Featured
Stelian Ion și aberația de justiție

(Preluare National – Valentin Boeru):
„Orice variantă se va propune, se va respinge, nu e niciun interes al UDMR ca un angajament din programul de guvernare să devină realitate. Ne aflăm într-un blocaj pe acest subiect. În realitate nu există dorința pentru desființarea Secției de Investigare a Infracțiunilor din Justiție. Cei de la PNL sunt neutri, spun ca ei sunt de acord cu desființarea în orice formulă”. Sunt afirmațiile lui Dan Barna, liderul USR, într-o emisiune televizată. Blocajul este, de fapt altul, pe care Barna nu vrea să-l recunoască. Ministrul Justiției și-a asumat un obiectiv pe care nu îl poate îndeplini, și asta pentru că SIIJ trebuie să rămână pe locul pe care îl deține acum.

Stelian Ion nu a înțeles nimic din rapoartele Curții Europene de Justiție și ale Comisiei de la Veneția. Niciunul dintre ele nu indică necesitatea sau obligativitatea desființării SIIJ. Înființarea ei a fost considerată constituțională, iar cele două Curți nu pot avea și nu își asumă atribuții privind desființarea. Mai mult, niciuna dintre Curți nu poate veni cu impuneri, ci doar cu recomandări.
Cine oprește tăvălugul?
Ministrul Justiției nu concepe însă ca SIIJ să mai existe. În pofida răspunsurilor primite de la marile Curți de Apel din țară și, în general, a elitei magistraturii, care pledează pentru menținerea SIIJ, Stelian Ion și-a făcut un țel din a o lichida. Nu există niciun motiv temeinic, dar asta deja nu mai contează. Este un tăvălug pornit în noiembrie 2019 de către președintele Iohannis și nimeni nu are puterea sau curajul să-l oprească. Nimeni nu a vrut să țină cont de opiniile întemeiate și documentate ale celor mai importante personaje din magistratură, dorința lui Iohannis este lege și s-a transmis, ca atare, din guvernare în guvernare. Ludovic Orban a fost primul care a pus accent pe desființarea SIIJ, apoi, după alegeri, la negocierile privind constituirea coaliției de dreapta a pasat subiectul. Ajuns Ministru al Justiției, nu se știe clar din ce considerente, Stelian Ion l-a transformat în obiectiv principal al activității lui.
Desființați, dar fără DNA
Reproșurile lui Dan Barna la adresa UDMR fac trimitere la negocierile coaliției, când partidul lui Kelemen Hunor a fost de acord cu desființarea SIIJ. Acum, când Senatul trebuie să dea undă verde adoptarii de către guvern a proiectului de lege ce vizează desființarea SIIJ, UDMR s-a răzgândit. Cere ca din ecuația desființării să fie eliminată DNA, ca moștenitoare a dosarelor magistraților. De ce este în stare DNA toată lumea a văzut. Jumătate din magistrații României au fost ținuți cu căpăstrul pe cap ani de zile în dosare în care, de regulă, nu s-a lucrat absolut nimic. Erau ținute la păstrare numai pentru a asigura șantajul pentru pronunțarea soluțiilor dorite de procurori. Au existat și dosare, predate SIIJ în 2018, în care s-a constatat că s-au eliberat mandate de interceptare emise de instanțe necompetente sau dosare în care cei în cauză nu știau că sunt cercetați.
Îi dă pe mâna vecinilor
Ca să facă totuși pe plac UDMR, Stelian Ion vine cu o chichiță de toată jena. De fapt, o aberație. Dosarele magistraților să treacă la DNA, dar cu posibilitatea ca aceștia, dacă nu sunt mulțumiți de prestația procurorului care-i anchetează, să ceară mutarea cercetării la vecini. „La cererea judecătorului sau procurorului care are calitatea de suspect sau inculpat într-o cauză de competența Direcției Naționale Anticorupție, respectiv a Direcției de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism, dacă acesta își desfășoară activitatea în circumscripția serviciului teritorial care efectuează urmărirea penală, procurorul-șef al respectivei direcții dispune trimiterea cauzei spre soluţionare unui serviciu teritorial învecinat”, se precizează în amendamentul ministrului Justiției. Stelian Ion nu spune însă și cum se poate cere mutarea dosarului cât timp cercetarea se face in rem, iar solicitantul nu are nicio calitate. E din ce în ce mai limpede că justiția e legată la ochi pentru a nu vedea cum se fură la cântar.
