Exclusiv
Don Quijote de la Mancha VS. Cei trei muschetari/Cavalerul tristei figuri VS. Cei trei mușca-tare/Ep.4 ALLEZ!

Ne întoarcem de unde am rămas, adică de la celebrul Porthos, interpretat de nimeni altul decât IORDACHESCU STEFAN din Mărețul Compartiment monitorizare asociații proprietari din cadrul Primăriei Ploiești.
Despre el am început să scriem în episodul trecut și fiind un personal principal, îi dedicăm o bună parte și din acest episod.
În episodul trecut v-am adus la cunoștință direct ce trebuie să verifice acest spadasin de floretă. Astăzi vă arătăm cu propriile cuvinte cum nu îți îndeplinește sarcinile de serviciu și cu toate că BMW-ului personal scoate fum de nu îl mai crede nimeni că spune adevărul, la reviziile I.T.P. iese mereu fără noxe sau alte probleme…
Așa cum am arătat, băiatul de floretă face minuni în crizele financiare ale lumii, fiind o adevărată valoare în Compartimentul unde lucrează de zor pentru frații lui: D’Artagnan și Aramis.
Astăzi vom vedea de ce trebuie el să se ocupe cu adevărat și din respect profesional o să explicăm prin exemple concrete.
Punctele subliniate sunt atribuiții principale pe care Porthos, UITA FRECVENT SĂ LE ÎNDEPLINEASCĂ, frizând am zice anumite infracțiuni prevăzute aiurea in Codul Penal… dar să vedem despre ce este vorba.
Când D’Artagnan… cel mincinos dă un răspuns OFICIAL, SEMNAT prin care de către precizează cu Asociația NU ARE INȘTIINȚĂRI ONLINE iar în hârtiile înaintate de unul dintre Cavalerii tristei figuri către Compartimentul Monitorizare atestă CLAR ȘI INDUBITABIL existența adreselor către Asociație…
VERSUS
CÂT DE CORPUT SĂ FII SĂ TE FACI CA NU VEZI? CÂT DE SIGUR SĂ FII CĂ NU VEI FI TRAS LA RASPUNDERE?
Până când vom știi răspunsurile oficiale ale spadasinului cu legea IORDACHESCU STEFAN, vom încerca noi să răspundem: FOARTE CORUPT ȘI… actualmente cu mare frică de ce va să fie… Sperăm să nu fie necesară vânzarea BMW-urilor achiziționate cu greu în perioada de criză pentru a trece de hopurile legalității:
Pentru că actele pe care vom discuta azi sunt deja toate postate în Ep.1, azi doar vom selecta din ele ceea ce ne interesează pentru a ne bucura ochii de ilegalitățile junelui nostru milionar… făcute în concubinajul în care apare și ultimul muschetar…
Viorel Olteanu, pe numele lui de muschetar Athos, reprezintă ultimul care întregește acest concubinaj, pe rolul de mare cenzor, șef la AAPP. Cerut special de administratorul Ionuț Corcodel (Aramis) căci are un fel de a mânui spada după cum veți vedea, care ar face și o vacă să se simtă bou.
Vă prevenim că următorul exemplu vă va face să vă întrebați dacă omul mai are timp și de altceva decât să numere banii primiți de la oamenii cu credință în spada lui…
Vă oferim partea din cererea originală și apoi răspunsul acesteia pentru a ne bucura pe deplin de abilitatea lui Athos. Noi personal am venit boi și am plecat vaci.
Exemplul 8: Don Quijote de la Mancha, întreabă proaspătul cenzor adus de Athos:
Trecând peste datele de interes cu privire la întrebări, am ajuns la concluzia că ar fi pertinente.
IATĂ RĂSPUSUL:
Ah, pare clar totul, nu?!
Stimați cititori din Prahova și alte județe, acesta este motivul pentru care aveți nevoie de un cenzor din Asociația dvs. Un cenzor pe care îl puteți trage la răspundere! Sau măcar să îi bateți obrazul.
Dacă caracatița pe care o plătiți cu vârf și îndesat este ca la această Asociație, nu puteți decât spera că veți avea câțiva Don Quijote de la Mancha care să lupte pentru toți, să stea să demaște toți acești oameni care vă sug banii fără jenă.
Desigur, ne mândrim că suntem în Patria Hoților și nu ne dezicem, ar fi și păcat!!!
Exemplul 9: Continua din 8
Don Quijote, plecat bou din această corespondență se întreabă dacă nu cumva D’Artagnan, cu intenția de a mai unge vreo spadă, nu a greșit uleiul folosit… și cere contractul cu măreața AAPP…
Și când colo… ce să vezi?!?!
