Connect with us

Exclusiv

O piedica enorma in realizarea drepturilor politistilor o constituie secretizarea abuziva a normelor administrative emise de Guvern ( HG-uri) sau MAI ( OMAI-uri) avand ca obiect de reglementare, drepturi salariale

Avatar

Publicat

pe

Secretizarea abuziva a normelor de salarizare se practica in MAI din urmatoarele motive:
1.
De departe, cauza principala este banul, ” ochiul dracului”!
Financiarul avea nevoie de un pretext sa primeasca spor de confidentialitate. Chiar si in prezent, cand sporul in cauza este suma compensatorie tranzitorie ( deci nu mai e spor), el se mentine doar daca functionarul lucreaza efectiv cu informatii clasificate. Deci daca nu ar avea obiectul muncii secretizat, toti de la financiar, de la Dimofte ( sefa DGF) in jos, nu ar mai primi sporul in cauza ( suma compensatorie).
2) Prostului ii e frica de transparenta.
Publicitatea normelor reprezentand metodologie de salarizare ar conduce la accesul nestingherit al oricarui politist, la continutul normelor. Pe cale de consecinta, ar creste numarul de plangeri impotriva modului de calcul al salariilor. Plangerile ( contestatiile) trebuie verificate si solutionate. Asta inseamna munca si, atentie (!), mai inseamna si cresterea riscului ca lucratorul de financiar vinovat sa fie tras la raspundere disciplinara sau de alta natura.
3. Lingaii cu functii mari din Aparatul Central au fost dresati sa nu ceara bani, ministrului. Ca se enerveaza respectivul si ii schimba. Si ministrul la randul lui, cand a fost pus in functie, a fost avertizat de partid sa nu le faca probleme cu cereri de fonduri banesti pentru MAI, ca altfel va fi schimbat. Ati observat ca, spre deosebire de alte ministere, ministri MAI sunt numiti doar indivizi stersi, din clasa executantilor obedienti. Adica slugi, nu conducatori. Asa au fost de la Igas incoace.
Retinand cele de mai sus,
Pentru ca in toate procesele pe salarizare ( inclusiv cele privind pensiile militare) ne ciocnim intruna de hgurile si ordinele astea secretizate abuziv, nu avem incotro decat sa le atacam in instanta. Si sa obtinem descretizarea lor, chiar daca inseamna sa le luam ciolanul de la gura celor de la financiar ( care vor pierde suma compensatorie echivalenta cu fostul spor de confidentialitate).
Am sustinut in mai multe ca intre politistii de operativ si cei de la suport, exista interese contrarii. Unii merita niste drepturi ( pentru ca fac munca reala de politie), altii doar cameleonizeaza pe primii. Si le pun piedici. Se atarna de ei, doar ca sa prinda si ei, drepturile recunoscute de legiuitor, politistilor ( drepturi salariale, pensii, etc).
Azi am pornit procedura prealabila pentru declasificarea HG S/639/2008 de modificare a HG 1086 din 2004 ( reglementand drepturi in valuta pentru politistii detasati in misiuni umanitare de mentinere a pacii). In zilele urmatoare vom porni demersuri pentru declasificarea HG 0610/2017, OMAI S/2166/2017, S7/2018.
Nu avem nici o speranta naiva ca financiarul va renunta la secretizarea acestor norme. Ca pentru ei, secretizarea e profitabila, le aduce banutul. E simplu si clar! Daca le desecretizeaza, le scade salariul. In loc de trei crenvursti, vor manca doi. Deci e clar ca se vor opune din rasputeri?
Guvernul secretizeaza HGuri reglementand metodologie de salarizare pentru politisti si cadre militare tot la solicitarea mafiotilor de la financiarul ministerelor implicate. I se rupe guvernului de secretul HG S/ 610/2017. Orice nepriceput ( inclusiv un nepriceput pripasit prin guvern) care citeste HG S/610/2017 sau OMAI 2166, OMAI S7/2018 realizeaza cu usurinta ca nu e nimic secret in ele.
Mai jos aveti plangerea prealabila trimisa Guvernului pentru declasificarea HG S 639/2008, precizeaza Emil Pascut de la
SPR Diamantul:
Nr 102 din 14 octombrie 2021
Catre
GUVERNUL ROMANIEI
Subscrisa Sindicatul Politistilor din Romania „Diamantul”, persoana juridica cu personalitate legal dobândita conform sentintei civile nr. 22(PJ)/23.11.2006, pronuntata în dosarul nr. 15033/302/2006 al Judecatoriei sectorului 5, cu sediul social in Bucuresti, str. Corbita nr. 39, sector 5, CIF 19544011, cont bancar RO 96CECEB31231RON1692764, deschis la CEC – Sucursala Lipscani, Bucuresti, prin reprezentant legal presedinte Ionut Bogdan Popovici, cu sediul pentru comunicarea actelor de procedura in Bucuresti, strada Ienachita Vacarescu nr.17A, sector 4, parter, ap 1, tel/fax 0213152826, email petitii.sprdiamantul@yahoo.com,
In baza art. 10 din CEDO,
In baza art.31 din Constitutia Romaniei,
In baza Legii 544 din 2001 privind liberul acces la informatie de interes public,
In baza art. 20 si art.33 din Legea nr. 182 din 2002 privind informatiile clasificate,
Va rugam sa declasificati si sa ne comunicati HG S/636/2008 pentru modificarea HG 1086 din 2004.
In vederea solutionarii favorabile, va rugam sa aveti in vedere urmatoarele:
