Connect with us

Actualitate

DWF ajută 10.000 de locatii afectate de COVID-19 să își îmbunătățească vizibilitatea locală în Google

Publicat

pe

Într-o perioadă în care schimbarea nu ne-a dat nici cel mai mic răgaz, modificând peste noapte felul în care eram obișnuiți să trăim, mii de businessuri afectate se văd obligate să găsească rapid noi modalități de repoziționare în piață. Pentru a veni în sprijinul acestora, DWF lansează o campanie de Local SEO prin care își propune să ajute companiile cu locații fizice închise, oferind gratuit diagnoză pentru 10.000 de conturi Google My Business.

Ideea a venit din dorința de a fi solidari nu doar cu clienții noștri, ci și cu alte businessuri afectate de această pandemie care a schimbat total regulile jocului, considerând că este momentul în care trebuie să acționăm rapid pentru a-i ajuta pe cei asupra cărora modificările impuse de starea de urgență și deciziile autorităților au avut un impact direct.

73% dintre businessurile cu locații fizice nu au programul actualizat în GMB

Pentru a măsura nevoile pieței, DWF a realizat un studiu ale cărui rezultate ne arată că 73% dintre businessurile cu locații fizice închise ca urmare a măsurilor impuse prin ordonanțele militare nu au programul actualizat în Google My Business

Această informație este bazată pe prospectarea a 1.673 de locații ce aparțin unor businessuri care fac parte din toate domeniile de activitate afectate.

Trăim vremuri în care este mai clar ca niciodată că avem nevoie unii de alții și că fiecare gest de solidaritate contează. Astfel, credem că este un moment oportun pentru lansarea acestei inițiative. 

Inspirați de nevoile actuale ale miilor de businessuri afectate, facem front comun cu toți cei care întind o mână de ajutor în această perioadă și ne bucurăm să contribuim la sprijinirea companiilor prin aceaste diagnoze a locațiilor din Google My Business. 

Practic, este vorba despre o campanie prin care DWF va ajuta afacerile locale să își identifice eventualele probleme avute în rezultatele căutărilor locale și să se pregătească corespunzător pentru revenirea la viața obișnuită.❞ – Cristina Ghenea, coordonator al programului.

Ce include campania Local SEO by DWF?

Mai precis, campania prin care DWF își propune să ajute businessurile cu locații fizice, închise ca urmare a măsurilor impuse de autorități, presupune realizarea unei diagnoze ample asupra profilului de Google My Business, calculând nivelul de Local Authority pe care brandul îl are.

Așa cum binecunoscutul DA – Domain Authority (dezvoltat de cei de la Moz) este un important indicator SEO, când vine vorba despre prezența în căutările locale, LA – Local Authority este principalul KPI relevant. Acesta este calculat pe o scară de la 1 la 100, iar valoarea sa este formată din media tuturor elementelor următoare:

Brand Health – pentru care măsurăm eforturile depuse de organizația ta pentru crearea de conținut relevant;

Influence Health – pentru care sunt evaluate interacțiunile audienței cu profilul tău;

Listing Health – unde se verifică consistența listărilor și a informațiilor completate în profilul GMB (23 de câmpuri);

Reputation Health – pentru care măsurăm reputația brandului, raportat la numărul și calitatea recenziilor;

Engagement Health – pentru care măsurăm gradul și timpul în care ai oferit răspuns la recenziile primite de la clienți.

Cum te poate ajuta verificarea indicatorului de Local Authority pe care îl are compania ta

Ca urmare a stabilirii acestui indicator, vei avea o imagine mai clară asupra măsurilor care se impun pentru creșterea vizibilității în rezultatele căutărilor locale. Practic, o diagnoză pe Local Authority îți oferă insight-uri relevante cu privire la comportamentul potențialilor clienți care îți caută sau descoperă brandul, astfel că te poate ajuta să întocmești un plan coerent pentru: 

  • o mai bună optimizare a prezenței brandului în rezultatele căutărilor locale;
  • gestionarea corectă a locațiilor din Google My Business;
  • actualizarea informațiilor de bază și a programului;
  • postarea de mesaje adaptate potențialilor clienți care caută sau descoperă brandul;
  • gestionarea eficientă a review-urilor.

Cui i se adresează campania?

