Connect with us

Exclusiv

Polițiștii au fost ”executați silit” în baza unui act normativ ale cărui prevederi au fost declarate neconstituționale

Publicat

pe

După ce în luna decembrie a anului trecut Curtea Constituțională a  României declara ca fiind neconstituționale mai multe articole din OUG nr. 121/1998 privind răspunderea materială a militarilor, prin care polițiștii nu mai pot fi ”executați silit” de instituția angajatoare în urma cercetării administrative făcute ca judecata lui Ponțiu Pilat, ci de o instanță de judecată pentru a avea parte de un proces corect și echitabil, ieri, Curtea a lovit din nou in MAI, dezvaluie cei de la sindicatul Europol.

Articolul 9 din Ordonanța 121/1998 ”prevederile prezentei ordonanțe se aplica și militarilor aflați în misiune în afară granițelor tarii, precum și salariaților civili din structura instituțiilor publice prevăzute la art. 2” (polițisti si personal civil)” a fost declarat neconstituțional.

Curtea a constatat că Ordonanța Guvernului nr.121/1998 se adresează personalului militar, în timp ce polițiștii se încadrează în categoria personalului civil, potrivit Legii nr.360/2002 privind Statutul polițistului, fiind funcționari publici cu statut special, astfel că aplicarea acelorași reglementări pentru stabilirea răspunderii materiale a polițistului nu justifică în mod obiectiv instituirea egalității de tratament juridic. Ca atare, sintagma „precum şi salariaților civili din structura instituțiilor publice prevăzute la art.2” din cuprinsul art.9 al Ordonanței Guvernului nr.121/1998 este neconstituțională prin raportare la categoria socioprofesională a polițiștilor.

Ce este însă culmea, pe circuitul legislativ există un proiect de modificare a OUG 121/1998 , prin care acest articol 9 declarat neconstituțional se modifică și se insistă că și polițiștilor li se aplică prevederile actului normativ, ceea ce denotă în mod clar precaritatea actelor normative cu incidență asupra polițiștilor.

”Articolul 9 se modifică și va avea următorul cuprins:
„Art. 9 – (1) Prevederile prezentei ordonanţe se aplică şi militarilor aflaţi în misiune în afara graniţelor ţării, elevilor și studenților instituțiilor de învățământ pentru formarea polițiștilor, precum şi personalului civil care își desfășoară activitatea în cadrul autorităților publice prevăzute la art. 2.
(2) În sensul prezentei ordonanțe, prin personal civil se înțelege demnitari, funcționari publici cu statut special – polițiști și personal contractual.”

Toate  cercetările administrative  nefinalizate nu vor mai putea produce efecte după ce Decizia CCR va fi publicată în Monitorul Oficial,  fiind nevoie de un nou act normativ cu incidență strictă pentru polițiști. Timp de 25 ani, de la emiterea OUG 121/1998, polițiștii au fost ”executați silit” în baza unui act normativ ale cărui prevederi au fost declarate neconstituționale.

Prevederile declarate neconstitutionale ( prin decizia CCR 649/2022) din OG 121/1998 privind raspunderea materiala inca nu au fost inlocuite de norme juridice noi, dezvaluie si cei de la sindicatul Diamantul.
Asta inseamna ca MAI inca nu are instrumente pentru cercetarea administrativa si pentru atragerea raspunderii materiale a politistilor.
Deci daca faceti praf o autospeciala in executarea serviciului, nu mai pot emite decizie de imputare in aplicarea OG 121/1998.
De exemplu, unul din articolele din OG 121, declarate neconstitutionale, a fost art.25:
(1) Obligarea la plata despăgubirilor pentru pagubele produse sau a contravalorii bunurilor şi serviciilor nedatorate, precum şi obligarea la restituirea sumelor încasate fără drept se face prin decizie de imputare.
(2) Decizia de imputare se emite de către comandantul sau şeful unităţii a cărei comisie a efectuat cercetarea administrativă şi constituie titlu executoriu.
(3) În situaţiile prevăzute la alin. (1), când în cauză este comandantul sau şeful unităţii, singur sau împreună cu alte persoane, decizia de imputare se emite de comandantul sau şeful eşalonului superior.
(4) Decizia de imputare se emite în termen de cel mult 30 de zile de la data înregistrării procesului-verbal de cercetare administrativă la organul competent s-o emită şi se comunică în termen de cel mult 15 zile celui obligat la plată.
(5) Decizia de imputare va fi temeinic motivată şi va cuprinde obligatoriu termenul în care poate fi contestată şi organul competent în soluţionarea contestaţiei.
(6) Proba temeiniciei şi legalităţii deciziei de imputare trebuie efectuată de unitatea al cărei comandant sau şef a emis-o.

