Featured
„The West vs. the Rest”
Weekend-ul trecut a avut loc summitul de pace pentru Ucraina în Elveția, summit care, desigur, nu a adus niciun rezultat tangibil din moment ce doar una dintre părțile conflictuale, Ucraina, a fost reprezentată, Rusia nefiind invitată.
Din cele 160 de țări și organizații invitate, au participat doar 92, iar jumătate dintre acestea, în special țările non-occidentale, nu au fost reprezentate de șefii statelor cum s-a dorit, ci doar de miniștrii sau diplomați de nivel inferior. Până și Australia, aliata Ucrainei, nu și-a trimis șeful de stat sau măcar ministrul de externe, ci pe Ministrul pentru Schema Națională de Asigurare pentru Dizabilități.
Zelenski s-a plimbat peste tot prin lume pentru a se ruga de diferiți lideri mondiali să participe, inclusiv în China, țară care l-a tratat cu un refuz total pe motivul absenței Rusiei la summit și care nu a trimis nici măcar un diplomat de rang inferior. Ucraina și-a înrăutățit și mai tare relațiile cu China atunci când, în loc să accepte refuzul, Zelenski a declarat public în mod repetat că Beijing-ului încearcă să saboteze summitul. China ar fi fost cel mai important participant datorită influenței sale în rândul țărilor din Sudul Global dar și datorită faptului că a declarat că și-ar dori să fie mediator principal al conflictului, propunând alături de Brazilia căi de soluționare aprobate de Rusia dar refuzate de Ucraina. Astfel, refuzul de participare al Chinei transmite un mesaj clar cu privire la utilitatea summitului pentru soluționarea conflictului. Importantă este și atitudinea Arabiei Saudite după întâlnirea de săptămâna trecută dintre Zelenski și prințul Mohammed bin Salman, care a refuzat să participe în ciuda rugăminților insistente ale lui l-a delegat ministrul de externe la summit. Arabia Saudită este văzută de majoritatea analiștilor ca cel mai probabil mediator între Rusia și Ucraina în următoarea fază a procesului de pace, deci mesajul ei clar arată că această conferință nu vizează de fapt o pace reală, ci este doar un eveniment de PR pentru Ucraina.
Alte absențe notabile au fost Agenția Internațională de Energie Atomică, Pakistan, Cuba, Brazilia, Iran, Egipt, Etiopia, Niger, Nigeria, țările din Asia Centrală și mai mult de jumătate dintre membrii ASEAN. Cea mai șocantă absență însă a fost cea a lui Joe Biden, care participase în ziua precedentă la summitul G7 în Italia, și deci ar fi putut ajunge foarte ușor în Elveția. Zelenski l-a rugat public pe Biden în mod repetat să participe, spunând că absența sa va fi considerată un motiv de bucurie pentru Putin. Americanii au trimis-o în schimb pe vicepreședinta Kamala Harris, care a părăsit summit-ul după doar câteva ore, înlocuită fiind de Jake Sullivan, consilierul național pe probleme de securitate. După ce a lăudat eficacitatea summitului, acesta a făcut niște declarații ostile Chinei și celorlalte țări care nu au fost prezente în cadrul summitului: „Cred că trebuie să întrebăm țări precum China: ‘Credeți că ceea ce a propus Putin este o bază acceptabilă pentru pace?’ Pentru că dacă răspunsul lor este ‘da’, atunci se îndepărtează de Carta ONU”. Interesant că fix americanii acuză China că nu respectă regulile internaționale, când ei sunt cei care le-au încălcat prin impunerea tarifelor de 100% asupra importurilor de vehicule electrice chinezești, dar și prin declarațiile recente referitoare la impunerea de sancțiuni asupra Curții Penale Internaționale din cauza deciziei acesteia referitoare la crimele de război efectuate de Bibi Netanyahu.
