Aveti un Pont
Cum să alegi picioarele de mobilier potrivite pentru stilul și funcționalitatea pieselor tale
Prezente în fiecare încăpere din casă sau la fiecare piesă de mobilier, picioarele de mobilier sunt accesorii indispensabile pentru amenajarea interioară sau chiar exterioară. Într-adevăr, măsuța de cafea, noptiera, comoda pentru televizor, canapeaua sau patul, toate sunt piese de mobilier cu picioare.
Am putea spune chiar că picioarele de mobilier sunt unul din cele mai importante elemente atunci când vorbim despre decorarea casei. Aceste picioare mobilier trebuie să aibă un design potrivit și o bună funcționalitate, din acest motiv, alegerea lor trebuie să se facă ținând cont de mai multe criterii importante.
Alegerea picioarelor de mobilier – ține cont de înălțime
Este de la sine înțeles că înălțimea picioarelor va varia în funcție de tipul de mobilier care urmează să fie realizat sau pus mai bine în valoare cu alte picioare birou. Astfel că, dacă alegi să faci la comandă o măsuță pentru living sau pentru masa din bucătărie, va trebui să alegi picioare de 71 de cm, mărimea standard.
Pe de altă parte, dacă dorești să ridici înălțimea măsuței de cafea (sau pur și simplu să îi schimbi picioarele) în sufrageria ta îți recomandăm să alegi picioare între 20 și 40 cm, ceea ce îți va oferi o măsuță de cafea cu o înălțime apropiată de 25 și 45 cm (dimensiune standard).
Alegerea picioarelor de mobilă – numărul de picioare
În funcție de mobilierul pe care vrei să îl faci la comandă sau poate că vrei să îl schimbi, numărul de picioare, poate să fie diferit:
- Stilul piciorului de mobilier: Unele baze sunt în așa fel concepute astfel încât pe fiecare parte a mobilierului să fie fixate doar două picioare sau doar unul singur (piciorul central).
- Greutatea mobilei: Dacă vorbim despre o piesă de mobilier prea grea, va fi nevoie de un picior central suplimentar. De exemplu, dacă o piesă de mobilier are mai mult de 300 de kg, cel mai bine ar fi să se fixeze un picior și în centru pentru ca greutatea să fie mai bine repartizată.
- Lungimea mobilei: Dacă mobila este prea lungă, înlocuirea picioarelor în mijlocul mobilierului va împiedica îndoirea acestuia în timp. De exemplu, pentru mobilierul mai lung de 180 cm, se recomandă să se monteze un picior suplimentar în centrul unității.
Care sunt cele mai bune picioare de mobilier în funcție de tipul de mobilă?
Picioarele de mobilier nu sunt doar elemente generice ce se pot adapta perfect oricărui tip de mobilier. În funcție de construcția sa, de estetica și de utilizarea sa, există unele modele specifice de picioare mobilier.
- Insulițe, dulapuri de bucătărie și blaturi de bucătărie – Atunci când vorbim despre insulițe, dulapuri de bucătărie sau blaturi, este important să alegi picioare masă metal, deoarece este nevoie de o suprafață plană. Materialul ideal este plasticul datorită rezistenței sale la coroziune, la lichidele vărsate sau umiditate.
- Picioarele de mobilier pentru o canapea – Picioarele de mobilier ideale pentru acest tip de mobilier sunt în principal cele care nu lasă un corp să se deplaseze. Trebuie să fie echipate cu protecție pentru sol și să nu aibă o înălțime mai mare de 10 cm. Rotițele sunt, de asemenea, o soluție ideală pentru canapele, în special în spațiile în care este necesară o reorganizare pentru a profita la maximum de spațiu.
- Comodele pentru living sau pentru dormitor – Comodele sunt de obicei mai grele deoarece în general, în ele se depozitează mai multe lucruri. Ar fi mai bine să se instaleze picioare reglabile mobilă, deoarece acestea facilitează mutarea, schimbarea aspectului sau pur și simplu îl fac multifuncțional. În caz contrar, picioarele fixe vor fi mai mult decât suficiente, ținând cont de aceleași premise ca și canapelele în ceea ce privește măsurile.
Ce stil de picioare de mobilă poți alege?
Din aluminiu, din lemn sau din oțel inoxidabil… există o mulțime de opțiuni din care poți alege atunci când vine vorba despre materiale sau stil. Cele mai populare sunt cele din lemn sau din oțel inoxidabil. Sunt tipuri de materiale solide, durabile și extrem de rezistente și se pot adapta oricărui tip de interior. Cu un stil de decor scandinav/boem, un picior de masă sau de mobilier din lemn se va obține un stil mai zen și mai natural. În plus, vorbim despre un material robust care poate să fie foarte ușor vopsit sau revopsit.
Dacă vorbim despre picioare mobilier la fel de robuste, dar mai potrivite pentru un stil industrial, cele din oțel inoxidabil sunt cea mai bună alegere. Într-un living mai minimalist, o bucătărie sau un loc de luat masa moderne, picioarele de mobilier sau mobilierul din oțel inoxidabil vin cu o latură industrială, minimalistă și modernă.
Poți aduce stilul industrial în casa ta cu un mobilier de patru picioare în formă de ac. Dacă sunt fabricate din oțel, sunt deosebit de robuste și pot rezista la o sarcină de până la 50 de kilograme.
Cele în formă de trapez merg de minune cu un interior mai contemporan. Mai ales dacă se aleg la o masă. De asemenea, poți alege modele mai pătrate, perfecte și ele pentru un look mai contemporan. Dar, dacă vrei să spargi puțin stilul industrial, poți miza pe un amestec de materiale brute și naturale, precum lemnul.
Grație unor picioare mobilier alese așa cum trebuie, poți schimba foarte ușor și foarte repede stilul casei tale. Sunt elemente importante ce pot să facă diferența în căminul tău. De exemplu, un picior de mobilă de bucătărie în formă de ac va adăuga o notă industrială foarte reușită încăperii și mobilierului.
Dacă optezi pentru o formă circulară, de clepsidră, trapezoidală sau pătrată, vei obține un rezultat mai degrabă contemporan și minimalist cu un picior de mobilier de design. Vrei să creezi o atmosferă caldă? Nimic nu se compară cu un picior de mobilier din lemn. Metalul, pe de altă parte, va aduce o notă de modernitate în casa ta, fie că este vorba de camera de zi sau de sufragerie.
Aveti un Pont
Alegerea mașinii potrivite pentru montarea instalației gpl
GPL înseamnă gaz petrolier lichefiat, un combustibil alternativ pe care îl putem încorpora în vehiculele noastre pe benzină și astfel să ne bucurăm de nenumărate avantaje pe care merită să le cunoaștem în prealabil.
În ce vehicule poate fi instalat un sistem GPL?
Dacă ești interesat de instalatii gpl auto, cu siguranță vrei să știi în ce vehicule poate fi instalat un sistem GPL. Este important de menționat faptul că gpl auto nu poate fi instalat în toate vehiculele. La fel de important este să te asiguri că sistemul este instalat de un profesionist calificat și instruit.
Există unele mărci auto care oferă în gama lor versiuni care sunt deja adaptate pentru a funcționa fie pe benzină, fie pe gaz. Este cazul Renault, Dacia, Hyundai, Fiat, Fiat, Ford, Jeep, SsangYong și Subaru, ale căror modele includ acest tip de motor. Și nu numai că economisesc combustibil: fiind hibride, ele obțin eticheta ECO de la DGT.
Pe de altă parte, autovehiculele Bi-fuel au o autonomie mai mare. Prin adăugarea a două rezervoare de combustibil, benzină și rezervoare gpl, acestea pot depăși în unele cazuri 1000 de kilometri fără realimentare. În plus, tehnologia nu este una costisitoare și poate fi adaptată ușor și la prețuri accesibile la vehiculele second-hand. Trebuie să fii cât mai informat cu putință înainte de a opta pentru instalatii gpl auto.
Ce autovehicule pot fi convertite la gpl?
Vehiculele care pot fi convertite la gpl sunt în principal vehiculele pe benzină. În general, conversia nu este recomandată pentru vehiculele diesel deoarece este mult mai complexă și mai costisitoare. De asemenea, nu toate mașinile pe benzină pot beneficia de rezervoare gpl. Motoarele cele mai puternice sunt excluse și doar cele care îndeplinesc certificarea privind emisiile Euro 3 pot fi convertite la GPL. Cu alte cuvinte, vehiculele înmatriculate începând cu anul 2001 sunt ideale pentru bazine gpl. Și, bineînțeles trebuie să te asiguri de faptul că acestea sunt într-o stare generală bună, astfel încât banii investiți în conversie să nu fie pierduți din cauza unor defecțiuni ulterioare.
Cât costă conversia mașinii la GPL?
În ceea ce privește prețul, costul transformării unei mașini pe benzină pentru a funcționa cu GPL poate varia de la 1000 la 2000 de euro, în funcție de model și de capacitatea motorului. După efectuarea conversiei (întotdeauna într-un atelier calificat), este necesară o inspecție specială.
