Actualitate
EXCLUSIV/DEZVALUIRI EXPLOZIVE DESPRE PROCUROAREA PARADITOARE DE LA DNA-STRUCTURA CENTRALA//FLORENTINA MIRICA-PORTOCALA BINOMULUI KOVESI-COLDEA

Negulescu Mircea era mic copil fata de procuroarea paraditoare sefa de la D.N.A. – STRUCTURA CENTRALA.
Intr-un Stat de Drept, procuroarea FLORENTINA MIRICA nu mai era pe functie ci era anchetata/cercetata, retinuta, condamnata si inchisa. Nu e timpul pierdut…
Pana spre sfirsitul anilor 2000, doamna procuror MIRICA, a lucrat la Parchetul de pe langa Judecatoria Buftea.S-a evidentiat prin restituirile de dosare trimise la Instanta, prin plangeri facute si concursul dat la montarea aparaturii de ascultare in biroul prim-procurorului Parchetului Buftea, Nelu Carpen. Acesta nu a promovat-o pe functie de conducere deoarece nu a luat examenele pe care le-a sustinut de fiecare data cind o astfel de functie era vacanta. Faptul ca i-a spus de fata cu alti procurori la sfirsitul unei sedinte „ca nu stie carte” a facut-o sa se razbune pe Carpen Nelu.
Din informațiile primite si verificate, timp de doi ani de zile Kovesi a insotit-o pe Mirică la CSM („declarativ” in calitate de „coleg”), unde aceasta din urrmă era cercetată disciplinar. In realitate a fost clar o formă de presiune asupra Secției de Procurori. Rechizitorii precum: cel cu DIPI si cel cu ONPM sunt dezastruoase. Din informațiile noastre, fostul șef al ONPM (Oficiul de Protecție al Martorilor) Barascu l-a arestat ca acesta ar fii facut-o c… si bețiva într-o conversație telefonică în care Adrian Bărăscu era interceptat de procurorul Mirica. In ambele rechizitorii, procurorul Mirică ii acuza pe „milițieni” ca ar fii utilizat defectuos fondurile speciale, fara ca argumentele procurorului sa fie credibile, probate. De exemlpu, ii acuza pe cei de la DIPI ca ar fii facut cadouri unor personalități (pixuri, ceasuri etc).In realitate cele mai multe astfel de cadouri le-ar fii primit KOVESI (de ziua DIPI , de Craciun…), însă procuroarea Mirică ar fii ascuns acest lucru si nici nu a facut demersuri sa recupereze bunurile respective. L-a acuzat pe Oprea ca si-a luat cabina de dus din banii DIPI. In realitate a fost vorba de o operațiune a lui DIPI pentru a se putea monta tehnica într-un spațiu din MAI la cererea oficială a D.N.A. Mirica stie, dar plasmuieste adevarul. Tot ea il acuza pe Oprea ca si-a luat celebra limuzina din banii DIPI. In realitate in MAI se reînființase fosta ACVILA cu obiect de activitate paza demnitari din MAI. Astfel, masina era pentru ACVILA si i s-a atribuit temporar lui Oprea (adică, „limuzina” l-a deservit pe Oprea doar doua luni) deoarece existau dovezi chiar de la SRI ca a fost introdus în filaj continuu de „agenți ai unei puteri străine ostile”. Masina a fost tot timpul în posesia DIPI-ACVILA, unde este si acum, noua-nouță, dar procuroarea a reținut doar „prejudiciul” (valoarea limuzinei) . Noi considerăm că, în cel mai rau caz, procurorul Mirică putea sa-i rețină doar contravaloarea folosintei limuzinei pentru cursele efectuate in cele doua luni, mai ales dacă existau dovezi că ex-ministrul Oprea ar fii utilizat limuzina în scopuri personale. Dar NU au existat!).
Pentru faptele lui Oprea a trecut ca parte responsabilă civilmente Ministerul Afacerilor Interne , deși un ministru nu este angajatul (prepusul) ministerului. Conform legii pentru faptele unui ministru răspunde intotdeauna Guvernul prin Secretariatul General (ministrul este membru al Guvernului).
La DNA, Mirică a ajuns pe mina lui Kovesi, care i-a vazut ” potentialul” si cu sprijinul lui Cerbu Viorel, „a sarit” multe etape obligatorii in cariera de procuror.
Pana prin 2013 (sau 2014) a lucrat in acelasi birou cu fostul ei sef, procurorul Cerbu Viorel care s-a mutat la DIICOT, iar ea i-a luat locul.
