Connect with us

Actualitate

Horoscopul zilei de 31 decembrie 2020. „Săgetătorii” trebuie să fie atenți la deplasări

Publicat

pe

Horoscopul zilei de 31 decembrie 2020, realizat de astrologul Mădălina Manole, vine cu previziuni astrologice și sfaturi pentru toate zodiile, în dragoste, carieră, bani și sănătate.

Luna va intra astăzi în zodia Leu poziție din care ne va susține din plin să ne exprimăm, să ne manifestăm emoțiile și să ne facem remarcați. Prin urmare, se anunță un Revelion exploziv și plin de distracție, bucurie și voie bună.

Sfatul astrologului! Persoanele care-și cunosc ascendentul zodiacal, sunt sfătuite să-și citească întâi previziunile pentru ascendent și apoi previziunile pentru zodie!

Horoscop zilnic Berbec – 31 decembrie 2020

Dragoste

Azi dai dovadă de o mare disponibilitate sentimentală și ești deschis flirtului, dacă ești singur, iar dacă ești parte a unui cuplu vei alege activități comune cu persoana iubită și astfel vă veți redescoperi.

Carieră și bani

Ești foarte îndrăzneț și vei lăsa creativitatea și simțul artistic să iasă la iveală fărăa te teme de ceea ce zic ceilalți.

Sănătate

Te simți foarte bine, ești plin de entuziasm, energie și poftă de viață și chiar te vei dedica hobby-urilor tale cu mult avânt.

Horoscop zilnic Taur – 31 decembrie 2020

Dragoste

Relațiile cu familia, deși ușor încordate, se vor detensiona ulterior și asta pentru că vei fi foarte jovial, vesel și pus pe glume, dar le vei înțelege și nevoile lor și vei răspunde prezent.

Carieră și bani

Azi te vei preocupa de unele activități casnice. Pui ceva în ordine sau poate te pregătești pentru petrecerea de Revelion și decorezi casa.

Sănătate

Starea emoțională nu este chiar cea mai b ună, însă vei face tot posibilul să treci peste niște angoase pe care le resimțiu sau peste n iște dorințe neîmplinite.

Horoscop zilnic Gemeni – 31 decembrie 2020

Dragoste

Comunicarea cu cei din jur nu este tocmai un punct forte al tău și ar trebui să fii mai atent la ceea ce spui sau să ai curaj să spui ceea ce simți fără restricții. Dacă taci s-ar putea să fii interpretat greșit.

Carieră și bani

Astăzi vei ști cum să pui problema și cum să negociezi ceva dacă-ți dorești cu adevărat să obții ceva.

Sănătate

Dacă pleci la drum astăzi ai mai multă grijă la tot ce presupune deplasarea, mai ales în condițiile restricțiilor actuale.

Horoscop zilnic Rac – 31 decembrie 2020

Dragoste

Vei ști ce să faci și cum să faci să te pui în valoare în seara de Revelion, chiar dacă ziua începe fără prea mult entuziasm.

Carieră și bani

S-ar putea ca un dialog amical să-ți aducă niște idei bune și niște soluții la niște neplăceri financiare cu care te confrunți.

Sănătate

Ar fi ideal să te odihnești mai mult în prima parte a zilei pentru că încă vei fi sub auspiciile Lunii Pline care s-a petrecut în zodia ta.

Horoscop zilnic Leu – 31 decembrie 2020

Dragoste

Încearcă să nu faci tot posibilul să ieși în față, să te afirmi sau să exagerezi cu manifestările pentru că poți deranja persoana iubită.

Carieră și bani

Relațiile cu ceilalți sunt mai tensionate și ai face bine să fii atent și la nevoile lor și la dorințele lor și să eviți să fii în centrul atenției.

Sănătate

Chiar dacă ziua nu începe așa cum ți-ai dori, pe parcurs, când Luna va activa zodia ta, îți vei recăpăta energia, pofta de viață și cheful de distracție.

Horoscop zilnic Fecioară – 31 decembrie 2020

Dragoste

Azi ești mai neliniștit și mai fără chef de stat la povești și s-ar putea ca cei dragi să nu-ți înțeleagă starea. Fii sincer cu ei și spune-le ce ai pe suflet.