Atat HG 1086/2004 cat si HG S/639/2008 au fost date în aplicarea art.26 din Legii nr. 42/2004, stipulând că ”În termen de 90 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei legi, Guvernul va stabili sporurile specifice, drepturile de diurnă, cazare și hrană ale personalului militar și civil participant la misiunile prevăzute la art. 2 lit. a) – d), precum și ale celui care execută controale, în conformitate cu specificul fiecărui tip de misiune.”
Atat norma originala cat si hotararea de guvern modificatoare reglementeaza drepturi banesti rezultand din raportul de munca ale personalului trimis in misiuni internationale de mentinerea pacii.
Niciuna din cele doua norme susmentionate nu contine informatii care, prin dezvaluire, sa produca prejudicii vreunei persoane juridice sau fizice, in sensul art. 15 lit e) din lege 182 din 2002:
e) informații secrete de serviciu – informațiile a căror divulgare este de natură să determine prejudicii unei persoane juridice de drept public sau privat;.
Niciuna din cele doua norme nu este act cu “caracter militar”, in sensul definitiei referite la art.2 lit l) din legea 554 din 2004:
l) act de comandament cu caracter militar – actul administrativ referitor la problemele strict militare ale activității din cadrul forțelor armate, specifice organizării militare, care presupun dreptul comandanților de a da ordine subordonaților în aspecte privitoare la conducerea trupei, în timp de pace sau război ori, după caz, la îndeplinirea serviciului militar;
Din studierea Legii 182 din 2002, rezulta “per a contrario” ca eventualul caracter militar al unui act juridic nu poate constituie motiv justificativ pentru secretizarea actului la nivelul “ secret de serviciu”.
Mai mult, in cele cateva sute de procese deschise de politisti impotriva MAI si IGPR pentru recuperarea drepturilor la diurna suplimentara in valuta, s-au depus fara masuri de protectie, in dosare, de catre institutiile parate, la ordinul instentelor de judecata, copii de pe HG 1086 din 2004, in dublu exemplar pentru a fi comunicate potrivit legii, si reclamantilor.
Din studiul continutului HG 1086 din 2004, astfel cum a fost depusa in dosarele instantelor, rezulta de domeniul evidentei ca HG 1086 din 2004 nu are caracter militar.
Pe de alta parte, rezulta vadit ca nimic din continutul normei originale, nu justifica clasificarea “ secret de serviciu” a HG S/639/2008.
In decizia civila 3264 din 2021, Curtea de Apel Bucuresti a retinut:
“Potrivit art. 1 alin. (1) din H.G. nr. 1086/2004, „Personalul care participă la misiunile în sprijinul păcii și de asistență umanitară, prevăzute la art. 2 lit. b) și c) beneficiază de diurnă în valută care nu include cheltuieli de hrană, calculată în baza ordinului de numire în funcție, de la data părăsirii teritoriului național și până la data intrării în țară, după executarea misiunii, diferențiată după categoria căreia îi aparține – ofițeri 40 de dolari SUA/zi de persoană, iar alte categorii de personal – 35 de dolari SUA/zi de persoană.”
Prin art. 3 din aceeași hotărâre, pe durata misiunii personalul beneficiază de 1 dolar SUA/zi/persoană pentru facilitarea legăturii cu familia și recreere.
Prin art. 6 din hotărâre se prevede că dispozițiile acesteia se aplică în mod corespunzător și celorlalte instituții din sistemul de apărare, ordine publică și siguranță națională, iar competențele ministrului apărării naționale, stabilite prin hotărâre, sunt îndeplinite, după caz, de conducătorii instituțiilor respective.
(…)
Dispozițiile au fost ulterior modificate prin H.G. nr. S-639/2008, clasificată secret de serviciu”
Cum anume ar prejudicia si pe cine, transformarea drepturilor de diurna, de la 40 dolari SUA/zi/ofiter, in 45 Euro/zi/ofiter?
Nu in ultimul rand, este deja public cunoscut ca sustragerea celor doua norme de la publicarea in Monitorul Oficial, urmata de ascunderea existentei si continutului lor de catre functionari care au condus structurile de suport implicate din MAI si din IGPR, nu a avut ca efect decat prejudicierea in masa a beneficiarilor (politisti din MAI detasati in zone externe de conflict, in misiuni umanitare de mentinere a pacii) care nu au cunoscut existenta drepturilor si nu au beneficiat de ele.
Aceasta situatie a generat incepand cu anul 2019, sute de procese cu MAI, in marea lor majoritate solutionate cu decizii in favoarea reclamantilor.
Suplimentar, invocam in sustinerea cererii de declasificare si comunicare, prevederile art 3 si 33 din Lege 182 din 2002:
Art.3: Nici o prevedere a prezentei legi nu va putea fi interpretată în sensul limitării accesului la informațiile de interes public sau al ignorării Constituției, a Declarației Universale a Drepturilor Omului, a pactelor și a celorlalte tratate la care România este parte, referitoare la dreptul de a primi și răspândi informații.
Art.33 : Este interzisă clasificarea ca secrete de serviciu a informațiilor care, prin natura sau conținutul lor, sunt destinate să asigure informarea cetățenilor asupra unor probleme de interes public sau personal, pentru favorizarea ori acoperirea eludării legii sau obstrucționarea justiției.
In lumina celor de mai sus, va rugam sa declasificati si sa ne comunicati HG S/639/2008. (Cristina T.).