Despre Cerbu Viorel se aude ca e fost subofiter MApN, absolvent de „particulara” si promovat in magistratura pe linie DIA.
Din dispozitia lui Kovesi, pentru a tine sub control spetele aflate in faza de urmarire penala sau la Instanta, a fost creat un Serviciu care se ocupa cu „coruptia in justitie”.
Sefa acestui Serviciu a fost numita Mirica Florentina, ajunsa intre timp omul de baza al lui Kovesi. Prin intermediul acestui serviciu a fost controlata absolut toata justitia…procurori, judecatori, politisti si au fost musamalizate toate plangerile pe procurorii Onea, Negulescu, etc, precum si plangerile efectuate de cativa ofiteri SRI, activi la aceea vreme.
Dintre spetele cu rezonanta instrumentate de Mirica sunt cele cu judecatoarele Antonela Costache si Viorica Dinu, judecatorul Grebla (comanda speciala a lui Clodea), judecatoarele Veronica Cirstoiu si Gratiela Constantin. A fost implicata si in dosarul judecatoarei Terceanu precum si al fostului sef IGPR, Popa Liviu.
Tot Mirica a destructarat 2 Servicii secrete ale MAI-ului: ONPM si DIPI. În ambele cazuri probele constau numai in denunturi fara alte mijloace de proba.
Toba Petre, subinginer constructor ( a absolvit I.C.B. Bucuresti, Facultatea de Utilaj Tehnologic, sectia Subingineri, promotie 1988 sau 1987), ajuns seful Politiei a facut front comun cu Mirica ca sa scape de fostul sef al ONPM. Barascu Adrian.
Culmea e că, același Tobă Petre care a aprobat cererile lui Mirica de desecretizare a unor documente semnate de Barascu, cand acelasi Toba ajuns in functia de Ministru al Internelor, iar Mirica i-a cerut desecretizarea unor acte cu caracter secret care erau semnate de Oprea Gabriel (fost ministru) acesta a refuzat. Mirica simtindu-se lezata i-a deschis dosar penal lui Toba iar acesta I-a facut plangere la CSM. Plangerea facuta de Toba era cu dovezi solide dar CSM-ul, dupa aproape 2 ani de amanari a clasat-o.
Mirica a instrumentat si cazul deturnarii de fonduri de la Casa de Asigurari de Sanatate. In acest dosar totul se bazeaza pe delatiune si interpretarea rau intentionata a unor acte si proceduri. Sunt informatii ca denunturile sunt facute cu rea intentie de persone care au pierdut contracte si implicit sume fabuloase de bani, prin atribuirea acestor contracte altor prestatori decit cei „agreati”.
Faptul ca atitia ani nu s-a auzit de abuzurile din Justitie, iar acestea au explodat practic, se datoreaza intr-o masura covarsitoare procuroarei Mirica. Pe biroul ei ajungeau toate plangerile impotriva magistratilor, iar ea le selecta pe cele utile…adica pe cele care incurcau sau puteau sa incurce planurile …nu stiu ale cui.., probabil ale “BINOMULUI”.
Mirica este lipsita de profesionalism (suntem de acord cu ce-a spus Carpen Nelu : „nu stie carte”) si din acest motiv rechizitoriile intocmite de ea sunt un talmes-balmes din care nu se intelege nimic. Amesteca persoane fapte si evenimente de asa maniera incat nu poti urma un fir logic si ca urmare cred ca toti citesc doar propunerea de la sfirsit care invariabil se termina cu : PROPUN arestarea . De altfel si daca citeau si isi dadeau seama domnii judecatori , ca nu sunt probe, tot dadeau curs propunerilor lui Mirica caci altminteri riscau sa ajunga ei inculpati. Vom reveni! (Ec Adrian Radu).
Actualitate
Realimentarea flotei aeriene americane: KC-46 Pegasus, singura opțiune viabilă până la apariția NGAS

Forțele Aeriene ale SUA se confruntă cu o nevoie stringentă de a-și moderniza flota de avioane cisternă, iar KC-46 Pegasus de la Boeing pare a fi singura soluție disponibilă pe termen scurt, până la introducerea aeronavei de generație următoare, NGAS, la mijlocul anilor 2030. Cu toate acestea, problemele legate de lanțul de aprovizionare și drepturile de acces la date ar putea reprezenta obstacole pe termen lung, conform unui document recent al serviciului.
