Actualitate
Generalul Iliescu: “MOARTEA CARE NI SE LIVREAZA SISTEMATIC!! NU NE MAI UCIDETI COPII SI NEPOTII!!!”
Mii de tone de peste contaminat cu metale grele, care pun in pericol grav sanatatea noastra, ne-au fost livrate, de catre partenerii occidentali, prin intermediul hipermarketurilor pe care le detin pe teritoriul Romaniei, si nu numai, la ei fiind strict interzisa comercializarea lor. Orice tara dezvoltata, indiferent ca este vorba de Germamia, Franta, Olanda sau altele, au si zone foarte poluate si, in consecinta, si acumulari de apa sau rauri poluate. In acestra traiesc si se dezvolta, totusi, multe specii de pesti, dar care au preluat din apele poluate cantitati mari de metale grele, printre care cele mai periculoase sunt mercurul si aluminiul. Legile interne ale acestor tari le interzic proprietarilor zonelor respective sa recolteze si sa comercializeze pestele astfel contaminat, prevazand pedepse foarte aspre pentru cei care procedeaza altfel. Daca la ei nu au voie sa o faca, pentru ca afecteaza grav sanatatea cetatenilor, fiind o problema stringenta de securitate nationala, la noi nu este nicio problema, ce daca murim noi, ce daca ne mor copiii si nepotii, sau raman cu carente grave de sanatate toata viata, doar suntem robii lor si fac ceea ce vor. Daca autoritatile romane incearca sa ia masuri, nu au cum, pentru ca sefii celor care trebuie sa cerceteze si sa ancheteze cozile de topor din interior si pe retailers sunt demult in slujba lor si nu o fac, iar daca doresc sa modifice legislatia sa-i determine pe acestia sa ia masurile legale, sosesc imediat scrisorile de amenintare de la Bruxelles si de la alte cancelarii occidentale ca sa blocheze demersurile respective. Ce e mai grav este faptul ca acestia sunt sprijiniti de fiecare data de TRADATORUL din fruntea Statului, caruia, daca nu este roman, nu-i pasa de conationalii nostri, nu-i pasa ca ne otravesc pe noi si pe copiii nostri. Nu este insa singurul produs care ni se livreaza in acest mod. Sunt alte sute de produse interzise pe piata lor, dar bune de vandut la noi. Asa cum multi dintre dumneavoastra cunosc, despre aceste aspecte am scris de mai multe ori, dar nu s-a sesizat nimeni si nu s-au luat masuri pentru a stopa ingineriile prin intermediul carora ni se livreaza moartea in orice moment de catre partenerii nostri occidentali. Tot ce nu au voie sa vanda la ei, aduc si ne furnizeaza noua. Va puneti firesc intrebarea cum de pot sa faca asemenea lucruri. Raspunsul este foarte simplu si anume acela ca ei au reusit sa fidelizeze si sa controleze institutiile care trebuie sa vegheze, sa descopere si sa ia masurile necesare pentru a stopa acest fenomen foarte nociv. Am prezentat in media, pe retelele de socializare, dar si la comisiile parlamentare, cand am fost audiat, faptul ca structurile noastre de forta, in speta SRI si DNA, dar nu numai ele, demult nu se mai afla in slujba Statului Roman, a cetatenilor acestei tari, ca ne-au tradat si ca promoveaza si protejaza in Romania, interesele celor de afara, chiar daca ele sunt contrare celor romanesti. De asemenea, am aratat ca in mod ilegal, SRI a infestat, cu persoane fidelizate, marea majoritate a institutiilor publice, preluand in final controlul asupra acestora, si folosindu-le in realizarea obiectivelor ilegale. Nu ma bucur ca s-a confirmat ceea ce afirm de mult timp si anume ca SRI si-a subordonat DNA-ul, DIICOT-ul, un numar foarte mare de magistrati, procurori si judecatori si prin intermediul lor a controlat – si controleaza inca – decizia politica si administrativa, pe care le foloseste in scopul promovarii intereselor straine in Romania. Cum va imaginati ca un Serviciu Secret, cu