Connect with us

Exclusiv

Consiliul Local Ploiesti a fost pacalit sa aprobe un Regulament de Functionare si Organizare al Politiei Locale Ploiesti plin de contradictii, omisiuni si greseli, in totala contradictie cu prevederile si dispozitiile legii de functionare si care pot avea ca efect atragerea in zona penala a functionarilor publici

Publicat

pe

Delirul deciziilor la Politia Locala Ploiesti ce confirma (in)competenta „crasa” (III)

Haosul de la Politia Locala Ploiesti

In articolul „Port ilegal de uniforma la Politia Locala Ploiesti/Delirul deciziilor la Politia Locala Ploiesti ce confirma (in)competenta „crasa” (II)”, publicat la data de 16.10.2021, Incisiv de Prahova a dezvaluit dezastrul, haosul si debandada de la Politia Locala Ploiesti in urma deciziilor (in)competentului Albu Catalin.

https://www.incisivdeprahova.ro/2021/10/16/port-ilegal-de-uniforma-la-politia-locala-ploiestidelirul-deciziilor-la-politia-locala-ploiesti-ce-confirma-incompetenta-crasa-ii/

Prin modificarea Regulamentului de organizare și funcționare care cuprinde și nouă organigramă a Poliției Locale Ploiești, șefii acestor structuri nu mai sunt încadrați în funcția publică specifică de polițist local, deși aceste funcții fuseseră echivalate de ANFP, în urmă cu ceva ani.

De ce s-a întâmplat asta, simplu, pentru că și funcția de director general era de …polițist local! Asta însemna ca, în termen de 1 an de la numirea în funcție, Albu Cătălin era obligat să promoveze cursurile de trei luni, executate într-o instituție de învățământ a Ministerului Afacerilor Interne, obligație prevăzută la Art.11 al (3), (4), (7), (9), precum și la Art.16, Art.17 din H.G.1332/2010, privind Regulamentul de Organizare și Funcționare al Poliției Locale. Și numai pentru asta, ci și pentru a se exonera de orice răspundere, pentru că, în Legea 155/2010, Legea Poliție Locale, sunt stipulate clar răspunderile prin Art.21, al.(3), al.(4), al.(5).

Așa că prin această modificare făcută cu complicitatea Consiliului Local Ploiesti, personalul cu funcții de conducere, prevăzut în lege, nu mai sunt polițiști locali și nici nu mai au răspundere.

Polițistul local cu funcție de conducere răspunde pentru ordinele și dispozițiile date subordonaților. El este obligat să verifice dacă acestea au fost transmise și înțelese corect și să controleze modul de ducere la îndeplinire.
(4) Polițistul local cu funcție de conducere este obligat să sprijine propunerile și inițiativele motivate ale personalului din subordine, în vederea îmbunătățirii activității poliției locale în care își desfășoară activitatea, precum și a calității serviciilor publice oferite cetățenilor.
(5) Polițistul local răspunde, în condițiile legii, pentru modul în care își exercită atribuțiile de serviciu. Încălcarea de către polițistul local a atribuțiilor de serviciu angajează răspunderea sa disciplinară, patrimonială, civilă sau penală, după caz, potrivit legii.
(6) Polițistul local are obligația să se abțină de la orice faptă care ar putea aduce prejudicii persoanelor fizice sau juridice ori prestigiului poliției locale și/sau autorităților publice- art 21 din Legea 155/2010!

[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2021/10/1a-3.pdf” title=”1a”]

[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2021/10/1b-3.pdf” title=”1b”]

In fapt, doar pentru interesul personal al directorului general Albu Catalin au fost intocmite Raportul de „specialitate” nr 1672/25.08.2021 al Politiei Locale Ploiesti si Referatul de aprobare nr 348/25.08.2021 prin care Consiliul Local Ploiesti a fost pacalit sa voteze o aberatie (HCL 303/2021) prin care s-a aprobat noul Regulament de functionare si organizare al Politiei Locale Ploiesti, un regulament plin de contradictii, omisiuni si greseli, intentionat sau nu, Regulament si HCL care nu pot modifica prevederile legale din Legea privind înfiinţarea Poliţiei Locale  (nr. 155 din 12 iulie 2010).

