Actualitate
Nissa rămâne în continuare un brand românesc de excepție în materie de rochii

Brandul Nissa a fost lansat în 1993, iar de atunci a continuat să crească constant. Este o afacere de familie, fondatoare fiind Denisa Radian. Aceasta a avut o pasiune încă din copilărie pentru tot ce înseamnă modă. Denisa și-a început cariera ca model, a studiat domeniul, iar ulteior, împreună cu mama și sora s-a au realizat brand-ul Nissa.
Firma Nissa este cunoscută în special pentru rochii de seară, dar creează și ținute de zi. Nissa își descrie clienta ca fiind femeia rafinată, delicată, puternică și cu stil, admirată și mereu observată. Ei pun accent pe materiale de calitate, siluete clasice, modele contemporane ready-to-wear, speciale pentru femeia modernă, fashion forward.
Volumele de producție sunt mari, iar prețurile sunt relativ mici pentru calitatea pe care îmbrăcămintea o oferă. De aceea, acest brand reprezintă în România un competitor de seamă pentru giganții din retail, precum Zara, H&M, Stradivarius sau Bershka. Brandurile românești își fac loc în garderoba românilor din ce în ce mai mult, iar Nissa continuă să realizeze rochii cu totul speciale și unice, ca design.
Denisa Radian vorbește despre Nissa ca fiind un brand adresat clientelor mai atente la detalii, la confort și la raportul calitate-preț. Spune că clienta Nissa are în medie cam 35 de ani și venituri peste medie.
Nissa are un număr de 15 magazine în România, multe fiind situate în mall-uri, dar și în Statele Unite ale Americii, Irlanda, Anglia, Polonia, Rusia și Orientul Mijlociu. Primele încercări pe piața din străinătate au avut loc cam în 2010, iar aceste magazine externe contribuie la o parte destul de mare a cifrei de afaceri a companiei.
În timpul pandemiei, și brandul Nissa a suferit pierderi, însă, în 2020 a fost unul din magazinele care au susținut închiderea mall-urilor în perioada pandemiei. Brandul a susținut și amânarea taxelor și impozitelor atât pentru retail dar și pentru HORECA. Mesajul a fost semnat de către Sachin Arora – Peeraj Group, Pentru Chiriac al brandului Îl Passo, Adrian Boană al brandului London Tailors, Șerban Radu al brandului Cărturești, Radu Tănase al brandului Calif, Eugeni Paturan al brandului Bata, Adrian Câzu al brandului Benvenuti și Laurențiu Ilie al brandului Kitchen Shop.
Nissa a lansat în ultimele săptămâni rochii și diverse piese vestimentare pentru sezonul de primăvara-vară ce va urma. Piesele sunt în continuare bazate pe croiuri clasice, printuri colorate, dar și piese mai îndrăznețe cu dantelă, latex, paiete sau decolteuri mai ample. Pare că Nissa încearcă să se adreseze și clientelor mai tinere prin aceste piese mult mai moderne, dar rămâne în continuare și un brand to-go pentru femeia elegantă, puternică și cu bun-gust.
Susținerea brandurilor românești, în special în această perioadă, este foarte importantă, chiar și din punct de vedere al economiei locale. Nissa a reușit să se dezvolte foarte mult, aducând popularitate țării. Aceste rochii pe care brandul le realizează sunt cu adevărat unicate și sunt investiții pe care nu le vei regreta pentru că aceste croiuri sunt atemporale.
Actualitate
Armata SUA intensifică producția de piese 3D, depășind restricțiile de proprietate intelectuală

Lipsa drepturilor de proprietate intelectuală asupra multor componente ale echipamentelor militare împiedică armata să le reproducă rapid și eficient prin imprimare 3D. Astfel, armata intenționează să producă singură mai multe piese.
Armata SUA întâmpină dificultăți în reproducerea și imprimarea 3D a pieselor necesare pentru arme și platforme, deoarece nu deține proprietatea intelectuală a acestora. Din acest motiv, armata ar putea începe să fabrice mai multe piese prin imprimare 3D, fără a utiliza proprietatea intelectuală a furnizorilor, a declarat șeful interimar al Comandamentului de Materiale al Armatei, pentru Breaking Defense.
Lipsa proprietății intelectuale, o problemă costisitoare și timidă
Generalul-locotenent Christopher Mohan, comandantul adjunct și comandantul interimar al AMC, a declarat că industria nu ar trebui să fie surprinsă dacă armata va începe să producă mai multe piese prin imprimare 3D, fără a utiliza proprietatea intelectuală a furnizorilor. Scopul este de a repune în funcțiune tancurile, elicopterele și alte platforme mai rapid. El a recunoscut că acest lucru face industria „îngrijorată și obosită”, dar a adăugat că a fost transparent cu furnizorii cu privire la dificultățile armatei.
„Nu mai putem aștepta”
„Am fost foarte deschiși cu ei și i-am spus ieri unuia dintre partenerii noștri din industrie, nu fiți surprinși dacă veți vedea că facem lucruri pentru că nu putem aștepta. Nu putem aștepta”, a declarat Mohan într-un interviu acordat la conferința anuală AUSA de săptămâna trecută.
„Recunosc că proprietatea lor intelectuală este proprietatea lor intelectuală”, a spus Mohan despre furnizori. „Ne este rușine că nu am cumpărat-o de la început, ceea ce este o prostie, o misiune prostească.”