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Exclusiv

Presa, poliția și monolitul din tablă/Mass-media… frica e intrată în oase și atârnă ca sabia lui Damocles deasupra oricărui ”nefericit” ce se poate trezi imediat vinovat de întinarea imaginii – altminteri imaculată, desigur – instituției, Poliției Române

Avatar

Publicat

pe

De

Nu este un secret că șefimea din Poliția Română manifestă o angoasă specifică față de mass-media. Este chiar mai accentuată decât aceea generată de ”oaspetele” neanunțat de la Capitală, pentru care nu au avut timp să întindă binecunoscutul covor roșu, de la prag până la ușa inspectorului șef, destul cât să ascundă tot gunoiul ce ar putea tulbura fața cinstitului înstelat…
Dar să revenim la mass-media… frica e intrată în oase și atârnă ca sabia lui Damocles deasupra oricărui ”nefericit” ce se poate trezi imediat vinovat de întinarea imaginii – altminteri imaculată, desigur – instituției, Poliției Române, ba chiar a onor Ministerului. Consecința… zicea ceva domnul Bode despre porcul care zboară, pe principiul ”io te-am făcut, io te omor!”. Celebrul Șoric – zicea un mare boss venit de la București – rămânea încă mult și bine în funcție dacă jongla mai inspirat cu presa.
I-ați vazut și auzit, mulți dintre ei sunt comunicatori-dezastru, nu pot lega două cuvinte, fie el un șefuleț de servciu, un inspector șef ori un ditai director de direcție pe la circulație sau în altă parte! Sunt un deliciu pentru degustătorii de interviuri de gen. De asta, mulți dintre ei se feresc de microfoane, de camere video și preferă – în caz de extremă necesitate – interviuri înregistrate cu întrebări dinainte adresate. Și tot acesta este motivul pentru care orice apariție în presă este luată la creion, citită și răscitită de Biroul de Presă, apoi de șef, în așa fel încât să nu dea apă la moara presei. Decât să scrie ceva despre vreun șef – fie și de bine – e preferabil să nu se scrie deloc.
Îmi amintesc un șef de serviciu care s-a ascuns în birou de teama să nu dea ochii cu presa. M-am amuzat atunci pe seama lui și înțelesesem pe parcurs că nu era – de departe – singurul specimen. Teama în fața microfonului este – de cele mai multe ori – direct proporțională cu nesiguranța profesională.
Ei, uite că într-o asemenea cheie trebuie citită următoarea întâmplare cu iz anectodic, bazat pe evenimente reale, într-un mic și cochet orășel de provincie – cu rol de reședință de județ -, un fapt ce se putea rescrie în orice altă parte a țării, cu ”osebirea” că de aici s-a inspirat și marele Caragiale, pentru ”O scrisoare pierdută”. De aceea nici nu-i dăm numele și facem doar observația că protagoniștii cheie sunt cu toții împuterniciți pe funcție și degrabă ”râvnitoriu” de împământare (ca să înțeleagă și ministrul nostru) pe funcții…
Așadar, iaca se face un an deja de când presa de can-can și cam tot ce avem pe palierul ”paranormal/SF/masturbare intelectuală (vorba lui Eminescu)” făcea senzație cu un monolit apărut așa, ca din senin, în Utah-SUA. Și ca orice ”senzațional” care se respectă, brusc aflarăm că misteriosul obiect a dispărut, cam tot așa cum apăruse. Din nou, știri și povești…
Noi, românii, se vede că suntem destul de bine conectați la trendul în materie și brusc, ieșim ca păduchele în frunte, preluând și resuscitând b…na americanilor. Dintr-o dată, sărbătoarea națională lasă loc știrilor despre reapariția monolitului undeva pe un deal, în minunatul nostru orășel de provincie, cu istorie încărcată, tradiții, obiceiuri și cu… fraierii săi! Aceștia din urmă au făcut un adevărat pelerinaj la apariția ajunsă pe tărâm românesc tocmai din Utah. Indivizi conectați la lectura de gen susțin că a poposit printr-un canal de comunicare tip Vortex și… câte și mai câte! S-a format o imensă coloană de gură-cască, într-o mișcare de dute-vino până spre vârful dealului ca să vadă minunea, să posteze poze, filmulețe, să-și dea cu părerea…
Într-un gest de oarecare sobrietate, presa locală nici nu a băgat în seamă acest ”fenomen”, cu excepția unei redacții care a ales totuși să posteze un filmuleț în care arăta că ”monolitul” nostru este – nici mai mult, nici mai puțin – un stâlp din tablă, sudat la colțuri și decorat în onduleuri de flex… într-un cuvânt, o glumă proastă și nimic mai mult! ”Minunea” a ținut să rămână în micuțul orășel doar trei zile, după care – la fel ca în Utah, că nu suntem cu nimic mai prejos decât americanii – a dispărut!
Glumă-neglumă dar se pare că luase un rostogol destul de amplu, astfel încât știrea a ajuns înapoi în SUA și la Inspectoratul de Poliție se înregistra solicitarea de lămuriri a unui jurnalist de la USA Today. Dintr-o dată conducerea a fost pusă pe jar, cu ceva alimentare de la Serviciul Cabinet, și astfel se emite dispoziția rezolutivă a comandantului unității de verificare. Nu se acceptă nici o justificare, nici un argument, nici o ironie legată de această glumă de prost gust și – la insistența șefimii – se constituie echipa de cercetare la fața locului, cu judiciarist de la IPJ și criminalist de la Poliția Municipiu, ambii smulsi din lucrări ”mai puțin importante”.
Ce naiba să le scrii în raport? Că ai văzut o denivelare cu câteva pietre răscolite? Dacă o vorbă din bătrâni spune că fiecăruia trebuie să-i vorbești ”pre limba lui”… echipa noastră, vituperată prin penibilul situației și nivelul atât de jos al capacității de înțelegere a factorului de comandă, încropește un PeVeu… vedeți captura mai jos.
Jenat de penibilul lucrării născute, șeful de servciu încearcă să dreagă busuiocul și cere refacerea raportului, că se dă în bășcălie și brusc, Poliția e o instituție mult prea serioasă. ”Păi, fratele meu, voi ați fost serioși atunci când ați generat această lucrare?! Nu! Așa rămâne, dacă nu-ți convine constatarea noastră, te poftim să-ți antrenezi propriile simțuri, în teren, exact acolo unde ne-ai trimis pe noi…”.
S-a simțit nevoit să trimită o nouă echipă care, nu a făcut decât să se joace de-a poliția, îmbrâcând sobru o investigație, cu identificarea celor mai apropiate curți și a celor câteva camere de supraveghere de pe posibile căi de acces. Fix pârț, dar suficient cât să îngroape în clasare o b…nă de presă, care a trezit vigilența conducerii IPJ… și pentru care au trebuit scoși din producție trei ofițeri de județ și un criminalist. (Vitalie Josanu).