Carieră și bani

Un context profesional te poate necăji astăzi, dar ai face bine să nu-i acorzi prea multă importanță. Posibil să te limiteze ceva, să te simți restricționat să faci ceea ce ai vrea.

Sănătate

Este nevoie de o mai mare atenție la starea de sănătate. Nu face excese, mai ales dacă te confrunți cu afecțiuni cronice de natură cardiovasculară și odihnește-te suficiet înainte de perecerea de Revelion.

Horoscop zilnic Balanță – 31 decembrie 2020

Dragoste

Prietenii te-ar putea enerva astăzi și, deși nu-ți stă în fire, s-ar puea să ripostezi și să-i iei pe toți prin surprindere. Posibil să fie vorba și de o neîmplinire sentimentală la mijloc.

Carieră și bani

Un dialog banal cu cineva te poate ajuta să-ți dai seama de o problemă pe care o întâmpini cu un proiect în care ești implicat și, mai mult de atât, poate veni și cu soluții bune.

Sănătate

Vei vrea să le faci pe plac tuturor și nu vei reuși decât să te agiți în continuu și să te enervezi, așa că evită să fii bunul samaritean.

Horoscop zilnic Scorpion – 31 decembrie 2020

Dragoste

Nu ești un maestru al dialogului astăzi, ba chiar n-ai chef de stat prea mult la povești și ceea ce vei spune va fi scurt și la obiect, iar cei din jur pot fi debusolați.

Carieră și bani

Nevoia de afirmare se manifestă din plin și ești foarte hotărât și ambițios să-ți atingi niște ținte propuse. Posibile nemulțumiri profesionale.

Sănătate

Nu se întrevăd probleme de sănătate, dar nici nu face excese pentru a nu intra în conflicte cu autoritățile, atât cele ale statului, cât și cele din viața ta.

Horoscop zilnic Săgetător – 31 decembrie 2020

Dragoste

Te bucuri de aprecieri din partea persoanei iubite și ai ocazia să ajungi la un acord comun cu aceasta, însă nu-ți impune convingerile și punctul de vedere cu orice preț.

Carieră și bani

Atenție mai multă la conflictele ideologice, la controversele care iau naștere de la principii și mentalități diferite.

Sănătate

Dacă ești obosit evită să pleci la drum, mai ales să conduci. Atenție la deplasări!

Horoscop zilnic Capricorn – 31 decembrie 2020

Dragoste

Este o zi în care pasiunea se reaprinde între tine și partener, însă dacă ești singur s-ar putea să fii mai dornic de a trăi la intensitate mare și poți lăsa loc unei aventuri intime, ascunse, chiar extraconjugale.

Carieră și bani

Se întrevăd dialoguri tensionate pe teme financiare, mai ales care pleacă de la bunuri și moșteniri, partaje, cheltuieli și investiții.

Sănătate

Este o zi care-ți poate evidenția unele frici, angoase pe care le ții foarte bine ascunse și s-ar putea să nu-ți mai pese de gura lumii și să treci peste ele.

Horoscop zilnic Vărsător – 31 decembrie 2020

Dragoste

Partenerul de viață te poate lua prin surprindere cu o veste, cu un cadou, cu o promisiune. Se întrevăd momente oscilante în cuplu, dar care vor fi până la urmă depășite cu zâmbetul pe buze.

Carieră și bani

Nici relațiile cu ceilalți nu sunt mai bune, ci sunt supuse limitărilor, așa că dacă apar tensiuni ar fi bine să le tratezi cu umor și nicidecum cu seriozitate.

Sănătate

Starea de spirit este, în general una bună chiar dacă nu vei simți să-ți strigi în gura mare emoțiile și sentimentele.

Horoscop zilnic Pești – 31 decembrie 2020

Dragoste

Sunt nevoi emoționale și sentimentale pe care le resimți mare parte din zi, însă vei căuta să te dedici unor activități care să te facă să uiți o neîmplinire.

Carieră și bani

Este o zi care vine cu destul de mult stres dacă lucrezi, dar și dacă ești liber s-ar putea să fii nevoit să te dedici unor activități neprogramate.