Lansarea acestei campanii vizează, mai întâi de toate, clienții deja existenți în portofoliul SEO al DWF. Astfel, printre beneficiarii acestui proiect se numără deja Dertour, cu peste 80 de agenții, MatHaus by Arabesque, cu aproximativ 30 de locații, Anna Cori, cu magazine atât în România, cât și în Republica Moldova, dar și alte branduri precum Farmec, Librăriile CLB, Fashion House sau F64.

Ce ne dorim, însă, este să extindem acest proiect astfel încât să ajutăm, în limita a 10.000 de locații, cât mai multe businessuri prezente în mediul offline, cu locații închise prin ordonanțele militare emise de autorități.

Astfel, inițiativa DWF se adresează oricărei companii sau brand, indiferent de dimensiune sau de domeniul de activitate din care face parte. Mai precis, pot fi businessuri din zonele:

  • sănătate: farmacii, clinici sau cabinete medicale private, clinici sau cabinete de stomatologie, cabinete de tehnică sau imagistică dentară etc;
  • HoReCa: hoteluri, pensiuni, restaurante, agenții de turism, organizatori de evenimente etc;
  • beauty: saloane de înfrumusețare, de masaj, coaforuri etc;
  • servicii: benzinării, bănci etc;
  • profesii liberale: cabinete notariale sau de avocatură;
  • altele, precum stații ITP, spălătorii auto, florării șamd.

De ce să îți listezi businessul în Google My Business?

Prezența în Google My Business le oferă businessurilor cu locații fizice posibilitatea de a atrage clienți și de a interacționa cu aceștia atunci când ei le caută compania pe Google. Cu ajutorul profilului de GMB poți să fii prezent în căutările Google și pe Google Maps și să răspunzi la recenzii, să postezi fotografii cu produse sau oferte speciale și să adaugi sau să modifici informațiile despre companie. 

Practic, îți poți optimiza interacțiunile cu clienții pentru a obține rezultate mai bune, precum și pentru a evidenția și a spori vizibilitatea site-ului în căutările Google și pe Google Maps.

Noi, la DWF, avem deja experiența a peste 7 ani de interacțiune cu brandurile care au ca obiectiv creșterea vizibilității online. Înființată în 2013, agenția noastră este formată din peste 30 de specialiști SEO și are în grijă 100+ de campanii active. Astfel, cu ajutorul tuturor cunoștințelor dobândite de-a lungul timpului, sperăm ca prin acest nou proiect să contribuim activ la sprijinirea businessurilor afectate în perioada stării de urgență și a pandemiei de coronavirus. 

 

Actualitate

Armata SUA intensifică producția de piese 3D, depășind restricțiile de proprietate intelectuală

Publicat

pe

De

Lipsa drepturilor de proprietate intelectuală asupra multor componente ale echipamentelor militare împiedică armata să le reproducă rapid și eficient prin imprimare 3D. Astfel, armata intenționează să producă singură mai multe piese.

Armata SUA întâmpină dificultăți în reproducerea și imprimarea 3D a pieselor necesare pentru arme și platforme, deoarece nu deține proprietatea intelectuală a acestora. Din acest motiv, armata ar putea începe să fabrice mai multe piese prin imprimare 3D, fără a utiliza proprietatea intelectuală a furnizorilor, a declarat șeful interimar al Comandamentului de Materiale al Armatei, pentru Breaking Defense.

Lipsa proprietății intelectuale, o problemă costisitoare și timidă

Generalul-locotenent Christopher Mohan, comandantul adjunct și comandantul interimar al AMC, a declarat că industria nu ar trebui să fie surprinsă dacă armata va începe să producă mai multe piese prin imprimare 3D, fără a utiliza proprietatea intelectuală a furnizorilor. Scopul este de a repune în funcțiune tancurile, elicopterele și alte platforme mai rapid. El a recunoscut că acest lucru face industria „îngrijorată și obosită”, dar a adăugat că a fost transparent cu furnizorii cu privire la dificultățile armatei.

„Nu mai putem aștepta”

„Am fost foarte deschiși cu ei și i-am spus ieri unuia dintre partenerii noștri din industrie, nu fiți surprinși dacă veți vedea că facem lucruri pentru că nu putem aștepta. Nu putem aștepta”, a declarat Mohan într-un interviu acordat la conferința anuală AUSA de săptămâna trecută.