Exclusiv
Poliția sau mafia? Războiul politic care distruge afaceri in Cerasu/Rețeaua corupției de la Vălenii de Munte: între putere și abuz

Corupție și abuzuri în Vălenii de Munte: O rețea complexă de interese
La data de 19 decembrie 2024, publicația noastră, Incisiv de Prahova, a publicat un articol amplu intitulat „Afaceri și corupție: Adevărul nespus din Vălenii de Munte”(aici). Această investigație a scos la iveală o serie de scandaluri grave legate de corupție și abuzuri de putere în această localitate.
O rețea de corupție extinsă
Investigațiile desfășurate relevă existența unei rețele complexe de corupție, cu conexiuni profunde în administrația prahoveană, instituțiile centrale, dar și în serviciile secrete. Această rețea subliniază amploarea și gravitatea fenomenului care afectează nu doar Vălenii de Munte, ci și întreaga regiune.
Amenințări și indiferența poliției
După cum am relatat într-un articol anterior, I.C., fost consilier al primăriei, a fost amenințat cu moartea de către primar. În ciuda plângerii depuse la Poliția Vălenii de Munte, cazul său a fost ignorat, probabil din cauza influenței exercitate de primar. Conform cercetărilor noastre, subcomisarul Alexandru Militaru, șeful Poliției din Vălenii de Munte, poartă responsabilitatea pentru amânarea dosarului referitor la amenințările îndreptate împotriva lui I.C.
Afaceri de betoane și influența primarului
Un alt aspect discutabil este activitatea firmei de betoane „Concris”, care este asociată cu primarul și înregistrată pe numele soției acestuia. Această firmă furnizează beton pentru diverse lucrări din zonă, iar martorii afirmă că tot betonul utilizat în ultimele 24 de luni provine din această sursă.
În mod curios, se pare că primarul din Cerașu, refuzând să achiziționeze produse de la firma asociată cu primarul din Vălenii de Munte, a devenit ținta unei acțiuni de intimidare. Conform informațiilor obținute, Alexandru Militaru a inscenat un dosar penal împotriva primarului din Cerașu, exacerbând astfel atmosfera de corupție și intimidare care domnește în Vălenii de Munte.
Abuzuri incredibile în Cerasu: Cum un primar se luptă cu opoziția politică și abuzurile instituțiilor statului
Recent, am descoperit o situație uluitoare care ilustrează abuzurile instituțiilor statului în România anului 2025. O societate comercială din Cerasu se confruntă cu obstacole ilegale impuse de Poliție și Parchet, fără a exista acuzații oficiale formulate.
Aceste evenimente au loc în contextul în care firma tatălui primarului Alin Staicu a devenit ținta unor atacuri politice, motivate de interese personale și rivalități.
Incidentul care a pornit conflictul
Pe 25 ianuarie 2025, un consilier local PSD din Cerasu a sunat la numărul de urgență 112, acuzându-l pe primarul Staicu de conducerea unui camion de lemne fără acte legale. Această sesizare a fost imediat preluată de autorități, care s-au mobilizat rapid, dar camionul era deja în depozit, iar angajații începeau descărcarea. În ciuda avizelor electronice legale pentru lemne, polițiștii au decis că nimic nu va pleca din curtea societății până la obținerea unui mandat de percheziție, ignorând astfel faptul că intrau pe o proprietate privată fără autorizație.
Paza polției și agresiunea impotriva clienților
Polițiștii, neimpresionați de documentele legale, au instituit o pază la poarta societății comerciale, chiar și peste noapte. Primarul Alin Staicu descrie situația ca fiind copleșitoare, spunând: „Au stat toată noaptea de pază, de ziceai că suntem infractorii infractorilor”. Abuzurile poliției s-au amplificat, culminând cu agresarea unui client venit să ridice marfa comandată.
Operațiunea a fost coordonată de Alexandru Militaru, șeful Poliției Vălenii de Munte, iar mandatul de percheziție, care a sosit a doua zi, a fost semnat de Ionuț Epurescu, prim-procurorul Parchetului de pe lângă Judecătoria Vălenii de Munte.
Sechestru și interzicerea activității
Poliția a impus sechestru pe o cantitate exorbitantă de lemn și cherestea, mult peste ceea ce fusese reclamat, afectând astfel grav activitatea societății. Prima zi de percheziții a dus la măsurarea unui total de doar 23 mc, însă, în ciuda oboselii, activitatea firmei a fost blocată până la finalizarea cercetărilor.