Sănătate

Luna îți tranzitează casa sănătății, însă aspectele pe care le face, în special către seară, nu sunt deloc bune, așa că evită să te suprasoliciți, să te stresezi și epuizezi. Recomandarea este somnul de după-masă.

Horoscop săptămânal 28 decembrie 2020 – 3 ianuarie 2021. Balanțele au parte de provocări profesionale

Astrologul Mădălina Manole prezintă horoscopul săptămânal pentru perioada 28 decembrie 2020 – 3 ianuarie 2021, pentru toate zodiile. Săptămâna 28 decembrie 2020 – 3 ianuarie 2021 poate aduce o serie de dezamăgiri din partea celorlalți sau contexte care să ne schimbe unele planuri.

Săptămâna 28 decembrie 2020 – 3 ianuarie 2021 este amprentată de fenomenul de Lună Plină care se petrece în zodia Rac și care aduce încheierea unor situații și culegea roadelor.

Totodată, planeta iubirii, Venus este cuadrată de Neptun, și în conjuncție cu Nodul Sud Karmic, iar acest context poate aduce deziluzii sentimentale. Putem vedea adevărata față a celor pentru care purtăm sentimente și asta poate aduce nemulțumiri.

Actualitate

Sardinia: Acolo unde piloții de vânătoare învață să gândească, nu doar să zboare

Publicat

pe

De

O schimbare radicală în pregătire pregătește aviatorii pentru cerințele cognitive ale războiului modern.

Timp de zeci de ani, pregătirea piloților de vânătoare s-a concentrat pe abilitățile fizice și pe măiestria mecanică. Dar, odată cu apariția aeronavelor de generația a cincea, precum F-35, este nevoie de un nou tip de războinic – unul care poate procesa cantități vaste de date, poate lua decizii în fracțiuni de secundă și poate opera ca un nod într-un sistem de luptă complex, în rețea. Așa cum subliniază Robbin Laird, un expert veteran în domeniul apărării, „Succesul în cabina de pilotaj nu mai depinde în primul rând de priceperea fizică… În schimb, factorul definitoriu a devenit capacitatea cognitivă.”

Decalajul cognitiv: un nou tip de provocare

Metodele tradiționale de pregătire a zborului au creat un „decalaj periculos”, lăsând piloții nepregătiți pentru cerințele cognitive ale războiului modern, afirmă Laird. Vechiul model, conceput pentru o eră în care noile capacități însemnau atașarea de noi componente hardware, pur și simplu nu mai este suficient într-o lume în care actualizările de software pot modifica fundamental capacitățile unei aeronave între misiuni.

Intră în scenă Școala Internațională de Pregătire pentru Zbor

La Școala Internațională de Pregătire pentru Zbor (IFTS) din Sardinia, Italia, această transformare nu este doar recunoscută; ea este abordată sistematic. Susținută de Leonardo în colaborare cu CAE, IFTS remodelează modul în care forțele aeriene occidentale pregătesc aviatorii pentru luptă.

Laird, care a vizitat Baza Aeriană Decimomannu, unde se află IFTS, notează că școala folosește avionul de antrenament avansat M-346, o platformă centrată pe software care oglindește arhitectura aeronavelor de luptă moderne. Acest lucru permite IFTS să „preia concepte operaționale și tehnici tactice direct de la escadrilele F-35 sau Eurofighter de primă linie și să le integreze în mediul de antrenament aproape imediat.”

„Mobilier mental”: redefinirea mentalității aviatorului

IFTS nu doar învață piloții să zboare; ei remodelează „mobilierul mental” al pilotului de luptă – cadrele cognitive și tiparele de luare a deciziilor care determină eficacitatea în lupta aeriană modernă. În aeronavele mai vechi, piloții dedicau resurse cognitive enorme controlului de bază al aeronavei. Sistemele moderne fly-by-wire gestionează automat aceste sarcini, eliberând lățime de bandă mentală pentru gestionarea informațiilor și luarea deciziilor.

Descărcarea antrenamentului: ecosistemul LVC

IFTS utilizează un ecosistem de antrenament Live Virtual Constructive (LVC) cu patru grupuri. Grupul unu oferă antrenament nelimitat, gratuit, folosind simulatoare care rulează software-ul real al aeronavei. Grupul doi introduce tehnologii de realitate augmentată și virtuală. Grupul trei avansează studenții la antrenamentul la nivel de misiune cu aeronave reale, piloți pe simulatoare și forțe generate de calculator.

