Actualitate
Cum poti obtine cele mai elegante masini in flota auto a companiei prin leasing operational

Atunci cand vorbim de eleganta in domeniul auto ne gandim in primul rand la Mercedes. Aceste masini au fost inca de la aparitia lor pe piata unele dintre cele mai bune optiuni pentru rafinament si confort. Atunci cand masinile sunt utilizate pentru intalniri de afaceri si sunt oferite managerilor sau personalului cu functii cheie in companie, un Mercedes C Class este cea mai buna solutie, astfel incat sa creezi rapid si eficient imaginea dorita.
Ce include pachetul de leasing operational Mercedes?
Atunci cand alegi pachetul de leasing operational Mercedes de la Arval beneficiezi de o serie de servicii importante care sunt incluse in oferta.
In primul rand nu trebuie sa te mai gandesti la gestiunea livrarilor si achizitiilor deoarece comanda si gestionarea livrarii sau toate serviciile exclusive asociate sunt gestionate de personalul cu experienta din compania care ofera leasingul.
De asemenea, nu mai ai costuri neprevazute in ceea ce priveste asistenta rutiera, intretinerea si reparatiile. Tu si echipa ta va puteti bucura de un vehicul care ruleaza perfect pentru ca atunci cand apar defectiuni sau alte probleme, echipa Arval se va ocupa de gestionarea vehiculului si de toate vizitele in service necesare. In plus, costurile vor fi suportate de compania care cedeaza masina in leasing si nu de tine. Atunci cand apar alte probleme nu trebuie sa iti faci griji cu privire la tractare sau la asistenta rutiera. Tot ce trebuie sa faci este sa contactezi compania si un reprezentant se va ocupa de absolut tot.
Periodic, atunci cand ai masini in companie, trebuie sa ai grija ca acestea sa aiba anvelopele schimbate la timp. Alegand oferta Mercedes leasing operational nu trebuie sa iti mai faci griji in acest sens si nici sa investesti in anvelope pentru ca ai asigurate anvelopele de iarna si de vara ori de cate ori este necesar pe tot parcursul contractului.
Atunci cand masina este in service, nu trebuie sa iti faci griji cu privire la faptul ca nu ai vehiculul de care ai nevoie pentru ca Arval se ocupa de tot si iti ofera un vehicul de inlocuire astfel incat mobilitatea ta sau a angajatilor sa nu fie perturbata.
Leasing auto Mercedes – un exemplu de oferta
Pentru Mercedes C Class din anul 2019, rata lunara incepe de la 350 de euro, la care se adauga si TVA-ul. Aceasta rata este pentru un contract pe 48 de luni, pentru 12000 km anual si cu un avans de 4000 de euro. Este foarte important de mentionat ca in functie de bugetul pe care il ai, poti alege variatiuni pe aceeasi tema si te poti orienta si catre alte variante de Mercedes din oferta.
De ce Mercedes este considerata cea mai eleganta optiune de leasing operational?
In primul rand este important sa discutam aici despre expresivitatea stilistica pe care fiecare masina de la Mercedes o are. Exteriorul de la C Class are un aer sport dar rafinat si astfel vei putea sa iti exprimi clar preferinta pentru un design care atrage atentia.
In plus, toate elementele tehnice specifice acestei clase iti ofera o placere de a conduce mult mai mare, pentru ca ai la dispozitie un tren de rulare de tip sport combinat cu directia parametrica ce ofera un nivel de manevrabilitate superior si o dinamica buna.
Interiorul AMG line ofera masinilor mai multa sportivitate si spune multe despre posesorul masinii, deci atunci cand vrei sa faci cea mai buna investitie si sa iti creezi o imagine bazata pe calitate si eleganta, Mercedes este cea mai buna solutie.
Interioarele sunt de asemenea foarte elegante si calitatea de prima clasa isi spune cuvantul in toate detaliile. Ambianta nobila, accentele rafinate si materialele de calitate premium vor oferi zi de zi un mediu confortabil in care echipa ta sa isi desfasoare activitatea.
