Connect with us

Actualitate

– 10 Idei de reinventare pentru afacerile românești în 2021

Publicat

pe

Începând cu martie 2020, lumea afacerilor din România a trecut printr-o restructurare majoră: multe business-uri s-au închis, altele și-au schimbat obiectul de activitate, iar restul au intrat într-un proces de digitalizare accelerată pentru a face față noilor condiții de piață.

Care sunt lecțiile învățate în 2020 și ce afaceri vor avea succes în 2021?
Iată câteva idei de reinventare a afacerii tale în următorul an, pentru o poziționare mai puternică în piață:

1. Construirea de comunități
Crearea de comunități online este un fenomen specific brandurilor de succes, care au înțeles că, dincolo de vânzări și cifre, cei mai importanți sunt oamenii. Suntem în era Human to Human, așadar comunicarea se bazează mai mult pe transparență, loializare și împărtășirea unei misiuni sau valori comune. O afacere poate ajuta comunitatea din jurul său, o poate sprijini și îi poate aduce pe oameni mai aproape unii de alții.

2. Umanizarea brandului
În momentul acesta dificil pentru majoritatea antreprenorilor, rămân în atenția consumatorilor acele branduri care reușesc să iasă din sfera comercială și să treacă în sfera umană. Cei care înțeleg că nu mai este vorba despre ”ce vindem” ci ”de ce vindem” acel produs sau serviciu, se vor diferenția în piață- trecem de la reason to buy care este marketing, la reason to believe, care este brandingul companiei. Mai mult, imperfecțiunile sunt profund umane, așadar o strategie bună de comunicare este una care să transmită că noua perfecțiune este… imperfectă!

3. Prezență online
De multe ori întreținerea și administrarea conturilor social media este considerată secundară vânzării, însă în pandemie am ajuns cu toții la concluzia că doar cei cu focus pe prezența online au rămas în picioare. Este nevoie de o strategie de conținut constantă, bine dozată, aliniată cu obiectivele de business și de comunicare, ce pune în valoare brandul tău și care ajunge cel mai rapid la publicul tău țintă, pentru a-l fideliza.

4. Identitate de brand bine delimitată
Culori, grafică, stil, atitudine, voce: toate sunt componente importante care, folosite în strategia de branding, transmit un mesaj puternic pentru poziționarea afacerii tale. Identitatea de brand este baza strategiei de comunicare și este important să fie unitară pe toate canalele de comunicare, de la  online în offline, de la contul de Instagram până la felul în care arată un e-mail transmis de compania ta unui partener.

5. Evaluare a brandului: cine am fost ieri și cine suntem azi?
Ce greșeli ai făcut în 2020 și ce lecții ai învățat? Cum s-a transformat comportamentul clienților tăi în pandemie? Ce a trebuit să schimbi, ce ai îmbunătățit? Ce ai văzut că funcționează pentru produsul tău? Pentru a începe un nou capitol, util ar fi să tragi concluziile din ultimul capitol încheiat și să creezi un plan de acțiune pe baza acestei analize.

 6. Inovație, inovație, inovație
În pandemie, am înțeles că lecția noastră este să inovăm ca sa nu ne pierdem afacerile: de la procese, producție, echipă, cultură organizațională,  și până la comunicare. În fiecare zi apare un instrument nou, iar dacă nu reușim să ținem pasul cu tendințele, riscăm să rămânem în urmă. Cel mai sănătos și corect lucru pe care poți să-l faci este să vezi crizele ca pe niște oportunități de inovare.

7. Viitorul este…
Bio, eco, plastic free, recycle, reuse, repurpose! Comportamente care au apărut în viețile românilor de puțin timp erau deja obiceiuri în alte țări. În ziua de azi, consumatorii aleg produsele care respectă standardele de protecție a mediului și de sănătate.

8. CSR valoros
Deși încă nu este o prioritate pentru toate companiile românești, CSR-ul poate fi un diferențiator și un pilon important în comunicarea de brand. Indiferent că donezi 1%, trimiți produse alimentare într-o localitate izolată sau donezi aparatură pentru un spital, gestul tău este unul care va crea un precedent și pentru ceilalți antreprenori. Aici, recomandarea noastră este să alegi o cauză față de care te simți aproape ca viziune, misiune, valori.

9. De la Linkedin la TikTok nu-i decât un pas
Încă mai folosești doar Facebook pentru promovare în social media? Poate cândva această platformă era suficientă, însă astăzi canalele de comunicare s-au diversificat. Recomandăm să explorezi toate direcțiile relevante pentru business-ul tău, de la Facebook la Linkedin, TikTok sau Youtube și să maximizezi puterea de comunicare a brandului tău în online.

 10. User Experience
Pe fondul digitalizării accelerate generate de pandemie, business-urile s-au mutat în mediul online sau au investit în website-ul actual pentru o mai bună experiență pentru client la cumpărăturile online. Un studiu al companiei de consultanță în management Horváth & Partners estimează că vânzările vor crește cu circa 28% în 2020 față de 2019, pentru că oamenii cumpără acum mai mult din mediul online. Așadar, cât de mult investești în a oferi clienților tăi o experiență ușoară și plăcută de cumpărare online?

Sfaturile specialiștilor în comunicare
Bianca Tudor, fondator ELITE COMM, Branding & Strategy Specialist: “Dacă ești antreprenor și vrei să ai în continuare acest business, chiar și în plină pandemie, focusul tău ar trebui să fie pe dezvoltare prin promovare online și branding pt a consolida poziția ta în piață. Chiar dacă actuala criză nu este comparabilă cu alte perioade de criză, istoria arată asta: cele mai prospere și longevive companii și branduri s-au consolidat în momente ca acestea pe care le trăim acum”.
Mihaela Lemnaru, Social Media Specialist: ”Pandemia a dus la o creștere a prezenței online a consumatorilor, deci și a vizibilității în online pentru branduri. Ca exemplu, 61% dintre români investesc în prezent bugete mai mari în cumpărăturile online decât în cele offline. Facebook și Instagram reprezintă principalele canale de comunicare, în special prin conținutul efemer de tipul stories și focusul pe comunicarea umanizată, cu informații de valoare”.
Rusanda Davideanu, Creative & Image Making Specialist: ”Femeile de afaceri din România investesc în mod special în această perioadă în imaginea lor în online: cum arată, ce transmit, ce comunică, unde au apariții și ce voce se potrivește cel mai bine cu business-ul lor. Mai ales în pandemie, când nu ne mai putem întâlni unii cu alții ca să socializăm și să stabilim noi relații profesionale, este esențial să prioritizăm imaginea noastră din social media și mass-media. S-a încheiat era identităților comerciale, suntem deja de ceva timp într-o eră nouă, în care omul din spatele produsului spune cea mai frumoasă poveste publicului său!”

ELITE Communication este prima agenție de comunicare & branding creată de antreprenori, pentru antreprenori – fondatoarele sunt Bianca Tudor, președinte Elite Business Women Club, alături de Mihaela Lemnaru și Rusanda Davideanu.

 

Actualitate

Serviciile de inchirieri masini sunt optiunea de transport avantajoasa

Publicat

pe

De

Bucurestiul, capitala Romaniei, este cunoscut pentru aglomeratia sa, pentru diversitatea sa culturala si pentru ritmul alert al vietii de zi cu zi. In acest context, serviciile de inchirieri auto au devenit o solutie indispensabila pentru locuitorii orasului, dar si pentru turistii care vor sa exploreze fiecare colt al acestuia. Firmele de inchirieri auto din Bucuresti ofera o gama variata de masini, de la modele compacte, potrivite pentru deplasari urbane, pana la masini de lux, ideale pentru evenimente speciale sau pentru cei care doresc sa se bucure de confort si eleganta.

Un aspect esential al acestor servicii este flexibilitatea pe care o ofera. In fiecare zi, sute de clienti aleg sa colaboreze cu diverse companii de inchirieri auto Bucuresti , beneficiind de multiple avantaje, printre care se numara costurile reduse si accesibilitatea. In plus, aceste servicii sunt foarte convenabile pentru cei care ajung in Bucuresti cu avionul. La Aeroportul Otopeni, majoritatea agentiilor de inchirieri auto au birouri, permitand astfel turistilor sa isi inchirieze masina imediat ce ajung in tara.

Flote Variate pentru Toate Gusturile si Bugetele

Flotele companiilor de inchirieri auto din Bucuresti sunt extrem de variate, adaptate pentru a satisface orice nevoie sau preferinta. Daca sunteti in cautarea unei masini economice pentru deplasari zilnice prin oras, puteti opta pentru un model din clasa mica. Aceste masini sunt usor de manevrat si au un consum redus de combustibil, ceea ce le face ideale pentru traficul bucurestean.

Pentru cei care au nevoie de mai mult spatiu sau de o masina potrivita pentru drumuri mai lungi, exista optiuni din clasa medie. Aceste masini ofera un echilibru perfect intre confort si eficienta, fiind echipate cu toate dotarile necesare pentru a face orice calatorie placuta si sigura.

Pe de alta parte, daca doriti sa calatoriti in stil si sa va bucurati de cele mai noi tehnologii si de un confort deosebit, puteti alege o masina din clasa de lux. Aceste vehicule sunt dotate cu cele mai avansate sisteme de siguranta si confort, oferind o experienta de conducere inegalabila.

Alegerea Corecta a Companiei de Inchirieri Auto

Inainte de a alege serviciile unei anumite companii de inchirieri auto, specialistii recomanda sa va informati in detaliu despre termenii si conditiile de inchiriere. Este important sa intelegeti toate clauzele contractului, pentru a evita eventualele surprize neplacute. De asemenea, trebuie sa verificati ce include pretul inchirierii – de exemplu, daca asigurarile sunt incluse sau daca exista taxe suplimentare pentru diverse servicii.

Alegerea masinii potrivite trebuie sa se faca in functie de bugetul disponibil si de nevoile specifice ale calatoriei. Este recomandat sa comparati mai multe oferte si sa cititi recenziile altor clienti pentru a va asigura ca faceti cea mai buna alegere.

Servicii de Rent a Car Otopeni

Pentru cei care ajung in Romania cu avionul, serviciile de rent a car Otopeni sunt o optiune extrem de convenabila. Majoritatea companiilor de inchirieri auto au birouri in terminalul aeroportului, ceea ce permite inchirierea unei masini imediat dupa aterizare. Astfel, economisiti timp pretios si va puteti continua calatoria fara intarzieri. Companiile ofera clientilor de fiecare data cele mai avantajoase solutii si optiuni de inchirieri auto otopeni fara garantie cu asigurare full casco inclusa in pret.

Avantajele Colaborarii cu inchirieriauto-bucuresti.com

Una dintre cele mai populare optiuni pentru inchirieri auto in Bucuresti este inchirieriauto-bucuresti.com. Aceasta companie ofera unele dintre cele mai avantajoase oferte de pe piata, combinand preturi competitive cu servicii de inalta calitate. Clientii au la dispozitie o gama variata de masini, de la modele economice la masini de lux, toate intretinute la cele mai inalte standarde.

Compania pune accent pe transparenta si pe satisfactia clientilor, oferind suport 24/7 si asistenta in caz de urgenta. In plus, inchirieriauto-bucuresti.com ofera diferite pachete promotionale si reduceri pentru inchirierile pe termen lung, facand astfel serviciile sale accesibile pentru orice tip de client.

Serviciile de inchirieri auto din Bucuresti reprezinta o solutie moderna si economica pentru oricine are nevoie de flexibilitate si confort in deplasarile sale. Cu flote variate si oferte adaptate oricarui buget, aceste servicii sunt ideale atat pentru locuitorii orasului, cat si pentru turistii care vor sa exploreze capitala Romaniei. Alegerea companiei potrivite si intelegerea termenilor si conditiilor de inchiriere sunt esentiale pentru a va bucura de o experienta placuta si fara probleme. Indiferent daca alegeti sa inchiriati o masina de la Aeroportul Otopeni sau din alta parte a orasului, optiunile sunt numeroase si diversificate, asigurand astfel satisfactia fiecarui client.

In final, colaborarea cu o companie de incredere, cum este inchirieriauto-bucuresti.com, poate face diferenta intre o calatorie stresanta si una placuta si lipsita de griji. Fie ca aveti nevoie de o masina pentru o zi sau pentru o perioada mai lunga, rent a car Bucuresti va ofera solutii moderne, economice si adaptate nevoilor dumneavoastra.

Citeste in continuare

Actualitate

Ajutați-o pe Patricia să înfrunte lupta pentru viață: Fetița are nevoie de ajutorul nostru!

Publicat

pe

De

APEL UMANITAR: Ajutați-o pe Patricia să trăiască!

Patricia, o fetiță de doar 8 ani, se află într-o situație critică, iar familia ei nu dispune de resursele necesare pentru a plăti intervenția chirurgicală salvatoare. Viața liniștită a familiei Ion și Ștefania s-a schimbat dramatic în urmă cu câteva zile, când, în vacanță la bunici, Patricia a început să acuze dureri severe de cap și vărsături. De urgență, a fost transportată la spitalul județean din Drobeta Turnu Severin, unde inima ei a intrat în stop cardiac. Medicii au reușit cu greu să o readucă la viață după 5 minute de manevre de resuscitare.

Un examen CT cerebral a confirmat diagnosticul: hemoragie intraventriculară cu hidrocefalie secundară. Micuța a fost rapid transferată la Spitalul pentru Copii „Grigore Alexandrescu” din București, unde i s-au efectuat reevaluări CT, iar starea ei a fost stabilizată. Cu toate acestea, diagnosticarea formei tumorale hemoragice din fosă posterioară, împreună cu edemul cerebral difuz și insuficiența respiratorie acută, indică necesitatea unei intervenții chirurgicale complexe, ce nu poate fi realizată în țară.

Un spital din Istanbul, Turcia, a acceptat să o trateze pe Patricia, estimând un cost al intervenției operatorii între 25.000 și 30.000 de euro. Din păcate, familia nu are resursele financiare necesare. Ion, tatăl fetiței, este un simplu polițist local și nu poate suporta această cheltuială.

Părinții Patriciei fac un apel disperat la toți cei care pot ajuta să o susțină pe micuță. Orice contribuție este extrem de valoroasă și poate face diferența. Ajutoarele pot fi trimise în lei în contul IBAN: RO57INGB0000999915982866, iar cele în euro în contul RO26INGB0000999915987304. Ambele conturi sunt deschise la ING Bank (cod swift INGBROBU) pe numele titularului Ion Minoiu.

Sindicatul Național „Forța Legii” se alătură acestei cauze nobile și face apel la solidaritate. Fă și tu un gest de ajutor! Patricia are nevoie de noi, iar fiecare contribuție contează!

Citeste in continuare

Actualitate

Dinastii și jocuri politice: o privire asupra alegerilor din SUA în ultimele trei decenii

Publicat

pe

De

Cozmin Gușă își propune să ofere o scurtă analiză a desfășurării alegerilor în Statele Unite în ultimele trei decenii.

În 1992, Bush tatăl este surprinzător învins de Bill Clinton, guvernatorul tânăr din Arkansas, o victorie care, ulterior s-a demonstrat, fusese pregătită cu mult timp înainte în cercurile profunde ale Statului American. Aceste forțe căutau să impună o dictatură a minorităților, în timp ce Clinton, cu problemele sale, inclusiv controversa cu Monica Lewinsky, reușește totuși să își finalizeze mandatul.

După 8 ani, în 2000, Clinton, dorind să își perpetueze influența, îl sprijină pe Al Gore, vicepreședintele său, care câștigă votul popular. Totuși, în urma unui scandal electoral în Florida, președinte devine Bush Junior, inaugurând o nouă dinastie care va dura până în 2008. În această perioadă, Statele Unite, sub conducerea lui Bush, impun politica războiului preventiv împotriva terorismului, culminând cu evenimentele tragice de pe 11 septembrie 2001.

După cei 8 ani ai familiei Bush, în 2008, Hillary Clinton dorește din nou nominalizarea democrată, dar Barack Obama, un alt politician susținut de George Soros, îi ia locul. Obama devine președinte timp de 8 ani, perioadă în care SUA își pierd influența la nivel global, în special față de China.

În 2016, Hillary Clinton își reîncearcă șansa, dar este învinsă de republicanul Donald Trump. În 2020, Obama reușește să impună interpusul său, Joe Biden, în urma unor alegeri controversate. Este de notat că Obama a dorit să o aducă în prim-plan pe Michelle Obama, dar planul nu a fost acceptat de Deep State.

Acum, în 2024, Trump revine pe scena politică, iar lupta din partea democrată se dă între familiile Clinton și Obama, cu ambii dorind să își impună proprii candidați. De asemenea, George Clooney intră în competiție. Bătălia pentru nominalizările democratice se va desfășura în urma alegerilor din luna august.

Cozmin Gușă subliniază că, având în vedere modul în care se desfășoară alegerile în SUA, adică într-un sistem considerat democratic, este greu de comentat despre aranjamentele în alte state, cum ar fi Rusia sau China, unde autoritarismul este evident.

 

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România. Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național? Garantăm confidențialitatea! Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații - Secția Anticorupție

Știri calde

Exclusiv14 ore ago

Angajații Arhivelor Naționale primesc noi atribuții, dar fără soluții pentru inechitatea salarială.

Angajații din Arhivele Naționale au primit, peste noapte, noi atribuții, fără a fi consultate, conform Sindicatului Europol. O modificare puțin...

