Actualitate
Prin OUG 114 s-a încercat pentru prima dată chiar privatizarea ANAF

Prin OUG 114 s-a încercat pentru prima dată chiar privatizarea ANAF, în condițiile în care efectul global al OUG114 a fost transformarea în perceptori a companiilor care au poziții dominante în piață și chiar cvasi-monopol, în dauna urmăririi atente de către ANAF a ,,firului banilor’’. (…)Fiii patriei au renunțat la programul cu Banca Mondială privind eficientizarea ANAF și au privatizat activitatea de colectare de taxe, ascunse, nemergând pe firul banilor, evitându-l. Inclusiv prin schimbarea politicii de resurse umane a ANAF, pe modelul americanilor de la Hooter’s. Fetele de la Hooter’s nu au nevoie de multă experiență pentru a fi angajate. Anunțurile de angajare spun că trebuie să aibă minimum 18 ani și să aibă ,,capacitatea de a menține o imagine atractivă și să fie în formă’, precizeaza pe pagina sa de socializare jurnalistul si analistul economic, Radu Teodor Soviani.
Am privit cu bucurie în urmă cu mai bine de un an vestea debarcării prin demisie a fostului premier Mihai Tudose, cel care, alături de ministrul său de finanțe, Ionuț Mișa, au consolidat statutul de știință respectabilă a cititului în stele vis-a-vis de politica fiscală.
Despre faptul că Ionuț Mișa s-a transformat în #nouaAmbramburica am scris în epocă arătând că Mișa este primul ministru de finanțe de istorie care ar fi trebuit demis chiar în ziua în care a fost audiat și înainte de depunerea jurământului pe motivul avansării ca program de guvernare a desfințării Pilonului 2 de pensii. Restul mandatului său a fost în aceiași linie.
Mihai Tudose și Ionuț Mișa au fost demni continuatori ai precedentului guvern PSD – Grindeanu/Viorel Ștefan, cei care și-au bătut joc de economie într-o perioadă în care trebuia să înceapă restructurarea sectorului bugetar, venind cu trăznăi gen impozitul pe gospodărie și angajarea în acest sens a 30.000 de consulanți fiscali, adică pe dos, doar pentru că nu știau cum să deghizeze mai bine mama infracțiunilor din România, care se cocea, respectiv spălarea de bani prin Cod Fiscal (impozitarea și spălarea averilor ,,nejustificate’’).
Încă înainte de desemnarea ca premier a anonimei dar cu lungă experiență de călătorii la Bruxelles – mă refer la Viorica Dăncilă și prezumtiv de bună credință, am subliniat un lucru esențial: viitorul cabinet este important prin ceea ce va face, dar mai ales prin ceea ce se va abțină să facă. Din acest punct de vedere am apreciat poziționarea odată cu desemnarea doamnei Dăncilă, în raport cu cele două lucruri: (i) ce va face – a anunțat că scoate SRI-ul din guvern, eliminând avizul SRI pentru miniștrii propuși ai cabinetului și (ii) a anunțat ceea ce se va abțină să facă: ,,cât timp voi fi eu prim ministru nu voi introduce nicio taxă nouă și nici nu le vom majora pe cele existente’’.
Am arătat la acel moment că istoric pare a fi angajamentul primar, de renunțare la ștampila ,,garantat de SRI’’, având în vedere pe de-o parte faptul că domnul Ponta făcea guverne la Cornu sub tutela SRI, iar pe de altă parte că Grindeanu și Tudose păreau să nu se poată dezlipi de ofițeri și ofițerași ai serviciului, Grindeanu fiind cel care, într-o altă operațiune istorica, prin care a încercat să captureze Palatul Victoria pentru a rămâne la butoane, l-a ales pe Ponta ca secretar general.
În mare parte, pare că Dăncilă a reușit doar parțial să scoată SRI din guvern din moment ce l-a ales ca ministru de finanțe pe Eugen Teodorovici (deținător de diplomă SRI, dar fără școală), care în trecut, când a fost Ponta premier, a avut avizul și ștampila ,,garantat de SRI’’. La rândul lui, Teodorovici și l-a ales ca șef al ANAF chiar pe Ionuț Mișa, celebru pentru faptul că plânge la televizor în timp ce se jură că e român și că își iubește țara. Nu în ultimul rând, doamnei Dăncilă i s-a dat drept consilier economic Darius Vâlcov, cel pe care încă din 2014 Liviu Dragnea îl supranumea ,,fiul patriei’’ și care la rândul lui a avut avizul SRI atunci când a fost ministru al bugetului/finanțelor în cabinetul lui Ponta.
Teodorovici-Mișa-Vâlcov reprezintă triunghiul economic care demonstrează, în opinia mea, că SRI poate accepta ieșirea din câmpul tactic când e vorba de ministerul afacerilor externe sau pentru românii de pretutindeni, dar nu a putut accepta ca în domeniul economic să fie numite persoane care în trecut să nu fi fost avizate de el, de serviciu, respectiv ale căror vulnerabilități nu sunt în detaliu cunoscute și nu știm cum valorificate, de către SRI.
Cu aceste trei excepții ,,economice’’, pe tot parcursul anului 2018, Viorica Dăncilă s-a ținut de angajamentul scoaterii SRI din administrație făcând pași în topirea în primul rând a influenței SRI din justiție, unde, prin protocol, fosta securitate decidea prin ,,câmpul tactic’’ cine trebuie condamnat sau cine trebuie să piardă în civil și un aspect mai puțin dezbătut – cine trebuie protejat prin clasări subsumate dispozitivului ,,e fantoma noastră’’.
Chiar și în plan economic părea că discursul furat de consilierii doamnei Dăncilă din campania electorală din 1988 a primului Președinte Bush (,,read my lips. No new taxes’’) are șanse să se materializeze. Până în 19 decembrie 2018, când, pe rând, și arătând că nu înțeleg ce fac, patrioții garantați de SRI – Eugen Teodorovici și Darius Vâlcov s-au prezentat la Palatul Victoria, pe rând, pentru a își asuma ,,taxa pe lăcomie’’ devenită OUG 114.
Încă de la început am arătat aici, la psnews, în 19 decembrie 2018, că taxa pe ROBOR confirmă agenda anti-europeană a lui Teodorovici și că reprezintă o răzbunare pe populație. La acel moment nici BNR – care în afară de dat din gură și asta post-factum se pricepe în principal doar să dea vina pe alții atunci când economia merge prost – nu se gândea decât la sarmale și cozonaci, având în vedere declarațiile inițiale ale lui Isărescu și anume faptul că taxa pe ROBOR nu afectează ,,independența’’ BNR. Desigur, domnul Isărescu știa că independența BNR este ca tăria unui lanț – este la fel de tare cât de puternică este cea mai slabă verigă, iar domnul Isărescu știe că de 30 de ani conducerea BNR este majoritar o sumă de politruci slabi, care se bat să ajungă acolo pentru salarii grase pe care să le încaseze pentru a nu le păsa de economie.
Dar OUG114 reprezintă mult mai mult decât tot ceea ce s-a încercat până acum și anume taxarea întregii economii, deodată. Scopul? ,,Privatizarea profiturilor și naționalizarea pierderilor’’ – venituri discreționare de care să dispună administrația pentru a îi cheltui altfel decât eficient.
Prin OUG 114 s-a încercat pentru prima dată chiar privatizarea ANAF, în condițiile în care efectul global al OUG114 a fost transformarea în perceptori a companiilor care au poziții dominante în piață și chiar cvasi-monopol, în dauna urmăririi atente de către ANAF a ,,firului banilor’’.
Practic, ce înseamnă OUG114? Taxarea tuturor domeniilor care în acest moment reprezintă economia României, în cvasi-totalitatea sa: sistemul financiar-bancar și asigurările (Pilonul II), energia, comunicațiile și implicit, prin majorarea costului energiei urmare a taxei, și transporturile.
Oricât de fiu al patriei ar vrea să se dea Vâlcov arătând cu degetul către alți fii ai patriei care nu mai sunt patrioți (în esență, din același aluat ca și Vâlcov), OUG 114 nu este vreo idee genială și nici măcar nouă, inclusiv scopul ei: ,,taxa pe lăcomie’’. Pasionații de istorie pot merge în urmă cu 70 de ani, în 11 iunie 1948 când, printr-un alt ,,OUG’’ (legea 119/1948), Ziarul Scânteia titra: ,,Întreprinderile smulse din mâinile lacome ale exploatatorilor devin bun al întregului popor’’ atunci când partidul comunist viza prin naționalizare întreprinderile industriale, miniere, bancare, de asigurări și de transport. Vizează după 70 de ani alte domenii decât acestea, care reprezintă economia, OUG 114? Nu. Are un alt pretext decât ,,lăcomia’’ și reversul ei: ,,bun al întregului popor/înjumătățirea ratelor’’ OUG114/2018 decât Legea 119/1948? Nu.
