Featured
Dreame A1, robotul de tuns iarba revoluționar, disponibil de acum și în România
București, 16 septembrie 2024 – Dreame Technology, pionier al aparatelor de uz casnic inovatoare, a lansat pe piața din România robotul de tuns iarba Dreame A1. Recunoscută pentru produsele sale de menținere a curățeniei interioare, compania s-a extins prin acest produs revoluționar și pe segmentul întreținerii exterioare a locuințelor.
Robotul de tuns iarba Dreame A1 deschide o nouă eră în care nu mai este nevoie de muncă fizică pentru tunderea gazonului. Astfel, utilizatorii care locuiesc la curte vor economisi până la 200 de ore în fiecare an, dar și costurile aferente unei astfel de activități și se vor putea bucura de mai mult timp liber. Dreame A1 încorporează mai multe tehnologii proprietare ale companiei, printre care tehnologia senzorilor 3D de mare precizie pe bază de laser, OmniSense™ 3D Ultra Sensing System, și programul de planificare U Path.
Raza de semnal a robotului de tuns iarba A1 este puternică și stabilă, chiar și pe cele mai dificile suprafețe unde s-ar putea afla obstacole precum copaci, anexe sau zone întunecate. Sistemul OmniSense™ ajută la orientarea și navigarea precisă, indiferent de condiții, iar Dreame A1 asigură rezultate uimitoare. Reglajele se pot face la nivel de centimetru, astfel încât tunderea repetată a gazonului nu este necesară.
Planificare perfectă și rezultate impresionante
Cu ajutorul tehnologiei de planificare U Path și a sistemului OmniSense™ 3D Ultra, Dreame A1 își creează hărți precise și le oferă posibilitatea utlizatorilor de a tunde iarba la diferite dimensiuni, în același timp învățând obiceiurile acestora de întreținere a gazonului. Astfel, nu vor mai exista zone neîngrijite, în care iarba sau gazonul să fie inegale, peluzele devenind întreținute corespunzător.
Algoritmul AI OmniSense™ 3D la 360 de grade de detectare a razei de acțiune asigură identificarea terenului pe distanțe mari, la nivel millimetric. Dreame A1 recunoaște și evită automat peste 11 obstacole comune din gospodării, cum ar fi elementele de mobilier de grădină.
Utilizare sigură în preajma copiilor și animalelor și senzori de detecție a ploii
Tehnologiile inteligente ale robotului de tuns iarba asigură operarea în siguranță în preajma copiillor și animalelor. Astfel, orice familie se poate bucura de îngrijirea gazonului de la distanță. De asemenea, Dreame A1 este dotat și cu senzori de recunoaștere a condițiilor atmosferice. Robotul se va întoarce la baza de andocare de fiecare dată când începe ploaia și își va relua activitatea, când aceasta se oprește.
Instalarea Dreame A1 este foarte ușoară, iar robotul poate fi pus în funcțiune cu până la 90% mai rapid în comparație cu alte produse similare. Dotat cu o lamelă rotativă cu o viteză umitoare de 2.200 RPM, Dreame A1 poate tunde până la 1.000 de metri pătrați pe zi, economisind până la 200 de ore de muncă fizică anual. Recuperea investiției este foarte ușoară, ținând cont de felul în care dispozitivul contribuie la calitatea vieții utilizatorilor.
Dreame A1 – prețul și oferta de lansare din România
Robotul de tuns iarba Dreame A1 are un preț recomandat de vânzare de 7499.90 lei și poate fi găsit în oferta PentruGazon.ro, partener autorizat Dreame în România.
Despre Dreame Technology
Înființată în 2017, Dreame Technology este o companie inovatoare de produse de larg consum, axată pe dezvoltarea de dispozitive inteligente pentru locuință. Viziunea Dreame este aceea de a îmbunătăți stilul de viață al tuturor prin intermediul tehnologiei.
Urmărește noutățile despre brand pe Facebook, Instagram. Pentru mai multe informații, vizitează: https://global.dreametech.com/
Exclusiv
Ieșirea din ADI Deșeuri: O decizie potențial dezastruoasă, un risc care ar putea costa Ploieștiul scump
Ploieștiul incepe un nou drum? Ieșirea din ADI Deșeuri și provocările infruntării corupției
Un deceniu de mizerie și corupție
Ploieștiul a ieșit din ADI Deșeuri, structură care a menținut orașul într-o stare precară timp de un deceniu. Această perioadă a fost marcată de mizerie și gunoaie, iar drumul spre normalitate se preconizează a fi lung și dificil, precizeaza Primarul Ploieștiului, Mihai Polițeanu.
