Connect with us

Actualitate

De ce ne mai trebuie Parlament și Guvern dacă avem C.S.A.T.?

Publicat

pe

 

Evaziunea fiscală, mita, traficul de influență, minciuna, furtul, înșelăciunea sunt manifestările și instrumentele cu care operează majoritatea pripășiților noului tip de societate, care, din punct de vedere moral, ne-au întors în epoca feudală. Și n-ar fi posibile dacă spoiala de cultură, lipsa de profesionalism și mediocritatea cronică, afișate de la „vlădică la opincă”, într-o lume dominată de ipocrizie și substituție a valorii cu imbecilism șmecheresc, n-ar caracteriza societatea și n-ar încuraja manifestarea șmecheriei imorale ca o alternativă viabilă ce garantează parvenirea. Trăim într-o lume cu susul în jos în care logica și adevărul sunt servite cu picătura, din când în când, printre alții și de către Curtea Constituțională, care, ca și un pacient în covalescență, mai zvâcnește din când în când, atenționând că este încă vie. Numai că din ce în ce mai rar și apatic.

Cantonați într-un perpetum mobile, din care nu mai evadăm, caracterizat de prezența eternelor figuri politice ce reprezintă veșnicul colac de salvare de la înecul în hârdăul imens în care tot ei ne-au introdus, părem că deținem recordul imbecilismului, înâpățânându-ne în prostia de a trata ca salvatori pe cei care ne-au aplicat capete în gură, șuturi în organele genitale sau ne-au pus bocancul cazon pe grumaz, încât abia mai respirăm. Creduli până la fanatism, trăim din promisiuni iluzorii, îmbătați cu minciună, fericiți când „aleșii” noștrii își etalează averile incomensurabile obținute prin furt și ne sfidează cu opulența, atât ei cât și beizadelele lor inculte și imbecile, pripășite prin Parlament, Guvern, administrație (chiar și SRI), pe care le transformăm în V.I.P.-uri mondene și din imbecili în valori.

Într-un astfel de decor sinistru, dominat de prostie, în care încălcarea drepturilor cetățenești, constituționale, a devenit ceva firesc – pentru că turma habar n-are ce drepturi are, darămite să mai ceară și respectarea lor -, croșeele Curții Constituționale, aplicate în plexul uriașului colos SRI, ridicat prin toleranța extremă a cetățeanului, aproape că n-au efecte, fiind anihilate de puterea promovată și instalată cu binecuvântarea aceluiași SRI omniprezent și omnipotent. Se pare că într-o societate dominată de mediocritate și ignoranță, Constituția, legile și drepturile fundamentale umane, pentru putere și serviciile vasale, sunt jaloane de plastic, ușor de înlăturat, pentru că nu există o reacție pe măsură, ci doar palide scâncete, ale unei mass-medii mercenarizate și aservite și a unei societăți civile muribunde, ce se aud de după draperiile sălii unde are loc marea reprezentație a exercitării puterii.

Curtea Constituțională a decis că interceptările SRI sunt neconstituționale și, logic, acestea nu mai pot constitui probe în toate dosarele aflate pe rolul instanțelor (principiul cauzelor pendinte). În consecință, cu excepția cazurilor care privesc siguranța națională (delimitate strict prin art. 3 din Legea 51/1991 a siguranței naționale), SRI nu mai are dreptul să efectueze interceptări, nici direct, nici ca „prestator de servicii” prin intermediul tehnicii din dotare. Că sunt necesare investiții în tehnică de interceptare și recrutare de personal; că centrul de interceptare, împreună cu aparatura și personalul, aflat în subordinea SRI, trec sub control civil și vor fi subordonate Parlamentului, Guvernului ori Ministerului Justiției, sunt variante imperative, logice și incontestabile, care nu permit prea multă marjă de interpretare și nici abordări paranoia de faliment al justiției civile.

