Actualitate
Pandemia, turul II: Noi restricții de luni
Autoritățile impun noi restricții pentru limitarea efectelor răspândirii noului coronoavirus, în timp ce România se apropie de 10.000 de cazuri. Raed Arafat a anunțat că restricțiile sunt valabile de luni, pentru 30 de zile. Creșele și after-school-urile rămân deschise, masca devine obligatorie în toate spațiile deschise, iar școlile trec în online.
La Palatul Victoria Raed Arafat, seful DSU si Ionel Danca, seful cancelariei au facut declarații.
Raed Arafat:
– Au fost adoptate HG și OUG, iar noile măsuri ar urma să intre în vigoare luni și vor avea o durată de implementare de 30 de zile
– portul măștii generalizat, indiferent de incidență. Oriunde suntem în spațiul deschis trebuie să fim cu masca. Este măsura care va duce, poate, cel mai mult la limitarea răspândirii virusului, dacă va fi respectată.
– a doua măsură națională este închiderea magazinelor la ora 21. Sunt excepții pentru livrarea la domiciliu, farmacii și benzinarii, care rămân deschise
– limitarea deplasărilor între 23.00 și 5.00, pentru că acesta este intervalul în care tinerii se deplasează mai mult, pentru petreceri, cu excepții în baza unor documente: adeverință de serviciu, adeverință medicală, bilet de avion
Deplasările în timpul nopții sunt posibile în scop profesional, asistență medicală, îngrijirea persoanelor cu dizabilități, în vârstă, cu probleme de sănătate sau pentru călătoriile cu avionul.
– interzicerea unor petreceri, sărbători, onomastici, se interzic cu tot, pentru reducerea mobilității și contactului.
– Ați observat ca unele terase s-au modificat, au fost închise și au devenit spații închise. Un spațiu închis este cel care are un acoperiș și două laturi. Orice spațiu care are o astfel de deschidere se tratează ca spațiu închis.
– interzicerea, târgurilor bâlciurilor, cu excepția piețelor agroalimentare din spațiile deschise, unde trebuie purtată masca și respectată distanțarea
– este obligatoriu ca orice instituție publică sau privată și orice activitate unde este posibil să se desășoare prin telemuncă.
– Decalarea programului de lucru în cel puțin două grupe, la interval de o oră, urmând să fie făcute. Este obligatorie acolo unde sunt mai mult de 50 de angajați
– prin ordin al Ministerului Educației se ia decizia de trecere a școlilor în învățământul online
– creșele și after school-urile rămân deschise.
– A fost emisă OUG pentru achiziționarea unor echipamente pentru ATI – ventilatoare, 3.000 de concentratoare de oxigen individuale, 50 de mare capacitate (…) în valoare de 67 milioane de euro – este doar o estimare, urmează să stabilim preturile în urma negocierilor.
– s-a luat măsura achiziției anticipate de vaccin
– insist ca măsurile nu le putem lua fără participarea tuturor. Avem nevoie de dvs.pentru a fi o echipă și să putem să le implementăm.
– Mulțumesc tuturor celor care înțeleg aceste măsuri și vă rog să nu ascultați știrile care vă spun că nu trebuie să luăm aceste măsuri și să nu purtăm mască. Este foarte important să verificați informația din mai multe surse.
Hotărârea Comitetului Național pentru Situaţii de Urgenţă
Art. 1 Începând cu data prezentei , hotărâri la nivelul României se propune instituirea obligației purtării măștii de protecție, astfel încât să acopere nasul şi gura, la 2 nivel național, pentru toate persoanele care au împlinit vârsta de 5 ani, în toate spațiile publice deschise și închise, indiferent de valoarea ratei de incidență cumulată a cazurilor din ultimele 14 zile.
