Connect with us

Actualitate

BREAKING NEWS. Nicușor Dan ”dinamitează” dezvoltarea Capitalei! Primarul General propune suspendarea a 5 P.U.Z.-uri de sector, trecând peste comisiile de urbanism! Bucureștiul se află în pragul blocajului: ”Este un sabotaj!” (DECLARAȚII EXCLUSIVE)

Publicat

pe

Situație alarmantă la Primăria Municipiului București, acolo unde Nicușor Dan este pregătit să ia o decizie cu efecte negative indiscutabile pe termen lung în ceea ce privește dezvoltarea Capitalei. Primarul General a ”strecurat” pe ordinea de zi a Consiliului General al Municipiului București (CGMB) – aflându-se în postura de inițiator – 5 proiecte de suspendare a Planurilor Urbanistice Zonale de la Sectoarele 2, 3, 4 5 și 6 ale Capitalei. Ceea ce – consideră specialiștii – ar însemna un DEZASTRU pentru Capitală.

Potrivit surselor GÂNDUL.RO, Nicușor Dan a luat totul ”pe cont propriu”, fără să se sfătuiască înainte cel puțin cu reprezentanții PNL sau PMP din Consiliu, până și aceștia fiind luați prin surprindere de punctele introduse pe ordinea de zi.

”Nicușor Dan, fără să aibă o discuție cu toți reprezentanții Consiliului General – nici măcar șefii PNL sau PMP de pe București nu știau că urmează a fi introduse aceste puncte – a pus respectivele proiecte de suspendare a P.U.Z.-urilor din Sectoarele 2, 3, 4, 5, și 6 ale Capitalei pe viitoarea ordine de zi”, transmit sursele GÂNDUL.RO.

Nicușor Dan nu a trecut proiectele prin comisiile de urbanism

Mai mult, transmit aceleași surse GÂNDUL.RO, în exclusivitate, Nicușor Dan – pe lângă faptul că a întreținut misterul în legătură cu aceste proiecte inițiate chiar de el – nici nu a trecut proiectele prin comisiile de urbanism.

”Nicușor Dan nu a trecut proiectele, cum era firesc, prin comisiile de urbanism. În astfel de condiții, totul este ilegal și, mai mult, o adevărată demență. Sunt zeci de mii de certificate de urbanism și autorizații de construcție emise. Oamenii au investit bani, au achitat – pentru a obține autorizațiile – taxe de milioane de euro primăriilor, iar acum se vor trezi cu toate actele suspendate. Așa ceva este nemaivăzut, iar urmarea va fi o blocare a Capitalei”, avertizează sursele GÂNDUL.RO.

Florin Dumitrașcu, fost arhitect-șef al Capitalei: ”Astfel de proiecte mi se par absolut aberante și reprezintă un sabotaj la adresa Capitalei”

Contactat de GÂNDUL.RO, Florin Dumitrașcu – fostul arhitect-șef al Capitalei – declară, ÎN EXCLUSIVITATE, că toată această situație controversată și toate aceste proiecte de suspendare a P.U.Z.-urilor de sector pe care le inițiază Nicușor Dan sunt ”absolut aberante” și, practic, reprezintă ”un sabotaj la adresa Capitalei”.

”De acum aproape 21 de ani, Bucureștiul nu a avut – în afara Planului Urbanistic General (P.U.G.) – niciun fel de reglementare coerentă pentru toate cele 6 sectoare care să permită autorizarea directă, fără proceduri birocratice, administrative sau voturi inutile în consiliile locale sau în Consiliul General. Acum aproximativ 3 ani de zile, când am plecat la Primăria Capitalei București, ca arhitect-șef al municipalității, acesta a fost scopul activității mele, în principal, de impulsionare, avizare și promovare către Consiliul General al Municipiului București a documentațiilor P.U.Z. de dimensiunea unui sector, întocmite de profesioniști – Universitatea de Arhitectură sau societăți de specialitate cu zeci de arhitecți și urbaniști -, cu câte 38 de avize pentru fiecare documentație, de la toate instituțiile statului, deci avizare și promovare către Consiliul General al Municipiului București într-un vot a acestor reglementări care să permită accesul facil al investițiilor, atât publice, cât și private, pe întreg teritoriul Municipiului București, mai puțin zonele protejate, acestea fiind într-o situație specială, fiind în competența de autorizare a municipalității.”