Alte declarații interesante
Macron a declarat că nicio țară participantă la conferință nu se află în război cu Rusia, deși tocmai aprobase atacurile pe teritoriul rusesc cu arme franceze și trimisese în prealabil instructori militari în Ucraina. Prim-ministrul olandez Rutte a afirmat că „faptul că Putin a venit ieri cu această prostie de ‘propunere de pace’ este dovadă de panică, deci un semn bun” pentru efortul militar NATO, iar Giorgia Meloni a declarat încrezătoare că țările prezente la conferință vor „obliga Rusia să se predea”. Cel mai ridicol moment al întâlnirii a fost acela în care prim-ministrului canadian Trudeau a declarat emoționat faptul că Rusia trebuie să câștige războiul, deși intenționa să afirme opusul. Poate cel mai interesant eveniment ce a avut loc în Elveția și despre care nu s-a discutat, a fost interviul președintelui sârb Vučić care a afirmat la Die Weltwoche faptul că Serbia se pregătește de un război mondial ce va începe în trei sau patru luni și că s-au făcut eforturi de controlare a rezervelor alimentare naționale în scopul supraviețuirii populației sârbe. Având în vedere că Vučić este un lider asumat, informat și controlat, declarația lui ar trebui să ne sperie pe toți.
Absența Rusiei
Principala problemă a summit-ului a fost, până la urmă, lipsa unui scop clar: ce rezultat ar putea avea negocierile pentru pace atâta timp cât singura țară cu care trebuie să negociezi, anume Rusia, nu a fost invitată! Printre cei prezenți care au subscris la inutilitatea summitului se numără reprezentanții din India, Arabia Saudită, Ghana, Mexic și Turcia. Viktor Orbán, fostul prim-ministru japonez Yukio Hatoyama, fostul analist al Pentagonului Michael Maloof, au fost absenți dar au criticat și ei summitul pentru că este unilateral, spunând că acest dezechilibru nu va duce la construirea păcii, ci, dimpotrivă, poate duce la prelungirea războiului.
Ministrul elvețian de externe, Ignazio Cassis, a susținut decizia de a nu fi invitată Rusia, declarând că Elveția își asumă responsabilitatea după ce a discutat problema cu multe țări. Ministrul ucrainean de externe, Dmitry Kuleba, celălalt organizator, a explicat că motivul absenței Rusiei este principiul „implicării paralele”: condițiile sunt discutate cu alte țări înainte să fie prezentate Moscovei, similar negocierilor din 2022 privind inițiativa pentru cerealele din Marea Neagră. Kuleba a subliniat faptul că obiectivul Ucrainei rămâne implementarea tuturor punctelor din așa-numita formulă de pace și că Ucraina nu va face niciun compromis teritorial.
Planul de Pace al Rusiei
Chiar dacă Rusia nu a fost invitată, declarându-se în dezacord cu o conferință de pace în acest format și având în vedere și faptul că Zelenski este considerat ilegitim de ruși de la expirarea mandatului de președinte, Putin a prezentat o listă de condiții pentru pace bazată pe „realitățile actuale și acordurile anterioare” cu o zi înainte de începerea conferinței, spunând că este pregătit să înceapă negocierile. Condițiile Rusiei sunt:
- Retragerea completă a trupelor ucrainene din regiunile Donetsk, Luhansk, Kherson și Zaporozhye.
- Neaderarea Ucrainei la NATO.
- Statutul de neutralitate, nealiniere și fără arme nucleare pentru Ucraina.
- Ridicarea tuturor sancțiunilor occidentale împotriva Rusiei.
- Recunoașterea Crimeei, Sevastopolului, regiunilor Donetsk, Luhansk, Zaporozhye și Kherson ca teritorii rusești.
Mai mulți analiști au descris oferta de pace drept un „colac de salvare pentru Europa” și o „oportunitate de aur”, iar Putin a declarat că în cazul neacceptării acesteia, va reveni cu o alta mai puțin „generoasă”. Ucraina a respins-o în câteva minute, etichetând propunerea lui Putin ca nesinceră, și Zelenski chiar comparându-l pe Putin cu Hitler. Secretarul general NATO, Jens Stoltenberg a respins și el rapid condițiile lui Putin, afirmând că ar însemna „realizarea obiectivelor militare ale Rusiei” și că această propunere de pace nu este de fapt „pașnică”, iar Putin „nu are dreptul” să impună condiții de pace Ucrainei. El a adăugat că NATO va continua să sprijine militar Ucraina, și că organizația are în prezent 500.000 de persoane în toate ramurile forțelor armate într-o stare de pregătire ridicată în cazul extinderii războiului. Stoltenberg a susținut propunerea de a restricționa mișcările diplomaților ruși în Europa, pe care i-a numit „ofițeri de informații”. Apropo de această restricționare, România devine prima țară care chiar o impune: ca și gazde a întâlnirii anuale a Organizației pentru Securitate și Cooperare în Europa (OSCE), ce va avea loc în două săptămâni, România a avizat guvernul rus că refuză să emită vize pentru delegația rusă, deși Rusia este unul dintre statele fondatoare OSCE și a participat la celelalte întâlniri din ultimii doi ani. O decizie destul de riscantă având în vedere că toți colegii noștrii din NATO, dar și Serbia, avertizează cu privire la extinderea războiului, precum și la atacul iminent al Rusiei.