După trei zile, fără un nou mandat, poliția a revenit pentru a continua măsurătorile, iar firma rămânea în continuare oprită, fapt fructificat politic de către o opoziție evidentă.
Impactul economic asupra societății
În urma acestor „verificări”, cinci angajați ai firmei au fost trimiși acasă, fiindu-le suspendate contractele de muncă pe motiv de forță majoră. Primarul Staicu a declarat: „Firma are pierderi de 35.000 de lei pe zi, iar există riscuri să pierdem proiecte cu fonduri europene din cauza acestor abuzuri”.
Pronunțându-se pe tema presiunilor politice, Staicu susține că aceste acțiuni au început imediat după alegerile locale, iar procurorii ar fi recunoscut că trebuiau să intervină mai devreme pentru a-i împiedica să câștige un nou mandat.
Lupta impotriva abuzurilor
„Domnii procurori și Poliția Națională protejează buticarii care vând marfă fără bonuri fiscale și reacționează la simplul apel al unui individ care este reclamant de profesie”, afirmă Staicu. „Vom merge în instanță împotriva Ministerului Afacerilor Interne și a celui care a făcut reclamația abuzivă, pentru a recupera pierderile“.
Aceste declarații subliniază un fenomen alarmant de abuz și corupție în instituțiile statului, unde rivalitățile politice afectează grav funcționarea și integritatea unor afaceri legitime. Aceste măsuri drastice subminează încrederea cetățenilor în autoritățile care ar trebui să le protejeze drepturile și interesele.
Privind în ansamblu, situația de la Cerasu servește ca un exemplu emblematic al provocărilor cu care se confruntă antreprenorii și cetățenii în fața abuzurilor de putere. Este esențial ca aceste probleme să fie investigate cu seriozitate, pentru a asigura un cadru legislativ și instituțional care să protejeze împotriva abuzurilor și să garanteze un mediu de afaceri sănătos și echitabil.
Abuzuri procedurale în cazul „Fence Prod Com”: Poliția învinsă de propuneri ilegale
În cursul operațiunilor desfășurate de către autorități, organele de poliție au decis să sigileze întreaga cantitate de material lemnos identificată și neinventariată, incluzând cherestea și buștean, găsită atât în interiorul depozitului societății, cât și pe terenurile din apropiere. Materialul lemnos a fost lăsat în custodia societății, iar această măsură ridică semne de întrebare asupra legalității acțiunilor întreprinse.
Pe lângă sigilarea materialului lemnos, polițiștii au procedat și la sigilarea autocamionului marca SCANIA, cu numărul de înmatriculare PH 83 FNL, și a remorcii marca SCWARZMULLER, cu numărul de înmatriculare PH 87 FNL, ambele aparținând societății. Activitatea de inventariere a acestui material lemnos urma să înceapă în data de 27 ianuarie 2025, însă utilajul necesar pentru manipularea masei lemnoase a fost defect, ceea ce a împiedicat utilizarea acestuia în acele momente.
Un aspect deranjant al acestei situații este omisiunea flagrantă a dispozițiilor legale. Potrivit art. 157 alin. (7) lit. j din Codul de Procedură Penală, mandatul de percheziție domiciliară poate fi utilizat o singură dată. Cu toate acestea, pe 29 ianuarie 2025, organele de cercetare penală au descins din nou în sediul societății pentru a efectua măsurători ale materialului lemnos deja sigilat, acțiune desfășurată fără obținerea unui nou mandat de percheziție.
Această pătrundere neautorizată reprezintă o încălcare gravă a drepturilor cetățeanului, în special a inviolabilității domiciliului, așa cum este prevăzut de art. 27 din Constituție, și contravine în mod flagrant dispozițiilor legislației naționale. Această intervenție abuzivă, efectuată de șeful Poliției, fără a avea un mandat legal, constituie o violare gravă a drepturilor fundamentale, protejate atât de Constituția României, cât și de legislația europeană.
Astfel de abuzuri nu afectează doar persoanele implicate, ci subminează și încrederea generală a cetățenilor în instituțiile statului, generând consecințe negative de amploare pentru întreaga instituție a Poliției. Este esențial ca aceste comportamente abuzive să fie investigate și responsabilizate pentru a restabili integritatea și încrederea în sistemul de justiție.
Impactul abuzurilor asupra integrității probelor și finanțărilor europene
Pătrunderea ilegală într-un sediu de lucru nu doar că ridică întrebări legale, ci poate afecta grav integritatea probelor obținute. Acțiunile desfășurate fără respectarea procedurilor legale riscă să transforme aceste dovezi în inadmisibile în fața instanței, compromițând astfel desfășurarea unui proces de justiție corect și echitabil.
Această situație are consecințe severe și asupra activității societății implicate. Recent, societatea Fence Prod Com a obținut două finanțări semnificative din partea Uniunii Europene, totalizând aproximativ 200.000 de euro pentru dezvoltarea unor proiecte importante. Este bine cunoscut faptul că nerespectarea condițiilor stipulate pentru aceste finanțări poate conduce la repercusiuni severe și ireversibile pentru beneficiari.
În cazul în care beneficiarul nu respectă condițiile de eligibilitate, obiectivele proiectului sau obligațiile contractuale, autoritatea competentă poate solicita rambursarea totală sau parțială a fondurilor primite. Mai mult, beneficiarii care comit nereguli grave riscă să fie excluși de la accesarea altor fonduri europene pentru o perioadă determinată.
Aceste consecințe ar putea afecta nu doar viitorul financiar al societății, dar și capacitatea acesteia de a contribui la dezvoltarea economică locală. De aceea, este imperativ ca autoritățile să acționeze cu responsabilitate, respectând cadrul legal, pentru a proteja interesele legale ale tuturor părților implicate.
Povestea lui Alexandru Militaru: Plantat pentru a abuz de putere
Mai poate fi considerat surprinzător comportamentul abuziv al lui Alexandru Militaru, șeful Poliției Vălenii de Munte, având în vedere că a fost ‘plantat’ în această funcție cu sprijinul chestorului Eduard Mirițescu? (aici)
Aceste revelații evidențiază nu doar un sistem de corupție bine consolidat, ci și o practică alarmantă de abuzuri de putere din partea autorităților locale. Integritatea instituțiilor trebuie să fie protejată, iar cetățenii merită să trăiască într-o comunitate liberă de frică și corupție. Vă vom aduce în curând dezvăluiri uluitoare!. (Cerasela N.).
Exclusiv
Corupție și intimidare: Adevărul din umbră al gestionării deșeurilor în Prahova

Corupție și complicitate: Marea escrocherie a companiei ROSAL și implicarea serviciilor secrete
Silviu Prigoană a fost „forțat” să vândă compania ROSAL la un preț derizoriu către șoferul său, Bogdan Niculescu, un apropiat al lui Florian Coldea de la SRI. Această vânzare nu este o simplă tranzacție comercială, ci reflectă atacurile concertate ale două facțiuni din serviciile secrete care țintesc controlul asupra unei afaceri extrem de profitabile.
Conexiuni periculoase între politică și crimă organizată
Motivul din spatele acestei vânzări este clar: o preluare ostilă orchestrată de grupuri influente care doresc să se impună în sector. Detalii suplimentare vor fi prezentate în episoadele viitoare, punând accent pe fostul consilier Felix Pricariu, actual revenit la conducerea TMB, și pe ofițerul SRI Ciobanu Dănuț, care deține funcția de director la ROSAL SA Ploiești, avându-l ca superior pe colonelul Claudiu Croitoru, fost șef al SRI Prahova care este consilierul lui Bogdan Niculescu.
Tarife majorate fără Justificare: Impactul asupra cetățenilor
La data de 14 februarie 2024, ADI Deșeuri Prahova a aprobat o ajustare a tarifelor pentru UWS, fără a respecta obligațiile legale de investiții. Cetățenii au fost puși în situația de a plăti tarife majorate nejustificat, în condițiile în care operatorul nu a livrat bunurile promise, un singur vehicul din cele 120 fiind livrat. Aceasta este considerată o înșelăciune și un furt din fonduri publice.
Strategia de intimidare a rețelei de corupție
Pe 25 noiembrie 2024, ADI Deșeuri Prahova a primit o solicitare legată de o prelungire ilegală a contractului de salubritate, bazată pe inexistența bunurilor de retur. Deși redevența a fost esalonată, plățile nu au fost realizate în mod corespunzător, ridicând întrebări despre veridicitatea datelor raportate.
Informațiile obținute relevă că UWS nu a achitat redevența încă din luna decembrie 2023, acumulând restanțe fără precedent. Mai mult, nu există informații referitoare la cesionarea creanțelor către Toyo Motors, contrar termenilor contractuali.
Corupția în gestionarea deșeurilor din Prahova
Corupția și abuzurile în gestionarea deșeurilor din Prahova, combinate cu tăcerea complice a autorităților, necesită o investigație amănunțită. Incisiv de Prahova a evidențiat o rețea de corupție ce afectează administrația locală, structuri centrale și serviciile secrete.
Implicarea serviciilor secrete în corupție
Este alarmant să observăm cum colonelul SRI Ciobanu Dănuț, actual director la UWS (fosta ROSAL), caută să-și extindă influența și în sectorul medical, implicându-se în achizițiile deșeurilor medicale din Prahova.
După aceste abuzuri, UWS s-a rebranduit în BIN GO SOLUTIONS pentru a-și ascunde urmele și a putea participa la noi licitații, fără a aborda acuzațiile de fraudă.
Pasivitatea autorităților
Pasivitatea Autorității de Management și a Consiliului Județean Prahova în fața acestor abuzuri este inacceptabilă. Niciuna dintre aceste instituții nu a avertizat operatorul de salubritate sau nu a luat măsuri împotriva lui Rosal/ UWS, lăsând astfel să se perpetuizeze un adevărat furt din bugetul public.
În concluzie, aproape 22 de milioane de lei au fost încasați lunar în mod ilegal, iar operatorul de salubritate continuă să beneficieze de sprijinul autorităților, în timp ce cetățenii suportă costurile abuzurilor.
Abuzuri: Furtul generalizat în gestionarea deșeurilor din Prahova (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), etc
Tarif majorat nejustificat:
Compania Rosal/ UWS a majorat tarifurile de salubritate fără a respecta obligațiile contractuale privind realizarea investițiilor necesare, cum ar fi achiziționarea de autogunoiere, pubele și containere. Această acțiune constituie o înșelăciune flagrantă și o afectare directă a patrimoniului ADI.
Bunuri de retur inexistente:
Conform obligațiilor contractuale, Rosal/ UWS ar fi trebuit să predea un număr substanțial de mașini de colectare (bunuri de retur) către ADI. Investigațiile recente sugerează că aceste bunuri nu sunt disponibile, semnalând un furt generalizat din fondurile publice. Din a22 de masini de colectare escrocii nu au decat una pe hartie.
Nerespectarea obligațiilor de plată:
Rosal/ UWS a încălcat contractul prin nerealizarea plății redevenței către ADI, un fapt care ar fi trebuit să conducă la rezilierea imediată a contractului.
Beneficiar fals pe facturi:
Facturile emise cetățenilor menționează ca beneficiar societatea Toyo Motor Center SRL, care nu deține un contract cu ADI. Aceasta constituie o încălcare gravă a dispozițiilor contractuale și poate fi considerată un act de înșelăciune.
Paradoxul rebrandingului:
Revelațiile privind abuzurile semnificative operate cu privire la bugetul public și cetățeni sunt amplificate de fenomenul rebrandingului. Pe 11 decembrie 2024, SC United Waste Solutions SRL a fost redenumită în BIN GO SOLUTIONS S.R.L., în încercarea de a șterge urmele fraudelor și de a participa din nou la licitații, fără a aborda problema acestor ilegalități.
Asemenea acțiuni subminează grav încrederea cetățenilor în instituțiile responsabile și ridică întrebări serioase cu privire la integritatea și funcționarea serviciilor publice.
Amenințări și tactici de intimidare: Schimbarea companiei de salubritate în Ploiești
După rezilierea contractului cu Rosal/ UWS, Primăria Ploiești a delegat acest serviciu unei companii austriece, Brantner, cu sediul în Cluj-Napoca. Această schimbare vine pe fondul unei proceduri de urgență organizata de Primărie, dar este deranjant să observăm cum persoanele care au fost implicate în trecut în scandaluri continuă să amenințe prin intermediul justiției, remarcându-se numele lui Bogdan Niculescu și ofițerii SRI Ciobanu și Croitoru.
Aceștia au început să amenințe cu dosare penale la DNA, încercând să împiedice intrarea companiei Brantner în Ploiești, punând astfel presiune pe primarul Mihai Polițeanu pentru a întârzia demararea procesului de curățare a urbei de escroci. Aceste tactici de intimidare au inclus și răspândirea de informații false în presa de „casă”.