In articolul 17 din Legea privind înfiinţarea Poliţiei Locale  nr. 155 din 12 iulie 2010 se specifica urmatoarele:

(1) În timpul serviciului, polițiștii locali și personalul contractual din poliția locală cu atribuții în domeniul pazei bunurilor și a obiectivelor de interes local poartă uniformă și exercită atribuțiile prevăzute în fișa postului, potrivit prevederilor prezentei legi.

(2) Polițistul local este învestit cu exercițiul autorității publice, pe timpul și în legătură cu îndeplinirea atribuțiilor și a îndatoririlor de serviciu, în limitele competențelor stabilite prin lege, și beneficiază de dispozițiile legii penale cu privire la persoanele care îndeplinesc o funcție ce implică exercițiul autorității de stat.

Deci, DIRECTORUL GENERAL, Sefii de serviciu si de Birouri din cadrul Politiei Locale Ploiesti NU mai au dreptul sa poarte uniforma de serviciu si nici sa detina armament in dotare (nu mai sunt politisti locali)!

Mai mult, in articolul 25 din Legea privind înfiinţarea Poliţiei Locale  nr. 155 din 12 iulie 2010 se specifica, in clar,  urmatoarele:

(1) Polițistul local dotat cu arme letale de apărare și pază poate face uz de armă în caz de legitimă apărare, stare de necesitate potrivit legii ori pentru îndeplinirea atribuțiilor de serviciu.

(2) Personalul contractual care desfășoară activități de pază, dotat cu arme letale de apărare și pază, poate face uz de armă în caz de legitimă apărare ori stare de necesitate potrivit legi.

In ultima perioada, Albu Catalin, director general al Politiei Locale Ploiesti, ne da impresia ca ar dori sa se specializeze in drept. Noi zicem ca nu-i rau, insa pentru a-si insusi cunostinte de drept (drept penal si procedura penala probabil ca s-a specializat in dosarul sotiei sale), metoda nu este sa savarsesti fapte de aceasta natura, ci sa inveti codurile si celelalte legi speciale care contin si dispozitii penale.

Mascarada prin care Albu Catalin incearca sa adauge la lege prevederi metionate de el in Regulamentul de functionare (303/2021), la capitolul „si altele”.

Sa ne explicam:

Cu toate ca cei din Consiliul Local Ploiesti au aprobat Regulamentul de Functionare si Organizare al Politiei Locale Ploiesti in care la anexa 1 B se specifica ca functiile directorului general Albu Catalin (personajul pentru care s-a intocmit si votat toata aceasta mascarada juridica) si a sefilor de servicii si birouri nu mai sunt funcții publice specifice de polițist local, deși aceste funcții fuseseră echivalate de ANFP, în urmă cu ceva ani, la „si altele”, desteptul directoras Albu Catalin mentioneaza cu de la sine putere niste ozn-uri prin care crede ca le poate adauga la lege.

Astfel, cum am aratat mai sus, conform legii DOAR polițiștii locali și personalul contractual din poliția locală cu atribuții în domeniul pazei bunurilor și a obiectivelor de interes local poartă uniformă si au drept de port arma.

In schimb, de rasul curcilor, in ROF aprobat de CL Ploiesti in anexa 1C (pag 38) se prezinta „Articolele din care se compune uniforma politistilor locali din cadrul Birourilor de Ordine Publica I, II, III si IV, precum si Seful Serviciului Ordine Publica si Paza”.

Aaaa, păi ce-ai făcut, mă, nene, mă? Șeful șmecheriei (Albu Catalin) recunoaste ca Seful Serviciului Ordine Publica si Paza nu este politist local si adauga el la lege ca asa vrea muschii sai sa poarte uniforma?

Bai, baiete, nici tu, nici edilul si nici hotararile Consiliului Local nu pot „bate” legea” ca sa scriem pe intelesul si jargonul tau!