In plus, cu o asemenea masina oferita directorilor comerciali sau altor persoane cu roluri cheie in companie, le vei da acestora incredere, astfel incat sa negocieze mai bine contractele si sa se bazeze mai mult pe imaginea lor si pe imaginea companiei pe care o reprezinta. In afaceri, ca si in alte aspecte ale vietii, imaginea are un rol primordial.
Actualitate
Startup-ul Shield AI dezvăluie X-BAT, un nou concept de dronă de luptă cu inteligență artificială
Actualitate
Armata SUA intensifică producția de piese 3D, depășind restricțiile de proprietate intelectuală

Lipsa drepturilor de proprietate intelectuală asupra multor componente ale echipamentelor militare împiedică armata să le reproducă rapid și eficient prin imprimare 3D. Astfel, armata intenționează să producă singură mai multe piese.
Armata SUA întâmpină dificultăți în reproducerea și imprimarea 3D a pieselor necesare pentru arme și platforme, deoarece nu deține proprietatea intelectuală a acestora. Din acest motiv, armata ar putea începe să fabrice mai multe piese prin imprimare 3D, fără a utiliza proprietatea intelectuală a furnizorilor, a declarat șeful interimar al Comandamentului de Materiale al Armatei, pentru Breaking Defense.
Lipsa proprietății intelectuale, o problemă costisitoare și timidă
Generalul-locotenent Christopher Mohan, comandantul adjunct și comandantul interimar al AMC, a declarat că industria nu ar trebui să fie surprinsă dacă armata va începe să producă mai multe piese prin imprimare 3D, fără a utiliza proprietatea intelectuală a furnizorilor. Scopul este de a repune în funcțiune tancurile, elicopterele și alte platforme mai rapid. El a recunoscut că acest lucru face industria „îngrijorată și obosită”, dar a adăugat că a fost transparent cu furnizorii cu privire la dificultățile armatei.
„Nu mai putem aștepta”
„Am fost foarte deschiși cu ei și i-am spus ieri unuia dintre partenerii noștri din industrie, nu fiți surprinși dacă veți vedea că facem lucruri pentru că nu putem aștepta. Nu putem aștepta”, a declarat Mohan într-un interviu acordat la conferința anuală AUSA de săptămâna trecută.
„Recunosc că proprietatea lor intelectuală este proprietatea lor intelectuală”, a spus Mohan despre furnizori. „Ne este rușine că nu am cumpărat-o de la început, ceea ce este o prostie, o misiune prostească.”
Exemplu concret: O valvă de anvelopă
Ca exemplu, Mohan a spus că, în urmă cu câteva luni, unul dintre vehiculele armatei nu funcționa din cauza unei probleme provenite de la o mică valvă din anvelopă, așa că a cerut furnizorului principal datele tehnice pentru a face inginerie inversă asupra valvei. Cu toate acestea, furnizorul nu deținea datele tehnice, deoarece aparțineau celui care a fabricat valva cu aproximativ două sau trei niveluri sub principal, așa că a durat și mai mult pentru a repara piesa.
„Nu putem trăi așa, nu-i așa? Așa că, din nou, am spus să nu fiți surprinși dacă începem să facem lucruri”, a spus Mohan, adăugând: „trebuie să existe un fel de model care să spună: ‘Hei, putem cumpăra drepturile doar pentru piesa pe care trebuie să o imprimăm. Nu trebuie să cumpărăm întregul sistem de vehicule sau orice altceva.”
Progrese în imprimarea 3D la scară largă
Deși lipsa deținere a proprietății intelectuale a furnizorilor rămâne o problemă pentru armată, Mohan a spus că armata a făcut progrese în utilizarea fabricației aditive la scară largă. Ca parte a unuia dintre „sprinturile” de imprimare 3D ale armatei, serviciul este pe cale să creeze 60 de piese în 60 de zile, deși Mohan nu a precizat pentru ce vor fi piesele. De obicei, ar dura săptămâni pentru a face o singură piesă.
În plus, serviciul a creat un depozit digital care are piese „simpliste” care sunt ușor de imprimat pentru soldații de pe câmpul de luptă, cum ar fi grile de ventilator, mânere de uși și multe altele.
„Este un magazin containerizat. [Soldații] au putut să treacă prin rețelele tactice până la capăt, să se conecteze la depozitul digital, să descarce piesa și să o imprime pe teren, așa că știm că funcționează”, a spus Mohan. „Nu este atât de ușor pe cât ne-am dorit, dar știm că avem capacitatea de a face asta.”
Economii substanțiale și piese mai rezistente
Secretarul armatei, Dan Driscoll, a făcut ecou sentimentelor lui Mohan, arătând unei mulțimi de la AUSA o aripioară pentru rezervorul de combustibil extern al unui Black Hawk pe care serviciul a creat-o fără proprietatea intelectuală a companiei.
„Acest lucru poate suna banal, dar simpla posibilitate de a ne face sau repara propriile piese poate economisi milioane de dolari și poate salva vieți”, a spus Driscoll în timpul discursului său de deschidere la AUSA săptămâna trecută.
„Sunt construite ieftin, așa că se strică des. Furnizorul percepe peste 14.000 de dolari pentru o înlocuire. Echipa noastră o poate face mai bine. Au scanat-o 3D, au făcut inginerie inversă, au imprimat prototipuri și au efectuat validarea structurală în doar 43 de zile”, a adăugat el, ținând piesa în mână.
El a spus că armata a reușit să fabrice piesa cu puțin peste 3.000 de dolari, adăugând că piesa fabricată de armată era „cu 300% mai puternică și cu 78% mai ieftină”.
Autorizarea soldaților de a repara pe câmpul de luptă
În plus, în septembrie, Driscoll a dat soldaților autoritatea de a repara ceea ce trebuie reparat pe câmpul de luptă, în cadrul anumitor linii directoare create de armată.
De exemplu, dacă există un risc mic de a repara ceva, soldații nu trebuie să treacă printr-un proces birocratic mai înalt pentru a obține aprobarea, dar dacă există un risc „mediu” sau „mare”, soldații vor trebui să treacă printr-un proces de aprobare lung. Acest nou sistem este benefic, a spus Mohan, deoarece anterior exista o abordare „unică pentru toți” pentru a obține aprobarea de a repara ceva pe teren, astfel încât soldații nu puteau repara nimic, chiar dacă era „risc scăzut”.
„Sunt în armată de mult timp. Nu am văzut niciodată pe nimeni să aibă probleme pentru că a reparat ceva, nu-i așa? a spus Mohan. „Trebuie să schimbăm modul în care gândim.”
Actualitate
Baza Aeriană din SUA devine poligon de antrenament pentru Qatar: Un semnal geopolitic puternic
-
Exclusivacum 3 zile
Burcu acuză: „SNPP transformă angajații în carne de tun pentru răzbunări personale! – Nu apără, ci exploatează!”
-
Ancheteacum 3 zile
ANP liniștește spiritele: Salariile polițiștilor de penitenciare nu sunt în pericol, restructurările nu implică disponibilizări
-
Administratieacum o zi
Băicoi: Primăria asigură verificări gratuite ale instalațiilor de gaz, prioritizând siguranța locuitorilor
-
Administratieacum 3 zile
Penitenciarul de Femei Ploiești – Târgșorul Nou: O abordare proactivă pentru reintegrarea socială, cu beneficii concrete pentru angajatorii din Prahova
-
Exclusivacum 3 zile
Protest divizat în penitenciare: Acuzații de deturnare și manipulare în SNPP – Reacția polițiștilor de penitenciare
-
Exclusivacum 2 zile
Jilavawood: Minciuni, padocuri și proteste de carton – Clanul Teoroc joacă teatru ieftin pe scena Justiției!
-
Exclusivacum 17 ore
Penitenciarul Ploiești si eternul Valentin Matei: Comisar-Șef, influencer de ocazie și păzitorul mistic al mormanului de gunoi
-
Exclusivacum 4 ore
Circul Teoroc își joacă ultima reprezentație: Lacrimi sindicale pentru „Finu” și un grad de chestor confiscat de la obraz!