Connect with us

Actualitate

Efectul nu e niciodată cauza!

Incisiv

Publicat

pe

Suntem, chiar dacă nu recunoaștem, ceea ce facem. Pentru că nimic nu-i întâmplător și nici efectul hazardului.

Analiza efectelor ne ocupă majoritatea timpului în care am putea acumula experiență reală, cultură și civilizație și am putea îndrepta sau îndepărta erorile în care persistăm. Despicăm firul în patru după ce cauza și-a produs efectele și trecem cu vederea, mult prea ușor și tangent când e vorba de cauza care a generat efectul. Blamăm, înjurăm, cârtim, invidiem, condamnăm, criticăm, desființăm, pe oricine și orice ni se pare imoral și care reprezintă un efect al unei soluții imorale, dar ocolim cauza producerii efectului, respectiv ce a determinat soluția imorală, ca și cum efectul n-ar avea cauză. Și analiza efectelor nu-i doar o pierdere de timp, ci presupune un consum uriaș de resurse, care are ca rezultat, în majoritatea cazurilor și o manipulare pe măsură și o deturnare evidentă a întregului sistem de valori, privite, exclusiv, din zona efectelor.

Plângem și condamnăm proasta adminisitrare (risipire) a banului public, a averii publice (cedată, în cele mai multe cazuri, gratis, de cei puși s-o administreze, unor grupuri de interese) și faptul că cetățeanul este umilit, desconsiderat, furat și mințit de cei numiți să administreze eficient (managerieze) banul public și averea publică. Și ca un fatalism preacceptat, ne-am obișnuit cu postura de gloată inertă, incapabilă să schimbe ceva dintr-un mecanism defect care generează, ca și cum ar fi setat astfel, în cazul numirii managerilor publici, numai exemplare imorale. Le înjurăm, criticăm, desființă, dar nu facem nimic să schimbăm mecanismul care produce și promovează astfel de specimene, de tip fanariot, ce ne vând și aservesc corporațiilor și noului sistem de „valori” al sclaviei mondiale.

Din nefericire pentru cetățeanul onest, mecanismul de promovare a mangerului public, adică al ordonatorului de credite, este unul defect, păgubos și falimentar, care are la bază un sistem imoral de reguli, neoficial, dar care, perfecționat și adaptat prin toleranță,  funcționează perfect. Nimeni nu este promovat pe bază de valoare profesională, morală sau competență probată și nici ca urmare a unei selecții ce garantează eficiență și moralitate în administrarea banului public și a averii publice. Confundând, în cele mai multe cazuri, „instrumentul” (funcționarul) cu cel ce-l manevrează, toată artileria, în cazul eșecului, o îndreptăm spre efect, adică spre „instrumentul” prin care s-a desăvârșit „opera” de distrugere și nu spre cauză, adică spre „mâna” care a utilizat „instrumentul”. Managerul public (șef de instituție, autoritate, regie, intreprindere cu capital public, etc.) și forul politic de decizie, care l-a impus, par, pentru că sunt publice, efectul și cauza catastrofei. Și atunci, eronat, pe unii îi executăm și-i facem țapi ispășitori, surghiunindu-i în „piața publică”, supunându-i judecății mass-media, iar pe ceilalți (politicienii) îi acuzăm doar de imoralitate și de complicitate la ceea ce se întâmplă în fapt, fără a-i pune la plată. Adevărul însă e dicolo de cortină, adică de ceea ce se vede, politicul și managementul fiind, în fapt, efectele, adică instrumentele prin care „programatorii” reali își valorifică proiectele și își implementează mecanismele.

Pe principiul biblic, al perfecțiunii decalogului, scopul oricărei numiri se ascunde în spatele unor concepte teoretice, morale, ce privesc cetățeanul și binele public. Fiecare numire este acompaniată de promisiuni morale, de genul eliminării subiectivismului, risipei sau clientelismului de tip mafiot în administrarea banului public și a averii publice. Nimeni nu recunoaște public că numirile, în fapt, au la bază exact aceste obiective: furtul banului public și al averii publice și că orice manager este numit pentru a facilita furtul, nu pentru a-l stopa. Însă realitatea nu poate fi mușamalizată, pentru că se reflectă în „buzunarul” fiecărui cetățean și este mai mult decât evident (dovedit de experiență și exemplele concrete) că toate numirile în funcțiile publice au ca scop asigurarea cadrului jefuirii banului public și a averii publice.