Bezna mintii continua…

In anexa 1D se prezinta „descrierea uniformei de serviciu, a legitimatiei de serviciu si a insemnelor distinctive de ierahizare ale POLITISTILOR LOCALI si ale PERSONALULUI CONTRACTUAL cu atriburii in domeniul pazei bunurilor si a obiectivelor de interes local” (pag 48).

La pct-ul C (pag 53), cel care a intocmit acest Regulament de Functionare si Organizare precizeaza:

  1. Insemnele distinctive de ierahizare

In raport cu functiile indeplinite, insemnele distinctive de ierarhizare au urmatoarele forme si marimi:

  1. Seful politiei locale – 3 stele tip octogon metalice sau textile, cu latimea de 25 mm, de culaore gri-argintiu, asezate pe EPOLET;…
  2. Seful de serviciu – o stea tip octogon metalica sau textila, cu latimea de 25 mm, de culoare gri-argintiu, asezata pe EPOLET;
  3. Seful de birou sau compartiment – 3 trese din metal sau textil, de culoare gri-argintiu, in forma de V, cu latimea de 5 mm, asezate paralel pe EPOLET, avand intre ele o distanta de 3 mm’ etc

Păi ce făcuşi iar, măi, nene, măi? Parcă mai sus in ROF precizai ca directorul general, sefii de serviciu si de birouri NU mai sunt politisti locali!

Stim ca drogurile puterii dau dependenta. Dar, daca folosesti destul de mult, incepe sa iti placa si o sa simti ca explodezi.

Bine ca macar nu a avut curajul sa il treaca pe seful Serviciului de Ordine Publica ca are drept de port arma. Deci, poarta doar ilegal uniforma iar politistii locali din subordinea sa poarta arma.

Conform art. 3 din Strategia Ministerului Administrației și Internelor de realizare a ordinii și siguranței publice, pentru creșterea siguranței cetățeanului și prevenirea criminalității stradale, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 196/2005, forțele de ordine și siguranță publică se compun din forțe principale, forțe de sprijin, forțe complementare și forțe de excepție. În timp ce structurile de poliție fac parte, alături de jandarmi, din forțele principale, care gestionează întreaga problematică din domeniul ordinii publice pe timp de pace sau pe timpul stării de urgență, poliția comunitară și locală fac parte, alături de alte structuri, din forțele complementare, care participă la efortul forțelor principale și de sprijin, potrivit competențelor.

Astfel, pentru că poliția locală este forță complementară, Planurile de ordine și siguranță publică locale fac parte din Planul Unic de ordine și siguranță publica, elaborat de Ministerul de interne.

Avand in vedere ca in propiul ROF se specifica, in clar, la art 45.a) ca in executarea atributiilor prevazute de lege in domeniul oridinii si linistii publice, politistii locali actioneaza in zona de competenta stabilita prin PLANUL DE ORDINE SI SIGURANTA PUBLICA al municipiului Ploiesti pentru prevenirea si combaterea faptelor antisociale, precum si pentru mentinerea odinii si linistii publice sau curateniei localitati si avand in vedere ca acest PLAN NU EXISTA conform Ordinul M.A.I. nr 92 din 05 mai 2011 (plan ce trebuia intocmit pana la data de 15 aprilie), precum si avand in vedere aberatiile juridice din Regulamentul de Organizare si Functionare al Politiei Locale Ploiesti, Incisiv de Prahova va solicita, oficial, ministrului M.A.I sa demareze un control la aceasta institutie privind respectarea principiilor constitutionale, conform art 44 din L155/2010.

Ordinul M. A. I. Nr.92 din 5 Mai 2011

Articolul 4

Planul de ordine şi siguranţă publică şi hotărârea consiliului local de aprobare a acestuia se înaintează, în copie, structurii Poliţiei Române competente teritorial, în vederea asigurării unui management integrat al misiunilor şi acţiunilor desfăşurate în scopul menţinerii ordinii şi siguranţei publice de către toate instituţiile cu atribuţii în domeniul de referinţă.