Uleiul nu se ducea la AAPP și la o firmă fantomă, făcută pentru a reține pentru vreme de restriște și război, birul de la oameni sub formă de bani…
Cu această informație COLOSALĂ de furt/înșelăciune… Don Quijote, face misivă către Compartimentul Primăriei, unde aștepta liniștit eroul nostru Porthos, căruia i se cere să verifice activitatea firmei dacă este CENZORATUL și să ia măsurile legale…
Pentru a NU TĂIA DIN VENITURILE FRAȚILOR CONCUBINI, iată ce constată Porthos,
AH, gata? Deci dacă nu a prezentat niciun document ai terminat treaba?
Iordăchescu, mamă, așa îți faci tu atribuțiile de serviciu când afli de o ilegalitate? Participi si tu sa îți fie bine? Se știe că la pușcărie sunt 3 mese calde, dar din sursele noastre vine altă criză și știi că ești priceput să ce îmbogățești în perioade d-astea… Stai cuminte afară… dacă mai poți.
Și iată cum… cu frica în Dumnezeu, D’Artagnan și Aramis sunt obligați să țină adunarea generală în 2022 din cauza furtului descoperit… în termen de 20 de zile, așa cum le-a zis fratele de la primărie Porthos, in 18.02.2022.
Problema lor era ca deja Don Quijote de la Mancha 1 agita apele prin condominiu cu privire la ilegalitățile făcute care acum nu le mai puteau ascunde… Bonusul era că începea să se nască un alt Don Quijote de la Mancha 2 , ce dorea postul lui SOCOLEANU ca președinte… și dacă îi fura rolul clar sărea din schemă și CORCODEL și restul de spadasini… Și erau atâția bani de luat…
Ce să faci, ce să faci… păi.. tragi de timp… și cauți soluții(despre ele în episodul viitor)… căci fiecare lună însemna profituri uriașe pentru cei doi.
Don Quijote de la Mancha, ia calea legală și anunță iar pe Iordăchescu că ADUNAREA GENERALĂ este dar nu este… și cere să ia măsuri conform atribuțiilor postate de noi mai sus…
Și uite cum aflăm cu seninătate de la fratele Athos, de la Compartimentul Monitorizare că există o explicație:
16.06.2022? Păi, unde sunt alea 20 de zile din 18.02.2022.?
S-a mărit postul prin decret de la Cardinal la 4 luni?
Ei, așa da! Astea sunt într-adevăr filme de acțiune! Batjocura oamenilor continuă! Alte sute de mii lei primite de spadasinii noștri.
Pentru a termina cu bine povestirea noastră despre celebrul Athos vă aducem la cunoștință că în continuare Asociația MRS Smart plătește la AAPP, un bir lunar pentru ultimul nostru muschetar căci Don Quijote nu a știut de câte contracte a făcut D’Artagnan, căci doar el le știe și spadasinul nostru a pitit pentru fratele lui una bucată de pâine… să fie de pomană căci au oamenii bani de dat.
SI CAND CREDEAȚI CA AM TERMINAT ȘI ACEST EPISOD, IATA CA IORDACHESCU STEFAN MAI SCOATE O PERLA în iarna 2022!
Imaginați-vă că se face o adresă către… da, exact… prin care, pentru infracțiunea de… da, exact… se cere să se verifice și ceea ce afirmă Porthos că era real acum 10 luni… o fi uitat ce a scris… s-o fi accidentat la cap… greu de spus… dar:
Mai tare decât o telenovelă, nu??
Deci firma era OK, ce sa vezi… Clar asociația trebuie să o ia înapoi…
Recent am aflat de la unul dintre Doni Quijote că, mai nou, i s-a tăiat dreptul de a beneficia de aplicația e-bloc.ro căci vedea și facturile… Iar administratorul … si președintele se fac ca ploua și nu îi pune la dispoziție acest dpret, căci cine știe ce ar mai putea găsi pe acolo ascuns…
Pana ajungeți iar in instanța ca îngrădiți drepturile proprietarilor(se taie gazul doar la cei care își cer drepturile – așa e la spadasinii noștri), poate primiți si vreo amenda de la fratele Porthos căci începe să pută treaba la el, destul de rău…
Tot pe surse, se pare ca din dosarele aflate pe rol ale proprietarilor ați început să plătiți amenzi,(bine, nu voi… proprietarii care nu știu ce le băgați la plata!!!) caci „uitați” sa depuneți documentele pe care nu le aveți…
Vrem sa fim imparțiali și să vă spunem că instanța nu se lasă mânjita așa cum ați făcut cu muschetarii concubini…
Plus de asta, puteți sa dați accesul la facturi săracului Don Quijote căci deja știm ca ați schimbat contractul de curățenie cu unul la fel de scump. Oare cine mai știe de asta?! Dar mai important, cine v-a permis asta? Comitetul executiv? Hm… vom reveni cu amănunte picante…
Înțelegem ideea: măcar sa împărțiți banii prin oraș la toți prietenii cat mai puteți…
Proprietarii știu, D’Artagnan că refuzi să convoci Adunarea Generală? Până pe 31.03 mai este timp… ai dreptate… dispense iei de la fratele tău de la Primărie… dar în instanță te descurci?