(Cerasela N.).

Exclusiv

Oligopolul farmaceutic și nepotismul: Mizele ascunse în afacerea Ciolacu

Publicat

pe

De

Contextul politic și afacerea familială

Omisiunile lui Ciolacu 4/Partea I

Recent intr-o emisiune televizata candidatul la campania prezidentiala, premierul Marcel Ciolacu a incercat timid, prin multe omisiuni, sa explice public implicarea in domeniul farma a nepotului acestuia, Mihai Cristian Ciolacu, dupa cum au aratat in ultima perioada de timp o serie de publicatii media online.

Pe acest fond redactia noastra a considerat necesar sa contribuie jurnalistic cu ceeace am putut identifica din omisiunile voite ale candidatului sus amintit, in problematica aflata in atentia opiniei publice, referitoare la afinitatile nepotului cu piata farmaceutica romaneasca.

Sa incepem documentarea:

Evoluția intreprinderii Nicomart Prim Team

In anul 2007 se infiinta o societate comerciala “UNIFARMSANTE” srl, CUI 21308322, J10/332/2007, cu sediul in satul Damboaca, comuna Sageata, jud.Buzau, cu obiect de activitate comert cu amanuntul, in magazine specializate, cu produse farmaceutice si medicale, cu produse de cosmetica si de parfumerie.

Schimbări structurale în administrare

In data 21.12.2010 se schimba asociatul unic existent cu un nou asociat unic in persoana doamnei Nicoleta Prisada, de profesie farmacist, respectiv administratorul neasociat cu drept de reprezentare cine altul decat sotul acesteia, tot farmacist domnul Razvan Mihai Prisada, persoana care actualmente este presedinte al Agentiei Nationale a Medicamentului si Dispozitivelor Medicale din Romania[1].

Expansiunea și acapararea pe piața farmaceutică

In data de 07.05.2014 cei doi sus nominalizati au hotarat schimbarea denumirii societatii in SC “NICOMART PRIM TEAM” srl, firma care a functionat in acest format pana in data de 04.05.2018, cand se schimba structura asociativa a acestia prin majorarea capitalului social de la 200 de lei la 400 lei prin aportul in numerar al noilor asociati in persoana juridica firma “MARCOS PROVIT” srl, CUI 28995509, J10/742/2011, cu sediul in mun.Buzau, reprezentata prin dl. Marius – Gabriel Neagu, respectiv prin persoana fizica Mihai – Crisitian Ciolacu, cu domiciliul in mun.Buzau, nepotul fostului deputat PSD si nimeni altul decat premierul Marcel Ciolacu.

Ca urmare a acestei majorari de capital structura partilor sociale detinute in companie a devenit la aceea data urmatoarea: Nicoleta Prisada detinea 55% din capitalul social, “MARCOS PROVIT” srl, detine 5% din capitalul social si Mihai – Crisitian Ciolacu, detinea 160 lei, respectiv 16 parti sociale, cu valoarea nominala de 10 lei fiecare, reprezentand 40% din capitalul social si particiarea la beneficii si pierderi.