Cel mai elocvent exemplu, de cum se manageriază banul public, în interesul unor grupări, este cel privind managementul Agenției Naționale de Administrare Fiscală (A.N.A.F.).  Născută demagog, cu scopul de a fi o structură modernă, eficientă, în ceea ce privește colectarea banului public, încă din start, Agenția a devenit, clar, instrumentul grupărilor de tip mafiot. Aparent, decizia înființării Agenției, a fost una politică, generată de conceptul progresist al puterii politice, de îmbunătățire a mecanismului de colectare a impozitelor și taxelor. În realitate însă, prin managerii numiți, Agenția a devenit un instrument controlat de grupările de tip mafia, care, prin  intermediul A.N.A.F., au creat un mecanism de protecție al operațiunilor de devalizare a bugetului public. Un mecanism, structurat, în special, pe următoarele componente: colectarea, directă, în numele statului, de la populație sau firme, prin înființarea și exploatarea unui sistem paralel, a obligațiilor bugetare; neplata obligațiilor bugetare, beneficiind de facilități nereale, scutiri subiective sau de toleranță fiscală;  însușirea banilor publici, colectați de A.N.A.F., prin metoda rambursărilor având la bază operațiuni nereale; însușirea banilor publici prin furtul acestora din alocările de la buget pentru investiții publice, apelând la operațiuni comerciale fictive, după care banii rezultați erau „spălați” și redistribuiți. Or, ca să funcționeze acest mecanism, al sustragerii banilor publici destinați să ajungă la buget sau aflați în buget, trebuia să fie asigurat controlul total al A.N.A.F., control care nu putea fi asigurat decât prin numirea politică a șefilor acestei instituții. Iar numirile s-au operat cu siguranță nu pe principii profesionale sau morale, ci pe principii de apartenență la structurile de tip mafia, de obediență și subordonare necondiționată acestor structuri.

De la înființare și până în prezent, numirile în fruntea A.N.A.F., chiar dacă formal au fost făcute politic, în fapt, au fost operate de crima organizată. Adică de mafia evaziunii fiscale, mafia alocațiilor bugetare pentru investiții sau mafia retrocedărilor, cei care, așa cum rezultă din ultimele cercetări, au susținut financiar campaniile electorale și, în cele mai multe cazuri, candidații politici, atât în alegerile locale cât și parlamentare. Cu mici excepții (ale celor care și-au construit deja notorietate și care se confundă cu grupările politice) nici un politician nu a fost și nu este fără stăpân, adică independent și nu acționează obiectiv dacă lovește în interesele stăpânului. Or, dacă majoritatea politicienilor au „stăpân”, nu e logic că administratorul public, respectiv Guvernul, este numit de „stăpân” prin intermediul politicianului „instrument” ? Și atunci, în aceeași logică, putea ajunge, în fruntea A.N.A.F., vreun manager fără „stăpân” ? Putea un Chițoiu, Pop, Blejnar sau Diaconu să ajungă șefii „caseriei” publice, prin „accident”, fără sprijinul greilor mafiei ce controlau și controlează economia ? Ca unul care a activat în sistemul fiscal  – și cunoaște forte bine multe dintre grupările care au susținut ascendența unor foști șefi a-i A.N.A.F., interesele pe care le-au protejat și efectele reale ale acestor numiri în devalizarea bugetului -, pot afirma, fără să greșesc, că mecanismul subordonării grupărilor de interese a administrației publice locale, a parlamentarilor, a numirii miniștrilor și, prin intermediul acestora, controlul total al administrției publice, nu permitea „accidente”, tocmai într-un astfel de sector vital pentru mafia fiscală.

Plecând de la acest incontestabil adevăr, al dependenței șefilor A.N.A.F. de „stăpâni”, cauza ineficienței A.N.A.F., a dezastrului reprezentat de ponderea evaziunii fiscale în raport cu PIB și veniturile fiscale oficiale colectate, care se află aproape în „echilibru” (50% fraudă fiscală, 50% venituri fiscale colectate) și lipsa de performanță a A.N.A.F., incapabilă să strice „echilibrul” dintre fraudă și gradul de colectare al veniturilor fiscale, este mai mult decât evidentă. Cum nici un șef al A.N.A.F. – chiar dacă aparent a fost numit politic, ceea ce-i conferă, formal, o oarecare independență decizională -, n-a fost fără „stăpân”, e logic că legătura de cauzalitate dintre stăpâni și șefii ANAF este explicația comportamentului șefilor ANAF vis-a-vis de „toleranța” excesivă față de frauda fiscală sau chiar participarea directă a acestora. Iar „stăpânii” reprezintă adevarata cauză a efectelor dezastruoasei administrări a fondurilor publice și averii publice în România. Pentru că, în orice circumstanțe am analiza, managerii public doar formal au fost angajații statului. În fapt, în majoritatea deciziilor majore, aceștia au „onorat” obligațiile către „stăpânii” care i-au numit, protejat și, în cazul în care nu s-au compromis iremediabil, i-au renumnit în funcții, pentru a le servi interesele.

