Connect with us

Actualitate

Dictatura  șmecherilor oportuniști, fără valoare, strecurați la pupitrul societății

Publicat

pe

 

Cu un sistem de valori virusat complet de formalism. Cu o societate zugravită, ca să pară una generată de morala creștină, dar pe fond inexistentă. Cu un zid imposibil de escaladat sau dărâmat între mafiile ce compun clasa politică și cetățeanul onest, evident că există două lumi, paralele, una clamată teoretic și alta practică. Iar așa zisul sistem fatalist, unanim acceptat dar nerecunoscut oficial, nu este altceva decât triumful non-valorii, a mediocrității, asupra valorii și competenței. E un fel de dictatură a șmecherilor oportuniști, fără valoare, strecurați la pupitrul societății prin breșa non-valorii numită aiurea politică. Astfel, carențele și rateurile sistemului, care au devenit deja cutume sau obiceiuri, nu sunt altceva decât expresia neputinței și limitelor unor indivizi vanitoși, bolnavi de putere, care nu se împacă cu și nu acceptă ordinea lăsată de Dumnezeu, adică cu rezultatul concurenței valorilor, ca unică metodă de selecție a valorii, chiar dacă aceasta înseamnă condamnarea la distrugere totală și dispariția ca stat a României.

Ocolind jaloanele normalității, substituindu-se competenței rezultată din concurență, fluturând cartoane pe post de experiență profesională, sistemul social care dirijează societatea a devenit o adunătură de plafonați intelectual, excelând doar la capitolul vanitate, al căror conservatorism având geneza în prostie, condamnă societatea la o închistare degradantă, obligată să accepte ca normal „prostul în fruntea satului”.

Minciuna – în special cea ce exploatează populismul -, furtul (în special din banii publici, a căror administrare ar trebui să reprezinte perfecțiunea eficienței, care să dea tonul și imboldul și zonei private) și demagogia tipic sistemului comunist, continuă să fie instrumentele de lucru ale unei clase politice compusă din strecurații pe lângă normalitate, iar rezultatele se văd în modul cum este administrat banul public, adică în numarul copleșitor al celor ce încearcă să explice magistraților și pozează în contrariați că aceștia nu se lasă convinși de cum au reușit performanța managerială să facă să se volatilizeze fondurile publice fără ca ei să fie vinovați (!?).

In urma politicilor păguboase ale diletanților politici am ajuns în ipostaza că toți marii hoți ai Europei, Orientului și Asiei (China, India, Afganistan, etc.) știu că România este „raiul” fraudei fiscale și că cea mai profitabilă „afacere” este furtul din banii publici. Crima organizată și mafia se simt în România „ca peștele în apă”. Iar mediocritatea ce administrează România, incapabilă să înțeleagă mecanismele devalizării banului public (sau chiar complici, în foarte multe cazuri), servește contribuabilului, transformat în sponsor al grupărilor de crimă organizată, programe naive ridicole și reorganizări frecvente de instituții, cu care vor să prostească cetățeanul, mimând bune intenții. Programe ce dovedesc doar sterilitatea unor acțiuni formale care, în fond, nu fac altceva decât să submineze și slăbească autoritatea statului și să transforme România într-un „El-Dorado” al fraudei fiscale.

De douăzecișitrei de ani, o dată cu introducerea taxei pe valoarea adăugată în România, furtul acestei taxe a devenit un sport național, contribuabilul fiind deposedat de zeci de miliarde de euro de către crima organizată și mafia ce a operat în acest domeniu. Prin metode simple, precum cele a introducerii firmelor „fantomă” în circuitul colectării TVA sau a unor operațiuni fictive în cazul rambursării TVA, România a fost fraudată constant, peste 50% din TVA colectată de la contribuabil ajungând în conturile și buzunarele mafiei. Toate guvernele, la unison, aflate în opoziție, au denunțat această nenorocire națională și au promis că vor schimba radical regulile dacă vor ajunge la putere. Ajunși la putere, subit, au uitat de promisiuni și s-au asociat cu crima organizată și mafia, fiind părtași, consecvent, la cea mai mare fraudă din istoria României: furtul TVA.

