Actualitate
Ungurii au dat năvală la urne pentru a vota împotriva Uniunii Europene ca instituție arogantă, ciocoiască, obișnuită cu popoare de babuini în genul românilor/ Suntem babuini!
Ca istoric al clipei nu puteam să nu fiu interesat de rezultatele alegerilor din Ungaria. Sondajele de opinie îl dădeau cîștigător detașat pe premierul în exercițiu Victor Orban, prezentat românilor de presa TeFeListă drept un dușman al Poporului, prin politica sa rebelă față de Bruxelles, pentru TeFeLism, singura politică fiind cea de spălare pe picioare de un întreg popor a birocraților corupți de la Uniunea Europeană.
N-aș fi așteptat cu atîta interes duminică seara rezultatele votului din Ungaria dacă pe parcursul zilei n-aș fi aflat, de la televiziunile străine (ale noastre se luptau din greu cu drobul, cu ouăle roșii și cu morții care vorbesc pe WhatsApp din morminte deși acolo n-au internet) că participarea la vot ia proporțiile unei luări cu asalt a secțiilor de vot.
Din 1990 încoace, la noi prezența la vot masivă e asociată cu victoria Opoziției de Dreapta împotriva partidului fondat de Ion Iliescu. De fiecare scrutin liderii partidulețelor de Dreapta și unitățile de comando ale Presei TeFeListe, au stat cu ochii pe buletinul meteo. Timpul frumos a fost totdeauna considerat aliatul PSD, pe motiv că electoratul de Dreapta pleacă în week-end din București, pricopsit cum e, în timp ce electoratul de Stînga merge la vot, pentru că oricum, rămas acasă, altă distracție decît să meargă la vot n-are. Convins că și în Ungaria funcționează regula din România – prezență mare la vot șanse mari pentru Opoziția de Dreapta – m-am gîndit că năvala anunțată de presa străină ar putea fi semnul unei răsturnări de situație în Ungaria.
Era greu să cred că electoratul pasiv se grăbește să meargă la vot pentru alte formațiuni decît cele din Opoziție.
Tentativele mele de după închiderea urnelor de a afla din presa noastră ceva despre rezultatul votului s-au dovedit zadarnice. La un moment dat știri pe surse, singurul site care nu făcuse indigestie de atîta miel fript, dăduse ca sigură o răsturnare de situație. Curios să văd sursa din care se născuse știrea, am descoperit, mai mult decît amuzat, că era vorba de revista 22. Din cîte se știe, cînd spui revista 22 spui GDS, și cînd spui GDS, spui o clădire din buricul tîrgului, închiriată în chip fraudulos unor bodegi sediul dat guvern pentru activitatea unui ONG puțind de la un kilometru a ciorbă de potroace. Era de mirare că, în duminica Paștelui, la revista 22 lucra altcineva decît o ospătăriță cu poalele sumese. Cum nici o televiziune de știri și nici un site nu suflau o vorbă despre rezultatele alegerilor din Ungaria, alegeri care, prin miza lor însemnată din punct de vedere geopolitic, trebuiau să-i intereseze și pe români, am fost nevoit să apelez la presa străină. Euronews, France 24, CNN, televiziuni occidentale de prim rang, erau toate cu ochii pe rezultatele alegerilor din Ungaria. Pe televiziunile noastre de știri Țața Viorica Dăncilă, în catrință, dansa hora, uitîndu-se într-o parte, să lase impresia că ea conduce Guvernul. Pe Euronews se transmitea în direct discursul de învingător al lui Victor Orban.
Toate publicațiile occidentale anunțau victoria zdrobitoare a premierului în exercițiu.
În condițiile unei participări record, Fidesz obținea două treimi din Parlamentul de la Budapesta!
Că Victor Orban avea să cîștige al treilea mandat nu era o surpriză. O surpriză, o surpriză enormă, era că el a cîștigat și încă la un scor incredibil în condițiile unei participări record.
S-o recunoaștem!
Raportate la alegerile de la noi, cele de duminică, 8 aprilie 2018 din Ungaria puteau fi considerate o veritabilă lovitură de teatru.
- Nici un partid postdecembrist n-a reușit la noi să cîștige nici măcar un al doilea mandat consecutiv, d-apoi un al treilea. Ca să nu mai spunem că au fost puține perioadele între alegeri cînd un guvern a reușit să nu cadă timp de patru ani. În Ungaria, iată, un partid cîștiga și încă la scor un al treilea mandat consecutiv!