Gemevo Gemevo
Exclusivo zi ago

Irigatoarele bucale: Soluția eficientă pentru persoanele cu aparate ortodontice sau lucrări dentare

Menținerea unei igiene orale impecabile este esențială pentru toată lumea, dar este deosebit de importantă pentru cei care poartă aparat...

Exclusiv2 zile ago

CSM Ploiești în criză: „MILITIANUL” Dănuț Burghelea, favorit pentru funcția de director în mijlocul controversei

CSM Ploiești a „anunțat” (pe şestache) organizarea unui concurs pentru ocuparea postului de director al instituției, fără a consulta aleșii...

Exclusiv3 zile ago

Confruntările de putere în subteranele Administrației Locale din Neamț

Când Șoarecele se Crede Leu Un grav accident în județul Neamț l-a pus într-o situație dificilă pe prefectul interimar –...

Exclusiv3 zile ago

Controverse în Legislația Rutieră: Confuzie și Presiune Asupra Polițiștilor Rutieri, dezvăluite de Sindicatul Europol

Sindicatul Europol a atras atenția asupra unei situații tensionate din cadrul Ministerului Afacerilor Interne și IGPR, referitoare la neactualizarea procedurilor...

Exclusiv3 zile ago

Conflicte Sindicale și Lipsa Transparenței în Administrarea Financiară la SC Hale și Piețe SA Ploiești

Sindicatul Administrației Publice și Asistenței Sociale „Alexandru Ioan Cuza” (SAPAS), reprezentat legal de către Președinte – domnul Radu Florian Constantin,...

Exclusiv4 zile ago

„Alba neagra” privind drepturile și libertățile cetățenești/Intrigă la o Secție de Poliție dintr-un oraș din Prahova (V)

Avem informații detaliate conform cărora, pentru a acoperi posibile abuzuri ale agentului de poliție Picior Alexandru de la Poliția Boldesti-Scaieni,...

Exclusiv4 zile ago

Ancheta complexă: Scandalul implicării politice și economice la Șantierul Naval 2 Mai și cheltuielile bugetare sub semnul întrebării

Pe data de 04 iulie 2024, ziarul nostru, Incisiv de Prahova, a publicat un articol intitulat „Jocuri dubioase politico-economice: Oprea...

Exclusiv4 zile ago

Opacitatea sumelor: RetuRO și enigma mafiotă de spălare de bani a sistemului de Garanție-Returnare

Conform dezvăluirilor din serialul nostru de la Incisiv de Prahova (aici, aici, aici, si aici, ), Returo este o schemă subtilă...

Exclusiv4 zile ago

Clarificarea informațiilor despre rațiile militare etichetate în limba română și pregătirea pentru exercițiul național din septembrie

Contextul clarificărilor: Deputatul Dumitru Coarnă a adresat o interpelare Ministrului Apărării legată de informațiile apărute despre rațiile militare etichetate în...

Exclusiv4 zile ago

Semnalare de fapte suspecte în dosarul despăgubirilor imobilelor: se apelează la Integritatea Judiciară

D. Ș., cu domiciliul în Orașul Otopeni, ne atrage atenția noua si Inspectorului șef al Inspecției Judiciare asupra unor posibile...

Exclusiv4 zile ago

Turbulențe și incertitudini în privința aplicării ordonanțelor privind testările antidrog pentru polițiștii rutieri din România

In cadrul unei intervenții la Digi 24, Cosmin Andreica, reprezentant al Sindicatului EUROPOL, a subliniat încă o dată faptul că...

Exclusiv4 zile ago

Controverse și acuzații în mediul poliției Neamț: de la proteste la posibile acte de corupție

Se pare că verificările privind protestul considerat „neautorizat” în fața sediului IPJ Neamț sunt efectuate de către comisarul șef de...

Exclusiv5 zile ago

Despre comunicare și diferențiere în scrierea publică: o analiză a Comunicatului Poliției Române

Prin școala generală am învățat că există diferențe de limbaj – extindem termenul la noțiunea de ”comunicare” – pentru diverse...

Exclusiv5 zile ago

Nemulțumiri profunde ale Polițiștilor din Constanța: Protest major împotriva Reorganizării IPJ și a condițiilor de muncă

Polițiștii din Constanța anunță un protest masiv: nemulțumiri profunde privind reorganizarea IPJ și condițiile de muncă, dezvaluie Sindicatul Politistilor- Sidepol....

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv