Featured
Integrarea schimbărilor climatice în pregătirea militară: Provocări și soluții
După ce China a devenit centrul atenției în strategia de apărare americană în strategiile naționale de apărare din 2018 și 2022, Pentagonul s-a concentrat pe pregătirea forțelor sale, împărțind provocarea „China” în componente mai mici și mai gestionabile.
Educația militară profesională (PME) a stabilit rezultatele învățării pentru școlile intermediare și superioare, în timp ce serviciile au creat cursuri separate și au asigurat că regimurile de antrenament iau în considerare tacticile chineze. Deși nu a fost ușor de realizat, raționamentul din spatele efortului a fost clar: o abordare “unică pentru toți” în fața amenințărilor complexe oferă o pregătire insuficientă. Când Pentagonul a afirmat că armata trebuie să fie capabilă să contracareze China, s-a înțeles că misiunile, funcțiile și rolurile individuale ale membrilor serviciului vor ghida ceea ce aceștia trebuie să știe și să facă pentru a-și îndeplini misiunea.
Aceste lecții acum trebuie aplicate pentru a construi înțelegerea militară a unei alte amenințări existențiale: schimbările climatice.
O amenințare atât de systemică poate părea prea dificil de descompus, dar, la fel ca în cazul competiției cu China, există modalități clare de a aborda problema — în ciuda afirmațiilor total eronate din unele cercuri că schimbările climatice distrag atenția de la misiunea militară „reală” și sar în sus pe priorități mai importante. Prin menținerea unui accent pe ceea ce este necesar pentru a îndeplini misiunea, este posibil să se împuternicească forțele noastre să abordeze mai multe amenințări simultan.
Am condus Biroul de Educație și Instrucție al Pentagonului timp de trei ani, perioadă în care am aprofundat cunoștințele esențiale pentru misiune atât despre China, cât și despre schimbările climatice simultan. Una nu a venit în defavoarea celeilalte — dimpotrivă, înțelegerea realităților climatice a îmbunătățit capacitatea de a planifica pentru un scenariu legat de China. Abordarea nu avea ca scop să inunde angajații cu informații despre schimbările climatice în detrimentul altor subiecte. Mai degrabă, era vorba despre a răspunde celor cinci W-uri: Cine trebuie să știe ce informații când pentru a face ce muncă și de ce.
Deși misiunea militară este imensă și complexă, aceasta este extrem de restrânsă: Să protejeze interesele și securitatea națională a SUA prin amenințarea sau utilizarea unei forțe letale copleșitoare împotriva oricărui inamic, oriunde, oricând. Fiecare rol și carieră în armată contribuie în cele din urmă la această misiune. Așadar, întrebarea naturală care decurge este: Cum complică schimbările climatice acea muncă specifică și acea carieră specifică? Răspunsurile la această întrebare sunt cele care trebuie să fie predate.
De exemplu, pentru a se pregăti eficient pentru agresiunea posibilă din partea Chinei, un ofițer de război de suprafață trebuie să înțeleagă ordinea de bătălie a marinei chineze și cum funcționează un distrugător de clasă Luyang III. De asemenea, ea trebuie să înțeleagă ce poate afecta precizia sonarului navei sale. Salinitatea oceanului este o cauză, iar nivelurile de sare se schimbă la nivel global pe măsură ce clima se încălzește. Știind cum să țină cont de aceasta o face mai eficientă în munca sa.
Sau, pentru a lua un exemplu actual, comandantul bazei aeriene Tyndall trebuie să înțeleagă impactul sezonului ororilor de uragane din ce în ce mai intense asupra bazei sale, astfel încât să poată lua decizii informate climatic atunci când se pregătește și reconstruiește.
Dacă se așteaptă să floteze forțe în avans pentru un conflict cu China, el trebuie să înțeleagă dacă baza sa va fi inutilizabilă pentru perioade de timp în fiecare toamnă și să planifice în consecință.
Integrarea schimbărilor climatice în pregătirile generale, păstrând accentul pe cunoștințele esențiale necesare pentru a îndeplini misiunea, este o chestiune de amploare. Desigur, poate fi complicat. La fel ca războiul modern. Dar poate și trebuie să fie realizat. Iată cinci propuneri despre cum să se facă aceasta cu succes.