atatea posibilitati de documentare, de verificare si de filtrare, nu a sesizat ca ni se livreaza produse din categoria celor mentionate anterior? Cu siguranta stia, si stie, de existenta acestora, dar interesul a fost acela de a bloca pe cei care puteau lua masuri de stopare a acestor importuri, uneori mergandu-se pana scolo incat li s-au construit probe si dosare pentru a fi dislocati din posturile respective, daca nu reactionau pozitiv la solicitarile lor. Poate sa-mi arate cineva ce mare companie straina a fost anchetata in Romania pentru faradelegile comise pe teritoriul nostru? Niciuna! De ce? Pentru ca ele au fost protejate si continua sa se bucure de acelasi statut. Anual, SRI cheltuieste sute de milioane de euro din banii nostri, ai romanilor, si nu este in stare sa ne protejeze asa cum prevede de fapt legea lor de organizare si functionare. Pe ei ii intereseaza ce discutam in dormitor cu partenerul de viata, cum mergem echipati sau nu la baie si cum folosim hartia igienica, ce vorbim la telefon, la ce restaurant mergem din cand in cand, lucruri pentru care cheltuiesc zeci si sute de milioane de euro, dar nu-i intereseaza sanatatea noastra, faptul ca suntem supusi unui proces de EXTERMINARE IN MASA, fenomen care afecteaza grav Siguranta Nationala a Romaniei.
Asa cum au preluat controlul asupra majoritatii autoritatilor publice, asa au preluat controlul si asupra Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor si Autoritatii Nationale Sanitar-Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor, pe care le-au pus sa lucreze in folosul celor din exterior, iar modul in care acestea au actionat pana acum, lasand marii retailers sa faca ceea ce doresc, demonstreaza din plin acest lucru.
Este imperios necesara implicarea IMEDIATA a celor care au decizia politica si administrative, in stoparea acestui fenomen cu consecinte dezastruoase pentru romani! Parlamentul Romaniei trebuie sa adopte in regim de urgenta Legile Sigurantei Nationale si Legea Raspunderii magistratilor, astfel incat cei care nu isi indeplinesc atributiile conform prevederilor legale, sa raspunda in primul rand penal, si dupa aceea si material, avand in vedere consecintele deosebit de grave ale faptelor acestora. Doamna Prim-Ministru sa ia masuri urgente pentru restructurarea celor doua institutii din subordine, ANPC si ANSVSA, pentru a starpi cloaca formata acolo si pentru numirea pe functiile de acolo a celor mai buni specialisti, lasand la o parte criteriile pilelor, nepotismelor, comisioanelor, mitei, practicate de cei care au condus pana acum aceste structuri. Este necesara adoptarea rapida a unei OG care sa interzica dublul standard in ceea ce priveste produsele furnizate noua in comparatie cu cele furnizate tarilor occidentale, si pedepsirea drastica a celor care pun in pericol sanatatea populatiei.
Dumneavoastra ce spuneti, domnule Iohannis? Scuzati-ma! Am uitat ca pe domnia-voastra nu o intereseaza sanatatea noastra si a urmasilor nostri, decat in masura in care suntem dispusi sa va dam sa ne vindeti copiii si nepotii…!!!, precizeaza generalul Dumitru Iliescu pe pagina sa de socializare. (Irinel I.).
Actualitate
NGA alocă 708 milioane de dolari Startup-ului Enabled Intelligence: Viziunea artificială, cheia noii generații de informații geospațiale!
Agenția Națională de Informații Geospațiale (NGA) a acordat startup-ului Enabled Intelligence un contract masiv, evaluat la până la 708 milioane de dolari pe o perioadă de maxim șapte ani. Parteneriatul strategic vizează antrenarea sistemelor de viziune computerizată bazate pe inteligență artificială, un pilon esențial pentru viitorul informațiilor geospațiale americane.