Citeste in continuare

Exclusiv

E timpul pentru proteste!/E timpul să renunțăm la micile orgolii și să ne unim pentru a ne obține DREPTURILE

Avatar

Publicat

pe

De

Bine, timpul pentru proteste ar fi fost mai mereu în ultimii 30 de ani, având în vedere ignoranța guvernanților în ceea ce privește Familia Ocupațională Apărare și Ordine Publică.

Dar acum nu putem risca să mai credem minciuni, tergiversări, amânări ale punerii în aplicare a Legii Unice a Salarizării 153/2017, și e momentul să ne cerem, din nou, drepturile în stradă!

E timpul să renunțăm la micile orgolii și să ne unim pentru a ne obține DREPTURILE, pentru că doar împreună și doar cu un număr impresionant de manifestanți vom putea fi victorioși: orice manifestație cu un număr de sub 10.000 de voci va fi un fiasco, din punctul nostru de vedere.

În momentul de față, sub imperiul tuturor experiențelor trecute, nu mai putem avea încredere în nicio guvernare, indiferent de culoarea politică a acesteia și considerăm că politicienii trebuie sensibilizați. Cum altfel, dacă nu în stradă? Cum altfel dacă nu uniți împotriva batjocurei, a nedreptăților și a inechităților la care suntem supuși?!

Considerăm însă că de această dată se impune ca aceste proteste să aibă loc la unison, indiferent de simpatii, afinități sau apartenență sindicală. Motiv pentru care suntem deschiși să ne alăturăm oricăror forme legale de protest, chiar dacă acestea sunt inițiate de alte organizații sindicale, ceea ce îi sfătuim și pe colegii noștri. (Sindicatul Național al Polițiștilor din România DECUS – Demnitate, Onoare, Respect, Camaraderie).

Citeste in continuare

Exclusiv

Avansarile in grad profesional inainte de termen/Conditia meritelor exceptionale e un ditamai copacul care iti sare in ochi, ea a devenit cvasi-invizibila pentru cei care trebuie sa isi recompenseze oamenii de incredere

Avatar

Publicat

pe

De

Vine 1 decembrie si, bineinteles, vor aparea si avansarile in grad profesional inainte de termen, pentru ” merite exceptionale”.
Avansarile inainte de termen reprezinta, din pacate, un alt instrument utilizat abuziv, obscur, in MAI pentru recompensarea/fidelizarea membrilor de clan, alaturi de instrumentul salariilor de excelenta.
Potrivit art.54 alin 2 din lege 360 din 2002:
(2) Pentru merite excepționale în atingerea unor obiective deosebite în activitatea poliției, polițistul poate fi avansat în gradul profesional următor, înaintea îndeplinirii stagiului minim, în condițiile stabilite prin ordin al ministrului afacerilor interne.
Potrivit Art. 2. din anexa 6 la OMAI 140/2016
(2) Avansarea poliţistului înaintea împlinirii stagiului minim se face de Ziua Naţională a României – 1 Decembrie sau în tot cursul anului, pentru merite excepţionale, dacă îndeplineşte cumulativ următoarele condiţii:
a) a îndeplinit jumătate din stagiul minim al gradului profesional pe care îl deţine;
b) este apreciat în această perioadă cu calificativul de cel puţin „bine”;
c) postul pe care este încadrat în statul de organizare este prevăzut cu grad profesional superior celui pe care îl deţine;
d) a absolvit studiile sau/şi cursurile prevăzute de lege.
(3) În situaţii temeinic justificate, cu aprobarea ministrului afacerilor interne, poliţistul poate fi avansat în gradul profesional următor, fără îndeplinirea condiţiei prevăzute la alin. (2) lit. a).
Se observa de domeniul evidentei, din lectura normelor de mai sus ( in special a textului cu forta superioara din lege care fixeaza limitele ordinului de ministru inferior) , ca este conditie obligatorie si esentiala, existenta „meritelor exceptionale”, la care doar se adauga si alte conditii secundare (a îndeplinit jumătate din stagiul minim al gradului profesional pe care îl deţine; este apreciat în această perioadă cu calificativul de cel puţin „bine”; etc).
Desi conditia meritelor exceptionale e un ditamai copacul care iti sare in ochi, ea a devenit cvasi-invizibila pentru cei care trebuie sa isi recompenseze oamenii de incredere.
Pe langa clica celor care sunt avansati fara merite exceptionale, altele decat obedienta sau pilele, mai rasare ici si colo, cate un ratacit avansat pentru merite exceptionale reale, palpabile, care se pot dovedi, dezvaluie cei de la sindicatul Diamantul. (Cerasela N.).
N.R  – Atentie ca alin 3 al art.2 din anexa 6 la OMAI 140/2016 nu se sustrage nici el de la conditia existentei meritelor exceptionale.

Citeste in continuare

TOP KINETO MEDICAL Ploiesti

Partener special – probleme juridice

Știri calde

Exclusiv8 ore ago

Presa, poliția și monolitul din tablă/Mass-media… frica e intrată în oase și atârnă ca sabia lui Damocles deasupra oricărui ”nefericit” ce se poate trezi imediat vinovat de întinarea imaginii – altminteri imaculată, desigur – instituției, Poliției Române

Nu este un secret că șefimea din Poliția Română manifestă o angoasă specifică față de mass-media. Este chiar mai accentuată...

Exclusiv8 ore ago

E timpul pentru proteste!/E timpul să renunțăm la micile orgolii și să ne unim pentru a ne obține DREPTURILE

Bine, timpul pentru proteste ar fi fost mai mereu în ultimii 30 de ani, având în vedere ignoranța guvernanților în...

Exclusiv8 ore ago

Avansarile in grad profesional inainte de termen/Conditia meritelor exceptionale e un ditamai copacul care iti sare in ochi, ea a devenit cvasi-invizibila pentru cei care trebuie sa isi recompenseze oamenii de incredere

Vine 1 decembrie si, bineinteles, vor aparea si avansarile in grad profesional inainte de termen, pentru ” merite exceptionale”. Avansarile...

Exclusiv1 zi ago

Exista alocații bugetare necesare promovării polițiștilor în funcții de execuție

Având în vedere că în ultima perioadă am primit foarte multe întrebări referitoare la subiectul promovărilor în funcții, venim în...

Exclusiv2 zile ago

Pentru a-si satisface acest „fetiș”, inspectorul șef IPJ Brasov, indisponibilizează zilnic 1 echipaj polițiști care asigură „garda de onoare” pe trotuar, mai ceva la la Palatul Buckingham

Dacă vă întrebați de ce nu vedeți polițiști rutieri prin Brașov, vă spunem noi că îi găsiți în fața Inspectoratului,...

