Connect with us

Exclusiv

Motivele care au generat insuccesul electoral de la alegerile parlamentare din 2020 ale PMP/Tradari din interiorul partidului ale unor grupari care si-au luat partidul pe nume personal in schimbul primirii unor foloase necuvenite si… in interes imobiliar/Politica cu sechestrari, cu clanul lui Sadoveanu, numit si clanul Belgienilor si incalcari grave ale statutului (III).

Avatar

Publicat

pe

In primul episod am dezvaluit, inj exclusivitate, cum paziti de interlopi in sediul central al PMP si girati prin  prezenta lui Traian Basescu care, probabil (N.R dupa discutiile cu acesta cu siguranta nu avea  habar nu avea cunostiinta ce se intampla cu aceasta grupare), despre mojiciile lui Moise Deju (baiatul bulibasei din Dambovita), in cardasie cu Eugen Tomac, in octombrie 2020, cand acestia        si-au batut joc de statutul partidului si au schimbat, ilegal,  votul  dat de membri PMP cam in toate filialele din tara ale acesestui partid, pentru un grup de interese restrans care si-au trecut partidul pe persona fizica, in interes personal, de afaceri.

Motivele care au generat insuccesul electoral de la alegerile parlamentare din 2020 ale PMP/Tradari din interiorul partidului ale unor grupari care si-au luat partidul pe nume personal in schimbul primirii unor foloase necuvenite si… in interes imobiliar/Politica cu sechestrari, cu clanul lui Sadoveanu, numit si clanul Belgienilor si incalcari grave ale statutului

In episodul „Motivele care au generat insuccesul electoral de la alegerile parlamentare din 2020 ale PMP/Tradari din interiorul partidului ale unor grupari care si-au luat partidul pe nume personal in schimbul primirii unor foloase necuvenite si… in interes imobiliar/Politica cu sechestrari, cu clanul lui Sadoveanu, numit si clanul Belgienilor si incalcari grave ale statutului (II)”, prin articolul „Vremuri ,,frumoase neamule!’’/ Interfața lui Eugen Tomac”, Incisiv de Prahova a dezvaluit cum,  de ceva vreme numele unui june de Dorobanți este fredonat pe buzele multor persoane din diferite sfere ale puterii foste și actuale. Numele lui este Sebastian Moise (fost Deju, băiatul bulibașei din Dămbovița) Se spune că este omul care le rezolvă pe toate. Cum așa? Simplu. Îmbogățit din ANRP de unde s-a ales cu un dosar penal (așa a relatat presa vremii), pe când juca fotbal cu Alin Cocoș, șmecherașul a început cu banii făcuți pe spatele contribuabililor ca toți nemernicii care au cumpărat drepturi litigioase pe doi lei si le-au vândut statului pe milioane de euro, să investească în politică.

 Acesta, a luat-o pe unde avea intrare și ceva ,,prieteni’’ de afaceri. În partidul lui Udrea. În Partidul Mișcarea Populară.

Cu bani, ușor, ușor a cumpărat tot ce se putea să-și atingă scopul. De la mese și cazări în țară și afară pentru conducerea partidulețului până la împrumuturi, acest Trahanache pe model nou a ajuns să conducă cea mai importantă organizație, cea din București. Probabil, mărinimia lui nu se ca opri aici! Cine știe? Președinte de partid l-ar coafa mai bine! Un singur lucru il mai reține: lipsa de scoală sau de carte.

Va dezvaluiam ca, anul 2016 a fost pentru Moise Deju Sebastian începutul ascensiunii sale.

Locul cinci pe lista PMP la Camera Deputaților si interfața lui Eugen Tomac, fost președinte al PMP, la Primăria Generală. Gurile rele spun că este puțin ruda cu Gabriela Firea pe linie de etnie. Și cum acesteia îi trebuia majoritate în Consiliul General a oferit un contract prin omul pus de ea director la aeroport unei firme nou nouțe deschisă în anul 2016. Obiect de activitate: curățenia. Cui? Mamei șefului PMP București, Moise Deju Sebastian. Unde? Pe cel mai mare aeroport din Romania, Henri Coandă. Parcă revedem situația actuală din sectorul 1 (alt sector unde Moise Sebastian are adânc tentaculele băgate), cu cea de atunci de la aeroportul Otopeni. Declarată stare de alertă și încredințat contractul fără licitație. Termen un an. Atât a fost înțelegerea!  Cu asta! Dar au urmat altele în cei patru ani de mandat ai firidei de Voluntari. Vizitele în familie erau la ordinea zilei.

De asemenea, va dezvaluiam ca, din om de bază pe Dorobanți, individul a ajuns să comande conducerea centrală a PMP-ului. Anul 2019 i-a adus titlu de Deputat după ce Eugen Tomac, prietenul sau de îmbogățire l-a ,,executat’’ din partid pe cel care era pe locul trei, președinte COTAR, Vasile Ștefănescu. Cu locul patru a fost ceva mai ușor. Acolo se afla un alt interlop Stefan Florescu, omul de casă a lui Piedone si ,,amic’’ cu clanul sportivilor. Tot gurile rele spun că Moise Deju Sebastian i-a facilitat prin rețeaua AFI – Gabriela Firea, un spațiu de 1000 m2 pe o arteră importanta din sectorul 6. Mai mult i s-au dat bani la pungă să îl renoveze. Scopul: retragerea lui Florescu de pe lista de Camera Deputaților. Realitatea a făcut că așa   s-a și întâmplat! Moise Deju Sebastian din cumpărător de drepturi litigioase s-a trezit deputat in Parlamentul României.