Formula de pace a summitului
Deci care este această formulă de pace a Ucrainei? Deși se stabilise discutarea proiectului de pace în zece puncte al lui Zelenski, cel enunțat la finele anului 2022, textul oficial convenit al summit-ului a fost mult redus. Dintre delegațiile prezente, doar 78 au semnat documentul, în mod surprinzător inclusiv Ungaria, Serbia și Turcia, țări prietene cu Rusia. Arabia Saudită, Armenia, Tailanda, India, Mexic, Africa de Sud, Brazilia, Libia, Columbia, Bahrain și Emiratele Arabe Unite nu au parafat documentul, iar Iraq-ul și Iordania și-au retras semnăturile fără explicație la câteva ore după finalizarea evenimentului.
Cerințele Ucrainei sunt următoarele:
- Toți prizonierii de război trebuie eliberați printr-un schimb.
- Toți civilii (presupus) reținuți ilegal, precum și copiii ucraineni (presupus) strămutați ilegal, trebuie să fie returnați în Ucraina.
- Centrala nucleară Zaporozhye trebuie să funcționeze sub controlul Ucrainei și al Agenției Internaționale de Energie Atomică (cea care a refuzat invitația la summit).
- Ucraina trebuie să aibă acces la porturile maritime din Marea Neagră și Marea Azov.
- Securitatea alimentară nu poate fi folosită drept armă.
- Produsele agricole ucrainene trebuie să fie livrate în siguranță și liber către țările terțe.
- Toate țările trebuie să-și reafirme angajamentul față de integritatea teritorială și suveranitatea Ucrainei în cadrul granițelor recunoscute internațional.
Deși Rusia deține avantajul militar evident în prezent, actuala propunere de pace este mult mai dură decât cea din 2022 (planul în zece puncte cerea doar returnarea a 20 000 de civili). Ce motiv ar avea rușii să accepte aceste condiții aparent absurde? Unii analiști teoretizează că Zelenski face toate eforturile posibile în scopul prelungirii conflictului de frica faptului că cariera politică i se va termina odată ce se rezolvă conflictu. Din moment ce Rusia nu consideră mandatul lui Zelenski drept legitim și refuză orice negociere, amânarea unui acord serios de pace are logică în acest scenariu. Mai ales dacă luăm în considerare faptul că și SUA are nevoie de un lider ascultător ca Zelenski în Ucraina pentru a se impune în contractele gigant de reconstruire a Ucrainei, dar și pentru a justifica contractele babane din armament. Zelenski oricum deja discută public organizarea unui al doilea summit în aceeași formulă și aceeași locație, unde Putin va fi invitat, deși Curtea Penală Internațională are un mandat de arestare pe numele lui. Chit că este o șmecherie pentru a-l aresta pe Putin sau nu, o astfel de conferință este improbabilă având în vedere refuzul lui Putin și condiționarea impusă de Zelenski legată de returnarea tuturor teritoriilor ocupate de Rusia.
Din păcate, acest summit pentru pace pare că a fost o pierdere de timp și resurse pentru toate țările implicate, tot ce s-a reușit fiind sublinierea faptului că SUA&Co încă nu își dorește pacea, ci dorește să prelungească cât mai mult conflictul din Ucraina, fapt subliniat de absența Chinei, dar și a lui Biden, de la eveniment. Dacă scopul acestuia a fost să demonstraze unitate internațională pentru cauza Ucrainei, atunci summitul nu a fost doar inutil, ci și eșuat, căci a demonstrat opusul, consolidând status quo-ul de „the West vs. the Rest” (Occidentul versus restul țărilor) prin absențele unor țări non-occidentale importante și prin refuzul multora din cele prezente de a parafa condițiile Ucrainei. Dacă soarta ucrainenilor le este pecetluită, nu putem decât să sperăm că Vučić nu are dreptate și că nu vom fi și noi implicați într-un viitor conflict extins.