„Recunosc că proprietatea lor intelectuală este proprietatea lor intelectuală”, a spus Mohan despre furnizori. „Ne este rușine că nu am cumpărat-o de la început, ceea ce este o prostie, o misiune prostească.”

Exemplu concret: O valvă de anvelopă

Ca exemplu, Mohan a spus că, în urmă cu câteva luni, unul dintre vehiculele armatei nu funcționa din cauza unei probleme provenite de la o mică valvă din anvelopă, așa că a cerut furnizorului principal datele tehnice pentru a face inginerie inversă asupra valvei. Cu toate acestea, furnizorul nu deținea datele tehnice, deoarece aparțineau celui care a fabricat valva cu aproximativ două sau trei niveluri sub principal, așa că a durat și mai mult pentru a repara piesa.

„Nu putem trăi așa, nu-i așa? Așa că, din nou, am spus să nu fiți surprinși dacă începem să facem lucruri”, a spus Mohan, adăugând: „trebuie să existe un fel de model care să spună: ‘Hei, putem cumpăra drepturile doar pentru piesa pe care trebuie să o imprimăm. Nu trebuie să cumpărăm întregul sistem de vehicule sau orice altceva.”

Progrese în imprimarea 3D la scară largă

Deși lipsa deținere a proprietății intelectuale a furnizorilor rămâne o problemă pentru armată, Mohan a spus că armata a făcut progrese în utilizarea fabricației aditive la scară largă. Ca parte a unuia dintre „sprinturile” de imprimare 3D ale armatei, serviciul este pe cale să creeze 60 de piese în 60 de zile, deși Mohan nu a precizat pentru ce vor fi piesele. De obicei, ar dura săptămâni pentru a face o singură piesă.

În plus, serviciul a creat un depozit digital care are piese „simpliste” care sunt ușor de imprimat pentru soldații de pe câmpul de luptă, cum ar fi grile de ventilator, mânere de uși și multe altele.

„Este un magazin containerizat. [Soldații] au putut să treacă prin rețelele tactice până la capăt, să se conecteze la depozitul digital, să descarce piesa și să o imprime pe teren, așa că știm că funcționează”, a spus Mohan. „Nu este atât de ușor pe cât ne-am dorit, dar știm că avem capacitatea de a face asta.”

Economii substanțiale și piese mai rezistente

Secretarul armatei, Dan Driscoll, a făcut ecou sentimentelor lui Mohan, arătând unei mulțimi de la AUSA o aripioară pentru rezervorul de combustibil extern al unui Black Hawk pe care serviciul a creat-o fără proprietatea intelectuală a companiei.

„Acest lucru poate suna banal, dar simpla posibilitate de a ne face sau repara propriile piese poate economisi milioane de dolari și poate salva vieți”, a spus Driscoll în timpul discursului său de deschidere la AUSA săptămâna trecută.

„Sunt construite ieftin, așa că se strică des. Furnizorul percepe peste 14.000 de dolari pentru o înlocuire. Echipa noastră o poate face mai bine. Au scanat-o 3D, au făcut inginerie inversă, au imprimat prototipuri și au efectuat validarea structurală în doar 43 de zile”, a adăugat el, ținând piesa în mână.

El a spus că armata a reușit să fabrice piesa cu puțin peste 3.000 de dolari, adăugând că piesa fabricată de armată era „cu 300% mai puternică și cu 78% mai ieftină”.

Autorizarea soldaților de a repara pe câmpul de luptă

În plus, în septembrie, Driscoll a dat soldaților autoritatea de a repara ceea ce trebuie reparat pe câmpul de luptă, în cadrul anumitor linii directoare create de armată.

De exemplu, dacă există un risc mic de a repara ceva, soldații nu trebuie să treacă printr-un proces birocratic mai înalt pentru a obține aprobarea, dar dacă există un risc „mediu” sau „mare”, soldații vor trebui să treacă printr-un proces de aprobare lung. Acest nou sistem este benefic, a spus Mohan, deoarece anterior exista o abordare „unică pentru toți” pentru a obține aprobarea de a repara ceva pe teren, astfel încât soldații nu puteau repara nimic, chiar dacă era „risc scăzut”.

„Sunt în armată de mult timp. Nu am văzut niciodată pe nimeni să aibă probleme pentru că a reparat ceva, nu-i așa? a spus Mohan. „Trebuie să schimbăm modul în care gândim.”