- Sondajele de opinie dădeau drept sigure victoria lui Orban și eșecul Opoziției. În astfel de împrejurări, mai ales că timpul se anunța frumos, prezența ar fi trebuit să fie sub orice critică. Pe de o parte, pentru că electoratul partidului de guvernămînt, sigur de victorie, nu s-ar mai fi ostenit să iasă la vot. Pe de alta, pentru că electoratul de Opoziție, dezamăgit de sanșele partidelor îndrăgite, ar fi rămas acasă, pentru a bombăni prin cafenele și pe rețelele sociale.
În Ungaria, duminică, 8 aprilie 2018, electoratul a luat cu asalt secțiile pentru a vota partidul lui Victor Orban.
Putem vorbi astfel de o victorie la un scrutin parlamentar echivalentă unei victorii la un Referendum.
Ungurii au văzut în aceste alegeri un Referendum pro sau contra lui Victor Orban. Și au mers la vot într-o proporție uriașă pentru a-l confirma pe Victor Orban.
Mi-am zis că dezinteresul de duminică, 8 aprilie 2018 al presei noastre față de scrutinul din Ungaria își avea cauza în atmosfera tipică sărbătorilor. Pe de o parte, vedetele pleacă din București, lăsînd televiziunile de știri pe seama fătucelor, iar site-urile se închid din lipsă de personal, pe de alta, conducerile instituțiilor noastre de presă cred că, de Paște, telespecatorii mor să vadă pe alți telespectatori îndopîndu-se cu miel, ouă roșii și cozonac, iar telespectatoarele, alte telespectatoare, trebăluind în bucătărie, în fața tigăilor.
În zilele următoare, presa noastră, înviată din siestă, mai ceva ca Iisus din morți, n-a dat prea mare atenție rezultatelor istorice din Ungaria. Publicațiile care s-au ocupat cît de cît au făcut-o sub semnul babuinismului românesc. Cu excepția Eventimentului zilei, site-urile preocupate de alegerile din Ungaria au ținut să denunțe politica lui Victor Orban față de Uniunea Europeană ca un exemplu care, Doamne ferește! nu trebuie urmat de noi, babuinii. După cum era de așteptat ele țin de Divizia Presă a Binomului: Digi 24, ziare.com., Realitatea tv.
Nici un politician n-a comentat rezultatele din Ungaria. Lucru explicabil.
Ungaria e oaia neagră a stăpînilor de la Bruxelles. Tipic babuinilor e să dea dosul cînd alți locuitorii ai Grădinii Zoologice mîrîie la Stăpînii stabilementului. Prin asta, babuinii, cu privirile strălucind de slugărnicie, vor să arate Stăpînilor că ei nu mîrîie, nu bombăne, nu se pun cu Stăpînii, drept pentru care Stăpînii ar putea să le dea un morcov în plus. Așa și cu politicienii noștri. Cum să comenteze ei victoria lui Victor Orban? Dacă află Stăpînii de la Bruxelles și nu le mai dau nici măcar rația normală de morcovi?
Cum se explică rezultatul ieșit din comun din Ungaria?
Prin absența democrației din Ungaria, cum se întrece să scrie presa TeFeListă?
Prin agitarea de către Victor Orban a spaimei față de imigranți?
Nici vorbă.
Ungurii au dat năvală la urne pentru a vota împotriva Uniunii Europene ca instituție arogantă, ciocoiască, obișnuită cu popoare de babuini în genul românilor.
Victor Orban s-a prezentat ungurilor drept întruchiparea intereselor naționale ale Ungariei puse la îndoială de birocrații de la Bruxelles. TeFeLiștii din presa noastră s-au mirat că tema imigranților a fost eficientă pentru Victor Orban deși Ungaria nu e amenințată de valuri de refugiați. Ungurii s-au grăbit să meargă la urne pentru a-l vota pe Victor Orban nu pentru că ei, spre deosebire de români, ar fi ușor de manipulat, ci pentru că Uniunea Europeană a făcut din primirea de imigranți o poruncă de tip sovietic dată țărilor membre, fără a ține cont de părerea lor. Ungurii au văzut în asta nu pericolul valurilor de imigranți, ci călcarea în picioare, în stil Cominternist, a intereselor naționale ale Ungariei de către birocrații corupți, șmecheri și aroganți de la Bruxelles.
