Actualitate
Târgul de Turism al României și-a deschis porțile, pe platforma virtuală. Cele mai mai tentante oferte speciale
Sute de oferte pentru vacanța de vară, dar și pentru Paște și 1 Mai, au fost introduse de expozanții din România și din străinătate pe platforma online a Târgului de Turism al României, organizat, începând de joi, de ROMEXPO și Camerele de Comerț ale României, pentru prima dată în format virtual.
Românii care au planuri de vacanță pot să intre, începând de joi, până duminică, pe platforma virtuală lansată în premieră cu ocazia ediției din această primăvară a Târgului de Turism al României, pentru a beneficia de ofertele speciale propuse de cei 125 de expozanți români și străini, din Bulgaria, Grecia, Muntenegru, Tunisia.
Reduceri de 10 – 30% pentru vacanțe în România
Târgul de Turism al României virtual este organizat în contextul în care restricțiile impuse ca urmare a izbucnirii pandemiei de COVID-19 au afectat puternic industria, iar reprezentanții domeniului reclamă întârzierea sprijinului promis de stat pentru supraveițuirea afacerilor.
„Ne bucurăm că reprezentanții industriei turismului au înțeles că doar împreună putem să readucem la viața turismul intern și că oamenii au nevoie de astfel de evenimente, chiar și online, pentru că sunt optimiști și abia așteaptă să călătorească, spune Mihai Costriș, directorul executiv al ROMEXPO.
Platforma #TTRVirtual a fost special dezvoltată pentru acest târg, iar vizitatorii o pot accesa gratuit, zilnic, între orele 10:00 și 18:00: Lobby – pavilionul B3, Expo Area – pavilionul cu standuri virtuale personalizate care pot fi accesate cu un singur click și zona de Market Place, vedeta târgului virtual, fiind secțiunea exclusiv B2C și este pentru prima dată în România când este integrată într-un astfel de produs. Aici se regăsesc ofertele firmelor expozante pe care vizitatorii le pot accesa rapid datorită sistemului inteligent de filtre de căutare și le pot compara pentru a-și alege pachetul ideal.
La evenimentul virtual participă atât agenții de turism/touroperatori, cât și administrații locale, care promovează principale obiective și trasee în natură: Buzău, Hunedoara, Maramureș, Covasna, Călimănești, Bistrița – Năsăud, Craiova, Botoșani, Dâmbovița, Dolj, Harghita, Mureș, Tulcea, Timiș, Timișoara, Târgoviște, Techirghiol, Zalău, Zlatna, Vocea Buzăului, Băile Herculane, Suceava.
Pentru cei care își doresc o vacanță de Paște și 1 Mai în România, expozanții au pregătit pachete cu discounturi între 10% – 30% și servicii de închiriere a mașinilor la prețuri reduse.
Potrivit organizatorilor, printre ofertele afișate pe platformă nu lipsesc nici sejururile all inclusive sau de tipul demi-pensiune pe litoralul românesc, bulgăresc sau grecesc. Un hotel din Bulgaria oferă un pachet de detoxifiere, SPA și recuperare post-COVID. Pentru vacanțele achiziționate pe perioada târgului, vizitatori pot beneficia de reduceri cuprinse între 10% și 30% la hoteluri 3, 4 sau 5 stele.
Vizitatorii pot alege și dintre oferte speciale pentru destinațiile exotice sigure Maldive, Thailanda, Zanzibar, Dubai, Egipt, Tunisia, anunță organizatorii.
Alin Burcea, Paralela 45: „Credem că Egiptul va fi capul de afiș în acest an”
Una dintre agențiile de turism participante, Paralela 45, oferă cu această ocazie pachete de vacanță cu reducere de până la 50%, de Early Booking cumulate cu ofertele speciale, organizate cu zboruri charter din București și alte șase orașe ale țării.
În contextul măsurilor privind condițiile de acces în țările de destinație în funcție de evoluția pandemiei și a procesului de vaccinare, potențialii clienți sunt îndrumați să încheie asigurări medicale și STORNO, pentru eventualitatea anulării călătoriilor sau din cauza infectării cu virusul SARS-COV-2
Pentru Maldive, unde în primele șase săptămâni ale anului au mers în vacanță aproape 5.700 de români, potrivit datelor Ministerului Turismului din Maldive, sunt disponibile vacanțe pe cursele charter organizate în februarie și martie, la prețuri reduse, de la 1.545 de euro/persoană. Oferta de destinații exotice din martie mai cuprinde Punta Cana și Zanzibar, cu zbor direct, la prețuri care pornesc de la 1.595 de euro/persoană, respectiv 1.728 de euro/persoană, au anunțat reprezentanții agenției.
Spre Hurghada sunt organizate zboruri charter de la București, Iași, Cluj-Napoca și Timișoara, din februarie și până la finalul lunii octombrie, iar pentru Sharm el Sheikh, de la București, până în septembrie. O vacanță în Hurghada cumpărată în perioada târgului de turism virtual costă de la 389 de euro/persoană/7 nopți, fiind redusă cu până la 30%, în timp ce în Sharm el Sheikh costă de la 454 de euro/persoană, cu 15% mai puțin.
„Credem că Egiptul va fi capul de afiș în acest an. Cu prețuri la jumătate față de alți ani, Hurghada și Sharm el Sheikh vor atrage foarte mulți turiști. Cursele charter sunt săptămânale, până în octombrie, ba chiar câte două pe săptămână de la București și Cluj-Napoca”, declară Alin Burcea, CEO Paralela 45.
Primele zboruri spre Grecia, de Paște
În Grecia, primele zboruri charter organizate de Paralela 45 sunt programate de Paște. Vacanța în Heraklion, Creta, sau Rodos costă de la 404 euro/persoană/5 nopți, cu reducere de 20% săptămâna aceasta.
În prezent, Grecia este în carantină totală, până în 28 februarie, sunt excluse călătoriile în scop turistic, iar toate persoanele care intră pe teritoriul Republicii Elene (pe cale aeriană, rutieră sau maritimă), până la această dată sunt supuse măsurii de autoizolare la locul de domiciliu/reședință pentru o perioadă de 7 zile. Recent, Grecia a încheiat cu Israelul un acord care va permite cetăţenilor lor care s-au vaccinat împotriva COVID-19 să călătorească fără restricţii în cele două ţări. Ministrul grec al turismului a anunțat recent că principala condiție de acces în țară va fo un test negativ pentru COVID-19, iar niciun turist nu va fi refuzat în unitățile hoteliere pentru că nu a fost vaccinat, potrivti publicației Greek Travel Pages.
„În acest moment, ministrul Economiei și ministru grec al Turismului discută despre încheierea unui protocol prin care se stabilesc clar condițiile de acces în Grecia. Ne dorim ca toate punctele de frontieră să fie deschise cât mai curând. În ceea ce privește Turcia, sperăm ca testele să nu mai fie obligatorii, începând cu data de 1 aprilie. Pentru accesul în țările unde vor mai fi necesare, turiștii noștri sunt îndrumați spre clinica cu care avem parteneriat, unde găsesc oferte bune și sperăm să fie și mai bune”, a precizat, miercuri, CEO Paralela 45.
Pentru vară, vacanțele în insulele grecești Creta (Heraklion și Chania), Rodos, Corfu, Zakynthos, Mykonos și Santorini, pentru care Paralela 45 organizează chartere de la București, Cluj-Napoca sau Iași, au reduceri cuprinse între 18 și 30%. Ofertele valabile săptămâna aceasta pornesc de la 300-400 de euro/persoană. O vacanță în Rodos, la începutul lunii iunie, costă de la 309 euro/persoană/7 nopți la un hotel de trei stele.
Cele mai mari reduceri ale agenției Paralela 45 pentru vacanțele de vară, de 50%, sunt disponibile pentru Antalya. Nouă curse charter se organizează de la București, Cluj-Napoca, Iași, Timișoara, Baia Mare, Târgu Mureș și Bacău, din iunie până în septembrie. Cumpărate săptămâna aceasta, vacanțele în Antalya costă de la 369 de euro/persoană, șapte nopți, all inclusive.
Pentru vară mai sunt disponibile vacanțe în Spania: Mallorca, Tenerife, Costa Blanca, Costa Brava, Costa del Sol, în Italia: Coasta Amalfitană, Ischia, Sardinia, Sicilia, în Cipru, Tunisia ori Madeira, Portugalia, cu zboruri de la București, Cluj-Napoca și Iași și reduceri de până la 35% până pe 22 februarie.
Pentru achitarea pachetelor de vacanță Paralela 45 a modificat termenele de plată astfel: avans de 10% la înscriere, 15% la data limită a pragului de Early Booking și 75% cu minimum 30 de zile înaintea plecării și recomandă turiștilor încheierea asigurărilor medicală și STORNO, care acoperă pierderile financiare cauzate de anulare ori din cauza infectării cu virusul SARS-COV-2. Turiștii au la dispoziție mijloace de plată în până la 12 rate cu dobândă zero, prin intermediul băncilor partenere, și au posibilitatea rezervării online, fără să se deplaseze în agenții.
Actualitate
Arme noi în aer: Armata SUA explorează utilizarea balonelor pentru lansarea dronelor impotriva activele spațiale inamice
Pe fondul deliberărilor Armatei SUA privind utilizarea balonelor de mare altitudine în stratosferă pentru diverse misiuni, oficialii din domeniul spațial au sugerat recent că una dintre aceste misiuni ar putea implica transportul și lansarea dronelor menite să perturbe sau să distrugă activele spațiale ale inamicului de pe teren, cum ar fi jammer-ele sau stațiile de control ale sateliților.
Col. Donald Brooks, comandantul Brigăzii 1 Spațiale a Armatei, a declarat la conferința anuală a Asociației Armatei SUA, de luna aceasta, că serviciul va utiliza „baloane cu factori multipli de formă operațională la diverse altitudini, executând diferite seturi de misiuni, crescând astfel complexitatea problemei țintă pentru adversarii noștri, ceea ce susține direct eforturile de reziliență ale Armatei și ale Ministerului Apărării și ne face mai letali.”
Baloanele sunt concepute pentru a contribui la „detectarea profundă și sprijinirea focului de precizie pe distanțe lungi, facilitând războiul de navigație, extinzând rețelele prin voce și date, asigurând accesul autorizat la PNT — poziția, navigarea și temporizarea — având atât încărcături letale, cât și non-letale.”
De asemenea, Col. Brooks a menționat că Armata „integrează platforme de mare altitudine cu capacitatea de a reconstitui, augmenta și intensifica efectele spațiale, dacă și când adversarul nostru interferează cu libertatea noastră de acces și manevră în domeniul spațial.”
Un grafic prezentat în cadrul prezentării sale a oferit detalii suplimentare, descriind baloanele care ar putea lansa drone pentru misiuni profunde în teritoriul inamic, având scopul aparent de a viza activele spațiale terestre. Comparând ideea cu „păpușile rusesti”, Andrew Evans, directorul Task Force-ului de Informații, Supraveghere și Reconnaștere (ISR) al Armatei, a declarat pentru Breaking Defense pe 16 octombrie că „conceptul de a folosi un balon pentru a lansa altceva nu este nou.”
Armata, a explicat el, analizează o serie de potențiale încărcături care ar putea fi lansate de pe baloane, precum și alte tipuri de platforme de mare altitudine.
„Deci, ideea ar fi că, dacă reușim să exploatăm stratosfera, ceea ce vom face în cele din urmă… nu va fi exclusiv pentru o misiune de detectare, nu va fi exclusiv pentru o misiune de [informații], nu va fi exclusiv pentru o misiune de relayeare a comunicatiilor. Va fi totul de mai sus, sub diferite forme și factori. … Probabil vom folosi și momeli,” a spus Evans.
„Așa câștigi, cred eu, în viitor, aducând diverse încărcături prin multiple modalități pentru misiuni diferite,” a adăugat el.
În prezent, totuși, nu există o solicitare formală din partea Armatei pentru industrie în vederea utilizării dronelor contraspațiale lansate de pe platforme de mare altitudine, fie acestea baloane, aeronave cu echipaj, dronuri mai mari sau elicoptere, conform unui purtător de cuvânt al serviciului. În schimb, mai multe organizații diferite ale Armatei, din diverse domenii de misiune și din cadrul Comandamentului Futurilor Armatei, sunt implicate în experimente pentru a testa aplicațiile potențiale.
Armata ia în considerare aplicații în care platformele de mare altitudine utilizează efecte lansate, ajutând la capacitatea de a observa și de a percepe la distanțe mai mari. În prezent, nu există o cerere oficială de propuneri [RFP] sau de informații [RFI] pentru efecte lansate de pe o platformă de mare altitudine. Cu toate acestea, Armata continuă să învețe din experimentele sale și din feedback-ul soldaților despre potențialele capacități militare unice pe care abordările unice pe care aceste platforme le-ar putea oferi,” a declarat purtătorul de cuvânt pe 25 octombrie.
Actualitate
Restaurația participării companiilor israeliene la Euronaval: O decizie juridică semnificativă
O instanță din Franța a anulat o interdicție care ar fi împiedicat majoritatea companiilor israeliene să își expună produsele la acest eveniment. Deși aceasta este o veste bună pentru furnizorii israelieni, a lăsat totodată membri cheie din industria de apărare din Israel în dificultate, încercând să reînvie planurile abandonate de a participa la conferință în ultimul moment.
În mijlocul lunii octombrie, s-a anunțat că firmele israeliene ale căror produse sunt utilizate în războiul din Gaza vor fi interzise să se prezinte la Euronaval, care se desfășoară la Paris între 4 și 7 noiembrie, conform Jerusalem Post, cel puțin o duzină de companii fiind afectate.
Aceasta a fost a doua oară când companiile israeliene au fost surprinse pe neașteptate în Franța, după ce anterior fuseseră excluse de la Eurosatory în această vară — o restricție pe care instanțele franceze au anulat-o de asemenea, dar prea târziu pentru ca firmele israeliene să reacționeze. Precedent Euronaval, guvernul francez a susținut că interdicția nu împiedică firmele israeliene să participe, ci le limitează la „promovarea armelor utilizate în Gaza și Liban, care cauzează daune inacceptabile populației civile.”
Companiile care doresc să își expună produsele se confruntă acum cu o provocare logistică. De obicei, modelele sau produsele la dimensiuni complete pentru astfel de expoziții de apărare trebuie expediate în avans. Incertitudinea a lăsat companiile în așteptare cu privire la trimiterea echipamentelor, iar acum unele trebuie să decidă dacă să continue cu livrările.
Dintre cele „mari trei” firme israeliene, Elbit nu va participa la expoziție. Israel Aerospace Industries, care în trecut a prezentat radare pentru soluții navale, precum și rachete, electro-optică și drone, analizează încă logistica de a încerca să participe la expoziție pe termen scurt după decizia instanței. (Filiala IAI, Elta, a colaborat în trecut cu Hensoldt pentru soluții destinate submarinelor. Hensoldt, care nu este o companie israeliană, va participa la EuroNaval.)
Într-o declarație pentru Breaking Defense, un purtător de cuvânt al Rafael a spus că compania „se pregătește pentru Euronaval, concentrându-se pe soluții navale modulare unice, războiul asimetric și apărarea aeriană stratificată pe mare. De la C-Dome la Typhoon, capabil să contracareze UAS, și diversele sale configurații, avem multe de prezentat [la expoziție].”
Rafael a mai prezentat în trecut stații de arme navale pentru contracararea UAV-urilor, versiunea navală a sistemului său de rachete Spike, sisteme de război electronic, inclusiv C-Gem, care derutează căutătorii de rachete, și sistemul anti-torpilă Torbuster. În ultimul an, C-Dome, versiunea navală a Iron Dome, a avut prima interceptare operațională, iar compania a propus o variantă modulară a C-Dome.
Un jucător major în domeniul activelor navale este Israel Shipyards. Într-o declarație, compania a informat Breaking Defense că a expediat deja produse în Franța pentru expoziție și intenționează să participe.
“Israel Shipyards va dezvălui noua sa platformă, Mini Shaldag, concepută special pentru a aborda provocările unice ale mediilor de râu și lac,” a spus compania. “Referitor la recentele decizii ale instanței franceze, problema nediscriminării este un factor central în legislația europeană. Așa cum am văzut cu decizia instanței în urma petiției noastre, aceasta este de asemenea susținută în Franța. Cu toate acestea, accentul nostru rămâne pe prezentarea soluțiilor noastre inovatoare la Euronaval, unde aspirăm să ne conectăm și să colaborăm pentru a aborda nevoile presante de securitate maritimă.”
Actualitate
MatHaus anunță reduceri de până la 50% de Black Friday la materiale pentru construcții, renovări sau reparații.
MatHaus, magazinul de retail al grupului Arabesque, lansează campania de Black Friday cu reduceri semnificative la materiale de construcții, renovări sau reparații și produse pentru amenajări interioare și exterioare.
Campania debutează online pe 7 noiembrie, pe mathaus.ro, și continuă din 8 noiembrie în cele opt magazine MatHaus din țară.
Cu această ocazie, clienții care au așteptat campania de Black Friday vor putea beneficia de „preturi meseriașe” la o gamă variată de categorii precum:
- Materialele de construcții – reduceri de până la 27%
- Garduri și împrejmuiri – reduceri de până la 32%
- Finisaje și amenajări – reduceri de până la 40%
- Termice, sanitare și electrocasnice – reduceri de până la 45%
- Tencuială decorativă, vopsea, lacuri, grunduri – reduceri de până la 30%
- Utilaje, scule și unelte – reduceri de până la 40%
- Mobilier, materie primă și decorațiuni – reduceri de până la 40%
- Fotovoltaice, electrice și iluminat – reduceri de până la 50%
- Casă, curte și grădină – reduceri de până la 50%
- Sistem de termoizolație – reduceri de până la 36%
„Anul acesta, campania de Black Friday aduce cea mai variată selecție de produse din întregul an, pe lângă reduceri semnificative la materiale, clienții noștri pot găsi și electrocasnice, riflaje, saltele și alte produse pentru amenajarea și întreținerea locuinței, toate disponibile la prețuri accesibile.”, menționează Cristian Matei, director de retail MatHaus.
Transport eficient și serviciul „Comanda cu ridicare”
MatHaus asigură livrarea rapidă a produselor oriunde în țară, fie prin flota proprie de peste 1000 de camioane, fie prin parteneriatele cu companiile de curierat.
Totodată, clienții pot opta din această toamnă pentru serviciul „Comandă cu ridicare”, care le permite să plaseze comenzi online sau telefonic și să le ridice direct din magazinele MatHaus sau depozitele Arabesque.
Retailerul oferă și posibilitatea plăților în rate fără dobândă în campania de Black Friday, asigurand clienților o flexibilitate financiară și acces facil la materialele și produsele necesare pentru casă.
Recomandări pentru o experiență de cumpărături eficientă de Black Friday
Pentru a beneficia pe deplin de ofertele campaniei, MatHaus recomandă clienților următoarele:
- Crearea unui cont pe MatHaus.ro – Un cont creat în avans simplifică procesul de achiziție, permițând plasarea rapidă a comenzilor.
- Adăugarea produselor dorite în lista de favorite – Navigarea pe site înainte de începerea campaniei și salvarea produselor de interes în lista de favorite facilitează accesul rapid la articolele dorite, economisind timp.
- Abonarea la newsletter – Clienții abonați vor primi înainte de începerea campaniei o selecție cu cele mai importante oferte din Black Friday, astfel ei vor fi primii care află despre reducerile disponibile.
- Planificarea achizițiilor – Este util ca fiecare client să evalueze nevoile casei sale, fie că este vorba de renovări, reparații sau construcții, și să își întocmească o listă detaliată a materialelor necesare. Aceasta poate include și echipamentele pentru atelierul de bricolaj sau piesele de mobilier dorite pentru a completa amenajarea casei.
Despre MatHaus
MatHaus, magazinul de retail al grupului Arabesque, se adresează atât profesioniștilor, cât și pasionaților de bricolaj din România. Cu o experiență de peste 30 de ani a grupului în industria materialelor de construcții și o rețea de magazine în București, Iași, Suceava, Pitești, Craiova, Oradea, Galați și Constanța, MatHaus se angajează să ofere materiale fiabile și soluții eficiente pentru realizarea proiectelor de construcții, renovări sau reparații.
-
Exclusivacum 4 zile
AUDIO/Bomba de pe coliva în anchetele din curs/Revelații de corupție/Reeditarea mafiei lui „Portocala”/Noi detalii despre actuala mafie a procurorului ”Portocală”
-
Exclusivacum 2 zile
Adevăruri nespuse: Strategiile grupării de criminalitate economico-financiară organizata
-
Exclusivacum 4 zile
Inculpații Stavri și Belu așteaptă decizia de azi: vor fi arestați pentru 29 de zile?
-
Exclusivacum 3 zile
Povestea intunecată a legăturilor dintre Eduard Mirițescu, Volosevici și jurnalismul de santaj
-
Exclusivacum 2 zile
FSANP solicită măsuri urgente împotriva corupției în Administrația Națională a Penitenciarelor
-
Exclusivacum 7 ore
Aroganța lui Dan Halchin și gesturile de forță în Sistemul Penitenciar
-
Exclusivacum 4 zile
Pensii pentru Polițiști: Diferențe mari între sumele minime și maximale
-
Featuredacum 2 zile
CUM DREPTUL LA PENSIE ESTE DRIBLAT DE GUVERNANȚI: O ANALIZĂ A SITUATIEI PENSIONARILOR DIN POLIȚIE