Citeste in continuare

Actualitate

Baza Aeriană din SUA devine poligon de antrenament pentru Qatar: Un semnal geopolitic puternic

Publicat

pe

De

Noua facilitate de antrenament pentru Forțele Aeriene Qatareze găzduită într-o bază aeriană americană nu aduce doar beneficii practice pentru Qatar, ci și transmite un mesaj important despre consolidarea legăturilor dintre cele două națiuni, au declarat experții pentru Breaking Defense.

Anunțul privind înființarea bazei de antrenament a fost făcut inițial pe 10 octombrie de secretarul american al Apărării Pete Hegseth, la doar câteva săptămâni după ce Israelul a țintit o întâlnire a oficialilor Hamas la Doha, în timpul unei ceremonii de semnare cu ministrul Apărării din Qatar, Saoud bin Abdulrahman Al Thani.

„Sunt mândru să anunț semnarea unei scrisori de acceptare pentru construirea unei facilități a Forțelor Aeriene Qatareze la Baza Aeriană Mountain Home din Idaho. Această locație va găzdui un contingent de F-15 și piloți qatarezi pentru a ne îmbunătăți antrenamentul combinat, a crește letalitatea și interoperabilitatea”, a declarat Hegseth.

Ulterior, Hegseth a subliniat că „Qatar nu va avea propria bază în Statele Unite și nici ceva asemănător. Noi controlăm baza existentă, așa cum facem cu toți partenerii noștri”, în urma criticilor din partea unor voci interne.

Beneficii practice pentru Qatar: Mai mult spațiu aerian și antrenament avansat

Scopul principal al facilității, care va găzdui avioane Qatari F-15 QA, este de a oferi un spațiu de antrenament pentru piloții și personalul tehnic qatarez în ceea ce privește misiunile, operațiunile și întreținerea. Rashid Al Mohnannadi, cercetător la Middle East Council on Global Affairs, a declarat pentru Breaking Defense că, pentru Doha, această bază „rezolvă o constrângere simplă, cum ar fi spațiul aerian limitat de acasă, accelerând în același timp competența piloților pe un avion de luptă american de top, pe care l-au achiziționat în număr mare”.

Construcția facilităților, împreună cu sprijinul operațional pentru avioanele Qatari F-15, au fost realizate prin intermediul vânzărilor militare externe (FMS), potrivit unui oficial american.

Oficialul a menționat că facilitatea „va oferi oportunități avansate de antrenament și va stimula pregătirea operațională combinată”.

„Stabilirea unei locații permanente pentru avioanele Qatari F-15 la Baza Aeriană Mountain Home oferă Qatarului flexibilitate strategică pentru a opera și a întreține aeronavele de luptă avansate. Facilitățile de antrenament vor promova parteneriate de apărare mai puternice și vor îmbunătăți capacitățile operaționale comune. Acest efort va crește letalitatea forțelor noastre de luptă și va îmbunătăți interoperabilitatea între națiunile aliate și partenere”, a adăugat oficialul.

În 2016, Departamentul de Stat al SUA a aprobat o vânzare militară externă de 72 de avioane de luptă F-15 către Qatar, evaluate la 21,1 miliarde de dolari. Cu toate acestea, acordul final semnat în 2017 a fost pentru 36 de avioane, în valoare de 12 miliarde de dolari. Forțele Aeriene Qatareze au primit primul lot de aeronave în 2021.

Beneficii geopolitice: Un mesaj de solidaritate într-un moment fragil

Dincolo de antrenamentul îmbunătățit pentru piloții qatarezi, analiștii au interpretat anunțul public al facilității ca pe un mesaj geopolitic mai larg, care vine într-un moment fragil în Orientul Mijlociu.

„Înființarea noii baze aeriene în SUA este o mișcare strategică care sporește influența Qatarului în Statele Unite, menținând în același timp tensiunile politice potențiale cu administrația americană și consolidând legăturile personale cu [președintele american Donald] Trump”, a declarat Ali Bakir, profesor la Universitatea din Qatar, pentru Breaking Defense.

Bakir a menționat în continuare că „această inițiativă va ajuta Doha să-și consolideze imaginea pozitivă în cadrul actualei administrații americane. În plus, se așteaptă să creeze locuri de muncă în SUA, să îmbunătățească infrastructura și să consolideze legăturile militare cu Departamentul Apărării.”