Și dacă între Chițoiu, Pop, Blejnar sau Diaconu, există diferențe în ceea ce privește abordarea de către mass-media a mangementului realizat la cârma A.N.A.F., acestea nu se datorează, în nici un caz, obiectivității, adică raportându-se ponderea evaziunii fiscale și colectării veniturilor bugetare în PIB, ca urmare a managementului. Ci, raportându-se la principiul „borcanului cu miere”, departajarea este făcută de cât de vizibil au violat șefii A.N.A.F., personal, „borcanul cu miere”, direct sau indirect.

Dacă însă am vrea adevărul, „gol-goluț”, adică cel „edemic”, neinfluențat de subiectivul concept al „binelulu și răului” privit prin prisma interesului, logic și corect ar fi să săpăm la rădăcina cauzei ce-a generat efectele gen Chițoiu, Pop, Blejnar sau Diaconu, rădăcina fiind exprimată de cine sunt, de ce au decis și cât au profitat „stăpânii” care au impus, prin instrumentul politic, aceste numiri. Aprofundând „subiectul”, cu siguranță ni se va devoala o altă dimensiune, aparent imperceptibilă, a pupitrului și mediului real din care este condusă societatea românească. Adică am avea imaginea cauzei reale ce generează efectele ce încep să ne copleșească, pe care le plătim mult prea scump și pe care le disecăm, analizăm, înfierăm, sistematic, omițând cauza. Iar din acest decor, indiferent de doza de manipulare ce ne este impusă forțat, nu putem elimina personajul pricipal, „stăpânul”, indiferent  de „brandul” pe care-l poartă și care, în diferite faze ale ascensiunii nulităților profesionale din fruntea A.N.A.F., au contribuit la promovare și „școlarizare” a celor ce s-au dovedit a fi slugi perfecte pentru o mafie care a jefuit și continuă să jefuiască banul public și averea publică, „decontând” cu „instrumentele” utilizate: politicieni și demnitari. Crucificând, în piața publică, pe altarul ce ostoiește setea de sânge a mulțimii manipulate, doar „instrumentele” cu care este jefuit cetățeanul, fără a sancționa, în același mod, și „stăpânul” care a dat ordinul, nu facem decât să acceptăm fatalismul care ne condamnă să fim slugile hoților ce controlează societatea.

Ec Pavel Roman

Citeste in continuare
Publicitate
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Actualitate

EXCLUSIV/ALBU FELICIA ISABEL. ASOCIATIILE, PREJUDICIEREA BUGETULUI SI LEGATURILE CU POLITICUL

Incisiv

Publicat

pe

De

I. La alegerile locale din anul 2012, ALBU FELICIA ISABEL a sprijinit formatiunea ALDE in campania electorala, fiind in prietenie mare cu Gratiela Gavrilescu.

  1. Dupa acest sprijin, rasplata nu s-a lasat prea mult asteptata. Cu concursul lui “El comandante”, directorul general “suspendat” al Politiei Locale Ploiesti (omul Gratielei Gavrilescu). ALBU FELICIA ISABEL a reusit sa prejudicieze aceasta instiututie din poziţia de prestator de servicii de pregătire/formare profesională angajată / reprezentantă la ASOCIATIA PENTRU SPRIJIN SI TRAINING RESURSE UMANE (A.S.T.R.U.) şi ASOCIATIA „SANSE LA UN VIITOR MAI BUN”.

     Cauza se afla pe rolul DNA – Serviciul Teritorial Ploieşti şi face obiectul dosarului nr. 255/P/2015 în care s-a început urmărirea penală.

Reamintim ca, prin REFERATUL DE NECESITATE nr. 1098 / 30.06.2015, semnat indescifrabil pentru sef Serviciu resurse umane, juridic, contracte, procedure, s-a solicitat si obtinut aprobarea pentru efectuarea de catre 31 cursanti, in perioada iulie – august 2015 (cu mentiunea „conform anexelor”) a “unor programe de formare profesionala/perfectionare, destinate dezvoltarii competentei si aptitudinilor necesare cresterii calitatii rezultatelor obtinute in exercitarea atributiilor”, costul estimativ fiind de 000,00 lei.

Semnatura apartine numitei MANOLACHE ROXANA, consilier juridic in cadrul serviciului sus amintit, iar aprobarea a fost data de GHEORGHE CARMEN DANIELA, director general al Politiei Locale Ploiesti.