Art. 2 În vederea evitării aglomerării transportului public, se propune ca toate instituțiile publice, precum și toți operatorii economici publici sau privați să aibă obligația organizării activității și desfășurării programului de lucru în regim de telemuncă sau muncă la domiciliu, iar acolo unde specificul activității nu permite acest lucru, să se organizeze programul de lucru astfel încât personalul să fie împărțit în cel puțin două grupe care să înceapă, respectiv să termine activitatea la o diferență de cel puțin 2 ore. Respectarea aplicării acestei măsuri se urmărește de prefecți și de către Inspecția Muncii.
Art. 3 În vederea prevenirii răspândirii infecțiilor cu SARS-COV-2, se propune ca, în toate localitățile, activitățile didactice care impun prezența fizică a antepreșcolarilor, preșcolarilor și elevilor în unitățile de învățământ să se desfășoare în sistem on-line.
Art. 4 – (1) În toate localitățile din România, se propune interzicerea circulației persoanelor în afara locuinței/gospodăriei în intervalul orar 23.00 – 05.00.
(2) Prin excepție de la prevederile alin. (1), circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei este permisă în intervalul orar 23.00 – 05.00 pentru următoarele motive:
- a) deplasarea în interes profesional, inclusiv între locuință/gospodărie și locul/locurile de desfășurare a activității profesionale și înapoi;
- b) deplasarea pentru asistență medicală care nu poate fi amânată și nici realizată de la distanță, precum și pentru achiziționarea de medicamente;
- c) deplasări în afara localităților a persoanelor care sunt în tranzit sau efectuează călătorii al căror interval orar se suprapune cu perioada interdicției cum ar fi cele efectuate cu avionul, trenul, autocare sau alte mijloace de transport de persoane și care pot fi dovedite prin bilet sau orice altă modalitate de achitare a călătoriei;
- d) deplasarea din motive justificate, precum îngrijirea/însoţirea copilului, asistenţa persoanelor vârstnice, bolnave sau cu dizabilităţi ori deces al unui membru de familie.
Art. 5 (1) Pentru verificarea motivului deplasării în interes profesional, persoanele sunt obligate să prezinte, la cererea personalului autorităților abilitate, legitimația de serviciu, adeverința eliberată de angajator sau o declarație pe propria răspundere;
(2) Pentru verificarea motivului deplasării în interes personal, persoanele sunt obligate să prezinte, la cererea personalului autorităților abilitate, o declarație pe propria răspundere, completată în prealabil; 3
(3) Declarația pe propria răspundere trebuie să cuprindă numele și prenumele, data nașterii, adresa locuinței/gospodăriei/locului activității profesionale, motivul deplasării, data completării și semnătura.
Art. 6 Se propune interzicerea desfășurării de reuniuni cu prilejul unor sărbători, aniversări, petreceri în spații închise și/sau deschise, publice și/sau private.
Art. 7 (1) Se propune suspendarea activității piețelor agroalimentare în spații închise, târgurilor, bâlciurilor, piețelor mixte și volante și a talciocurilor, definite potrivit art. 7 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 348/2004 privind exercitarea comerţului cu produse şi servicii de piaţă în unele zone publice, cu modificările și completările ulterioare. (2) Se permite activitatea piețelor agroalimentare ce pot fi organizate în zone publice deschise, cu respectarea normelor de protecție sanitară.
Art. 8 Se propune ca, pentru spațiile exterioare în care se desfășoară activități de preparare, servire și consum al produselor alimentare, băuturilor alcoolice și nealcoolice, care au fost amenajate și pot fi asimilate spațiilor publice închise, astfel cum sunt ele definite în Legea pentru prevenirea și combaterea efectelor consumului produselor din tutun nr. 349/2009, cu modificările și completările ulterioare, le sunt aplicabile în mod similar regulile și măsurile de protecție sanitară, prevăzute în anexa nr. 3, art. 6 pct. 1 și 2 din Hotărârea Guvernului nr. 856/2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 15 octombrie 2020, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID19.
