Actualitate
România este un stat care protejează infractorii, nu oamenii cinstiți sau victimele infracțiunilor
Infractorii sunt regi aici. Am scris de multe ori asta și, zi de zi, apar noi dovezi care confirmă acest lucru. De exemplu azi! Știți ce aflarăm azi?
Fiul unei judecătoare, ipochimen ce a condus beat, a produs un accident soldat cu decesul unei persoane, apoi a fugit de la locul accidentului, a obținut eliberarea condiționată deși abia a executat un an din cei 4 ani și 6 luni de închisoare primiți.
Știți cum a motivat instanța această decizie absurdă?
Judecătorul ne spune că ucigașul trebuie eliberat pentru că „a stat în detenție în perioada cea mai frumoasă a vieţii sale” și „a stat în arest la domiciliu şi pe durata a pandemiei, iar gestionarea stresului în timpul acesta a implicat un consum nervos mai mare”.
Astfel, Instanța a apreciat că, după ce a ucis un om, a fugit de la locul faptei și a petrecut doar un an în arest, efectuat oricum în regim semideschis, asasinul e bun de pus în libertate. Stați așa, nu vă indignați încă, n-am terminat.
Omul de 28 de ani, pe care judecătorii îl compătimesc că „a stat în arest în cea mai frumoasă perioadă a vieții” (adică un an, în vreme ce victima sa se află în pământ pentru totdeauna), în ultimii zece ani a mai avut trei dosare penale și a fost sancționat de peste 33 de ori pentru abateri la regimul rutier.
Astfel, beizadeaua, botezată Dafinescu Mihai, a fost surprins la volan în 2013 având o alcoolemie de 0,82 mg/l alcool pur în aerul expirat. I s-a deschis dosar penal pentru conducerea unui autovehicul sub influența alcoolului, însă relațiile mamei, de profesie JUDECĂTOR, l-au salvat: „Întrucât nu s-a putut face dovada faptului că în sânge ar fi avut o alcoolemie de peste 0,8g‰, s-a dispus clasarea”. Tânărul a primit înapoi permisul, fără a fi condamnat.
Apoi, la data de 25 decembrie 2019, a fost depistat în timp ce conducea autovehiculul și nu a oprit la semnalul regulamentar de oprire efectuat de către polițistul rutier. Și-a reprimit permisul de conducere urmare formulării unei noi plângeri contravenționale. Tot în decembrie 2019, a fost acuzat de viol și pus sub control judiciar, insa victima, probabil în urma presiunilor, și-a retras plângerea.
În august 2020, conducând beat un autoturism marca BMW, a călcat cu mașina doi pietoni – o femeie a fost ucisă, iar fiul ei de 16 ani a fost rănit. Șoferul a fugit, fără a anunța serviciul de urgență, lăsând victimele să zacă pe marginea drumului.
Acum, spuneți voi, excelențelor, cei care nu sunteți magistrați, nu ieșiți la pensie la 48 de ani și nici nu aveți indemnizații și garanția unei pensii nesimțite, vi se pare că personajul în cauză e un individ care nu mai constituie pericol social? Că un an de pușcărie în „cea mai frumoasă perioadă a vieții” – oare cum mai exact a apreciat Instanța asta? – e de ajuns pentru a compensa moartea unui om și a justifica un comportament specific unui psihopat?
Mai țineți minte când #rezistii urlau că ei sunt „TOȚI PENTRU JUSTIȚIE”, opunându-se unei legi de răspundere a magistraților? Care justiție? Justiția care favorizează criminalii?
E necesară schimbarea de urgență a legii, astfel încât, atunci când un judecător decide eliberarea unui infractor înainte de termen, iar acesta recidivează, judecătorul să fie inculpat, să fie considerat egal responsabil de crimele recidivistului, să lase roba și să împartă celula pușcăriei cu acesta.
În România, peste 36% din infractorii aflați azi în arest sunt recidiviști, alți 28% având antecedente penale. Doar 8% din condamnați se află la prima abatere.
Judecătorii români care iau astfel de decizii ridicole, care pun în libertate infractori periculoși, nu doar că subminează încrederea cetățenilor în puterea judecătorească – a 3-a putere în stat, ci dau dovadă de cinism, incompetență și lipsă de respect – la adresa vieții umane, la adresa victimelor și familiilor acestora.
Mă întreb, oare dacă victima ar fi fost MAMA judecătorului care a decis să-l pună în libertate pe asasin, după ce a executat mai puțin de o treime din pedeapsă, ar fi avut aceeași cinică abordare/motivare azi?! Deciziile instanțelor de a lăsa în libertate infractori periculoși transmit un mesaj cât se poate de clar în societate: în România, aveți liber la crime și garanția libertății criminalilor.
Sistemul judiciar românesc pare a urla că aici contează doar drepturile infractorilor! Drepturile victimelor, dreptul la a li se face dreptate? Niciodată! Victimele, dacă nu sunt imolate de infractori, oricum mor cu dreptatea în mână, sunt hăituite pe culoarele sinuoase ale tribunalelor, trăiesc cu regrete, teamă și durere – cel mai mare regret fiind acela că s-au născut în România, paradisul infractorilor.
Vreți pensii speciale, vreți respect, vreți protecție? Hai sictir, domnilor judecători! Ați fost din nou penibili. În lipsa unor legi care să vă responsabilizeze, vă doresc să deveniți voi înșivă victimele celor pe care îi eliberați din arest pentru a le da un cec în alb să comită noi crime.
Weekend plăcut, excelențelor!
Dinu Popescu
Actualitate
Obtine cele mai avantajoase solutii de inchirieri masini
Atunci cand masina ta se afla in service sau pur si simplu doresti sa te bucuri de confortul si stilul unei masini de lux, serviciile de inchirieri auto din Bucuresti pot fi solutia ideala. Bucurestiul, fiind capitala Romaniei, nu doar ca ofera o multitudine de atractii turistice si culturale, dar si o retea de servicii de mobilitate bine dezvoltata, adaptata atat nevoilor locuitorilor, cat si celor care viziteaza orasul. Companiile de inchirieri auto din capitala ofera o gama variata de masini, de la modele din clasa mica, ideale pentru deplasari urbane, la masini de lux, perfect adaptate pentru ocazii speciale.
Unul dintre avantajele majore ale inchirierii unei masini in Bucuresti este diversitatea flotei disponibile. Fie ca ai nevoie de un vehicul compact pentru a naviga mai usor prin traficul aglomerat al capitalei, fie ca doresti sa inchiriezi un sedan elegant pentru o intalnire de afaceri, optiunile sunt aproape nelimitate. De asemenea, pentru cei care prefera stilul si confortul, exista posibilitatea de a alege masini de lux, echipate cu toate facilitatile necesare pentru o experienta de condus deosebita. Astfel, inchirierea unei masini devine nu doar o necesitate, ci si o oportunitate de a experimenta placerea de a conduce un vehicul premium.
Un alt aspect important de mentionat este accesibilitatea serviciilor de inchirieri auto. Majoritatea companiilor ofera tarife competitive si pachete adaptate diverselor nevoi ale clientilor. De exemplu, poti gasi oferte speciale pentru inchirieri pe termen lung sau reduceri pentru inchirieri de weekend. Aceasta flexibilitate in tarife face ca inchirierea unei masini sa fie o optiune atractiva atat pentru cei din Bucuresti, care au nevoie temporara de un vehicul, cat si pentru turistii straini care doresc sa exploreze orasul si imprejurimile sale.
In plus, pentru cei care sosesc in Romania cu avionul, serviciile de inchirieri auto Otopeni reprezinta o solutie convenabila si eficienta. La aterizare, vizitatorii pot prelua rapid masina inchiriata, evitand astfel complicatiile legate de transportul public sau taxiuri. Acest lucru le permite sa inceapa aventura in Romania imediat ce ajung, avand acces la toate atractiile pe care le ofera capitala. Aeroportul Otopeni este un punct de plecare ideal pentru a explora nu doar Bucurestiul, ci si destinatii populare din jur, precum Sinaia, Bran sau Brasov.
Pentru cei care locuiesc in Bucuresti, inchirierea unei masini in perioada in care masina personala se afla in service este o solutie convenabila pentru a nu intrerupe rutina zilnica. Cu o masina inchiriata, poti continua sa te deplasezi la munca, sa faci cumparaturi sau sa participi la intalniri, fara a fi nevoit sa depinzi de transportul in comun sau de serviciile de ridesharing. Aceasta este o optiune practica, care asigura continuitatea in activitatile zilnice si elimina stresul asociat cu lipsa unui vehicul.
