Connect with us

Featured

Conducerea Poliției Române raspunde acuzațiilor nefondate, din spațiul public

Publicat

pe

DISTRIBUIE Articolul....
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Având în vedere acuzațiile nefondate, din spațiul public, pentru a clarifica toate aspectele referitoare la procedura de achiziție de autospeciale pentru Rutieră și pentru a prezenta oportunitatea, legalitatea și transparența achiziției, la data de 26 septembrie 2022, conducerea Poliției Române a organizat o conferință de presă.
În cadrul conferinței, au fost transmise următoarele:
La nivelul Poliției Române, sunt în derulare mai multe proiecte care au drept scop îmbunătățirea capacității de intervenție, factor esențial în oferirea unui serviciu polițienesc calitativ cetățenilor.
Societatea este într-o continuă schimbare, iar mijloacele folosite de cei care încalcă legea sunt permanent îmbunătățite și diversificate. În acest sens, pentru a-i combate eficient pe aceștia și a asigura cetățenilor un nivel crescut de siguranță, este necesar ca Poliția Română să fie într-o continuă dinamică, în ceea ce privește dotarea polițiștilor cu mijloace de protecție, precum și de mobilitate.
Tocmai de aceea, în ultimii ani s-au achiziționat mai multe capabilității logistice, inclusiv loturi de autovehicule destinate activităților specifice polițienești.
Printre proiectele care au vizat îmbunătățirea mobilității, la nivelul Poliției Române:
– întărirea capacității administrative și operaționale a structurilor de luptă împotriva traficului de droguri și terorismului – autovehicule BMW (cutie 8+1);
– operaționalizarea structurilor de poliție pentru protecția animalelor, nou înființate – autovehicule Ford (cele prevăzute cu cutie automată au 10+1 trepte).
În toate achizițiile, au fost folosite, în principal, fonduri nerambursabile.
Prin achiziționarea de autospeciale se urmărește sporirea capacității Poliției Rutiere de a răspunde cerințelor sociale actuale, respectiv o reacție promptă, sigură și eficientă, în concordanță cu intenția de creștere a capabilității tehnice a poliției de depistare și de oprire pentru control a autovehiculelor și a ocupanților acestora, aspecte operative ce sunt de cele mai multe ori elemente asociate riscului profesional și în directă legătură cu siguranța celorlalți participanți la trafic.
Industria auto este într-o continuă dezvoltare, iar autovehiculele noi au performanțe din ce în ce mai ridicate, astfel că este necesar ca Poliția Rutieră, prin specificul activităților pe care le desfășoară, să se alinieze la standardele actuale.
Pentru stabilirea criteriilor de performanță pe care ar trebui să le întrunească autospecialele de poliție rutieră, s-a avut în vedere alegerea unor tehnologii cât mai avansate, cu emisii reduse, ținând cont, atât de eficiență și fiabilitate, sub toate aspectele, pe durata de exploatare, cât și de modul de utilizare operativă.
Din nefericire, România se regăsește pe un loc fruntaș în Europa, în ceea ce privește accidentele rutiere și persoanele decedate în urma acestor tragice evenimente.
Astfel că, toate aceste achiziții, fie că vorbim de autospeciale, fie că vorbim de camere de supraveghere și monitorizare a traficului rutier, au un singur scop: Reducerea riscului rutier și salvarea de vieți umane!
Pentru îmbunătățirea siguranței rutiere, sunt în derulare, la nivelul Direcției Rutiere, 2 proiecte, în valoare de aproximativ 32 de milioane de euro.
De asemenea, Poliția Română este în perioada de accesare pentru alte 3 proiecte. În cadrul acestora, printre altele, poliția rutieră va beneficia inclusiv de suport aerian prin achiziția a 4 elicoptere.
Prin proiectul Educație Rutieră – Modelarea factorului uman, prin responsabilizarea participanților la trafic, pentru creșterea gradului de siguranță rutieră, în prima parte a acestui an, a fost prezentată public recepția și predarea, în teritoriu, a celor 45 de Laboratoare de Educație Rutieră (marca FORD), proiect demarat în anul 2017.
În anul 2017, a fost demarat un proiect privind achiziția a 300 de autospeciale, 250 de aparate radar tip pistol, 44 de aparate Drug Test, precum și 4.000 de tablete, necesare activităților Poliției Rutiere.
Procedura de achiziție a acestor mijloace tehnice și autovehicule s-a desfășurat în condiții de legalitate, conform cadrului incident achizițiilor publice.