Votul zdrobitor dat lui Victor Orban duminică, 8 aprilie 2018, a fost unul al orgoliului național, orgoliu tipic unui neam precum cel unguresc. Partidele de Opoziție, societatea civilă, presa adversară lui Victor Orban n-au avut inspirația de a prelua fie și cu nuanțe discursul lui Victor Orban, de a fi de acord, fie și în principiu cu ceea ce ungurii reproșează Uniunii Europene:
Și anume că Uniunea Europeană s-a transformat, pentru popoarele din Est, într-un fel de CAER, în care, la fel ca Uniunea Sovietică de pe vremuri, în numele intereselor generale ale Uniunii, birocrații de la Bruxelles, marionete ale marilor puteri de pe continent, impun interese care contravin intereselor celor din Est.
Încăpățînarea neghioabă de a apăra Bruxellesul fără nuanțe a costat partidele de Opoziție din Ungaria.
La fel cum le vor costa pe cele din România, apărarea Binomului SRI- DNA fără nuanțe, în condițiile unei opinii publice de mult convinse de abuzurile Binomului.
Ca și Ungaria dinainte de Victor Orban, România e tratată de birocrații de la Bruxelles ca un coteț din curtea din dos a Europei.
În Ungaria acest tratament jignitor pentru o națiune a dus la victoria zdrobitoare a lui Victor Orban.
La noi fiecare nou bocanc în gură administrat de birocrații tembeli de la Bruxelles duce și la o mare adîncire a slugărniciei.
De ce?
Pentru că noi, românii, nu suntem unguri.
Nu suntem nici măcar români.
Suntem babuini! (Ion Cristoiu).
Actualitate
NGA alocă 708 milioane de dolari Startup-ului Enabled Intelligence: Viziunea artificială, cheia noii generații de informații geospațiale!
Agenția Națională de Informații Geospațiale (NGA) a acordat startup-ului Enabled Intelligence un contract masiv, evaluat la până la 708 milioane de dolari pe o perioadă de maxim șapte ani. Parteneriatul strategic vizează antrenarea sistemelor de viziune computerizată bazate pe inteligență artificială, un pilon esențial pentru viitorul informațiilor geospațiale americane.
Programul Sequoia: Etichetarea datelor pentru ochiul AI din spațiu
Sub umbrela programului Sequoia, Enabled Intelligence va furniza servicii de etichetare a datelor. Această sarcină fundamentală permite sistemelor de inteligență artificială (AI) și învățare automată (ML) să discrimineze cu precizie între diverse obiecte în imagini. Concret, efortul implică învățarea sistemelor să proceseze imagini satelitare complexe și să identifice ținte de interes specifice, o capacitate crucială pentru monitorizarea globală.
O investiție record: Cel mai mare proiect de etichetare AI al Guvernului SUA
Efortul de etichetare a datelor reprezintă o capacitate fundamentală, în special pentru vastul program Maven al NGA. Oficialii NGA confirmă că acest contract reprezintă cel mai mare proiect de etichetare a datelor AI al guvernului american până în prezent. NGA a preluat gestionarea programului Maven de la Departamentul Apărării în 2022, integrând astfel această componentă vitală în strategia sa.
Contribuția NGA și parteneriatele strategice
„Contractul SEQUOIA va sprijini activitățile de etichetare a datelor pentru capabilitățile de AI și învățare automată (AI/ML) în domeniul informațiilor geospațiale (GEOINT) în cadrul mai multor programe și direcții din cadrul NGA și al membrilor comunității mai largi a Departamentului de Război (DoW) și a Comunității de Informații,” se arată într-un comunicat de presă emis luni de Enabled Intelligence. NGA, responsabilă cu colectarea și analiza imaginilor satelitare și aeriene, diseminează produse GEOINT, precum hărți 3D, către utilizatori din întregul guvern american, inclusiv lideri ai DoD și comandanți militari.
Un Startup specializat, in miezul securității naționale
Fondată în 2020 și finanțată prin capital de risc, Enabled Intelligence, cu sediul în Virginia, este specializată în etichetarea datelor AI pentru sistemele clasificate. Pentru programul Sequoia, firma a încheiat parteneriate strategice cu giganți precum BAE Systems, Vantor (fostul Maxar Intelligence), Whiteboard Federal și alți jucători importanți din industrie, consolidându-și astfel rolul esențial în modernizarea infrastructurii de informații a Statelor Unite.
Actualitate
Alertă de la supraveghetori: Programul naval de miliarde al Gărzii de Coastă, riscă blocaje și costuri exorbitante
Un organism de supraveghere guvernamental trage un semnal de alarmă serios cu privire la programul de construcție navală al Gărzii de Coastă, destinat să livreze o nouă clasă de nave esențiale pentru misiuni de aplicare a legii și de căutare-salvare. Biroul de Responsabilitate Guvernamentală (GAO) avertizează că decizia Gărzii de Coastă de a începe construcția înainte de a avea un design stabil al navelor Offshore Patrol Cutter (OPC) amenință cu „reparări costisitoare” și „întârzieri de program”.
Programul în cauză vizează înlocuirea vaselor învechite cu o nouă clasă de nave OPC, vitale pentru operațiunile de patrulare și siguranță maritimă. Pentru realizarea acestora, Garda de Coastă a contractat două companii: Eastern Shipbuilding Group din Florida pentru faza 1 și Austal USA din Alabama pentru faza 2.
Faza 2: Început sub amenințarea instabilității designului
Conform raportului GAO publicat marți, constructorul din faza 2, Austal USA, și Garda de Coastă au adoptat unele „bune practici” în timpul dezvoltării designului pentru faza a doua, inclusiv revizuiri colaborative care au facilitat decizii rapide. Însă, avertismentul principal al GAO este că „construcția OPC 5 a început în august 2024 fără un design stabil”. Continuarea construcției altor nave OPC din faza a doua înainte de stabilizarea designului, așa cum intenționează Garda de Coastă, „mărește riscul ca și faza a doua să se confrunte cu reparații costisitoare și întârzieri de program”.
Miliarde de dolari și intârzieri cronice
Programul de construcție navală, care prevede achiziționarea a 25 de nave OPC, va costa Departamentul de Securitate Internă (DHS) peste 17 miliarde de dolari. Raportul GAO a fost elaborat la solicitarea Comitetului pentru Transport și Infrastructură al Camerei Reprezentanților.
Anterior, în acest an, Garda de Coastă a oprit construcția a două dintre cele patru nave OPC pe care Eastern Shipbuilding le avea contractate ca parte a primei faze. Mai mult, programul pentru prima navă este întârziat cu cinci ani, conform GAO, semne îngrijorătoare ale problemelor structurale din program.
Faza 3: Decizii premature și lipsa de testare
Serviciul maritim plănuiește un contract pentru o a treia fază „după testarea dacă designurile existente îndeplinesc obiectivele de performanță ale OPC, ceea ce este în concordanță cu politica Departamentului de Securitate Internă”, se arată în raport.
Cu toate acestea, „este puțin probabil ca programul să aibă rezultatele testelor înainte de a începe activitățile de achiziție pentru faza 3, cum ar fi dezvoltarea cererii de propuneri”, se subliniază în noul raport. GAO sugerează că „încorporarea cunoștințelor dobândite din testare – precum și alte practici de vârf în construcția navală – în procesul de achiziție pentru faza 3 ar putea ajuta Garda de Coastă să ia decizii de investiții mai bune și ar putea îmbunătăți punctualitatea livrărilor viitoare de OPC.”
Reacția DHS: Respingere și flexibilitate asumată
Jeffrey Bobich, directorul de management financiar al DHS, a apărat decizia agenției de a autoriza construcția în faza a doua înainte de atingerea parametrilor de stabilitate a designului sugerați de GAO. El a susținut că Garda de Coastă a stabilit „cerințe minime suficiente pentru maturitatea designului înainte de construcție”.
De asemenea, Bobich nu a fost de acord cu o recomandare GAO de a stabili un acord formal privind modul în care atât Marina, cât și Garda de Coastă vor supraveghea activitățile de construcție ale Austal pe viitor. „Garda de Coastă menține că coordonarea existentă cu supraveghetorul de construcție, conversie și reparații este suficientă și prezintă un front unit contractorului”, conform unui răspuns scris inclus în raportul GAO.
Totuși, Bobich a fost de acord cu două recomandări separate: revizuirea obiectivelor de cost de bază ale programului și evaluarea planurilor pentru un contract de faza a treia, ținând cont de problemele apărute până în prezent. „Ca parte a acestei evaluări, orice planuri dezvoltate pentru Faza 3 trebuie să rămână flexibile pentru a ține cont de condițiile în evoluție ale programului”, a scris el.
Actualitate
Planul de pace Trump pentru Ucraina: Garanțiile de securitate, piatra de incercare a unui acord secret
Zvonurile privind un acord preliminar între Ucraina și Statele Unite pentru a pune capăt războiului cu Rusia au agitat scena internațională marți, însă marea întrebare rămâne forma viitoarelor garanții de securitate, potrivit analiștilor de la Atlantic Council. Săptămâna trecută, administrația Trump a șocat lumea, prezentând Kievului un „plan de pace” în 28 de puncte. Acesta includea cereri controversate, considerate de unii parlamentari americani drept o „listă de dorințe” a Rusiei, cum ar fi cedarea de către Ucraina a unor teritorii pe care Moscova nu le controlează în prezent și interdicția de a adera la NATO.
Haosul inițial și rafinarea diplomatică
O serie de activități diplomatice intense au urmat, culminând cu întâlniri la nivel înalt la Geneva și Abu Dhabi. Oficiali americani și ucraineni au semnalat că au depășit unele dintre cele mai spinoase puncte de divergență. Cu toate acestea, alte aspecte rămân de rezolvat, iar acest lucru se întâmplă înainte ca Moscova să-și exprime oficial punctul de vedere. Karoline Leavitt, secretarul de presă al Casei Albe, a declarat pe platforma X că „există câteva detalii delicate, dar nu insurmontabile, care trebuie soluționate și vor necesita discuții suplimentare între Ucraina, Rusia și Statele Unite.”
În timp ce negocierile continuă, experți de la Atlantic Council au oferit o actualizare a situației. Deși nimeni nu a văzut planul actual, redus la 19 puncte, în totalitate, există sentimentul că acesta ar putea reprezenta un moment de cotitură în război. Daniel Fried, fost ambasador american în Polonia și Asistent al Secretarului de Stat pentru Europa, a rezumat reacția inițială la plan: „Proiectul inițial a fost un haos total.” Totuși, el și-a exprimat speranța că „conturul unui acord sustenabil există. Haosul, graba, titlurile sunt distracții… nu este prima dată când o administrație americană se angajează într-o diplomație grăbită.”
Scepticismul Kievului și lipsa angajamentului Rusiei
Desigur, în ciuda modului în care s-au desfășurat negocierile, acesta nu este un plan de pace între SUA și Ucraina, ci unul între Ucraina și Rusia. În acest sens, a existat un scepticism generalizat că Moscova va accepta altceva decât capitularea totală la cererile sale. „Din perspectiva ucraineană, ei nu văd acest plan în 19 puncte ca pe ceva pe care Rusia îl va accepta,” a declarat Myroslava Gongadze, cercetător asociat în Ucraina, menționând că a petrecut noaptea într-un adăpost antiaerian din cauza atacurilor rusești. „Cu toate acestea, scopul acestui exercițiu nu a fost exact de a ajunge la un acord, ci de a respinge acel plan în 28 de puncte și de a include unele interese ucrainene într-o posibilă negociere și de a arăta că Ucraina este cu adevărat dispusă să discute pacea.”
Garanțiile de securitate: Nodul gordian al păcii
Cea mai mare întrebare, au convenit experții, a fost cum ar arăta o garanție de securitate dacă Ucraina nu poate adera la NATO. Este esențial ca aceasta să asigure o siguranță reală pentru Kiev, atât din partea SUA, cât și a Europei. Planul inițial de 28 de puncte discuta garanțiile de securitate pentru Ucraina, dar într-un mod vag. „Din perspectiva mea, întrebarea esențială pe care trebuie să o punem aici este cea a garanțiilor de securitate. Cine va oferi aceste garanții? Cine va fi responsabil?” a spus Gongadze. „Deci, dacă răspunsurile sunt slabe și nu clare, atunci Ucraina este pregătită pentru o nouă criză.”
Fried a subliniat că orice garanție de securitate trebuie să includă atât SUA, cât și Europa. „Indiferent dacă SUA lucrează cu Coaliția Celor Dispuși sau cu NATO, sau cu ambele, garanțiile de securitate vor trebui să fie definite într-un mod credibil,” a declarat Fried. „Putin le va urî. Va încerca să ia acest acord ostatic pentru a le elimina. Așadar, în cele din urmă, Trump va trebui să-l înfrunte pe Putin pentru a obține acordul său într-o formă decentă.”
Leslie Shedd, cercetător asociat al Consiliului, a menționat că, în funcție de modul în care este formulată o garanție de securitate, aceasta ar putea necesita ratificarea Senatului SUA. Chiar dacă nu este o cerință legală, ar trimite un semnal important dacă Congresul și-ar arăta sprijinul. „Implicarea atât a Camerei Reprezentanților, cât și a Senatului ar putea fi un mesaj chiar mai puternic decât simpla ratificare a unui tratat prin Senat. Cred că acesta este un pas crucial. Cred, de asemenea, că ar trece cu un sprijin bipartizan semnificativ în ambele camere,” a spus ea. „Rămâne o mare parte a oamenilor de ambele părți ale spectrului politic care sunt foarte frustrați de Rusia, care nu cred că Rusia este prietenul nostru, și, prin urmare, cred că ar exista sprijin pentru asta.” Potrivit Financial Times, acordul va plafona forțele militare ale Ucrainei la 800.000 de soldați. Deși un plafon al forțelor ar părea o victorie pentru Rusia, există întrebări serioase dacă Ucraina ar putea menține oricum o forță atât de mare pentru o perioadă lungă de timp în afara războiului activ.
Ascensiunea lui Dan Driscoll: Secretarul Armatei, jucător cheie neașteptat
De-a lungul acestui proces, Secretarul Armatei, Dan Driscoll, a apărut ca un interlocutor cheie, o apariție rară pentru un secretar de ramură. Driscoll a livrat planul Ucrainei, s-a deplasat la Geneva pentru negocieri cu națiunile europene, iar apoi a călătorit la Abu Dhabi pentru consultări directe cu rușii și ucrainenii. Rolul lui Driscoll în această negociere este puțin probabil să liniștească zvonurile din Washington care îl indică drept viitor secretar al apărării, dacă Pete Hegseth ar părăsi Pentagonul.
Shedd l-a numit pe Driscoll „o stea în ascensiune a administrației,” care a „câștigat încrederea președintelui” până la punctul în care este lăsat să participe la negocieri. „Sunt de acord că este cu siguranță neconvențional, dar Președintele Trump tinde să conducă un cabinet neconvențional, o administrație neconvențională. Și, știți, cred că adesea există părți foarte bune în asta,” a spus Shedd. „Nu vrei să trimiți aceiași oameni în mod repetat dacă simți că a existat un blocaj în negociere.” Fried a fost de acord că Driscoll pare să aibă influență în cadrul administrației și a declarat că, în cele din urmă, este un lucru bun că se află acolo. Cu toate acestea, „aș adăuga că ai nevoie de cineva ca Driscoll, care înțelege detaliile, deoarece rușii se pot aștepta să arunce diverse șiretlicuri deghizate în oferte tentante. Ai nevoie de cineva care să detecteze bombele mirositoare în ambalajul frumos.”
-
Exclusivacum 5 zileSINAIA, MONARHIA ABSOLUTĂ MARCA OPREA: Sora „impăratului” cade în cap, Prefectul se „trezește” la Parchet, iar PNL Prahova fierbe în suc propriu!
-
Exclusivacum 2 zileCircul macabru al absurdității la Poliția Capitalei: SAS-ul bâjbâie, sefii manelizează, iar adevărul e declarat „delict”! Saga agentului-șef Wilhelm Constantin Bendriș
-
Exclusivacum 5 zileLegea pumnului în gură la SAS: Cum a devenit „vagabond” un delict de 20% din salariu, sub privirea ironică a manualului de Mobbing al MAI! Saga agentului-șef Wilhelm Constantin Bendriș
-
Exclusivacum 17 oreIPJ Prahova: Circul ielelor, trompeților și „ofițerilor” reciclați! Balul mascat al incompetenței atinge noi culmi de patos!
-
Exclusivacum 4 zilePrahova, tărâmul reîncarnării: „Metoda Portocală” revine, dar acum e sub licență politică!
-
Featuredacum 5 zileScandal de proporții la vârful Poliției Române: Sindicatul Diamantul cere DNA să ancheteze o mușamalizare de patru ani
-
Exclusivacum 5 zileCIRCUL JUSTIȚIEI ROMÂNE: Dosarul POP IONUȚ-COSTIN, RECLASAT LA CATEGORIA „PROBLEME REZOLVATE… DE NOI” – CHIAR ȘI CU INSTANȚA LA UȘĂ!
-
Exclusivacum 5 zileJustiția Română: Spectacolul absurd continuă! Procuratura clasează, justificând incălcări flagrante! moștenitorii, nu morții, plătesc biletul!