Prietenul Eugen Tomac a avut grijă de sponsorul său. S-a ținut de cuvânt! L-a făcut deputat. Doar e frumoasă casa primită pe numele soacrei de la ANRP-istul de Dâmbovița! (Aici, am inteles ca il doare pe marele Tomac si incearca sa discute cu redactia Incisiv de Prahova, intre 4 „ochisori”. Bai, Tomac, noi am fumat de „astia” ca tine pe paine, la micul dejun!)!

Noi ne vom continua serilalul dezvaluirilor, cum  am promis, din toate filialele!

Vremuri ,,frumoase neamule!’’/ Interfața lui Eugen Tomac

 

Aceasta gasca condusa de Tomac cu sagetile sale s-au gandit sa mai traga un tun bugetului de stat, nu o spunem doar noi ci si cateva ziare prestigioase si TV-uri!

Sa incepem cu inceputul, acerstei gasti de criminalitate econ omico-financiara organizata care se ascunde in spatele partidului PMP, mai bine zis care au incercat sa isi ia partidul pe persoana fizica pentru interese obscure!

Investigatia noastra cu toate probele video consemnate sunt confirmate si de altii, asa ca lucram cu materialul „clientilor”.

Iata ce declara pe facebook, Magdalena Bistriceanu, fost vicepreședinte și purtător de cuvânt al Partidului Mișcarea Populară (PMP):

„Ce fac borfașii când nu sunt băgați în seamă?

În vara anului 2020, pe când unii se luptau cu Covidul, un proiect de lege PMP a trecut tacit prin Senat și a intrat în dezbaterea Camerei Deputaților. Ce discutau și urmăreau aleșii noștri de zor, cu masca pe figură? De-ale lor legate de proprietăți, bani, interese, câștig și iar câștig. Mai precis, își doreau ca Centrul Expozițional Romexpo să treacă moka din proprietatea Statului român în proprietatea Camerei de Comerț și Industrie a României (CCIR). Au și reușit!

Vorbim de un tun imobiliar în valoare de sute de milioane de euro dat în Parlament, cu ajutorul PMP, PNL și PSD. Dorința PMP Totul a pornit în martie 2020 de la o inițiativă legislativă a fostului deputat PMP Marius Pașcan prin care se dorea modificarea legii de funcționare a Camerei de Comerț și Industrie a României (CCIR), o asociație cu statut de utilitate publică. Astfel, un teren de 46 de hectare aflat în proprietatea statului și dat spre folosință gratuită CCIR pentru 49 de ani, urma să își schimbe proprietarul printr-o lege votată de Parlament. De la stat trecea la CCIR. Terenul de la Romexpo a fost transmis cu titlu gratuit către Camera de Comerț încă din 2004, printr-o hotărâre de guvern, guvern condus pe atunci de Adrian Năstase. Potrivit acelui HG, Camera de Comerț și Industrie a României are dreptul să folosească terenul gratuit până în 2053. Nefiind proprietară pe suprafață, nu poate construi pe ea. Așa a apărut inițiativa deputatului PMP care a adunat rapid mai mulți colegi de partid: Corneliu Bichineţ, Cătălina Bozianu, Sebastian Moise, Constantin Codreanu, Doru-Petrişor Coliu, Cătălin Cristache, Cornel Sămărtinean, Todoran Adrian, parlamentari PMP. deputați ALDE/ulterior PMP-isti: Cupă Ion, Mocanu Adrian si alti 7 senatori PMP neafiliati Terenul de 46 de hectare situat în zona de nord a Capitalei valorează, potrivit speciliștilor imobiliari, între 200 și 250 milioane de euro. A fost și prezentat un Plan Urbanistic Zonal (PUZ) care a și fost aprobat de administrația fostului primar PSD, Gabriela Firea. Curtea Constituţională a respins, pe 3 martie 2021, sesizarea formulată de către USR şi UDMR asupra proiectului de lege prin care o suprafaţă de 46 de hectare de teren din zona Romexpo trece gratuit în proprietatea Camerei de Comerţ şi Industrie. P.s: dacă mai rămâneau pmp istii in Parlament vindeau tot ca sa vedeți de ce sunt așa “fierti” pe USR, i-au scos de la “cașcaval”.

Aceste dezvaluiri au fost confirmate atat de investigatiile noastre, cat si de investigatiile si dezvaluirile altor ziare prestigioase cat si de anchetele unor TV-uri.

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/politica/usr-si-udmr-au-atacat-la-curtea-constitutionala-legea-prin-care-terenul-romexpo-a-fost-cedat-gratis-camerei-de-comert-si-industrie-1363189?fbclid=IwAR2NKInWBXMljC7ptDgQZz4OfVlgufqTI9bqVLbClvO_7VZHqpos7P9H0BA

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/justitie/ccr-trecerea-terenului-de-46-de-hectare-de-la-romexpo-la-camera-de-comert-constitutionala-1461649?fbclid=IwAR19310RAhUGV5Mkqvzb1TqUJ7A4Bo9vbyth5n4qHmoK2RsapUgc8jH4KWI

https://spotmedia.ro/stiri/politica/usr-plus-a-ramas-singurul-partid-care-se-opune-tunului-imobiliar-urias-de-la-romexpo-este-incredibil-ce-se-intampla-incredibil?fbclid=IwAR0DB-2fd7NDJTqc_QYTGuQ1IoEyBswGk2o12glkKSHKET9cZLTI272833g

https://www.zf.ro/eveniment/scandalul-terenului-romexpo-cel-bun-bucuresti-extinde-camera-comert-19531488

https://www.libertatea.ro/stiri/un-fond-imobiliar-care-detine-mai-multe-mall-uri-in-romania-critica-modificarile-la-legea-romexpo-nu-rezolva-problema-ajutorului-de-stat-3588759?fbclid=IwAR0_OGK3pE2hf5dcqVCaOdzylFO4C8hU880XiIKLt3JksP3jMNivJBtV04E

https://www.digi24.ro/video/terenul-romexpo-parlamentarii-au-uitat-ce-au-votat-1496055

Acesti „borfasi” care si-au luat partdidul pe nume personal si care au făcut un proiect de lege prin care statul român a pierdut câteva sute de milioane de euro, acum ridică din umeri și spun că nu mai știu ce au scris în document.