Și totuși, miniștrii și specialiștii Guvernului Cioloș,  pozând în analfabeți care, chipurile, n-au înțeles, nici literar, nici în spiritul constituției, Decizia Curții Constituționale cu privire la eliminarea totală a SRI din ecuația interceptărilor din cazuzele ce nu privesc siguranța națională, încearcă o nouă cacealma tipic dâmbovițeană, în care SRI nu va mai proceda, direct, la efectuarea interceptărilor, ci, indirect, va asigura aparatura și personalul (și, automat, arhivarea !) necesare efectuarii interceptărilor. Adică, vor nu vor, Parchetele vor depinde tot de SRI, de certificatele ORNIS, de „filtrele” militare și de tehnica din dotarea SRI, care, în orice circumstanță, oricât de restrictivă ar părea, e evident că garantează SRI acces la toate interceptările efectuate de organele de cercetare penală, pentru că ei rămân proprietarii și administratorii serverelor în care se salvează și stochează informația. Prin această șmecherie decizia Curții: „…este justificată opţiunea legiuitorului ca mandatul de supraveghere tehnică să fie pus în executare de procuror şi de organele de cercetare penală, care sunt organe judiciare, conform art.30 din Codul de procedură penală, precum şi de către lucrătorii specializaţi din cadrul poliţiei, în condiţiile în care aceştia pot deţine avizul de ofiţeri de poliţie judiciară, în condiţiile art.55 alin.(5) din Codul de procedură penală„, devine una formală, inaplicabilă, un fel de struțo-cămilă generată de interpretarea subiectivă a noțiunii de „punere în executare”, care, în opinia „specialiștilor” guvernamentali înseamnă interceptarea convorbirilor sau mesajelor de către organele de cecetare penală, cu tehnica din dotarea SRI, stocând informația pe serverele SRI, servere care râmân în patrimoniul si administrarea SRI. Păi, în aceste condiții, cine naiba rămâne posesorul tuturor informațiilor ? Cine poate opri „valorificarea” lor neoficială ? N-ar fi mai sigure, în aceste circumstanțe, chiar serverele „Google” sau „Yahoo”, neutre în luptele pentru putere din România ? Având în vedere „antecedentele” (porția sufocantă de stenograme furnizate mass-media înainte ca dosarele să fie făcute publice și manipulările din campaniile electorale), cu siguranță că ar fi mai sigure serverele „Google” și „Yahoo” !

Deci, prin ordonanța de urgență, prin care, inexplicabil, Guvernul Cioloș s-a grăbit să prelungească nu să clarifice, starea de incertitudine privind aplicarea constituției sau încălcarea drepturilor constituționale, nu numai că nu s-a tranșat problema beneficiarului informațiilor, ci a fost complicată și mai mult. Astfel, grăbindu-se să intervină (clar în favoarea SRI nu a Constituției și cetățeanului) Guvernul încalcă flagrant Constituția, emițând o ordonanță într-un domeniu în care nu avea competență materială. Pentru că, conform art. 73, alin. (3) din Constituție, în cazul legilor organice, guvernul poate interveni doar în situația în care, prin reglementările pe care le conțin, actele normative emise „au consecințe pozitive în domeniile în care intervin” (Decizia C.C.1.189/2008). Or, despre ce consecințe pozitive putem vorbi când ordonanța guvernului asigură, în continuare, arhivarea de către SRI a interceptărilor realizate de organele de cercetare penală, adică acces la informații ? Nu e evidentă neconstituționalitatea ordonanței ?