”Reglementările pe care le prevăd aceste P.U.Z.-uri sunt unele ferme, nu sunt perfecte, dar – față de o documentație care a fost întocmită acum mai bine de 21 de ani și în condițiile dezvoltării actuale a Capitalei – sunt o chestiune fără de care nu se poate imagina vreo dezvoltare sau vreo devenire a teritoriului bucureștean. Și asta nu numai în ceea ce privește construcțiile, dar și în ceea ce privește infrastructura, atât edilitară, cât și stradală, ținând cont, evident, de spațiul verde, de reducerea poluării, de încadrarea în toate reglementările impuse de Uniunea Europeană astăzi, pe bună dreptate”, spune arhitectul Florin Dumitrașcu.

”Proiectele de hotărâre de suspendare – pentru 2 ani de zile – a unor reglementări în baza cărora deja se lucrează pe întreg teritoriul Municipiului București mi se par absolut aberante și reprezintă un sabotaj la adresa Capitalei.

Nu putem să radem cu rindeaua reglementări care au fost aprobate legal, în plenul Consiliului General”

Florin Dumitrașcu, fost arhitect-șef al Capitalei

”Este inadmisibil să fie radiate toate aceste reglementări numai pentru că un domn – fie el și primar – sau un partid, fie el și USR, are altă concepție”

Florin Dumitrașcu, fost arhitect-șef al Capitalei consideră de-a dreptul inadmisibil că dorești ”raderea reglementărilor existente” și să nu le înlocuiești cu nimic.

Mai mult, pentru ca totul să fie și mai grav, Florin Dumitrașcu spune că Primarul General al Capitalei le-a transmis arhitecților de la Universitatea de Arhitectură că documentația  P.U.G a Capitalei ”nu va primi finanțare anul acesta”.

”În baza acestor reglementări s-au emis autorizații, atât pentru parcuri, spații verzi, stații de metrou sau clădiri de utilitate publică/privată. Nu le putem desființa doar pentru că avem altă concepție de urbanism. De fapt, nici nu știu despre ce altă concepție de urbanism este vorba, pentru că aceste prevederi, înlăturate, nu sunt înlocuite cu absolut nimic. Sunt proiecte plătite, proiectarea a fost plătită de către primăriile de sector – cele care au comandat proiectele respective -, au fost emise sute și mii de autorizații în temeiul lor, ele fiind documentații legale.”

”Este inadmisibil să propui raderea reglementărilor existente, neînlocuirea loc cu nimic, mai mult decât atât vă pot confirma și că am vorbit cu colegii de la Universitatea de Arhitectură ”Ion Mincu” – întocmitorii de P.U.G, cărora primarul general le-a comunicat, toamna trecută, într-o întâlnire, că documentația P.U.G. nu va primi finanțare anul acesta”, dezvăluie fostul arhitect-șef al Capitalei.

Este inadmisibil să fie radiate toate aceste reglementări numai pentru că un domn – fie el și primar – sau un partid, fie el și USR are altă concepție. Mi se pare și ilegal, și imoral. Urbanismul nu este o chestiune cu care să te joci. Din păcate, noi, bucureștenii, am învățat asta pe ”hard way”(n.red. – ”calea grea”), pe vremea comunismului, atunci când buldozerele erau prin mijlocul Bucureștiului, iar coerența dezvoltării era la mâna unui singur om (n.red. – Nicolae Ceaușescu), cu studii de specialitate zero.

Deocamdată, pot să spun că și domnul primar general, împreună cu doamna Roxana Wring (n.red. – fosta șefă a USR București, acuzată de CNSAS că a colaborat cu Securitatea), dovedită, de altfel, ca și colaboratoare a Securității, în ceea ce privește urbanismul și arhitectura au studii zero”

Florin Dumitrașcu, fost arhitect-șef al Capitalei

”În fiecare proiect de hotărâre se menționează faptul că aceste documentații vor duce la densificarea nejustificată a populației orașului București pe kilometru pătrat. Cine are la dispoziție internet și un telefon mobil poate să verifice că Bucureștiul – la mai puțin de 8.000 de locuitori pe kilometru pătrat – este sub jumătate din densitatea capitalelor la care ne raportăm de fiecare dată. Numai Parisul, de exemplu, atunci 21.000 de locuitori pe kilometru pătrat. și nimeni nu se plânge în Paris că se calcă pe capete. Din acest punct de vedere, Bucureștiul este, încă, o zonă semi-rurală cu tot regretul o spun”, încheie Florin Dumitrașcu, fost arhitect-șef al Capitalei, ÎN EXCLUSIVITATE pentru GÂNDUL.RO.

”În București sunt străzi de pământ care nu vor putea fi asfaltate, rețele care nu vor putea fi executate, stații și magistrale de metrou care nu vor putea fi bugetate dacă aceste hotărâri vor fi prorogate în aplicabilitate și se pune un stop în dezvoltarea Bucureștiului, ceea ce mi se pare de o inconștiență – o spun cu toată probitatea profesională, alături de toți colegii mei, de o gravitate fără margini”

Florin Dumitrașcu

5 sectoare ale Capitalei, în pericol de a rămâne fără Plan Urbanistic Zonal

Primarul General al Capitalei – Nicușor Dan – dorește suspendarea a 5 hotărâri emise de Consiliul General al Municipiului București între anii 2018 – 2020. GÂNDUL.RO prezintă, ÎN EXCLUSIVITATE, extrasele din ordinea de zi care vizează proiectele de suspendare a P.U.Z.-urilor de sector.

Proiect de hotărâre privind suspendarea Hotărârii Consiliului General al Municipiului București nr. 339/2020 privind aprobarea Planului Urbanistic Zonal Sector 2

Inițiator – Primarul General al Municipiului București

Comisii:

  • Comisia de urbanism şi amenajarea teritoriului
  • Comisia Juridică şi de Disciplină

Proiect de hotărâre pentru suspendarea Hotărârii Consiliului General al Municipiului București nr. 49/31.01.2019 privind aprobarea Planului Urbanistic Zonal (PUZ) Sector 3 și a Hotărârii C.G.M.B. nr. 717/2019 privind rectificarea Hotărârii C.G.M.B. nr. 49/2019

Inițiator – Primarul General al Municipiului București

Comisii:

  • Comisia de urbanism şi amenajarea teritoriului
  • Comisia Juridică şi de Disciplină

Proiect de hotărâre pentru suspendarea Hotărârii Consiliului General al Municipiului București nr. 443/2018 privind aprobarea Planului Urbanistic Zonal –  Zona de Sud a Sectorului 4

Inițiator – Primarul General al Municipiului București

Comisii:

  • Comisia de urbanism şi amenajarea teritoriului
  • Comisia Juridică şi de Disciplină

Proiect de hotărâre pentru suspendarea Hotărârii Consiliului General al Municipiului București nr. 242/2020 privind aprobarea Planului Urbanistic Zonal – PUZ Coordonator Sector 5

Inițiator – Primarul General al Municipiului București

Comisii: 

  • Comisia de urbanism şi amenajarea teritoriului
  • Comisia Juridică şi de Disciplină

Proiect de hotărâre pentru suspendarea Hotărârii Consiliului General al Municipiului București nr. 68/14.02.2020 privind aprobarea Planului Urbanistic Zonal (PUZ) – Modificare și Actualizare PUZ Coordonator Sector 6 și a Hotărârii C.G.M.B. nr. 336/2020 privind rectificarea Hotărârii C.G.M.B. nr. 68/2020

Inițiator – Primarul General al Municipiului București

Comisii:

  • Comisia de urbanism şi amenajarea teritoriului
  • Comisia Juridică şi de Disciplină

Actualitate

Sardinia: Acolo unde piloții de vânătoare învață să gândească, nu doar să zboare

Publicat

pe

De

O schimbare radicală în pregătire pregătește aviatorii pentru cerințele cognitive ale războiului modern.

Timp de zeci de ani, pregătirea piloților de vânătoare s-a concentrat pe abilitățile fizice și pe măiestria mecanică. Dar, odată cu apariția aeronavelor de generația a cincea, precum F-35, este nevoie de un nou tip de războinic – unul care poate procesa cantități vaste de date, poate lua decizii în fracțiuni de secundă și poate opera ca un nod într-un sistem de luptă complex, în rețea. Așa cum subliniază Robbin Laird, un expert veteran în domeniul apărării, „Succesul în cabina de pilotaj nu mai depinde în primul rând de priceperea fizică… În schimb, factorul definitoriu a devenit capacitatea cognitivă.”

Decalajul cognitiv: un nou tip de provocare

Metodele tradiționale de pregătire a zborului au creat un „decalaj periculos”, lăsând piloții nepregătiți pentru cerințele cognitive ale războiului modern, afirmă Laird. Vechiul model, conceput pentru o eră în care noile capacități însemnau atașarea de noi componente hardware, pur și simplu nu mai este suficient într-o lume în care actualizările de software pot modifica fundamental capacitățile unei aeronave între misiuni.

Intră în scenă Școala Internațională de Pregătire pentru Zbor

La Școala Internațională de Pregătire pentru Zbor (IFTS) din Sardinia, Italia, această transformare nu este doar recunoscută; ea este abordată sistematic. Susținută de Leonardo în colaborare cu CAE, IFTS remodelează modul în care forțele aeriene occidentale pregătesc aviatorii pentru luptă.

Laird, care a vizitat Baza Aeriană Decimomannu, unde se află IFTS, notează că școala folosește avionul de antrenament avansat M-346, o platformă centrată pe software care oglindește arhitectura aeronavelor de luptă moderne. Acest lucru permite IFTS să „preia concepte operaționale și tehnici tactice direct de la escadrilele F-35 sau Eurofighter de primă linie și să le integreze în mediul de antrenament aproape imediat.”

„Mobilier mental”: redefinirea mentalității aviatorului

IFTS nu doar învață piloții să zboare; ei remodelează „mobilierul mental” al pilotului de luptă – cadrele cognitive și tiparele de luare a deciziilor care determină eficacitatea în lupta aeriană modernă. În aeronavele mai vechi, piloții dedicau resurse cognitive enorme controlului de bază al aeronavei. Sistemele moderne fly-by-wire gestionează automat aceste sarcini, eliberând lățime de bandă mentală pentru gestionarea informațiilor și luarea deciziilor.

Descărcarea antrenamentului: ecosistemul LVC

IFTS utilizează un ecosistem de antrenament Live Virtual Constructive (LVC) cu patru grupuri. Grupul unu oferă antrenament nelimitat, gratuit, folosind simulatoare care rulează software-ul real al aeronavei. Grupul doi introduce tehnologii de realitate augmentată și virtuală. Grupul trei avansează studenții la antrenamentul la nivel de misiune cu aeronave reale, piloți pe simulatoare și forțe generate de calculator.

Grupul patru funcționează ca o sală de integrare, injectând amenințări sintetice, rachete sol-aer și aeronave inamice în operațiunile aeronavelor reale, reducând consumul de combustibil și costurile.

Revoluția conductelor: armonizarea antrenamentului

Poate că cea mai importantă inovație a IFTS este armonizarea completă a întregului sistem de pregătire a piloților de vânătoare din Italia. Începând cu 2016, Forțele Aeriene Italiene au revizuit fiecare fază de pregătire, asigurându-se că fiecare se bazează pe cea precedentă.

Instructori din programul M-346, unități de conversie operațională și piloți de escadrilă operațională se întâlnesc la fiecare șase luni pentru a revizui procedurile și a ajusta programele de studiu pe baza experienței operaționale reale. Acest lucru creează o buclă continuă în care lecțiile operaționale se întorc în sistem.

Rezultate măsurabile

Studenții care absolvă faza 4 necesită acum cu treizeci la sută mai puțin timp de antrenament la unitatea de conversie operațională Eurofighter. Ei sosesc cunoscând deja tacticile, apelurile radio și procedurile, cu arhitectura lor mentală deja pusă la punct. Studenții italieni obțin în mod constant cele mai bune rezultate la programul de pregătire F-35 de la Baza Aeriană Luke.

Un motor de construire a coalițiilor

Cu douăsprezece forțe aeriene aliate care trimit studenți, IFTS a devenit un motor de construire a coalițiilor. Menținând transparența cu privire la curriculum și standarde, Forțele Aeriene Italiene construiesc încredere și interoperabilitate la nivelul pilotului individual.

Lecții pentru viitor

Modelul IFTS demonstrează principii cruciale: proprietatea militară asupra standardelor contează; armonizarea conductelor de pregătire elimină risipa; feedback-ul continuu menține pregătirea relevantă; iar sistemele de pregătire definite prin software se potrivesc cu platformele de luptă definite prin software.

Școala Internațională de Pregătire pentru Zbor creează aviatori al căror „mobilier mental” a fost creat pentru un viitor incert, în care software-ul determină capacitatea, dominația informațiilor determină rezultatele, iar integrarea coalițiilor definește succesul. „Aceasta este adevărata revoluție care se întâmplă în Sardinia”, conchide Laird, „nu învățarea piloților să zboare mai bine, ci învățarea lor să gândească diferit.”

Citeste in continuare

Actualitate

Startup-ul Shield AI dezvăluie X-BAT, un nou concept de dronă de luptă cu inteligență artificială

Publicat

pe

De

Startup-ul de inteligență artificială Shield AI a anunțat astăzi planuri de extindere în domeniul hardware-ului militar, dezvăluind un nou concept de dronă de luptă, denumită X-BAT, pe care compania intenționează să o piloteze cu software-ul său de autonomie intern.

Aripioară fără pilot de dimensiuni importante

Aripioara fără pilot este o dronă de Grupa 5, terminologia Pentagonului pentru cele mai mari sisteme fără pilot, care poate decola și ateriza vertical. Imaginile publicate de Shield AI arată teste cu un motor cu reacție mare, alături de o dronă cu suprafețe elegante concepute pentru a reduce semnătura radar a sistemului.

Un concept inspirat, potrivit președintelui Shield AI

„Este o aeronavă cu adevărat inspirațională”, a declarat președintele și co-fondatorul Shield AI, Brandon Tseng, în timpul unui eveniment de prezentare în Washington, marți, pentru noua dronă, unde a fost expus un model static unui public format din reprezentanți ai industriei și ai guvernului. „Și când o veți vedea, cred că vă veți gândi probabil: ‘La naiba, chestia asta e super cool.'”

Parteneriate viitoare pentru producția X-BAT

Evenimentul de marți a prezentat un model la scară al dronei, mai degrabă decât un model complet de producție. În timp ce Shield este proiectantul sistemului, oficialii companiei au declarat că un partener va fi implicat pentru a ajuta la producerea efectivă a X-BAT, Armor Harris, șeful unității de afaceri aeriene a firmei, spunând reporterilor că „vom anunța parteneriatele noastre în următoarele săptămâni”.

Motor de Clasa F-16, dar opțiuni multiple

În mod similar, Harris a declarat că furnizorul de propulsie cu care compania colaborează va fi anunțat „în următoarele săptămâni”. Cu toate acestea, el a descris X-BAT ca funcționând cu un „motor de clasa F-16” care dispune de un postcombustor și o duză de vectorizare a tracțiunii, care a fost „dezvoltat inițial pentru un program de vectorizare a tracțiunii F-15 de la sfârșitul anilor 1990”. El a declarat ulterior reporterilor că „sunt disponibile multiple opțiuni de motor”.

Un sistem complet, ghidat de inteligența artificială Hivemind

X-BAT este prezentat ca un sistem „complet”, a spus Harris, cu pilotul computerizat „Hivemind” al firmei în centrul aeronavei pentru a se asigura că drona cu reacție poate opera în medii cu comunicații întrerupte. (În timp ce Shield AI oferă X-BAT cu Hivemind ca pilot, drona poate suporta și software autonom de la furnizori externi.)

Citeste in continuare

Actualitate

Armata SUA intensifică producția de piese 3D, depășind restricțiile de proprietate intelectuală

Publicat

pe

De

Lipsa drepturilor de proprietate intelectuală asupra multor componente ale echipamentelor militare împiedică armata să le reproducă rapid și eficient prin imprimare 3D. Astfel, armata intenționează să producă singură mai multe piese.

Armata SUA întâmpină dificultăți în reproducerea și imprimarea 3D a pieselor necesare pentru arme și platforme, deoarece nu deține proprietatea intelectuală a acestora. Din acest motiv, armata ar putea începe să fabrice mai multe piese prin imprimare 3D, fără a utiliza proprietatea intelectuală a furnizorilor, a declarat șeful interimar al Comandamentului de Materiale al Armatei, pentru Breaking Defense.

Lipsa proprietății intelectuale, o problemă costisitoare și timidă

Generalul-locotenent Christopher Mohan, comandantul adjunct și comandantul interimar al AMC, a declarat că industria nu ar trebui să fie surprinsă dacă armata va începe să producă mai multe piese prin imprimare 3D, fără a utiliza proprietatea intelectuală a furnizorilor. Scopul este de a repune în funcțiune tancurile, elicopterele și alte platforme mai rapid. El a recunoscut că acest lucru face industria „îngrijorată și obosită”, dar a adăugat că a fost transparent cu furnizorii cu privire la dificultățile armatei.

„Nu mai putem aștepta”

„Am fost foarte deschiși cu ei și i-am spus ieri unuia dintre partenerii noștri din industrie, nu fiți surprinși dacă veți vedea că facem lucruri pentru că nu putem aștepta. Nu putem aștepta”, a declarat Mohan într-un interviu acordat la conferința anuală AUSA de săptămâna trecută.

„Recunosc că proprietatea lor intelectuală este proprietatea lor intelectuală”, a spus Mohan despre furnizori. „Ne este rușine că nu am cumpărat-o de la început, ceea ce este o prostie, o misiune prostească.”

Exemplu concret: O valvă de anvelopă

Ca exemplu, Mohan a spus că, în urmă cu câteva luni, unul dintre vehiculele armatei nu funcționa din cauza unei probleme provenite de la o mică valvă din anvelopă, așa că a cerut furnizorului principal datele tehnice pentru a face inginerie inversă asupra valvei. Cu toate acestea, furnizorul nu deținea datele tehnice, deoarece aparțineau celui care a fabricat valva cu aproximativ două sau trei niveluri sub principal, așa că a durat și mai mult pentru a repara piesa.

„Nu putem trăi așa, nu-i așa? Așa că, din nou, am spus să nu fiți surprinși dacă începem să facem lucruri”, a spus Mohan, adăugând: „trebuie să existe un fel de model care să spună: ‘Hei, putem cumpăra drepturile doar pentru piesa pe care trebuie să o imprimăm. Nu trebuie să cumpărăm întregul sistem de vehicule sau orice altceva.”

Progrese în imprimarea 3D la scară largă

Deși lipsa deținere a proprietății intelectuale a furnizorilor rămâne o problemă pentru armată, Mohan a spus că armata a făcut progrese în utilizarea fabricației aditive la scară largă. Ca parte a unuia dintre „sprinturile” de imprimare 3D ale armatei, serviciul este pe cale să creeze 60 de piese în 60 de zile, deși Mohan nu a precizat pentru ce vor fi piesele. De obicei, ar dura săptămâni pentru a face o singură piesă.

În plus, serviciul a creat un depozit digital care are piese „simpliste” care sunt ușor de imprimat pentru soldații de pe câmpul de luptă, cum ar fi grile de ventilator, mânere de uși și multe altele.

„Este un magazin containerizat. [Soldații] au putut să treacă prin rețelele tactice până la capăt, să se conecteze la depozitul digital, să descarce piesa și să o imprime pe teren, așa că știm că funcționează”, a spus Mohan. „Nu este atât de ușor pe cât ne-am dorit, dar știm că avem capacitatea de a face asta.”

Economii substanțiale și piese mai rezistente

Secretarul armatei, Dan Driscoll, a făcut ecou sentimentelor lui Mohan, arătând unei mulțimi de la AUSA o aripioară pentru rezervorul de combustibil extern al unui Black Hawk pe care serviciul a creat-o fără proprietatea intelectuală a companiei.

„Acest lucru poate suna banal, dar simpla posibilitate de a ne face sau repara propriile piese poate economisi milioane de dolari și poate salva vieți”, a spus Driscoll în timpul discursului său de deschidere la AUSA săptămâna trecută.

„Sunt construite ieftin, așa că se strică des. Furnizorul percepe peste 14.000 de dolari pentru o înlocuire. Echipa noastră o poate face mai bine. Au scanat-o 3D, au făcut inginerie inversă, au imprimat prototipuri și au efectuat validarea structurală în doar 43 de zile”, a adăugat el, ținând piesa în mână.

El a spus că armata a reușit să fabrice piesa cu puțin peste 3.000 de dolari, adăugând că piesa fabricată de armată era „cu 300% mai puternică și cu 78% mai ieftină”.

Autorizarea soldaților de a repara pe câmpul de luptă

În plus, în septembrie, Driscoll a dat soldaților autoritatea de a repara ceea ce trebuie reparat pe câmpul de luptă, în cadrul anumitor linii directoare create de armată.

De exemplu, dacă există un risc mic de a repara ceva, soldații nu trebuie să treacă printr-un proces birocratic mai înalt pentru a obține aprobarea, dar dacă există un risc „mediu” sau „mare”, soldații vor trebui să treacă printr-un proces de aprobare lung. Acest nou sistem este benefic, a spus Mohan, deoarece anterior exista o abordare „unică pentru toți” pentru a obține aprobarea de a repara ceva pe teren, astfel încât soldații nu puteau repara nimic, chiar dacă era „risc scăzut”.

„Sunt în armată de mult timp. Nu am văzut niciodată pe nimeni să aibă probleme pentru că a reparat ceva, nu-i așa? a spus Mohan. „Trebuie să schimbăm modul în care gândim.”

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România. Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național? Garantăm confidențialitatea! Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații - Secția Anticorupție

Știri calde

Exclusiv5 ore ago

Familia Teoroc: De la padoc de lux la circ de strada – Râsul plânsului în sistemul penitenciar! (Ediția cu polițiști santajați și vuvuzele sub frică)

Motto: În România, corupția e ca o telenovelă: nu se termină niciodată, dar măcar ne mai amuză (amar). Atenție, însă,...

Exclusiv5 ore ago

„Conduită infectă și abuzivă”: Sindicatul Diamantul denunță secretizarea cercetării disciplinare a lui Vitalie, invocând o comparație flagrantă cu o altă procedură

Emil Pascut de la Sindicatul Diamantul a dezvăluit un fragment dintr-o analiză comparativă menită să demonstreze caracterul abuziv al secretizării...

Exclusiv15 ore ago

Circul Teoroc își joacă ultima reprezentație: Lacrimi sindicale pentru „Finu” și un grad de chestor confiscat de la obraz!

În lumea pestriță a sistemului penitenciar românesc, familia Teoroc, abonații de lux la robinetul puterii, ne oferă un nou spectacol...

Exclusiv16 ore ago

Update/Apocalipsa de plastic de la Aricestii Rahtivani: Fumul ne mântuiește!

Coseco Waste ne arată cum se face „reciclare” cu artificii și mult tupeu Un iPhone disperat ne anunță sfârșitul lumii...

Exclusiv17 ore ago

Ploieștiul în fierbere: Primarul Politeanu dezlănțuie infernul asupra viceprimarului Alexandru Săraru!

De la popriri ignorate la acuzații penale: Un scandal de corupție zguduie Primăria Ploiești! Prahova, tărâmul unde scandalurile politice și...

Exclusiv22 de ore ago

Politeanu, Primarul-Paratrăsnet: Cum gunoiul imobiliar incearcă să murdărească imaginea unui oraș infrumusețat

De la nunta pe Bulevard la acuzații halucinante: Mafia imobiliară scoate artileria grea, dar Politeanu rămâne neclintit Prahova, județul unde...

Exclusiv23 de ore ago

De la „fofilica” la Prefectură: Ascensiunea halucinantă a unui combinagiu politic – Zoia, „mama” lui Matei, chiar ești bine?!

Atenție, cetățeni! În lumea pestriță a politicii românești, mai apare câte un personaj de te face să te întrebi dacă...

Exclusivo zi ago

Penitenciarul Ploiești si eternul Valentin Matei: Comisar-Șef, influencer de ocazie și păzitorul mistic al mormanului de gunoi 

Apt limitat la muncă, nelimitat la inimioare pe Instagram și maestru într-ale concediilor strategice. Valentin Matei, un nume sonor în...

Exclusivo zi ago

Protestul sindical din 29 Octombrie: Circ cu ursul Bolo sau apărarea ultimă a barosanilor? 

Oare chiar le pasă liderilor sindicali de nenorocirile polițiștilor sau vor doar să-l vadă pe Bolo zburând de la Palatul...

Exclusivo zi ago

Coca-Cola: secretul murdar din Ploiești – Cum ne otrăvește „băutura fericirii” cu apa de canal, sub ochiul complice al autorităților!

De la zâmbet american la coșmar românesc, Coca-Cola a ajuns să fie sinonimă cu corupția și nepăsarea crasă. La Ploiești,...

Exclusiv2 zile ago

APIA, tremură sub ploaia de întrebări! Fermierii prahoveni, pe urmele hoților de la antigrindină: Cer date incendiare și miros a DNA mai rău ca iodura de argint!

De la tunurile antigrindină la tunurile cu subvenții: Prahova, epicentrul unui cutremur agricol cu replici penale! După ce au trimis...

Exclusiv2 zile ago

Sindicatul Diamantul pune sub semnul intrebării angajările de balerini la MAI

„De ce ne trebuie balerini la MAI?” – întrebarea care stârnește controverse Sindicatul Diamantul își exprimă nedumerirea cu privire la...

Exclusiv3 zile ago

Jilavawood: Minciuni, padocuri și proteste de carton – Clanul Teoroc joacă teatru ieftin pe scena Justiției!

Administrația Națională a Penitenciarelor (ANP) demască mascarada SNPP: Minciuni gogonate și manipulări grosolane în spatele unui protest de doi bani!...

Exclusiv3 zile ago

Protest divizat în penitenciare: Acuzații de deturnare și manipulare în SNPP – Reacția polițiștilor de penitenciare

Un val de nemulțumire și dezaprobare se manifestă în rândul polițiștilor de penitenciare, în contextul protestului recent al Sindicatului Național...

Exclusiv4 zile ago

Burcu acuză: „SNPP transformă angajații în carne de tun pentru răzbunări personale! – Nu apără, ci exploatează!”

Jilava: Alcatrazul famigliei Teoroc se zguduie! Contra-atacul lui Burcu demască ipocrizia sindicatului și abuzurile „baroanei” – Unde câinii trăiesc ca...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Criptomonede Taxi Heathrow London

Top Articole Incisiv