Actualitate
Descopera cum sa ingrijesti foarte bine orice caroserie Skoda Octavia!

Conducatorii auto trebuie sa isi ingrijeasca in permanenta masinile, intrucat astfel isi asigura un plus de siguranta atunci cand se afla in trafic. Cu ajutorul a doar cateva trucuri simple, posesorii de autoturisme pot descoperi cum sa aiba grija de orice tip de caroserie Skoda Octavia.
Este vorba despre sfaturi care pot fi luate in considerare in orice anotimp, indiferent de conditiile meteo si care, in acelasi timp ajuta la mentinerea masinilor in cea mai buna stare. Randurile ce urmeaza contin sfaturi deosebite, de care conducatorii auto trebuie sa tina cont!
Masinile trebuie spalate in mod constant
Pentru inceput, caroseria poate fi protejata foarte bine atunci cand masinile sunt spalate in mod constant, macar pe dinafara. Soferii trebuie sa stie ca praful, dar si murdaria care se depun pe capota ori pe portiere pot conduce la deteriorarea caroseriei in timp.
Avand in vedere numarul mare de spalatorii auto care au programe non stop in prezent, nu ar trebui sa fie foarte dificil pentru conducatorii auto sa isi spele masinile in mod frecvent, cel putin o data pe saptamana. De exemplu, ei pot apela chiar si la spalatoriile self-service, daca doresc sa se ocupe de acest aspect in mod personal.
Zgarieturile, reparate foarte repede
In ceea ce priveste zgarieturile, ele trebuie reperate foarte repede. Mecanicii sustin ca zgarieturile superficiale pot fi rezolvate in cel mult 30 de zile de la momentul impactului, astfel incat caroseria sa nu se deterioreze. Mai mult, pentru autoturisme nu este deloc placut din punct de vedere estetic sa aiba zgarieturi, indiferent daca acestea sunt fine sau mai serioase.
Folie de protectie pentru o caroserie Skoda Octavia mereu bine ingrijita
Un alt sfat de care soferii pot tine cont astfel incat sa aiba grija de o caroserie Skoda Octavia este acela de a-si aplica pe autorurismele personale o folie de protectie. Este vorba despre o metoda ideala prin care masinile pot fi protejate foarte bine de eventualele coliziuni sau zgarieturi. Folia nu este deloc scumpa si poate fi schimbata ori de cate ori este nevoie.
Ceara
Tot pe lista modurilor in care masinile pot fi ingrijite excelent se numara si aplicarea unui tratament cu ceara. Acest serviciu este disponibil in majoritatea service-urile auto, se poate realiza foarte repede si nu este costisitor din punct de vedere financiar. Conducatorii auto care aleg sa-si aplice ceara pe masini vor vedea ca in timp caroseria isi pastreaza luciul frumos si, in acelasi timp raman mult mai multa vreme bine protejate.
Tinand cont de elementele mentionate anterior, soferii se pot bucura de masinile lor, fara a-si face griji in privinta modului in care arata caroseria. Felul in care autoturismele sunt ingrijite contribuie considerabil la durata de viata a acestora, dar si la modul in care arata din punct de vedere estetic, asa cum spun si specialistii de la Secco Center.
Recomandat este ca soferii sa isi faca timp pentru a se preocupa de bijuteriile pe patru roti pe care le detin, astfel incat mai tarziu sa nu fie nevoiti sa scoata din buzunar sume considerabile pentru reparatii!
Actualitate
Startup-ul Shield AI dezvăluie X-BAT, un nou concept de dronă de luptă cu inteligență artificială
Actualitate
Armata SUA intensifică producția de piese 3D, depășind restricțiile de proprietate intelectuală

Lipsa drepturilor de proprietate intelectuală asupra multor componente ale echipamentelor militare împiedică armata să le reproducă rapid și eficient prin imprimare 3D. Astfel, armata intenționează să producă singură mai multe piese.
Armata SUA întâmpină dificultăți în reproducerea și imprimarea 3D a pieselor necesare pentru arme și platforme, deoarece nu deține proprietatea intelectuală a acestora. Din acest motiv, armata ar putea începe să fabrice mai multe piese prin imprimare 3D, fără a utiliza proprietatea intelectuală a furnizorilor, a declarat șeful interimar al Comandamentului de Materiale al Armatei, pentru Breaking Defense.
Lipsa proprietății intelectuale, o problemă costisitoare și timidă
Generalul-locotenent Christopher Mohan, comandantul adjunct și comandantul interimar al AMC, a declarat că industria nu ar trebui să fie surprinsă dacă armata va începe să producă mai multe piese prin imprimare 3D, fără a utiliza proprietatea intelectuală a furnizorilor. Scopul este de a repune în funcțiune tancurile, elicopterele și alte platforme mai rapid. El a recunoscut că acest lucru face industria „îngrijorată și obosită”, dar a adăugat că a fost transparent cu furnizorii cu privire la dificultățile armatei.
„Nu mai putem aștepta”
„Am fost foarte deschiși cu ei și i-am spus ieri unuia dintre partenerii noștri din industrie, nu fiți surprinși dacă veți vedea că facem lucruri pentru că nu putem aștepta. Nu putem aștepta”, a declarat Mohan într-un interviu acordat la conferința anuală AUSA de săptămâna trecută.
„Recunosc că proprietatea lor intelectuală este proprietatea lor intelectuală”, a spus Mohan despre furnizori. „Ne este rușine că nu am cumpărat-o de la început, ceea ce este o prostie, o misiune prostească.”
Exemplu concret: O valvă de anvelopă
Ca exemplu, Mohan a spus că, în urmă cu câteva luni, unul dintre vehiculele armatei nu funcționa din cauza unei probleme provenite de la o mică valvă din anvelopă, așa că a cerut furnizorului principal datele tehnice pentru a face inginerie inversă asupra valvei. Cu toate acestea, furnizorul nu deținea datele tehnice, deoarece aparțineau celui care a fabricat valva cu aproximativ două sau trei niveluri sub principal, așa că a durat și mai mult pentru a repara piesa.
„Nu putem trăi așa, nu-i așa? Așa că, din nou, am spus să nu fiți surprinși dacă începem să facem lucruri”, a spus Mohan, adăugând: „trebuie să existe un fel de model care să spună: ‘Hei, putem cumpăra drepturile doar pentru piesa pe care trebuie să o imprimăm. Nu trebuie să cumpărăm întregul sistem de vehicule sau orice altceva.”
Progrese în imprimarea 3D la scară largă
Deși lipsa deținere a proprietății intelectuale a furnizorilor rămâne o problemă pentru armată, Mohan a spus că armata a făcut progrese în utilizarea fabricației aditive la scară largă. Ca parte a unuia dintre „sprinturile” de imprimare 3D ale armatei, serviciul este pe cale să creeze 60 de piese în 60 de zile, deși Mohan nu a precizat pentru ce vor fi piesele. De obicei, ar dura săptămâni pentru a face o singură piesă.
În plus, serviciul a creat un depozit digital care are piese „simpliste” care sunt ușor de imprimat pentru soldații de pe câmpul de luptă, cum ar fi grile de ventilator, mânere de uși și multe altele.
„Este un magazin containerizat. [Soldații] au putut să treacă prin rețelele tactice până la capăt, să se conecteze la depozitul digital, să descarce piesa și să o imprime pe teren, așa că știm că funcționează”, a spus Mohan. „Nu este atât de ușor pe cât ne-am dorit, dar știm că avem capacitatea de a face asta.”
Economii substanțiale și piese mai rezistente
Secretarul armatei, Dan Driscoll, a făcut ecou sentimentelor lui Mohan, arătând unei mulțimi de la AUSA o aripioară pentru rezervorul de combustibil extern al unui Black Hawk pe care serviciul a creat-o fără proprietatea intelectuală a companiei.
„Acest lucru poate suna banal, dar simpla posibilitate de a ne face sau repara propriile piese poate economisi milioane de dolari și poate salva vieți”, a spus Driscoll în timpul discursului său de deschidere la AUSA săptămâna trecută.
„Sunt construite ieftin, așa că se strică des. Furnizorul percepe peste 14.000 de dolari pentru o înlocuire. Echipa noastră o poate face mai bine. Au scanat-o 3D, au făcut inginerie inversă, au imprimat prototipuri și au efectuat validarea structurală în doar 43 de zile”, a adăugat el, ținând piesa în mână.
El a spus că armata a reușit să fabrice piesa cu puțin peste 3.000 de dolari, adăugând că piesa fabricată de armată era „cu 300% mai puternică și cu 78% mai ieftină”.
Autorizarea soldaților de a repara pe câmpul de luptă
În plus, în septembrie, Driscoll a dat soldaților autoritatea de a repara ceea ce trebuie reparat pe câmpul de luptă, în cadrul anumitor linii directoare create de armată.
De exemplu, dacă există un risc mic de a repara ceva, soldații nu trebuie să treacă printr-un proces birocratic mai înalt pentru a obține aprobarea, dar dacă există un risc „mediu” sau „mare”, soldații vor trebui să treacă printr-un proces de aprobare lung. Acest nou sistem este benefic, a spus Mohan, deoarece anterior exista o abordare „unică pentru toți” pentru a obține aprobarea de a repara ceva pe teren, astfel încât soldații nu puteau repara nimic, chiar dacă era „risc scăzut”.
„Sunt în armată de mult timp. Nu am văzut niciodată pe nimeni să aibă probleme pentru că a reparat ceva, nu-i așa? a spus Mohan. „Trebuie să schimbăm modul în care gândim.”
Actualitate
Baza Aeriană din SUA devine poligon de antrenament pentru Qatar: Un semnal geopolitic puternic
-
Exclusivacum 3 zile
Burcu acuză: „SNPP transformă angajații în carne de tun pentru răzbunări personale! – Nu apără, ci exploatează!”
-
Ancheteacum 3 zile
ANP liniștește spiritele: Salariile polițiștilor de penitenciare nu sunt în pericol, restructurările nu implică disponibilizări
-
Administratieacum o zi
Băicoi: Primăria asigură verificări gratuite ale instalațiilor de gaz, prioritizând siguranța locuitorilor
-
Administratieacum 3 zile
Penitenciarul de Femei Ploiești – Târgșorul Nou: O abordare proactivă pentru reintegrarea socială, cu beneficii concrete pentru angajatorii din Prahova
-
Exclusivacum 3 zile
Protest divizat în penitenciare: Acuzații de deturnare și manipulare în SNPP – Reacția polițiștilor de penitenciare
-
Exclusivacum 2 zile
Jilavawood: Minciuni, padocuri și proteste de carton – Clanul Teoroc joacă teatru ieftin pe scena Justiției!
-
Exclusivacum 4 ore
Circul Teoroc își joacă ultima reprezentație: Lacrimi sindicale pentru „Finu” și un grad de chestor confiscat de la obraz!
-
Exclusivacum 17 ore
Penitenciarul Ploiești si eternul Valentin Matei: Comisar-Șef, influencer de ocazie și păzitorul mistic al mormanului de gunoi