Nenorocirea este că, campioni la furtul TVA, n-au fost românii. Ci străinii. Iar podiumul a fost și este, în continuare, ocupat de cetățenii din orientul mijlociu, adică cei proveniți din Liban, Siria, Iordania, Palestina, Irak, Turcia. Lipsiți de scrupule, speculând prostia și lăcomia diletanților ce s-au strecurat la guvernare în România substituind valorile intelectuale și morale, mafiile orientale au jefuit și continuă să jefuiască România, încât, privită din unghiul cetățeanului onest, pare că s-a ajuns să se plătească tribut unui ocupant neoficial, respectiv mafia orientală. Zaher, Taher, Tabrizi, Kader, El Khalil, Youssef Laoun, Murat, Haissan, Rami Ghaziri, Abdullah Ataș, Ziad Awaida, EL Lakiss Kassem sunt doar câteva nume din sutele de parveniți ai „miracolului” românesc, ce au reușit performanța să ajungă multimilionari în euro în România, administrând, în mare parte, firme falimentare, care înregistrau pierderi fiscale. In marea lor majoritate însă „miracolul” poartă banalul nume, furtul TVA, sustrasă prin clasica metoda a interpunerii „fantomelor” în cazul colectării sau operațiunilor fictive în cazul rambursării. Și deși miile de dosare penale în lucru (prezentate zilnic de mass-media), vizând sute de cetățeni străini (ponderea fiind deținută de sirieni), sufocă activitatea parchetelor și fiscului, diletantismul politicienilor menține în funcțiune acest mecanism uriaș al fraudei, nu pentru că nu l-ar putea stopa, ci pentru că le aduce și lor profit. Existența multimilionarilor orientali în România, care nu pot face dovada vreunui transfer de fonduri sau a profitului oficial rezultat din administrarea societăților comerciale deținute, cât și numărul copleșitor (săptamânal presa este plină de zeci de exemple) de cazuri de fraudă fiscală comisă de cetățeni din orientul mijlociu (în special din Siria), ce sufocă activitatea parchetului, nu sunt altceva decât expresia falimentului politicii fiscale a tuturor guvernelor României și a fiscului Românesc. Reorganizarea repetată a fiscului, prin dezorganizarea, în fapt, a acestuia, a fost o acțiune premeditată generată de lăcomia și corupția clasei politice, care n-a făcut altceva decât să distrugă sistemul fiscal, să-l anihileze și să-l facă incapabil să reactioneze eficient împotriva fraudelor fiscale comise de cetățenii din orientul mijlociu în România. Prin desele reorganizări și infestarea sistemului cu cadre promovate politic (tipic comunist), prost pregătite, fiscul a pierdut specialiștii, baza de date, i-au fost schimbate prioritățile, iar unicul câștigător al reorganizărilor a fost cel ce a comis frauda fiscală, adică crima organizată preotejată de calsa politică.