Demararea procedurilor pentru stabilirea specificațiilor tehnice a avut loc în anul 2018, având la bază nevoia polițiștilor din teren. Aceste specificații răspund noilor realități ale societății, și, bineînțeles, sunt aliniate standardelor europene, respectiv al altor Poliții din Europa, precum Marea Britanie, Franța, Italia, Polonia și Elveția (tot BMW, cu 8+1 trepte).
Un alt exemplu similar îl reprezintă achiziția din acest an a colegilor polițiști din Cehia, țară care are producția locală de Skoda, care au contractat, pentru creșterea gradului de siguranță rutieră, peste 70 de autovehicule marca BMW cu o cutie 8+1.
De mai multe ori au fost exprimate solicitări și chiar nemulțumiri la adresa instituției, pentru dezvoltarea capacității de mobilitate, prin achiziționarea de noi mașini.
În cadrul derulării proiectului, procedurile de achiziție au fost realizate în etape.
Pentru contractarea autoturismelor, prima procedură a fost inițiată în anul 2021, când nu s-a înscris niciun operator economic, deși existau cel puțin 4 producători care îndeplineau cerințele, în ceea ce privește specificațiile tehnice.
Având în vedere acest lucru, ulterior, procedura a fost reluată, având aceleași specificații tehnice cu cele de la prima procedură, din anul 2021. Diferența între cele două proceduri a fost dată de numărul de autovehicule lansat în achiziție de la 300 la 600 și creșterea valorii estimată pe unitate cu aproximativ 5.000 de euro, ca urmare a evoluției pieței.
Și la această nouă procedură – licitație deschisă, 4 producători auto îndeplineau specificațiile tehnice. Un singur distribuitor s-a înscris, iar, în urma analizării ofertei depuse, a fost declarat câștigător.
Astfel, a fost semnat un acord cadru, pentru un minim de 300 și un maxim de 600 de autoturisme marca BMW, seria 3, 4×4, la un preț per unitate de numai 32.000 de euro, fără TVA, având în vedere că prețul de catalog este de peste 38.600 de euro, fără TVA.
Iar în cei 32.000 de euro, intră și dotări specifice muncii de poliție, de aproximativ 4.000 de euro, respectiv, rampă, colantare, baterie suplimentară, precum și un set de anvelope de iarnă.
Istoric dotare Poliția Română
Flota Poliției Române este de peste 14.000 de autovehicule. Dintre acestea, 83% reprezintă autovehicule autohtone. În perioada 2017 – 2021, la nivelul Poliției Române, au fost achiziționate 613 autospeciale, cu performanțe ridicate, restul de 8.300 fiind autospeciale de la producător autohton, respectiv Dacia, fiecare dintre aceste achiziții fiind pentru un anumit specific al muncii de poliție.
În cele 613 autospeciale, au fost achiziționate mărci precum Mercedes, Ford, Volkswagen și BMW. Autoturismele marca BMW achiziționate au cutie de viteze 8+1.
Astfel, Poliția Română achiziționează autospeciale de la orice producător care se înscrie la o procedură de achiziție și nu este favorizat nimeni, așa cum fals s-a vehiculat în spațiul public.
De asemenea, ultima achiziție importantă, în anul 2020, a fost de autovehicule Dacia, peste 4.600, care aveau un anumit specific, iar achiziția din prezent, de BMW-uri are un alt specific, care corespunde necesităților actuale, aliniindu-se astfel celorlalte Poliții Europene.
Istoric dotare Poliția Rutieră
În ceea ce privește dotarea Poliției Rutiere cu autospeciale, aceasta constă în 55 autospeciale marca Audi (dintre care 17 cu anul de fabricație 2002-2005 și 38 cu anul de fabricație 2015), 851 – Dacia Logan – fabricație 2004-2020, Dacia Duster – 306, fabricație 2012-2021, 397 VW Polo, fabricație 2015, iar BMW – 5, fabricație 2009 și 1 fabricație 2004.
Ultimele 4 achiziții importante de auto de producție străină, în ceea ce privește structurile de Poliție Rutieră, au fost:
– în anul 2001, atunci când au fost luate autovehicule marca VW Passat, dintre care doar 59 mai sunt în uz.
– în anul 2015, atunci când au fost achiziționate 397 de autovehicule marca VW polo;
– în anul 2015, atunci când au fost achiziționate 38 de autovehicule marca Audi;
– în anul 2022, atunci când au fost achiziționate 45 de autovehicule marca Ford – Transit.
Achiziția de autovehicule marca BMW
Obiectivul general al proiectului este creșterea gradului de siguranță rutieră și scăderea numărului persoanelor decedate în accidentele de circulație, prin dotarea corespunzătoare a structurilor de poliție rutieră.