Sintagma „conform anexelor” face trimitere la 3 (trei) coli format A4, nedatate, nesemnate, in care, tabelar, sunt nominalizati nu numai cursantii propusi, dar si, deja, elemente care nu puteau fi cunoscute in acea faza, respectiv:

  • – perioadele concrete, efective de desfasurare;
  • – locatia / hotelurile in care urma sa aiba loc fiecare curs („RIO” – Jupiter, „RALUCA” – Venus, „LIDO” – Mamaia), toate identice ofertei care va fi fost declarata castigatoare – celei a Asociatiei „Sanse la un viitor mai bun ”.
  1. A doua zi, pe 2015, s-au inregistrat la secretariatul Politiei Locale Ploiesti doua oferte:

– cea cu nr. 1647/01.07.2015 a ASOCIATIEI „SANSE LA UN VIITOR MAI BUN” semnata de numitii ALBU ANDREI – presedinte Consiliu Director si ALBU FELICIA ISABEL – persoana de contact cu telefon 0724(******), oferta care indica exact hotelurile din anexele la REFERATUL DE NECESITATE;

– cea cu nr. 1648/01.07.2015 a ASOCIATIEI PENTRU SPRIJIN SI TRAINING RESURSE UMANE (A.S.T.R.U.), care nu are mentionate datele de identificare[2], semnata de LAZAR VALENTIN – presedinte si aceeasi ALBU FELICIA ISABEL persoana de contact cu telefon 0724(******) (care ofera locatii in Eforie Nord – hotel „IBIZA”, Saturn – hotel „CERNA” si Cap Aurora – hotel „MAJESTIC”);

Se sustine ca ar mai fi fost depusa si o a treia oferta, a „HARRISON CONSULTING” SRL, inregistrata la nr. 1646/01.07.2015, dar care nu a fost transmisa de respectiva entitate, nu este semnata si nici datata, nu are adresa de insotire, ci a fost listata de una din persoanele implicate din Politia Locala Ploiesti (probabil de Manolache Roxana, deoarece facturile privind contravaloarea serviciilor efectuate de firma castigatoare le-a adus personal la secretariat pentru a fi inregistrate, locatie in care a mentionat ca „le-a primit prin posta, la adresa de domiciliu”), din internet, pentru a se intruni, formal, numarul minim de trei oferte. De altfel, aceasta asa-zisa oferta nu este dedicata, documentatia listata fiind, de fapt, o prezentare generala exhaustiva a firmei, cu toate tipurile de cursuri pe care le ofera, niciunul pe profil „ordine publica, paza si control la institutiile publice locale”. Este foarte posibil ca „HARRISON CONSULTING” nici sa nu cunoasca ca a participat la o astfel de procedura de achizitie publica.

  1. In aceeasi zi cu primirea „ofertelor”, 2015, a avut loc la sediul Politiei locale Ploiesti sedinta de lucru a Comisiei de analiza a oportunitatii incheierii contractelor de achizitii publice stabilita prin Decizia nr. 91/05.06.2015, care s-a intrunit in urmatoarea componenta:

Presedinte

Teodorescu Florin – sef Birou comercial (Bravo Teo, probabil de asta va duceti la ziua de nastere a urmaritei penal? Sunteti cum bate vantul? Pacat…);

Membri:

– Manolache Roxana – consilier juridic in cadrul Serviciului resurse umane, juridic, contracte, proceduri;

– Constantinescu Camelia – politist local in cadrul Biroului protectia mediului;

– Tatu Loredana – politist local in cadrul Biroului disciplina in constructii si afisaj stradal;

– Dumitrescu Lavinia – sef Birou relatii cu publicul, comunicare si managementul calitatii;

– Popa Mihail – armurier in cadrul Biroului administrativ, logistica si sanatate si securitate a muncii;

– Buligescu George – sef Birou ordine publica I;

– Soare Mihaela – consilier in cadrul Biroului financiar – contabilitate;

– Francu Melania – politist local in cadrul Serviciului Disciplina in constructii, afisaj stradal si protectia mediului;

Secretar:

– Zafiu Mihaela – consilier juridic in cadrul Serviciului resurse umane, juridic, contracte, proceduri.

Comisia a stabilit ca oferta cea mai avantajoasa este cea prezentata de Asociatia „Sanse la un viitor mai bun” inregistrata cu nr. 1647/01.07.2015.

  1. Aspectul ca locatiile din oferta declarata castigatoare pe 01.07.2015 erau cunoscute din 30.06.2015, data intocmirii si aprobarii REFERATULUI DE NECESITATE si a ANEXELOR la acesta.
  2. Sub aspectul infractiunii de luare de mita: directorul general GHEORGHE CARMEN DANIELA a primit din partea ASOCIATIEI „SANSE LA UN VIITOR MAI BUN”, pentru sine, fiica sa si prietenul acesteia (3 persoane), foloase necuvenite materializate intr-un sejur complet (cazare in camere single si una dubla pentru 7 nopti / 8 zile) in perioada 12 – 19.08.2015, la hotelul „LIDO” din Mamaia.

Valoarea foloaselor, conform ofertei, a fost de 8295 lei (3 x 2765), la care se adauga contravaloarea meselor (3 persoane x 3 mese/zi x 8 zile).