Făcând o statistică simplă, orice individ care posedă discernământ poate constata că „integrarea” cetățenilor din orientul mijlociu în România, înseamnă, în fapt, cooptarea acestora în marele mecanism al fraudei fiscale. Aproape orice intrare de cetățean străin, din orientul mijlociu, în România, este sinonimă cu înființarea unei noi societăți comerciale (sau mai multe) angrenată(te) urgent în fraudarea TVA. Fără a exagera, peste 90 % din cetățenii străini, din orientul mijlociu, emigrați în România, care dețin societăți comerciale, sunt angrenați în furtul TVA, adică în încasarea taxei plătită de cetățeanul român către stat. Și cu toate că mecanismul de fraudare al TVA, prin interpunerea „fantomelor” pe circuitul colectării sau înregistrarea de operațiuni fictive în cazul rambursării, este arhicunoscut la toate nivelele, pentru că și în cazul fraudării fondurilor publice se utilizează același mecanism – iar politicienii sunt în pole-pozition la furtul banilor publici -, clasa politică nu manifestă nici un interes pentru a stopa această hemoragie bugetară, hemoragie care, în scurt timp, va fi fatală României. Nici Ponta, nici Andrea Paul Vas, nici Blaga, nici Predoiu, nici Dragnea, nici Oprea, nici alți leaderi politici nu îmbrățișează ideea reformării mecanismului de fraudare al TVA, ce permite (conform datelor oficiale furnizate de Eurostat și Consiliul Fiscal) sustragerea a peste 50% din TVA anual de către grupările de crimă organizată. Nici un leader politic, fie putere sau opoziție, nu agreează ideea introducerii metodei simplificate a colectării TVA la bugetul de stat, pentru că, deși în cazul comerțului cu cereale s-a dovedit o metodă eficientă ce a eliminat 80% din frauda TVA și aproape toate societățile de tip „fantomă” -, toți sunt angrenați în furtul de TVA: ori prin controlul indirect al unor companii pe care le dețin, ori prin asigurarea protecției. Companii care, pentru a devaliza fondurile publice, în urma adjudecării contractelor, utilizează aceeași schemă de fraudare, respectiv înregistrarea în contabilitate a unor operațiuni fictive, care au drept consecință diminuarea fictivă a profitului și a taxelor datorate bugetului public. Or, cât în România vor exista bani publici și contracte publice alocate preferențial, după culoarea politică a celor aflați la putere, metoda de colectare a TVA, care permite sustragerea a peste 50% din TVA colectată (adică peste 17 – 18 miliarde de euro anual), va fi menținută, indiferent de cine se va afla la putere. Aceasta chiar dacă înseamnă că toți emigranții din orientul mijlociu (și nu numai), sosiți în România, nu vor fi „integrați” în producția de bunuri (cum se întâmplă în Germania și restul țărilor europene) ci în mecanismele de fraudare a TVA și a altor impozite și taxe.

Și cum o nenorocire nu vine niciodată singură, reflectați, prin prisma celor menționate anterior, ce înseamnă pentru România, în prezent, în aceste circumstanțe, sosirea unui nou val de refugiați din orientul mijlociu. După ce vor fi triați de Germania și celeleate țări din blocul UE – care vor „reține”, în special, specialiștii -, în România vor ajunge, cu siguranță, forțați de împrejurări și, în special, de un sistem putred de corupt, un nou val de comercianți, care se vor „integra” nu în producția de bunuri ci în marele mecanism al fraudării TVA și a altor taxe. Deci vom avea încă un „tribut” de plătit noilor veniți, care vor îngroșa rândurile, nu a celor ce crează plusvaloare, ci a celor ce fraudează contribuabilul. In scurt timp după „preluare” emigranților, activitatea registrului comerțului va exploda, iar peste șase luni sau un an, fiscul, poliția și parchetele vor fi copleșite și sufocate de numărul cazurilor de fraudă fiscală comise de noii „integrați” care vor țipa că suntem xenofobi dacă nu-i lăsăm să fure TVA și că facem abuzuri și discriminare dacă-i judecăm și condamnăm. Și asta nu pentru că noii veniți își doresc să trăiască astfel, existând și între ei indivizi, cu principii morale, ce vor să trăiască din muncă cinstită. Ci, pentru că – efect al pervertirii sistemului de către mediocritatea politică ce nu se poate autodepăși -, guvernanții români s-au preocupat doar de asigurarea eficientizării mecanismelor furtului din banii publici și au neglijat total domeniul producției în economia românească, muncitorul român fiind tratat ca un sclav, fiind lipsit de drepturile cele mai elementare posibile. Când majoritatea românilor ce lucrează în domeniul privat sunt angajați cu minimul pe economie – minim care, în condiții normale, nu ajunge nici pentru plata utilităților care să asigure un trai decent -, fără ca guvernanților să le pese de ceea ce fac companiile private, cum poți integra noii sosiți ? Ce poate, în condiții normale, România, asigura celor care, în țara lor, au avut un nivel de trai superior mediei din România (cum a fost cazul Siriei sau Irak-ului) ? Locuri de muncă bine plătite când acestea lipsesc cu desăvârșire în România și numărul celor activi, capabili de muncă, este mai mare decât al angajaților ? Un trai decent, din muncă, când suntem săracii Europei supraviețuind din agricultura de subzistență, de tip feudal ? Nu există decât două alternative ale „integrării” emigranților: ori, sfidând Constituția, modifici legislația (așa cum se zvonește deja) asigurând, de la bugetul public (adică tot pe „spatele” cetățeanului) subvenții care să asigure emigrantului, fără să facă ceva, un trai decent, discriminând astfel românul în țara lui (căruia Guvernul României nu i-a asigurat niciodată subvenții pentru un trai decent, indiderent de circumstanțe), ori îi „asiguri integrarea” în marele jaf național, colectarea și rambursarea de TVA, prin „fantome” și operațiuni contabile fictive. Și, după cum se întrevede, a doua metodă a „integrării”, adică în marele mecanism al furtului TVA, va fi cea în care vor fi „asimilați” noii veniți în peisajul economiei românești și a societății românești. Adică îngroșând numărul celor care vor devaliza bugetul public și care vor fura astfel contribuabilul român. Și asta, pentru că mult prea lacomi, urmărind doar furtul din banii publici, guvernanții României (și putere și opoziție) nu vor închide niciodată „robinetul” furtului TVA, pentru că astfel n-ar mai avea nici un interes să se bată să ajungă la guvernare. Ar însemna, vorba proverbului, „să-și taie craca de sub picioare”. In aceste condiții, politicienii, preocupați doar de soarta lor, preferă să sacrifice o țară și un popor decât să renunțe la furtul din banii publici. Și vor folosi emigrația pentru a-și consolida puterea, întărind instituțiile de forță, pe care le utilizează ca și instrumente împotriva propriului cetățean care cârtește. E marele adevăr și blestemul ce guvernează România!