Pentru îndeplinirea acestui obiectiv, caracteristicile tehnice variabile, pentru autospecialele ce urmează să fie achiziționate în proiect, sunt menționate ca fiind minime și nu limitative sau exclusive:
Cilindree: minim 1.900 cm3; Cutia de viteze: automată; Trepte de viteză: minim 8+1; Putere maximă: minim 130 kW(184 de CP); Cuplu: minim 290 Nm.
În cadrul proiectului, se urmărește achiziționarea de autospeciale, precum și a 250 de cinemometre laser de măsurare a vitezei, radar tip pistol, acestea formând împreună un sistem mobil de supraveghere, cu rolul de a urmări si de a opri autovehiculele ce rulează cu viteză excesivă, cu o valoare estimată per bucată de 14.000 de euro, fără TVA.
De asemenea, tot în cadrul acestui proiect, se vor achiziționa 44 de aparate DrugTest, cu o valoare estimată pe bucată de 8.800 de euro, fără TVA.
Necesitatea achiziției de astfel de auto, cu aceste specificații, este în corelare cu parcul auto al României, care, raportat la anul 2017, a fost într-o continuă creștere.
Odată cu retragerea taxei de timbru la înmatriculare, numărul de autoturisme a crescut, înmatriculând-se foarte multe autovehicule puternice, respectiv cu o capacitate cu minim 2000 cm3.
Spre exemplu, la 1 ianuarie 2017 existau înmatriculate aproximativ 348.000 de autoturisme cu o capacitate cilindrică de minim 2000 cm3, iar la 1 noiembrie 2017 numărul acestora a crescut cu peste 90 de mii de unități, ceea ce reprezintă o creștere cu 25%.
La acel moment, la nivel național, în dotarea structurilor de poliție rutieră, existau 96 de autovehicule cu o capacitatea cilindrică de minim 2.000 cm3 ceea ce reprezenta aproximativ 6% din totalul parcului auto al Poliției Rutiere, iar majoritatea cu o vechime de peste 15 ani.
Trebuie menționat faptul că, la data efectuării analizei, respectiv 2017, structurile poliției rutiere din 7 județe nu aveau niciun autovehicul funcțional din această categorie.
De asemenea, în anul respectiv, au fost înregistrate peste 2.500 de sancțiuni pentru nerespectarea indicațiilor polițiștilor rutieri, iar în cele mai multe cazuri aceștia au fost nevoiți să efectueze urmărirea autovehiculelor, ceea ce a condus la ideea că este absolut necesară dotarea poliției rutiere cu autovehicule puternice.
Totodată, s-a avut în vedere, pe lângă capacitatea cilindrică minimă mai sus menționată și numărul de rapoarte ale cutiei de viteză, respectiv 8+1 trepte automată.
În motivarea acestei alegeri, s-a avut în vedere creșterea eficienței pentru faptul că aceste cutii funcționează mai eficient în priză directă, datorită timpilor de schimbare a treptelor foarte mici, cuplul motor este permanent la valori mari și un consum de combustibil menținut în parametri, raportat la exploatarea operativă.
În aceste condiții, la momentul întocmirii caracteristicilor tehnice, s-a efectuat o prospectare a mărcilor existente pe piață, identificându-se 4 producători de autovehicule care se încadrau în specificațiile tehnice respective de la acel moment, dar trebuie avută în vedere și evoluția în timp din punct de vedere tehnic a capacităților constructive ale autovehiculelor.
PROCEDURA DE ACHIZIȚIE
Aceste autospeciale sunt achiziționate în cadrul unor proiecte, de către Poliția Română, care este autoritatea contractantă, în calitate de ordonator secundar de credit.
Prima procedură de achiziție a fost inițiată în anul 2021, pentru 300 de autovehicule de poliție rutieră, termenul de depunere a ofertelor fiind stabilit pentru data de 25 noiembrie 2021, astfel încât, la data de 26 noiembrie 2021, procedura a fost anulată ca urmare a faptului că nu a fost înregistrată nicio ofertă, deși pe piață existau 4 producători auto, care respectau specificațiile tehnice prevăzute.
Pentru reluarea acesteia, s-au analizat aspectele ce creează dificultăți furnizorilor de autovehicule (lipsa componentelor electronice, lipsa cotațiilor de preț, a cotelor de producție, incertitudinea termenelor de livrare, etc.), coroborat cu faptul că bugetul alocat acestor autovehicule a fost determinat în anul 2019, la nivelul Poliției Române s–a stabilit majorarea valorii estimate de la 26.000 la 32.000 de euro fără TVA, precum și creșterea numărului de autovehicule de la 300 la 600.