Promisiuni și independenta în serviciile de salubritate
Totuși, independența Ploieștiului în controlul calității serviciilor de salubritate constituie singura premisă de la care se poate progresa, reprezentând și o promisiune de campanie. Primarul Ploieștiului, Mihai Polițeanu, a mulțumit Consiliului Local pentru sprijin și pentru calitatea dezbaterilor pe această temă.
Revelații retardate: Presa și UWS (aici), (aici), (aici), etc
Se simte un gust amar observând că o parte din presă a descoperit abia acum problemele legate de UWS (United Waste Solutions) – fosta Rosal. Deși noi dezvăluiam ilegalitățile comise de această companie și lipsa bunurilor de retur, acea parte a presei promova UWS. Acum, după ce Ploieștiul a ieșit din ADI Deșeuri, chiar și această parte a presei a ajuns la concluziile pe care noi le-am expus si dezvaluit în ultimele luni.
Proiecte Europene: speranțe și provocări
De asemenea, cu tot respectul pentru Mihai Polițeanu și Consiliul Local Ploiești, considerăm necesar să facem unele precizări:
Este vital să ne amintim că se desfășoară în prezent un proiect finanțat de Uniunea Europeană intitulat „Sistemul de Management Integrat al Deșeurilor”, implementat la nivelul întregului județ Prahova.
Este important de notat că acest proiect este supus atât legislației naționale în vigoare, cât și directivelor comunitare referitoare la managementul deșeurilor, derularea sa având loc sub atentă coordonare a Ministerului Fondurilor Europene – Direcția Generală Programe Infrastructură Mare – Autoritatea de Management POIM.
Responsabilități legale și oportunități de imbunătățire
Conform Art. 10 alin. (11) din Legea nr. 51/2006: „Unitățile administrativ-teritoriale membre ale asociațiilor de dezvoltare intercomunitară, care au delegat împreună gestiunea utilităților publice aceluiași operator/operator regional, se pot retrage din asociație înainte de expirarea contractelor de delegare a gestiunii serviciilor doar cu acordul majorității celorlalte unități administrativ-teritoriale membre, exprimat prin hotărâri ale autorităților deliberative, precum și cu acordul scris al entităților finanțatoare, în cazul în care beneficiază de proiecte cofinanțate din fonduri europene.”
Art. 521 din Legea nr. 51/2006 stipulează: (1) Unitățile administrativ-teritoriale au responsabilitatea pentru neîndeplinirea angajamentelor asumate referitoare la utilizarea fondurilor, atât cele bancare cât și cele nerambursabile.
(2) Ministerul, având rolul de autoritate de management, trebuie să notifice unitățile deficiente și să le solicite remedierea situației în termen de 30 de zile.
(3) Dacă nu se iau măsuri, ministerul va solicita restituirea prejudiciului creat.
(4) În cazul nerespectării obligațiilor, ministerul va recomanda sistarea alimentării cu cote defalcate din impozitul pe venit.
(5) După recuperarea sumelor datorate, ministerul va comunica Ministerului Finanțelor Publice pentru ridicarea restricțiilor.
Nereguli și provocări în managementul deșeurilor
De asemenea, orice membru care se retrage sau este exclus din Asociație se obligă să plătească toate sumele aferente investițiilor și despăgubirile stipulate în Contractele de Delegare. Documentul de Poziție al aplicației de finanțare subliniază că „nicio parte nu va încheia individual un contract de delegare a gestiunii serviciilor menționate”.
Necesitatea unei anchete riguroase
Având în vedere toate aceste aspecte, considerăm că primarul Mihai Polițeanu și Consiliul Local Ploiești ar trebui să analizeze cu atenție consecințele retragerii din Asociație, deoarece aceasta ar putea implica obligații de plată.
Pentru a lua o decizie bine fundamentată, ziarul Incisiv de Prahova publică și Instrucțiunea nr. 04/04.01.2017 emisă de AM POIM.
Aceasta ar trebui să servească drept bază pentru o discuție deschisă și informată despre viitorul serviciilor de salubritate din Ploiești. Este esențial ca autoritățile și cetățenii să colaboreze pentru a găsi soluții viabile care să prevină reapariția neregulilor și să asigure o gestionare eficientă a deșeurilor, restabilind încrederea în sistemul public. Numai prin transparență și responsabilitate se poate construi un viitor mai curat și mai sigur pentru comunitate. Vom reveni. (Cristina T.).
Featured
Federația Sindicatelor Democratice din România (F.S.D.R.) – creștere și reprezentativitate
Federația Sindicatelor Democratice din România (F.S.D.R.) a fost înființată în anul 2020 și este afiliată la Confederația Sindicatelor Democratice din România (C.S.D.R.), organizație reprezentativă la nivel național conform legii Dialogului Social. În perioada de activitate, F.S.D.R. a reușit să obțină reprezentativitate la nivelul Ministerului Finanțelor și, recent, și la nivelul grupului de unități din cadrul Ministerului Afacerilor Interne.
Decizia Tribunalului București
Pe 26 septembrie 2024, Tribunalul București a admis acțiunea formulată de F.S.D.R. prin Sentința civilă nr. 12/REP/2024, constatând că federația îndeplinește condițiile de reprezentativitate la nivel de grup de unități din Ministerul Afacerilor Interne. Aceasta s-a realizat datorită faptului că sindicatele afiliate, cum ar fi Sidepol (cu peste 30 de filiale și grupe sindicale), Meridian și Sidepol Olt, au atins procentul necesar solicitat de lege în raport cu numărul total de angajați.
Parcursul de dezvoltare al F.S.D.R.
Începutul acestei organizații sindicale a fost marcat de formarea sa în vara anului 2020, cu doar trei organizații sindicale care numărau aproximativ 1.500 de membri. De-a lungul timpului, F.S.D.R. a crescut și s-a dezvoltat, reușind să aducă în echipă alte organizații sindicale, atingând în prezent un număr impresionant de aproximativ 10.000 de membri. Această creștere continuă a fost susținută de implicarea și dedicarea echipei pentru rezolvarea problemelor cu care se confruntă membrii săi.
Componența sindicatului și deschiderea pentru noi organizații
F.S.D.R. include membri din Ministerul Finanțelor și unitățile subordonate acestuia, cum ar fi Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) și Autoritatea Vamală Română, precum și din Ministerul Afacerilor Interne (I.G.P.R., I.G.P.F., I.G.I.) și alte structuri centrale.
Federația se angajează să sprijine sindicatele membre existente în abordarea problemelor specifice fiecărui domeniu de activitate. De asemenea, F.S.D.R. rămâne deschisă către dezvoltare și integrarea altor organizații sindicale din aceste domenii și nu numai, oferind un mediu dedicat muncii sindicale și colaborării eficiente.
Concluzie
F.S.D.R. continuă să crească pe baza valorilor fundamentale ale solidarității și cooperării, având ca scop îmbunătățirea condițiilor de muncă și promovarea drepturilor angajaților din diverse sectoare ale economiei românești. Această evoluție subliniază importanța sindicatelor în asigurarea unui dialog social constructiv și a protecției drepturilor lucrătorilor. (Cerasela N.).
Exclusiv
Sindicatul Europol solicită respectarea drepturilor polițiștilor
-
Exclusivacum 5 zile
Afaceri intunecate. Un studiu de caz în Securitatea Națională: legături infracționale în Sistemul Național Antigrindină
-
Exclusivacum 2 zile
Controversă și scandal la Hidro Prahova: Demisii și ilegalități în conducerea UIP!
-
Exclusivacum 2 zile
Eșecul „resursizării” Poliției Penitenciare
-
Exclusivacum 3 zile
RABUFNIREA INCULPATULUI PSEUDO – JURNALIST NARCOMAN, SPAGAR SI SANTAJIST CATALIN STAVRI!
-
Exclusivacum 3 zile
Managementul lui Iorga Marian la Hidro Prahova: Pierderi de milioane și nemulțumiri în rândul angajaților
-
Exclusivacum 5 zile
S.R.I.: Geniul nevăzut al Securității Naționale
-
Exclusivacum 2 zile
AUTOSESIZAREA INSPECTIE JUDICIARE IN CAZUL JUDECATOAREI GROSU CRINA ELENA!!!
-
Exclusivacum 4 zile
Jafuri și corupție! Ziarul Incisiv de Prahova publică dovezile care ingroapă UWS (fosta ROSAL)!: Un Audit ce dezvăluie furturi masive