Interesant este ca in data de 18.06.2018 prin Hotararea nr.2 a AGA a SC “NICOMART PRIM TEAM” srl, s-a stabilit ca doamna Nicoleta Prisada renunta la calitatea de asociat, se retrage din societate si cesioneaza toate partile sociale detinute catre asociatul “MARCOVIT PROVIT” srl, astfel incat aceasta firma obtine 60% din capitalul social al firmei “NICOMART PRIM TEAM” srl, iar Mihai – Crisitian Ciolacu ramane cu 40% din capitalul social al firmei nominalizate.

Prin aceeasi hotarare se mai decide si revocarea din functiile de administratori ai societatii dna. Nicoleta Prisada[2] si dl. Razavan – Mihai Prisada[3], persoane care cu totul intamplator  ajung in functii publice relevante, iar dl. Marius – Gabriel Neagu si Mihai – Crisitian Ciolacu, devin noii administratori ai SC “NICOMART PRIM TEAM” srl.

Dupa aceasta modificare in 28.08.2018 SC “NICOMART PRIM TEAM” srl, incepe acapararea de firme farmaceutice, sens in care intra incipient in asociere in cadrul firmei “Alina Pharm” srl – Buzau, cu un aport de capital social de 2,17%, iar restul de 97,83% il detinea dna. Marilena Tisaianu, ulterior, in 14.09.2018 doamna sus enuntata renunta la calitatea de asociat si se retrage din societate cesionand asociatului “Nicomart Prim Team” srl toate partile sociale detinute in cadrul Alina Pharm srl, respectiv 4500 de parti sociale in valoare de 45.000 lei.

Astfel, dupa cesionare firma “Nicomart Prim Team” srl devine asociat unic, cu un numar de 4600 de parti sociale in valoare toatala de 46.000 lei, revocandu-se din functia de administrator al societatii dna. Marilena Tisaianu, numindu-se administrator neasociat dl. Marius – Gabriel Neagu.

In 25.10.2019 se coopteaza ca asociat in cadrul firmei “Alina Pharm” srl, prin majorarea capitalului social al societatii cu valoarea de 10 lei, aport in numerar, depus de catre cine altul decat dl. Mihai – Crisitian Ciolacu, dar surpriza in 06.10.2020, acesta se retrage din societate cesionand partile sale sociale catre asociatul majoritar, iar in 31.03.2021 se muta sediul social al firmei in mun.Buzau, str.Urziceni nr,35, biroul 10, etj.1, jud.Buzau.

In data de 24.09.2021 prin hotararea asociatiilor “Nicomart Prim Team” srl se muta sediul social al firmei la adresa din mun.Buzau, str. Urziceni nr.35, etj.1. birou 5, jud.Buzau.

In data de 04.09.2023 se realizeaza un proiect de fuziune intre “Nicomart Prim Team” srl Buzau, societate absorbanta si firmele “Alina Pharm” srl – Buzau, “Regiofarm” srl – Buzau, “Solarisfarm” srl – Buzau, societati absorbite, toate cu sediul social la adresa din mun.Buzau, str. Urziceni nr.35, birourile 10, 7, 8, etj.1, jud.Buzau si reprezentate, toate firmele enumerate in acest paragrf, in procesul de fuziune de catre acelasi reperezentant legal Marius- Gabriel Neagu, persoana care are si calitatea de administrator al acestor societati.

Scopul fuziunii era realizarea unei sinergii in administrarea comerciala a societatilor, simplificarea si eficientizarea sistemului decizional, o mai buna sustinere a nevoilor de investitii pentru dezvoltarea afacerii si imbunatatirea pozitiei financiare a Nicomart, si nu in ultimul rand pentru sustinerea grupului “Marcos Provit”, care opereaza in domeniul farmaceutic in Romania, prin intermediul mai multor companii, desfasurand activitati de distributie a produselor farmaceutice atat cu amanuntul printr-o retea extinsa de farmacii, cat si cu ridicata, despre care vom scrie intr-un alt episod.