Art. 9 Se propune instituirea obligației pentru operatorii economici care desfășoară activități de comerț/prestări de servicii în spații închise și/sau deschise, publice și/sau private să-și organizeze și desfășoare activitatea în intervalul orar 05.00 – 21.00. (2) Prin excepție de la prevederile alin. (1), în intervalul orar 21.00 – 05.00, operatorii economici pot activa doar în relația cu operatorii economici cu activitate de livrare la domiciliu. (3) Prin excepție de la prevederile alin. (1), unitățile farmaceutice, benzinăriile și operatorii economici cu activitate de livrare la domiciliu își pot desfășura activitatea în regim normal de muncă, cu respectarea normelor de protecție sanitară.
Art. 10 Se propune ca implementarea măsurilor prevăzute în prezenta hotărâre să se realizeze pe o perioadă de 30 de zile, urmând ca la finalul acesteia, în funcție de evoluția 4 situației epidemiologice, să se hotărască, după caz, menținerea, eliminarea sau modificarea acestora.
Art. 11 Prezenta hotărâre se comunică tuturor componentelor Sistemului Național de Management al Situațiilor de Urgență, pentru punere în aplicare prin ordine și acte administrative ale conducătorilor acestora.
Actualitate
Colmatizarea lacunelor: armata SUA se indreaptă spre drone comerciale după retragerea RQ-7B Shadow
Decizia Armatei Statelor Unite de a suspenda întreaga sa flotă de drone RQ-7B Shadow a dus la o lacună de capacitate pentru soldații care se bazau anterior pe aceste drone pentru operațiuni de recunoaștere și supraveghere. Deși armata analizează un nou sistem de platformă care să fie disponibil soldaților începând cu sfârșitul anului 2027, acest interval de așteptare este considerat prea lung. Astfel, potrivit colonelului Nick Ryan, directorul Managerului de Capacitate al Armatei pentru Sisteme Aeriene Nemancate, armata se îndreaptă către opțiuni disponibile comercial.
„Există o lacună în care unitățile noastre nu au active și nu au capacitate de antrenament în acest moment, pentru a învăța și a dezvolta TTP-uri [tactici, tehnici și proceduri],” a declarat Ryan pentru Breaking Defense înainte de conferința anuală a Asociației Armatei SUA. „Am început să gândim în afara cutiei pentru a ajuta cu această problemă.”
Liderii armatei au anunțat planul de retragere a dronelor Shadow la începutul lunii februarie, ca parte a unei reconfigurări mai ample a aviației. Până la sfârșitul lunii septembrie, toate aceste drone fuseseră retrase din unități, conform lui Ryan. Planul pe termen lung este de a desfășura un nou Sistem Aerian Nemandat Tactical Future (FTUAS) la nivelul brigăzii, iar două companii — Griffon Aerospace și Textron Systems — sunt în prezent în competiție pentru acest contract râvnit. Dacă această competiție rămâne pe calea cea bună, armata se așteaptă să desemneze un câștigător în cursul acestui exercițiu fiscal și să înceapă primirea noilor drone spre sfârșitul exercițiului fiscal 2027.
Potrivit lui Ryan, acest plan prezintă probleme pentru soldații care au nevoie de o capacitate interimară acum, iar declarații de nevoi operaționale emergente au sosit din diverse unități, inclusiv Grupurile de Luptă Multi-Domeniu din Indo-Pacific și Europa.
O parte din planul de viitor include, în parte, utilizarea listei Blue UAS a Unității de Inovație în Apărare (DIU) — o inițiativă menită să ajute armata să selecteze mai repede sisteme comerciale complet lipsite de piese chinezești. Teoretic, dacă o dronă se află pe lista aprobată, o unitate poate să o achiziționeze.
Cu toate acestea, atunci când armata a apelat la această listă la începutul anului, niciuna dintre dronele listate nu ar fi putut umple lacuna creată de retragerea Shadow, astfel că Ryan și ceilalți au colaborat cu DIU pentru refresh-ul listei Blue UAS.
„Probabil că nu putem include ceva atât de mare precum Shadow pe lista DIU Blue, cum ar fi un Grup 3 care cântărește câteva mii de kilograme, deoarece acest lucru ar depăși probabil … 350,000 de dolari,” a spus Ryan. În schimb, opțiunile potențiale ar putea fi în intervalul Grup 2, cântărind mai puțin de 55 de kilograme, având capacitatea de a zbura mai mult de patru ore pe distanțe mai mari de șase mile, observând atât ziua, cât și noaptea, și posibil având capacitatea de a desemna cu laser.
„Aceasta este suficient pentru a umple lacuna pentru moment, pentru a permite unităților să aibă măcar ceva cu care să se antreneze, ceea ce este mai bine decât nimic în acest moment,” a explicat Ryan.
Serviciul este, de asemenea, interesat de adăugarea dronelor cu vizionare la prima persoană pentru nivelurile de echipă și pluton, a adăugat el.
După ce DIU a lansat apelul pentru refresh-ul listei Blue mai devreme în acest an, au venit 360 de propuneri din partea a 220 de companii pentru opțiuni atât de platformă, cât și de tehnologie de suport. Această listă a fost acum restrânsă la 36 de platforme zburătoare de la aproximativ 15 furnizori, iar aceste capabilități sunt programate pentru teste la începutul lunii noiembrie la 29 Palms al Corpului Marin din California de Sud. După ce dronele vor fi testate, vor fi demontate pentru a inspecta toate componentele, după cum a explicat Emeneker. Dacă părțile trebuie înlocuite, companiile vor avea opțiunea de a face aceasta.
Până la începutul lunii decembrie, Emeneker preconizează că dronele care vor trece de testare vor începe să apară pe lista Blue și vor fi continuu adăugate pe o bază rolling. Până la sfârșitul lunii februarie, a adăugat el, dronele care nu vor fi selectate de către servicii vor fi eliminate din listă.
„Vom lista produsele cât mai repede posibil, nu vrem ca utilizatorii finali să aștepte și nici să facem companiile să aștepte,” a spus Emeneker.
Între timp, oficialii din Comandamentul Aviației și Rachetelor ale Armatei și din Comandamentul de Dezvoltare a Capacităților de Luptă ale Armatei vor lucra la obținerea autorizațiilor de aeronavigabilitate, astfel încât, de îndată ce dronele potrivite sunt oficial adăugate pe listă, fie ca substitut pentru misiunea Shadow sau drone cu vizionare la prima persoană, serviciul poate face recomandări unităților.
„Dacă putem obține mai multe sisteme disponibile care sunt conforme cu NDAA [Legea de Apărare Națională], de care armata este cu adevărat interesată să achiziționeze … și Congresul alocă fonduri pentru unități, atunci unitățile vor merge absolut acolo și vor începe să achiziționeze aceste lucruri,” a declarat Ryan.
Actualitate
Adaptarea rapidă și colaborarea în industria apărării: Răspunsul la provocările viitoare
Amenințările cu care se confruntă Statele Unite și aliații săi continuă să prolifereze. Cu adversari de nivel apropiat sau egal care desfășoară sisteme de armament din ce în ce mai avansate în toate domeniile, diversitatea, sofisticarea și cantitatea provocărilor cresc continuu. Chiar și cei cu capacitate industrială și tehnologică limitată au acces la armament modern, relativ ieftin, capabil să cauzeze daune semnificative.
Pentru a rămâne cu un pas înainte în acest mediu complex și dinamic de amenințări, armata americană are nevoie de o bază industrială robustă și agilă, capabilă de prototipare rapidă și dezvoltare, de producție de înalt volum și de capacitatea de a crește sau redirecționa producția în funcție de cerințe în schimbare.