Pentru naționalizarea din 1948, prețul plătit de populație continuă să crească și acum, după 70 de ani, el fiind amplificat inclusiv după căderea comunismului prin retrocedări frauduloase pe drepturi litigioase, unor moștenitori inventați, beneficiari ai capitalismului de cumetrie și corupției sub tutela protoacoalelor.
Pentru OUG114 însă, prețul taxării a tot ceea ce înseamnă economie și cedarea unor atribute ale ANAF, cu alte cuvinte a transformării neștiinței administrării economiei în taxe noi, a început să fie plătit de către populație chiar de a doua zi: Euro este peste 4,75 lei, dobânzile pentru creditele noi s-au majorat deja (băncile transferând deja pe populație și firme prin comisioane lunare de administrare noul impact al ,,taxei pe lăcomie’’ deși încă nu au plătit-o), gaze mai scumpe, curent mai scump, benzină mai scumpă, telefonie mai scumpă, internet mai scump – toate fiind efectele transformării companiilor dominante în perceptori naționali. Niciuna dintre aceste companii nu va suporta ,,taxa pe lăcomie’’, cum era de anticipat ci o transferă. Iar transferul se traduce deja în scăderea venitului disponibil al populației, a capacității de economisire, a investițiilor noi și în inflație.
In extenso, OUG 114 reprezintă privatizarea rolului ANAF – dacă companiile aduc taxe prin transferul lor către populație și companii, inspectorii fiscali, băgați în degringoladă (,,reorganizare’’) închid ochii la transferurile de bani la extern, fiind înlocuiți de către companii dominante în economie prin transferul sarcinii fiscale în facturile românilor și a perceperii de taxe noi prin intermediul companiilor.
Un singur lucru bun am identificat în intenția inițială a OUG114 și anume că taxa pe activele financiare va pune reflectorul pe evaziunea fiscală și spălarea de bani făcute inclusiv prin bănci din România (crede cineva că evaziune fiscală și spălaread de bani fac doar de băncile din Olanda, Austria, Germania, Elveția, Franța, multe dintre ele cu subsidiare în România?). Transferul de active financiare pentru a scăpa de taxă din partea băncilor nu ar mai fi dat pretextul inspectorilor de la ANAF, acum pensionați prin activitatea de perceptori pe care o vor Vâlcovii pentru companii dominante, să nu meargă pe firul banilor și ar fi fost stimulați să atragă răspunderea penală în ceea ce privește evaziunea.
Doar că, devine din ce în ce mai evident că punerea reflectorului pe spălarea de bani și evaziunea fiscală de către adevărații inițiatori ai unei taxe pe active (care nu sunt nici Vâlcov, nici Teodorovici) s-a încercat a fi neutralizată de către ,,fiii patriei’’ care nu au făcut decât să ofere pretextul și mijloacelor companiilor dominante de a supra-taxa populația. Fiii patriei au renunțat la programul cu Banca Mondială privind eficientizarea ANAF și au privatizat activitatea de colectare de taxe, ascunse, nemergând pe firul banilor, evitându-l. Inclusiv prin schimbarea politicii de resurse umane a ANAF, pe modelul americanilor de la Hooter’s. Fetele de la Hooter’s nu au nevoie de multă experiență pentru a fi angajate. Anunțurile de angajare spun că trebuie să aibă minimum 18 ani și să aibă ,,capacitatea de a menține o imagine atractivă și să fie în formă’’. Un criteriu care nu pare stărin nici Vâlcovilor, nici Teodorovicilor, consemneaza Radu Teodor Soviani pentru PS NEWS. (Cerasela N.).
Actualitate
Realimentarea flotei aeriene americane: KC-46 Pegasus, singura opțiune viabilă până la apariția NGAS

Forțele Aeriene ale SUA se confruntă cu o nevoie stringentă de a-și moderniza flota de avioane cisternă, iar KC-46 Pegasus de la Boeing pare a fi singura soluție disponibilă pe termen scurt, până la introducerea aeronavei de generație următoare, NGAS, la mijlocul anilor 2030. Cu toate acestea, problemele legate de lanțul de aprovizionare și drepturile de acces la date ar putea reprezenta obstacole pe termen lung, conform unui document recent al serviciului.
Decizia controversată de a achiziționa mai multe KC-46
Conform unei notificări de justificare și aprobare (J&A) publicată de Forțele Aeriene pe 2 octombrie, decizia de a comanda până la 75 de aeronave KC-46 suplimentare a fost motivată de nevoia de a înlocui flota îmbătrânită de KC-135 Stratotanker și de a acoperi intervalul de timp până la disponibilitatea NGAS. Această decizie a necesitat o justificare, deoarece serviciul contractează cu Boeing pentru mai multe avioane cisternă fără o competiție deschisă.
Schimbări de strategie și priorități
Documentul detaliază planurile inițiale ale Forțelor Aeriene de a recapitaliza flota de avioane cisternă prin intermediul programului KC-135 Tanker Recapitalization Program, pentru care au fost primite răspunsuri din partea mai multor companii, inclusiv un parteneriat între Lockheed Martin și Airbus, care concura cu Boeing. Forțele Aeriene au constatat că doar Airbus și Boeing (după retragerea Lockheed din parteneriat) ar putea „îndeplini parțial cerințele preliminare” ale programului, inclusiv cerința ca o soluție să fie gata de implementare până în anul fiscal 2031.
Cu toate acestea, la începutul anului 2025, Forțele Aeriene și-au schimbat direcția, deoarece „amenințările globale în evoluție și prioritățile concurente ale DoD” au transformat NGAS într-o „prioritate”. În acest proces, documentul menționează că Forțele Aeriene au constatat că atât Boeing, cât și Airbus ar avea nevoie de „dezvoltare semnificativă” pentru a îndeplini cerințele programului inițial de recapitalizare. Prin urmare, Forțele Aeriene au considerat că opțiunea de recapitalizare este prea costisitoare, deoarece era necesară și finanțarea dezvoltării platformei NGAS.
Astfel, serviciul a renunțat la cerințele pentru un nou efort de avioane cisternă și a optat, în schimb, pentru utilizarea celor deja existente pentru KC-46 până când NGAS va fi disponibil, conform documentului. Această decizie a deschis practic calea pentru Boeing, deoarece A330 MRTT propus de Airbus ar avea nevoie de „dezvoltare semnificativă pentru a îndeplini cerințele obligatorii”.
Timpul, factorul decisiv
Un factor cheie în decizia de a utiliza cerințele KC-46, conform documentului, a fost timpul. Forțele Aeriene înlocuiesc în prezent flota îmbătrânită de KC-135 Stratotanker cu KC-46, dar livrările Pegasus în baza unui contract existent sunt programate să se încheie în 2030 – cu aproximativ șase ani înainte ca NGAS să fie gata cel mai devreme. Pentru a continua înlocuirea KC-135 cu avioane cisternă mai noi, Forțele Aeriene au nevoie de un avion cisternă care să poată acoperi acest interval de șase ani, ceea ce, conform serviciului, doar KC-46 poate face.
Problemele persistă
Cu toate acestea, achiziționarea mai multor KC-46 va veni cu probleme. Boeing „va trebui să rezolve” problemele legate de diminuarea surselor de producție și lipsa de materiale (DMSMS), împreună cu uzura pieselor, care, conform documentului, afectează atât programul KC-46 actual, cât și extinderea acestuia. În plus, documentul ridică problema negocierii pentru mai multe drepturi asupra datelor tehnice și a software-ului, în special atunci când drepturile actuale sunt „inferioare nivelului necesar” pentru extinderea producției KC-46.
Airbus rămâne în joc
Într-o declarație pentru Breaking Defense, Airbus a afirmat: „Ne menținem soluția noastră dovedită de avioane cisternă și evoluția sa, MRTT+. Airbus rămâne angajat alături de USAF, pe măsură ce aceștia continuă să evalueze soluția lor de realimentare aeriană de generație următoare.”
NGAS: Înapoi în viitor
Soarta NGAS a fost incertă până de curând, deoarece oficialii din administrația Biden au declarat că platforma ar putea fi prea costisitoare, în timp ce bugetul FY26 al Forțelor Aeriene a alocat resurse limitate pentru eforturile de cercetare și dezvoltare.
După cum reiese clar din document, Forțele Aeriene tratează acum NGAS ca pe o nevoie critică, deși se menționează că „calea finală către NGAS nu a fost încă definită, având în vedere prioritățile concurente ale apărării”. Programul a finalizat o analiză a alternativelor, se arată în document, deși sunt în curs de desfășurare activități suplimentare de colectare a informațiilor pentru a rafina cerințele.
Conform generalului John Lamontagne, șeful Comandamentului de Mobilitate Aeriană al Forțelor Aeriene, serviciul a examinat o gamă largă de platforme potențiale – de la avioane de afaceri la aeronave cu corp fuzelat și avioane cisternă stealth, cu „semnătură gestionată” – pentru misiunea NGAS. Se așteaptă ca platforma să opereze în medii periculoase, cum ar fi Indo-Pacificul, unde pistele de aterizare sunt puține, iar sistemele de apărare aeriană sunt formidabile.
Industria se pregătește pentru NGAS
Industria se pregătește să ofere Forțelor Aeriene candidați pentru realimentarea de generație următoare. Conform lui Roderick McLean, vicepreședinte și director general al misiunilor de mobilitate aeriană și maritime la Lockheed, compania se așteaptă ca un avion nou, capabil să supraviețuiască, să fie necesar pentru misiune.
Actualitate
Armata SUA recunoaște și remediază problemele de securitate cibernetică la Platforma NGC2

Armata SUA a anunțat că a atenuat o serie de riscuri de securitate cibernetică descoperite într-o versiune incipientă a platformei sale Next Generation Command and Control (NGC2), potrivit unui memo intern obținut de Breaking Defense.
Alarma trasă de ofițerul sef pentru tehnologie
Documentul, datat 5 septembrie și semnat de Gabriele Chiulli, ofițerul șef pentru tehnologie din cadrul Biroului Șefului pentru Informații al Armatei, avertiza că platforma NGC2 „în starea sa actuală, prezintă deficiențe critice în ceea ce privește controalele fundamentale de securitate, procesele și guvernanța.”
Chiulli a scris că armatei „îi lipsește vizibilitatea și controalele necesare pentru a asigura securitatea și integritatea platformei”. El a adăugat că „se pare că există o grabă de a introduce capabilități în sistem fără o supraveghere reală sau un proces adecvat, ceea ce crește riscul pe măsură ce acest sistem îl amplifică și mai mult.”
Reacție rapidă și măsuri corective
Cu toate acestea, oficialii armatei au declarat pentru Breaking Defense că, în cele trei săptămâni de la redactarea și distribuirea documentului, problemele au fost rezolvate. „Problemele au fost atenuate imediat”, a declarat Leonel Garciga, șeful pentru informații al armatei, într-un comunicat. El a adăugat că „procesele simplificate de securitate cibernetică au fost capabile să identifice rapid și să asiste biroul programului și furnizorul în trierea vulnerabilităților de securitate cibernetică și în implementarea măsurilor de atenuare.”
Integrarea securității cibernetice de la inceput
Generalul-locotenent Jeth Rey, șeful adjunct de stat major la G-6, departamentul armatei responsabil cu securitatea cibernetică și rețelele, a susținut că identificarea timpurie a acestor deficiențe face parte din procesul intenționat al serviciului și că au fost luate măsuri pentru a le corecta.
„Trebuie să includem securitatea cibernetică de la început în proces și cred că asta am făcut”, a spus Rey într-un interviu recent. „Aceasta este o nouă capacitate și am găsit un risc și l-am atenuat imediat. Cred că este o veste bună pentru noi în viitor. Dacă vom continua să privim lucrurile în acest mod și procesele noastre funcționează, sunt mulțumit.”
NGC2: Prioritatea numărul unu pentru modernizare
NGC2 este prioritatea numărul unu a serviciului în materie de modernizare și este conceput pentru a oferi comandanților și unităților o nouă abordare a gestionării informațiilor, a datelor și a comandamentului și controlului cu arhitecturi agile și bazate pe software.
În iulie, armata a acordat aproape 100 de milioane de dolari companiei Anduril și unei echipe de furnizori pentru a dezvolta un prototip al sistemului, care va fi extins la nivelul întregii divizii la Project Convergence Capstone 6 în această vară, cu Divizia 4 Infanterie. Un prototip a fost testat la evenimentul de anul trecut la nivel de batalion. Mai recent, Lockheed Martin și echipa sa au obținut, de asemenea, un contract pentru a dezvolta un strat de date integrat cu Divizia 25 Infanterie.
Ivy Sting: Testare incrementală și adăugare de capabilități
Pe măsură ce armata urmărește să extindă prototipul Anduril la nivelul întregii divizii, Divizia 4 Infanterie a început o serie de evenimente de tip sprint între acum și Project Convergence pentru a adăuga incremental capabilități. Aceste evenimente sunt numite seria Ivy Sting.
Deficiențe identificate în Memo-ul Chiulli
Memo-ul Chiulli, care a fost redactat cu 10 zile înainte de primul eveniment, enumera o serie de preocupări, al căror „efect cumulativ” era că NGC2 părea mai degrabă o „cutie neagră” în care serviciul nu putea controla ce utilizatori fac sau văd pe rețea.
„Lipsa de guvernanță înseamnă că nu există o persoană sau o entitate responsabilă pentru acceptarea acestui risc în numele armatei”, se arată în document. „Având în vedere postura actuală de securitate a platformei și a aplicațiilor terțe găzduite, probabilitatea ca un adversar să obțină acces persistent nedetectabil la platformă necesită ca sistemul să fie tratat ca fiind cu risc foarte ridicat.”
Problemele enumerate includ lipsa controlului accesului și a responsabilității, codul sursă neverificat și vulnerabil pentru aplicațiile terțe, lacune critice în guvernanță și igiena de bază a securității și lipsa guvernanței datelor.
Prima deficiență evidențiată a menționat că sistemul nu avea control al accesului bazat pe roluri, ceea ce înseamnă că, odată ce unui utilizator i se acordă acces, acesta ar avea acces nerestricționat la toate aplicațiile și la toate datele – o anatema pentru principiile mai largi de încredere zero ale Pentagonului. Memo-ul a descris acest lucru ca fiind o defecțiune critică de securitate care ar putea duce la un potențial acces și utilizare abuzivă a informațiilor clasificate.
În ceea ce privește aplicațiile terțe, memo-ul notează că Serviciul Federal de Cloud Palantir care găzduiește aplicațiile într-o metodologie de găzduire a containerelor nu a fost evaluat de armată sau de o politică a CIO a armatei care să susțină funcția de conductă deținută/operată de contractant. Niciuna dintre aplicații nu a fost supusă scanării de rutină a securității aplicațiilor web.
Memo-ul a susținut că sistemul funcționează cu vulnerabilități cunoscute, neatinuate, similar cu desfășurarea unui sistem de arme cu defecte cunoscute. Fără un proprietar clar al misiunii care să își asume responsabilitatea pentru securitatea operațională a sistemului, memo-ul a avertizat că securitatea va fi compromisă.
Măsuri concrete și rezultate pozitive
Oficialii armatei nu au precizat exact cum sau când a fost abordată fiecare presupusă deficiență, dar, la Ivy Sting pe 15 septembrie, NGC2 a funcționat bine, potrivit lui Garciga. El a menționat că procesele simplificate de securitate cibernetică au permis ca Ivy Sting 1 să „avanseze fără întârziere.”
Maiorul Sean Minton, un purtător de cuvânt al armatei, a declarat că „armata este într-o transformare unică în generație pentru a oferi soldaților noștri capabilitățile de care au nevoie rapid.”
„După cum s-a demonstrat în acest caz, postura noastră proactivă de securitate cibernetică este concepută pentru a identifica riscurile și a le atenua, minimizând în același timp efectele asupra forței”, a spus el.
Actualitate
Cursa pentru motoare mai mici: Companiile se luptă pentru contracte pe piața UAV-urilor attritabile, în ciuda incertitudinilor privind CCA
-
Exclusivacum 4 zile
PANICĂ LA MITITELU! Corupții din Poliția Penitenciară, în corzi! Vine DNA-ul?!
-
Exclusivacum 4 zile
Penitenciarul Ploiești: De la gunoaie de lux la instagramul promisiunilor pierdute – Un director cu „APT Limitat” la decență!
-
Exclusivacum 17 ore
Dezamăgire în Poliție: Tineri polițiști vor să renunțe din cauza presiunii, lipsei de sprijin și salarizării precare
-
Exclusivacum 3 zile
Justiția imobiliară română: O nouă modă – Morții dau case, judecătorii pupă cruci, poliția acoperă hoții!
-
Exclusivacum 3 zile
Marioara „ciuruitoarea”, Nichita „smecherul” și justiția „somnoroasă”: Ploieștiul, capitala fraudelor imobiliare?
-
Exclusivacum 5 zile
Panică în MAI: Guvernul vrea creșterea vârstei de pensionare, sindicatul Diamantul avertizează asupra riscurilor și inechităților
-
Exclusivacum 2 zile
Prahova sub asediu: Cum mafia imobiliară ne vinde sicrie cu vedere. „White Tower”, „City Gate”, „Mărășești”: Triunghiul Bermudelor imobiliare
-
Exclusivacum 4 zile
Coca-Cola: Sifonul penalității de la Ploiești – Cum Nan și gașca au transformat „băutura fericirii” într-un cocktail Molotov de otrăvuri și minciuni!