În acordul cadru a fost prevăzut un minim de 300 de autospeciale și un maxim de 600, pentru o perioadă de 24 de luni.
Astfel, în anul 2022, procedura de achiziție a fost reluată, fiind stabilit ca termen de depunere a ofertelor data de 30 iunie 2022, dată până la care a fost înregistrată o singură ofertă.
Procedura de achiziție a fost finalizată la data de 29 iulie 2022, fiind declarată câștigătoare oferta distribuitorului S.C. AUTOMOBILE BAVARIA S.R.L., care a îndeplinit toate condițiile de eligibilitate, tehnice și financiare stabilite prin documentația de atribuire.
Autoturismele BMW puteau fi ofertate de orice alt distribuitor, din țară sau străinătate.
În data de 16 august 2022, a fost încheiat acordul–cadru cu operatorul economic menționat pentru o cantitate maximă estimată de 600 de autovehicule de poliție rutieră, iar, în baza acestuia, s–a perfectat, la data de 12 septembrie 2022, primul contract subsecvent pentru furnizarea a 100 de autovehicule de poliție rutieră, cu termen de livrare 270 de zile.
Prețul unitar al tipului de autovehicul ofertat pe toata durata de 24 de luni a acordului–cadru este de 32.000 de euro, fără TVA.
În acest preț de 32.000 de euro, fără TVA, sunt incluse dotări suplimentare – rampă de avertizare acustico–optică, inscripționarea specifică, acumulator suplimentar, precum și un set de anvelope de iarnă, în condițiile în care configuratorul producătorului generează un preț minimal de 38.600 de euro, fără TVA (preț în care nu sunt incluse dotările la care am făcut anterior referire, în valoare de aproximativ 4.000 de euro).
Pe toată durata derulării procedurii de achiziție, Poliția Română a beneficiat de verificarea observatorilor Agenției Naționale de Achiziții Publice, care, la finalizarea evaluării, au emis ,,avizul conform necondiționat final”–fără de care nu era posibilă semnarea Acordului–Cadru.
De asemenea, la nivelul Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor, nu a fost înregistrată nicio contestație la cele 2 proceduri organizate de Poliția Română prin care să fie criticate anumite cerințe impuse prin documentația de atribuire sau rezultatul aplicării procedurii de achiziție.
CERINȚA TEHNICĂ REFERITOARE LA CUTIA DE VITEZE :
Referitor la cerința privind transmisia autovehiculului, facem precizarea că aceasta a avut ca scop obținerea unui tip de autovehicul cu performanțe ridicate din punct de vedere al tracțiunii și implicit al manevrabilității în condiții de deplasare în regim prioritar, cu asigurarea unui grad ridicat de rapiditate și siguranță activă și pasivă pentru polițiști.
Din punct de vedere al tracțiunii, cu cât cutia de viteze are mai multe trepte, cu atât caracteristica este mai apropiată de cea ideală, asigurându-se adaptarea cuplului motorului în funcție de variația rezistențelor la înaintare.
Calitățile dinamice ale unui autovehicul se apreciază prin indicatorii săi de performanță (cuplu motor, cai putere, forță de tracțiune), ce caracterizează capacitatea maximă de accelerare, viteză de deplasare, urcare a pantelor, manevrabilitate, etc.
Cerința respectivă, atât la momentul definirii proiectului tehnic necesar accesării finanțării (anul 2020), cât și în prezent a fost și este îndeplinită de minim 4 producători de autovehicule, neputând fi considerată o condiție restrictivă, conduita/decizia adoptată de furnizorii de autovehicule cu privire la participarea la proceduri de achiziție fiind exclusiv în sarcina acestora, oferta reprezentând, în accepțiunea Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, actul juridic prin care operatorul economic își manifestă voința de a se angaja din punct de vedere juridic într-un contract de achiziție publică.
Potrivit inginerului-șef de transmisii al Ford Motor Company, o cutie de viteze cu mai multe trepte asigură o accelerare performantă la plecarea de pe loc, iar treptele superioare contribuie la asigurarea unei economii mai bune de combustibil în condiții de exploatare intensă, precum și creșterea duratei de viață a motorului.
Astfel, cerința referitoare la cutia de viteze a fost stabilită avându-se în vedere și faptul că acest tip de autovehicul se estima că va intra în dotarea structurilor de poliție rutieră la o distanță de 3 ani față de data accesării finanțării și cu luarea în considerare a faptului că autovehiculele respective urmează a fi exploatate între 8 și 10 ani, de la data recepționării.