 

 

 

 

 

Actualitate

UE exclude SUA din pachetul de finanțare SAFE de 150 de miliarde de euro: drumul spre autonomia strategică

Publicat

pe

De

Inițiativa SAFE, parte a programului Readiness 2030, marchează o schimbare semnificativă în politica de apărare europeană, prioritizând reînarmarea și reducerea dependenței de Washington.

Uniunea Europeană a exclus Statele Unite din accesul la noul pachet de finanțare de 150 de miliarde de euro (163 de miliarde de dolari) pentru acțiuni de securitate în Europa (SAFE), demonstrând angajamentul său față de autonomia strategică, reînarmarea accelerată și o mai mică dependență de Statele Unite pentru armament. Inițiativa SAFE face parte din programul mai amplu Readiness 2030, anunțat de Comisia Europeană. Finanțarea se va realiza prin intermediul piețelor de capital, iar fondurile vor fi redistribuite statelor membre sub formă de împrumuturi, în funcție de cerere și de planurile naționale de înarmare.

Autonomie strategică și achiziții comune

SAFE va permite statelor membre să își mărească semnificativ investițiile în apărare prin achiziții comune din industria europeană de apărare, concentrându-se pe capabilitățile prioritare. Acest lucru va contribui la interoperabilitate, predictibilitate și reducerea costurilor pentru o bază industrială europeană de apărare puternică. Achizițiile comune SAFE necesită implicarea a cel puțin două țări, una dintre acestea fiind membră UE. Pe lângă statele membre UE, sunt eligibile Ucraina, țările Asociației Europene a Liberului Schimb (EFTA) – Islanda, Liechtenstein, Norvegia și Elveția – și țările Spațiului Economic European (SEE). SUA și Regatul Unit sunt excluse.

Îndoieli privind dependența de sistemele de armament americane

Decizia de a exclude SUA reflectă îngrijorările legate de independența operațională a unor sisteme de armament americane, precum avioanele de luptă F-35. Vicepreședintele Comisiei Europene, Kaja Kallas, a subliniat necesitatea ca armata să aibă „mâini libere” în situații de criză, sugerând limitări impuse de utilizarea armelor străine.