Grupul patru funcționează ca o sală de integrare, injectând amenințări sintetice, rachete sol-aer și aeronave inamice în operațiunile aeronavelor reale, reducând consumul de combustibil și costurile.

Revoluția conductelor: armonizarea antrenamentului

Poate că cea mai importantă inovație a IFTS este armonizarea completă a întregului sistem de pregătire a piloților de vânătoare din Italia. Începând cu 2016, Forțele Aeriene Italiene au revizuit fiecare fază de pregătire, asigurându-se că fiecare se bazează pe cea precedentă.

Instructori din programul M-346, unități de conversie operațională și piloți de escadrilă operațională se întâlnesc la fiecare șase luni pentru a revizui procedurile și a ajusta programele de studiu pe baza experienței operaționale reale. Acest lucru creează o buclă continuă în care lecțiile operaționale se întorc în sistem.

Rezultate măsurabile

Studenții care absolvă faza 4 necesită acum cu treizeci la sută mai puțin timp de antrenament la unitatea de conversie operațională Eurofighter. Ei sosesc cunoscând deja tacticile, apelurile radio și procedurile, cu arhitectura lor mentală deja pusă la punct. Studenții italieni obțin în mod constant cele mai bune rezultate la programul de pregătire F-35 de la Baza Aeriană Luke.

Un motor de construire a coalițiilor

Cu douăsprezece forțe aeriene aliate care trimit studenți, IFTS a devenit un motor de construire a coalițiilor. Menținând transparența cu privire la curriculum și standarde, Forțele Aeriene Italiene construiesc încredere și interoperabilitate la nivelul pilotului individual.

Lecții pentru viitor

Modelul IFTS demonstrează principii cruciale: proprietatea militară asupra standardelor contează; armonizarea conductelor de pregătire elimină risipa; feedback-ul continuu menține pregătirea relevantă; iar sistemele de pregătire definite prin software se potrivesc cu platformele de luptă definite prin software.

Școala Internațională de Pregătire pentru Zbor creează aviatori al căror „mobilier mental” a fost creat pentru un viitor incert, în care software-ul determină capacitatea, dominația informațiilor determină rezultatele, iar integrarea coalițiilor definește succesul. „Aceasta este adevărata revoluție care se întâmplă în Sardinia”, conchide Laird, „nu învățarea piloților să zboare mai bine, ci învățarea lor să gândească diferit.”

Citeste in continuare

Actualitate

Startup-ul Shield AI dezvăluie X-BAT, un nou concept de dronă de luptă cu inteligență artificială

Publicat

pe

De

Startup-ul de inteligență artificială Shield AI a anunțat astăzi planuri de extindere în domeniul hardware-ului militar, dezvăluind un nou concept de dronă de luptă, denumită X-BAT, pe care compania intenționează să o piloteze cu software-ul său de autonomie intern.

Aripioară fără pilot de dimensiuni importante

Aripioara fără pilot este o dronă de Grupa 5, terminologia Pentagonului pentru cele mai mari sisteme fără pilot, care poate decola și ateriza vertical. Imaginile publicate de Shield AI arată teste cu un motor cu reacție mare, alături de o dronă cu suprafețe elegante concepute pentru a reduce semnătura radar a sistemului.

Un concept inspirat, potrivit președintelui Shield AI

„Este o aeronavă cu adevărat inspirațională”, a declarat președintele și co-fondatorul Shield AI, Brandon Tseng, în timpul unui eveniment de prezentare în Washington, marți, pentru noua dronă, unde a fost expus un model static unui public format din reprezentanți ai industriei și ai guvernului. „Și când o veți vedea, cred că vă veți gândi probabil: ‘La naiba, chestia asta e super cool.'”

Parteneriate viitoare pentru producția X-BAT

Evenimentul de marți a prezentat un model la scară al dronei, mai degrabă decât un model complet de producție. În timp ce Shield este proiectantul sistemului, oficialii companiei au declarat că un partener va fi implicat pentru a ajuta la producerea efectivă a X-BAT, Armor Harris, șeful unității de afaceri aeriene a firmei, spunând reporterilor că „vom anunța parteneriatele noastre în următoarele săptămâni”.

Motor de Clasa F-16, dar opțiuni multiple

În mod similar, Harris a declarat că furnizorul de propulsie cu care compania colaborează va fi anunțat „în următoarele săptămâni”. Cu toate acestea, el a descris X-BAT ca funcționând cu un „motor de clasa F-16” care dispune de un postcombustor și o duză de vectorizare a tracțiunii, care a fost „dezvoltat inițial pentru un program de vectorizare a tracțiunii F-15 de la sfârșitul anilor 1990”. El a declarat ulterior reporterilor că „sunt disponibile multiple opțiuni de motor”.

Un sistem complet, ghidat de inteligența artificială Hivemind

X-BAT este prezentat ca un sistem „complet”, a spus Harris, cu pilotul computerizat „Hivemind” al firmei în centrul aeronavei pentru a se asigura că drona cu reacție poate opera în medii cu comunicații întrerupte. (În timp ce Shield AI oferă X-BAT cu Hivemind ca pilot, drona poate suporta și software autonom de la furnizori externi.)

Citeste in continuare

Actualitate

Armata SUA intensifică producția de piese 3D, depășind restricțiile de proprietate intelectuală

Publicat

pe

De

Lipsa drepturilor de proprietate intelectuală asupra multor componente ale echipamentelor militare împiedică armata să le reproducă rapid și eficient prin imprimare 3D. Astfel, armata intenționează să producă singură mai multe piese.

Armata SUA întâmpină dificultăți în reproducerea și imprimarea 3D a pieselor necesare pentru arme și platforme, deoarece nu deține proprietatea intelectuală a acestora. Din acest motiv, armata ar putea începe să fabrice mai multe piese prin imprimare 3D, fără a utiliza proprietatea intelectuală a furnizorilor, a declarat șeful interimar al Comandamentului de Materiale al Armatei, pentru Breaking Defense.

Lipsa proprietății intelectuale, o problemă costisitoare și timidă

Generalul-locotenent Christopher Mohan, comandantul adjunct și comandantul interimar al AMC, a declarat că industria nu ar trebui să fie surprinsă dacă armata va începe să producă mai multe piese prin imprimare 3D, fără a utiliza proprietatea intelectuală a furnizorilor. Scopul este de a repune în funcțiune tancurile, elicopterele și alte platforme mai rapid. El a recunoscut că acest lucru face industria „îngrijorată și obosită”, dar a adăugat că a fost transparent cu furnizorii cu privire la dificultățile armatei.

„Nu mai putem aștepta”

„Am fost foarte deschiși cu ei și i-am spus ieri unuia dintre partenerii noștri din industrie, nu fiți surprinși dacă veți vedea că facem lucruri pentru că nu putem aștepta. Nu putem aștepta”, a declarat Mohan într-un interviu acordat la conferința anuală AUSA de săptămâna trecută.

„Recunosc că proprietatea lor intelectuală este proprietatea lor intelectuală”, a spus Mohan despre furnizori. „Ne este rușine că nu am cumpărat-o de la început, ceea ce este o prostie, o misiune prostească.”

Exemplu concret: O valvă de anvelopă

Ca exemplu, Mohan a spus că, în urmă cu câteva luni, unul dintre vehiculele armatei nu funcționa din cauza unei probleme provenite de la o mică valvă din anvelopă, așa că a cerut furnizorului principal datele tehnice pentru a face inginerie inversă asupra valvei. Cu toate acestea, furnizorul nu deținea datele tehnice, deoarece aparțineau celui care a fabricat valva cu aproximativ două sau trei niveluri sub principal, așa că a durat și mai mult pentru a repara piesa.

„Nu putem trăi așa, nu-i așa? Așa că, din nou, am spus să nu fiți surprinși dacă începem să facem lucruri”, a spus Mohan, adăugând: „trebuie să existe un fel de model care să spună: ‘Hei, putem cumpăra drepturile doar pentru piesa pe care trebuie să o imprimăm. Nu trebuie să cumpărăm întregul sistem de vehicule sau orice altceva.”