  1. Secretara Comisiei, ZAFIU MIHAELA – consilier juridic in cadrul Serviciului resurse umane, juridic, contracte, proceduri, a fost recompensata cu un sejur gratuit pe Litoral, intr-una din locatiile unde au fost organizate aceste cursuri.
  2. Liderul uneia din organizatiile sindicale constituita la nivelul Politiei Locale Ploiesti, FANAREANU DRAGOS (sef Birou ordine publica II) a beneficiat – pentru a nu denunta frauda – tot de un sejur, in aceleasi conditii.
  3. Diferit de caracterul fraudulos al intregii proceduri de achizitie publica, inteleg sa evidentiez si totala lipsa de utilitate / eficienta a acestor asa-numite „cursuri de perfectionare profesionala”, prin ducerea acestora in derizoriu.

Astfel, printr-o adresa (probabil transmisa prin e-mail), ALBU FELICIA ISABEL (care indica calitatea de „coordonator formare”) aduce la cunostinta conducerii Politiei Locale Ploiesti ca hotelul „RALUCA” din statiunea Venus nu ofera conditii corespunzatoare de cazare si masa, motiv pentru care cursurile din perioada 26.07 – 02.08.2015 au fost relocate la hotelul „DELTA” din Jupiter care – pentru buna desfasurare a cursurilor de perfectionare profesionala pe profil ordine publica si paza / control obiective – a oferit:

►la restaurant – ambianta romantica, momente comice, muzica (canzonete italiene, chansonete frantuzesti de pe malurile Senei), dans, magie, animatori si o atmosfera intima, teatru pentru copii cu eroi din basme si desene animate;

►pe plaja – amenajari speciale pentru mamici, tatici si bunici;

►in Parcul Copiilor „Baby Land” – tobogane, plase elastice, curse cu obstacole, iar ca invitati speciali in fiecare seara tematic pe Batman, Spiderman, zana Ariel, pirati si indieni.

Intreaga suma a fost cheltuita din bani publici pentru cate un concediu pe Litoral in vara anului 2015 al unor angajati anume selectionati (peste 31, la care se aduga persoane din afara institutiei), petrecut sub pretextul participarii la cursuri de perfectionare profesionala, servicii care nu s-au prestat in realitate.

S-a creat aparenta de legalitate a procedurii simplificate de cerere de oferte reglementata de art. 124 si urm., coroborat cu art. 19, toate din OUG nr. 34/2006, deoarece:

– doua oferte apartin, practic, unor entitati aflate in intelegere si conduse de aceleasi persoane;

– a treia oferta nu a existat de fapt;

– intreaga procedura s-a derulat in doua zile: 30.06.2015 si 01.07.2015, castigatoarea fiind deja cunoscuta dinainte;

– serviciile de formare / perfectionare profesionala nu s-au prestat, intocmindu-se documente fictive care ar atesta efectuarea cursurilor.

GHEORGHE CARMEN DANIELA, fosta MUSAT, actualul director general “suspendat” al Politiei Locale Ploiesti, a detinut, in perioada mandatelor fostului primar PSD al Municipiului Ploiesti, Calota Emil (2000-2008), functiile de sef Serviciu Control si, apoi, de director al Directiei Control si Relatii Publice a Primariei Ploiesti. ALBU FELICIA ISABEL i-a fost subordonata, fiind incadrata, in aceeasi perioada, pe functia de referent la Serviciul control si libera practica din structura directiei susmentionate.

 

De la ALDE la P.M.P, de la Gratiela Gavrilescu la Catalina Bozianu

  1. In alegerile locale din anul 2016, ALBU FELICIA ISABEL a fost implicata alaturi de Catalina Bozianu in campania electorala a PMP Prahova, afisand fata de aceasta o prietenie suspecta.

Nici de aceasta data “rasplata” nu s-a lasat prea mult asteptata.

ALBU FELICIA ISABEL a luat “examenul” la CSM Ploiesti.

Entitatea ale cărei patrimoniu şi interese au fost păgubite/lezate este Clubul Sportiv Municipal Ploieşti (CSM), structură sportivă de drept public organizată sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Ploieşti (HCL nr. 108/31.08.2004 şi Legea nr. 69/2000 privind educaţia fizică şi sportul) şi coordonată de Primarul Municipiului Ploieşti.

Raporturile juridice stabilite de CSM Ploieşti cu FUNDAŢIA CENTRUL de FORMARE APSAP FUNDAŢIA CENTRUL de FORMARE APSAP (CIF _____, cu sediul în Bucureşti, str. Ştefan cel Mare nr. _), bl. _, sc. _, ap. _, Sector _) este ofertanta pe care numita ALBU FELICIA ISABEL, şef Birou achiziţii publice şi organizare competiţii la CSM Ploieşti, a propus-o prin Referatul nr. 4346/06.07.2017 să i se atribuie serviciul Cursuri de perfecţionare profesională prin achiziţie directă.