Și, ca de obicei, devenit o cutumă în România, nimic nu se poate realiza fără Consiliul Suprem de Apărare a Ţării  (CSAT). Un organism care, prin aportul ex-președintelui Traian Băsescu și-a lărgit infinit competențele și a devenit o putere paralelă, ce substituie, în mod curent, Parlamentul României. Rămasă fără urmări și fără o reacție pe măsură, șmecheria CSAT de a aduăga la o lege emisă de Parlament (la art. 3 din Legea 51/1991, au fost adăugate, prin decizia CSAT, noi atribuții SRI), noi prerogative, ce au permis SRI să efectueze acte de cercetare penală, deși contravin Legii 14/1992 și Constituției, cutuma a fost preluată și reînviată și de noul Președinte, Klaus Iohannis, acesta reacționând prompt la Decizia CSAT ce vizează direct încălcarea atribuțiilor constituționale de către SRI, prin convocarea CSAT. Deși potrivit art.119 din Constituție, CSAT „organizează şi coordonează unitar activităţile care privesc apărarea ţării şi securitatea naţională, participarea la menţinerea securităţii internaţionale şi la apărarea colectivă în sistemele de alianţă militară, precum şi la acţiuni de menţinere sau de restabilire a păcii”, are atribuții strict limitate, întrunit, de urgență – de parcă ar fi apărut o problemă de siguranță națională -, CSAT a analizat și s-a pronunțat, avizând favorabil Ordonanța Guvernului Cioloș privind măsurile aprobate în urma Deciziei nr. 51/2016 a Curții Constituționale. Și asta în condițiile în care, potrivit art. 4, lit. d) din Legea 415 din 27 iunie 2002, CSAT avizează proiectele de acte normative iniţiate sau emise de Guvern privind: „securitatea naţională; organizarea generală a forţelor armate şi a celorlalte instituţii cu atribuţii în domeniul securităţii naţionale; organizarea şi funcţionarea Consiliului Suprem de Apărare a Ţării; pregătirea populaţiei, a economiei şi a teritoriului pentru apărare; propunerile de buget ale instituţiilor cu atribuţii în domeniul securităţii naţionale; alocaţiile bugetare destinate ministerelor şi serviciilor cu atribuţii în domeniul apărării, ordinii publice şi siguranţei naţionale; condiţiile de intrare, trecere sau staţionare pe teritoriul României a trupelor străine; numirea în funcţiile prevăzute în statele de organizare cu grad de general-locotenent, viceamiral, similare şi superioare acestora” domenii care, oricât de subiectivi am fi și de paranoia, este evident că nu privesc, sub nici o forma, dispoziţiile art.142 alin.(1) din Codul de procedură penală. Și atunci, care a fost logica convocării de către Klaus Iohannis a CSAT? Nu e clar că la presiunile și pentru SRI s-a făcut această convocare ?

România se află într-o ipostază tenebroasă a existenței ei. O insulă între est-ul controlat de expansionismul rusesc și musulman radical și vest-ul letargic, boem, unde civilizația morală se află la apogeu. Un „no man’s land” moral în care se experimentează un grețos amestec de civilizații bazate pe elemente morale și imorale. Si dacă influența vestică este reprezentată, în special, de progresul tehnologic, din punct de vedere social și al civilizației continuăm să rămânem arhaici, influențați de est-ul rusesc sau musulman, în care morala se rezumă la „a te descurca”. O societate caracterizată de „scopul scuză mijloacele”, în care informația, indiferent cum este folosită, este vitală.