Vorbim de parlamentarii care au inițiat legea privind cedarea gratuită a terenului de la Romexpo către Camera de Comerț și Industrii. În plus, partidele care au susținut actul normativ, nu își mai asumă votul dat. Prin decizia lor, senatorii și deputații au reușit să ofere cadou unui ONG 46 de hectare de teren în cea mai bună zonă a Capitalei. Care au fost interesele și artificiile folosite ca legea să fie adoptată în Parlament, vedeți într-un nou episod al campaniei Digi24 „Statul la stat”.

Catalina Bozianu – intr-o totala pierdere de memorie! Revenim noi cu detalii pentru improspatare!

Urmariti cu atentie inregistrarea video. FENOMENALA si spune totul despre aceasta „GASCA”!

https://www.digi24.ro/video/terenul-romexpo-parlamentarii-au-uitat-ce-au-votat-1496055

Dupa ce au pierdut sansa sa vanda PMP la PNL, aceasta grupare isi jura fidelitatea fata de PMP si se jura „ca nu fura si nu pleaca din partid”.

Normal, cand „aripioarele” au fost taiate si aceasta sansa este egala cu zero.

Auzim ca, totusi, Tomac isi va  „muta” cateva persoane/pupile/sageti in PNL, dar pe persoane fizice. Vom urmari cine va pleca din PMP la PNL!

Dupa lupte seculare, dupa ce a jucat la doua capete (PSD  si PNL), dupa taierea aripioarelor, Catalina Bozianu de la Prahova publica, pe pagina sa de socializare, ieri, un mesaj asumat de PMP si, totodata, un atac la Guvernul Florian Citu.

Pe bune, pai cum ramane cu personajul care a ajutat familia acesteia sa obtina un contract („Programul marul, laptele si cornul”) contra unui vot dat tot in partid de o anumita persoana?

Azi il vedem pe acest obraznic cum penetrează cercurile de putere de la stânga la dreapta fără nici o jenă și rușine. Cei drept a întâlnit și personaje slabe și fără experiență de viață pe care le-a jucat ca în jurul cortului. Alaltăieri era omul de casă si afaceri al Gabrielei Firea , ieri se ,,iubea’’ pe viată cu Violeta Alexandru pentru niște funcții și câteva PUZ-uri iar azi în sfârșit și-a găsit jumătatea politică în Nicușor Dan. Vor face împreună o capitală pe modelul Strehaia.

Mâine, obiectivul este Ciprian Ciucu, uns președinte PNL București. Moise are nevoie de el ca de aer să-și țină ,,haremul’’ politic pe linia de plutire. Va fi interesant deoarece CIucu nu uită cei patru ani ai lui Firea, când Moise punea PMP-ul să voteze cu PSD in Consiliul General. Dar, cine știe! Întortocheate sunt cheile banului!

Despre acest personaj, Moise Deju Sebastian se va mai auzi cu siguranță.

Sa intelegem ca nu este nicio problema ca „mentorul” sa se afiseze cu premierul Citi iar beneficiara unor contracte obtinute (vom vedea in ce conditii dupa ce isi va spune parerea organele de cercetare penala) sa atace pe premierul Citu? Zau, chiar asa”

Uite asa  usor revenim la „Programul marul, laptele si cornul” castigat de familia sefuluil PMP Prahova care si-a tras partidul pe persoana fizica..

Dupa doua episoade vom da „legatura” lui Moise Deju Sebastian, prietenul lui Florian Coldea de la SRI.

Intrebam pentru un prieten, are pile si la vasilina grafitata, nu de alta dar vom publica PUZ-urile si cum ele au fost aprobate inainte de a se fi dat un vot de catre conilierii PMP in Consiliul Bucuresti! Vom reveni! (Cristina T,).

Fostul preşedinte al PMP, Eugen Tomac, este cercetat penal într-un dosar care a fost deschis la Parchetul General/Dosarul este aproape de finalizare

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Citeste in continuare
11 Comentarii

11 Comments

  1. Pingback: La PMP Prahova, când 9+10 = 20, respectarea statutului de către președinta organizației județene Cătălina Bozianu devine un moft – Ziarul Incisiv de Prahova | Ziare Prahova

  2. Pingback: La PMP Prahova, când 9+10 = 20, respectarea statutului de către președinta organizației județene Cătălina Bozianu devine un moft – Ziarul Incisiv de Prahova | Criteriul National

  3. Pingback: Referior la articolele apărute în presă privind acuzațiile transmise de administrația publică locală la adresa Gărzii de Mediu Prahova – Ziarul Incisiv de Prahova | Criteriul Financiar

  4. Pingback: La PMP Prahova, când 9+10 = 20, respectarea statutului de către președinta organizației județene Cătălina Bozianu devine un moft – Ziarul Incisiv de Prahova | Criteriul Financiar

  5. Pingback: „Are cone sa ma analizeze”/Catalina Bozianu l-a sabotat, sistematic, pe Presedintele PMP – Cristian Diaconescu/In acelasi timp, sub “umbrela” de sef al Filialei Prahova a PMP isi gasea timp sa atace, prin partid, Guvernul Romaniei doar pentru a

  6. Pingback: You can only reach the next level if you have ammunition/Acuzatii grave/Un sef de partid neparlamentar, de centru – dreapta, din Prahova are o “gaura”/lipsa in gestiunea partidului de 70.000-80.000 ron/Incasarea cotizatiilor fara eliberarea document