PROIECT
La nivelul Inspectoratului General al Poliției Române se află în implementare proiectul „Dezvoltarea unui sistem mixt mobil de monitorizare a traficului rutier privind încălcarea regulilor de circulație” finanțat prin Programul Operațional Infrastructură Mare 2014 – 2020, Axa Prioritară 2: Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil și eficient, Obiectiv Specific: Creșterea gradului de siguranță și securitate pe toate modurile de transport și reducerea impactului transporturilor asupra mediului. Perioada de implementare: 1 iulie 2021 – 31 decembrie 2023.
Proiectul a fost depus în cadrul apelului de proiecte Cod POIM/49/2/5/Creșterea gradului de siguranță și securitate pe toate modurile de transport și reducerea impactului transporturilor asupra mediului, lansat la data de 30 mai 2016 în cadrul Programului Operațional Infrastructură Mare 2014 – 2020 (POIM), de către Autoritatea de Management (Ministerul Fondurilor Europene), apel relansat în 9 mai 2017.
OS 2.5. finanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională – FEDR vizează implementarea măsurilor care contribuie la îmbunătățirea siguranței traficului și securității transporturilor, în conformitate cu strategiile naționale în domeniu și cu planurile de dezvoltare urbană.
Principalul rezultat urmărit prin promovarea investițiilor prevăzute în cadrul OS 2.5 este: un număr redus de accidente pe toate modurile de transport și în special un număr redus de decese, rezultate în urma accidentelor rutiere.
În acest context, I.G.P.R. a avansat o propunere de proiect spre finanțare prin POIM, pentru creșterea gradului de siguranță rutieră, proiectul propus spre finanțare urmând să întărească capabilitățile, precum și capacitatea de acțiune a Poliției Române, contribuind semnificativ la creșterea calității serviciilor oferite comunității.
Demersurile pentru depunerea propunerii de proiect au fost începute în anul 2017, prin discuții purtate la nivelul M.A.I. și M.T. (Organismul Intermediar pentru Transport), entitate desemnată de către Autoritatea de Management pentru a gestiona proiectele de transport din cadrul POIM 2014 – 2020. Aceste discuții au vizat, în principal, stabilirea eligibilității I.G.P.R. (prin Direcția Rutieră), conform Ghidului Solicitantului, de a depune proiecte de investiții în cadrul acestui apel.
Costul unei autospeciale este de 32.000 de euro, fără TVA, preț în care sunt incluse accesorii necesare muncii de poliție. Prețul de catalog al acestei mașini, bineînțeles, fără dotările amintite, este de peste 38.600 de euro, fără TVA.
Având în vedere cele prezentate mai sus, precum și munca, implicarea, determinarea și corectitudinea polițiștilor, este clar că speculațiile din spațiul public ale unor reprezentanți sindicali sunt total nefondate și aduse în discuție cu rea-credință, astfel încât să aducă grave prejudicii de imagine instituției și menite să știrbească din încrederea cetățenilor în Poliția Română.
Astfel, procedurile de achiziție publică respectă principiile oportunității, legalității și transparenței. Oricând, toate documentele pot fi puse la dispoziția instituțiilor abilitate, pentru verificare.
La fiecare achiziție pe care a făcut-o Poliția Română, fie ca vorbim de mașini, de armament, au existat contestatari care au aruncat în spațiul public informații false sau trunchiate, suspiciuni și teorii ale conspirației.
De fiecare dată s-a dovedit contrariul acestor speculații, demonstrându-se legalitatea acestor achiziții.
Astăzi au fost în discuție mașinile BMW. Dacă licitația era câștigată de un alt producător, cu certitudine erau aceleași voci care criticau achiziția respectivă.
La finalul conferinței, Inspectorul General al Poliției Române, chestor principal de poliție Benone-Marian MATEI, a transmis: ,,Vom continua să fim transparenți, să implementăm planurile de management pentru sporirea performanței în activitățile curente ale polițiștilor și vă asigur că nu ne vom lăsa intimidați de încercările de discreditare, din păcate, din ce in ce mai frecvente, dintr-un singur motiv: siguranța cetățenilor și îndeplinirea misiunilor noastre legale nu sunt facultative pentru Poliția Română!”
Citeste in continuare

Aveti un Pont

VOM publica date si documente care vor dinamita doua sisteme de siguranta nationala: vom devoala cum se FURA pe fata si sarabanda unor falsuri pentru acoperirea acestor furturi, pe romaneste spus, cu documente si bazat pe hotararea unui magistrat!/PROMO/Orele 14.00

Publicat

pe

De

DISTRIBUIE Articolul....
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

La orele 14.00, ziarul Incisiv de Prahova va publica date si documente care vor dinamita doua sisteme de siguranta nationala, intr-un amplu serial: vom devoala cum se FURA, pe fata, si sarabanda unor falsuri pentru acoperirea acestor furturi, pe romaneste spus, cu documente si bazat pe hotararea unui magistrat, pe probe, reiteram: documente devastatoare! Ce putem spune este ca aceasta investigatie are o mare „legatura” cu gruparea de criminaliate economico-financiara organizata despre care dezvaluim de cava timp. (Ec Adrian Radu)

Citeste in continuare

Exclusiv

Fostul procuror Negulescu Mircea implicat in mafia deseurilor/Ludovic Orban „tinta” in miscare in urma perchezitiilor din Prahova/Nasul si Finul din Prahova

Publicat

pe

De

DISTRIBUIE Articolul....
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

Peste 60 de percheziții au fost desfășurate de polițiștii economici de la sectorul 2 al Capitalei în București Ilfov Prahova și alte patru județe din țară, printre care si Galati. În total, la audieri au fost aduse 40 de persoane care se presupune că știau de această afacere dar nu au spus nimic polițiștilor.

Printre cei audiați se numără și celebrul nostru patron de la „Bomba ecologica de la Pleasa”, adica de la Recop Recycling SRL coordonata de Muresan Catalin, precizam intr-un articol anterior.

In depozitul uriaş de combustibil, ascuns într-o zonă împădurită din Prahova, chiar langă Ploiești, anchetatorii au găsit peste 300 de tone de păcură și produse petroliere, în trei bazine îngropate şi în șapte rezervoare de suprafață.

Proprietarul nu le-a spus deocamdată poliţiştilor de unde a făcut rost de combustibilul pe care îl vindea mai multor benzinării. Ar fi câştigat până acum peste cinci milioane de euro.

Depozitul ferit de ochii lumii este într-o pădurice aflată în spatele mănăstirii Ghighiu de langă Ploiești. Săptămânal, cisternele încărcau de acolo combustibil (CLU sub denumirea de motorina).

Depozitul era amplasat strategic în apropierea Drumului Național 1 și de autostrada A3.     Dintr-o curte pleca produsul petrolier cu documente întocmite fictiv către cumpărători de bună credință, potrivit anchetatorilor.

În realitate, presupusul proprietar ar fi cumpărat la negru o cantitate impresionantă de combustibil petrolier pe care l-ar fi vândut apoi către benzinării mici din toată țara.

In fapt, acesta a dezvoltat o mica rafinarie unde transforma rezidurile petroliere achizitionate ca deseuri si rafinau sub forma de CLU, CLU care era vandut la cumparatori de buna credinta.

Celebrul nostru patron de la „Bomba ecologica de la Pleasa”, impreuna cu „prietenii” sai din Galati ar fi vandut rezidurile petroliere spre rafinare.

Cum mentionam, gruparea intentiona sa obtina CAF 7 pentru TERMIA lui Andrei Volosevici, pentru asa zise piese de schimb dar vizau produsele petroliere din acesta si cu fierul vechi obtineau cca 2 miliaone de euro.

Fostul procuror Negulescu Mircea implicat in mafia deseurilor. La firma unde a avut loc perchezitii (SC Statii de Spalare Vagoane Cisterna CFR SSVAC SA) a lucrat „Portocala”. Acum se leaga toata reteaua de infractori si trompetele edilului. Vom reveni cu dezvaluiri senzationale si despre dosarul disjuns cu spalarea de bani si cu „paletii” buclucasi, mai precizam in dezvaluirile noastre.

Acum dezvaluim pentru „cunoscatori”:

Procuroul „Portocala”, pardon, fostul procuror a lucrat si/sau mai lucreaza la SC Statii de  Spalare Cisterne CFR SSVAC SA unde a avut, in fapt, perchezitia, unde administrator este Hiohi Albert LAURENTIU:

Actionar majoritar este Erwkat (Fosta Grampet):

Actionar majoritar la Grampet sunt:

1.          Stoica Gruia

2.         Didila Vasile

Alte doua firme in care Hiohi Albert Laurentiu este Actionar:

1.          Rail Logistic SRL – firma de paza din Negoiesti;

2.         Iprochim SA in care MINISTERUL ECONOMIEI ESTE ACTIONAR MAJORITAR CU 73%!

Sa mai demonstram ca, Hiohi Albert Laurentiu este un sustinator devotat si pe fata a lui Ludovic Orban, credem ca ar fi de prisos.

Asa ajungem la „caracatita” din  Prahova, la nas/fin, cu parfum de „Portocala”, la CAF 7, etc.

Vom reveni cu dezvaluiri senzationale. (Cerasela N.).

 

Citeste in continuare

Exclusiv

Valentin Stefan si combinatiile cu iz penal de la conducerea Postei Romane (II)

Publicat

pe

De

DISTRIBUIE Articolul....
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

Printr-o decizie a conducerii Companiei Posta Romana se desemnează o comisie condusă de Ovidiu Călin, să prelungească contractele de închiriere cu Telekom (înlocuit acum de Orange) pentru spațiile unde Compania este proprietară iar Telekom Chiriaș.

După cum se vede, in toate contractele de închiriere se modifica in jos tariful pe metru pătrat pentru suprafața închiriată, deși in acele spații Telekom deține aparatură nu foarte ușor de relocat.

Prin urmare, nu exista o constrângere din partea nimănui să se reducă din tarif. Se poate vedea că nici măcar la un spațiu nu se menține tariful/mp.

Se încheie un așa zis Proces verbal de negociere care nu arată in esență nici o negociere, si semnat de cineva care NU are nicio competenta nici din partea TELEKOM. In fapt, o premiera ar fi pentru organele judiciare. Ca sa nu mai spunem că nu rezultă ca prin împuternicirea dată se poate negocia prețul, ci doar prelungirea.

In fine, când vine vorba de locația din Teliuc, se spune “se rectifică suprafața din Contractul de închiriere…” de la 125 mp la 47.” “Se restituie chiria aferentă diferenței de suprafață”

Acest lucru este strigător la cer deoarece/”furt pe fata”, dacă tot ai modificat suprafața, (nu era obligatoriu să o modifice întrucât diferența de spațiu nu mai poate folosi de nimeni întrucât nimeni nu vrea să “locuiască” cu aparatura Telekom) nu trebuia să ii dea și banii înapoi. Actul adițional nu poate să aibă efect pentru trecut.

Ca sa nu mai spunem că cei din Compania Posta Romana se judecă cu diferite firme și pentru 100 de lei.

Aceasta „comisie” își permite să renunțe, să ofere aproximativ 13.000 euro fără nici cea mai mică opoziție.

Mai mult, nici nu își asumă acest „matrapazlâc” și transmite unei alte entități obligația de plată, adică Direcției de poștă Timișoara.

Când se pune problema semnării acelui act adițional nr. 4, fostul Director General, jurist de meserie, se „fofilează” și îl trimite pe smecherul Ov. Călin la adjunctul sau, Ștefan, actualul director general.

Acesta semnează ca primarul și aruncă în cârca Poștei o „datorie” inventată.

Mai târziu, in zilele noastre, odată cu schimbarea șefilor de direcții din Companie, Ov. Călin o propune pe inocenta, habarnista, manichiurista Florentina Radu pe postul de director la departamentul juridic. Evident, Ștefan nu comentează deoarece este asigurat că „duduia” inocenta, habarnista si manichiurista va executa orice ordin i se va da, fără să comenteze dar și fără să priceapă prea mult din ce se întâmplă.

Cu Florentina la juridic, cu prietenul lui de la Cluj la alt compartiment, cu un mic șantaj la directorul general, Ovidiu Calin dirijează toate mișcările care au loc in Companie. Mai ales alea cu bani mulți. Vom reveni cu documente si dezvaluiri senzationale. (Cristina T.).

Valentin Stefan si combinatiile cu iz penal de la conducerea Postei Romane

 

 

 

 

 

 

Citeste in continuare

TOP KINETO MEDICAL Ploiesti

Știri calde

Aveti un Pont8 ore ago

VOM publica date si documente care vor dinamita doua sisteme de siguranta nationala: vom devoala cum se FURA pe fata si sarabanda unor falsuri pentru acoperirea acestor furturi, pe romaneste spus, cu documente si bazat pe hotararea unui magistrat!/PROMO/Orele 14.00

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedinLa orele 14.00, ziarul Incisiv de Prahova va publica date si documente care vor dinamita doua sisteme de siguranta nationala,...

Exclusiv8 ore ago

Fostul procuror Negulescu Mircea implicat in mafia deseurilor/Ludovic Orban „tinta” in miscare in urma perchezitiilor din Prahova/Nasul si Finul din Prahova

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedinPeste 60 de percheziții au fost desfășurate de polițiștii economici de la sectorul 2 al Capitalei în București Ilfov...

Exclusiv8 ore ago

Valentin Stefan si combinatiile cu iz penal de la conducerea Postei Romane (II)

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedinPrintr-o decizie a conducerii Companiei Posta Romana se desemnează o comisie condusă de Ovidiu Călin, să prelungească contractele de...

Actualitate18 ore ago

4 sfaturi utile pentru sustinerea sanatatii mintale in timpul pandemiei de COVID-19 și după aceasta perioada

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedinPandemia care a aparut inca de la inceputul anului 2019, a generat multa panica in randul oamenilor, care au...

Exclusiv2 zile ago

De la „Bomba ecologica de la Pleasa” la pacura si …dosarul penal de la Parchetul General

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedinIeri, peste 60 de percheziții au fost desfășurate de polițiștii economici de la sectorul 2 al Capitalei în București...

Exclusiv2 zile ago

O dovada de tampenie institutionala este secretizarea ROF-urilor unitatilor de politie

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedin Potrivit, art.5 (1) litera a) din Legea 544/2001 (1) Fiecare autoritate sau instituţie publică are obligaţia să comunice...

Exclusiv2 zile ago

E posibil MODIFICARE RSLD ( OMJ 4800/2018)?

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedinZilele acestea ne aflăm la finalul unui alt demers, acela de modificare a RSLD-ului, fapt ce va putea face...

Exclusiv2 zile ago

După ce contrabandiștii cu țigări au constatat că folosirea dronelor sau a elicopterelor nu este una eficienta pe timp de iarnă, au trecut la un nivel rudimentar – low level

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedin Pe principiul „di, di, di murgule, di”, aceștia au legat mai multe crengi de brad în spatele unui...

Exclusiv3 zile ago

Inregistrari audio – video/stenograme senzationale cu si despre un ales “local” (II)/”Bai vino maine cand esti treaz ca deja ai venit beat si esti prost”

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedinIn acest serial, asa cum am precizat ca vom publica inregistrari audio urmate de documente pentru ca opinia publica sa...

Actualitate4 zile ago

Noi inregistrari audio – video/stenograme senzationale cu si despre un ales “local” (II)/ Maine, 03.02.2023, orele 12.00

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedinIncisiv de Prahova demasca fata hadra a unui ales local si a unei grupari de criminalitate economico-financiara organizata, intr-un serial, în ...

Exclusiv4 zile ago

Inregistrari audio – video/stenograme senzationale cu si despre un ales “local” (I)/”Am vorbit cu asta care-i sef la Politia Locala, cu Albu…”

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedinIncisiv de Prahova demasca fata hadra a unui ales local si a unei grupari de criminalitate economico-financiara organizata, intr-un...

Exclusiv4 zile ago

Inregistrari audio – video/stenograme senzationale cu si despre un ales “local”/Azi, orele 12.00

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedin  Incisiv de Prahova demasca fata hadra a unui ales local si a unei grupari de criminalitate economico-financiara organizata,...

Exclusiv4 zile ago

Ce fel de morala sa fie, atunci cand in comisie, pe functia de lei au fost instalati magari?

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedinIntr-o padure ursul lucra pe functie de iepure. Cum s-a intamplat asta: padurea avea nevoie de urs dar era...

Exclusiv5 zile ago

PROMO/In curand, inregistrari audio – video/stenograme senzationale cu si despre un ales “local”

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedinIn curand, Incisiv de Prahova demasca fata hadra a unui ales local si a unei grupari de criminalitate economico-financiara...

Exclusiv5 zile ago

“SECRETUL LUI POLICHINELLE” si gasca de criminalitate economico-financiara organizata din Prahova

DISTRIBUIE Articolul....FacebookPinterestTwitterLinkedinDefilarea pe care o face DNA de trei zile in dosarul mastilor achizitionate pe vremea Covid in care sunt...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv

error: Articolele nu se pot copia!