Lupta pentru acapararea puterii în România a pervertit totul: cetățeni, mass-media, instituții de stat, ONG-uri, culte, învățământ, cultură, etc. Aproape totul este infestat și virusat cu cangrena generată de morbul puterii. În această luptă, devenită cronică, instituțiile statului, fie că se numesc SRI, DNA, DIICOT, Parlament, Guvern, au devenit măciuci și ghioage pentru altoit adeversarii. Păpușarii care le controlează, prin numiri politice, prin promovări imorale, se folosesc de orice prilej și de orice metodă pentru a implica instituțiile publice în luptele pentru putere. Conștient sau manipulat, fiecare funcționar din instituțiile de forță, este angrenat (mai mult sau mai puțin, dar nu neutru) în luptele pentru putere și în păruiala națională generală. Loviturile sub centură, capetele în gură, croșeele în ficat, uppercuturi în barbă (figurativ vorbind), fac parte din arsenalul combatanților. Iar în disputa generală, „care pe care”, fără menajamente, deținerea și controlul informației este vital. Astfel, până în prezent, cine a deținut informația, a controlat măcelul și a decis finalul, pentru că a putut aplica lovituri năucitoare celor vizați, care au fost eliminați chiar înainte de a conta. Și cine a deținut informația a controlat, în primul rând, mass-media, furnizând, înainte de a deveni publice, „dovezi” ale așa zisei vinovații, în doze credibile, substituid justiția cu o tele-justiție sau o justiție mass-media, controlată prin dozajul informației și prin presiuni extraordinare care au influențat justiția oficială. Astfel, în timp, printr-o încălcare grosolană a Constituției, s-a cimentat și format o supra-structura uriașa, compusă din posesorul informației (SRI) și beneficiarul informației (mass-media), care a controlat și continuă să controleze România, stabilind, arbitrar și subiectiv, prin presiunea uriașă capabilă s-o exercite, cine și cât deține puterea în România, cine rămâne și cine dispare din peisajul puterii.

Prin Decizia nr. 51/2016, Curtea Constituțională a fracturat, oficial, monopolul asupra informației, cu consecințe dezastruoase nu asupra siguranței naționale și nici asupra dosarelor în care există interceptări nelegale, ci asupra controlului informației care contează în lupta pentru putere. Spargerea monopolului informației înseamnă pierderea controlului unor grupări asupra societății și asupra adversarilor. Spectrul apariției concurenței în domeniul informațiilor, presupune eliminarea arbitrariului și dă frisoane celor care s-au obișnuit să controleze societatea prin dozarea informației și manipularea mass-media prin dozaj. Lecturând presa și vizionând media, în cazul Deciziei 51/2016 a CC, este mai mult decât evident cine au fost beneficiarii privilegiați a informațiilor în premieră, furnizate de „stăpânii” informațiilor și cine au de pierdut și de câștigat din această reașezare a dreptului de acces la informații. De asemenea, reacțiile Guvernului Cioloș și ale lui Klaus Iohannis, arată clar tabăra în care au jucat și joacă, pentru că, aproape pe față, au luat poziție, vădit ostilă deciziei Curții Constituționale și pro SRI, convocând CSAT (ca urmare a considerării pierderii monopolului informației de către SRI o problemă de siguranță națională, adică spargerea monopolului informației e sinonimă cu atacarea armată a României) și emițând o Ordonanță de Urgență (prin care nu numai că nu pun în aplicare decizia Curții Constituționale, ci, sfidând Curtea Constituțională și Constituția, lărgesc prerogativele SRI și întăresc controlul și monopolul acestei instituții asupra informației). Și iar asistăm bezmetici la o repriză de păruială între ariviști, disperați să ajungă la putere, incapabili să percepem cât și până când mai suportă societatea astfel de experimente antidemocratice, în care statul de drept este terfelit chiar de către cei care-l invocă, ușurându-se pe Constituție, pentru a permite unei instituții să mențină monopolul informației obținută fraudulos. (EcRadu Adrfian).

Actualitate

Programul de inzestrare a Armatei Române: investiții și planuri pentru viitor

Publicat

pe

De

Ieri, a avut loc la Ministerul Apărării Naționale o întâlnire informală a ministrului cu jurnaliștii români pentru a discuta concluziile summitului NATO de la Washington și programele de înzestrare în desfășurare și viitoare. Printre anunțurile făcute, se evidențiază decizia MApN-ului de a achiziționa două nave de patrulare maritimă în valoare de 300 de milioane de euro. Ministerul a informat că există mai multe programe cu proceduri de atribuire în desfășurare care urmează să fie finalizate în 2024. Acestea includ modernizarea navelor purtătoare de rachete, un proces care se desfășoară printr-o procedură guvern la guvern cu SUA și care se află în faza de trimitere a unei cereri de acord pentru acordul final către SUA, achiziția de avioane multirol F-35 de generația a V-a, cu o valoare estimată la 6,5 miliarde de dolari pentru 32 de avioane plus suport logistic, sistemele antiaeriene cu bătaie apropiată MANPAD (achiziție în comun UE/EJA, coordonată de Franța, pentru 231 de sisteme și rachete MISTRAL 3 în valoare de 662 milioane de euro fără TVA), precum și achiziția diverselor tipuri de muniții (AIM-9X, AMRAM AIM-120, bombe GBU-39/B SDB, bombe Watchkeeper XR, sisteme Switchblade 300 și 600, rachete Javelin și ATACMS).

În ceea ce privește viitoarele achiziții care vor fi inițiate începând cu acest an, au fost menționate următoarele:

  • Echipamente de geniu, inclusiv 218 seturi complete de diverse tipuri în valoare de 17,5 miliarde de lei, prin procedură competitivă;
  • Sistem contra proiectilelor reactive, proiectilelor de artilerie și de aruncător CRAM; se vizează achiziția a trei sisteme pentru suma de 2,5 miliarde de lei, prin procedură competitivă;
  • Sistem de război electronic mobil, evaluat la 4,7 miliarde de lei, prin procedură competitivă;
  • Centru de operații tactice pentru apărarea aeriană și antirachetă SBAMD-TC; achiziția a două sisteme pentru 730 de milioane de lei prin procedură competitivă;
  • Modernizare radare GAP filler; 19 sisteme pentru 1,8 miliarde de lei, procedură competitivă;
  • Sistem de radar pasiv pentru supravegherea spațiului aerian; 12 sisteme pentru 441 de milioane de lei, prin procedură competitivă;
  • Achiziționarea a 2 nave de patrulare maritimă în valoare de 300 de milioane de euro, prin procedură competitivă;
  • Sisteme C41 cu capacitate de integrare ISTAR, 4 PC brigade și 13 batalioane, estimat la 1,5 miliarde de lei (fără TVA), prin procedură competitivă.
Citeste in continuare

Actualitate

„Retorica Anti-LGBTQ: Dezbaterile și Perspectivele din Convenția Națională Republicană 2024

Publicat

pe

De

Anumiți oratori de marcă din prima seară a Convenției Naționale Republicane s-au concentrat pe discursuri anti-LGBTQ, consolidând platforma partidului pentru alegerile din 2024, care sugerează distanțarea „bărbaților de sporturile femeilor” și eliminarea „năravului de gen stângaci”, conform informațiilor de la NBC.

Discursurile susținute luni au fost îndreptate în special împotriva persoanelor transgender și nonconformiste. „Vreau să clarific acest aspect: Există doar două genuri”, a declarat congresmena Marjorie Taylor Greene din Georgia, în timp ce congresmanul John James din Michigan a criticat participarea femeilor transgender în competițiile sportive feminin, o opinie populară în rândul conservatorilor.

„Fiicelor noastre li s-a fost promisă speranță, dar acum sunt obligate să concureze pe teren și în vestiare alături de bărbați biologici”, a subliniat James. Cu puțin timp înainte, senatorul Ron Johnson din Wisconsin s-a referit la alte subiecte conservatoare controversate, inclusiv la legea denumită „Nu Spune Gay” din Florida, care vizează interzicerea predării ideologiei de gen sau a orientării sexuale în școlile publice.

„Această agendă radicală include competițiile dintre bărbații biologici și fete, precum și sexualizarea și manipularea copiilor noștri”, a adăugat el, sub privirile critice ale audienței. Discursurile de luni au venit în contextul unei serii de incidente anti-LGBTQ, cum ar fi manifestările împotriva steagului cu culorile Pride și distrugerea de bannere din Luna Pride. În ultimii ani, legislația anti-LGBTQ a câștigat teren, cu cel puțin 75 de legi adoptate în 23 de state, inclusiv măsuri care reglementează îngrijirea și participarea la competiții sportive școlare în funcție de identitatea de gen, conform unei analize realizate de NBC News pe baza datelor furnizate de American Civil Liberties Union.