Articolul 5

(1) Planurile de ordine şi siguranţă publică sunt elaborate şi actualizate, după caz, anual până la data de 15 aprilie sau ori de câte ori survin modificări în evoluţia situaţiei operative sau cu privire la efectivele de poliţie locală participante la activităţile de menţinere a ordinii şi siguranţei publice.

(2) În cazul unităţilor administrativ-teritoriale în care se înfiinţează structuri de poliţie locală ulterior intrării în vigoare a prezentului ordin, planurile de ordine şi siguranţă publică se elaborează în termen de 30 de zile de la data adoptării hotărârii consiliului local privind înfiinţarea structurii de poliţie locală respective.

Anexa la Ordinul  M. A. I. Nr.92 din 5 Mai 2011

Capitolul II Dispozitivele de ordine şi siguranţă publică, misiunile şi zonele de responsabilitate

  1. Dispozitivele de ordine şi siguranţă publică şi zonele de responsabilitate Sunt evidenţiate următoarele aspecte: a) delimitarea sectoarelor de siguranţă publică, a zonelor de patrulare şi locurilor/perimetrelor unde acţionează efectivele poliţiei locale; b) amplasarea dispozitivelor pentru supravegherea şi controlul traficului rutier; c) dispunerea efectivelor aflate în paza obiectivelor.
  2. Misiunile specifice Sunt evidenţiate, în conformitate cu prevederile actelor normative de organizare şi funcţionare, misiunile specifice componentelor poliţiei locale, cu referire strictă la obiectul documentului, respectiv doar pentru misiunile de menţinere a ordinii şi siguranţei publice.
  3. Activităţi şi misiuni executate în comun Sunt evidenţiate activităţile şi misiunile ce sunt executate în comun cu: Poliţia Română, Jandarmeria Română, Poliţia de Frontieră Română, structuri ale Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă, Garda Financiară, serviciile de urgenţă voluntare sau private, formaţiuni de protecţie civilă de la autorităţile administraţiei publice, Agenţia Naţională Sanitară Veterinară şi pentru Protecţia Alimentelor, Garda Naţională de Mediu şi alte instituţii sau societăţi specializate de pază, care pot contribui la prevenirea infracţiunilor şi apărarea drepturilor şi a siguranţei cetăţeanului şi au la bază protocoale de cooperare încheiate în acest sens.

 Articolul 44 din L 155/2010

(1) În situația în care primarul/primarul general al municipiului București apreciază că sarcinile ce revin autorităților administrației publice locale pe linie de poliție locală nu sunt îndeplinite corespunzător sau are indicii/sesizări cu privire la încălcarea prevederilor legale de către polițiștii locali, poate solicita prefectului sprijinul serviciilor publice deconcentrate ale ministerelor, în vederea efectuării unui control de specialitate.

(2) Controlul asupra activității poliției locale se poate dispune și prin ordin al ministrului afacerilor interne, la inițiativa acestuia, sau, după caz, a prefectului, a directorului general al Direcției Generale de Poliție a Municipiului București ori a inspectorului-șef al inspectoratului de poliție județean, numai după încunoștințarea prealabilă a primarului/primarului general al municipiului București. (3) Orice control se rezumă strict la asigurarea respectării principiilor constituționale și a legalității specifice. Rezultatele controlului se transmit primarului/primarului general al municipiului București și se prezintă în proxima ședință a consiliului local/Consiliului General al Municipiului București.

Vom reveni cu alte contradictii, omisiuni si greseli din ROF care ii pot duce pe functionarii publici care il aplica in  – zona penalului.

ROF-ul Politiei Locale Ploiesti  va pica in instanta, la o eventuala contestare, fara dubii. (Cerasela N.).

„Purtarea, fără drept, de decorații, de uniforme sau de semne distinctive ale unui organ de stat, se pedepsește cu închisoare de la o lună la 3 luni sau cu amendă”.