Daria Gușă
Exclusiv
Pârâul Dâmbu, salvat de la sufocare: Intervenția fermă a Poliției Locale Ploiești, Serviciul Protecția Mediului
Exclusiv
Sistemul Antigrindină: Miliarde evaporate, zero rezultate și recole record fără rachete – Raportul Exclusiv care demască jaful secolului!
De ani de zile, așa cum am documentat în repetate rânduri , Sistemul Național Antigrindină (SNAG) a fost subiectul unor controverse aprinse, acuzat fiind de ineficiență crasă, sifonare a banilor publici și chiar de agravarea secetei. Ceea ce părea o „rețetă perfectă pentru un jaf cu aprobare guvernamentală”, transformând HG 256/2010 într-o „biblie a mafiei antigrindină” și un „bilet direct spre Maldive” pentru beneficiari, primește acum o confirmare zdrobitoare.
Ziarul nostru de investigații, Incisiv de Prahova, a obținut în exclusivitate un Raport preliminar de o acuratețe dezarmantă, care demonstrează, fără replică, că toate dezvăluirile noastre au fost nu doar exacte, ci și profetic de corecte. Datele oficiale, furnizate chiar de Direcția Agricolă Județeană Prahova (DAJ Prahova) pentru perioada 2015-2025, aruncă în aer narațiunea oficială a unui sistem funcțional, expunând o realitate crudă: milioane de euro aruncați pe fereastră pentru o tehnologie fără niciun efect detectabil, ba chiar suspectată de a fi contribuit la problemele climatice.
În timp ce unele publicații, locale sau naționale, își arogă acum, cu o întârziere demnă de analele presei autohtone, ‘exclusivitatea’ dezvăluirilor despre sistemul antigrindină – un scenariu familiar- după cum am documentat până la saturație (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (AICI), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici) e (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici) , etc. și în tot internetul care mai are curajul să spună adevărul), sistemul antigrindină a fost o mafie transpartinică, protejată de politicieni corupți și de foști securiști cu pensii nesimțite, aidoma cazului WHITE TOWER (aici), unde abia în 2023 începeau să „descopere” ce Incisiv de Prahova documentase și publicase deja, cu acte (adevarate rechizitorii), încă din 2020 – noi le oferim indulgența noastră, deplângându-le, totodată, lipsa cronică de originalitate și de viteză.
„Scutul” fantomă: Când variabilitatea devine dovada ineficienței
Conform anexei 1 a HG 256/2010, ar fi trebuit să beneficiem de un sistem antigrindină ultramodern, rodul unor studii științifice și tehnologii inovatoare. Realitatea, așa cum o relevă datele DAJ Prahova, este complet diferită. Pe parcursul a nouă ani (2015-2024) în care sistemul antigrindină a funcționat „normal” în județul Prahova, suprafața medie afectată de grindină a fost de 560,32 hectare pe an. O cifră care, la prima vedere, ar putea părea acceptabilă. Însă, statistica nu minte și scoate la iveală adevărul brutal: abaterea standard a suprafețelor afectate este de ±738 hectare, adică mai mare decât valoarea medie însăși!
Ce înseamnă asta? Explicația este simplă și devastatoare pentru susținătorii sistemului: într-un sistem tehnic eficient, variațiile de la un an la altul ar trebui să fie minime, controlate. Aici, fenomenul grindinei rămâne complet aleatoriu, „sărind” dramatic, exact ca și cum sistemul nu ar exista. Verdictul statistic este clar: sistemul nu controlează grindina. Banii publici, alocați „studiilor fără rezultate, omologărilor fictive și programelor experimentale eșuate”
Sistemul Antigrindină: Miliarde evaporate, zero rezultate și recole record fără rachete – Raportul Exclusiv care demască jaful secolului!, nu au produs nimic concret, ci doar o vastă operațiune de sifonare a bugetului.
Paradoxul prahovean: Fără rachete, mai puțină grindină și recole istorice!