Înainte de conferință, membrii partidului și-au publicat platforma, care promite că republicanii vor opri „năravurile de gen stângace”. „Ne vom asigura că bărbații nu au acces la sporturile feminine, vom interzice finanțarea din taxele contribuabililor a intervențiilor chirurgicale de schimbare a sexului și vom împiedica instituțiile publice finanțate de contribuabili să promoveze tranziția de gen. Vom anula schimbările radicale impuse de Biden asupra Regulamentului de Educație din Titlul IX și vom reașeza protecția femeilor și fetelor”, se arată în document.

Campania lui Biden a criticat intervenția viceguvernatorului Carolinei de Nord, Mark Robinson, candidat republican la funcția de guvernator, pentru comentariile sale anterioare despre persoanele LGBTQ pe care nu le-a menționat în discursul ținut luni. „Nu există niciun motiv pentru ca cineva, indiferent unde în America, să discute cu un copil despre transsexualitate, homosexualitate – sau orice altceva de genul acesta”, a declarat Robinson în 2021.

Citeste in continuare

Actualitate

Critica acerbă a lui Victor Ponta la adresa liderilor politici și a politicii de război

Publicat

pe

De

Victor Ponta, fostul premier al României, a emis critici puternice la adresa liderilor politici, inclusiv președinți, premieri și miniștri, care se laudă cu deciziile lor referitoare la domeniul militar, promovându-și implicarea în chestiuni legate de război, rachete, avioane, tancuri, bombe și muniții. Ponta subliniază că acești lideri se laudă chiar și cu extinderea conflictelor armate în zone precum Gaza sau Taiwan, ignorând tragediile umane deja existente în Ucraina și impactul devastator al invaziei conduse de Putin.

Fostul premier exprimă consternarea sa față de discursul politicienilor referitor la „pace”, considerând că acest concept este esențial pentru miliardele de oameni obișnuiți care nu trag foloase din industria militară sau care nu ocupă poziții bine plătite pentru a asigura „apărarea” comună. Ponta respinge ipocrizia liderilor politici care vorbesc despre pace într-un context marcat de conflicte și suferință provocate de războaie, inflație, deficite de energie și lipsă de perspective. El recunoaște că nu există soluții miraculoase, dar apreciază liderii care aduc în discuție subiecte corecte și constructivie, în interesul unei majorități, nu doar al unora interesați direct de război.

Cu o notă ironică amară, Ponta prezice că Uniunea Europeană ar putea introduce sancțiuni pentru folosirea cuvântului „pace”, iar România ar putea fi printre primele țări care aplică această măsură, ocazie cu care președintele Iohannis ar putea să se lăude la summit. El critică lipsa de fermitate și inteligență a liderilor occidentali în confruntarea cu Putin, avertizând că ignoranța și dorința de război ne pot conduce către dezastru.

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România. Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național? Garantăm confidențialitatea! Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații - Secția Anticorupție

Știri calde

Exclusiv11 ore ago

Clarificări privind afirmațiile neadevărate ale Sindicatului EUROPOL

În urma declarațiilor făcute de reprezentantul sindicatului EUROPOL, Cosmin Andreica, referitoare la prevederile Ordonanței de Urgență pentru creșterea siguranței rutiere,...

Exclusiv20 de ore ago

Zvonurile despre ‘voucherele’ de vacanță: Sindicatul Europol demontează falsurile și clarifică situația

Sindicatul Europol a început să se întrebe despre zvonurile referitoare la „voucherele” de vacanță. Pentru a clarifica situația, Sindicatul a...