Conexiuni controversate cu instituțiile financiare

In data de 21.03.2024 asociatii firmei “Nicomart Prim Team” srl, respectiv  SC “Marcos Provit” SA si Mihai – Cristian Ciolacu au decis garantarea unui credit in suma de 21.000.000 lei contractat, culmea, de firma “Marcos Provit” SA de la societatea bancara “First Bank” SA, cu urmatorele garantii: garantie corporativa sau fideiusiune, ipoteca imobiliara asupra imobilelor proprietatea societatii garantoare (din jud. Bacau, Buzau) si creante derivate din polite de asigurare. Prin aceeasi hotarare a asociatiilor anterior nominalizati s-a decis garantarea obligatiilor contractuale ale “Marcos Provit” SA ce se regasesc “in contractul de credit de investitii (impreuna cu anexele acestuia) in valoare de 11.320.371 euro, cu o perioada de maturitate de 84 luni, ce urmeaza a fi incheiat cu CEC BANK SA”, avand drept scop acest credit de a refinanta o emisiune de obligatiuni emise de catre CVI Trust Sp Zoo[4], inclusiv comisioanele de refinantare si dobanzi capitalizate.

Interpretări ale profitului și fluxurilor financiare

Interesant este ca auzind declaratia lui Marcel Ciolacu[5] prin care spunea cu nonsalanta ca nepotul sau “Are 40% dintr-o firmă cu farmacii sătești care a făcut anul trecut profit de 60.000 de lei. Profitul lui înseamnă  fabuloasa sumă de 2.200 de lei de la acea companie.”, si uitandu-ne pe situatia financiara 2023 a societatii “Nicomart Prim Team” srl, din care rezulta ca aceasta a avut un profit net de 67.686 lei, raportat la un venit total de 13.732.117 lei, cheltuieli totale de 13.642.748 lei si datorii de 16.639.249 lei, ne punem intrebari retorice cum oare o fi reusit aceasta firma sa devina garant pentru o alta firma din grup si CEC BANK, respectiv First Bank sa ofere in baza garantiilor depuse de societatea enuntata anterior sa acorde credite cumulate de peste 16.000.000 euro firmei  “Marcos Provit” SA?

Apel la utoritățile statului

Sa speram ca organele abilitate ale statului vor controla ingineriile financiare ale firmelor sus subliniate, precum si daca creditele in cauza anterior specificate au fost acordate in deplina legalitate si in conditii de risc bancar minim astfel incat sa nu fie prejudiciate interesle nationale in domeniu financiar, cu atat mai mult cu cat la CEC Bank este  actionar statul prin Ministerul Finantelor, autoritate publica centrala de specialitate aflata in cadrul Guvernului Romaniei, condus de catre nimeni altul decat surprinzatorul premier Marcel Ciolacu, persoana care nu cunoaste nimic despre cele sus subliniate.

Concluzie: căutarea adevărului în umbra nepotismului

Vom reveni cu noi informatii pe subiect in masura in care cititorii si institutiile statului vor avea interes in cunoasterea adevarului despre potenta in afaceri a nepotului premierului Marcel Ciolacu. (Cristina T.).

[1] https://www.anm.ro/comunicat-de-presa-02-03-2022/

https://www.anm.ro/_/CV%20-%20Dr.%20Farm.%20Razvan%20Mihai%20Prisada.pdf

[2] https://sanatateabuzoiana.ro/un-medic-chirurg-si-doua-farmaciste-se-alatura-echipei-spitalului-judetean-buzau/

[3] Conform CV publicat – “Octombrie 2018- August 2019  Atașat pe sănătate cu grad de consilier diplomatic Numele instituției  Reprezentanța Permanentă a României pe lângă  Uniunea Europeană, Bruxelles, Belgia • detașat în cadrul Ministerului Afacerilor Externe pe durata misiunii permanente în străinătate”

[4] https://cvi.pl/en/

[5] https://economedia.ro/ce-nu-spune-premierul-marcel-ciolacu-atunci-cand-incearca-sa-dea-explicatii-despre-afacerile-nepotului-sau-mihai-cristian-legaturile-politica-business-care-se-pot-regasi-in-diverse-etape-din-activ.html

 

Citeste in continuare

Exclusiv

Demersul de modificare a Legii 223/2015 ajunge în etapa finală

Publicat

pe

De

Demersul de modificare a Legii 223/2015 se apropie cu pași repezi de final, dezvăluie Emil Păscuț de la Sindicatul Diamantul. A fost un proces dificil, atât din perspectiva organizării mișcării sociale care să declanșeze motivarea politică, cât și din elaborarea conținutului normei de modificare. Momentul a fost favorabil, iar lobbyiștii s-au organizat mai bine decât în trecut, când frustrările existau doar în spațiul virtual, iar protestele din stradă erau anemice sau inexistente.

Pensionarii militari au înțeles, poate prea târziu, că nu pot „delega” altora, precum polițiștii și cadrele militare în activitate, sarcina de a ieși în stradă pentru apărarea propriilor drepturi. Aceștia au renunțat la statutul de „războinici online” și s-au mobilizat în număr mare pentru a-și exprima nemulțumirile în fața Guvernului. Clasa politică, confruntată cu aceste acțiuni, a cedat.

Nemulțumirile legate de textul proiectului sunt considerabile, fiind generate, în principal, de o lipsă profundă de încredere în buna credință a clasei politice și a celor de la casele de pensii care vor aplica legea. Multe întrebări rămân: Va exista o reparare corectă pentru toate sub-categoriile de pensionari militari? Oare textul conține un mesaj suficient de clar astfel încât nimeni să nu fie dezavantajat și să scăpăm de diferențierile toxice introduse de Dragnea și Olguța Vasilescu? Vom trăi și vom vedea.

Până atunci, Emil Păscuț subliniază întrebarea importantă: cine poate sesiza Curtea Constituțională în perioada dintre adoptare și promulgare? Conform articolului 146 din Constituție, Curtea Constituțională are următoarele atribuții:

  1. Se pronunță asupra constituționalității legilor înainte de promulgare, la sesizarea:
    • Președintelui României
    • Unui președinte al celor două Camere
    • Guvernului
    • Înaltei Curți de Casație și Justiție
    • Avocatului Poporului
    • Unui număr de cel puțin 50 de deputați sau 25 de senatori
    • Din oficiu asupra inițiativelor de revizuire a Constituției.

Subiecții de drept menționați nu trebuie să justifice vreun interes personal pentru a sesiza Curtea. Dacă au critici privind neconstituționalitatea, pot acționa în acest sens, vizând întreaga lege, anumite articole sau un singur articol.

În schimb, orice alt subiect de drept nemulțumit de textul modificărilor trebuie să acționeze prin intermediul unui proces deschis în instanță, după intrarea în vigoare a normei de modificare, ceea ce poate dura minim trei până la patru ani pentru a fi judecat de CCR.

Circumstanțele modificării Legii 223/2015 ilustrează forța de lobby a unui grup bine organizat și activ. Arată că este posibil să se întâmple lucruri pozitive atunci când o mulțime relativ dezorganizată și dezbinată reușește să se mobilizeze și să se transforme într-un „grup organizat, activ în spațiul public, cu voturi multe”.

Deși organizarea nu a fost ideală, mai ales în elaborarea normelor propuse, Emil Păscuț consideră că ar fi fost util un „grup de lucru” format din specialiști în drept, inclusiv foști lucrători valoroși ai caselor de pensii, pentru a avea o viziune unificată privind substanța reglementării propuse. Această experiență, cu bune și rele, reprezintă o lecție de învățat care nu trebuie uitată, mai concluzionează Păscuț. (Cerasela N.).

Citeste in continuare

Exclusiv

Aroganța lui Dan Halchin și gesturile de forță în Sistemul Penitenciar

Publicat

pe

De

Aroganța directorului general al Administrației Naționale a Penitenciarelor (ANP), Dan Halchin, îi poate costa funcția. Acesta a început să amenințe pe WhatsApp directorii penitenciarelor, inclusiv pe cei numiți de ministra Alina Gorghiu, cu privire la posibile sancțiuni dacă nu-l informează prompt despre evenimentele negative, cum ar fi decesele și sinuciderile din închisori.

În acest context, Federația Sindicatelor din Administrația Națională a Penitenciarelor (FSANP) a subliniat că directorii ar trebui să o informeze pe ministra Justiției despre faptele de corupție legate de investiții, care sunt mascate sub pretextul „reparațiilor curente”. Această situație ridică serioase semne de întrebare asupra transparenței și integrității în gestionarea fondurilor din penitenciare.

Halchin, găsit în dificultate din cauza neregulilor generate de Marinică, colaboratorul său, a fost alertat de un număr mare de probleme în sistemul penitenciar. Acest lucru a dus la evadări, sinucideri și altercații zilnice, generând o atmosferă de teroare și disperare în rândul angajaților. În loc să implementeze politici coerente de prevenire, polițiștii penitenciare se văd nevoiți să intervină cu forța, ceea ce a dus recent la incidente grave la Penitenciarul Miercurea-Ciuc.

Dan Halchin, în loc să colaboreze cu personalul său pentru a identifica soluții, pare mai îngrijorat de imaginea instituției și amenință cu înlocuirea directorilor de unitate, lăsând să se înțeleagă că vina pentru problemele sistemului este a subordonaților săi, nu a managementului central.

Ironia situației este accentuată de mesajul său adresat directorilor, în care subliniază importanța comunicării rapide. Acest apel aparent la responsabilitate se transformă, însă, într-o replică rutinară de a îndepărta atenția de la realitățile dificile ale penitenciarelor românești. Între timp, cei care ar trebui să își asume răspunderea continuă să beneficieze de „imunitate” și majorări salariale, ignorând problemele sistemice fundamentale.

În acest „climă” de degringoladă, Halchin se prezintă ca un lider „eroic”, corelându-se cu figura dactilografei Raluca Prună, fosta colaboratoare a Monicăi Macovei, dar care în realitate rămâne un simbol al incompetenței persistente. Critica sa față de directorii de penitenciare și amenințările pe care le lansează nu fac decât să evidențieze lipsa de eficiență și de vizionare în conducerea ANP.

Managementul cu forța bazat pe mesaje eroice nu este o soluție viabilă. Sistemul penitenciar românesc necesită o reformă reală și politică de siguranță, nu doar vopsea pe borduri și frunze, ca pe vremea lui Ceaușescu. Dan Halchin trebuie să își revizuiască abordarea și să colaboreze mai bine cu personalul său pentru a crea un mediu mai sigur, mai eficient și mai uman în penitenciare. (Cerasela N.).

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România. Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național? Garantăm confidențialitatea! Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații - Secția Anticorupție

Știri calde

Exclusiv17 ore ago

Oligopolul farmaceutic și nepotismul: Mizele ascunse în afacerea Ciolacu

Contextul politic și afacerea familială Omisiunile lui Ciolacu 4/Partea I Recent intr-o emisiune televizata candidatul la campania prezidentiala, premierul Marcel...

Exclusiv17 ore ago

Demersul de modificare a Legii 223/2015 ajunge în etapa finală

Demersul de modificare a Legii 223/2015 se apropie cu pași repezi de final, dezvăluie Emil Păscuț de la Sindicatul Diamantul....

Exclusiv17 ore ago

Aroganța lui Dan Halchin și gesturile de forță în Sistemul Penitenciar

Aroganța directorului general al Administrației Naționale a Penitenciarelor (ANP), Dan Halchin, îi poate costa funcția. Acesta a început să amenințe...

Exclusiv3 zile ago

Adevăruri nespuse: Strategiile grupării de criminalitate economico-financiară organizata

Ultima zi de mandat a lui Andrei Volosevici Așa cum ziarul de investigații Incisiv de Prahova a promis, ultima zi...

Exclusiv3 zile ago

FSANP solicită măsuri urgente împotriva corupției în Administrația Națională a Penitenciarelor

Federația Sindicatelor din Administrația Națională a Penitenciarelor (FSANP) cere ministrului Justiției, Alina Gorghiu, să intervină pentru a stopa corupția și...

Exclusiv3 zile ago

Modificări importante pentru polițiști, anunțate în sedința Comisiei de Dialog Social

La sediul Ministerului Afacerilor Interne, a avut loc ședința Comisiei de Dialog Social, care a abordat modificarea și completarea unor...

Exclusiv4 zile ago

Povestea intunecată a legăturilor dintre Eduard Mirițescu, Volosevici și jurnalismul de santaj

Chestorul Eduard Mirițescu: Ascensiunea unei mafii din interiorul Poliției Române Chestorul Eduard Mirițescu este un adevarat Florian Coldea al SRI-ului...

Exclusiv4 zile ago

Emil Păscuț despre riscurile interpretării greșite a permanenței la domiciliu pentru polițiști

Emil Păscuț de la Sindicatul Diamantul abordează o problemă controversială legată de interpretarea legală a muncii suplimentare pentru polițiști, în...

Exclusiv5 zile ago

Inculpații Stavri și Belu așteaptă decizia de azi: vor fi arestați pentru 29 de zile?

Jurnalismul sub umbra corupției: Cazul Cătălin Stavri Cătălin Stavri: Luptător împotriva Corupției sau pseudo-jurnalist compromis, spagar si santajist? Cătălin Stavri,...

Exclusiv5 zile ago

AUDIO/Bomba de pe coliva în anchetele din curs/Revelații de corupție/Reeditarea mafiei lui „Portocala”/Noi detalii despre actuala mafie a procurorului ”Portocală”

Revelații de corupție: fostii directori ai CSM Ploiești și mărturii despre ‘Mafia’ Volosevici si a pseudo-jurnalistului narcoman, santajist si spagar...

Exclusiv5 zile ago

Pensii pentru Polițiști: Diferențe mari între sumele minime și maximale

Un polițist trăiește, în medie, 70 de ani. Cea mai mică pensie netă pentru un astfel de cadru este de...

Exclusiv5 zile ago

Proiectul de actualizare a pensiilor militare aprobate în Camera Deputaților, acum in drum spre Senat

Ieri, raportul comisiilor juridice, de buget și apărare ale Camerei Deputaților a fost aprobat și transmis Senatului pentru proiectul de...

Exclusiv5 zile ago

Senzațional: Cătălin Stavri, pseudo-jurnalistul deranjat de justiție, și legăturile sale cu Andrada Ioana Volosevici

Filajul păcatului: Cătălin Stavri și extragerile ilegale de fonduri – spalarea de bani După publicarea articolului nostru „Închisoarea este mai...

Exclusiv6 zile ago

Închisoarea este mai aproape: Pseudo-jurnalistul șpăgar și șantajist Cătălin Stavri, alături de interlopul Belu Claudiu, se confruntă cu noi dosare penale

Investigații revelatoare                                     ...

Exclusiv6 zile ago

Războiul Ciolacu – magistrați: Impactul OUG 62/2024 asupra dreptului la spor de anticorupție

În războiul Ciolacu-magistrați, primele victime cad polițiștii și cadrele militare! ICCJ dă o soluție de interpretare care face ca dreptul...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv