiționale de pregătire a zborului au creat un „decalaj periculos”, lăsând piloții nepregătiți pentru cerințele cognitive ale războiului modern, afirmă Laird. Vechiul model, conceput pentru o eră în care noile capacități însemnau atașarea de noi componente hardware, pur și simplu nu mai este suficient într-o lume în care actualizările de software pot modifica fundamental capacitățile unei aeronave între misiuni.

Intră în scenă Școala Internațională de Pregătire pentru Zbor

La Școala Internațională de Pregătire pentru Zbor (IFTS) din Sardinia, Italia, această transformare nu este doar recunoscută; ea este abordată sistematic. Susținută de Leonardo în colaborare cu CAE, IFTS remodelează modul în care forțele aeriene occidentale pregătesc aviatorii pentru luptă.

Laird, care a vizitat Baza Aeriană Decimomannu, unde se află IFTS, notează că școala folosește avionul de antrenament avansat M-346, o platformă centrată pe software care oglindește arhitectura aeronavelor de luptă moderne. Acest lucru permite IFTS să „preia concepte operaționale și tehnici tactice direct de la escadrilele F-35 sau Eurofighter de primă linie și să le integreze în mediul de antrenament aproape imediat.”

„Mobilier mental”: redefinirea mentalității aviatorului

IFTS nu doar învață piloții să zboare; ei remodelează „mobilierul mental” al pilotului de luptă – cadrele cognitive și tiparele de luare a deciziilor care determină eficacitatea în lupta aeriană modernă. În aeronavele mai vechi, piloții dedicau resurse cognitive enorme controlului de bază al aeronavei. Sistemele moderne fly-by-wire gestionează automat aceste sarcini, eliberând lățime de bandă mentală pentru gestionarea informațiilor și luarea deciziilor.

Descărcarea antrenamentului: ecosistemul LVC

IFTS utilizează un ecosistem de antrenament Live Virtual Constructive (LVC) cu patru grupuri. Grupul unu oferă antrenament nelimitat, gratuit, folosind simulatoare care rulează software-ul real al aeronavei. Grupul doi introduce tehnologii de realitate augmentată și virtuală. Grupul trei avansează studenții la antrenamentul la nivel de misiune cu aeronave reale, piloți pe simulatoare și forțe generate de calculator.

Grupul patru funcționează ca o sală de integrare, injectând amenințări sintetice, rachete sol-aer și aeronave inamice în operațiunile aeronavelor reale, reducând consumul de combustibil și costurile.

Revoluția conductelor: armonizarea antrenamentului

Poate că cea mai importantă inovație a IFTS este armonizarea completă a întregului sistem de pregătire a piloților de vânătoare din Italia. Începând cu 2016, Forțele Aeriene Italiene au revizuit fiecare fază de pregătire, asigurându-se că fiecare se bazează pe cea precedentă.

Instructori din programul M-346, unități de conversie operațională și piloți de escadrilă operațională se întâlnesc la fiecare șase luni pentru a revizui procedurile și a ajusta programele de studiu pe baza experienței operaționale reale. Acest lucru creează o buclă continuă în care lecțiile operaționale se întorc în sistem.

Rezultate măsurabile

Studenții care absolvă faza 4 necesită acum cu treizeci la sută mai puțin timp de antrenament la unitatea de conversie operațională Eurofighter. Ei sosesc cunoscând deja tacticile, apelurile radio și procedurile, cu arhitectura lor mentală deja pusă la punct. Studenții italieni obțin în mod constant cele mai bune rezultate la programul de pregătire F-35 de la Baza Aeriană Luke.

Un motor de construire a coalițiilor

Cu douăsprezece forțe aeriene aliate care trimit studenți, IFTS a devenit un motor de construire a coalițiilor. Menținând transparența cu privire la curriculum și standarde, Forțele Aeriene Italiene construiesc încredere și interoperabilitate la nivelul pilotului individual.

Lecții pentru viitor

Modelul IFTS demonstrează principii cruciale: proprietatea militară asupra standardelor contează; armonizarea conductelor de pregătire elimină risipa; feedback-ul continuu menține pregătirea relevantă; iar sistemele de pregătire definite prin software se potrivesc cu platformele de luptă definite prin software.