- Transformați acțiunea, nu cunoștințele, în scopul oricărei diseminări de informații despre schimbările climatice. Educația și formarea militară pregătesc pe cei care poartă uniforma pentru a face ceva, nu este un regim de ridicare a conștiinței. Membrii serviciului din întreaga forță comună se confruntă astăzi cu provocări operationale agravate — sau în unele cazuri create — de schimbările climatice, de la portavionurile cu propulsie nucleară care nu pot să-și răcească echipamentele și reactoarele cu apă de mare caldă, la soldați care se îmbolnăvesc și mor din cauza căldurii, până la lupta împotriva incendiilor de pădure în loc de adversari umani.
- Personalizați acele informații cu înțelepciune: Dispensați cu percepția greșită că toți cei în uniformă au nevoie de o înțelegere profundă a motivelor pentru care clima se schimbă. În afară de unități precum 14th Weather Squadron, care sunt climatologi și oceanografi instruiți, cunoașterea detaliată a schimbării antropogene nu este o cunoaștere esențială pentru misiune.
- Rezistați tentației de a „seta și uita” în educația militară profesională (PME). Utilizați PME și subsecțiunea sa, PME comun, pentru ceea ce sunt cele mai bine adaptate: un constructor de fundație pentru noii ofițeri și un chiropractician cognitiv pe măsură ce aceștia avansează în ranguri. Dacă PME nu este actualizată constant, membrii serviciului vor rămâne nepregătiți pentru provocările dinamicii climatice.
- Sprijiniți creșterea și accesul la locuri care oferă răspunsuri pentru probleme dinamice și fluide, precum Portalul de Reziliență Climatologică al DoD. Un astfel de site web ajută la sortarea funcției pentru ceea ce un climat militar vast și complex trebuie să știe pentru a-și îndeplini misiunea într-un mod conștient de climat.
- Asigurați-vă că locurile create pentru a oferi pregătire specifică pentru locuri de muncă includ realism climatic. Un șofer de tanc care încearcă să navigheze pe un pod distrus cu un Abrams de 68 de tone ar trebui să poată să se bazeze pe pregătirea pe care a primit-o.
Armata americană nu este doar cea mai mare forță de luptă pe care lumea a văzut-o vreodată, ci și o organizație de gestionare a riscurilor de clasă mondială. Integrarea informațiilor despre climă în modul în care își desfășoară activitatea nu le face decât să devină mai buni în ceea ce fac.
Conducerea serviciului și a DoD ar trebui să ofere educație și formare practică, informată climatic, care îi ajută să știe ce să facă. Apoi, ei pot rezolva orice problemă.
Exclusiv
Afaceri intunecate. Un studiu de caz în Securitatea Națională: legături infracționale în Sistemul Național Antigrindină
O investigație în contextul anchetelor jurnalistice: Sistemul Național Antigrindină și impactul asupra Siguranței Naționale a României
Provocările post-electorale: Ce trebuie să facă noul Guvern – Urgența soluționării crizelor naționale (aici), (aici), (aici), etc.
Ziarul Incisiv de Prahova a demarat în exclusivitate o investigație complexă privind consecințele tragice ale funcționării ilegale a Sistemului Național Antigrindină și de Creștere a Precipitațiilor, concomitent cu o analiză asupra activităților coordonate de Popescu Cristian, director la Electromecanica Ploiești, care subminează securitatea națională a României.
Cererea de despăgubiri și impactul asupra agriculturii
Pe fondul acestor investigații, Asociația Producătorilor Agricoli de Cereale și Plante Tehnice Prahova a solicitat despăgubiri de la Statul Român pentru pierderile suferite din cauza secetei, pierderi care au fost generate de intervențiile derulate prin sistemul antigrindină, suspectate de ilegalitate. Aceste demersuri sunt absolut legale și subliniază impactul major al sistemului asupra agriculturii românești, atât din punct de vedere economic, cât și al siguranței alimentare.
Activitățile infracționale ale lui Popescu Cristian
Coordonarea lui Popescu Cristian în cadrul Electromecanica Ploiești a fost identificată ca parte a unui clan infracțional, acțiunile sale având potențial de a provoca prejudicii semnificative atât securității naționale, cât și integrității financiare a Statului. Conducerea sa de către interese de grup de crimă organizată subminează nu doar încrederea în instituțiile statului, dar și credibilitatea Sistemului Național Antigrindină, care, în mod ironic, ar fi trebui să protejeze economia și populația de fenomene meteorologice extreme.
Eficiența Sistemului și riscurile asociate
Eficiența sistemului a fost constant contestată, având în vedere că intervențiile nu au reușit să combată căderile de grindină și, în plus, au generat scăderi dramatice ale precipitațiilor în zonele adiacente. Aceasta a generat nu doar o pierdere semnificativă a producției agricole, ci și un risc major din punct de vedere al sănătății populației, prin facilitarea introducerii pe piață a produselor agricole de import care nu respectă normele sanitare.
Incidentul de la Lăpoșel: O atenționare serioasă
Incidentul de la Lăpoșel, în care patru copii au decedat din cauza unei viituri neașteptate, a evidențiat suspiciunile legate de operațiile de combatere a grindinei în acea zonă. Aceste evenimente dramatice au condus la o cerere necesară de revizuire a reglementărilor și a funcționării sistemului, în special în contextul lipsei de transparență și de responsabilitate în gestionarea intervențiilor atmosferice.
Atingerea intereselor de grup și implicațiile asupra Securității Naționale
În contextul activităților clandestine coordonate de Popescu Cristian, directorul Electromecanica Ploiești, se conturează o rețea criminală organizată, având scopul de a sifona bani publici și de a afecta securitatea națională, precum și siguranța alimentară a României. Aceste acțiuni sunt orchestrate de un grup care are legături directe cu clanul infracțional condus de Emanuel Ioana, director în cadrul ROMARM.
Acuze neîntemeiate și propaganda subterană
Grupul coordonat de Popescu și Emanuel Ioana a lansat, și continuă să lanseze, în mediile relaționale strategice, acțiuni speciale exprimate prin acuzații nefondate. Aceste acuzații sunt incluse în adrese bine ticluite în cadrul unor ”partide de vânătoare”, formulate și comunicate dirijat către instituții esențiale ale statului, cum ar fi Administrația Prezidențială, Guvernul României, Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale, Parlamentul României și Avocatul Poporului, în perioada mai – decembrie 2024. Scopul acestor acțiuni este de a boicota, denigra, bloca, submina și sabota demersurile legale întreprinse de Asociația Producătorilor Agricoli de Cereale și Plante Tehnice Prahova.
Controlul Guvernamental și investigarea infracțiunilor
Recent, unul dintre liderii acestui grup infracțional, manevrat de Emanuel Ioana, alături de un spectru întreg de directori din cadrul ROMARM, se află sub incidența unor acțiuni de control ale guvernului. Aceste verificări se concentrează pe aspecte de interes care vizează erodarea unor obiective naționale, generând suspiciuni de posibile infracțiuni grave la adresa securității naționale a României.
Rolul crucial al lui Popescu Cristian în tabloul infracțional
În cadrul unui tablou infracțional complex și bine structurat, Popescu Cristian, directorul Electromecanica Ploiești din cadrul Companiei Naționale ROMARM, îndeplinește un rol esențial. El dirijează întregul lanț de operațiuni speciale de aprovizionare, achiziții și proceduri tehnice, deținând și exercitând un monopol asupra acestor activități.
Abuzul de autoritate și achiziții preferențiale
Acțiunile lui Popescu se desfășoară fără restricții, el „cumpărând” componente de la furnizorii preferați, aplicând strategii de achiziții preferențiale la prețuri adesea mai mari decât cele practicate de piețele locale și internaționale. Colaborarea sa cu cetățeni români și străini, în interes personal, evidențiază utilizarea funcției sale într-un mod privat și foarte avantajos pentru sine și grupul său.
Relațiile secrete și protecția oferită
În plus, Popescu Cristian se laudă, în fața colegilor și subalternilor, cu legăturile sale speciale cu membri din conducerea SRI, având o asa zisa legătură operativă gestionată prin intermediul unui ofițer din Ploiești. Aceste relații îi oferă un sistem complex de protecție, permițându-i să navigheze fără opreliști în cadrul activităților sale ilegale, asigurându-se astfel impunitatea.
Strategiile infracționale ale lui Popescu Cristian
În cadrul acestui puzzle infracțional, Popescu Cristian a confirmat că a reușit să-l surclaseze pe actualul ministru al economiei, beneficiind de suportul lui Emanuel Ioana și a altor relații cu care participă la partide de vânătoare. Aceste legături includ cadre de informații care ar fi în siajul unei alte formațiuni politice concurente.
Acțiuni subversive pentru eliminarea politică
Prin acțiuni subversive, Popescu ar fi generat dosare prefabricate care să conducă la includerea ministrului pe listele de candidați pentru Senatul României, ocupând o poziție secundară, sub un „candidat” susținut din partea Bucureștiului. Astfel, ministrul ar fi pierdut posibilitatea de a redeveni senator, în urma desfășurării acestui joc operativ complex, care presupune un atentat la securitatea naționala.