Sau ti-o fi rușine de câți bani ai „furat legal”?
Crezi tu că este legal… noi credem că o să îi dai înapoi cu ambele mâini…
Va urma! (Cristina T.).
N.R. Nu uitați Ingredientele succesului: Iți trebuie niște proprietari creduli și intre ei unii loiali ție ca președinte de asociație, un Comitet favorabil, un administrator care unge rotile la primărie, un cenzor care e „prieten” cu administratorul, un Compartiment Specializat al Primăriei care accepta atențiile de la administrator si un monarh adevărat ca primar care lasă treaba să „meargă ca unsă”.
Vă mulțumim pentru asta și ne-am gândit să vă cerem sprijinul, căci puterea presei este puterea poporului, în final.. dacă nimeni nu ne-ar citi, nu am însemna nimic: dacă empatizați cu ale noastre concluzii și cu expunerea acestora, cu poveștile spadasinilor noștri, vă rugăm SĂ DAȚI LIKE ȘI SĂ REPOSTAȚI ARTICOLELE CARE V-AU PLACUT.
Așa cum spadasinii noștri încearcă să blocheze aflarea adevărului și expunerea lui aici, este de datoria noastră să contraatacăm.
ALLEZ!
Exclusiv
Emil Pascut: Critica managementului din MAI și reflexele regimului autoritar

Reflexe ale regimului comunist în MAI
Emil Pascut, reprezentant al Sindicatului Diamantul, a declarat că Ministerul Afacerilor Interne (MAI) păstrează reflexe ale regimului autoritar comunist, evidențiind modul în care opiniile critice sunt etichetate ca „opinii politice” sau acte anti-sistem. Aceasta este o strategie de control social care transformă disidența într-o faptă pedepsibilă, subminând astfel principiile statului de drept și creând un climat de frică.
Caracteristicile regimurilor autoritare
Pascut a enumerat principalele trăsături ale regimurilor autoritare:
- Centralizarea puterii
- Represiunea disidenței
- Controlul informației, inclusiv cenzura opiniilor critice și manipularea narativelor publice.
În aceste condiții, critica este percepută ca o amenințare la adresa stabilității regimului, indiferent de conținutul său.
Problemele din MAI
Pascut subliniază că la MAI există simptomele enumerate mai sus, facilitate de o legislație defectuoasă și de calitatea morală și profesională scăzută a unor funcționari de conducere. Legea 360/2002, de exemplu, este considerată un cadru normativ defectuos, utilizat pentru a suprima dizidența și opinile critice, fără o delimitare clară a „opiniilor politice” de cele care sunt pur critice.
Impactul Legii 360/2002
Lipsa unei definiții precise a „opiniei politice” permite o interpretare extinsă, astfel încât orice opinie contrară narativului oficial poate fi etichetată ca „opinie politică.” Pascut reamintește că înainte de cazurile recente, cercetările disciplinare pentru opinii politice erau rare, însă acestea au crescut în intensitate după evenimente recente, afectând grav activitatea sindicală și libertatea de exprimare a polițiștilor.
Distincția între critică și compromiterea imaginilor
Pascut evidențiază importanța de a face o distincție clară între critica legitimă, care abordează problemele structurale, și comportamentele care compromit imaginea instituției. Legislația existente, cum ar fi apreciația standardelor CEDO, ar trebui să ghideze sancționarea funcționarilor pentru exprimarea opinilor critice.
Jurisprudența CEDO ca fundament
Pascut face referire la cazuri relevante de la CEDO, precum „Vogt v. Germania” și „Baka v. Ungaria”, pentru a argumenta că sancțiunile aplicate funcționarilor publici trebuie să fie proporționale, legale și să demonstreze un impact real asupra reputației instituției, nu doar un discomfort.
Concluzie: Nevoia de schimbare
Misiunea MAI de a proteja drepturile cetățenilor și de a asigura transparența în activitatea sa este esențială. Pascut atrage atenția că o interpretare extinsă a legilor și penalizarea criticilor pot submina aceste valori fundamentale, fiind necesară o evaluare responsabilă și echilibrată a comportamentului funcționarilor publici.
Experiența acumulată pe parcursul a 18 ani de activitate juridică și observație critică a MAI îi oferă lui Emil Pascut autoritatea de a formula aceste concluzii esențiale pentru viitorul instituției și al societății românești. (Cristina T.).
Exclusiv
Aroganta și ipocrizia în conducerea ANP: Întâlnire cu realitatea
Exclusiv
A apărut proiectul de OUG pentru recalcularea salariilor și pensiilor militare

Detalii despre proiectul de ordonanță de urgență
Sindicatul Diamantul, reprezentat de Emil Pascut, a anunțat lansarea în consultare a proiectului de ordonanță de urgență privind recalcularea și plata retroactivă a majorărilor salariale pentru lucrări de excepție, în urma Deciziei Înaltei Curți de Casație și Justiție nr. 75/2024. Proiectul a fost publicat pe pagina Ministerului Apărării Naționale.
Principalele prevederi ale proiectului
Printre principalele prevederi ale ordonanței se numără:
- Recalcularea majorărilor salariale: Acestea includ majorarea de până la 50% pentru perioada 1 ianuarie 2019 – 31 decembrie 2023, precum și recalcularea majorărilor prevăzute în Legea-cadru nr. 153/2017 începând cu 1 ianuarie 2019, aplicată la solda/salariul de funcție fără plafonare.
- Plata diferențelor rezultate: Aceasta se va desfășura eșalonat pe o perioadă de 5 ani, începând cu 4 decembrie 2024, astfel:
- 5% în primul an
- 10% în al doilea an
- 25% în al treilea an
- 25% în al patrulea an
- 35% în al fifth an
- Revizuirea pensiilor militare de stat: Aceasta va viza pensiile deschise începând cu 1 ianuarie 2019, cu un termen de revizuire de 240 de zile de la intrarea în vigoare a ordonanței.
- Alte prevederi importante: Diferențele plătite se vor actualiza cu rata inflației, iar orice procedură de executare silită va fi suspendată pe perioada plăților eșalonate.
Critici și probleme semnalate
Pascut a subliniat unele chestiuni neplăcute, cum ar fi termenul de 240 de zile și unele formulări din proiect care ar putea afecta pozitivitatea impactului asupra altor drepturi salariale. El a evidențiat, de asemenea, preocupările privind modul în care anumite articole ar putea beneficia pe cei care deja au fost considerați responsabili pentru problemele anterioare.
„Proiectul poate repara retroactiv, dar nu poate reconfigura retroactiv un element salarial,” a declarat Pascut, criticând modul în care anumite măsuri sunt structurate în vizarea documentului.
Probleme de transparență și nedreptate
Emil Pascut a menționat că primul care ar putea beneficia de ordonanță este chiar cel care a indus în eroare angajații, subliniind astfel un sentiment de nedreptate. „Culmea culmilor, primul profitor al ordonanței va fi cel care v-a înșelat pe toți! Va primi câteva zeci de mii de euro, poate chiar spre o sută de mii, premiu de incompetență!” a adăugat el, subliniind frustrările angajaților afectați.
Această dezvăluire subliniază nevoia de reforme reale și de transparență în gestionarea resurselor și a drepturilor salariale în rândul personalului militar și civil din România. (Cristina T.).
-
Exclusivacum 3 zile
Poliția sau mafia? Războiul politic care distruge afaceri in Cerasu/Rețeaua corupției de la Vălenii de Munte: între putere și abuz
-
Exclusivacum 22 de ore
Aroganta și ipocrizia în conducerea ANP: Întâlnire cu realitatea
-
Exclusivacum 3 zile
Corupție și intimidare: Adevărul din umbră al gestionării deșeurilor în Prahova
-
Exclusivacum 2 zile
Scandalul White Tower: Abuzuri imobiliare și corupție în România
-
Exclusivacum 2 zile
Critici dure la adresa lui Dan Halchin în urma bilanțului de la Penitenciarul Iași
-
Exclusivacum o zi
A apărut proiectul de OUG pentru recalcularea salariilor și pensiilor militare
-
Exclusivacum 4 zile
FSANP propune amendament pentru acordarea drepturilor salariale polițiștilor de penitenciare
-
Exclusivacum 4 zile
Proteste ale polițiștilor din Mehedinți impotriva tăierilor salariale