Școala Internațională de Pregătire pentru Zbor creează aviatori al căror „mobilier mental” a fost creat pentru un viitor incert, în care software-ul determină capacitatea, dominația informațiilor determină rezultatele, iar integrarea coalițiilor definește succesul. „Aceasta este adevărata revoluție care se întâmplă în Sardinia”, conchide Laird, „nu învățarea piloților să zboare mai bine, ci învățarea lor să gândească diferit.”

Citeste in continuare

Actualitate

Startup-ul Shield AI dezvăluie X-BAT, un nou concept de dronă de luptă cu inteligență artificială

Publicat

pe

De

Startup-ul de inteligență artificială Shield AI a anunțat astăzi planuri de extindere în domeniul hardware-ului militar, dezvăluind un nou concept de dronă de luptă, denumită X-BAT, pe care compania intenționează să o piloteze cu software-ul său de autonomie intern.

Aripioară fără pilot de dimensiuni importante

Aripioara fără pilot este o dronă de Grupa 5, terminologia Pentagonului pentru cele mai mari sisteme fără pilot, care poate decola și ateriza vertical. Imaginile publicate de Shield AI arată teste cu un motor cu reacție mare, alături de o dronă cu suprafețe elegante concepute pentru a reduce semnătura radar a sistemului.

Un concept inspirat, potrivit președintelui Shield AI

„Este o aeronavă cu adevărat inspirațională”, a declarat președintele și co-fondatorul Shield AI, Brandon Tseng, în timpul unui eveniment de prezentare în Washington, marți, pentru noua dronă, unde a fost expus un model static unui public format din reprezentanți ai industriei și ai guvernului. „Și când o veți vedea, cred că vă veți gândi probabil: ‘La naiba, chestia asta e super cool.'”

Parteneriate viitoare pentru producția X-BAT

Evenimentul de marți a prezentat un model la scară al dronei, mai degrabă decât un model complet de producție. În timp ce Shield este proiectantul sistemului, oficialii companiei au declarat că un partener va fi implicat pentru a ajuta la producerea efectivă a X-BAT, Armor Harris, șeful unității de afaceri aeriene a firmei, spunând reporterilor că „vom anunța parteneriatele noastre în următoarele săptămâni”.

Motor de Clasa F-16, dar opțiuni multiple

În mod similar, Harris a declarat că furnizorul de propulsie cu care compania colaborează va fi anunțat „în următoarele săptămâni”. Cu toate acestea, el a descris X-BAT ca funcționând cu un „motor de clasa F-16” care dispune de un postcombustor și o duză de vectorizare a tracțiunii, care a fost „dezvoltat inițial pentru un program de vectorizare a tracțiunii F-15 de la sfârșitul anilor 1990”. El a declarat ulterior reporterilor că „sunt disponibile multiple opțiuni de motor”.

Un sistem complet, ghidat de inteligența artificială Hivemind

X-BAT este prezentat ca un sistem „complet”, a spus Harris, cu pilotul computerizat „Hivemind” al firmei în centrul aeronavei pentru a se asigura că drona cu reacție poate opera în medii cu comunicații întrerupte. (În timp ce Shield AI oferă X-BAT cu Hivemind ca pilot, drona poate suporta și software autonom de la furnizori externi.)

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România. Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național? Garantăm confidențialitatea! Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații - Secția Anticorupție

Știri calde

Exclusivo oră ago

Sindicaliștii „Diamantul” anunță ofensivă în instanță pentru recuperarea CIB: „Cea mai importantă acțiune pe drepturi din istoria MAI!”

Polițiștii și militarii, gata de luptă pentru drepturile lor financiare Sindicatul „Diamantul”, prin vocea lui Emil Pașcut, a anunțat o...

Exclusiv10 ore ago

Mioveniul suedez: Pușcăria românească, paradis fiscal scandinav?

Inovație la „mititica”: De la gratii la Startup-uri? Penitenciarul Mioveni, un nume care până acum evoca mai degrabă evadări spectaculoase...

Exclusiv10 ore ago

Chef de pomană anti-fraudă la București: OLAF și RoAid dau lecții la fraieri cum să nu mai fure!

