Actualitate
Doi proxeneți români, arestați pentru mai bine de 30 de ani, după ce au obligat o femeie însărcinată să aibă relații sexuale cu până la 15 bărbați pe zi
Doi frați, care au obligat sclave sexuali să lucreze ca prostituate chiar și după ce au rămas însărcinate cu copilul unui client, au fost arestati.
Ilcic Dumitru, în vârstă de 19 ani și Ioan Dumitru, 24 de ani, au dus-o pe tânăra în Marea Britanie la promisiunea unei slujbe de fabrică, dar a făcut-o să aibă relatii sexuale cu până la 15 bărbați pe zi.
Victima sclaviei, amenințată că va fi atacată, dacă nu va face bani pentru perechea de proxeneți, potrivit Dailymail.co.uk.
Când era însărcinată în jurul a șapte luni, se temea că bebelușul era mort, deoarece nu mai putea simți cum se mișcă.
Potrivit poliției, această teamă a apărut din cauza unei tentative de avort forțat. Cu toate acestea, mai târziu a născut un băiat sănătos.
Ea a reușit să se îndepărteze de captorii ei, când și-a contactat familia din patria sa. Au contactat apoi autoritățile române.
Racolată din aeroport
Când femeia a sosit pentru prima dată în Marea Britanie în aprilie trecută, a fost ridicată de pe cei doi frați de la Aeroportul Luton și dusă într-o casă din Plumstead, sud-estul Londrei, unde locuiau alte două femei românești.
Pașaportul și documentele de călătorie au fost apoi luate de la ea, astfel încât să nu poată părăsi Marea Britanie și să se întoarcă acasă, a spus poliția.
În seara sosirii ei în Marea Britanie i s-a spus imediat să se pregătească în „haine sexy”, în timp ce ieșeau la muncă și erau conduse în nordul Londrei.
Acolo i s-a înmânat o mică pungă cu șervețele și prezervative și i-a spus că lucrează pe străzi.
Victima le-a spus bărbaților că nu a mai făcut acest tip de lucrări înainte, dar i s-a spus că „va învăța”, a spus poliția.
Ea a fost forțată să aibă primul ei client în acea noapte și Ioan Dumitru a amenințat-o cu „ruperea capului” dacă nu va câștiga bani pentru ei.
Prin frica de violență și controlul pe care îl aveau frații asupra ei, ea a continuat să lucreze pe stradă ca lucrător sexual, a spus Scotland Yard.
Momente de groază pentru lucrătoarele sexuale
A fost forțată să doarmă cu 10 până la 15 bărbați pe zi, uneori făcând până la 1.000 de lire sterline pe zi, ceea ce a fost îndepărtat imediat de către capturile ei.
Femeia a fost bătută și abuzată în mod regulat de cei doi bărbați, odată cu un băț pe spatele picioarelor. Niciodată nu i s-a permis să părăsească casa singură și a avut întotdeauna pe cineva cu ea, a spus poliția.
Doi ofițeri români, care sunt detașați în Marea Britanie pentru a ajuta în afacerile internaționale cu România, au avut rolul de a ajuta detectivii odată ce femeia și-a contactat familia, fără ca ei să știe.
Proxenetii, arestati în temeiul Legii sclaviei moderne
Aceștia și o echipă de ofițeri au fost deplasați imediat în casa din Plumstead și ambii bărbați au fost arestați pentru infracțiuni în temeiul Legii sclaviei moderne, controlând prostituția și vătămările corporale reale.
De asemenea, Ilcic a fost arestat pentru furnizarea de droguri după ce au fost descoperite dovezi pe telefonul său în momentul arestării.
Vineri, la Woolwich Crown Court, ambii bărbați au fost condamnați după ce s-au declarat vinovați la începutul acestui an la aceeași instanță.
Ilcic Dumitru a fost închis timp de 15 ani și trei luni pentru conspirație în traficul în Marea Britanie pentru exploatare sexuală, conspirație pentru a ține o persoană în servitute și furnizarea de droguri de clasa A – și anume cocaină.
Ioan Dumitru a fost închis timp de 16 ani pentru trafic de sex și conspirație pentru a deține o persoană în servitute.
Inspectorul detectiv Grant Anderson, de la Unitatea Modernă de Sclavagism și Exploatare Sexuală a Copilului (MSCE), a spus: „Aceasta a fost o crimă groaznică care a supus o tânără vulnerabilă unui mod de viață oribil.
„Știm că nu va uita niciodată timpul în captivitate, dar pot raporta că a născut un băiat sănătos.
„Ne-am angajat să aducem acești infractori în justiție și vom continua să colaboreze cu partenerii locali și de peste mări pentru a face acest lucru.”