Exclusiv2 zile ago

De cand nu ati mai vazut o triplare a inflatiei anuale? Ca furt de motorina de 2 milioane de dolari dintr-o baza NATO sunt convins ca nu ati mai văzut :)

Ce ne spune noua rectificarea bugetara? Ce ne spune noua triplarea inflatiei, de la an la an? Ce ne spun...

Exclusiv3 zile ago

Domnul comisar șef de poliție Mihai-Ginel PREDA, IMPUTERNICIT șef al IPJ Prahova, este pacalit sa gireaze/semneze, fara sa vrea, abuzurile comise de cei de la Serviciul Rutiera al IPJ Prahova (DOCUMENTE)

Incepem acest articol cu o „erata” la cel publicat in data de 26.11.2021: „Pentru o „pasarica”, „cocoselul” Palas Cristinel Tiberius...

Exclusiv4 zile ago

Reactie prompta a conducerii IPJ Prahova la articolul nostru „Pentru o „pasarica”, „cocoselul” Palas Cristinel Tiberius Marius de la Serviciului Rutier al I.J.P.Prahova (Biroul Rutier Ploieşti) s-a transformat intr-un interlop – infractor/Hartuire, abuz in serviciu si manevrarea ilegala a datelor cu caracter personal”

La data de 26.11.2021, ziarul Incisiv de Prahova a publicat articolul „Pentru o „pasarica”, „cocoselul” Palas Cristinel Tiberius Marius de...

Exclusiv4 zile ago

Pentru o „pasarica”, „cocoselul” Palas Cristinel Tiberius Marius de la Serviciului Rutier al I.J.P.Prahova (Biroul Rutier Ploieşti) s-a transformat intr-un interlop – infractor/Hartuire, abuz in serviciu si manevrarea ilegala a datelor cu caracter personal

36 de percheziții au avut loc, joi dimineață, într-o amplă anchetă în care zeci de polițiști de la Brigada de...

Exclusiv5 zile ago

PANICA TOTALA/Dosarul S.C Rompetrol Rafinare S.A aflat in cercetare la DIICOT ST Ploiesti si instrumentat foarte profesional si de BCCO Ploiesti este, in fapt, un dosar „MAMUT”

Motto: „Mi-erai coardă, ți-eram pește / Și împărțeam patul frățește. / Dar tu, coardă, m-ai trădatu’ / Și cu altu’...

Exclusiv5 zile ago

„Dottore”/În urmă cu 7 ani, dublul academician Sorin Cîmpeanu introducea în legea educației una dintre cele mai mari infamii legislative posibile: opțiunea de a renunța benevol la titlul de doctor

Prevederea a fost creată „cu dedicație” pentru cel mai notoriu plagiator, Victor Ponta, pe atunci premier. Acesta voia să scape...

Exclusiv6 zile ago

DIICOT ST Ploiesti si BCCO Ploiesti confirma dezvaluirile ziarului Incisiv de Prahova/Catastrofa ecologica din Prahova

FELICITARI DIICOT ST Ploiesti si BCCO Ploiesti pentru actiunea intreprinsa! In pofida solutiilor asumate de Guvern pentru inchiderea procedurilor de...

Exclusiv1 săptămână ago

Deleanu cercetat penal pentru că a vândut fiilor săi Podgoria Cotnari

Modul în care Constantin Deleanu a vandut prin interpuși Podgoria Cotnari  către o firma controlată de cei doi fii ai...

Exclusiv1 săptămână ago

CCR se va pronunța pe exceptia de neconstitutionalitate a prevederilor art I, alin 1 din OUG nr 226/2020!

Începând cu data de 01.01.2021, Guvernul  a impus ordonanța austerității prin care s-a suspendat aplicarea etapizată a Legii nr. 153/2017...

Exclusiv2 săptămâni ago

Încă o reținere în cazul amenințării cu moartea a șefului IPJ Dâmbovița

Este vorba despre cazul individului care în vara acestui an a distribuit un videoclip în mediul online în care îl...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv

error: Articolele nu se pot copia!