  7. Pingback: Tariful Catalinei Bozianu pentru o ora de „prestat” era de 2000 euro/Presedintele PMP Prahova, Catalina Bozianu, a incasat cotizatiile, timp de 4 ani de zile, fara a elibera chitante/Ce o recomanda pe fosta deputata Catalina Bozianu sa fie „cablata

  8. Pingback: o femeie (?), sefa de grup PMP in Consiliul Judetean Prahova, Presedinte interimar PMP Ploiesti si Presedinte al Comisiei Naționale de Arbitraj si Integritate a PMP/Uneltele Catalinei Bozianu/ Inregistrari audio – Ziarul Incisiv de Prahova | Criteriul

  9. Pingback: Despre secretizarea ticaloasa a salariilor pilelor si sinecurilor din ASF/Parlamentul tace (I) – Ziarul Incisiv de Prahova | Ziare Prahova

  10. Pingback: Despre secretizarea ticaloasa a salariilor pilelor si sinecurilor din ASF/Parlamentul tace (I) – Ziarul Incisiv de Prahova | Criteriul National

  11. Pingback: Despre secretizarea ticaloasa a salariilor pilelor si sinecurilor din ASF/Parlamentul tace (I) – Ziarul Incisiv de Prahova | Criteriul Financiar

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Exclusiv

La Poliția Locală Ploiești, contractul și acordul colectiv de muncă s-a prelungit în condițiile si dispozitiile art 20 din Legea 55/2020/Directorul Albu Catalin nu ar fi vrut alt contract colectiv de munca deoarece sindicatele solicitau zile libere in plus

Avatar

Publicat

pe

De

Starea de alerta a fost benefica, pana acum, pentru climatul si linistea din Politia Locala Ploiesti.

Prin disp. art. 20 din Legea nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, legiuitorul român a prelungit, de drept, valabilitatea Contractelor colective de muncă pe perioada stării de alertă, precum și pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestei stări.

În lipsa unor prevederi distincte, dispozițiile art. 20 din Legea nr. 55/2020 sunt aplicabile tuturor Contractelor colective de muncă a căror valabilitate încetează pe perioada stării de alertă.

Prin urmare, contractele colective de muncă și actele adiționale, atât cele la nivel de unitate cât și cele la nivel de grup de unități și sector de activitate, cărora le expiră valabilitatea pe perioada stării de alertă, rămân active pentru o perioadă de 90 zile de la încetarea acesteia.

Fiind vorba despre o prelungire de drept, ce operează în virtutea legii, nu este necesară redactarea unui act adițional care să consfințească prelungirea valabilității actului.

Părțile semnatare ale contractelor colective care ar expira în mod normal în această perioadă și care sunt prelungite prin efectul legii au obligația ca, în termen de 45 de zile de la încetarea stării de alertă, să inițieze negocierile colective.

Normal ar fi fost că și zilele libere acordate pentru vaccinare să fie prinse în contractul colectiv

Angajaţii vor putea cere o zi liberă plătită, de la locul de muncă, pentru fiecare doză a vaccinului împotriva COVID-19, conform unei legi adoptate la sfârşitul lunii iulie.

Mai exact este vorba despre Legea nr. 221/2021 pentru modificarea Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 şi propune ca persoanele care se vaccinează să beneficieze de:

– câte o zi liberă plătită, care nu se include în durata concediului de odihnă, pentru fiecare doză de vaccin efectuată, în cazul angajaţilor din sistemul public şi privat

– câte o zi de scutire pentru frecventarea cursurilor, pentru fiecare doză de vaccin efectuată, în cazul elevilor şi studenţilor.

Avand in vedere zvonurile conform carora Albu Catalin nu a dorit alt contract colectiv de munca deoarece sindicatele solicitau zile libere in plus, angajatii au devenit iritati si se intreaba daca exista un act aditional care sa consfinteasca prelungirea valabilitatii acestuia. Oricum, starea de iritare in Politia Locala Ploiesti se amplifica. Vom reveni. (Cristina T.).

 

Citeste in continuare

Exclusiv

Consiliul Local Ploiesti a fost pacalit sa aprobe un Regulament de Functionare si Organizare al Politiei Locale Ploiesti plin de contradictii, omisiuni si greseli, in totala contradictie cu prevederile si dispozitiile legii de functionare si care pot avea ca efect atragerea in zona penala a functionarilor publici

Avatar

Publicat

pe

De

Delirul deciziilor la Politia Locala Ploiesti ce confirma (in)competenta „crasa” (III)

Haosul de la Politia Locala Ploiesti

In articolul „Port ilegal de uniforma la Politia Locala Ploiesti/Delirul deciziilor la Politia Locala Ploiesti ce confirma (in)competenta „crasa” (II)”, publicat la data de 16.10.2021, Incisiv de Prahova a dezvaluit dezastrul, haosul si debandada de la Politia Locala Ploiesti in urma deciziilor (in)competentului Albu Catalin.

https://www.incisivdeprahova.ro/2021/10/16/port-ilegal-de-uniforma-la-politia-locala-ploiestidelirul-deciziilor-la-politia-locala-ploiesti-ce-confirma-incompetenta-crasa-ii/

Prin modificarea Regulamentului de organizare și funcționare care cuprinde și nouă organigramă a Poliției Locale Ploiești, șefii acestor structuri nu mai sunt încadrați în funcția publică specifică de polițist local, deși aceste funcții fuseseră echivalate de ANFP, în urmă cu ceva ani.