Pachetul ReArm Europe și noul document alb de apărare

SAFE reprezintă o parte importantă din pachetul ReArm Europe de 800 de miliarde de euro, restul urmând să fie alocat în patru ani printr-o clauză de excepție pentru bugetele naționale de apărare, până la maximum 1,5% din PIB. Noul document alb de apărare al UE se concentrează pe închiderea decalajelor de capacitate, consolidarea bazei industriale de apărare, sprijinirea Ucrainei și creșterea rapidă a gradului de pregătire până la sfârșitul deceniului. Documentul evidențiază ritmul accelerat al retragerii aliaților tradiționali, inclusiv SUA, de pe scena europeană, subliniind decizia ca fiind mai rapidă decât anticipat. Acest lucru este corelat cu declarațiile pro-ruse ale președintelui Donald Trump, precum și cu suspendarea ajutorului militar și a schimbului de informații cu Ucraina.

Priorități și proiecte viitoare

Printre decalajele de capacitate vizate se numără sistemele de apărare aeriană și antirachetă, munițiile, sistemele anti-drone, dronele, echipamentele de război electronic și tehnologiile emergente precum inteligența artificială și calculul cuantic. Documentul propune o serie de proiecte comune de apărare, detaliile urmând a fi stabilite ulterior de statele membre. Comisarul european pentru apărare și spațiu, Andrius Kubilius, a menționat că Consiliul European își propune să prezinte opțiuni pentru proiecte comune de apărare statelor membre în jurul lunii iunie. Documentul subliniază importanța programelor collaborative pentru a accelera livrarea echipamentelor și pentru a spori capacitatea de producție a industriei europene de apărare. Kubilius a evitat să ofere ținte precise pentru cheltuielile de apărare ale statelor membre, sugerând totuși că o cotă de peste 2% din PIB este în concordanță cu un „nou nivel de ambiție”.

Citeste in continuare

Actualitate

Armata SUA va continua transformarea rapidă a tehnologiei, în ciuda bugetului provizoriu

Publicat

pe

De

Inițiativa „Transformarea în Contact” (TiC) va primi fonduri suplimentare

În ciuda aprobării unui buget provizoriu (Continuing Resolution – CR) pentru întregul an fiscal, Armata Statelor Unite intenționează să continue și să extindă inițiativa „Transformarea în Contact” (TiC), un program ambițios menit să accelereze integrarea noilor tehnologii în rândul trupelor. Conform declarațiilor unui general cu trei stele, programul din acest an, TiC 2.0, va fi chiar mai amplu decât cel precedent.

Lt. Gen. Karl Gingrich, șeful adjunct al Statului Major, a declarat la conferința McAleese privind programele de apărare că, deși bugetul provizoriu va avea un impact, acesta nu va fi unul dramatic. „Am colaborat cu Biroul Secretarului Apărării (OSD) și apreciem sprijinul Congresului și alocarea fondurilor de realimentare,” a explicat Gingrich.

TiC: testarea tehnologiei în condiții reale

Lansată anul trecut de șeful Statului Major al Armatei, Gen. Randy George, TiC urmărește să introducă tehnologii noi în dotarea soldaților mult mai rapid decât în trecut. În loc să aștepte ani de zile pentru testarea completă a tehnologiilor în medii controlate, George dorește ca soldații să le utilizeze în condiții reale, pentru a înțelege mai bine funcționalitatea și aplicabilitatea lor.

Prima fază a programului a dotat trei unități de infanterie cu vehicule de luptă, mule robotizate, drone și alte echipamente, testându-le în diverse condiții climaterice. „TiC este extrem de valoros pentru noi deoarece îl putem implementa în formațiune după formațiune,” a declarat Gen. George într-un interviu anterior. „Îl putem implementa și în diferite medii: Europa, Indo-Pacific, Statele Unite sau Arctica… acesta este adevăratul avantaj al TiC.”

TiC 2.0: extinderea programului și necesitatea fondurilor

Pentru TiC 2.0, George și alți lideri militari doresc să extindă testarea, introducând noi tehnologii în domeniul mentenanței, automatizării și autonomiei solului. Acest plan include extinderea programului la două brigăzi blindate, două brigăzi Stryker și alte unități din Garda Națională și Rezerve.

Pentru a realiza acest lucru, armata are nevoie de fonduri suplimentare pentru achiziționarea de tehnologie. Aprobarea unui buget provizoriu pentru anul fiscal 2025, care oferă o ușoară creștere față de anul fiscal 2024, creează o situație care necesită o analiză atentă a resurselor disponibile.

Gingrich a explicat că armata analizează bugetul provizoriu și capacitățile pe care dorește să le achiziționeze pentru TiC 2.0. „Analizăm ce înseamnă acest buget, cât și unde putem muta fonduri,” a declarat Gingrich. „Dacă va fi nevoie de reprogramare sau transfer de fonduri, acest lucru ne-ar putea încetini puțin, dar considerăm că fondurile de realimentare ne vor permite să lansăm programul.”

Citeste in continuare

Actualitate

Caseta de directie are probleme si trebuie reconditionata?

Publicat

pe

De

caseta directie

Caseta de directie este una dintre cele mai importante piese de pe o masina. indiferent ca este mecanica asistata de o pompa hidraulica, electrica sau electro-hidraulica sau de o coloana electrica, ca este hidraulica sau electrica o caseta de directie face parte dintr-un ansamblu si este in directa relationare cu axul coloana volan, cu conducte sau cablaje, cu pompa sau coloana electrica cu vas de servo si asa mai departe. Dar cel mai important de stiut lucru este ca rolul ei este sa te ajute in virarea masinii, nu sa absoarba socurile gropilor de pe strazi sau sa compenseze cauciucuri uzate, jante deformate, rulmenti care huruie,  discuri de frana ovalizate sau alte elemente defecte de pe masina.

Caseta de directie este gandita sa fie protejata de articulatia masinii! Rolul nostru de proprietari de autoturism ce circula pe drumurile publice si raspund de viata sau integritatea celorlalti participanti la trafic fie ei pietoni, conducatori auto sau pasageri este sa pastram masina in conditii tehnice cat mai bune! Ansamblul directie, alaturi de cel de franare au un statut special in reglementarile legale si anume fac parte din elementele de siguranta a circulatiei, daca nu avem grija macar de aceste elemente sa fie in conditii bune suntem un pericol public. 

   Am facut un studiu si am cautat pe internet pe site-ul RAR serviceurile autorizate din Romania sa repare casete de directie, cel mai mare si cu cel mai mare numar de recenziii de la clienti este service Tureal Steering Solutions din Bucuresti,Sector 1 alaturi de el in capitala mai exista inca trei serviceuri autorizate dar pe internet isi mai fac reclama inca 3 serviceuri neautorizate pentru operatiunea B1.4- reparatie caseta de directie si componentele acesteia. Am sunat la serviceurile neautorizate incercand sa luam un punct de vedere dar unul auzind ca sunt de la ziar a inchis telefonul iar al doi-lea a injurat spunand ca nimeni nu are ce sa-i faca ca au toate autoritatile la degetul mic iar vidul legislativ ce nu confera putere RAR de a face control la atelierele neautorizate le permite acestora sa functioneze iar cand fac greseli grave nu ai de fapt pe cine sa tragi la raspundere. Concluziile le trageti dumneavoastra!

 Care sunt simptomele unei casete de directie defecte:

Caseta de directie hidraulica curge, bate sau are joc, caseta de directie electrica bate sau are joc, huruie sau nu mai functioneaza servodirectia, casetele de directie pot merge mai greu sau chiar mai usor doar in una dintre parti. Nu va jucati cu directia caci alaturi de franare sunt cele mai importante elemente de siguranta ale unei masini si pot pune in pericol nu doar pe ocupantii masinii dumneavoastra ci si pe ceilalti participanti la trafic, soferi sau pietoni! 

O caseta de directie se poate strica din mai multe motive dar cel mai des intalnite defecte sunt circulatia cu articulatia fata defecta sau dezetansarea burdufelor de protectie aflate pe caseta de directie si pe bieleta de directie. 

   Cum evitam aceste defecte?