Exclusiv2 zile ago

Managementul defectuos în cadrul IGPR: Oscarul irosit și implicațiile abuzurilor

Sindicatul Diamantul a dezvăluit că la IGPR, abuzurile privind acordarea Oscarurilor au atins cote alarmante. ” Eminentele cenusii” din IGPR...

Exclusiv2 zile ago

Abuzuri la IPJ Neamț: Utilizarea neautorizată a Tehnologiei de Supraveghere

Sindicatul Europol Neamț a dezvăluit că la IPJ Neamț, abuzurile împotriva lui Cănărău Ioan au atins un nou nivel al...

reîncărcare Orange reîncărcare Orange
Actualitate5 zile ago

Ce avantaje ai la reîncărcare Telekom prin incarca.ro?

Să cumperi o reîncărcare Telekom a devenit un procedeu foarte simplu în 2024, din cauza dezvoltării internetului și implicit a...

Exclusiv5 zile ago

Neclare și nocive: Provocările legate de reglementarea conducerii sub influente psihoactive în România

Sindicatul Diamantul, prin Emil Pascut, dezvăluie că suntem expuși riscului grav de a conduce sub influența substanțelor psihoactive, nu doar...

Exclusiv6 zile ago

Cheltuieli bugetare “ciudate” ale tandemului Ciolacu – Oprea/Partea a II a

Revenim cu noi date referitoare la modul cum sunt cheltuiti banii contribuabililor de catre ministrul Economiei, Antreprenoriatului si Turismului, Radu...

Exclusiv6 zile ago

Rectificări esențiale pentru OUG-ul 24/2024: Ajustări cruciale pentru respectarea prezumției de nevinovăție

După neclaritățile provocate la nivelul Ministerului Afacerilor Interne în urma promulgării OUG nr. 24/2024, menită să îmbunătățească siguranța rutieră, au...

Exclusiv6 zile ago

Controverse și opacitate în procesul de concursuri la Ministerul Afacerilor Interne – Perspectiva Sindicatului Național DECUS

A avut loc ședința Grupului de Dialog Social la Ministerul Afacerilor Interne, fiind prezent pe ordinea de zi Proiectul OMAI...

Exclusivo săptămână ago

Investigarea acuzațiilor de poliție Sindicală și implicarea Serviciilor de Informații la IPJ Neamț: Sindicaliștii Europol aduc dovezi

Sindicatul Europol Neamț a ridicat acuzații serioase într-o postare pe pagina sa de Facebook împotriva IPJ Neamț, sugerează existența unor...

Exclusivo săptămână ago

Testele rapide în Poliția Română și provocările Toxicologiei: Dezbateri și clarificări

Dezbaterile recente au evidențiat diferențele dintre testele rapide de screening utilizate de Poliția Română și testele diagnostice confirmatorii efectuate la...

Exclusivo săptămână ago

Scandalul Organigramei Politiei Locale Ploiesti: Alerta dată de fostul consilier al Primarului Volosevici

Fostul consilier onorific al primarului Volosevici, Gerard Georgescu, trage un nou semnal de alarmă: „Opriți, nașii, finii și amantele, ultimele...

Exclusivo săptămână ago

Redefinind standardul: Sindicatul Europol aduce lumina asupra erorilor în anunțurile de recrutare

Sindicatul Europol atrage atenția asupra erorii apărute pe site-ul oficial al MAI referitoare la viitoarele angajări: „Ar fi corect să...

Exclusivo săptămână ago

Scandal în Poliția Română: Cum un șef a pus normă de amenzi și a denunțat subalternii pentru avertismente prea multe

„Până aici s-a ajuns” – acesta este nivelul unui șef din Poliția Română. Sindicatul Sidepol a dezvăluit preocuparea legată de...

Exclusivo săptămână ago

Mărturie de profesionalism: polițiștii români și exemplul lor de solidaritate în trafic

Polițiștii români demonstrează încă o dată solidaritate și profesionalism în trafic, conform Sindicatului Europol Ieri dimineață, în jurul orei 07:30,...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv