Exclusiv
Pe modelul domnului Goe, directorul TCE Ploiesti minte de „ingheata apele”/DOCUMENTE

TCE Ploiești are datorii mari, istorice, către bugetul de stat, create ca urmare a aplicării mai multor hotărâri de Consiliu Local prin care au fost dispuse gratuități pentru anumite categorii de persoane. Acuzat de consilieri ca a coordonat activitatea TCE in mod pagubos, dragalasul director TCE a MINTIT consilierii locali.
„Sumele acestea daca fac parte si din niste sume restante. Da, in momentul in care am preluat mandatul in 2017, in luna februarie, SC TCE datora statului roman, adica ANAF si SPCFL Municipiul Ploiesti, peste 30 milioane de lei”.
Publicam un document, in exclusivitate, care dovedeste MINCIUNA CRASA si managementul dezastruos al directorului MINCINOS.
[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2023/07/ANAF.pdf”]
Astfel, prin adresa 230/ 17.01.2019, ANAF transmitea ca SC TCE are datorii de doar 6.967. 088 lei catre statul roman, la data respectiva!
Reamintim ca, TCE este la un pas de blocarea conturilor datorita performantelor extraordinare ale edilului si ale administratiei la firul ierbii impuse de acesta, precum si datorita competentelor extraordinare ale „expertei”- PSD-iste ALBU SIMONA, de renume mondial!
Acest tandem deja faimos au falimentat, la propiu, administratia locala. La acest dezastru a contribuit din plin managementul dezastruos al actualului director al TCE care in stransa colaborare cu edilul au falimentat societatea.
Reamintim ca, Nicolae Alexandri, directorul general al SC Transport Calatori Express, ii cam face „jocul” si s-a incurcat in minciuni, asa cum precizam in articolele anterioare. Ba ii erau de ajuns banii daca UAT-ul isi achita datoriile, ba nu mai sunt de ajuns si trebuie „musai” aceste terenuri, pentru majorarea capitalului social, prin aport in natura.
Ba, termenul pentru a esalona datoriile la ANAF era pe 7 iulie, ba, termenul s-a prelungit pe 12 iulie ca doar, doar consilierii locali vor fi „pacaliti”. Vom reveni cu alte documente.
Pentru a patra oară, proiectul de patrimoniu nu a putut fi votat din cauza lipsei de cvorum in sedinta CL Ploiesti de azi.
„Sa vii si sa pretinzi ca vrei sa scoti un teren din domeniul public al municipiului si sa il pui in privat, pentru ca apoi sa il dai TCE-ului sa garanteze datorii pe care TU, primarul Ploiestiului, nu vrei sau nu poti sa le platesti, e semn de mare, dar mare problema. Sau cum ar spune in clasic: buba mare, nenicule ! Cam de penal, asa….”, declara avocatul George Botez pentru Incisiv de Prahova. Buba mare!
De tinut minte:
- TCE a fost coordonat doar de catre edil, fiind singurul raspunzator pentru situatia in care se afla, neputand ataca si da vina pe viceprimari si/sau consilieri.
- Consilierii locali au votat intotdeauna alocarea sumelor propuse de edil catre TCE. (Cerasela N.).
(Cerasela N.).
Exclusiv
Emil Pascut: Critica managementului din MAI și reflexele regimului autoritar

Reflexe ale regimului comunist în MAI
Emil Pascut, reprezentant al Sindicatului Diamantul, a declarat că Ministerul Afacerilor Interne (MAI) păstrează reflexe ale regimului autoritar comunist, evidențiind modul în care opiniile critice sunt etichetate ca „opinii politice” sau acte anti-sistem. Aceasta este o strategie de control social care transformă disidența într-o faptă pedepsibilă, subminând astfel principiile statului de drept și creând un climat de frică.
Caracteristicile regimurilor autoritare
Pascut a enumerat principalele trăsături ale regimurilor autoritare:
- Centralizarea puterii
- Represiunea disidenței
- Controlul informației, inclusiv cenzura opiniilor critice și manipularea narativelor publice.
În aceste condiții, critica este percepută ca o amenințare la adresa stabilității regimului, indiferent de conținutul său.
Problemele din MAI
Pascut subliniază că la MAI există simptomele enumerate mai sus, facilitate de o legislație defectuoasă și de calitatea morală și profesională scăzută a unor funcționari de conducere. Legea 360/2002, de exemplu, este considerată un cadru normativ defectuos, utilizat pentru a suprima dizidența și opinile critice, fără o delimitare clară a „opiniilor politice” de cele care sunt pur critice.
Impactul Legii 360/2002
Lipsa unei definiții precise a „opiniei politice” permite o interpretare extinsă, astfel încât orice opinie contrară narativului oficial poate fi etichetată ca „opinie politică.” Pascut reamintește că înainte de cazurile recente, cercetările disciplinare pentru opinii politice erau rare, însă acestea au crescut în intensitate după evenimente recente, afectând grav activitatea sindicală și libertatea de exprimare a polițiștilor.
Distincția între critică și compromiterea imaginilor
Pascut evidențiază importanța de a face o distincție clară între critica legitimă, care abordează problemele structurale, și comportamentele care compromit imaginea instituției. Legislația existente, cum ar fi apreciația standardelor CEDO, ar trebui să ghideze sancționarea funcționarilor pentru exprimarea opinilor critice.
Jurisprudența CEDO ca fundament
Pascut face referire la cazuri relevante de la CEDO, precum „Vogt v. Germania” și „Baka v. Ungaria”, pentru a argumenta că sancțiunile aplicate funcționarilor publici trebuie să fie proporționale, legale și să demonstreze un impact real asupra reputației instituției, nu doar un discomfort.
Concluzie: Nevoia de schimbare
Misiunea MAI de a proteja drepturile cetățenilor și de a asigura transparența în activitatea sa este esențială. Pascut atrage atenția că o interpretare extinsă a legilor și penalizarea criticilor pot submina aceste valori fundamentale, fiind necesară o evaluare responsabilă și echilibrată a comportamentului funcționarilor publici.
Experiența acumulată pe parcursul a 18 ani de activitate juridică și observație critică a MAI îi oferă lui Emil Pascut autoritatea de a formula aceste concluzii esențiale pentru viitorul instituției și al societății românești. (Cristina T.).
Exclusiv
Aroganta și ipocrizia în conducerea ANP: Întâlnire cu realitatea
Exclusiv
A apărut proiectul de OUG pentru recalcularea salariilor și pensiilor militare

Detalii despre proiectul de ordonanță de urgență
Sindicatul Diamantul, reprezentat de Emil Pascut, a anunțat lansarea în consultare a proiectului de ordonanță de urgență privind recalcularea și plata retroactivă a majorărilor salariale pentru lucrări de excepție, în urma Deciziei Înaltei Curți de Casație și Justiție nr. 75/2024. Proiectul a fost publicat pe pagina Ministerului Apărării Naționale.
Principalele prevederi ale proiectului
Printre principalele prevederi ale ordonanței se numără:
- Recalcularea majorărilor salariale: Acestea includ majorarea de până la 50% pentru perioada 1 ianuarie 2019 – 31 decembrie 2023, precum și recalcularea majorărilor prevăzute în Legea-cadru nr. 153/2017 începând cu 1 ianuarie 2019, aplicată la solda/salariul de funcție fără plafonare.
- Plata diferențelor rezultate: Aceasta se va desfășura eșalonat pe o perioadă de 5 ani, începând cu 4 decembrie 2024, astfel:
- 5% în primul an
- 10% în al doilea an
- 25% în al treilea an
- 25% în al patrulea an
- 35% în al fifth an
- Revizuirea pensiilor militare de stat: Aceasta va viza pensiile deschise începând cu 1 ianuarie 2019, cu un termen de revizuire de 240 de zile de la intrarea în vigoare a ordonanței.
- Alte prevederi importante: Diferențele plătite se vor actualiza cu rata inflației, iar orice procedură de executare silită va fi suspendată pe perioada plăților eșalonate.
Critici și probleme semnalate
Pascut a subliniat unele chestiuni neplăcute, cum ar fi termenul de 240 de zile și unele formulări din proiect care ar putea afecta pozitivitatea impactului asupra altor drepturi salariale. El a evidențiat, de asemenea, preocupările privind modul în care anumite articole ar putea beneficia pe cei care deja au fost considerați responsabili pentru problemele anterioare.
„Proiectul poate repara retroactiv, dar nu poate reconfigura retroactiv un element salarial,” a declarat Pascut, criticând modul în care anumite măsuri sunt structurate în vizarea documentului.
Probleme de transparență și nedreptate
Emil Pascut a menționat că primul care ar putea beneficia de ordonanță este chiar cel care a indus în eroare angajații, subliniind astfel un sentiment de nedreptate. „Culmea culmilor, primul profitor al ordonanței va fi cel care v-a înșelat pe toți! Va primi câteva zeci de mii de euro, poate chiar spre o sută de mii, premiu de incompetență!” a adăugat el, subliniind frustrările angajaților afectați.
Această dezvăluire subliniază nevoia de reforme reale și de transparență în gestionarea resurselor și a drepturilor salariale în rândul personalului militar și civil din România. (Cristina T.).
-
Exclusivacum 3 zile
Poliția sau mafia? Războiul politic care distruge afaceri in Cerasu/Rețeaua corupției de la Vălenii de Munte: între putere și abuz
-
Exclusivacum 21 de ore
Aroganta și ipocrizia în conducerea ANP: Întâlnire cu realitatea
-
Exclusivacum 3 zile
Corupție și intimidare: Adevărul din umbră al gestionării deșeurilor în Prahova
-
Exclusivacum 2 zile
Scandalul White Tower: Abuzuri imobiliare și corupție în România
-
Exclusivacum 2 zile
Critici dure la adresa lui Dan Halchin în urma bilanțului de la Penitenciarul Iași
-
Exclusivacum o zi
A apărut proiectul de OUG pentru recalcularea salariilor și pensiilor militare
-
Exclusivacum 4 zile
FSANP propune amendament pentru acordarea drepturilor salariale polițiștilor de penitenciare
-
Exclusivacum 4 zile
Proteste ale polițiștilor din Mehedinți impotriva tăierilor salariale