Connect with us

Actualitate

TRADARE SI INALTA TRADARE

Publicat

pe

Acum cateva zile, cineva m-a intrebat ce am cu SRI-ul, de ce il atac cu atata virulenta, ce mi-au facut cei de acolo de m-au pornit asa de tare. Nu am nimic cu institutia, pe care o consider vitala pentru functionarea Statului nostru, pentru Independenta si Suveranitatea Romaniei. Sunt una dintre persoanele care a pus umarul la asezarea pietrei de temelie a acestei structuri (prima conducere a ei stie foarte bine la ce ma refer). Este firesc sa fie sustinuta si bugetata corespunzator, pentru a-si indeplini sarcinile cu care a fost investita prin Lege. Nici cu lucratorii acestui serviciu nu am nimic, mai ales ca in marea lor majoritate sunt oameni integrii, buni profesionisti, care de multe ori isi neglijaza familiile, problemele personale, lucreaza multe ore peste program, doar ca sa-si indeplineasca cu rigurozitate si eficienta atributiunile, in conditiile in care retribuirea lor nu se ridica nici pe departe la nivelul eforturilor si importantei activitatii pe care o desfasoara. Nu au salarii speciale, nu primesc pensii speciale, nici aprecierea Statului, din aceasta perspectiva fiind mult diminuata fata de cea a magistratilor si a altor categorii de functionari publici privilegiati. De aceea le port un respect deosebit si sunt permanent alaturi de ei sufleteste si nu numai.
Eu m-am revoltat impotriva fostei conduceri a SRI, in special a domnilor Maior si Coldea, dar si a acolitilor acestora, care impreuna cu sefii altor institutii de forta au creat un grup infractional organizat si care a functionat si mai functioneaza inca pe principii mafiote, departe de normele legale si cutumele specifice unei democratii reale, implicand institutia in actiuni ilicite, actiuni care au afectat grav Siguranta Nationala a Romaniei, pe care avea obligatia – si legala, dar si morala – sa o realizeze, punand o pata nemeritata pe obrazul fiecarui lucrator. Nu am sa repet ceea ce am afirmat deja in postarile anterioare, ele va sunt la dispozitie daca accesati contul si pagina mea de pe Facebook. Am sa ma refer doar la unul dintre subiectele pe care doresc sa le abordez, celelalte vor face obiectul postarilor viitoare.
Va este cunoscut faptul ca pe cei nominalizati i-am suspectat de tradare si inalta tradare si mi-as fi dorit sa ma insel si lucrurile sa stea altfel. Din pacate, lucrurile stau invers decat am sperat. Cei doi s-au pus in slujba unor puteri straine, care le-au si apreciat eforturile decorandu-i si asigurandu-le posturi importante si confortabile. Este clar ca acum Romania se afla sub ocupatie straina, cum altfel va explicati ca cei de afara isi permit sa decida ce legi sa adoptam si ce nu, pe cine sa numim si sa mentinem in functii publice, cum sa ne valorificam resursele, cum sa ne promovam interesele externe, cu cine sa avem relatii economice si diplomatice bune si cu cine nu, cum sa ne organizam armata si CUM sa o dotam si cu CE sa o dotam, in ce teatre de operatiuni militare sa ne trimitem tinerii, unii dintre ei intorcandu-se pe afet, cu tricolorul pe piept, in numele unui parteneriat strategic care pentru noi implica numai obligatii, nu si drepturi. Tinerii nostri sunt buni si de incredere cand isi risca viata pentru a o apara pe a partenerilor strategici, dar sunt nedemni sa calatoreasca la ei fara vize. Suntem buni si necesari cand le punem la dispozitie piata noastra, unde sa-si vanda produsele lor care ne afecteaza sanatatea, rebuturile lor respinse de orice entitate suverana, le dam miliarde de dolari pe o tehnica invechita, dar suntem considerati obraznici cand le cerem lucruri marunte in schimb. Apreciati voi daca mai avem un stat independent si suveran, sau nu. Eu sunt convins ca nu! Cei care ne-au cotropit au facut-o sistematic, si sub noi forme decat cele clasice. Unul dintre obiectivele lor multiple a fost acela de a pune mana pe structurile noastre de forta, pe serviciile noastre de informatii, exact pe cele care asigurau realizarea Sigurantei Nationale.
Au reusit sa o faca dupa 2005, cand a fost o schimbare la cel mai inalt nivel al Statului si cand la conducerea SRI a venit mai intai Florian Coldea si, dupa un timp, George Maior. Am scris cum acestia au trecut in slujba partenerilor nostri mai mult sau mai putin strategici, promovandu-le si aparandu-le interesele, in detrimentul celor nationale, am prezentat aceste aspecte si membrilor Comisiei de control SRI si voi continua sa o fac. De aceasta data am sa abordez problematica implicarii acestora in realizarea planului cotropitorilor nostri de a controla tara, prin intermediul lor si celelalte structuri cu atributii in domeniul Sigurantei Nationale, pentru a avea acces la documentele secrete gestionate de acestea, si implicit la secretele strategice ale Romaniei. Cu totii va reamintiti episodul descinderilor procurorilor DNA la sediul DGIPI, dar si la domiciliile sefilor acestei structuri. Nu a fost o actiune fireasca, normala a unei structuri care a constatat ca cineva a incalcat legea si a luat masuri pentru restabilirea legalitatii. A fost cu totul altceva. Nu a fost o actiune coordonata de catre DNA, ci de catre SRI, si planificata si organizata cu mult timp in inainte. Nu am spus nimic public, despre aceasta situatie, pana acum, pentru ca am asteptat sa vad ce masuri se iau in urma celor doua audieri la Comisia de control SRI, unde am prezentat aspecte legate de acest subiect. Vazand insa ca lucrurile treneaza, am decis sa le fac publice. De ce DGIPI a devenit o timta pentru conducerea mafiota a structurii de informatii la care ma refer? Foarte simplu! Pentru ca aceasta institutie avea acces la informatii foarte valoroase si capacitatea de a le culege deosebit de mare. Sa nu uitam ca nicio structura din Sistemul Securitatii Nationale nu are conexiuni directe, specializate, ca cea din MAI, functionari care sa activeze in fiecare sat, comuna, oras, municipiu, desi unii dintre ei au alta specializare, sunt instruiti sa culeaga si sa transmita informatiile importante. Asemenea posibilitati mai au doar inca trei institutii, Biserica Ortodoxa Romana, Posta Romana si ROMSILVA, care au si ele reprezentanti in fiecare unitate administrativ teritoriala, dar desi acestea au fost permanent in atentia SRI, ca sa poata fi folositi membrii lor, ei nu dispun de nivelul de calificare a celor de la Interne.
DGIPI, ca si alte structuri precum SIPA, DGIA, SIE, in sfera de responsabilitate al careia a inceput sa actioneze ilegal SRI-ul, avea si un alt avantaj: si anume accesul facil in zona administratiei, de la cea centrala, pana la cea locala, si implicit la deciziile luate la nivelul respectiv. Ca urmare, fosta conducere a SRI a luat hotararea de a-si subordona DGIPI, si a inceput prin introducerea in interiorul ei a propriilor agenti, pe care ulterior i-a sprijinit sa promoveze in functiile de conducere, pe altii transferandu-i direct pe aceste functii, la vedere, iar pe altii racolandu-i si fidelizandu-i, asa cum au procedat si cu celelalte structuri, inclusiv cu Politia Romana, al carui sef a fost sprijinit direct de domnul Coldea, care ulterior i-a asigurat si accederea in functia de conducere de la nivelul MAI, dar si cu DGA si cu alte structuri. Prin intermediul lor au actionat pentru obtinerea informatiilor semnificative detinute de aceasta entitate informativa, dar si pentru inlaturarea de la conducere a celor pe care nu reusisera sa ii convinga sa li se subordoneze. Agentii infiltrati de SRI au permis accesul unor functionari publici, a unor magistrati la documente secrete, desi nu aveau Certificat ORNIS, au derulat actiuni prin care cei vizati sa savarseasca infractiuni pentru a putea fi cercetati penal si scosi din functiile pe care le ocupau. Descinderea procurorilor DNA la sediul DGIPI, a fost finalul a multor actiuni ilegale organizate si coordonate de grupul infractional organizat la care m-am referit la inceputul postarii, care a trecut peste toate prevederile legale si peste toate cutumele, ridicand din arhiva institutiei documente Secrete de Stat, iar din baza de date informatizata informatii la care nu aveau acces conform Legii privind Siguranta Nationala a Romaniei. Asemenea documente, sau informatii, se pun la dispozitia celor indrituiti doar cu aprobarea conducatorilor institutiilor respective si nu au acces la ele decat cei carora acestia le predau. Unele dintre ele nu pot fi puse la dispozitie in nicio imprejurare, sau doar cu aprobarea CSAT. Ca sa-si atinga obiectivele si sa-si multumeasca sefii din exterior, fosta conducere a SRI a calcat in picioare orice prevedere legala si a actionat dupa bunul plac si propriul interes, aducand o atingere deosebit de grava Sigurantei Nationale a Romaniei, iar acum este normal sa fie trasi la raspundere pentru toate faradelegile savarsite.
Dumneavoastra ce spuneti, domnule Hellvig, asa stau lucrurile, sau nu… Stiti cumva ce au facut cu informatiile secrete, sustrase de la DGIPI? , se intreaba retoric pe pagina sa de socializare fostul sef al SPP, Dumitru Iliescu. (Irinel I.).

 

Actualitate

NGA alocă 708 milioane de dolari Startup-ului Enabled Intelligence: Viziunea artificială, cheia noii generații de informații geospațiale!

Publicat

pe

De

Agenția Națională de Informații Geospațiale (NGA) a acordat startup-ului Enabled Intelligence un contract masiv, evaluat la până la 708 milioane de dolari pe o perioadă de maxim șapte ani. Parteneriatul strategic vizează antrenarea sistemelor de viziune computerizată bazate pe inteligență artificială, un pilon esențial pentru viitorul informațiilor geospațiale americane.

Programul Sequoia: Etichetarea datelor pentru ochiul AI din spațiu

Sub umbrela programului Sequoia, Enabled Intelligence va furniza servicii de etichetare a datelor. Această sarcină fundamentală permite sistemelor de inteligență artificială (AI) și învățare automată (ML) să discrimineze cu precizie între diverse obiecte în imagini. Concret, efortul implică învățarea sistemelor să proceseze imagini satelitare complexe și să identifice ținte de interes specifice, o capacitate crucială pentru monitorizarea globală.

O investiție record: Cel mai mare proiect de etichetare AI al Guvernului SUA

Efortul de etichetare a datelor reprezintă o capacitate fundamentală, în special pentru vastul program Maven al NGA. Oficialii NGA confirmă că acest contract reprezintă cel mai mare proiect de etichetare a datelor AI al guvernului american până în prezent. NGA a preluat gestionarea programului Maven de la Departamentul Apărării în 2022, integrând astfel această componentă vitală în strategia sa.

Contribuția NGA și parteneriatele strategice

„Contractul SEQUOIA va sprijini activitățile de etichetare a datelor pentru capabilitățile de AI și învățare automată (AI/ML) în domeniul informațiilor geospațiale (GEOINT) în cadrul mai multor programe și direcții din cadrul NGA și al membrilor comunității mai largi a Departamentului de Război (DoW) și a Comunității de Informații,” se arată într-un comunicat de presă emis luni de Enabled Intelligence. NGA, responsabilă cu colectarea și analiza imaginilor satelitare și aeriene, diseminează produse GEOINT, precum hărți 3D, către utilizatori din întregul guvern american, inclusiv lideri ai DoD și comandanți militari.

Un Startup specializat, in miezul securității naționale

Fondată în 2020 și finanțată prin capital de risc, Enabled Intelligence, cu sediul în Virginia, este specializată în etichetarea datelor AI pentru sistemele clasificate. Pentru programul Sequoia, firma a încheiat parteneriate strategice cu giganți precum BAE Systems, Vantor (fostul Maxar Intelligence), Whiteboard Federal și alți jucători importanți din industrie, consolidându-și astfel rolul esențial în modernizarea infrastructurii de informații a Statelor Unite.

Citeste in continuare

Actualitate

Alertă de la supraveghetori: Programul naval de miliarde al Gărzii de Coastă, riscă blocaje și costuri exorbitante

Publicat

pe

De

Un organism de supraveghere guvernamental trage un semnal de alarmă serios cu privire la programul de construcție navală al Gărzii de Coastă, destinat să livreze o nouă clasă de nave esențiale pentru misiuni de aplicare a legii și de căutare-salvare. Biroul de Responsabilitate Guvernamentală (GAO) avertizează că decizia Gărzii de Coastă de a începe construcția înainte de a avea un design stabil al navelor Offshore Patrol Cutter (OPC) amenință cu „reparări costisitoare” și „întârzieri de program”.

Programul în cauză vizează înlocuirea vaselor învechite cu o nouă clasă de nave OPC, vitale pentru operațiunile de patrulare și siguranță maritimă. Pentru realizarea acestora, Garda de Coastă a contractat două companii: Eastern Shipbuilding Group din Florida pentru faza 1 și Austal USA din Alabama pentru faza 2.

Faza 2: Început sub amenințarea instabilității designului

Conform raportului GAO publicat marți, constructorul din faza 2, Austal USA, și Garda de Coastă au adoptat unele „bune practici” în timpul dezvoltării designului pentru faza a doua, inclusiv revizuiri colaborative care au facilitat decizii rapide. Însă, avertismentul principal al GAO este că „construcția OPC 5 a început în august 2024 fără un design stabil”. Continuarea construcției altor nave OPC din faza a doua înainte de stabilizarea designului, așa cum intenționează Garda de Coastă, „mărește riscul ca și faza a doua să se confrunte cu reparații costisitoare și întârzieri de program”.

Miliarde de dolari și intârzieri cronice

Programul de construcție navală, care prevede achiziționarea a 25 de nave OPC, va costa Departamentul de Securitate Internă (DHS) peste 17 miliarde de dolari. Raportul GAO a fost elaborat la solicitarea Comitetului pentru Transport și Infrastructură al Camerei Reprezentanților.

Anterior, în acest an, Garda de Coastă a oprit construcția a două dintre cele patru nave OPC pe care Eastern Shipbuilding le avea contractate ca parte a primei faze. Mai mult, programul pentru prima navă este întârziat cu cinci ani, conform GAO, semne îngrijorătoare ale problemelor structurale din program.

Faza 3: Decizii premature și lipsa de testare

Serviciul maritim plănuiește un contract pentru o a treia fază „după testarea dacă designurile existente îndeplinesc obiectivele de performanță ale OPC, ceea ce este în concordanță cu politica Departamentului de Securitate Internă”, se arată în raport.

Cu toate acestea, „este puțin probabil ca programul să aibă rezultatele testelor înainte de a începe activitățile de achiziție pentru faza 3, cum ar fi dezvoltarea cererii de propuneri”, se subliniază în noul raport. GAO sugerează că „încorporarea cunoștințelor dobândite din testare – precum și alte practici de vârf în construcția navală – în procesul de achiziție pentru faza 3 ar putea ajuta Garda de Coastă să ia decizii de investiții mai bune și ar putea îmbunătăți punctualitatea livrărilor viitoare de OPC.”

Reacția DHS: Respingere și flexibilitate asumată

Jeffrey Bobich, directorul de management financiar al DHS, a apărat decizia agenției de a autoriza construcția în faza a doua înainte de atingerea parametrilor de stabilitate a designului sugerați de GAO. El a susținut că Garda de Coastă a stabilit „cerințe minime suficiente pentru maturitatea designului înainte de construcție”.

De asemenea, Bobich nu a fost de acord cu o recomandare GAO de a stabili un acord formal privind modul în care atât Marina, cât și Garda de Coastă vor supraveghea activitățile de construcție ale Austal pe viitor. „Garda de Coastă menține că coordonarea existentă cu supraveghetorul de construcție, conversie și reparații este suficientă și prezintă un front unit contractorului”, conform unui răspuns scris inclus în raportul GAO.

Totuși, Bobich a fost de acord cu două recomandări separate: revizuirea obiectivelor de cost de bază ale programului și evaluarea planurilor pentru un contract de faza a treia, ținând cont de problemele apărute până în prezent. „Ca parte a acestei evaluări, orice planuri dezvoltate pentru Faza 3 trebuie să rămână flexibile pentru a ține cont de condițiile în evoluție ale programului”, a scris el.

Citeste in continuare

Actualitate

Planul de pace Trump pentru Ucraina: Garanțiile de securitate, piatra de incercare a unui acord secret

Publicat

pe

De

Zvonurile privind un acord preliminar între Ucraina și Statele Unite pentru a pune capăt războiului cu Rusia au agitat scena internațională marți, însă marea întrebare rămâne forma viitoarelor garanții de securitate, potrivit analiștilor de la Atlantic Council. Săptămâna trecută, administrația Trump a șocat lumea, prezentând Kievului un „plan de pace” în 28 de puncte. Acesta includea cereri controversate, considerate de unii parlamentari americani drept o „listă de dorințe” a Rusiei, cum ar fi cedarea de către Ucraina a unor teritorii pe care Moscova nu le controlează în prezent și interdicția de a adera la NATO.

Haosul inițial și rafinarea diplomatică

O serie de activități diplomatice intense au urmat, culminând cu întâlniri la nivel înalt la Geneva și Abu Dhabi. Oficiali americani și ucraineni au semnalat că au depășit unele dintre cele mai spinoase puncte de divergență. Cu toate acestea, alte aspecte rămân de rezolvat, iar acest lucru se întâmplă înainte ca Moscova să-și exprime oficial punctul de vedere. Karoline Leavitt, secretarul de presă al Casei Albe, a declarat pe platforma X că „există câteva detalii delicate, dar nu insurmontabile, care trebuie soluționate și vor necesita discuții suplimentare între Ucraina, Rusia și Statele Unite.”

În timp ce negocierile continuă, experți de la Atlantic Council au oferit o actualizare a situației. Deși nimeni nu a văzut planul actual, redus la 19 puncte, în totalitate, există sentimentul că acesta ar putea reprezenta un moment de cotitură în război. Daniel Fried, fost ambasador american în Polonia și Asistent al Secretarului de Stat pentru Europa, a rezumat reacția inițială la plan: „Proiectul inițial a fost un haos total.” Totuși, el și-a exprimat speranța că „conturul unui acord sustenabil există. Haosul, graba, titlurile sunt distracții… nu este prima dată când o administrație americană se angajează într-o diplomație grăbită.”

Scepticismul Kievului și lipsa angajamentului Rusiei

Desigur, în ciuda modului în care s-au desfășurat negocierile, acesta nu este un plan de pace între SUA și Ucraina, ci unul între Ucraina și Rusia. În acest sens, a existat un scepticism generalizat că Moscova va accepta altceva decât capitularea totală la cererile sale. „Din perspectiva ucraineană, ei nu văd acest plan în 19 puncte ca pe ceva pe care Rusia îl va accepta,” a declarat Myroslava Gongadze, cercetător asociat în Ucraina, menționând că a petrecut noaptea într-un adăpost antiaerian din cauza atacurilor rusești. „Cu toate acestea, scopul acestui exercițiu nu a fost exact de a ajunge la un acord, ci de a respinge acel plan în 28 de puncte și de a include unele interese ucrainene într-o posibilă negociere și de a arăta că Ucraina este cu adevărat dispusă să discute pacea.”

Garanțiile de securitate: Nodul gordian al păcii

Cea mai mare întrebare, au convenit experții, a fost cum ar arăta o garanție de securitate dacă Ucraina nu poate adera la NATO. Este esențial ca aceasta să asigure o siguranță reală pentru Kiev, atât din partea SUA, cât și a Europei. Planul inițial de 28 de puncte discuta garanțiile de securitate pentru Ucraina, dar într-un mod vag. „Din perspectiva mea, întrebarea esențială pe care trebuie să o punem aici este cea a garanțiilor de securitate. Cine va oferi aceste garanții? Cine va fi responsabil?” a spus Gongadze. „Deci, dacă răspunsurile sunt slabe și nu clare, atunci Ucraina este pregătită pentru o nouă criză.”

Fried a subliniat că orice garanție de securitate trebuie să includă atât SUA, cât și Europa. „Indiferent dacă SUA lucrează cu Coaliția Celor Dispuși sau cu NATO, sau cu ambele, garanțiile de securitate vor trebui să fie definite într-un mod credibil,” a declarat Fried. „Putin le va urî. Va încerca să ia acest acord ostatic pentru a le elimina. Așadar, în cele din urmă, Trump va trebui să-l înfrunte pe Putin pentru a obține acordul său într-o formă decentă.”

Leslie Shedd, cercetător asociat al Consiliului, a menționat că, în funcție de modul în care este formulată o garanție de securitate, aceasta ar putea necesita ratificarea Senatului SUA. Chiar dacă nu este o cerință legală, ar trimite un semnal important dacă Congresul și-ar arăta sprijinul. „Implicarea atât a Camerei Reprezentanților, cât și a Senatului ar putea fi un mesaj chiar mai puternic decât simpla ratificare a unui tratat prin Senat. Cred că acesta este un pas crucial. Cred, de asemenea, că ar trece cu un sprijin bipartizan semnificativ în ambele camere,” a spus ea. „Rămâne o mare parte a oamenilor de ambele părți ale spectrului politic care sunt foarte frustrați de Rusia, care nu cred că Rusia este prietenul nostru, și, prin urmare, cred că ar exista sprijin pentru asta.” Potrivit Financial Times, acordul va plafona forțele militare ale Ucrainei la 800.000 de soldați. Deși un plafon al forțelor ar părea o victorie pentru Rusia, există întrebări serioase dacă Ucraina ar putea menține oricum o forță atât de mare pentru o perioadă lungă de timp în afara războiului activ.

Ascensiunea lui Dan Driscoll: Secretarul Armatei, jucător cheie neașteptat

De-a lungul acestui proces, Secretarul Armatei, Dan Driscoll, a apărut ca un interlocutor cheie, o apariție rară pentru un secretar de ramură. Driscoll a livrat planul Ucrainei, s-a deplasat la Geneva pentru negocieri cu națiunile europene, iar apoi a călătorit la Abu Dhabi pentru consultări directe cu rușii și ucrainenii. Rolul lui Driscoll în această negociere este puțin probabil să liniștească zvonurile din Washington care îl indică drept viitor secretar al apărării, dacă Pete Hegseth ar părăsi Pentagonul.

Shedd l-a numit pe Driscoll „o stea în ascensiune a administrației,” care a „câștigat încrederea președintelui” până la punctul în care este lăsat să participe la negocieri. „Sunt de acord că este cu siguranță neconvențional, dar Președintele Trump tinde să conducă un cabinet neconvențional, o administrație neconvențională. Și, știți, cred că adesea există părți foarte bune în asta,” a spus Shedd. „Nu vrei să trimiți aceiași oameni în mod repetat dacă simți că a existat un blocaj în negociere.” Fried a fost de acord că Driscoll pare să aibă influență în cadrul administrației și a declarat că, în cele din urmă, este un lucru bun că se află acolo. Cu toate acestea, „aș adăuga că ai nevoie de cineva ca Driscoll, care înțelege detaliile, deoarece rușii se pot aștepta să arunce diverse șiretlicuri deghizate în oferte tentante. Ai nevoie de cineva care să detecteze bombele mirositoare în ambalajul frumos.”

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România. Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național? Garantăm confidențialitatea! Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații - Secția Anticorupție

Știri calde

Exclusiv12 ore ago

IPJ Prahova: Circul ielelor, trompeților și „ofițerilor” reciclați! Balul mascat al incompetenței atinge noi culmi de patos!

Prahova fierbe, iar Poliția Română, în filială locală, pare să-și fi asumat rolul de cel mai fidel circ ambulant, oferind...

Exclusiv12 ore ago

Circul ‘secretelor’ de la Neamț: Cum lenea mai-marilor MAI transformă legea într-o farsă comic-amară!

Asistați, dragi cititori, la o nouă reprezentație grotescă din teatrul absurdului românesc, acolo unde uniforma, mai-marele și… lenea crasă se...

Exclusiv2 zile ago

Circul macabru al absurdității la Poliția Capitalei: SAS-ul bâjbâie, sefii manelizează, iar adevărul e declarat „delict”! Saga agentului-șef Wilhelm Constantin Bendriș

O poveste cu sânge, lacrimi și „rapoarte prealabile” pe post de ciocan, unde un luptător SAS e tăvălit de un...

Exclusiv2 zile ago

Opacitatea legală: Sindicatul polițiștilor denunță „reperele interne” ale MAI ca „perversitate și devianță mintală”

Ministerul Afacerilor Interne (MAI) și Inspectoratul General al Poliției Române (IGPR) sunt ținta unor acuzații dure privind sustragerea de la...

Exclusiv3 zile ago

IGPR, acuzat de „inchiziție internă”: Proceduri secrete transformă polițiștii în „vite fără drepturi”

Inspectoratul General al Poliției Române (IGPR) este ținta unor acuzații extrem de grave lansate de Emil Pascut, reprezentant al Sindicatului...

Exclusiv4 zile ago

Prahova, tărâmul reîncarnării: „Metoda Portocală” revine, dar acum e sub licență politică!

Se spune că istoria nu se repetă, dar rimează. În Prahova, însă, istoria nu doar rimează, ci pare că își...

Exclusiv4 zile ago

MAI, templul incompetenței aprobate: De la principiul Peter la ‘pricipitul polițienesc’ – Când ierarhia e o farsă, iar bunul simț, o glumă proastă.

Când ierarhia devine o farsă și bunul simț o glumă proastă Cunoașteți, desigur, Principiul Peter, acea axiomă nemiloasă, formulată de...

Exclusiv4 zile ago

Reforma MAI sub lupă: Sindicatul Europol demască „demagogia” din spatele anunțurilor ministeriale

Vicepremierul și Ministrul Afacerilor Interne, Marian Cătălin Predoiu, a anunțat, pe 18 noiembrie, cu mare fast, ceea ce a descris...

Exclusiv5 zile ago

Legea pumnului în gură la SAS: Cum a devenit „vagabond” un delict de 20% din salariu, sub privirea ironică a manualului de Mobbing al MAI! Saga agentului-șef Wilhelm Constantin Bendriș

În culisele întunecate ale Serviciului pentru Acțiuni Speciale (SAS), unde „inelul magic” al abuzului continuă să rotească destinele, iar „psihologii...

Exclusiv5 zile ago

Justiția Română: Spectacolul absurd continuă! Procuratura clasează, justificând incălcări flagrante! moștenitorii, nu morții, plătesc biletul!

În România anului 2025, justiția a depășit granițele ridicolului, transformându-se într-un circ macabru unde clovnii, odinioară gardieni ai legii, se...

Exclusiv5 zile ago

CIRCUL JUSTIȚIEI ROMÂNE: Dosarul POP IONUȚ-COSTIN, RECLASAT LA CATEGORIA „PROBLEME REZOLVATE… DE NOI” – CHIAR ȘI CU INSTANȚA LA UȘĂ!

Cazul fostului Comandant Descarcerare Petrobrazi – Pop Ionuț-Costin (III) În analele deja supraîncărcate ale absurdului juridic românesc, dosarul domnului Pop...

Exclusiv5 zile ago

SINAIA, MONARHIA ABSOLUTĂ MARCA OPREA: Sora „impăratului” cade în cap, Prefectul se „trezește” la Parchet, iar PNL Prahova fierbe în suc propriu!

În orașul unde legea pare să fie un simplu moft, iar democrația o glumă proastă, piesa de teatru absurd a...

Exclusiv5 zile ago

Penitenciarul Târgșor: UN NOU ÎNCEPUT DEZVĂLUIT! Interviu EXCLUSIV și reportaj incendiar cu Adrian Grigoroiu, liderul EQUITAS – Marca Incisiv de Prahova

Penitenciarul Târgșor: Răsăritul unei noi ere – O reformă jurnalistică de amploare Redacția Incisiv de Prahova vă prezintă o analiză...

Exclusiv6 zile ago

Verdict clar al justiției: Actele administrative Nu pot infrânge legea. Sindicatul Diamantul prezintă decizii fundamentale

Sindicatul „Diamantul” a dezvăluit recent o serie de „extrase bune de ținut minte” din jurisprudența înaltelor instanțe românești, care clarifică...

Exclusiv6 zile ago

Intervenție fulger la Mioveni: Studenta-polițist, alături de colegii săi, prinde criminalul unui taximetrist

O acțiune promptă și coordonată a trei polițiști, printre care și o elevă stagiară, a condus la prinderea rapidă a...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Criptomonede Taxi Heathrow London

Top Articole Incisiv