   Serviciile au inclus formare profesională pe 2017 şi pachet servicii hoteliere pentru 25 de persoane.

Menţionăm că Nota justificativă privind valoarea estimată şi aprobare achiziţie directă nr. 3801/16.06.2017 este un fals material, modificându-se vizibil / grosolan data şi nr. documentului. Atât ofertele FUNDAŢIEI CENTRUL de FORMARE APSAP cât şi celelalte documente interne ale CSM Ploieşti (rapoarte, referate, note justificative) în legătură cu această achiziţie, sunt întocmite concordant, în înţelegere, pentru a crea aparenţa de legalitate, respectiv de respectare a Legii nr. 98 / 201 privind achiziţiile publice, observându-se eforturile conjugate ale mai multor salariaţi de a favoriza unicul ofertant, FUNDAŢIA CENTRUL de FORMARE APSAP.

„Perfecţionările” au avut loc în lunile iulie-august 2017, în următoarele „centre” de pregătire:

MAMAIA – HOTEL GRAND ASTORIA, HOTEL COMANDOR AMIRAL ORFEU,

EFORIE NORD – HOTEL STEAUA DE MARE

COSTINEŞTI – VOX MARIS GRAND RESORT

BĂILE FELIX – HOTEL PRESIDENT

POIANA BRAŞOV – HOTEL ALPIN

Valoarea integrală totală plătită depăşeşte cuantumul pentru care legea prevede încredinţare directă. În secundar, este necesar a se evalua utilitate şi oportunitatea unor astfel de cheltuieli, în condiţiile în care situaţia financiară a clubului este precară, s-a aflat în incapacitate de plată / încetare de plăţi.

Surse judiciare au confirmat ca s-au conexat cele doua dosare si urmarirea penala va incepe si pe alti membrii din comisia de achizitii de la Politia Locala Ploiesti.

 

COINCIDENTE SAU “SUSPICIUNI REZONABILE” IN LEGATURA CU OAMENII DEPUTATULUI CATALINA BOZIANU, SEFA PMP PRAHOVA

  1. CSM Ploiesti semneaza la data de  23.05.2017 contractul nr 72 cu firma SOFEXPERT PROJECT SRL, cu sediul in comuna Sirna, pentru “lucrari de reparatii tencuieli interioare si exterioare la pereti si tavane special cu infiltratii” si nicidecum pentru reabilitarea totala a Bazinului Vega Ploiesti asa cum au fost pacalite autoritatile.

Sa va tineti bine! Omul din spatele acestei firme era membru P.M.P. la data semnarii contractului. Valoarea contractului semnat este nici mai mult, nici mai putin de 441.111,61 lei fara TVA, in urma actului aditional nr 1 semnat, IN MOD DUBIOS, la aceeasi data cu semnarea contractului, respectiv 23.05.2017.

Ce este interesant? CSM Ploiesti semneaza un alt contract cu aceeasi firma pentru stadionul “Ilie Oana” din Ploiesti.

La fel ca si in cazul Bazinului Vega din Ploiesti, vechea conducere (Decu Crangasu) a C.S.M Ploiesti a trebuit sa aloce alti bani in afara contractului pentru a remedia starea stadionului declarat neconform de catre I.S.U Prahova. Totul pe bani publici. Culmea, Catalina Bozianu stia si era disperata ca aceasta firma nu avea autorizatie de constructie si spera sa nu afeteze imaginea P.M.P.

Declarația data reporterilor ziarului Incomod, de către Decu Crângașu, este spumoasă:

  1. Un alt “om” al deputatului Catalina Bozianu a luat “examenul” la Politia Locala Ploiesti

Petrescu Bogdan, secretar general al PMP, mana dreapta a deputatului Catalina Bozianu a luat “examenul” la Politia Locala Ploiesti, la Ordine Publica I, fapt descris de Incisiv de Prahova la vremea respectiva, probabil prin metoda “Mocanu Isabela Gabriela si Adrian Vaida”, metoda de succes in aceasta institutie. Din comisie a facut parte celebra Mocanu Isabela Gabriela si dupa “castigarea” concursului de catre concubin – au plecat impreuna la Gura Humorului. O fi dat si el spaga 1000 de Euro? Deci, nu este de neglijat  faptul ca, fostul secretar general al PMP este actualul “concubin” al sefei Oficiului Juridic din Politia Locala Ploiesti, Mocanu Isabela Gabriela si pentru el se “pregatise” un concurs prin care acesta sa devina seful la Serviciul de Interventie (mascati) din aceasta institutie, tot prin aceeasi metoda déjà patentata.

De ce am dat toate aceste legaturi “periculoase”? In contextul in care organele de cercetare penala intentioneaza sa inceapa urmarirea penala impotriva lui Albu Felicia Isabel, aceasta lanseaza si se lauda in spatiul public ca are o anumita “protectie” conferita de prietena sa Catalina Bozianu, deputat in Parlamentul Roamaniei si sefa PMP Prahova. Printre aceste aberatii lansate de Albu Felicia Isabel reiese si faptul ca, intentioneaza sa arunce toata vina pe fostele conduceri ale CSM Ploiesti, respectv ale Politiei Locale Ploiesti (asa cum a procedat si la Garda Financiara si/sau Corpul de Control al Primariei, etc) si, totodata ca isi va continua prejudicierea altor institutii nestingherita.

In acest sens, cu protrectia sus mentionata (probabil doar in capul acesteia, speram sa nu fie reala alegatia acesteia), Albu Felicia Isabel activeaza pe o alta fundatie…ASOCIATIA “AI SENS”, unde regasiti la contact numarul acesteia. (Gurile rele vorbesc ca in aceasta asociatie ar fi si un conilier PMP, lucru pe care nu il credem dar vom face verificari). Vom monitoriza ce institutii vor mai fi prejudiciate si ce ii mai “pica” in plasa acesteia. (Irinel I.).

 

N.R –Asa cum a sifonat-o pe Gratiela Gavrilescu si Carmen Ghoerghe, cu siguranta Felicia Albu Isabel o va “sifona” si pe Catalina Bozianu.

– Oare chiar nu stie Catalina Bozianu ce fac oamenii sai din subordine?

 

 

 

 

Citeste in continuare

Actualitate

EXCLUSIV/ Una din aberatiile juridice introduse in proiectul de lege de modificare a Cpp

Incisiv

Publicat

pe

De

Una din aberatiile juridice introduse in proiectul de lege de modificare a Cpp, aprobat in Senat acum trei zile. Sunt mai multe dar nu doresc acum sa le comentez!

Oare cum in cadrul unui proces judecatoresc inceput, organele de urmarire penala au rol determinant si nu judecatorul, presedintele instantei etc…

Va las sa apreciati „oportunitatea” textului de lege nou introdus. Oare cine o fi fost initiatorul de drept al textului in cauza pentru ca nu cred ca parlamentarii initiatori ce se regasesc in preambulul documentului sunt adevaratii creatori de norma! (Col ® SRI, Ion Dedu).

https://www.senat.ro/Legis/Lista.aspx?cod=21342

https://www.senat.ro/Legis/PDF/2018/18L239CR.pdf

 

Citeste in continuare

Actualitate

EXPLOZIV/De la căldură: Gușă zice că există Stat Paralel, că DNA Ploiești e UM a Statului Paralel

Incisiv

Publicat

pe

De

Mă uit pe Realitatea (de la căldură, cred): Gușă zice că există Stat Paralel, că DNA Ploiești e UM a Statului Paralel, că nu e normal ca firmele și oamenii să fie prezentați pe la televiziuni cum că ar fi ”penali”, cu cătușe și cu dosare puse în cârcă. Iohannis cică e prea pasiv. Hai, dă-mă dreak! Ce s-o fi întâmplat cu mr. Gușă? Băi, Rifai, tu auzi, fată, ce zice șef-tu? Păi, ce-am făcut mă, nene, mă? Păi nu e cum zice Herr Ioha, că există doar un Stat, care este chiar EL? Că ”penalii minte”? Nu pare deloc prost Gușă la ora asta, din contră… ce-o fi fumat? Să dea și la alții… zik 🙂
Later edit: Gușă zice că Gitenstein a cam ”hoțomănit” prin România, pe la Fondul Proprietatea, pe care l-a cam jecmănit (așa am scris și eu la DNA) iar Klemm, prietenul lui Gitenstein, se târâie pe holuri pe la Sibiu… așa ceva ați mai pomenit?, precizeaza Ingrid Mocanu pe pagina sa de socializare. (Sava N.).

 

 

 

Citeste in continuare

Parteneri

Știri calde

Actualitate11 ore ago

EXCLUSIV/ALBU FELICIA ISABEL. ASOCIATIILE, PREJUDICIEREA BUGETULUI SI LEGATURILE CU POLITICUL

I. La alegerile locale din anul 2012, ALBU FELICIA ISABEL a sprijinit formatiunea ALDE in campania electorala, fiind in prietenie...

Actualitate11 ore ago

EXCLUSIV/ Una din aberatiile juridice introduse in proiectul de lege de modificare a Cpp

Una din aberatiile juridice introduse in proiectul de lege de modificare a Cpp, aprobat in Senat acum trei zile. Sunt...