De ce s-a întâmplat asta, simplu, pentru că și funcția de director general era de …polițist local! Asta însemna ca, în termen de 1 an de la numirea în funcție, Albu Cătălin era obligat să promoveze cursurile de trei luni, executate într-o instituție de învățământ a Ministerului Afacerilor Interne, obligație prevăzută la Art.11 al (3), (4), (7), (9), precum și la Art.16, Art.17 din H.G.1332/2010, privind Regulamentul de Organizare și Funcționare al Poliției Locale. Și numai pentru asta, ci și pentru a se exonera de orice răspundere, pentru că, în Legea 155/2010, Legea Poliție Locale, sunt stipulate clar răspunderile prin Art.21, al.(3), al.(4), al.(5).

Așa că prin această modificare făcută cu complicitatea Consiliului Local Ploiesti, personalul cu funcții de conducere, prevăzut în lege, nu mai sunt polițiști locali și nici nu mai au răspundere.

Polițistul local cu funcție de conducere răspunde pentru ordinele și dispozițiile date subordonaților. El este obligat să verifice dacă acestea au fost transmise și înțelese corect și să controleze modul de ducere la îndeplinire.
(4) Polițistul local cu funcție de conducere este obligat să sprijine propunerile și inițiativele motivate ale personalului din subordine, în vederea îmbunătățirii activității poliției locale în care își desfășoară activitatea, precum și a calității serviciilor publice oferite cetățenilor.
(5) Polițistul local răspunde, în condițiile legii, pentru modul în care își exercită atribuțiile de serviciu. Încălcarea de către polițistul local a atribuțiilor de serviciu angajează răspunderea sa disciplinară, patrimonială, civilă sau penală, după caz, potrivit legii.
(6) Polițistul local are obligația să se abțină de la orice faptă care ar putea aduce prejudicii persoanelor fizice sau juridice ori prestigiului poliției locale și/sau autorităților publice- art 21 din Legea 155/2010!

1a
1b

In fapt, doar pentru interesul personal al directorului general Albu Catalin au fost intocmite Raportul de „specialitate” nr 1672/25.08.2021 al Politiei Locale Ploiesti si Referatul de aprobare nr 348/25.08.2021 prin care Consiliul Local Ploiesti a fost pacalit sa voteze o aberatie (HCL 303/2021) prin care s-a aprobat noul Regulament de functionare si organizare al Politiei Locale Ploiesti, un regulament plin de contradictii, omisiuni si greseli, intentionat sau nu, Regulament si HCL care nu pot modifica prevederile legale din Legea privind înfiinţarea Poliţiei Locale  (nr. 155 din 12 iulie 2010).

In articolul 17 din Legea privind înfiinţarea Poliţiei Locale  nr. 155 din 12 iulie 2010 se specifica urmatoarele:

(1) În timpul serviciului, polițiștii locali și personalul contractual din poliția locală cu atribuții în domeniul pazei bunurilor și a obiectivelor de interes local poartă uniformă și exercită atribuțiile prevăzute în fișa postului, potrivit prevederilor prezentei legi.

(2) Polițistul local este învestit cu exercițiul autorității publice, pe timpul și în legătură cu îndeplinirea atribuțiilor și a îndatoririlor de serviciu, în limitele competențelor stabilite prin lege, și beneficiază de dispozițiile legii penale cu privire la persoanele care îndeplinesc o funcție ce implică exercițiul autorității de stat.

Deci, DIRECTORUL GENERAL, Sefii de serviciu si de Birouri din cadrul Politiei Locale Ploiesti NU mai au dreptul sa poarte uniforma de serviciu si nici sa detina armament in dotare (nu mai sunt politisti locali)!

Mai mult, in articolul 25 din Legea privind înfiinţarea Poliţiei Locale  nr. 155 din 12 iulie 2010 se specifica, in clar,  urmatoarele:

(1) Polițistul local dotat cu arme letale de apărare și pază poate face uz de armă în caz de legitimă apărare, stare de necesitate potrivit legii ori pentru îndeplinirea atribuțiilor de serviciu.

(2) Personalul contractual care desfășoară activități de pază, dotat cu arme letale de apărare și pază, poate face uz de armă în caz de legitimă apărare ori stare de necesitate potrivit legi.

In ultima perioada, Albu Catalin, director general al Politiei Locale Ploiesti, ne da impresia ca ar dori sa se specializeze in drept. Noi zicem ca nu-i rau, insa pentru a-si insusi cunostinte de drept (drept penal si procedura penala probabil ca s-a specializat in dosarul sotiei sale), metoda nu este sa savarsesti fapte de aceasta natura, ci sa inveti codurile si celelalte legi speciale care contin si dispozitii penale.

Mascarada prin care Albu Catalin incearca sa adauge la lege prevederi metionate de el in Regulamentul de functionare (303/2021), la capitolul „si altele”.

Sa ne explicam:

Cu toate ca cei din Consiliul Local Ploiesti au aprobat Regulamentul de Functionare si Organizare al Politiei Locale Ploiesti in care la anexa 1 B se specifica ca functiile directorului general Albu Catalin (personajul pentru care s-a intocmit si votat toata aceasta mascarada juridica) si a sefilor de servicii si birouri nu mai sunt funcții publice specifice de polițist local, deși aceste funcții fuseseră echivalate de ANFP, în urmă cu ceva ani, la „si altele”, desteptul directoras Albu Catalin mentioneaza cu de la sine putere niste ozn-uri prin care crede ca le poate adauga la lege.

Astfel, cum am aratat mai sus, conform legii DOAR polițiștii locali și personalul contractual din poliția locală cu atribuții în domeniul pazei bunurilor și a obiectivelor de interes local poartă uniformă si au drept de port arma.

In schimb, de rasul curcilor, in ROF aprobat de CL Ploiesti in anexa 1C (pag 38) se prezinta „Articolele din care se compune uniforma politistilor locali din cadrul Birourilor de Ordine Publica I, II, III si IV, precum si Seful Serviciului Ordine Publica si Paza”.

Aaaa, păi ce-ai făcut, mă, nene, mă? Șeful șmecheriei (Albu Catalin) recunoaste ca Seful Serviciului Ordine Publica si Paza nu este politist local si adauga el la lege ca asa vrea muschii sai sa poarte uniforma?

Bai, baiete, nici tu, nici edilul si nici hotararile Consiliului Local nu pot „bate” legea” ca sa scriem pe intelesul si jargonul tau!

Bezna mintii continua…

In anexa 1D se prezinta „descrierea uniformei de serviciu, a legitimatiei de serviciu si a insemnelor distinctive de ierahizare ale POLITISTILOR LOCALI si ale PERSONALULUI CONTRACTUAL cu atriburii in domeniul pazei bunurilor si a obiectivelor de interes local” (pag 48).

La pct-ul C (pag 53), cel care a intocmit acest Regulament de Functionare si Organizare precizeaza:

  1. Insemnele distinctive de ierahizare

In raport cu functiile indeplinite, insemnele distinctive de ierarhizare au urmatoarele forme si marimi:

  1. Seful politiei locale – 3 stele tip octogon metalice sau textile, cu latimea de 25 mm, de culaore gri-argintiu, asezate pe EPOLET;…
  2. Seful de serviciu – o stea tip octogon metalica sau textila, cu latimea de 25 mm, de culoare gri-argintiu, asezata pe EPOLET;
  3. Seful de birou sau compartiment – 3 trese din metal sau textil, de culoare gri-argintiu, in forma de V, cu latimea de 5 mm, asezate paralel pe EPOLET, avand intre ele o distanta de 3 mm’ etc

Păi ce făcuşi iar, măi, nene, măi? Parcă mai sus in ROF precizai ca directorul general, sefii de serviciu si de birouri NU mai sunt politisti locali!

Stim ca drogurile puterii dau dependenta. Dar, daca folosesti destul de mult, incepe sa iti placa si o sa simti ca explodezi.

Bine ca macar nu a avut curajul sa il treaca pe seful Serviciului de Ordine Publica ca are drept de port arma. Deci, poarta doar ilegal uniforma iar politistii locali din subordinea sa poarta arma.

Conform art. 3 din Strategia Ministerului Administrației și Internelor de realizare a ordinii și siguranței publice, pentru creșterea siguranței cetățeanului și prevenirea criminalității stradale, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 196/2005, forțele de ordine și siguranță publică se compun din forțe principale, forțe de sprijin, forțe complementare și forțe de excepție. În timp ce structurile de poliție fac parte, alături de jandarmi, din forțele principale, care gestionează întreaga problematică din domeniul ordinii publice pe timp de pace sau pe timpul stării de urgență, poliția comunitară și locală fac parte, alături de alte structuri, din forțele complementare, care participă la efortul forțelor principale și de sprijin, potrivit competențelor.

Astfel, pentru că poliția locală este forță complementară, Planurile de ordine și siguranță publică locale fac parte din Planul Unic de ordine și siguranță publica, elaborat de Ministerul de interne.

Avand in vedere ca in propiul ROF se specifica, in clar, la art 45.a) ca in executarea atributiilor prevazute de lege in domeniul oridinii si linistii publice, politistii locali actioneaza in zona de competenta stabilita prin PLANUL DE ORDINE SI SIGURANTA PUBLICA al municipiului Ploiesti pentru prevenirea si combaterea faptelor antisociale, precum si pentru mentinerea odinii si linistii publice sau curateniei localitati si avand in vedere ca acest PLAN NU EXISTA conform Ordinul M.A.I. nr 92 din 05 mai 2011 (plan ce trebuia intocmit pana la data de 15 aprilie), precum si avand in vedere aberatiile juridice din Regulamentul de Organizare si Functionare al Politiei Locale Ploiesti, Incisiv de Prahova va solicita, oficial, ministrului M.A.I sa demareze un control la aceasta institutie privind respectarea principiilor constitutionale, conform art 44 din L155/2010.

Ordinul M. A. I. Nr.92 din 5 Mai 2011

Articolul 4

Planul de ordine şi siguranţă publică şi hotărârea consiliului local de aprobare a acestuia se înaintează, în copie, structurii Poliţiei Române competente teritorial, în vederea asigurării unui management integrat al misiunilor şi acţiunilor desfăşurate în scopul menţinerii ordinii şi siguranţei publice de către toate instituţiile cu atribuţii în domeniul de referinţă.

Articolul 5

(1) Planurile de ordine şi siguranţă publică sunt elaborate şi actualizate, după caz, anual până la data de 15 aprilie sau ori de câte ori survin modificări în evoluţia situaţiei operative sau cu privire la efectivele de poliţie locală participante la activităţile de menţinere a ordinii şi siguranţei publice.

(2) În cazul unităţilor administrativ-teritoriale în care se înfiinţează structuri de poliţie locală ulterior intrării în vigoare a prezentului ordin, planurile de ordine şi siguranţă publică se elaborează în termen de 30 de zile de la data adoptării hotărârii consiliului local privind înfiinţarea structurii de poliţie locală respective.