După ce Israelul a lovit ținte Hamas la Doha la începutul lunii septembrie, Trump l-a determinat pe prim-ministrul israelian Benjamin Netanyahu să-și ceară scuze personal liderilor qatarezi. Trump a semnat, de asemenea, un ordin executiv prin care se stipulează că orice atac armat asupra teritoriului Qatarului este considerat o amenințare la adresa păcii și securității Statelor Unite.

Kristian Alexander, cercetător la Rabdan Security and Defence Institute din Emiratele Arabe Unite, a declarat pentru Breaking Defense că noul anunț este un „mesaj de împărțire a poverii”, care „subliniază valoarea Qatarului pentru Washington într-un moment în care rolul său de mediere și legăturile sale de apărare sunt ambele în centrul atenției”.

El a adăugat că acest acord acționează ca un „gest puternic de reciprocitate, consolidând statutul Doha ca „aliat major non-NATO”, o desemnare pe care a primit-o în 2022, și asigurând alinierea sa pe termen lung cu interesele SUA.”

Al Mohannadi a adăugat că „astfel de facilități ar ajuta forțele aeriene să dezvolte mai multă autonomie operațională. Iar atunci când aliații, cum ar fi statele din Golf, au mai multă autonomie operațională, aceasta se transformă în împărțirea poverii și reducerea amprentei americane în Orientul Mijlociu, pentru ca aceștia să se concentreze asupra teatrului din Asia de Est.”

Privind spre viitor, Bakir a menționat că acest acord ar putea determina Qatarul să cumpere mai multe arme fabricate în SUA.

„Națiunile din Golf își sporesc de obicei influența prin achiziționarea a mai multor arme americane, investind masiv în economia americană și în eforturile de lobby sau oferind oportunități comerciale și de investiții ample pentru SUA în regiune”, a spus el.

Citeste in continuare

Actualitate

Germania și Japonia se aliază pentru rachete de croazieră cu rază extinsă

Publicat

pe

De

În contextul dezvoltării tehnologice rapide a dronelor cu rază lungă de acțiune, țările intensifică eforturile și în domeniul rachetelor. Germania și Japonia sunt pe cale să colaboreze la dezvoltarea unei noi generații de rachete de croazieră cu performanțe superioare.

Parteneriat Kawasaki-Taurus pentru motoarele viitoarelor rachete germane

Potrivit unor surse din domeniul apărării, compania japoneză Kawasaki Heavy Industries negociază un parteneriat cu Germania pentru dezvoltarea motoarelor destinate rachetelor de croazieră Taurus, posibil legate de noua variantă Taurus NEO. Această colaborare ar putea marca un pas important în consolidarea capacităților militare ale ambelor țări.

Taurus NEO: rază extinsă, precizie sporită, capacitate distructivă crescută

Germania intenționează să achiziționeze aproximativ 600 de rachete Taurus NEO începând cu 2029. Taurus NEO reprezintă o variantă de nouă generație a rachetei de croazieră Taurus KEPD, cu o rază extinsă de acțiune (peste 1.000 km), o încărcătură explozivă mai mare, ghidare îmbunătățită și capacitatea de redirecționare în timpul zborului.

Modernizarea capacităților militare, o necesitate în contextul geopolitic actual

Actuala rachetă Taurus KEPD 350 are o rază de acțiune de peste 500 km și este concepută pentru a distruge ținte fortificate. Dezvoltarea variantei NEO și colaborarea cu Japonia reflectă eforturile Germaniei de a-și moderniza capacitățile militare și de a răspunde provocărilor geopolitice actuale. Achiziția a 600 de rachete Taurus NEO este estimată la aproximativ 2,1 miliarde de euro.

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România. Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național? Garantăm confidențialitatea! Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații - Secția Anticorupție

Știri calde

Exclusiv18 ore ago

APIA, tremură sub ploaia de întrebări! Fermierii prahoveni, pe urmele hoților de la antigrindină: Cer date incendiare și miros a DNA mai rău ca iodura de argint!

De la tunurile antigrindină la tunurile cu subvenții: Prahova, epicentrul unui cutremur agricol cu replici penale! După ce au trimis...

Exclusiv19 ore ago

Sindicatul Diamantul pune sub semnul intrebării angajările de balerini la MAI

„De ce ne trebuie balerini la MAI?” – întrebarea care stârnește controverse Sindicatul Diamantul își exprimă nedumerirea cu privire la...