Pentru a afla si opinia unui specialist, am facut o cercetare si am aflat ca in Bucuresti exista cel mai mare atelier specializat in reparatia casetelor de directie din Europa de Est, TUREAL CASETE DIRECTIE, autorizat de RAR pentru reparatii de casete de directie, cu o experienta de peste 20 de ani in domeniu si i-am rugat sa ne spuna ce am putea face pentru a nu ajunge in situatia in care sa platim o suma mare pentru reparatia casetei de directie:

“Pentru a menține siguranța și durabilitatea sistemului de direcție, este esențial ca starea tehnică a articulației față să fie verificată periodic într-un atelier autorizat, dotat cu echipamente capabile să simuleze condițiile reale de drum – denivelări, treceri peste bumpere etc. Evitarea acestor verificări pe baza sfatului unui mecanic care spune că „mai merge și așa” doar pentru că nu dispune de uneltele sau expertiza necesară nu face decât să agraveze problema pe termen lung. Astfel, clientul riscă defectarea ireversibilă a casetei de direcție sau a altor componente costisitoare. Dacă bucșele uzate ar fi încă funcționale, producătorii le-ar proiecta direct în această stare. La fiecare frânare, greutatea vehiculului se transferă spre față, iar elementele menite să protejeze caseta de direcție, motorul și cutia de viteze nu își mai îndeplinesc rolul. Pe termen lung, acest lucru duce la costuri mai mari pentru client, care nici măcar nu-l poate trage la răspundere pe mecanicul ce și-a ascuns nepriceperea sub pretextul că îi protejează bugetul. În realitate, acesta preferă să efectueze doar operațiuni simple și să încaseze bani regulat, evitând reparațiile mai complexe ce ar necesita realinierea geometriei roților – un serviciu pentru care nu este pregătit.

În plus, verificarea periodică a burdufurilor de protecție este crucială. Acestea trebuie să fie etanșe, astfel încât atunci când sunt apăsate, să transmită mișcarea și către celălalt burduf, semn că aerul rămâne sigilat în interior. Problema reală nu este pierderea aerului, ci infiltrarea particulelor străine care pot compromite funcționarea casetei de direcție.” Multumim domnului Dorel Grab – Director General TUREAL CASETE DIRECTIE care a avut amabilitatea de a ne transmite aceste sfaturi. 

Cat de grav este un defect la caseta de directie si cum trebuie sa procedez pentru reparatie?

In primul rand trebuie sa ne selectam un atelier specializat si autorizat RAR care sa raspunda de calitatea lucrarilor prestate. Pentru asta acel atelier trebuie sa aiba autorizatia RAR B1.4 unde  B1 INSEAMNA AUTORIZARE PENTRU REPARATIILE COMPONENTELEOR AUTO IAR PUNCTUL 4 INSEAMNA SISTEMUL DE DIRECTIE. Au voie sa umble in caseta de directie alte serviceuri care nu au aceasta autorizare? NU! Pentru ca daca doresc sa se autorizeze trebuie sa faca dovada a doua lucruri simple: ca au documentatia de la producator, uneltele necesare si desigur testere profesionale pentru a verifica si elimina eventualele greseli si riscuri. Taxa catre RAR este de 80 lei/an, deci nu luati in considerare scuza ca din aceasta cauza nu se autorizeaza, realitatea este ca fac experiente pe siguranta noastra a tuturor! 

Ulterior sunam, facem programare si incercati sa eliminati si cauzele care au dus la aceasta defectare a casetei de directie. Piesa noua fiind foarte scumpa in comparatie cu costul de 10-15% din valoarea piesei noi in cazul reconditionarii casetei de directie!

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România. Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național? Garantăm confidențialitatea! Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații - Secția Anticorupție

Știri calde

Exclusiv4 ore ago

Castelul de cărți de joc in scandalul White Tower & City Gate-Rețeaua de corupție imobiliară: Milioane furate, acte fără număr

Escrocheria imobiliară de milioane: O rețea de corupție la nivel inalt dezvăluită de Incisiv de Prahova Un act notarial fără...