Programul Sequoia: Etichetarea datelor pentru ochiul AI din spațiu
Sub umbrela programului Sequoia, Enabled Intelligence va furniza servicii de etichetare a datelor. Această sarcină fundamentală permite sistemelor de inteligență artificială (AI) și învățare automată (ML) să discrimineze cu precizie între diverse obiecte în imagini. Concret, efortul implică învățarea sistemelor să proceseze imagini satelitare complexe și să identifice ținte de interes specifice, o capacitate crucială pentru monitorizarea globală.
O investiție record: Cel mai mare proiect de etichetare AI al Guvernului SUA
Efortul de etichetare a datelor reprezintă o capacitate fundamentală, în special pentru vastul program Maven al NGA. Oficialii NGA confirmă că acest contract reprezintă cel mai mare proiect de etichetare a datelor AI al guvernului american până în prezent. NGA a preluat gestionarea programului Maven de la Departamentul Apărării în 2022, integrând astfel această componentă vitală în strategia sa.
Contribuția NGA și parteneriatele strategice
„Contractul SEQUOIA va sprijini activitățile de etichetare a datelor pentru capabilitățile de AI și învățare automată (AI/ML) în domeniul informațiilor geospațiale (GEOINT) în cadrul mai multor programe și direcții din cadrul NGA și al membrilor comunității mai largi a Departamentului de Război (DoW) și a Comunității de Informații,” se arată într-un comunicat de presă emis luni de Enabled Intelligence. NGA, responsabilă cu colectarea și analiza imaginilor satelitare și aeriene, diseminează produse GEOINT, precum hărți 3D, către utilizatori din întregul guvern american, inclusiv lideri ai DoD și comandanți militari.
Un Startup specializat, in miezul securității naționale
Fondată în 2020 și finanțată prin capital de risc, Enabled Intelligence, cu sediul în Virginia, este specializată în etichetarea datelor AI pentru sistemele clasificate. Pentru programul Sequoia, firma a încheiat parteneriate strategice cu giganți precum BAE Systems, Vantor (fostul Maxar Intelligence), Whiteboard Federal și alți jucători importanți din industrie, consolidându-și astfel rolul esențial în modernizarea infrastructurii de informații a Statelor Unite.
Actualitate
Alertă de la supraveghetori: Programul naval de miliarde al Gărzii de Coastă, riscă blocaje și costuri exorbitante
Un organism de supraveghere guvernamental trage un semnal de alarmă serios cu privire la programul de construcție navală al Gărzii de Coastă, destinat să livreze o nouă clasă de nave esențiale pentru misiuni de aplicare a legii și de căutare-salvare. Biroul de Responsabilitate Guvernamentală (GAO) avertizează că decizia Gărzii de Coastă de a începe construcția înainte de a avea un design stabil al navelor Offshore Patrol Cutter (OPC) amenință cu „reparări costisitoare” și „întârzieri de program”.
Programul în cauză vizează înlocuirea vaselor învechite cu o nouă clasă de nave OPC, vitale pentru operațiunile de patrulare și siguranță maritimă. Pentru realizarea acestora, Garda de Coastă a contractat două companii: Eastern Shipbuilding Group din Florida pentru faza 1 și Austal USA din Alabama pentru faza 2.
Faza 2: Început sub amenințarea instabilității designului
Conform raportului GAO publicat marți, constructorul din faza 2, Austal USA, și Garda de Coastă au adoptat unele „bune practici” în timpul dezvoltării designului pentru faza a doua, inclusiv revizuiri colaborative care au facilitat decizii rapide. Însă, avertismentul principal al GAO este că „construcția OPC 5 a început în august 2024 fără un design stabil”. Continuarea construcției altor nave OPC din faza a doua înainte de stabilizarea designului, așa cum intenționează Garda de Coastă, „mărește riscul ca și faza a doua să se confrunte cu reparații costisitoare și întârzieri de program”.
Miliarde de dolari și intârzieri cronice
Programul de construcție navală, care prevede achiziționarea a 25 de nave OPC, va costa Departamentul de Securitate Internă (DHS) peste 17 miliarde de dolari. Raportul GAO a fost elaborat la solicitarea Comitetului pentru Transport și Infrastructură al Camerei Reprezentanților.
Anterior, în acest an, Garda de Coastă a oprit construcția a două dintre cele patru nave OPC pe care Eastern Shipbuilding le avea contractate ca parte a primei faze. Mai mult, programul pentru prima navă este întârziat cu cinci ani, conform GAO, semne îngrijorătoare ale problemelor structurale din program.
Faza 3: Decizii premature și lipsa de testare
Serviciul maritim plănuiește un contract pentru o a treia fază „după testarea dacă designurile existente îndeplinesc obiectivele de performanță ale OPC, ceea ce este în concordanță cu politica Departamentului de Securitate Internă”, se arată în raport.
Cu toate acestea, „este puțin probabil ca programul să aibă rezultatele testelor înainte de a începe activitățile de achiziție pentru faza 3, cum ar fi dezvoltarea cererii de propuneri”, se subliniază în noul raport. GAO sugerează că „încorporarea cunoștințelor dobândite din testare – precum și alte practici de vârf în construcția navală – în procesul de achiziție pentru faza 3 ar putea ajuta Garda de Coastă să ia decizii de investiții mai bune și ar putea îmbunătăți punctualitatea livrărilor viitoare de OPC.”
Reacția DHS: Respingere și flexibilitate asumată
Jeffrey Bobich, directorul de management financiar al DHS, a apărat decizia agenției de a autoriza construcția în faza a doua înainte de atingerea parametrilor de stabilitate a designului sugerați de GAO. El a susținut că Garda de Coastă a stabilit „cerințe minime suficiente pentru maturitatea designului înainte de construcție”.
De asemenea, Bobich nu a fost de acord cu o recomandare GAO de a stabili un acord formal privind modul în care atât Marina, cât și Garda de Coastă vor supraveghea activitățile de construcție ale Austal pe viitor. „Garda de Coastă menține că coordonarea existentă cu supraveghetorul de construcție, conversie și reparații este suficientă și prezintă un front unit contractorului”, conform unui răspuns scris inclus în raportul GAO.
Totuși, Bobich a fost de acord cu două recomandări separate: revizuirea obiectivelor de cost de bază ale programului și evaluarea planurilor pentru un contract de faza a treia, ținând cont de problemele apărute până în prezent. „Ca parte a acestei evaluări, orice planuri dezvoltate pentru Faza 3 trebuie să rămână flexibile pentru a ține cont de condițiile în evoluție ale programului”, a scris el.
Actualitate
Planul de pace Trump pentru Ucraina: Garanțiile de securitate, piatra de incercare a unui acord secret
Zvonurile privind un acord preliminar între Ucraina și Statele Unite pentru a pune capăt războiului cu Rusia au agitat scena internațională marți, însă marea întrebare rămâne forma viitoarelor garanții de securitate, potrivit analiștilor de la Atlantic Council. Săptămâna trecută, administrația Trump a șocat lumea, prezentând Kievului un „plan de pace” în 28 de puncte. Acesta includea cereri controversate, considerate de unii parlamentari americani drept o „listă de dorințe” a Rusiei, cum ar fi cedarea de către Ucraina a unor teritorii pe care Moscova nu le controlează în prezent și interdicția de a adera la NATO.
Haosul inițial și rafinarea diplomatică
O serie de activități diplomatice intense au urmat, culminând cu întâlniri la nivel înalt la Geneva și Abu Dhabi. Oficiali americani și ucraineni au semnalat că au depășit unele dintre cele mai spinoase puncte de divergență. Cu toate acestea, alte aspecte rămân de rezolvat, iar acest lucru se întâmplă înainte ca Moscova să-și exprime oficial punctul de vedere. Karoline Leavitt, secretarul de presă al Casei Albe, a declarat pe platforma X că „există câteva detalii delicate, dar nu insurmontabile, care trebuie soluționate și vor necesita discuții suplimentare între Ucraina, Rusia și Statele Unite.”
În timp ce negocierile continuă, experți de la Atlantic Council au oferit o actualizare a situației. Deși nimeni nu a văzut planul actual, redus la 19 puncte, în totalitate, există sentimentul că acesta ar putea reprezenta un moment de cotitură în război. Daniel Fried, fost ambasador american în Polonia și Asistent al Secretarului de Stat pentru Europa, a rezumat reacția inițială la plan: „Proiectul inițial a fost un haos total.” Totuși, el și-a exprimat speranța că „conturul unui acord sustenabil există. Haosul, graba, titlurile sunt distracții… nu este prima dată când o administrație americană se angajează într-o diplomație grăbită.”
Scepticismul Kievului și lipsa angajamentului Rusiei
Desigur, în ciuda modului în care s-au desfășurat negocierile, acesta nu este un plan de pace între SUA și Ucraina, ci unul între Ucraina și Rusia. În acest sens, a existat un scepticism generalizat că Moscova va accepta altceva decât capitularea totală la cererile sale. „Din perspectiva ucraineană, ei nu văd acest plan în 19 puncte ca pe ceva pe care Rusia îl va accepta,” a declarat Myroslava Gongadze, cercetător asociat în Ucraina, menționând că a petrecut noaptea într-un adăpost antiaerian din cauza atacurilor rusești. „Cu toate acestea, scopul acestui exercițiu nu a fost exact de a ajunge la un acord, ci de a respinge acel plan în 28 de puncte și de a include unele interese ucrainene într-o posibilă negociere și de a arăta că Ucraina este cu adevărat dispusă să discute pacea.”
Garanțiile de securitate: Nodul gordian al păcii
Cea mai mare întrebare, au convenit experții, a fost cum ar arăta o garanție de securitate dacă Ucraina nu poate adera la NATO. Este esențial ca aceasta să asigure o siguranță reală pentru Kiev, atât din partea SUA, cât și a Europei. Planul inițial de 28 de puncte discuta garanțiile de securitate pentru Ucraina, dar într-un mod vag. „Din perspectiva mea, întrebarea esențială pe care trebuie să o punem aici este cea a garanțiilor de securitate. Cine va oferi aceste garanții? Cine va fi responsabil?” a spus Gongadze. „Deci, dacă răspunsurile sunt slabe și nu clare, atunci Ucraina este pregătită pentru o nouă criză.”
Fried a subliniat că orice garanție de securitate trebuie să includă atât SUA, cât și Europa. „Indiferent dacă SUA lucrează cu Coaliția Celor Dispuși sau cu NATO, sau cu ambele, garanțiile de securitate vor trebui să fie definite într-un mod credibil,” a declarat Fried. „Putin le va urî. Va încerca să ia acest acord ostatic pentru a le elimina. Așadar, în cele din urmă, Trump va trebui să-l înfrunte pe Putin pentru a obține acordul său într-o formă decentă.”
Leslie Shedd, cercetător asociat al Consiliului, a menționat că, în funcție de modul în care este formulată o garanție de securitate, aceasta ar putea necesita ratificarea Senatului SUA. Chiar dacă nu este o cerință legală, ar trimite un semnal important dacă Congresul și-ar arăta sprijinul. „Implicarea atât a Camerei Reprezentanților, cât și a Senatului ar putea fi un mesaj chiar mai puternic decât simpla ratificare a unui tratat prin Senat. Cred că acesta este un pas crucial. Cred, de asemenea, că ar trece cu un sprijin bipartizan semnificativ în ambele camere,” a spus ea. „Rămâne o mare parte a oamenilor de ambele părți ale spectrului politic care sunt foarte frustrați de Rusia, care nu cred că Rusia este prietenul nostru, și, prin urmare, cred că ar exista sprijin pentru asta.” Potrivit Financial Times, acordul va plafona forțele militare ale Ucrainei la 800.000 de soldați. Deși un plafon al forțelor ar părea o victorie pentru Rusia, există întrebări serioase dacă Ucraina ar putea menține oricum o forță atât de mare pentru o perioadă lungă de timp în afara războiului activ.
Ascensiunea lui Dan Driscoll: Secretarul Armatei, jucător cheie neașteptat
De-a lungul acestui proces, Secretarul Armatei, Dan Driscoll, a apărut ca un interlocutor cheie, o apariție rară pentru un secretar de ramură. Driscoll a livrat planul Ucrainei, s-a deplasat la Geneva pentru negocieri cu națiunile europene, iar apoi a călătorit la Abu Dhabi pentru consultări directe cu rușii și ucrainenii. Rolul lui Driscoll în această negociere este puțin probabil să liniștească zvonurile din Washington care îl indică drept viitor secretar al apărării, dacă Pete Hegseth ar părăsi Pentagonul.
Shedd l-a numit pe Driscoll „o stea în ascensiune a administrației,” care a „câștigat încrederea președintelui” până la punctul în care este lăsat să participe la negocieri. „Sunt de acord că este cu siguranță neconvențional, dar Președintele Trump tinde să conducă un cabinet neconvențional, o administrație neconvențională. Și, știți, cred că adesea există părți foarte bune în asta,” a spus Shedd. „Nu vrei să trimiți aceiași oameni în mod repetat dacă simți că a existat un blocaj în negociere.” Fried a fost de acord că Driscoll pare să aibă influență în cadrul administrației și a declarat că, în cele din urmă, este un lucru bun că se află acolo. Cu toate acestea, „aș adăuga că ai nevoie de cineva ca Driscoll, care înțelege detaliile, deoarece rușii se pot aștepta să arunce diverse șiretlicuri deghizate în oferte tentante. Ai nevoie de cineva care să detecteze bombele mirositoare în ambalajul frumos.”
-
Exclusivacum 5 zileSINAIA, MONARHIA ABSOLUTĂ MARCA OPREA: Sora „impăratului” cade în cap, Prefectul se „trezește” la Parchet, iar PNL Prahova fierbe în suc propriu!
-
Exclusivacum 2 zileCircul macabru al absurdității la Poliția Capitalei: SAS-ul bâjbâie, sefii manelizează, iar adevărul e declarat „delict”! Saga agentului-șef Wilhelm Constantin Bendriș
-
Exclusivacum 5 zileLegea pumnului în gură la SAS: Cum a devenit „vagabond” un delict de 20% din salariu, sub privirea ironică a manualului de Mobbing al MAI! Saga agentului-șef Wilhelm Constantin Bendriș
-
Exclusivacum 17 oreIPJ Prahova: Circul ielelor, trompeților și „ofițerilor” reciclați! Balul mascat al incompetenței atinge noi culmi de patos!
-
Exclusivacum 4 zilePrahova, tărâmul reîncarnării: „Metoda Portocală” revine, dar acum e sub licență politică!
-
Featuredacum 5 zileScandal de proporții la vârful Poliției Române: Sindicatul Diamantul cere DNA să ancheteze o mușamalizare de patru ani
-
Exclusivacum 5 zileCIRCUL JUSTIȚIEI ROMÂNE: Dosarul POP IONUȚ-COSTIN, RECLASAT LA CATEGORIA „PROBLEME REZOLVATE… DE NOI” – CHIAR ȘI CU INSTANȚA LA UȘĂ!
-
Exclusivacum 5 zileJustiția Română: Spectacolul absurd continuă! Procuratura clasează, justificând incălcări flagrante! moștenitorii, nu morții, plătesc biletul!