Progrese în imprimarea 3D la scară largă

Deși lipsa deținere a proprietății intelectuale a furnizorilor rămâne o problemă pentru armată, Mohan a spus că armata a făcut progrese în utilizarea fabricației aditive la scară largă. Ca parte a unuia dintre „sprinturile” de imprimare 3D ale armatei, serviciul este pe cale să creeze 60 de piese în 60 de zile, deși Mohan nu a precizat pentru ce vor fi piesele. De obicei, ar dura săptămâni pentru a face o singură piesă.

În plus, serviciul a creat un depozit digital care are piese „simpliste” care sunt ușor de imprimat pentru soldații de pe câmpul de luptă, cum ar fi grile de ventilator, mânere de uși și multe altele.

„Este un magazin containerizat. [Soldații] au putut să treacă prin rețelele tactice până la capăt, să se conecteze la depozitul digital, să descarce piesa și să o imprime pe teren, așa că știm că funcționează”, a spus Mohan. „Nu este atât de ușor pe cât ne-am dorit, dar știm că avem capacitatea de a face asta.”

Economii substanțiale și piese mai rezistente

Secretarul armatei, Dan Driscoll, a făcut ecou sentimentelor lui Mohan, arătând unei mulțimi de la AUSA o aripioară pentru rezervorul de combustibil extern al unui Black Hawk pe care serviciul a creat-o fără proprietatea intelectuală a companiei.

„Acest lucru poate suna banal, dar simpla posibilitate de a ne face sau repara propriile piese poate economisi milioane de dolari și poate salva vieți”, a spus Driscoll în timpul discursului său de deschidere la AUSA săptămâna trecută.

„Sunt construite ieftin, așa că se strică des. Furnizorul percepe peste 14.000 de dolari pentru o înlocuire. Echipa noastră o poate face mai bine. Au scanat-o 3D, au făcut inginerie inversă, au imprimat prototipuri și au efectuat validarea structurală în doar 43 de zile”, a adăugat el, ținând piesa în mână.

El a spus că armata a reușit să fabrice piesa cu puțin peste 3.000 de dolari, adăugând că piesa fabricată de armată era „cu 300% mai puternică și cu 78% mai ieftină”.

Autorizarea soldaților de a repara pe câmpul de luptă

În plus, în septembrie, Driscoll a dat soldaților autoritatea de a repara ceea ce trebuie reparat pe câmpul de luptă, în cadrul anumitor linii directoare create de armată.

De exemplu, dacă există un risc mic de a repara ceva, soldații nu trebuie să treacă printr-un proces birocratic mai înalt pentru a obține aprobarea, dar dacă există un risc „mediu” sau „mare”, soldații vor trebui să treacă printr-un proces de aprobare lung. Acest nou sistem este benefic, a spus Mohan, deoarece anterior exista o abordare „unică pentru toți” pentru a obține aprobarea de a repara ceva pe teren, astfel încât soldații nu puteau repara nimic, chiar dacă era „risc scăzut”.

„Sunt în armată de mult timp. Nu am văzut niciodată pe nimeni să aibă probleme pentru că a reparat ceva, nu-i așa? a spus Mohan. „Trebuie să schimbăm modul în care gândim.”

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România. Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național? Garantăm confidențialitatea! Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații - Secția Anticorupție

Știri calde

Exclusiv12 ore ago

Familia Teoroc: De la padoc de lux la circ de strada – Râsul plânsului în sistemul penitenciar! (Ediția cu polițiști santajați și vuvuzele sub frică)

Motto: În România, corupția e ca o telenovelă: nu se termină niciodată, dar măcar ne mai amuză (amar). Atenție, însă,...

Exclusiv12 ore ago

„Conduită infectă și abuzivă”: Sindicatul Diamantul denunță secretizarea cercetării disciplinare a lui Vitalie, invocând o comparație flagrantă cu o altă procedură

Emil Pascut de la Sindicatul Diamantul a dezvăluit un fragment dintr-o analiză comparativă menită să demonstreze caracterul abuziv al secretizării...

Exclusiv22 de ore ago

Circul Teoroc își joacă ultima reprezentație: Lacrimi sindicale pentru „Finu” și un grad de chestor confiscat de la obraz!