Balcanii se laudă că luptă cu corupția, dar OLAF vine cu bățul să-i mai „picească”! București, orașul unde miticii se...

Exclusiv12 ore ago

Teoroc și tăcerea „Mielului Penitenciar”: Când SNPP era mut ca peștele și Halchin arunca cu salarii pe WC-uri ilegale!

Circul grotesc al ipocriziei sindicatelor penitenciare – Ediția „când tăcerea e de aur, dar corupția e platină!” În lumea pestriță...

Exclusiv12 ore ago

Polițista din Botoșani, acuzată că a beneficiat ilegal de servicii turistice, a câștigat procesul cu IPJ!

O angajată a Inspectoratului de Poliție Județean (IPJ) Botoșani, reprezentată de Sindicatul Diamantul, a câștigat definitiv un proces intentat de...

Exclusivo zi ago

Familia Teoroc: De la padoc de lux la circ de strada – Râsul plânsului în sistemul penitenciar! (Ediția cu polițiști santajați și vuvuzele sub frică)

Motto: În România, corupția e ca o telenovelă: nu se termină niciodată, dar măcar ne mai amuză (amar). Atenție, însă,...

Exclusivo zi ago

„Conduită infectă și abuzivă”: Sindicatul Diamantul denunță secretizarea cercetării disciplinare a lui Vitalie, invocând o comparație flagrantă cu o altă procedură

Emil Pascut de la Sindicatul Diamantul a dezvăluit un fragment dintr-o analiză comparativă menită să demonstreze caracterul abuziv al secretizării...

Exclusivo zi ago

Circul Teoroc își joacă ultima reprezentație: Lacrimi sindicale pentru „Finu” și un grad de chestor confiscat de la obraz!

În lumea pestriță a sistemului penitenciar românesc, familia Teoroc, abonații de lux la robinetul puterii, ne oferă un nou spectacol...

Exclusiv2 zile ago

Update/Apocalipsa de plastic de la Aricestii Rahtivani: Fumul ne mântuiește!

Coseco Waste ne arată cum se face „reciclare” cu artificii și mult tupeu Un iPhone disperat ne anunță sfârșitul lumii...

Exclusiv2 zile ago

Ploieștiul în fierbere: Primarul Politeanu dezlănțuie infernul asupra viceprimarului Alexandru Săraru!

De la popriri ignorate la acuzații penale: Un scandal de corupție zguduie Primăria Ploiești! Prahova, tărâmul unde scandalurile politice și...

Exclusiv2 zile ago

Politeanu, Primarul-Paratrăsnet: Cum gunoiul imobiliar incearcă să murdărească imaginea unui oraș infrumusețat

De la nunta pe Bulevard la acuzații halucinante: Mafia imobiliară scoate artileria grea, dar Politeanu rămâne neclintit Prahova, județul unde...

Exclusiv2 zile ago

De la „fofilica” la Prefectură: Ascensiunea halucinantă a unui combinagiu politic – Zoia, „mama” lui Matei, chiar ești bine?!

Atenție, cetățeni! În lumea pestriță a politicii românești, mai apare câte un personaj de te face să te întrebi dacă...

Exclusiv2 zile ago

Penitenciarul Ploiești si eternul Valentin Matei: Comisar-Șef, influencer de ocazie și păzitorul mistic al mormanului de gunoi 

Apt limitat la muncă, nelimitat la inimioare pe Instagram și maestru într-ale concediilor strategice. Valentin Matei, un nume sonor în...

Exclusiv2 zile ago

Protestul sindical din 29 Octombrie: Circ cu ursul Bolo sau apărarea ultimă a barosanilor? 

Oare chiar le pasă liderilor sindicali de nenorocirile polițiștilor sau vor doar să-l vadă pe Bolo zburând de la Palatul...

Exclusiv2 zile ago

Coca-Cola: secretul murdar din Ploiești – Cum ne otrăvește „băutura fericirii” cu apa de canal, sub ochiul complice al autorităților!

De la zâmbet american la coșmar românesc, Coca-Cola a ajuns să fie sinonimă cu corupția și nepăsarea crasă. La Ploiești,...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Criptomonede Taxi Heathrow London

Top Articole Incisiv