Exclusiv

APIA, tremură sub ploaia de întrebări! Fermierii prahoveni, pe urmele hoților de la antigrindină: Cer date incendiare și miros a DNA mai rău ca iodura de argint!

Publicat

pe

De

De la tunurile antigrindină la tunurile cu subvenții: Prahova, epicentrul unui cutremur agricol cu replici penale!

După ce au trimis sistemul antigrindină la Remat (cel puțin, simbolic), fermierii detectivi din Prahova nu se opresc. Acum, au pus ochii pe APIA, instituția care știe tot despre subvenții, despăgubiri și calamități agricole, adică exact legătura dintre pagubele create de sistemul antigrindină și compensațiile plătite. Dar oare APIA va răspunde cu transparență sau va ascunde urmele rachetelor și ale milioanelor sifonate?

Rachete, minciuni și subvenții: Triunghiul Bermudelor al agriculturii românești, unde ploaia dispare și apar vile în Maldive!

După cum am documentat până la saturație (aici),  (aici), (aici), (aici),  (AICI), (aici),  (aici),  (aici),  (aici), (aici),  (aici),  (aici), (aici) e (aici),  (aici),   (aici)(aici),  (aici), (aici),  (aici),  (aici), (aici), (aici),   (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici),  (aici) , etc. și în tot internetul care mai are curajul să spună adevărul), sistemul antigrindină a fost o mafie transpartinică, protejată de politicieni corupți și de foști securiști cu pensii nesimțite.

Nu e vorba doar de curiozitate, ci de o sete nestăvilită de adevăr. Fermierii vor să știe câți bani au primit țăranii, ce suprafețe au fost calamitate (inclusiv cele „protejate” de rachete) și cum au fost gestionate despăgubirile. Vor să vadă dacă subvențiile au ajuns la cei care muncesc pământul sau au fost sifonate în buzunarele celor care au transformat seceta în afacere de stat, cu ajutorul rachetelor antigrindină.

APIA, scoate artileria grea… de date! Fermierii vor totul despre despăgubirile pentru grindină și secetă, din 2014 până în prezent!

Solicitarea trimisă de Asociația Producătorilor Agricoli de Cereale și Plante Tehnice Prahova (APACPT – PH) către APIA e un adevărat rechizitoriu contabil și meteorologic. Vor date pe 11 ani, defalcate pe fiecare cultură, localitate și beneficiar, cu accent pe despăgubirile pentru grindină și secetă. Vor să afle dacă sistemul antigrindină a protejat sau a distrus culturile și dacă despăgubirile au compensat pierderile sau au umplut buzunarele șmecherilor.

Fermierii, mai pricepuți decât Interpol la depistat tunuri: „Unde-s banii de despăgubiri? S-au dus în rachete sau în conturi secrete?”

În timp ce DNA se preface că anchetează marile tunuri ale țării, fermierii prahoveni demonstrează că pot fi mai eficienți decât orice procuror. Cu o cerere bine documentată și cu un ton ferm, au pus APIA în fața faptului împlinit: „Arată-ne datele sau te dăm de gol! Vrem să știm unde s-au dus banii de despăgubiri! S-au dus în rachete antigrindină inutile sau în conturi secrete din paradisuri fiscale?”.

APIA, Bălăcăneanca sună bine: Fermierii prahoveni sunt pregătiți să depună plângere penală! „Nu ne vom opri până nu aflăm cine a furat ploaia și banii noștri!”

Dacă APIA crede că poate ascunde adevărul sub preșul „confidențialității”, se înșală amarnic! Fermierii prahoveni sunt pregătiți să depună plângere penală dacă nu primesc informațiile la timp. Vor să afle dacă subvențiile au ajuns la cei care muncesc pământul sau au fost sifonate în buzunarele celor care au transformat seceta în afacere de stat, cu ajutorul rachetelor antigrindină.

„Barbu-Cianu” a deschis cutia Pandorei, fermierii continuă: Prahova, laboratorul unei revoluții agricole oneste!

Florin Barbu a avut curajul să oprească sistemul antigrindină, dar lupta nu s-a terminat aici. Fermierii prahoveni sunt hotărâți să meargă până la capăt și să scoată la iveală tot adevărul. Vor să transforme Prahova într-un model de transparență și bună guvernare, unde banii publici sunt cheltuiți cu cap, unde agricultura este sprijinită cu adevărat și unde nimeni nu mai îndrăznește să fure ploaia și viitorul țărănilor.

Concluzie: Se anunță un taifun de proporții! Fermierii, APIA, DNA și fantoma rachetelor antigrindină, într-o ecuație explozivă!

Se anunță vremuri tulburi pentru APIA și pentru toți cei care au profitat de pe urma agriculturii românești, folosindu-se de sistemul antigrindină ca de o vacă de muls. Fermierii prahoveni sunt hotărâți să nu se lase până când nu vor scoate tot adevărul la iveală. Vor să vadă dacă subvențiile au ajuns la cei care muncesc pământul sau au fost sifonate în buzunarele celor care au transformat seceta în afacere de stat, cu ajutorul rachetelor antigrindină. Iar fantoma rachetelor antigrindină va bântui mult timp de acum înainte, până când toți vinovații vor plăti. Vom reveni cu siguranță! (Cristina T.).

Citeste in continuare

Exclusiv

Sindicatul Diamantul pune sub semnul intrebării angajările de balerini la MAI

Publicat

pe

De

„De ce ne trebuie balerini la MAI?” – întrebarea care stârnește controverse

Sindicatul Diamantul își exprimă nedumerirea cu privire la angajările recente de balerini în cadrul Ministerului Afacerilor Interne (MAI), punând sub semnul întrebării utilitatea acestora în contextul specific al activităților desfășurate în minister.

O profesie onorabilă, dar fără relevanță în MAI?

Sindicatul recunoaște valoarea și onorabilitatea profesiei de balerin, precum și a altor ocupații artistice, precum cea de cântăreț de muzică populară, dar se întreabă care este rolul balerinilor în MAI și cum contribuie aceștia la îndeplinirea atribuțiilor ministerului.

Întrebări fără răspuns: Balet în pregătirea sportivă? Invitații la spectacole?

Sindicatul Diamantul lansează o serie de întrebări retorice, precum: „Facem balet în orele de pregătire sportivă?” sau „Au primit vreodată polițiștii de la o secție sau un post de poliție invitații la un spectacol de balet?”. Aceste întrebări subliniază lipsa de conexiune aparentă între profesia de balerin și activitățile desfășurate de polițiști și alți angajați ai MAI. (Cerasela N.).

Citeste in continuare

Exclusiv

Jilavawood: Minciuni, padocuri și proteste de carton – Clanul Teoroc joacă teatru ieftin pe scena Justiției!

Publicat

pe

De

Administrația Națională a Penitenciarelor (ANP) demască mascarada SNPP: Minciuni gogonate și manipulări grosolane în spatele unui protest de doi bani!

Haos în sistemul penitenciar – Un director general vs. caracatița corupției (aici), (aici), (aici),  (aici), (aici), (aici), (aici), (aici),  etc.

În republica bananieră a sistemului penitenciar românesc, clanurile corupției își joacă ultima carte: un protest la Ministerul Justiției, clădit pe minciuni sfruntate și manipulări demne de un scenariu de Jilavawood. Protagoniștii? Inconfundabilii lideri ai Sindicatului Național al Polițiștilor de Penitenciare (SNPP), în frunte cu familia Teoroc, maeștrii ai diversiunii și campionii ipocriziei.

ANP spulberă narativul apocaliptic al SNPP: Salarii sigure, investiții blocate doar în imaginația clanului Teoroc!

ANP-Comunicat-de-presa-cu-privire-la-revendicarile-organizatiilor-sindicale-21.10.2025

În timp ce Teoroc și acoliții săi vântură apocalipse financiare și dezastre iminente, ANP vine cu date concrete și demască mizeria din spatele discursului lor. Într-un comunicat acid, instituția spulberă toate minciunile SNPP, arătând cu cifre și argumente că:

  • Banii sunt la locul lor: Salariile polițiștilor de penitenciare sunt asigurate integral până la sfârșitul anului și nu există pericol de tăieri, nici măcar în 2026. Minciunile SNPP despre bugetul nesigur sunt demontate cu dovezi clare.
  • Sentințele judecătorești, o poveste tristă la nivel național, nu doar în penitenciare: Întârzierea plăților este o măsură generală, aplicată întregului sector bugetar, nu o decizie specifică a ANP. Teoroc și ai săi se fac că plouă și manipulează cu nerușinare angajații.
  • Majorarea de 50%, un miraj electoral: ANP nu a sistat plata majorării de 50% pentru orele suplimentare, iar plata se va efectua în ianuarie 2026. Minciunile SNPP sunt demontate cu o simplitate dezarmantă.
  • Orele suplimentare, nu-i bai, se plătesc la timp! Plata orelor suplimentare se efectuează conform legii, iar acuzațiile SNPP sunt nefondate.

De la padocul public la protestul sindical: Clanul Teoroc, disperat să-și conserve privilegiile și influența!

Dar de ce atâta zarvă? De ce atâtea minciuni? Răspunsul este simplu: clanul Teoroc se simte amenințat. Directorul general al ANP, Geo Bogdan Burcu, a îndrăznit să taie în carne vie, să curețe mizeria și să pună capăt domniei abuzurilor și a corupției. Iar clanul Teoroc, obișnuit să dicteze în sistemul penitenciar, nu se lasă ușor.

„Baroana WhatsApp” și marionetele sindicale: O telenovelă penitenciară cu câini, bani și ipocrizie!

Cristina Teoroc, fosta directoare de la Jilava, demisă pentru abuzuri și hărțuirea angajaților, continuă să tragă sforile din umbră, folosindu-se de soțul ei, Ștefan Teoroc, președintele SNPP, ca de o marionetă. Împreună, ei orchestrează proteste, răspândesc minciuni și încearcă să destabilizeze sistemul penitenciar, doar pentru a-și conserva privilegiile și influența.

Instituțiile statului, dorm în papuci sau intervin cu fermitate?

Întrebarea care se pune este dacă instituțiile statului vor continua să tolereze această mascaradă sau vor interveni cu fermitate pentru a pune capăt abuzurilor și ilegalităților din sistemul penitenciar. O expertiză psihiatrică pentru liderii SNPP, o anchetă administrativă privind folosirea patrimoniului instituției și o investigație financiară referitoare la presupusele colectări ilegale ar lămuri multe lucruri.

Până atunci, rămânem cu un sistem penitenciar zguduit de scandaluri, cu angajați terorizați și cu clanuri corupte care încearcă să-și conserve puterea cu orice preț. Dar speranța moare ultima, iar eforturile directorului general Burcu de a curăța sistemul ne dau încredere că, într-o zi, justiția va triumfa. Vom reveni cu noi dezvăluiri! (Cristina T.).

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România. Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național? Garantăm confidențialitatea! Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații - Secția Anticorupție

Știri calde

Exclusiv18 ore ago

APIA, tremură sub ploaia de întrebări! Fermierii prahoveni, pe urmele hoților de la antigrindină: Cer date incendiare și miros a DNA mai rău ca iodura de argint!

De la tunurile antigrindină la tunurile cu subvenții: Prahova, epicentrul unui cutremur agricol cu replici penale! După ce au trimis...

Exclusiv19 ore ago

Sindicatul Diamantul pune sub semnul intrebării angajările de balerini la MAI

„De ce ne trebuie balerini la MAI?” – întrebarea care stârnește controverse Sindicatul Diamantul își exprimă nedumerirea cu privire la...

Exclusivo zi ago

Jilavawood: Minciuni, padocuri și proteste de carton – Clanul Teoroc joacă teatru ieftin pe scena Justiției!

Administrația Națională a Penitenciarelor (ANP) demască mascarada SNPP: Minciuni gogonate și manipulări grosolane în spatele unui protest de doi bani!...