În lumea pestriță a sistemului penitenciar românesc, familia Teoroc, abonații de lux la robinetul puterii, ne oferă un nou spectacol...

Exclusiv23 de ore ago

Update/Apocalipsa de plastic de la Aricestii Rahtivani: Fumul ne mântuiește!

Coseco Waste ne arată cum se face „reciclare” cu artificii și mult tupeu Un iPhone disperat ne anunță sfârșitul lumii...

Exclusivo zi ago

Ploieștiul în fierbere: Primarul Politeanu dezlănțuie infernul asupra viceprimarului Alexandru Săraru!

De la popriri ignorate la acuzații penale: Un scandal de corupție zguduie Primăria Ploiești! Prahova, tărâmul unde scandalurile politice și...

Exclusivo zi ago

Politeanu, Primarul-Paratrăsnet: Cum gunoiul imobiliar incearcă să murdărească imaginea unui oraș infrumusețat

De la nunta pe Bulevard la acuzații halucinante: Mafia imobiliară scoate artileria grea, dar Politeanu rămâne neclintit Prahova, județul unde...

Exclusivo zi ago

De la „fofilica” la Prefectură: Ascensiunea halucinantă a unui combinagiu politic – Zoia, „mama” lui Matei, chiar ești bine?!

Atenție, cetățeni! În lumea pestriță a politicii românești, mai apare câte un personaj de te face să te întrebi dacă...

Exclusivo zi ago

Penitenciarul Ploiești si eternul Valentin Matei: Comisar-Șef, influencer de ocazie și păzitorul mistic al mormanului de gunoi 

Apt limitat la muncă, nelimitat la inimioare pe Instagram și maestru într-ale concediilor strategice. Valentin Matei, un nume sonor în...

Exclusivo zi ago

Protestul sindical din 29 Octombrie: Circ cu ursul Bolo sau apărarea ultimă a barosanilor? 

Oare chiar le pasă liderilor sindicali de nenorocirile polițiștilor sau vor doar să-l vadă pe Bolo zburând de la Palatul...

Exclusivo zi ago

Coca-Cola: secretul murdar din Ploiești – Cum ne otrăvește „băutura fericirii” cu apa de canal, sub ochiul complice al autorităților!

De la zâmbet american la coșmar românesc, Coca-Cola a ajuns să fie sinonimă cu corupția și nepăsarea crasă. La Ploiești,...

Exclusiv2 zile ago

APIA, tremură sub ploaia de întrebări! Fermierii prahoveni, pe urmele hoților de la antigrindină: Cer date incendiare și miros a DNA mai rău ca iodura de argint!

De la tunurile antigrindină la tunurile cu subvenții: Prahova, epicentrul unui cutremur agricol cu replici penale! După ce au trimis...

Exclusiv2 zile ago

Sindicatul Diamantul pune sub semnul intrebării angajările de balerini la MAI

„De ce ne trebuie balerini la MAI?” – întrebarea care stârnește controverse Sindicatul Diamantul își exprimă nedumerirea cu privire la...

Exclusiv3 zile ago

Jilavawood: Minciuni, padocuri și proteste de carton – Clanul Teoroc joacă teatru ieftin pe scena Justiției!

Administrația Națională a Penitenciarelor (ANP) demască mascarada SNPP: Minciuni gogonate și manipulări grosolane în spatele unui protest de doi bani!...

Exclusiv3 zile ago

Protest divizat în penitenciare: Acuzații de deturnare și manipulare în SNPP – Reacția polițiștilor de penitenciare

Un val de nemulțumire și dezaprobare se manifestă în rândul polițiștilor de penitenciare, în contextul protestului recent al Sindicatului Național...

Exclusiv4 zile ago

Burcu acuză: „SNPP transformă angajații în carne de tun pentru răzbunări personale! – Nu apără, ci exploatează!”

Jilava: Alcatrazul famigliei Teoroc se zguduie! Contra-atacul lui Burcu demască ipocrizia sindicatului și abuzurile „baroanei” – Unde câinii trăiesc ca...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Criptomonede Taxi Heathrow London

Top Articole Incisiv