Această situație scandalos de corupție și legăturile periculoase dintre autoritățile locale și interesele economice în derulare cer o atenție suplimentară din partea cetățenilor. Investigarea riguroasă a acestor fapte este crucială pentru a restabili integritatea și încrederea în serviciile publice. Vom reveni. (Cristina T.).
Exclusiv
Sindicatul Polițiștilor „Diamantul” formularizează denunț penal impotriva conducerii Poliției Române pentru abuz în serviciu

Înregistrarea oficială a denunțului
Sindicatul Polițiștilor din România „Diamantul”, persoană juridică cu personalitate legală, conform sentinței civile nr. 22(PJ)/23.11.2006 pronunțată în dosarul nr. 15033/302/2006 al Judecătoriei sectorului 5 București, își exprimă preocuparea profundă prin formularea acestui denunț penal. Documentul vizează pe domnul Benone-Marian Matei, chestor-șef de poliție și inspector general al Poliției Române, alături de alți funcționari din IGPR, neidentificați în prezent.
Infracțiuni repetate de abuz în serviciu
Aceste acțiuni grav încalcă legislația în vigoare, în special prin:
- Nepublicarea regulamentelor: Regulamentele de Organizare și Funcționare ale Inspectoratului de Poliție Județean Neamț și Ilfov nu au fost publicate după declasificare, contrar obligațiilor legale menționate.
- Lipsa publicării pe Website-ul IGPR: Este o încălcare a dispozițiilor legale, cu impact direct asupra transparenței.
- Tergiversarea declasificării: Procedurile de declasificare a regulamentelor necesare nu au fost finalizate în termenul legal, afectând accesul la informații esențiale.
Consecințele abuzurilor
Această conduită nu doar că compromite accesul polițiștilor și al publicului la informații importante, dar afectează și ordinea de drept. Absența regulamentelor oficiale duce la:
- Împiedicarea exercitării drepturilor: Polițiștii din IPJ Neamț, Ilfov și IGPR se confruntă cu obstacole în exercitarea corespunzătoare a atribuțiilor.
- Ostracizarea principiilor de transparență: Încălcarea dispozițiilor legale subminează încrederea cetățenilor în instituțiile de ordine publică.
Argumentația juridică
Denunțul se bazează pe reglementările din Codul Penal, Legea nr. 544/2001 privind accesul la informațiile de interes public, și Legea nr. 24/2000 referitoare la publicarea normelor în Monitorul Oficial. Conform legislației, lipsa publicității regulamentelor afectează legalitatea și aplicabilitatea acestora, ceea ce ar justifica o anchetă detaliată.
Solicitări și așteptări
Sindicatul solicită autorităților competente să efectueze cercetări legale asupra acestor fapte de abuz în serviciu, să ia măsuri împotriva celor responsabili și să informeze despre evoluția cercetărilor.
Concluzie
Această situație evidențiază necesitatea unei reforme profunde în poliție, axată pe transparență și responsabilitate. Sindicatul Polițiștilor „Diamantul” rămâne angajat în lupta pentru drepturile polițiștilor și împotriva abuzurilor din sistemul de ordine publică. (Sava N.).
-
Exclusivacum 4 zile
Scandaluri în sistemul penitenciar: Abuzuri și privilegii de la Penitenciarul Deva
-
Exclusivacum 3 zile
SE SPARGE FRATIA LA I.J.P. PRAHOVA? Majorările ilegale de 50% (OSCAR-uri) dispuse ilegal de chestorul Mirițescu Eduard (II)
-
Exclusivacum 2 zile
Schelete în dulapul Ploieștiului: Corupția la nivel local
-
Exclusivacum 2 zile
Apel la solidaritate: Salvarea Unității de Asistență Socială din Boldești-Scăeni
-
Exclusivacum 4 zile
Decizia ICCJ nr. 25/2025: Implicații pentru polițiști
-
Exclusivacum 2 zile
Reflecții asupra structurilor de putere în MAI
-
Exclusivacum 3 zile
SRU ILFOV: Un multitasking în sfera structurilor administrative
-
Exclusivacum 8 ore
Poliția sau mafia? Războiul politic care distruge afaceri in Cerasu/Rețeaua corupției de la Vălenii de Munte: între putere și abuz