Exclusiv2 zile ago

Protest divizat în penitenciare: Acuzații de deturnare și manipulare în SNPP – Reacția polițiștilor de penitenciare

Un val de nemulțumire și dezaprobare se manifestă în rândul polițiștilor de penitenciare, în contextul protestului recent al Sindicatului Național...

Exclusiv2 zile ago

Burcu acuză: „SNPP transformă angajații în carne de tun pentru răzbunări personale! – Nu apără, ci exploatează!”

Jilava: Alcatrazul famigliei Teoroc se zguduie! Contra-atacul lui Burcu demască ipocrizia sindicatului și abuzurile „baroanei” – Unde câinii trăiesc ca...

Exclusiv3 zile ago

APIA, deschideți arhivele, că vă dăm pe toți la oile tunse! După ce au pus ANM la colț, fermierii 007 somează APIA să scoată cifrele jafurilor la lumină!

Alo, alo, APIA Prahova! Vă sună cunoscut? Nu? Poate vă treziți când vă vor suna fermierii la ușă, cu furcile...

Exclusiv3 zile ago

Spitalul fantomă de la Târgu Ocna: Salarii grase pentru nimeni, pacienți trimiși la plimbare!

Un spital penitenciar fără medici, dar cu directori bine plătiți? Un paradox revoltător în sistemul penitenciar românesc! Director medical fără...

Exclusiv3 zile ago

Psihologii „polițiști” din MAI, o excepție europeană coruptă

Sindicatul „Diamantul” trage un semnal de alarmă cu privire la statutul psihologilor din Ministerul Afacerilor Interne (MAI), afirmând că modelul...

Exclusiv4 zile ago

ÎCCJ clarifică drepturile funcționarilor publici în cazul sancțiunilor disciplinare: Cercetare prealabilă și audiere obligatorii chiar și pentru „mustrarea scrisă”

Decizia ÎCCJ, un semnal de alarmă împotriva abuzurilor: respectarea procedurilor, esențială Înalta Curte de Casație și Justiție (ÎCCJ) a stabilit,...

Administratie4 zile ago

Cultura și moda se îmbrățișează la Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week: Ministerul Culturii susține designul românesc

Un parteneriat strategic pentru promovarea identității și inovației Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week a fost scena unui parteneriat important între Ministerul...

Exclusiv5 zile ago

Penitenciarul Ploiești: Comisarul Matei – De la „apt-limitat” la „infrat-nelimitat”?

O radiografie necruțătoare a unui sistem putred, unde „cina cea de taină” a devenit o farsă publică. „Cina cea de...

Exclusiv5 zile ago

Pușcăria românească: Între reforme ‘pe hârtie’ și orgoliile umflate ale sefilor ANP – Va exploda sistemul?

În sistemul penitenciar românesc, realitatea pare desprinsă dintr-un film prost: promisiuni de reforme, tăieri de bugete și șefi cu orgolii...

Exclusiv6 zile ago

Ploaia cu iodură de argint: Fermierii prahoveni cer ANM să explice ‘minunea’ care a secat județul! Sistemul antigrindină în corzi!

Ploaia e de vină, nu rachetele! Sau cum fermierii prahoveni au pus ANM la colț cu o cerere de date...

Exclusiv6 zile ago

FSANP avertizează: Absorbția Penitenciarului Brăila de către Galați, un experiment devastator pentru siguranța și bugetul ANP

Federația Sindicatelor din Administrația Națională a Penitenciarelor (FSANP) critică vehement decizia Administrației Naționale a Penitenciarelor (ANP) de a absorbi Penitenciarul...

Exclusiv6 zile ago

Dezvăluiri incendiare: Aceleași strategii in procese celebre, folosite acum in cazurile Canarau și Josanu

Emil Pascut de la Sindicatul Diamantul atrage atenția asupra unor tactici de eschivare observate în procesele Canarau și Josanu, care...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Criptomonede Taxi Heathrow London

Top Articole Incisiv