Actualitate
Vulturul Cenușiu: Aripile digitale care anticipează viitorul imprevizibil al războiului
Pe marginea abisului: O eră imprevizibilă cere soluții robuste
Armata Statelor Unite și partenerii săi globali se confruntă cu o eră mai imprevizibilă decât oricând în acest secol. Pe fondul unei instabilități geopolitice crescânde și al progreselor tehnologice galopante, întrebarea crucială este cum pot fi siguri că mișcările actuale sunt cele corecte pentru a pregăti viitorul? Un lucru rămâne constant, indiferent de tulburările vremurilor: nevoia de recunoaștere, supraveghere și achiziție de ținte (RST) și alte roluri vitale pe câmpul de luptă.
În acest context, General Atomics Aeronautical Systems, Inc. (GA-ASI) continuă să stabilească standardul cu platformele sale modernizate, Modernized Gray Eagle® Extended Range (ER) și Gray Eagle® Short Takeoff and Landing (STOL). Aceste două aeronave de top, cu anduranță mare și capabilități de zbor la altitudine medie, sunt proiectate să răspundă nevoilor operaționale atât ale Armatei SUA, cât și ale clienților internaționali. Ceea ce le face să se distingă este arhitectura lor modulară deschisă, un palmares impresionant de ore de zbor, adaptabilitatea la diverse sarcini utile și armament, precum și rolul indispensabil în recunoaștere și în logistica contestată – aspecte cruciale, în special în teatrele de operații din Pacificul de Vest.
Arhitectura deschisă modulară: Flexibilitate ca un smartphone
Modernized Gray Eagle ER și Gray Eagle STOL se bazează pe arhitectura modulară deschisă a sistemelor (MOSA), o filozofie de design modernă care prioritizează flexibilitatea și inovația. Această abordare asigură integrarea perfectă cu multiple sarcini utile, senzori și sisteme de date, permițând operatorilor să personalizeze configurațiile misiunilor rapid și eficient.
Mulți ofițeri generali și lideri de programe fac o pauză în discuția despre munca lor pentru a-și ridica smartphone-ul: „Așa ceva îmi doresc”, spun ei – un hardware care își poate modifica funcționalitățile cu simplitatea descărcării unei noi aplicații. Ei bine, aeronava Gray Eagle este exact acel tip de sistem.
Ceea ce face aceste platforme unice este capacitatea lor de a rămâne interoperabile cu cadrele existente de comandă, control și partajare a datelor. Arhitectura modulară permite, de asemenea, Armatei SUA și forțelor aliate să integreze noi tehnologii – cum ar fi sisteme radar avansate, capabilități de război electronic sau instrumente de luare a deciziilor bazate pe inteligență artificială – fără a necesita modificări costisitoare sau consumatoare de timp. Pe măsură ce amenințările evoluează, aceste sisteme aeriene fără pilot (UAS) pot evolua alături de ele.
Fiabilitate câștigată în peste 9 milioane de ore de zbor: Un palmares fără egal
GA-ASI a fost recunoscută de mult timp pentru contribuțiile sale la aviația de luptă, cu un palmares definitoriu pentru industrie, care se întinde pe mai mult de trei decenii. Aeronavele companiei, inclusiv Predator®, Reaper® și Gray Eagle, au depășit, în mod colectiv, peste 9 milioane de ore de zbor – o dovadă incontestabilă a fiabilității, anduranței și valorii lor operaționale.
Pentru Armata SUA, aceasta înseamnă că Modernized Gray Eagle ER și Gray Eagle STOL sunt platforme testate în luptă, cu o eficacitate operațională dovedită într-o multitudine de misiuni. Aceste aeronave și-au demonstrat capacitatea de a se adapta și de a prospera sub presiune. Clienții internaționali obțin acces la platforme susținute nu doar de tehnologie de vârf, ci și de decenii de experiență în operațiuni reale, insuflând încredere în capacitatea Gray Eagle de a oferi rezultate.
Versatilitatea misiunii: O multitudine de sarcini utile pentru fiecare scenariu
Unul dintre atributele remarcabile ale Modernized Gray Eagle ER și Gray Eagle STOL este adaptabilitatea sarcinilor utile. Aceste platforme pot fi echipate cu o gamă diversă de senzori, de la camere electro-optice/infraroșii la radar cu deschidere sintetică, module de război electronic și suite de informații de semnalizare. Această versatilitate permite seturi de misiuni care acoperă informații, supraveghere și recunoaștere (ISR); achiziție de ținte; lovituri precise; și multe altele.
Nicăieri nu este versatilitatea misiunii mai utilă decât în teatrul de operații din Indo-Pacific. Forțele americane și aliate trebuie să opereze pe distanțe vaste, adesea în zone cu acces limitat la suport logistic. Acest lucru recompensează o aeronavă eficientă, fiabilă, durabilă și persistentă în toate domeniile. Modernized Gray Eagle ER și Gray Eagle STOL se ridică la înălțimea situației.
Gray Eagle STOL: Pionierul logisticii contestate și al suportului aerian flexibil
Gray Eagle STOL, în special, adaugă un element crucial la această ecuație – capacitatea organică de decolare scurtă (STOL). Aceasta permite aeronavei să opereze de pe aerodromuri austere sau chiar de pe nave militare, eliminând dependența de bazele fixe mari, care ar putea fi țintite de adversari. Poate oferi suport indispensabil cu ISR susținut, reaprovizionare și lovituri, toate în cadrul aceluiași zbor.
Gray Eagle STOL ar putea decola dintr-o bază din zona din spate, încărcat cu provizii pentru forțele SUA sau aliate aflate într-o poziție avansată. Aeronava poate zbura la destinație fără risc pentru un echipaj uman la bord, poate folosi o pistă neamenajată sau improvizată pentru a ateriza și a livra hrană, medicamente și muniție, apoi redecola pentru a survola zona și a asigura supravegherea în timp ce forțele locale recuperează proviziile. Dacă rămân amenințări, Gray Eagle STOL poate fi desfășurat pentru a le angaja sau pentru a coordona cu alte forțe.
Inima recunoașterii și achiziției tintelor: O privire constantă asupra câmpului de luptă
Pentru Armata SUA și forțele armate globale, recunoașterea, căutarea și achiziția țintelor rămân fundamentale pentru războiul modern. Modernized Gray Eagle ER și Gray Eagle STOL s-au dovedit instrumentale în furnizarea de informații acționabile comandanților din multiple domenii – fie că este vorba de urmărirea mișcărilor inamice, monitorizarea țintelor de mare valoare sau securizarea punctelor critice maritime.
Aceste platforme excelează în furnizarea de capabilități ISR persistente, oferind o acoperire continuă a infrastructurii critice, a liniilor frontului și a zonelor contestate. Abilitatea lor de a furniza date aproape în timp real comandanților de la toate nivelurile asigură că luarea deciziilor este informată, rapidă și eficientă. În spațiile de luptă complexe, unde amenințările asimetrice, roiurile de drone și rachetele de croazieră care zboară la joasă înălțime se împletesc cu provocările tradiționale ale adversarilor statali, platformele Gray Eagle oferă o conștientizare situațională fără egal.
Deși noile sisteme mici alimentate cu baterii au un rol pe viitoarele câmpuri de luptă, doar platformele mari, cu aripi lungi, în stilul aeronavelor tradiționale, pot gestiona aceste cerințe esențiale în modul în care Armata SUA și partenerii săi au nevoie.
Avantajul GA-ASI: Liderii mondiali în sistemele aeriene fără pilot
În centrul succesului Modernized Gray Eagle ER și Gray Eagle STOL se află avantajul fundamental al GA-ASI. Cu o istorie de livrare a peste 1.100 de aeronave pe parcursul a trei decenii și avansuri pionierat în aviația de luptă, GA-ASI și-a consolidat reputația de lider mondial în dezvoltarea UAS. Fie că sprijină asistența umanitară, cercetarea științifică sau operațiunile de luptă, sistemele companiei au redefinit rolul platformelor fără pilot în războiul modern.
Pentru Armata SUA și aliații săi globali, Modernized Gray Eagle ER și Gray Eagle STOL de la GA-ASI rămân standardul de aur. Într-o eră definită de evoluția tehnologică rapidă și complexitatea operațională, aceste aeronave reprezintă o investiție vitală în securitatea și eficacitatea viitoare.
Actualitate
Schimbare de putere navală: China comisionează Portavionul Fujian, primul cu catapulte
Actualitate
Criza din Penitenciare: Soluția „salvarea rezerviștilor”, blocată în sertarele ANP?
-
Exclusivacum 3 zileMAFIA DIPLOMATICĂ: CUM MINISTERUL DE EXTERNE A DEVENIT FEUDA „SIRENEI” ȘI A „CONSULILOR” DE PLASTIC, CU PARLAMENTUL PE POST DE TEATRU DE PĂPUȘI!
-
Exclusivacum 5 zileValentin Matei: De la imputernicitul etern la ejectatul toxic – O cronică a incompetenței cu inimioare pe Instagram
-
Exclusivacum 2 zileJilava, pușcăria statului: Între clanuri, cadavre și caricatura justiției!
-
Exclusivacum 4 zileDezastru la Academia de Poliție: Reabilitare de 8,3 milioane de euro, mistuită de vânt și birocrație
-
Exclusivacum 4 zileInvestiție de peste 16 milioane lei ingropată într-un proiect IT nefuncțional la MAI: REN-FEC, un eșec costisitor?
-
Exclusivacum o ziȘefi din Poliția Română, sub lupa procurorilor
-
Featuredacum 3 zileUmilință la vârf: IGPR, acuzat că iși maltratează candidații la concursuri
-
Exclusivacum 3 zileMiliarde de lei vărsați la buget: Sindicatul Diamantul demontează „minciunile” despre contribuțiile polițiștilor și militarilor