Exemplu concret: O valvă de anvelopă
Ca exemplu, Mohan a spus că, în urmă cu câteva luni, unul dintre vehiculele armatei nu funcționa din cauza unei probleme provenite de la o mică valvă din anvelopă, așa că a cerut furnizorului principal datele tehnice pentru a face inginerie inversă asupra valvei. Cu toate acestea, furnizorul nu deținea datele tehnice, deoarece aparțineau celui care a fabricat valva cu aproximativ două sau trei niveluri sub principal, așa că a durat și mai mult pentru a repara piesa.
„Nu putem trăi așa, nu-i așa? Așa că, din nou, am spus să nu fiți surprinși dacă începem să facem lucruri”, a spus Mohan, adăugând: „trebuie să existe un fel de model care să spună: ‘Hei, putem cumpăra drepturile doar pentru piesa pe care trebuie să o imprimăm. Nu trebuie să cumpărăm întregul sistem de vehicule sau orice altceva.”
Progrese în imprimarea 3D la scară largă
Deși lipsa deținere a proprietății intelectuale a furnizorilor rămâne o problemă pentru armată, Mohan a spus că armata a făcut progrese în utilizarea fabricației aditive la scară largă. Ca parte a unuia dintre „sprinturile” de imprimare 3D ale armatei, serviciul este pe cale să creeze 60 de piese în 60 de zile, deși Mohan nu a precizat pentru ce vor fi piesele. De obicei, ar dura săptămâni pentru a face o singură piesă.
În plus, serviciul a creat un depozit digital care are piese „simpliste” care sunt ușor de imprimat pentru soldații de pe câmpul de luptă, cum ar fi grile de ventilator, mânere de uși și multe altele.
„Este un magazin containerizat. [Soldații] au putut să treacă prin rețelele tactice până la capăt, să se conecteze la depozitul digital, să descarce piesa și să o imprime pe teren, așa că știm că funcționează”, a spus Mohan. „Nu este atât de ușor pe cât ne-am dorit, dar știm că avem capacitatea de a face asta.”
Economii substanțiale și piese mai rezistente
Secretarul armatei, Dan Driscoll, a făcut ecou sentimentelor lui Mohan, arătând unei mulțimi de la AUSA o aripioară pentru rezervorul de combustibil extern al unui Black Hawk pe care serviciul a creat-o fără proprietatea intelectuală a companiei.
„Acest lucru poate suna banal, dar simpla posibilitate de a ne face sau repara propriile piese poate economisi milioane de dolari și poate salva vieți”, a spus Driscoll în timpul discursului său de deschidere la AUSA săptămâna trecută.
„Sunt construite ieftin, așa că se strică des. Furnizorul percepe peste 14.000 de dolari pentru o înlocuire. Echipa noastră o poate face mai bine. Au scanat-o 3D, au făcut inginerie inversă, au imprimat prototipuri și au efectuat validarea structurală în doar 43 de zile”, a adăugat el, ținând piesa în mână.
El a spus că armata a reușit să fabrice piesa cu puțin peste 3.000 de dolari, adăugând că piesa fabricată de armată era „cu 300% mai puternică și cu 78% mai ieftină”.
Autorizarea soldaților de a repara pe câmpul de luptă
În plus, în septembrie, Driscoll a dat soldaților autoritatea de a repara ceea ce trebuie reparat pe câmpul de luptă, în cadrul anumitor linii directoare create de armată.
De exemplu, dacă există un risc mic de a repara ceva, soldații nu trebuie să treacă printr-un proces birocratic mai înalt pentru a obține aprobarea, dar dacă există un risc „mediu” sau „mare”, soldații vor trebui să treacă printr-un proces de aprobare lung. Acest nou sistem este benefic, a spus Mohan, deoarece anterior exista o abordare „unică pentru toți” pentru a obține aprobarea de a repara ceva pe teren, astfel încât soldații nu puteau repara nimic, chiar dacă era „risc scăzut”.
„Sunt în armată de mult timp. Nu am văzut niciodată pe nimeni să aibă probleme pentru că a reparat ceva, nu-i așa? a spus Mohan. „Trebuie să schimbăm modul în care gândim.”
Actualitate
Baza Aeriană din SUA devine poligon de antrenament pentru Qatar: Un semnal geopolitic puternic
Actualitate
Germania și Japonia se aliază pentru rachete de croazieră cu rază extinsă
-
Exclusivacum 2 zile
Burcu acuză: „SNPP transformă angajații în carne de tun pentru răzbunări personale! – Nu apără, ci exploatează!”
-
Exclusivacum 4 zile
Penitenciarul Ploiești: Comisarul Matei – De la „apt-limitat” la „infrat-nelimitat”?
-
Ancheteacum 2 zile
ANP liniștește spiritele: Salariile polițiștilor de penitenciare nu sunt în pericol, restructurările nu implică disponibilizări
-
Administratieacum 2 zile
Penitenciarul de Femei Ploiești – Târgșorul Nou: O abordare proactivă pentru reintegrarea socială, cu beneficii concrete pentru angajatorii din Prahova
-
Exclusivacum 5 zile
Pușcăria românească: Între reforme ‘pe hârtie’ și orgoliile umflate ale sefilor ANP – Va exploda sistemul?
-
Exclusivacum o zi
Protest divizat în penitenciare: Acuzații de deturnare și manipulare în SNPP – Reacția polițiștilor de penitenciare
-
Exclusivacum 19 ore
Jilavawood: Minciuni, padocuri și proteste de carton – Clanul Teoroc joacă teatru ieftin pe scena Justiției!
-
Exclusivacum 2 zile
Spitalul fantomă de la Târgu Ocna: Salarii grase pentru nimeni, pacienți trimiși la plimbare!