Acolo se va verifica siguranța vehiculului și i se va acorda noua etichetă ECO. Aceasta din urmă se aplică numai autovehiculelor cu omologare de tip Euro 4, Euro 5 sau Euro 6. Cele care îndeplinesc doar cerințele Euro 3 se pot converti la GPL, dar nu primesc eticheta.
Modificarea nu necesită prea multă muncă mecanică, iar atelierele specializate au kituri potrivite pentru aproape toate modelele care pot fi instalate în câteva zile.
Printre cele mai importante modificări, conversia include instalarea unui rezervor de gaz care este de obicei adăpostit în locul roții de rezervă din portbagaj. Acesta este completat de un circuit pentru canalizarea gazului către motor, care include supape, filtre, senzori și un injector dedicat.
De asemenea, este instalat un control pentru ca șoferul să poată selecta combustibilul care urmează să fie utilizat, iar o unitate de control electronic controlează funcționarea corectă a noului sistem de alimentare cu combustibil.
Aveti un Pont
Înmatriculări Auto Timisoara: Servicii Profesionale și Eficiente pentru Înmatricularea Autovehiculelor
Bun venit la www.inmatriculari-timisoara.com, firma de înmatriculări auto de top din Timișoara! Suntem dedicați să oferim servicii rapide, eficiente și fără bătăi de cap pentru toți clienții noștri care doresc să-și înmatriculeze autovehiculele în Timișoara și împrejurimi.
De ce să Alegi Serviciile Noastre de Înmatriculări Auto?
- Profesionalism și Experiență Cu ani de experiență în domeniu, echipa noastră este formată din profesioniști care cunosc în detaliu toate procedurile necesare pentru înmatricularea unui vehicul. Ne asigurăm că documentele dumneavoastră sunt complete și corecte, astfel încât să evitați orice probleme sau întârzieri.
- Servicii Complete Oferim o gamă completă de servicii, inclusiv:
- Înmatriculări auto noi și second-hand
- Transcrieri auto
- Radieri auto
- Obținerea numerelor provizorii
- Consultanță personalizată
- Eficiență și Rapiditate Știm cât de prețios este timpul dumneavoastră. De aceea, ne străduim să procesăm înmatriculările cât mai rapid posibil, fără a compromite calitatea serviciilor.
- Prețuri Competitive Ne mândrim cu oferirea unor servicii de înaltă calitate la prețuri accesibile. Credem că înmatricularea auto nu ar trebui să fie un proces costisitor sau stresant.
Procesul de Înmatriculare Auto
La www.inmatriculari-timisoara.com, am simplificat procesul de înmatriculare pentru a fi cât mai facil pentru clienții noștri:
- Consultație Inițială Vom discuta nevoile și situația dumneavoastră specifică pentru a înțelege exact ce documente sunt necesare.
- Pregătirea Documentelor Ne ocupăm de colectarea și completarea tuturor documentelor necesare, inclusiv certificatul de autenticitate, cartea de identitate a vehiculului și asigurarea auto.
- Depunerea Actelor Echipa noastră va depune toate actele la autoritățile competente și va urmări stadiul procesului până la finalizare.
- Obținerea Plăcuțelor de Înmatriculare În final, ne asigurăm că primiți plăcuțele de înmatriculare în cel mai scurt timp posibil.
Contactează-ne
Dacă doriți să beneficiați de serviciile noastre de înmatriculări auto în Timișoara, nu ezitați să ne contactați. Suntem aici să vă ajutăm să treceți prin procesul de înmatriculare fără griji și într-un timp record.
Administratie
Caracatița WHITE TOWER in orasul (Republica) lui Caragiale (VIII)/Dosarul WHITE TOWER intră în linie dreaptă! Nouă persoane duse la audieri după perchezițiile de la Primăria Ploiești
Cu procurorii la ușă, primarul Andrei Volosevici a încercat să deturneze atenția opiniei publice spre o altă problemă a municipiului Ploiești: criza gunoiului! Așa că de mână cu prefectul sef al PSD-ului județean Virgil Nanu, edilul a chemat presa la niscaiva declarații. Si au început lăudându-se cum au adus ei 53 de milioane de lei, ca mai apoi să se plângă de problema gunoiului. După ce a aruncat săgeți spre diverse personaje, prefectul Nanu a spus clar că…el nu are atribuții pentru a rezolva problema. Cu alte cuvinte, multă gargară, doar, doar cineva uită de procurorii care adunaseră documente, ridicaseră calculatoare și luaseră mai mulți funcționari publici la audieri.
Dar revenind la subiectul zilei, PERCHEZIȚIILE DE LA PRIMĂRIE, procurorii au condus la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Ploiești nouă persoane pentru audieri. Subiectul dosarului este realizarea a zeci de apartamente în plus față de numărul prevăzut în autorizația de construire a blocului White Tower. Imobil care a obținut autorizația pentru…clădire de birouri administrative si nicidecum de locuințe. Scăparea este simplă: „dezvoltatorul” LUPU nu a fost nevoit să solicite PUZ si alte documente specifice, deci a făcut puțină economie și de bani, și de timp!
Printre persoanele aduse la audieri se numără VERONICA RĂDUNĂ, arhitectul șef al Ploieștiului, RITA NEAGU, adjunctul Direcției Urbanism din Primărie, COCA PĂTRAȘCU, șefa Serviciului Autorizații Construcții, LUCIAN BĂLESCU seful Serviciului Verificare și Control Documentații Publice.
Adică șefii șefilor din DIRECȚIA DE URBANISM! În traducere cei care trebuiau să îl sancționeze pe MIHAI LUPU (pardon pe mămica septuagenară a acestuia MĂRIOARA LUPU, titulara PFA-ului cu pricina). Doar că nu poți sancționa pe nimeni, atâta timp cât zvonurile spun că toți șefii de la URBANISM dețin (prin interpuși) apartamente în WHITE TOWER!
Mai mult, surse din anchetă susțin că amenda primită de către VERONICA RĂDUNĂ, arhitecta șefă a Ploieștiului, din partea Inspectoratului Județean în Construcții Prahova, a fost plătită de către…MIHAI LUPU! Iar procurorii dețin documente în acest sens, pentru că plata amenzii a fost făcută direct din contul „dezvoltatorului”.
Primarul a făcut pe nevinovatul în conferința susținută alături de prefect și a susținut că „primarul nu are de unde să știe ce face femeia de serviciu….”, referindu-se la funcționarii de la URBANISM. Să compari directorii de la Urbanism cu femeia de serviciu, este puțin cam forțat, dar nu comentăm educația primarului, pentru că nu face obiectul acestui articol.
Cât despre RITA NEAGU, adjuncta Direcției de Urbanism, aceasta a fost extrem de apropiată de ANDREI VOLOSEVICI în primul mandat al acestuia, după ce SIMONA MUNTEANU a fost îndepărtată din funcția de arhitect sef a municipiului, la presiunile primarului. De altfel, declinul urbanistic al Ploieștiului a început după plecarea SIMONEI MUNTEANU în anul 2010. Din acel moment, nu a mai existat nici o ordine în ceea ce priveste urbanismul municipiului resedință de județ. Avem aglomerări de blocuri de locuințe în diverse zone, locurile de parcare lipsesc cu desăvârsire și totul în lipsa unui Plan Urbanistic General care ar fi reglementat toate aceste aspecte.
Deocamdată, surse judiciare susțin că în dosarul WHITE TOWER vor fi audiați, în perioada următoare, atât primarul ANDREI VOLOSEVICI, cât și nașa city manager SIMONA ALBU.
Să nu spuneți că nu v-am anunțat! Din timp! Vom reveni.!
„Spor la treaba” si/sau in limbajul infractorilor narcomani: „A venit primavara”! Urmeaza ‘LOTUL II” si „LOTUL III”? Intrebam pentru niste prieteni, apropiati de infractorul narcoman si cap de „avorton” – cum este porecla acestuia (narcomanului dovedit), ca a lui „Portocala”- ! (Cerasela N.).
-
Exclusivacum 3 zile
Pensia medie în sistemul militar: Sumarul informațiilor de la Casa de Pensii Sectorială a M.A.I.
-
Exclusivacum 2 zile
Pensionarii militari în pericol: Acuzații de colaborare politică în contextul modificărilor legii pensiilor
-
Exclusivacum 2 zile
Riscuri mari pentru sporul Bayraktar din cauza reputatiei controversate a Directorului ANP
-
Exclusivacum 4 zile
Federația Sindicatelor din Administrația Națională a Penitenciarelor acuză ANP de corupție și mușamalizare
-
Exclusivacum 5 zile
OUG 26/2024: Actualizarea salariilor și soldei de grad profesional
-
Exclusivacum 2 zile
Trădarea lui Mirițescu: O rețea de corupție și politică în interiorul Poliției Române
-
Exclusivacum 5 zile
Corupția la vârf: Eduard Mirițescu și structura criminală din Poliție
-
Exclusivacum 12 ore
Degradarea Serviciului Siguranța Deținerii din ANP: lipsă de viziune și incertitudini în management