Anexa la Ordinul  M. A. I. Nr.92 din 5 Mai 2011

Capitolul II Dispozitivele de ordine şi siguranţă publică, misiunile şi zonele de responsabilitate

  1. Dispozitivele de ordine şi siguranţă publică şi zonele de responsabilitate Sunt evidenţiate următoarele aspecte: a) delimitarea sectoarelor de siguranţă publică, a zonelor de patrulare şi locurilor/perimetrelor unde acţionează efectivele poliţiei locale; b) amplasarea dispozitivelor pentru supravegherea şi controlul traficului rutier; c) dispunerea efectivelor aflate în paza obiectivelor.
  2. Misiunile specifice Sunt evidenţiate, în conformitate cu prevederile actelor normative de organizare şi funcţionare, misiunile specifice componentelor poliţiei locale, cu referire strictă la obiectul documentului, respectiv doar pentru misiunile de menţinere a ordinii şi siguranţei publice.
  3. Activităţi şi misiuni executate în comun Sunt evidenţiate activităţile şi misiunile ce sunt executate în comun cu: Poliţia Română, Jandarmeria Română, Poliţia de Frontieră Română, structuri ale Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă, Garda Financiară, serviciile de urgenţă voluntare sau private, formaţiuni de protecţie civilă de la autorităţile administraţiei publice, Agenţia Naţională Sanitară Veterinară şi pentru Protecţia Alimentelor, Garda Naţională de Mediu şi alte instituţii sau societăţi specializate de pază, care pot contribui la prevenirea infracţiunilor şi apărarea drepturilor şi a siguranţei cetăţeanului şi au la bază protocoale de cooperare încheiate în acest sens.

 Articolul 44 din L 155/2010

(1) În situația în care primarul/primarul general al municipiului București apreciază că sarcinile ce revin autorităților administrației publice locale pe linie de poliție locală nu sunt îndeplinite corespunzător sau are indicii/sesizări cu privire la încălcarea prevederilor legale de către polițiștii locali, poate solicita prefectului sprijinul serviciilor publice deconcentrate ale ministerelor, în vederea efectuării unui control de specialitate.

(2) Controlul asupra activității poliției locale se poate dispune și prin ordin al ministrului afacerilor interne, la inițiativa acestuia, sau, după caz, a prefectului, a directorului general al Direcției Generale de Poliție a Municipiului București ori a inspectorului-șef al inspectoratului de poliție județean, numai după încunoștințarea prealabilă a primarului/primarului general al municipiului București. (3) Orice control se rezumă strict la asigurarea respectării principiilor constituționale și a legalității specifice. Rezultatele controlului se transmit primarului/primarului general al municipiului București și se prezintă în proxima ședință a consiliului local/Consiliului General al Municipiului București.

Vom reveni cu alte contradictii, omisiuni si greseli din ROF care ii pot duce pe functionarii publici care il aplica in  – zona penalului.

ROF-ul Politiei Locale Ploiesti  va pica in instanta, la o eventuala contestare, fara dubii. (Cerasela N.).

„Purtarea, fără drept, de decorații, de uniforme sau de semne distinctive ale unui organ de stat, se pedepsește cu închisoare de la o lună la 3 luni sau cu amendă”.

Citeste in continuare

Exclusiv

Port ilegal de uniforma la Politia Locala Ploiesti/Delirul deciziilor la Politia Locala Ploiesti ce confirma (in)competenta „crasa” (II)

Avatar

Publicat

pe

De

Reamintim ca, prin Raportul de „specialitate” nr 1672/25.08.2021 al Politiei Locale Ploiesti, condusa de plantatul cu mintea creata, edilul a intocmit Referatul de aprobare nr 348/25.08.2021 prin care Consiliul Local Ploiesti a fost pacalit sa voteze o aberatie: Sefii de serviciu si de Birouri de la Ordine Publica NU mai sunt politisti locali.

Interesant este ca, in articolul 17 din Legea privind înfiinţarea Poliţiei Locale  nr. 155 din 12 iulie 2010 se specifica urmatoarele:

(1) În timpul serviciului, polițiștii locali și personalul contractual din poliția locală cu atribuții în domeniul pazei bunurilor și a obiectivelor de interes local poartă uniformă și exercită atribuțiile prevăzute în fișa postului, potrivit prevederilor prezentei legi.

(2)

Polițistul local este învestit cu exercițiul autorității publice, pe timpul și în legătură cu îndeplinirea atribuțiilor și a îndatoririlor de serviciu, în limitele competențelor stabilite prin lege, și beneficiază de dispozițiile legii penale cu privire la persoanele care îndeplinesc o funcție ce implică exercițiul autorității de stat.

Deci, Sefii de serviciu si de Birouri din cadrul Politiei Locale Ploiesti NU mai au dreptul sa poarte uniforma de serviciu (nu mai sunt politisti locali, conform HCL 303/2021).

1a

1b

Mai mult, in articolul 25 din Legea privind înfiinţarea Poliţiei Locale  nr. 155 din 12 iulie 2010 se specifica, in clar,  urmatoarele:

(1)

Polițistul local dotat cu arme letale de apărare și pază poate face uz de armă în caz de legitimă apărare, stare de necesitate potrivit legii ori pentru îndeplinirea atribuțiilor de serviciu.

(2)

Personalul contractual care desfășoară activități de pază, dotat cu arme letale de apărare și pază, poate face uz de armă în caz de legitimă apărare ori stare de necesitate potrivit legi.

In acest context nu putem sa nu ne intrebam si sa intrebam public cum de Pitariu Paula Maria si Anton Catalin, sef Birou, respectiv Sef Serviciu la Ordine Publica purtau ilegal uniforma de politist local la sfarsitul acestei saptamani?

Speram sa fie doar asta infractiunea si ca acestia sa nu fie dotati si cu armament…Vom reveni. (Irinel I.).

„Purtarea, fără drept, de decorații, de uniforme sau de semne distinctive ale unui organ de stat, se pedepsește cu închisoare de la o lună la 3 luni sau cu amendă”.

 

Citeste in continuare

TOP KINETO MEDICAL Ploiesti

Partener special – probleme juridice

Știri calde

Exclusiv7 ore ago

La Poliția Locală Ploiești, contractul și acordul colectiv de muncă s-a prelungit în condițiile si dispozitiile art 20 din Legea 55/2020/Directorul Albu Catalin nu ar fi vrut alt contract colectiv de munca deoarece sindicatele solicitau zile libere in plus

Starea de alerta a fost benefica, pana acum, pentru climatul si linistea din Politia Locala Ploiesti. Prin disp. art. 20...