Dacă ineficiența statistică nu era suficientă, anul 2025 oferă dovada supremă a inutilității sistemului. În 2024, sistemul a funcționat doar parțial (aprilie-iulie), iar în 2025, a fost oprit complet. Logica ar fi dictat o creștere masivă a pagubelor. Realitatea, însă, contrazice flagrant această așteptare, confirmând, încă o dată, acuzațiile Incisiv de Prahova privind „sistemul fantomă pe banii noștri”:
- 2024: 313 hectare afectate de grindină (sub media anilor cu sistem activ).
- 2025: 459,84 hectare afectate de grindină (tot sub media anilor cu sistem activ).
Cu alte cuvinte, în absența rachetelor, grindina nu a devenit mai severă; dimpotrivă, pagubele au fost mai mici! Acest fenomen, bine cunoscut în știință, indică faptul că intervenția artificială nu avea, în realitate, niciun efect benefic.
Iar surprizele nu se opresc aici! Anul 2025, singurul sezon fără intervenții antigrindină, a înregistrat și cele mai mari producții agricole din întreg intervalul 2015-2025! Grâul a „explodat” de la 3.500-5.000 kg/ha la aproximativ 8.000 kg/ha; rapița a urcat la circa 4.500 kg/ha; floarea-soarelui a revenit la 2.500 kg/ha; iar porumbul a atins un nivel excepțional de peste 6.500 kg/ha. O creștere simultană pe toate culturile majore, exact în anul în care rachetele au tăcut, reprezintă un argument statistic irefutabil: oprirea însămânțărilor cu iodură de argint a coincis cu cel mai productiv an agricol al ultimului deceniu în Prahova.
Seceta: Adevăratul dușman ignorat, agravat de iluzii costisitoare
În timp ce statul român a investit zeci de milioane de euro într-un sistem antigrindină demonstrat acum ca fiind ineficient, a ignorat complet adevăratul flagel al agriculturii: seceta. O comparație a datelor DAJ Prahova este elocventă:
- Grindină (media 2015-2024): 560,32 hectare afectate.
- Secetă (media 2015-2024): 14.013 hectare afectate, adică de peste 25 de ori mai mult! În ani extremi, diferența a atins chiar și 50-100 de ori.
Cu toate acestea, finanțarea s-a concentrat exclusiv pe rachete, în timp ce seceta, responsabilă pentru peste 90% din pagubele agricole, a rămas complet neadministrată. Mai mult, analiza variabilității arată o abatere standard a secetei de 16.636 hectare, mult mai mare decât media, indicând un fenomen natural sever, pe care sistemul antigrindină nu doar că nu îl reduce, dar pare chiar să îl agraveze, coincizând anii cu consum mare de rachete cu anii de secetă severă (2020, 2024).
Și aici, anul 2025 aduce o altă revelație. În anul fără rachete, suprafața afectată de secetă a scăzut la 7.018 hectare, adică cu 50% mai puțin decât media ultimului deceniu. Astfel, în absența intervențiilor atmosferice, indicatorii agricoli s-au îmbunătățit drastic: mai puțină grindină, mai puțină secetă și producții record. Este pentru prima dată când datele oficiale arată simultan aceste trei tendințe pozitive, într-un an fără sistem antigrindină!
De La HG 256/2010 la salarii de nababi: Anatomia unei decepții de stat
Aceste descoperiri șocante amplifică acuzațiile noastre anterioare (sursa: Incisiv de Prahova) privind jaful din spatele Sistemului Național Antigrindină. HG 256/2010, prezentată drept fundamentul SNAG, s-a dovedit a fi „Hârtia ilegalității, biblia mafiei antigrindină”. Iar Autoritatea pentru Administrarea Sistemului Antigrindină (AASAG) continuă să funcționeze ca o „instituție-fantomă” , chiar și acum când activitatea sa principală este suspendată.
Cu 106 puncte de lansare inactive și o activitate „zero” de peste un an, AASAG continuă să plătească salarii de zeci de mii de lei. Directorul Dragoș Manole, plătit cu nu mai puțin de 20.000 de lei pe lună (sursa: Antena 3 CNN, Incisiv de Prahova), exemplifică perfect „școala tăcerii cu onoruri”, refuzând să detalieze în ce a constat „activitatea categorică” a instituției. Este o „orgie de sifonare a banilor publici” care sfidează orice logică economică și morală, mai ales într-o perioadă de austeritate.
DNA și Ministrul Agriculturii: Ultimul tren spre transparență și justiție?
Aceste noi date, irefutabile, intensifică apelurile repetate ale Incisiv de Prahova către Direcția Națională Anticorupție (DNA) de a se autosesiza și a investiga modul în care a fost implementată HG 256/2010. Sunt necesare răspunsuri clare și transparente cu privire la respectarea procedurilor legale, studiile de impact reale, monitorizarea cheltuielilor și eventualele conflicte de interese.
Ministrul Agriculturii, deși a avut curajul să suspende sistemul, are acum o datorie morală și legală sporită. Nu este suficient să oprești sistemul; trebuie „să-i trimiți pe hoți la Bălăcăneanca și să te asiguri că nu vor mai avea ocazia să fure niciodată ploaia și viitorul României!” . Acum, cu dovezile statistice că absența sistemului aduce beneficii reale, cazul devine de-a dreptul exploziv.
Concluzie: Să curățăm grădina statului de buruienile costisitoare ale incompetenței și corupției
„Fermierii – eroi ai pământului”, mai buni decât orice detectiv 007, au pus APIA la colț și au adus în atenția publică un jaf colosal. Noile date de la DAJ Prahova nu fac decât să le valideze pe deplin avertismentele și să arate că „sistemul antigrindină a fost o mafie transpartinică, protejată de politicieni corupți și de foști securiști cu pensii nesimțite” .
Acest episod jenant nu este doar o știre, ci un simptom al unei boli profunde: corupția și incompetența la nivel înalt, protejate de un sistem inert. E timpul ca lopata să intre adânc în grădina statului, să scoatem la lumină toate aceste buruieni costisitoare și să le trimitem acolo unde le este locul: fie la Remat, ca rachetele, fie la Bălăcăneanca, ca pe toți hoții!
Vom reveni, pentru că această poveste este departe de a fi încheiată. (Cristina T.).
Exclusiv
Circ la SAS! Când „Acțiunile Speciale” devin „acțiuni penale” orchestrate de psihologi-călăi și șefi cu „inel magic” – Totul la vedere, în fața Justiției!
-
Exclusivacum o zi„Ne ducem în cap!” Alerta ANP: Sistemul Penitenciar, la un pas de colaps din lipsă de personal
-
Exclusivacum 5 zilePoliția Capitalei: SAS-ul bâjbâie, sefii manelizează, subalternii patimesc! O poveste cu inel magic și psihologi „dotați”!
-
Exclusivacum 4 zileSAS, de la acțiuni speciale la acțiuni penale: Poliția „Elite” unde psihologii hărțuiesc, iar sefii joacă „inelul magic” cu carierele!
-
Exclusivacum 3 zileMAE: Academia de diplomație sau bârlogul faraonilor fiscali? Oana Țoiu „reformează” cu concursuri viciate și platforme piratate – Detalii exclusiv Incisiv de Prahova!
-
Exclusivacum 5 zileIPJ Prahova: Școala de falși polițiști, filiala „Gonflabila” – Absolvenți cu opt clase și mentori în uniformă!
-
Exclusivacum 2 zileSAS, de la „echipă de intervenție rapidă” la „brigada psihologilor cu bâtă”: Când statul de drept e suspendat, iar abuzul e Lege!
-
Exclusivacum 4 zileRomânia: „Sat fără câini” cu epoleți și „inelul magic” al corupției – Băsescu sună alarma, iar sistemul râde în haimanale!
-
Exclusivacum 2 zileRăzboiul secrete-transparență: Ordinul MAI S/108/2011, sub asalt juridic


Bomba ADN… adică, DNA! Când instituția se autodenunță pentru „fals și abuz în serviciu”!
Aici ajungem la cireașa de pe tort, un element trecut cu vederea în amploarea abuzurilor, dar acum, prin plângerea de la Tribunal, adus în prim-plan cu forță devastatoare. Serviciul Control Intern al DGPMB a depus o sesizare din oficiu la Parchetul de pe lângă Judecătoria Sector 3 pentru… fals intelectual și abuz în serviciu! (Vom reveni cu documente INCENDIARE!). Obiectul acestei sesizări? Chiar acea „Adresă a Biroului Psihologie nr. 214.756 din 31.07.2023” – exact documentul secret care a stat la baza suspendării polițistului Bendriș!
„Interogatoriul tăcerii”: Polițistul cere răspunsuri, sefii transpiră