Consecințele participării la aceste manifestații infracționale
Conform afirmațiilor lui Popescu Cristian, participarea sa, ghidată de relațiile menționate, l-a exclus definitiv pe ministrul prahovean al economiei din viața politică. În plus, se sugerează că acest lucru ar deschide calea reintroducerii în guvern a fostului ministru al agriculturii, Adrian-Ionuț Chesnoiu, care ar putea beneficia de pe urma acestei exclusivități politice. De asemenea, acest lucru ar putea să-l salveze de ancheta penală deschisă împotriva sa, care ar putea include și alți lideri din județul Olt.
Necesitatea de investigare și responsabilitate
Aceste manevre politice și infracționale subliniază necesitatea urgentării unor investigații serioase și comprehensive, care să asigure responsabilitatea celor implicați și să protejeze integritatea instituțiilor statului român.
Consecințele activităților lui Popescu Cristian asupra Statului Român
Filiera lui Popescu Cristian a reușit să genereze multiple prejudicii și comportamente ilegale, având un impact negativ asupra autorităților și instituțiilor statului român.
Prejudicii de imagine și distrugerea conceptului stiințific
- A adus un prejudiciu de imagine semnificativ unei autorități publice centrale subordonate Guvernului României.
- A destructurat și desființat conceptul științific privind tehnologia utilizată în combaterea căderilor de grindină, concept înregistrat la OSIM de o instituție a statului român.
- A provocat, pe lângă prejudiciul de imagine, o pierdere financiară considerabilă pentru statul român.
Introducerea furnizorilor străini și monopolul pe piață
- A facilitat introducerea pe piața românească a unor furnizori străini de tehnică pentru combaterea căderilor de grindină, cu scopul de a continua sifonarea bugetului de stat.
- A constituit un grup de interese format din companii străine, care, prin racolarea unor persoane fizice din conducerea companiei Electromecanica SA Ploiești, urmăresc să creeze condiții organizatorice, juridice și legislative favorabile pentru realizarea unui monopol asupra acestei activități, afectând astfel interesele Statului Român.
Subminarea autorității statului și impactul asupra Siguranței Alimentare
Această activitate subminează autoritatea statului român, permițând exploatarea operațională ilegală a Sistemului Național Antigrindină și de Creștere a Precipitațiilor. Acest sistem, inițial conceput pentru protejarea economiei și populației de fenomenele meteorologice extreme, nu a beneficiat de studii de impact corespunzătoare, ceea ce a condus la:
a. Pierderi semnificative de producție agricolă (plantații viticole, plantații pomicole, sere și solarii, culturi mari), periclitând siguranța alimentară a populației.
b. Eventuale plati de către bugetul de stat a unor sume extrem de mari pentru despăgubirile acordate culturilor calamitate.
Risc major pentru siguranța alimentară
Acest context favorizează introducerea pe piața agro-alimentară a produselor agricole de import, în special din Ucraina, care nu respectă normele europene privind calitatea. Astfel, populația României este expusă unui risc major din punct de vedere al sănătății și securității alimentare, creând premisele unei dependențe sustenabile în ceea ce privește hrana românilor.
Necesitatea investigațiilor și corectitudinii legale
În lumina aspectelor sesizate în această anchetă jurnalistică, se concluzionează că demersurile întreprinse de Popescu Cristian, director Electromecanica Ploiești din cadrul Companiei Naționale ROMARM S.A., constituie un atentat la securitatea națională. Organele abilitate sunt îndreptățite să întreprindă cercetări conform legislației în vigoare pentru a restabili legalitatea și protecția intereselor statului român.
Necesitatea de monitorizare și responsabilizare
Este esențial ca autoritățile competente să monitorizeze aceste activități și să ia măsuri de responsabilizare pentru a preveni continuarea abuzurilor de acest tip în instituțiile statului. Integritatea și transparența în funcționarea companiilor de stat trebuie să fie priorități pentru a asigura un mediu desfășurător corect și legal.
Necesitatea opririi activităților ilegale
Într-o societate democratică, astfel de abuzuri trebuie investigate prompt, iar responsabilitățile trebuie asumate ferm pentru a proteja integritatea instituțiilor statului și siguranța cetățenilor. Acțiunile coordonate de acest grup în afaceri publice nu pot rămâne nesancționate, având în vedere implicațiile serioase asupra securității naționale și economiei României.