Pe langa confort si accesibilitate, inchirierea unei masini ofera si libertatea de a explora. Romania este o tara plina de atractii turistice, iar cu o masina inchiriata, poti descoperi cu usurinta locuri mai putin cunoscute. De la castelele legendare din Transilvania la peisajele naturale impresionante din Muntii Carpati, oportunitatile de a explora sunt nelimitate. Inchiriind o masina, poti planifica excursii de o zi, descoperind astfel frumusetile tarii intr-un mod liber si flexibil.
Companiile de inchirieri auto din Bucuresti se straduiesc sa ofere servicii excelente, iar multe dintre ele includ in pachetele lor diverse beneficii. Asigurarea pentru vehicul, kilometri nelimitati si asistenta rutiera sunt doar cateva dintre avantajele pe care le poti gasi. Aceste facilitati nu doar ca ofera un plus de confort, dar si siguranta in cazul unor situatii neprevazute pe parcursul calatoriei.
Mai mult, inchirierea unei masini de lux nu este doar o modalitate de a te deplasa; este o experienta in sine. Multi clienti aleg sa inchirieze masini de lux pentru ocazii speciale, fie ca este vorba de un eveniment corporate, o nunta sau o ocazie festiva. Aceste vehicule sunt adesea dotate cu ultimele tehnologii in materie de confort si siguranta, oferind o experienta de condus cu adevarat premium. Fie ca este vorba despre o masina sport sau un sedan elegant, inchirierea unui astfel de vehicul poate transforma o simpla calatorie intr-o experienta memorabila.
Un alt beneficiu al inchirierii auto este faptul ca multe companii ofera masini dotate cu GPS si sisteme de navigatie, facilitand astfel orientarea in oras. Acest aspect este deosebit de util pentru turistii care nu sunt familiarizati cu Bucurestiul si doresc sa se deplaseze cat mai eficient. Cu ajutorul unui sistem de navigatie, poti ajunge rapid la obiectivele turistice importante, cum ar fi Palatul Parlamentului, Muzeul National de Arta sau Centrul Vechi, economisind timp si efort.
In concluzie, inchirierea unei masini in Bucuresti este o optiune excelenta atat pentru locuitorii care au nevoie de un vehicul temporar, cat si pentru turistii care doresc sa exploreze capitala si imprejurimile. Diversitatea flotei, tarifele competitive si accesibilitatea serviciilor de inchiriere fac ca aceasta alegere sa fie una avantajoasa. Fie ca preferi o masina compacta pentru drumurile urbane sau un model de lux pentru a te bucura de confortul suprem, serviciile de inchirieri auto din Bucuresti sunt pregatite sa raspunda nevoilor tale.
Asadar, daca te confrunti cu situatia de a avea masina in service sau pur si simplu vrei sa te rasfeti cu o experienta de condus deosebita, nu ezita sa iei in considerare optiunile de inchiriere auto disponibile. Cu o flota variata de masini si servicii adaptate nevoilor tale, inchirierea unei masini poate transforma nu doar modul in care te deplasezi, ci si modul in care descoperi Romania. Indiferent daca esti in cautarea unui vehicul pentru o zi sau pentru o perioada mai lunga, ofertele de inchirieri auto din Bucuresti si Otopeni te vor ajuta sa iti indeplinesti dorintele de mobilitate. Daca aveti nevoie de cea mai practica optiune de rent a car otopeni inchirieriauto-otopeni.com va ofera solutia ideala.
Actualitate
Arme noi în aer: Armata SUA explorează utilizarea balonelor pentru lansarea dronelor impotriva activele spațiale inamice
Pe fondul deliberărilor Armatei SUA privind utilizarea balonelor de mare altitudine în stratosferă pentru diverse misiuni, oficialii din domeniul spațial au sugerat recent că una dintre aceste misiuni ar putea implica transportul și lansarea dronelor menite să perturbe sau să distrugă activele spațiale ale inamicului de pe teren, cum ar fi jammer-ele sau stațiile de control ale sateliților.
Col. Donald Brooks, comandantul Brigăzii 1 Spațiale a Armatei, a declarat la conferința anuală a Asociației Armatei SUA, de luna aceasta, că serviciul va utiliza „baloane cu factori multipli de formă operațională la diverse altitudini, executând diferite seturi de misiuni, crescând astfel complexitatea problemei țintă pentru adversarii noștri, ceea ce susține direct eforturile de reziliență ale Armatei și ale Ministerului Apărării și ne face mai letali.”
Baloanele sunt concepute pentru a contribui la „detectarea profundă și sprijinirea focului de precizie pe distanțe lungi, facilitând războiul de navigație, extinzând rețelele prin voce și date, asigurând accesul autorizat la PNT — poziția, navigarea și temporizarea — având atât încărcături letale, cât și non-letale.”
De asemenea, Col. Brooks a menționat că Armata „integrează platforme de mare altitudine cu capacitatea de a reconstitui, augmenta și intensifica efectele spațiale, dacă și când adversarul nostru interferează cu libertatea noastră de acces și manevră în domeniul spațial.”
Un grafic prezentat în cadrul prezentării sale a oferit detalii suplimentare, descriind baloanele care ar putea lansa drone pentru misiuni profunde în teritoriul inamic, având scopul aparent de a viza activele spațiale terestre. Comparând ideea cu „păpușile rusesti”, Andrew Evans, directorul Task Force-ului de Informații, Supraveghere și Reconnaștere (ISR) al Armatei, a declarat pentru Breaking Defense pe 16 octombrie că „conceptul de a folosi un balon pentru a lansa altceva nu este nou.”
Armata, a explicat el, analizează o serie de potențiale încărcături care ar putea fi lansate de pe baloane, precum și alte tipuri de platforme de mare altitudine.
„Deci, ideea ar fi că, dacă reușim să exploatăm stratosfera, ceea ce vom face în cele din urmă… nu va fi exclusiv pentru o misiune de detectare, nu va fi exclusiv pentru o misiune de [informații], nu va fi exclusiv pentru o misiune de relayeare a comunicatiilor. Va fi totul de mai sus, sub diferite forme și factori. … Probabil vom folosi și momeli,” a spus Evans.
„Așa câștigi, cred eu, în viitor, aducând diverse încărcături prin multiple modalități pentru misiuni diferite,” a adăugat el.
În prezent, totuși, nu există o solicitare formală din partea Armatei pentru industrie în vederea utilizării dronelor contraspațiale lansate de pe platforme de mare altitudine, fie acestea baloane, aeronave cu echipaj, dronuri mai mari sau elicoptere, conform unui purtător de cuvânt al serviciului. În schimb, mai multe organizații diferite ale Armatei, din diverse domenii de misiune și din cadrul Comandamentului Futurilor Armatei, sunt implicate în experimente pentru a testa aplicațiile potențiale.
Armata ia în considerare aplicații în care platformele de mare altitudine utilizează efecte lansate, ajutând la capacitatea de a observa și de a percepe la distanțe mai mari. În prezent, nu există o cerere oficială de propuneri [RFP] sau de informații [RFI] pentru efecte lansate de pe o platformă de mare altitudine. Cu toate acestea, Armata continuă să învețe din experimentele sale și din feedback-ul soldaților despre potențialele capacități militare unice pe care abordările unice pe care aceste platforme le-ar putea oferi,” a declarat purtătorul de cuvânt pe 25 octombrie.
Actualitate
Restaurația participării companiilor israeliene la Euronaval: O decizie juridică semnificativă
O instanță din Franța a anulat o interdicție care ar fi împiedicat majoritatea companiilor israeliene să își expună produsele la acest eveniment. Deși aceasta este o veste bună pentru furnizorii israelieni, a lăsat totodată membri cheie din industria de apărare din Israel în dificultate, încercând să reînvie planurile abandonate de a participa la conferință în ultimul moment.
În mijlocul lunii octombrie, s-a anunțat că firmele israeliene ale căror produse sunt utilizate în războiul din Gaza vor fi interzise să se prezinte la Euronaval, care se desfășoară la Paris între 4 și 7 noiembrie, conform Jerusalem Post, cel puțin o duzină de companii fiind afectate.
Aceasta a fost a doua oară când companiile israeliene au fost surprinse pe neașteptate în Franța, după ce anterior fuseseră excluse de la Eurosatory în această vară — o restricție pe care instanțele franceze au anulat-o de asemenea, dar prea târziu pentru ca firmele israeliene să reacționeze. Precedent Euronaval, guvernul francez a susținut că interdicția nu împiedică firmele israeliene să participe, ci le limitează la „promovarea armelor utilizate în Gaza și Liban, care cauzează daune inacceptabile populației civile.”
Companiile care doresc să își expună produsele se confruntă acum cu o provocare logistică. De obicei, modelele sau produsele la dimensiuni complete pentru astfel de expoziții de apărare trebuie expediate în avans. Incertitudinea a lăsat companiile în așteptare cu privire la trimiterea echipamentelor, iar acum unele trebuie să decidă dacă să continue cu livrările.
Dintre cele „mari trei” firme israeliene, Elbit nu va participa la expoziție. Israel Aerospace Industries, care în trecut a prezentat radare pentru soluții navale, precum și rachete, electro-optică și drone, analizează încă logistica de a încerca să participe la expoziție pe termen scurt după decizia instanței. (Filiala IAI, Elta, a colaborat în trecut cu Hensoldt pentru soluții destinate submarinelor. Hensoldt, care nu este o companie israeliană, va participa la EuroNaval.)
Într-o declarație pentru Breaking Defense, un purtător de cuvânt al Rafael a spus că compania „se pregătește pentru Euronaval, concentrându-se pe soluții navale modulare unice, războiul asimetric și apărarea aeriană stratificată pe mare. De la C-Dome la Typhoon, capabil să contracareze UAS, și diversele sale configurații, avem multe de prezentat [la expoziție].”
Rafael a mai prezentat în trecut stații de arme navale pentru contracararea UAV-urilor, versiunea navală a sistemului său de rachete Spike, sisteme de război electronic, inclusiv C-Gem, care derutează căutătorii de rachete, și sistemul anti-torpilă Torbuster. În ultimul an, C-Dome, versiunea navală a Iron Dome, a avut prima interceptare operațională, iar compania a propus o variantă modulară a C-Dome.
Un jucător major în domeniul activelor navale este Israel Shipyards. Într-o declarație, compania a informat Breaking Defense că a expediat deja produse în Franța pentru expoziție și intenționează să participe.
“Israel Shipyards va dezvălui noua sa platformă, Mini Shaldag, concepută special pentru a aborda provocările unice ale mediilor de râu și lac,” a spus compania. “Referitor la recentele decizii ale instanței franceze, problema nediscriminării este un factor central în legislația europeană. Așa cum am văzut cu decizia instanței în urma petiției noastre, aceasta este de asemenea susținută în Franța. Cu toate acestea, accentul nostru rămâne pe prezentarea soluțiilor noastre inovatoare la Euronaval, unde aspirăm să ne conectăm și să colaborăm pentru a aborda nevoile presante de securitate maritimă.”
-
Exclusivacum 5 zile
AUDIO/Bomba de pe coliva în anchetele din curs/Revelații de corupție/Reeditarea mafiei lui „Portocala”/Noi detalii despre actuala mafie a procurorului ”Portocală”
-
Exclusivacum 3 zile
Adevăruri nespuse: Strategiile grupării de criminalitate economico-financiară organizata
-
Exclusivacum 5 zile
Inculpații Stavri și Belu așteaptă decizia de azi: vor fi arestați pentru 29 de zile?
-
Exclusivacum 4 zile
Povestea intunecată a legăturilor dintre Eduard Mirițescu, Volosevici și jurnalismul de santaj
-
Exclusivacum 16 ore
Aroganța lui Dan Halchin și gesturile de forță în Sistemul Penitenciar
-
Exclusivacum 3 zile
FSANP solicită măsuri urgente împotriva corupției în Administrația Națională a Penitenciarelor
-
Exclusivacum 16 ore
Oligopolul farmaceutic și nepotismul: Mizele ascunse în afacerea Ciolacu
-
Exclusivacum 5 zile
Pensii pentru Polițiști: Diferențe mari între sumele minime și maximale