Exclusivo zi ago

Jilavawood: Minciuni, padocuri și proteste de carton – Clanul Teoroc joacă teatru ieftin pe scena Justiției!

Administrația Națională a Penitenciarelor (ANP) demască mascarada SNPP: Minciuni gogonate și manipulări grosolane în spatele unui protest de doi bani!...

Exclusiv2 zile ago

Protest divizat în penitenciare: Acuzații de deturnare și manipulare în SNPP – Reacția polițiștilor de penitenciare

Un val de nemulțumire și dezaprobare se manifestă în rândul polițiștilor de penitenciare, în contextul protestului recent al Sindicatului Național...

Exclusiv2 zile ago

Burcu acuză: „SNPP transformă angajații în carne de tun pentru răzbunări personale! – Nu apără, ci exploatează!”

Jilava: Alcatrazul famigliei Teoroc se zguduie! Contra-atacul lui Burcu demască ipocrizia sindicatului și abuzurile „baroanei” – Unde câinii trăiesc ca...

Exclusiv3 zile ago

APIA, deschideți arhivele, că vă dăm pe toți la oile tunse! După ce au pus ANM la colț, fermierii 007 somează APIA să scoată cifrele jafurilor la lumină!

Alo, alo, APIA Prahova! Vă sună cunoscut? Nu? Poate vă treziți când vă vor suna fermierii la ușă, cu furcile...

Exclusiv3 zile ago

Spitalul fantomă de la Târgu Ocna: Salarii grase pentru nimeni, pacienți trimiși la plimbare!

Un spital penitenciar fără medici, dar cu directori bine plătiți? Un paradox revoltător în sistemul penitenciar românesc! Director medical fără...

Exclusiv3 zile ago

Psihologii „polițiști” din MAI, o excepție europeană coruptă

Sindicatul „Diamantul” trage un semnal de alarmă cu privire la statutul psihologilor din Ministerul Afacerilor Interne (MAI), afirmând că modelul...

Exclusiv4 zile ago

ÎCCJ clarifică drepturile funcționarilor publici în cazul sancțiunilor disciplinare: Cercetare prealabilă și audiere obligatorii chiar și pentru „mustrarea scrisă”

Decizia ÎCCJ, un semnal de alarmă împotriva abuzurilor: respectarea procedurilor, esențială Înalta Curte de Casație și Justiție (ÎCCJ) a stabilit,...

Administratie4 zile ago

Cultura și moda se îmbrățișează la Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week: Ministerul Culturii susține designul românesc

Un parteneriat strategic pentru promovarea identității și inovației Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week a fost scena unui parteneriat important între Ministerul...

Exclusiv5 zile ago

Penitenciarul Ploiești: Comisarul Matei – De la „apt-limitat” la „infrat-nelimitat”?

O radiografie necruțătoare a unui sistem putred, unde „cina cea de taină” a devenit o farsă publică. „Cina cea de...

Exclusiv5 zile ago

Pușcăria românească: Între reforme ‘pe hârtie’ și orgoliile umflate ale sefilor ANP – Va exploda sistemul?

În sistemul penitenciar românesc, realitatea pare desprinsă dintr-un film prost: promisiuni de reforme, tăieri de bugete și șefi cu orgolii...

Exclusiv6 zile ago

Ploaia cu iodură de argint: Fermierii prahoveni cer ANM să explice ‘minunea’ care a secat județul! Sistemul antigrindină în corzi!

Ploaia e de vină, nu rachetele! Sau cum fermierii prahoveni au pus ANM la colț cu o cerere de date...

Exclusiv6 zile ago

FSANP avertizează: Absorbția Penitenciarului Brăila de către Galați, un experiment devastator pentru siguranța și bugetul ANP

Federația Sindicatelor din Administrația Națională a Penitenciarelor (FSANP) critică vehement decizia Administrației Naționale a Penitenciarelor (ANP) de a absorbi Penitenciarul...

Exclusiv6 zile ago

Dezvăluiri incendiare: Aceleași strategii in procese celebre, folosite acum in cazurile Canarau și Josanu

Emil Pascut de la Sindicatul Diamantul atrage atenția asupra unor tactici de eschivare observate în procesele Canarau și Josanu, care...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Criptomonede Taxi Heathrow London

Top Articole Incisiv