Necesitatea unei revizuiri urgente
Autoritățile competente trebuie să revizuiască urgent legislația și să asigure o stratificare adecvată a responsabilităților, în fața acestor acuze grave, pentru a întări securitatea națională și a proteja interesele cetățenilor din România. Vom reveni. (Cristina T.).
Exclusiv
S.R.I.: Geniul nevăzut al Securității Naționale
PATRIA A PRIORI! Mereu înaintea tuturor: Un omagiu pentru Serviciul Român de Informații
Importanța S.R.I. în contextul național
În contextul actual, când și cei mai înverșunați susținători ai unui prezidențiabil eșuat au conștiențizat importanța Serviciului Român de Informații în devoalarea unor situații care au pus în pericol siguranța națională, se impune a lăuda activitatea acestui serviciu.
Activitățile confidențiale ale S.R.I.
Desigur că, preponderent, activitățile desfășurate de S.R.I. au un caracter confidențial, datele și informațiile fiind culese, verificate și ulterior valorificate prin punerea acestora la dispoziția beneficiarilor legali, activitatea „nevăzută” a serviciului fiind desfășurată de cadrele prevăzute la art.28 din Legea nr.14/1992 privind organizarea și funcționarea Serviciului Român de Informații.
Desigur că cei cu probleme de legalitate, chiar crezute ca fiind necunoscute sau puțin cunoscute, simt fiorul rece al suflatului în ceafă !!!
Culegerea de informații este cea mai importantă ramură a unui serviciu de informații, însăși titulatura acestuia făcând trimitere la principala activitate a acestuia.
Decizia Curții Constituționale
Pentru că zilele trecute Curtea Constituțională a României a luat o decizie istorică menită să asigure parcursul democratic al României, prin recunoașterea apartenenței la valorile nord-atlantice și europene, trebuie precizat că importanța informațiilor transmise de S.R.I. au contat în mod decisiv întrucât acestea au fost dublate de o documentare meticuloasă. Discuțiile publice sunt doar discuții, activitatea de documentare este activitate, necunoscută tuturor.
Notele desecretizate și transparența
Bineînțeles că „Notele” desecretizate de S.R.I. la propunerea C.S.A.T. nu conțin decât o parte a analizei informațiilor prezentate de către serviciu, cunoscătorii putând observa că acestea sunt o sinteză, sintetizarea informațiilor fiind necesară pentru înțelegerea acestora de către beneficiari.
Denumirea, conținutul descriptiv al notelor și culoarea folosită pentru evidențierea unor elemente importante sunt diferite de cele ale „notei” transmise de S.I.E. care nu este așezată nici măcar în pagină, aspecte care ar putea fi sesizate de cei care au fost învățați să acorde atenție detaliilor.
Nu credeți în coincidențe !!! Nimic nu este întâmplător !!!
Avansarea în grad a unui lider S.R.I.
UN ASPECT IMPORTANT, NECUNOSCUT OPINIEI PUBLICE, DAR CARE MERITĂ A FI CUNOSCUT, ESTE FAPTUL CĂ, ÎNCEPÂND CU DATA DE 01.12.2024, COMANDANTUL DIRECȚIEI REGIONALE DE INFORMAȚII MUNTENIA, CU SEDIUL ÎN MUNICIPIUL PLOIEȘTI, AL CĂRUI NUME NU ÎL VOM EXPUNE PUBLIC, A FOST AVANSAT LA GRADUL DE GENERAL DE BRIGADĂ, ACEASTĂ AVANSARE REPREZENTÂND RECUNOAȘTEREA CALITĂȚILOR PROFESIONALE DAR ȘI UMANE DE CARE DĂ DOVADĂ.
Mesaj de congratulare și încurajare
Meritele îi aparțin exclusiv, avansarea fiind încununarea întregii activități desfășurate în cadrul S.R.I., acordarea unui asemenea grad militar presupunând o evaluare complexă, cu atât mai mult cu cât, anul acesta Domnul Președinte Klaus Iohannis nu a fost prea darnic cu avansările din cadrul S.R.I., acestea fiind limitate la mai putin decât degetele unei mâini.
De aceea, felicitări și putere de muncă în continuare!
Evoluția Direcției Regionale de Informații Muntenia sub conducerea noului general de brigadă
Schimbări semnificative în raportarea informațiilor
Este demn de remarcat faptul că informațiile transmise de către Direcția Regională de Informații Muntenia, sub conducerea recent numitului general de brigadă, au demonstrat o acuratețe și precizie fantastică. Aceste îmbunătățiri semnificative în activitate sunt evidente față de perioada anterioară, când vechiul comandant, obligat să se pensioneze, a fost implicat în controverse grave.
Implicarea în afaceri ilegale
Vechea conducere a Direcției s-a confruntat cu probleme serioase, fiind acuzată de conexiuni cu afaceri ilegale, inclusiv implicarea în mafia gunoaielor. Această situație a afectat credibilitatea și eficiența serviciului de informații, generând preocupări majore în rândul opiniei publice și al autorităților (Colonelul/asa zis General SRI Ciobanu Danut, actual director la UWS (fosta Rosal) si fostul comandant – colonelul/asa zis General SRI Croitoru Claudiu angajat UWS si consilierul fostului șofer al lui Silviu Prigoana , Bogdan Niculescu- (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), etc).
Perspectivele viitoare
Sub noua conducere, se așteaptă ca Direcția Regională de Informații Muntenia să continue să producă informații corecte și relevante, consolidând astfel încrederea instituțiilor și a societății în misiunea lor de protejare a securității naționale. Această schimbare invită la o evaluare atentă a modului în care sunt gestionate informațiile și a responsabilității în cadrul serviciilor de informații.
(Cristina T.).
Featured
Devalizarea Unifarm: Un scandal al falimentului și datoriilor
Contextul scandalului
Articolul semnat de jurnalista Claudia Marcu în Cotidianul Național evidențiază jaful organizat din perioada stării de urgență la Unifarm, companie de stat, în colaborare cu Ministerul Sănătății. În urma acestui scandal, Unifarm a ajuns aproape de faliment, fără ca cineva să răspundă pentru faptele comise.
Decizia guvernamentală
Având în vedere imposibilitatea de a scăpa de insolvență, Guvernul a decis să șteargă datoriile Unifarm, conversând aceste datorii în acțiuni. Motivul invocat a fost acela de a evita executarea silită și reorganizarea judiciară. Însă, în urma unui raport al Curții de Conturi, nicio faptă penală nu a fost sancționată, iar anchetele DNA par să nu fi avut rezultate concrete.
Problemele financiare ale Unifarm
Cheltuielile nejustificate și ilegalitățile constatate în gestionarea fondurilor Unifarm au fost alarmante. Cu toate acestea, instituțiile responsabile nu au identificat vinovați. Guvernul susține că ștergerea datoriilor va ajuta compania, păstrând locurile de muncă și asigurând continuitatea activităților comerciale, ceea ce ar avea un impact pozitiv asupra bugetului de stat.
Importanța strategică a Unifarm
Compania Națională Unifarm este descrisă ca având o importanță strategică pentru sănătatea publică, desfășurând activități comerciale esențiale în domeniul sanitar. Cu un capital social deținut integral de stat, Unifarm se ocupă cu importul și distribuția de medicamente, produse farmaceutice și tehnico-medicale.
Conversia datoriilor în acțiuni
În cadrul planului de restructurare, Unifarm va converti datoriile de aproximativ 488,7 milioane lei în acțiuni. Această măsură, conform Ministerului Sănătății, va oferi statului un control mai mare asupra companiei, asigurându-se că Unifarm rămâne operațional și capabil să livreze produsele necesare sistemului de sănătate.
Articolul subliniază gravitatea situației și provocările întâmpinate de Unifarm, ridicând întrebări cu privire la responsabilitatea instituțiilor și la gestionarea resurselor publice în contextul crizei sanitare.
-
Exclusivacum 4 zile
Corupția și abuzurile de putere în Vălenii de Munte: Amenințări și afaceri obscure
-
Exclusivacum 4 zile
Lipsă de transparență în concursuri: Dan Halchin sub presiune
-
Exclusivacum 5 zile
Corupție și ilegalități în gestionarea deșeurilor în Prahova. Studiu de caz – ECOPARK ENERGY din Valea Calugareasca
-
Exclusivacum 4 zile
Planurile lui Călin Georgescu pentru România: „Voi pune poporul și țara pe primul loc”
-
Exclusivacum 23 de ore
Afaceri intunecate. Un studiu de caz în Securitatea Națională: legături infracționale în Sistemul Național Antigrindină
-
Exclusivacum 5 zile
Securitatea în politică: Marian Rizea, fost ofițer de securitate, candidat pe lista Partidului Oamenilor Tineri
-
Exclusivacum 23 de ore
S.R.I.: Geniul nevăzut al Securității Naționale
-
Ancheteacum 4 zile
Andrei Enescu de la Înalta Curte de Casație și Justiție se pregătește să iasă la pensie