Aceasta a fost una dintre numeroasele teme importante discutate la conferința Asociației Forțelor Aeriene și Spațiale, desfășurată recent în capitala națională. Într-un mediu geopolitic tot mai complex, cum arată viitorul dezvoltării armamentului? Și cum pot industria și guvernul să colaboreze cel mai bine pentru a aduce aceste sisteme critice în mâinile militarilor noștri mai repede? Iată patru piloni cheie ce pot oferi Statelor Unite acest avantaj decisiv într-o eră de amenințări în creștere.
Colaborarea în centru
Pentru a atinge obiectivul comun de a permite luptătorilor noștri să rămână cu un pas înainte în fața amenințărilor în evoluție rapidă, clienții noștri guvernamentali adoptă cu înțelepciune noi filozofii de achiziție care încurajează colaborarea între industrie.
Inițiativele precum Weapon Open System Architecture (WOSA), utilizată de Forțele Aeriene ale Statelor Unite și acum de Marine, încurajează modularitatea și interoperabilitatea între furnizorii de componente. De exemplu, includerea acestor standarde WOSA în Arhitectura de Referință a Armamentului de la Baza Aeriană Eglin va sprijini producția de înalt volum și iterația rapidă a tehnologiilor pe măsură ce amenințările viitoare evoluează.
Guvernul poate lua măsuri suplimentare pentru a încuraja standardele deschise și modularitatea plug-and-play, în special la nivelul subcomponentelor. De exemplu, ar putea considera furnizarea de informații despre solicitări direct către furnizorii majori de subsisteme prin intermediul vehiculelor de contractare, cum ar fi Contractul de Achiziție Agile Larg de la Eglin. Aceasta ar asigura că principalii contribuitori din ecosistemul de armament au aceeași informație, indiferent de relația primar-subcontractant. De asemenea, deschide ușa guvernului pentru a avea relații directe cu furnizorii majori de subsisteme.
Indiferent de mecanisme, dialogul robust între guvern și industrie este esențial. Acest dialog ajută la alinierea așteptărilor cu capacitățile industriei, în timp ce menține industria receptivă la obiectivele guvernului. Comunicarea cerințelor devreme și frecvent cu privire la programele de achiziție va duce la rezultate mai bune pentru toți.
La L3Harris, ne concentrăm, de asemenea, pe căutarea oportunităților de colaborare nu doar cu guvernul, ci și cu colegii din industrie și noi intrări emergente. De la integrarea de noi tehnologii în procesele noastre de fabricație până la parteneriate cu instituții academice și start-up-uri strategic aliniate, colaborăm cu alți inovatori disrupte pentru a cultiva oportunități de echipă care aduc capacități robuste și discriminate în luptă – și în cele din urmă continuă să ofere Statelor Unite un avantaj considerabil în fața celor care ar dori să ne facă rău.
Actualitate
Cum sa alegi o optiune practica de inchirieri masini
Inchirierea unei masini in Bucuresti a devenit un serviciu din ce in ce mai cautat atat de catre turisti, cat si de catre cei care viziteaza orasul in scop de afaceri. Alegerea corecta a unei companii de inchirieri auto este esentiala pentru a avea parte de o experienta placuta si lipsita de surprize neplacute. Expertii in domeniu recomanda sa te ghidezi dupa cateva criterii esentiale, printre care reputatia companiei, transparenta costurilor, politica de kilometraj si optiunile flexibile de livrare si rezervare a masinii.
Reputatia companiei: un indiciu al calitatii serviciilor
Primul pas in alegerea unei companii de inchirieri auto este sa analizezi reputatia acesteia. O companie bine cotata in randul clientilor este, in general, un semn ca ofera servicii de calitate. Recenziile online reprezinta o sursa utila pentru a te informa despre experientele anterioare ale altor clienti.
Este important sa cauti opinii pe platforme independente, nu doar pe site-ul companiei. Astfel, vei putea obtine o imagine obiectiva asupra modului in care aceasta interactioneaza cu clientii si isi gestioneaza flota de masini. Un alt mod de a evalua o companie este sa ceri recomandari de la persoane de incredere care au folosit servicii similare. Experientele lor directe iti pot oferi o imagine clara asupra calitatii serviciilor, a starii masinilor si a transparentei tarifelor.
Costuri: fii atent la toate detaliile
Un alt aspect important pe care trebuie sa il iei in considerare pentru serviciul de inchirieri auto din Bucuresti este costul total al serviciului. Pretul afisat initial poate parea atractiv, dar este esential sa te asiguri ca nu exista taxe ascunse care sa ridice semnificativ costul final. Asigura-te ca intelegi exact ce include tariful de inchiriere – de la taxe obligatorii, asigurari, pana la eventuale comisioane de livrare sau returnare a masinii.
Verifica daca exista vreo taxa suplimentara in cazul returnarii intarziate sau daca esti obligat sa achizitionezi asigurari suplimentare. Unele companii percep si un depozit de garantie, care poate varia in functie de masina inchiriata si perioada de inchiriere. Aceasta suma va fi blocata pe cardul tau de credit pana la finalul contractului, asa ca este important sa ai suficiente fonduri disponibile.
Compararea ofertelor mai multor companii te poate ajuta sa gasesti cea mai buna optiune pentru nevoile tale. Un pret mai mic nu este intotdeauna cel mai bun, mai ales daca include limitari semnificative sau taxe suplimentare.
Politica privind kilometrajul: limitari sau libertate
Un alt element de luat in calcul este politica privind kilometrajul. Unele companii de rent a car otopeni ofera masini cu kilometri nelimitati, ceea ce este ideal daca intentionezi sa calatoresti pe distante lungi sau sa vizitezi mai multe locuri in afara Bucurestiului. Insa, alte companii impun o limita de kilometri zilnica sau pentru intreaga perioada de inchiriere, iar depasirea acesteia atrage costuri suplimentare per kilometru.
Daca planifici sa faci multe drumuri in afara orasului sau sa petreci mult timp la volan, opteaza pentru o companie care nu impune o limita de kilometri sau care are o limita suficient de generoasa. Astfel, vei putea calatori fara stresul unor costuri neprevazute.
Rezervare online: rapiditate si eficienta
Un avantaj major pe care multe companii de inchirieri auto il ofera este posibilitatea de a face rezervari online. Acest sistem nu doar ca iti economiseste timp, dar iti permite si sa compari diferite optiuni de masini si tarife fara sa parasesti confortul casei. Platformele online ale companiilor permit adesea vizualizarea in timp real a disponibilitatii masinilor, iar procesul de rezervare este simplu si rapid.
Rezervarea online poate aduce si beneficii suplimentare, precum reduceri pentru early booking sau accesul la oferte speciale. In plus, poti alege si servicii suplimentare, cum ar fi asigurari extinse, GPS, scaune pentru copii sau optiuni de livrare la adresa. Aceasta flexibilitate iti permite sa iti personalizezi experienta in functie de nevoile tale, evitand astfel neplacerile la fata locului.
Inchirieri auto de la Aeroportul Otopeni: o solutie rapida si practica
Pentru cei care ajung in Bucuresti pe calea aerului, inchirierea unei masini direct de la Aeroportul Otopeni poate fi cea mai convenabila solutie. Majoritatea companiilor de inchirieri auto care opereaza in Bucuresti au birouri la aeroport si ofera optiunea de a prelua masina direct din parcarea de la sosiri. Acest serviciu este extrem de util, mai ales daca ai un program incarcat si doresti sa te deplasezi rapid fara a depinde de transportul in comun sau taxiuri.
Este indicat sa rezervi masina in avans pentru a te asigura ca este disponibila la momentul sosirii si pentru a evita posibilele aglomeratii sau intarzieri la biroul de inchirieri auto otopeni. Inainte de a opta pentru acest serviciu, verifica daca exista costuri suplimentare pentru preluarea de la aeroport si citeste recenziile altor clienti pentru a te asigura ca firma ofera un serviciu rapid si eficient.
Inchirierea unei masini in oras: livrare la adresa ta
Daca te afli deja in Bucuresti si ai nevoie de o masina, multe companii ofera livrarea direct la adresa specificata de tine. Fie ca esti la birou, acasa sau intr-un hotel, masina poate fi livrata rapid si fara batai de cap. Acest serviciu este foarte util pentru cei care nu au timp sa se deplaseze la sediul companiei pentru a ridica masina.
Cand alegi o astfel de optiune, este important sa verifici daca exista taxe suplimentare pentru livrare, dar si sa te asiguri ca masina va fi livrata la timp. Este recomandat sa stabilesti toate detaliile cu compania in avans, pentru a evita eventualele neplaceri sau intarzieri.
Asigurare: protectie suplimentara pentru linistea ta
O alta componenta esentiala a inchirierii unei masini este asigurarea. Majoritatea companiilor ofera o forma de asigurare de baza inclusa in pret, dar aceasta poate acoperi doar daunele minore sau accidentele usoare. Daca vrei o protectie mai mare, poti opta pentru o asigurare suplimentara, care sa acopere si daune mai mari, furtul sau eventualele costuri legate de defectiuni tehnice.
Este important sa citesti cu atentie termenii si conditiile politelor de asigurare oferite de companie, pentru a te asigura ca ai acoperirea necesara. O asigurare suplimentara poate fi utila, in special daca intentionezi sa conduci mult sau in zone aglomerate, unde riscul de accidente minore poate fi mai ridicat.
Verifica masina inainte de a o prelua
Inainte de a pleca cu masina inchiriata, este recomandat sa o inspectezi cu atentie impreuna cu un reprezentant al companiei. Asigura-te ca orice zgarietura sau dauna existenta este notata in contract, pentru a evita eventualele neplaceri la returnarea vehiculului.
De asemenea, verifica starea tehnica a masinii: farurile, franele, nivelul uleiului si alte componente esentiale. Daca observi vreo problema, raporteaz-o imediat. Astfel, vei preveni eventuale probleme pe durata inchirierii si vei evita conflictele la returnarea masinii.
Concluzie
Rent a car Bucuresti poate fi o experienta usoara si placuta daca faci alegerile corecte. Specialistii recomanda sa acorzi atentie reputatiei companiei, sa fii atent la transparenta costurilor si sa te asiguri ca politica de kilometraj este potrivita pentru planurile tale de calatorie. De asemenea, rezerva online pentru a beneficia de cele mai bune oferte si optiuni, iar daca ajungi pe Aeroportul Otopeni, alege o companie care poate livra masina rapid si eficient. Cu o planificare atenta, vei putea explora Bucurestiul si imprejurimile fara griji.
-
Exclusivacum 3 zile
Controversa imobiliară privind Familiile Nichita și Lupu: De la un accident tragic la tranzacții frauduloase/Cazul White Tower
-
Exclusivacum 3 zile
Familia Albu: o călătorie controversată de la scrutinul public la beneficii mănoase în Ploiești
-
Exclusivacum 2 zile
Primarul care a părăsit Cătina cu ghivecele și pietrele în brațe: o poveste de alegeri și controverse
-
Exclusivacum 2 zile
Fraude imobiliare în România: Scandalurile Nordis și White Tower dezvăluie un sistem corupt
-
Exclusivacum 3 zile
Colaborarea între victime și abuzatori – O problemă persistenta în rândul polițiștilor din MAI
-
Exclusivacum 2 zile
Ipocrizia lui Ciolacu: oferte controversate pentru marea industrie
-
Exclusivacum 4 zile
Indiferența autorităților: impactul distructiv al Rafinăriei Astra asupra comunității din Mimiu
-
Exclusivacum 4 zile
Bătăia de joc a PSD: Pensionarii militari cer urgent reparații pentru drepturile lor