Actualitate
5 motive pentru a calatori cu autocarul alaturi de Viotur

Transportul terestru inca se situeaza pe primul loc in topul preferintelor celor ce aleg sa calatoresca din Romania in alte tari europene sau din acestea catre meleagurile noastre din diferite motive, fie ca vorbim de calatorii de afaceri sau de vacante si concedii. In cadrul serviciilor de transport persoane, transportul cu autocarul este preferat de un numar din ce in ce mai mare de oameni. Motivele lor sunt diferite si sunt strans legate de costuri, accesibilitate, confort si in general calitatea serviciilor oferite de operatorii de transport persoane.
Pentru a beneficia de aceste avantaje este bine sa optezi pentru o companie de transport persoane cu experienta in rezervarea biletelor de autocar precum Viotur. Experienta de peste 15 ani in transportul international de persoane isi spune cuvantul, iar cei care opteaza sa calatoreasca, fie catre tari mai apropiate precum Germania, fie catre destinatii mai indepartate precum Anglia, de urmatoarele beneficii:
Transportul de persoane cu autocarul este mai accesibil prin Viotur
Conform studiilor realizate recent, calatoria cu autocarul este una dintre cele mai accesibilite modalitati de transport din punct de vedere financiar. De asemenea, raportul de cost pe biletul unui calator este optim, facand mult mai accesibil tariful unei calatorii cu autocarul fata de una cu avionul, trenul sau chiar masina personala. Un alt aspect foarte important este tariful fix, transparent, ce inlatura surpriza neplacuta a existentei unor costuri neprevazute.
Confortul – element important pentru calatori
Unul dintre avantajele calatoriei cu autocarul este confortul. Compania de transport international de persoane Viotur pune la dispozitia pasagerilor autocare moderne ce ofera siguranta si confort. Acestea au dotari speciale precum aer conditionat, radio IT, WiFi, scaune rabatabile si chiar toaleta. Astfel, indiferent de lungimea si durata calatoriei, aceasta va fi placuta, existand posibilitatea de a vedea un film, citi sau comunica on-line, asculta muzica sau chiar dormi cateva ore datorita facilitatii de rabatare a scaunelor.
Transportul de persoane cu autocarul este eficient
Intr-adevar, transportul cu autocarul este eficient. In cele mai multe cazuri el dureaza mai putin decat o calatorie de trenul. Un alt element important este faptul ca exista numeroase statii de imbarcare si debarcare ce se afla in apropierea zonelor centrale sau importante ale oraselor de destinatie. Daca alegi sa vizitezi site-ul viotur.ro, vei descoperi ca aceasta companie ofera acoperire nationala, cu sosiri si plecari din 53 de orase din Romania si localitatile aflate pe traseu catre unele dintre cele mai vizitate tari din Europa. In plus, pentru serviciile de transport international de persoane catre Anglia si Germania asigura transport pana la adresa de destinatie, cu autocar pana la cea mai apropiata autogara de destinatie si cu microbuz pana la adresa. Nu in ultimul rand, aceasta varianta de transport ofera posibilitatea de a folosi timpul in mod eficient. Calatorii pot alege sa citeasca, sa lucreze sau chiar sa se odihneasca lucru care nu ar fi posibil in cazul unei calatorii cu masina personala.
Transportul de persoane cu autocarul ofera posibilitatea de a lua mai multe bagaje
Posibilitatea de a lua mai multe bagaje reprezinta un real ajutor, mai ales daca vorbim de o calatorie mai lunga cum este cazul transportului de persoane din Romania catre Anglia sau din Romania catre Germania. Pe site-ul Viotur.ro vei putea regasi servicii de transport care permit celor ce aleg serviciile sale sa ia un bagaj de pana la 45 kg, lucru ce nu ar fi posibil in cazul transportului aerian low-cost.
Nu este nevoie de o planificare sau rezervare cu mult timp inainte
Compania Viotur ofera calatorilor posibilitatea de a-si face rezervarea telefonic, cat mai aproape de data plecarii. Avand in vedere ca plecarile sunt zilnice, nu este nevoie de o planificare atenta, cu mult timp inainte. Acest lucru reprezinta un avantaj si in cazul in care apare un eveniment neprevazut. Anularea este gratuita iar o noua rezervare poate fi facuta imediat, fara a fi nevoie de o lunga asteptare.
Avand in vedere toate aceste avantaj, echipa Viotur va sta la dispozitie pentru urmatoarea deplasare oferindu-va servicii profesioniste de transport international de persoane.
Actualitate
Armata SUA intensifică producția de piese 3D, depășind restricțiile de proprietate intelectuală

Lipsa drepturilor de proprietate intelectuală asupra multor componente ale echipamentelor militare împiedică armata să le reproducă rapid și eficient prin imprimare 3D. Astfel, armata intenționează să producă singură mai multe piese.
Armata SUA întâmpină dificultăți în reproducerea și imprimarea 3D a pieselor necesare pentru arme și platforme, deoarece nu deține proprietatea intelectuală a acestora. Din acest motiv, armata ar putea începe să fabrice mai multe piese prin imprimare 3D, fără a utiliza proprietatea intelectuală a furnizorilor, a declarat șeful interimar al Comandamentului de Materiale al Armatei, pentru Breaking Defense.
Lipsa proprietății intelectuale, o problemă costisitoare și timidă
Generalul-locotenent Christopher Mohan, comandantul adjunct și comandantul interimar al AMC, a declarat că industria nu ar trebui să fie surprinsă dacă armata va începe să producă mai multe piese prin imprimare 3D, fără a utiliza proprietatea intelectuală a furnizorilor. Scopul este de a repune în funcțiune tancurile, elicopterele și alte platforme mai rapid. El a recunoscut că acest lucru face industria „îngrijorată și obosită”, dar a adăugat că a fost transparent cu furnizorii cu privire la dificultățile armatei.
„Nu mai putem aștepta”
„Am fost foarte deschiși cu ei și i-am spus ieri unuia dintre partenerii noștri din industrie, nu fiți surprinși dacă veți vedea că facem lucruri pentru că nu putem aștepta. Nu putem aștepta”, a declarat Mohan într-un interviu acordat la conferința anuală AUSA de săptămâna trecută.
„Recunosc că proprietatea lor intelectuală este proprietatea lor intelectuală”, a spus Mohan despre furnizori. „Ne este rușine că nu am cumpărat-o de la început, ceea ce este o prostie, o misiune prostească.”
Exemplu concret: O valvă de anvelopă
Ca exemplu, Mohan a spus că, în urmă cu câteva luni, unul dintre vehiculele armatei nu funcționa din cauza unei probleme provenite de la o mică valvă din anvelopă, așa că a cerut furnizorului principal datele tehnice pentru a face inginerie inversă asupra valvei. Cu toate acestea, furnizorul nu deținea datele tehnice, deoarece aparțineau celui care a fabricat valva cu aproximativ două sau trei niveluri sub principal, așa că a durat și mai mult pentru a repara piesa.
„Nu putem trăi așa, nu-i așa? Așa că, din nou, am spus să nu fiți surprinși dacă începem să facem lucruri”, a spus Mohan, adăugând: „trebuie să existe un fel de model care să spună: ‘Hei, putem cumpăra drepturile doar pentru piesa pe care trebuie să o imprimăm. Nu trebuie să cumpărăm întregul sistem de vehicule sau orice altceva.”
Progrese în imprimarea 3D la scară largă
Deși lipsa deținere a proprietății intelectuale a furnizorilor rămâne o problemă pentru armată, Mohan a spus că armata a făcut progrese în utilizarea fabricației aditive la scară largă. Ca parte a unuia dintre „sprinturile” de imprimare 3D ale armatei, serviciul este pe cale să creeze 60 de piese în 60 de zile, deși Mohan nu a precizat pentru ce vor fi piesele. De obicei, ar dura săptămâni pentru a face o singură piesă.
În plus, serviciul a creat un depozit digital care are piese „simpliste” care sunt ușor de imprimat pentru soldații de pe câmpul de luptă, cum ar fi grile de ventilator, mânere de uși și multe altele.
„Este un magazin containerizat. [Soldații] au putut să treacă prin rețelele tactice până la capăt, să se conecteze la depozitul digital, să descarce piesa și să o imprime pe teren, așa că știm că funcționează”, a spus Mohan. „Nu este atât de ușor pe cât ne-am dorit, dar știm că avem capacitatea de a face asta.”
Economii substanțiale și piese mai rezistente
Secretarul armatei, Dan Driscoll, a făcut ecou sentimentelor lui Mohan, arătând unei mulțimi de la AUSA o aripioară pentru rezervorul de combustibil extern al unui Black Hawk pe care serviciul a creat-o fără proprietatea intelectuală a companiei.
„Acest lucru poate suna banal, dar simpla posibilitate de a ne face sau repara propriile piese poate economisi milioane de dolari și poate salva vieți”, a spus Driscoll în timpul discursului său de deschidere la AUSA săptămâna trecută.
„Sunt construite ieftin, așa că se strică des. Furnizorul percepe peste 14.000 de dolari pentru o înlocuire. Echipa noastră o poate face mai bine. Au scanat-o 3D, au făcut inginerie inversă, au imprimat prototipuri și au efectuat validarea structurală în doar 43 de zile”, a adăugat el, ținând piesa în mână.
El a spus că armata a reușit să fabrice piesa cu puțin peste 3.000 de dolari, adăugând că piesa fabricată de armată era „cu 300% mai puternică și cu 78% mai ieftină”.
Autorizarea soldaților de a repara pe câmpul de luptă
În plus, în septembrie, Driscoll a dat soldaților autoritatea de a repara ceea ce trebuie reparat pe câmpul de luptă, în cadrul anumitor linii directoare create de armată.
De exemplu, dacă există un risc mic de a repara ceva, soldații nu trebuie să treacă printr-un proces birocratic mai înalt pentru a obține aprobarea, dar dacă există un risc „mediu” sau „mare”, soldații vor trebui să treacă printr-un proces de aprobare lung. Acest nou sistem este benefic, a spus Mohan, deoarece anterior exista o abordare „unică pentru toți” pentru a obține aprobarea de a repara ceva pe teren, astfel încât soldații nu puteau repara nimic, chiar dacă era „risc scăzut”.
„Sunt în armată de mult timp. Nu am văzut niciodată pe nimeni să aibă probleme pentru că a reparat ceva, nu-i așa? a spus Mohan. „Trebuie să schimbăm modul în care gândim.”
Actualitate
Baza Aeriană din SUA devine poligon de antrenament pentru Qatar: Un semnal geopolitic puternic
Actualitate
Germania și Japonia se aliază pentru rachete de croazieră cu rază extinsă
-
Exclusivacum 2 zile
Burcu acuză: „SNPP transformă angajații în carne de tun pentru răzbunări personale! – Nu apără, ci exploatează!”
-
Exclusivacum 5 zile
Penitenciarul Ploiești: Comisarul Matei – De la „apt-limitat” la „infrat-nelimitat”?
-
Ancheteacum 2 zile
ANP liniștește spiritele: Salariile polițiștilor de penitenciare nu sunt în pericol, restructurările nu implică disponibilizări
-
Administratieacum 2 zile
Penitenciarul de Femei Ploiești – Târgșorul Nou: O abordare proactivă pentru reintegrarea socială, cu beneficii concrete pentru angajatorii din Prahova
-
Exclusivacum 5 zile
Pușcăria românească: Între reforme ‘pe hârtie’ și orgoliile umflate ale sefilor ANP – Va exploda sistemul?
-
Exclusivacum o zi
Protest divizat în penitenciare: Acuzații de deturnare și manipulare în SNPP – Reacția polițiștilor de penitenciare
-
Exclusivacum 24 de ore
Jilavawood: Minciuni, padocuri și proteste de carton – Clanul Teoroc joacă teatru ieftin pe scena Justiției!
-
Exclusivacum 2 zile
Spitalul fantomă de la Târgu Ocna: Salarii grase pentru nimeni, pacienți trimiși la plimbare!