Exclusiv15 ore ago

Consiliul Local Ploiesti a fost pacalit sa aprobe un Regulament de Functionare si Organizare al Politiei Locale Ploiesti plin de contradictii, omisiuni si greseli, in totala contradictie cu prevederile si dispozitiile legii de functionare si care pot avea ca efect atragerea in zona penala a functionarilor publici

Delirul deciziilor la Politia Locala Ploiesti ce confirma (in)competenta „crasa” (III) Haosul de la Politia Locala Ploiesti In articolul „Port...

Exclusiv2 zile ago

Port ilegal de uniforma la Politia Locala Ploiesti/Delirul deciziilor la Politia Locala Ploiesti ce confirma (in)competenta „crasa” (II)

Reamintim ca, prin Raportul de „specialitate” nr 1672/25.08.2021 al Politiei Locale Ploiesti, condusa de plantatul cu mintea creata, edilul a...

Exclusiv3 zile ago

EXCLUSIV/Dosarul privind vaccinările fictive ia amploare/Asistenți medicali si doctori din Spitalul Județean de Urgență Ploiești urmeaza a fi retinuti saptamana viitoare

Potrivit unor surse judiciare, asistenți medicali si doctori din Spitalul Județean de Urgență Ploiești  implicaţi în această reţea in care...

Exclusiv3 zile ago

„Rocada” la conducerea A.P.M. Prahova/Florin Diaconu pe „faras”!

Iata ca ultimele articole pe aceasta tema ce au fost cel publicate de Incisv de Prahova in data de 03.09.2021–„...

Exclusiv3 zile ago

O piedica enorma in realizarea drepturilor politistilor o constituie secretizarea abuziva a normelor administrative emise de Guvern ( HG-uri) sau MAI ( OMAI-uri) avand ca obiect de reglementare, drepturi salariale

Secretizarea abuziva a normelor de salarizare se practica in MAI din urmatoarele motive: 1. De departe, cauza principala este banul,...

Exclusiv4 zile ago

Delirul deciziilor la Politia Locala Ploiesti ce confirma competenta „crasa”/(In)Competenta lui Albu Catalin tradusa doar prin calitatea de sot al Simonei Albu – city-manager

În Primăria Ploieşti sunt cel puţin 9 cazuri COVID active, potrivit informaţiilor comunicate miercuri de viceprimarul Daniel Nicodim pentru „Telegrama”....

Exclusiv5 zile ago

BULLYINGUL DE LA FICȚIUNE LA REALITATE/CONSILIUL NAȚIONAL pentru COMBATEREA DISCRIMINĂRII a stabilit că sunt întrunite elementele constitutive ale faptei de discriminare, aplicând persoanei reclamate- șeful unei structuri de poliție, sanctiunea amenzii în cuantum de 2000 de lei

În urma demersurilor SPR Diamantul, CONSILIUL NAȚIONAL pentru COMBATEREA DISCRIMINĂRII prin hotărârea nr. 611 din data de 25.08.2021, a stabilit...

D.N.A.6 zile ago

Scheleţii (cu Damf Penal) din dulapul premierului desemnat /Dacian Ciolos a fost implicat direct in procesul de absorbtie a fondurilor comunitare si in punerea pe picioare a Agentiei de Plati si Interventie pentru Agricultura (APIA)

Din evaluarea CV-ului fostului premier, Dacian Colos,  rezulta unele aspecte interesante: 2005 – 2007: Consilier al Ministrului Agriculturii si purtator...

Exclusiv6 zile ago

Klaus Iohannis a desemnat pe cineva in calitate de – premier desemnat – Pe Cumintenia Pamantului si pe firul rosu/Ciolos si spirala salarii-pret

Serios Klaus? Pe tipul care nu stie diferenta dintre debitor si creditor l-ai desemnat tu sa fie premier (vedeti video)?...

Exclusiv1 săptămână ago

Doctorand la SRI/Așa faci din prietenul lui Hayssam șef de partid, compromițând ideea de opoziție în România/Rețeta imposturii, cu personaje manipulabile de carton

Securitatea aka Sistemul când pune șefi de partid în România tot timpul îi alege pe cei mai proști și cu...

Exclusiv1 săptămână ago

„Lucrurile nu se schimbă de la un an la altul”/IN CĂUTAREA ȘEFULUI IDEAL…

Vremurile prin care trecem au nevoie de șefi puternici, care să inspire, care să determine echipa să-l urmeze , pentru...

Exclusiv1 săptămână ago

Ce au in comun cei doi fosti PMP-isti – Andrei Volosevici si Elena Udrea?/In afara de traseism politic?/Cele mai uimitoare și bizare coincidențe intre cei doi fosti PMP-isti!/Articol pentru cunoscatori si pentru cei din sistemele de siguranta nationala

Coincidența „sistemului” Unii oameni nu cred în coincidenţe, dar viaţa este plină de ele. Există o listă mare dintre cele...

Exclusiv1 săptămână ago

In trecut si in prezent, CCR a dat si da solutii dupa cum bate vantul/Cand minte CCR?/Cand zice ca salarizarea necesita lege organica sau cand zice invers?

Referitor la reglementarea salarizarii functionarilor publici prin ordonante si nu prin lege organica, aveti mai jos, doua decizii contradictorii, la...

Exclusiv2 săptămâni ago

Consilierii PMP și PSD vor să preia spațiul centrului de tineret/Amenajat de un ONG, un centru de tineri din Prahova e luat de consilierii locali PMP si PSD ca să facă ședințe, cununii și folclor

Un spațiu dezvoltat de ONG-ul Curba de Cultură într-o comună din Prahova, cu fonduri europene, pentru activități dedicate tinerilor din...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv

error: Articolele nu se pot copia!