Actualitate11 ore ago

EXPLOZIV/De la căldură: Gușă zice că există Stat Paralel, că DNA Ploiești e UM a Statului Paralel

Mă uit pe Realitatea (de la căldură, cred): Gușă zice că există Stat Paralel, că DNA Ploiești e UM a...

Actualitate11 ore ago

EXPLOZIV/Securitatea a preluat PMP-ul/ Cum a scăpat Securitatea și Tomac de Traian Băsescu

Astăzi se petrece ultima zi din cariera domnului Traian Băsescu de om politic, dar și ultima zi a PMP-ului, ca...

Actualitate11 ore ago

Wess Mitchell, adjunctul secretarului de stat american, va vizita Romania pe data de 18 iunie pentru a discuta despre securitate regionala si cooperare economica

Wess Mitchell, adjunctul secretarului de stat american pe Europa – pozitie ocupata anterior de Victoria Nuland –, va vizita Romania...

Actualitate3 zile ago

EXPLOZIV/Planul MALEFIC prin care îl voia „spânzurat în pădure la Păulești” pe un fost procuror/”PORTOCALA”, ORI ESTI NEBUN, ORI ESTI DEMENT/SA ITI FIE RUSINE!

Noi înregistrări incendiare cu procurorul de la DNA Ploiești, Mircea Negulescu, au apărut joi seara, la Antena 3. Portocală voia...

Actualitate3 zile ago

EXCLUSIV/ABERATIILE JURIDICE ALE MINCINOASEI NON-VALORI MOCANU ISABELA GABRIELA, SEFA OFICIULUI JURIDIC DE LA POLITIA LOCALA PLOIESTI

O reglementare a Comisiei Europene înlocuiește legea autohtonă privind datele cu caracter personal cu o alta, mult mai severă din...

Actualitate3 zile ago

EXCLUSIV/INCISIV DE PRAHOVA A AVUT DREPTATE/DOCUMENTE/SINDICATUL „DIAMANTUL”DESFIINȚAT DE PREȘEDINTELE ALES (DE CĂTRE PĂSCUȚ EMIL)

În data de 05 mai 2018, Alexandru Firicel – liderul sindical „Diamantul” de la nivelul D.G.P.M.B.-secția 13 Poliție și șef...

Actualitate3 zile ago

EXCLUSIV/In drept, Presedintele Romaniei prin nesemnarea decretului de revocare a procurorului sef DNA, incalca cel putin doua legi

– Legea nr. 47/1992 privind organizarea și funcționarea Curții Constituționale, „Art.11… (2) Deciziile și hotărârile se pronunță în numele legii....

Actualitate3 zile ago

EXPLOZIV/ Israel la SIE, SUA la SIE/”Nazi”, in genunchi in fata Tel Aviv!

Pe 3 mai dezvaluiam ca ”gata, Dragnea muta la SIE”, subliniind ca generalul Silviu Predoiu va pleca de buna voie...

Actualitate3 zile ago

Sefia SIE: Iohannis face un sacrificiu de tura in meciul cu PSD

COMENTARIU DE BOGDAN TIBERIU IACOB PRELUARE INPOLITICS.RO: Șocul dimineții: președintele Klaus Iohannis semnează decretul de propunere a lui Gabriel Vlase...

Actualitate3 zile ago

Haideti cu protocolul!

Am ascultat sedinta Plenului CSM de azi care a inceput cu cererea pe care am trimis-o Consiliului sa o intrebe...

Actualitate4 zile ago

EXCLUSIV/ZIARUL INCISIV DE PRAHOVA CONTRA ACTUALEI CONDUCERI A S.P.R. „DIAMANTUL”/ ȘI-AU VÂNDUT MEMBRII ADERSARILOR?

Dezvăluirile Ziarului Incisiv de Prahova în spațiul public cu privire la unele ilegalități grave din interiorul Sindicatului Polițiștilor din România...

Actualitate5 zile ago

EXCLUSIV/ “ Eu am 7 dosare penale si scap de toate…EU SUNT MARTORUL PRINCIPAL AL D.N.A, EU SUNT OMUL D.N.A.-ULUI”, declara ADRIAN VAIDA zis si “LACHE”, directorul interimar al Politiei Locale Ploiesti. (Episodul II)

ADRIAN VAIDA, directorul general interimar al Politiei Locale Ploiesti (zis si “LACHE”) a plecat vineri in jurul orelor 14.20 din...

Actualitate5 zile ago

EXCLUSIV/ Cei de la ICCJ nu cunosc legea aplicabila in domeniul emiterii mandatelor pe securitate nationala

Constatam cu surprindere din comunicatul ICCJ de ieri ca presedinta ICCJ nu cunoaste legea in domeniul securitatii nationale, respectiv induce...

Top Articole Incisiv