Decizia controversată de a achiziționa mai multe KC-46
Conform unei notificări de justificare și aprobare (J&A) publicată de Forțele Aeriene pe 2 octombrie, decizia de a comanda până la 75 de aeronave KC-46 suplimentare a fost motivată de nevoia de a înlocui flota îmbătrânită de KC-135 Stratotanker și de a acoperi intervalul de timp până la disponibilitatea NGAS. Această decizie a necesitat o justificare, deoarece serviciul contractează cu Boeing pentru mai multe avioane cisternă fără o competiție deschisă.
Schimbări de strategie și priorități
Documentul detaliază planurile inițiale ale Forțelor Aeriene de a recapitaliza flota de avioane cisternă prin intermediul programului KC-135 Tanker Recapitalization Program, pentru care au fost primite răspunsuri din partea mai multor companii, inclusiv un parteneriat între Lockheed Martin și Airbus, care concura cu Boeing. Forțele Aeriene au constatat că doar Airbus și Boeing (după retragerea Lockheed din parteneriat) ar putea „îndeplini parțial cerințele preliminare” ale programului, inclusiv cerința ca o soluție să fie gata de implementare până în anul fiscal 2031.
Cu toate acestea, la începutul anului 2025, Forțele Aeriene și-au schimbat direcția, deoarece „amenințările globale în evoluție și prioritățile concurente ale DoD” au transformat NGAS într-o „prioritate”. În acest proces, documentul menționează că Forțele Aeriene au constatat că atât Boeing, cât și Airbus ar avea nevoie de „dezvoltare semnificativă” pentru a îndeplini cerințele programului inițial de recapitalizare. Prin urmare, Forțele Aeriene au considerat că opțiunea de recapitalizare este prea costisitoare, deoarece era necesară și finanțarea dezvoltării platformei NGAS.
Astfel, serviciul a renunțat la cerințele pentru un nou efort de avioane cisternă și a optat, în schimb, pentru utilizarea celor deja existente pentru KC-46 până când NGAS va fi disponibil, conform documentului. Această decizie a deschis practic calea pentru Boeing, deoarece A330 MRTT propus de Airbus ar avea nevoie de „dezvoltare semnificativă pentru a îndeplini cerințele obligatorii”.
Timpul, factorul decisiv
Un factor cheie în decizia de a utiliza cerințele KC-46, conform documentului, a fost timpul. Forțele Aeriene înlocuiesc în prezent flota îmbătrânită de KC-135 Stratotanker cu KC-46, dar livrările Pegasus în baza unui contract existent sunt programate să se încheie în 2030 – cu aproximativ șase ani înainte ca NGAS să fie gata cel mai devreme. Pentru a continua înlocuirea KC-135 cu avioane cisternă mai noi, Forțele Aeriene au nevoie de un avion cisternă care să poată acoperi acest interval de șase ani, ceea ce, conform serviciului, doar KC-46 poate face.
Problemele persistă
Cu toate acestea, achiziționarea mai multor KC-46 va veni cu probleme. Boeing „va trebui să rezolve” problemele legate de diminuarea surselor de producție și lipsa de materiale (DMSMS), împreună cu uzura pieselor, care, conform documentului, afectează atât programul KC-46 actual, cât și extinderea acestuia. În plus, documentul ridică problema negocierii pentru mai multe drepturi asupra datelor tehnice și a software-ului, în special atunci când drepturile actuale sunt „inferioare nivelului necesar” pentru extinderea producției KC-46.
Airbus rămâne în joc
Într-o declarație pentru Breaking Defense, Airbus a afirmat: „Ne menținem soluția noastră dovedită de avioane cisternă și evoluția sa, MRTT+. Airbus rămâne angajat alături de USAF, pe măsură ce aceștia continuă să evalueze soluția lor de realimentare aeriană de generație următoare.”
NGAS: Înapoi în viitor
Soarta NGAS a fost incertă până de curând, deoarece oficialii din administrația Biden au declarat că platforma ar putea fi prea costisitoare, în timp ce bugetul FY26 al Forțelor Aeriene a alocat resurse limitate pentru eforturile de cercetare și dezvoltare.
După cum reiese clar din document, Forțele Aeriene tratează acum NGAS ca pe o nevoie critică, deși se menționează că „calea finală către NGAS nu a fost încă definită, având în vedere prioritățile concurente ale apărării”. Programul a finalizat o analiză a alternativelor, se arată în document, deși sunt în curs de desfășurare activități suplimentare de colectare a informațiilor pentru a rafina cerințele.
Conform generalului John Lamontagne, șeful Comandamentului de Mobilitate Aeriană al Forțelor Aeriene, serviciul a examinat o gamă largă de platforme potențiale – de la avioane de afaceri la aeronave cu corp fuzelat și avioane cisternă stealth, cu „semnătură gestionată” – pentru misiunea NGAS. Se așteaptă ca platforma să opereze în medii periculoase, cum ar fi Indo-Pacificul, unde pistele de aterizare sunt puține, iar sistemele de apărare aeriană sunt formidabile.
Industria se pregătește pentru NGAS
Industria se pregătește să ofere Forțelor Aeriene candidați pentru realimentarea de generație următoare. Conform lui Roderick McLean, vicepreședinte și director general al misiunilor de mobilitate aeriană și maritime la Lockheed, compania se așteaptă ca un avion nou, capabil să supraviețuiască, să fie necesar pentru misiune.
Actualitate
Armata SUA recunoaște și remediază problemele de securitate cibernetică la Platforma NGC2

Armata SUA a anunțat că a atenuat o serie de riscuri de securitate cibernetică descoperite într-o versiune incipientă a platformei sale Next Generation Command and Control (NGC2), potrivit unui memo intern obținut de Breaking Defense.
Alarma trasă de ofițerul sef pentru tehnologie
Documentul, datat 5 septembrie și semnat de Gabriele Chiulli, ofițerul șef pentru tehnologie din cadrul Biroului Șefului pentru Informații al Armatei, avertiza că platforma NGC2 „în starea sa actuală, prezintă deficiențe critice în ceea ce privește controalele fundamentale de securitate, procesele și guvernanța.”
Chiulli a scris că armatei „îi lipsește vizibilitatea și controalele necesare pentru a asigura securitatea și integritatea platformei”. El a adăugat că „se pare că există o grabă de a introduce capabilități în sistem fără o supraveghere reală sau un proces adecvat, ceea ce crește riscul pe măsură ce acest sistem îl amplifică și mai mult.”
Reacție rapidă și măsuri corective
Cu toate acestea, oficialii armatei au declarat pentru Breaking Defense că, în cele trei săptămâni de la redactarea și distribuirea documentului, problemele au fost rezolvate. „Problemele au fost atenuate imediat”, a declarat Leonel Garciga, șeful pentru informații al armatei, într-un comunicat. El a adăugat că „procesele simplificate de securitate cibernetică au fost capabile să identifice rapid și să asiste biroul programului și furnizorul în trierea vulnerabilităților de securitate cibernetică și în implementarea măsurilor de atenuare.”
Integrarea securității cibernetice de la inceput
Generalul-locotenent Jeth Rey, șeful adjunct de stat major la G-6, departamentul armatei responsabil cu securitatea cibernetică și rețelele, a susținut că identificarea timpurie a acestor deficiențe face parte din procesul intenționat al serviciului și că au fost luate măsuri pentru a le corecta.
„Trebuie să includem securitatea cibernetică de la început în proces și cred că asta am făcut”, a spus Rey într-un interviu recent. „Aceasta este o nouă capacitate și am găsit un risc și l-am atenuat imediat. Cred că este o veste bună pentru noi în viitor. Dacă vom continua să privim lucrurile în acest mod și procesele noastre funcționează, sunt mulțumit.”
NGC2: Prioritatea numărul unu pentru modernizare
NGC2 este prioritatea numărul unu a serviciului în materie de modernizare și este conceput pentru a oferi comandanților și unităților o nouă abordare a gestionării informațiilor, a datelor și a comandamentului și controlului cu arhitecturi agile și bazate pe software.
În iulie, armata a acordat aproape 100 de milioane de dolari companiei Anduril și unei echipe de furnizori pentru a dezvolta un prototip al sistemului, care va fi extins la nivelul întregii divizii la Project Convergence Capstone 6 în această vară, cu Divizia 4 Infanterie. Un prototip a fost testat la evenimentul de anul trecut la nivel de batalion. Mai recent, Lockheed Martin și echipa sa au obținut, de asemenea, un contract pentru a dezvolta un strat de date integrat cu Divizia 25 Infanterie.
Ivy Sting: Testare incrementală și adăugare de capabilități
Pe măsură ce armata urmărește să extindă prototipul Anduril la nivelul întregii divizii, Divizia 4 Infanterie a început o serie de evenimente de tip sprint între acum și Project Convergence pentru a adăuga incremental capabilități. Aceste evenimente sunt numite seria Ivy Sting.
Deficiențe identificate în Memo-ul Chiulli
Memo-ul Chiulli, care a fost redactat cu 10 zile înainte de primul eveniment, enumera o serie de preocupări, al căror „efect cumulativ” era că NGC2 părea mai degrabă o „cutie neagră” în care serviciul nu putea controla ce utilizatori fac sau văd pe rețea.
„Lipsa de guvernanță înseamnă că nu există o persoană sau o entitate responsabilă pentru acceptarea acestui risc în numele armatei”, se arată în document. „Având în vedere postura actuală de securitate a platformei și a aplicațiilor terțe găzduite, probabilitatea ca un adversar să obțină acces persistent nedetectabil la platformă necesită ca sistemul să fie tratat ca fiind cu risc foarte ridicat.”
Problemele enumerate includ lipsa controlului accesului și a responsabilității, codul sursă neverificat și vulnerabil pentru aplicațiile terțe, lacune critice în guvernanță și igiena de bază a securității și lipsa guvernanței datelor.
Prima deficiență evidențiată a menționat că sistemul nu avea control al accesului bazat pe roluri, ceea ce înseamnă că, odată ce unui utilizator i se acordă acces, acesta ar avea acces nerestricționat la toate aplicațiile și la toate datele – o anatema pentru principiile mai largi de încredere zero ale Pentagonului. Memo-ul a descris acest lucru ca fiind o defecțiune critică de securitate care ar putea duce la un potențial acces și utilizare abuzivă a informațiilor clasificate.
În ceea ce privește aplicațiile terțe, memo-ul notează că Serviciul Federal de Cloud Palantir care găzduiește aplicațiile într-o metodologie de găzduire a containerelor nu a fost evaluat de armată sau de o politică a CIO a armatei care să susțină funcția de conductă deținută/operată de contractant. Niciuna dintre aplicații nu a fost supusă scanării de rutină a securității aplicațiilor web.
Memo-ul a susținut că sistemul funcționează cu vulnerabilități cunoscute, neatinuate, similar cu desfășurarea unui sistem de arme cu defecte cunoscute. Fără un proprietar clar al misiunii care să își asume responsabilitatea pentru securitatea operațională a sistemului, memo-ul a avertizat că securitatea va fi compromisă.
Măsuri concrete și rezultate pozitive
Oficialii armatei nu au precizat exact cum sau când a fost abordată fiecare presupusă deficiență, dar, la Ivy Sting pe 15 septembrie, NGC2 a funcționat bine, potrivit lui Garciga. El a menționat că procesele simplificate de securitate cibernetică au permis ca Ivy Sting 1 să „avanseze fără întârziere.”
Maiorul Sean Minton, un purtător de cuvânt al armatei, a declarat că „armata este într-o transformare unică în generație pentru a oferi soldaților noștri capabilitățile de care au nevoie rapid.”
„După cum s-a demonstrat în acest caz, postura noastră proactivă de securitate cibernetică este concepută pentru a identifica riscurile și a le atenua, minimizând în același timp efectele asupra forței”, a spus el.
Actualitate
Cursa pentru motoare mai mici: Companiile se luptă pentru contracte pe piața UAV-urilor attritabile, în ciuda incertitudinilor privind CCA
-
Exclusivacum 4 zile
PANICĂ LA MITITELU! Corupții din Poliția Penitenciară, în corzi! Vine DNA-ul?!
-
Exclusivacum 4 zile
Penitenciarul Ploiești: De la gunoaie de lux la instagramul promisiunilor pierdute – Un director cu „APT Limitat” la decență!
-
Exclusivacum 12 ore
Dezamăgire în Poliție: Tineri polițiști vor să renunțe din cauza presiunii, lipsei de sprijin și salarizării precare
-
Exclusivacum 3 zile
Marioara „ciuruitoarea”, Nichita „smecherul” și justiția „somnoroasă”: Ploieștiul, capitala fraudelor imobiliare?
-
Exclusivacum 3 zile
Justiția imobiliară română: O nouă modă – Morții dau case, judecătorii pupă cruci, poliția acoperă hoții!
-
Exclusivacum 5 zile
Panică în MAI: Guvernul vrea creșterea vârstei de pensionare, sindicatul Diamantul avertizează asupra riscurilor și inechităților
-
Exclusivacum o zi
Prahova sub asediu: Cum mafia imobiliară ne vinde sicrie cu vedere. „White Tower”, „City Gate”, „Mărășești”: Triunghiul Bermudelor imobiliare
-
Exclusivacum 4 zile
Coca-Cola: Sifonul penalității de la Ploiești – Cum Nan și gașca au transformat „băutura fericirii” într-un cocktail Molotov de otrăvuri și minciuni!