Exclusiv4 ore ago

Concurs ANP: suspiciuni de nereguli la selecția directorilor adjuncți economico-administrativi

Concursul pentru ocuparea funcțiilor de director adjunct economico-administrativ în cadrul Administrației Naționale a Penitenciarelor (ANP) este marcat de suspiciuni privind...

Exclusiv4 ore ago

Sinfonia corupției – Blondu’, primarul și lemnul putred: O comedie neagră prahoveană – PAMFLET

Balada Prahoveană: Un cântec de porci, lemn, și mașini BBC Sunetul fanfarei se estompează, înlocuit de grunțâitul porcilor și scârțâitul...

Exclusiv4 ore ago

Haos și bădărănie în Penitenciarul Botoșani: un ofițer ANP jignit de colegi

Un incident recent petrecut la Penitenciarul Botoșani scoate la iveală o problemă gravă de comportament și lipsă de disciplină în...

Exclusivo zi ago

Mandat eșuat al ANP în asigurarea siguranței penitenciarelor

Analiză critică a situației din sistemul penitenciar românesc Federația Sindicatelor din Administrația Națională a Penitenciarelor (FSANP) a publicat o analiză...

Exclusivo zi ago

Ministrul Justiției, Radu Marinescu, vizită inedită la Penitenciarul Deva: un semnal puternic pentru reforma sistemului penitenciar

Angajament pentru condiții îmbunătățite de detenție și muncă Ministrul Justiției, Radu Marinescu, a efectuat o vizită la Penitenciarul Deva, marcând...

Exclusivo zi ago

Sporuri salariale la MAI: SPR Diamantul acuză lipsă de transparență și interpretare abuzivă a legii

Vitalie Josanu denunță risipă de fonduri publice și responsabilitatea conducerii MAI Președintele SPR Diamantul, Vitalie Josanu, denunță nereguli grave în...

Exclusivo zi ago

Deficiențe grave în supravegherea privării de libertate în București

Probleme sistemice în penitenciare Un raport recent al Inspecției Judiciare scoate la lumină o serie de deficiențe alarmante în activitatea...

Exclusiv2 zile ago

Scandal electoral în penitenciar: Acuzații grave de manipulare și presiuni

Presiuni, dezinformare și implicarea deținuților într-un joc electoral murdar Un nou scandal zguduie sistemul penitenciar românesc. Informații obținute de la...

Exclusiv2 zile ago

Scenariul fraudelor imobiliare: Figuri si umbre în dosarul White Tower & City Gate

Scandalul imobiliar White Tower & City Gate nu este doar o poveste despre apartamente și datorii (aici),  etc. Este un...

Exclusiv2 zile ago

Muntele corupției: Iepuri și capcane în Vălenii de Munte

Corupție și iepuri magici în Vălenii de Munte: O oda imperceptibilă a nepăsării!? In lume, când încep scandalurile de corupție,...

Exclusiv2 zile ago

Protest tăcut al polițiștilor din Neamț în sprijinul liderului sindical destituit Vitalie Josanu

Un protest simbolic, marcat de tăcere și de returnarea unei insigne de onoare, subliniază nemulțumirea față de decizia de destituire...

Exclusiv2 zile ago

ÎCCJ: Polițiștii care au cumpărat locuințe ANL în rate pot beneficia de compensație pentru chirie

Înalta Curte clarifică aspecte privind acordarea compensației de chirie polițiștilor mutați în interesul serviciului. Înalta Curte de Casație și Justiție...

Exclusiv3 zile ago

Ploiești: Cătălin Stavri, pseudo jurnalistul-mafiot în serviciul primarului Volosevici – O analiză amplă a rețelei de corupție

Un sistem de corupție intre primărie și poliție Acest articol aprofundează rolul central al pseudo -jurnalistului inculpsat Cătălin Stavri într-o...

Exclusiv3 zile ago

Turnul Babel al fraudei imobiliare: Cristi Ciolan, pionul necunoscut din scandalul White Tower & City Gate

Un agent imobiliar, inițial prezentat ca o simplă margine, se dovedește a fi o piesă cheie în complexa schemă a...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv