Aveti un Pont
Axa Ciucă – Dudu – Iohannis : Aici sunt banii dumneavoastră!
(Preluare National – Catalin Tache):
Nimeni nu îndrăznește să ancheteze axa Ciucă – Dudu – Iohannis!
Contribuabilii români suportă efortul național de înzestrare forțată a Armatei Române cu un stoicism exemplar. Cu toate că a fi fost probabil mult mai bucuroși să știe că milardele de euro alocate anual de la buget s-ar duce pe construcția de școli, spitale sau autostrăzi. Dar tocmai fiind vorba de Armata Română, instituția cea mai respectată a statului și în care românii continuă să aibă cea mai mare încredere, toată lumea tace. Iar Nicolae Ionel Ciucă profită din plin de procentele din PIB alocate Ministerului Apărării Naționale, pentru a își alimenta propriile ambiții politice. Cu puternicul sprijin al chiar celui care a ”gestionat” notele contrainformative care atrăgeau atenția cu privire la ”tunurile” date pe spatele înzestrării Armatei Române. Dar nu cu tehnică ultramodernă și cu aducerea de tehnologie militară în țară, ci cu ruginiturile de care nu mai scăpau altfel ”partenerii strategici”.
Avioanele F16 stau la sol, alții ne fac poliția aeriană!
Este vorba de nimeni altul decât Constantin Dudu Ionescu, noul ”Dan Moldoveanu” al României. Șeful Departamentului Securității Naționale și drept urmare beneficiarul legal al ”plicurilor galbene” cu informații și analize alarmante. Și care atrăgeau atenția asupra nu doar a ”spolierii” fondurilor bugetare de miliarde de euro, dar chiar și a vulnerabilizării securității naționale. Prin dotarea Armatei Române cu tehnică nu doar învechită, dar fără a se îndeplini măcar minimele condiții de interoperabilitate, ca să nu mai vorbim de criza deja halucinantă de muniție, cum este cea de 30 mm pentru TBT Piranha 5! Numai că, sub ochii ”feciorelnici” ai unui Klaus Iohannis care profită la rândul său în plan politic de aceste contracte cu încredințare directă, amăgindu-se că el unul chiar ar fi ”lider regional”, Constantin Dudu Ionescu chiar nu avea cum să intervină! cel puțin în cazul turelelor Elbit pentru transportoarele blindate pentru Piranha 5, cele care nu au trecut testele de tragere de precizie la 1.500 metri nici în Slovacia și nici în Norvegia! Poate cel mult printr-un autrodenunț! Pentru că, ghinion, uite că nu toată ”lumea bună” a sistemului a uitat complet că șeful comunității naționale de informații și cel care se visează și el premier, ca și Ciucă de altfel, a fost vreo zece anișori director tocmai la Elbit Israel !!!
Sistemele PATRIOT vor mai primi două miliarde dolari pentru modernizare!
Da, da, Constantin Dudu Ionescu, cel care a primit sesizările contrainformative cu privire la ”aspectele neconforme din derularea procedurii și contractul de achiziție pentru TBT Piranha 5”, în care pe pagini întregi se atrăgea atenția cu privire la situația alarmantă a turelelor fabricate de Elbit Israel a fost chiar directorul Elbit! Adică înainte de a fi ”recuperat” sau ”plantat” la Palatul Cotroceni, Dudu a fost directorul companiei care a modernizat avioanele MIG 21 și elicopterele Puma, ca să dăm doar două exemple. Da, exact aparatele de zbor din care au căzut 10 avioane și 5 elicoptere… Și același Dudu, stranie coincidență, acum tocmai ce l-a trimis și pe premier ”pachet” tot la compania Elbit Israel. Acolo unde, atent flancat de generalul Ciucă, lui Ludovic Orban i s-au mai băgat pe gât și niște drone HERMES pentru biata Armată Română!
”Secretul” e în modernizări și mentenanță
Acesta este marele secret ținut departe de știința opiniei publice, dar care asigură ”succesul” afacerilor derulate prin contracte cu încredințare directă ”G2G”. Cum a fost și cel al sistemelor de rachete PATRIOT, de a căror mentenanță ”a uitat” ministrul Nicolae Ionel Ciucă și oamenii generalului din MApN. Cei care astfel profită cu un tupeu deja prea obraznic de faptul că nu se pune un secretar de stat politic la Înzestrare, care să se opună ”frăției generalilor” și să îi raporteze direct premierului Ludovic Orban. Cum ar fi de exemplu ”scăparea” ministrului Ciucă prin care mentenanța sistemelor Patriot nu a mai fost inclusă în contractul de achiziție! Mai mult decât atât, generalii lui Ciucă de la MApN nici măcar obligatorul studiu de costuri nu l-au făcut, ridicând astfel încă o dată mingea la fileu companiei producătoare Raytheon! Astfel că americanii vor urma ”să identifice și să își calculeze singuri costurile operațiunilor de mentenanță”!
Piranha 5 au probleme cu turelele Elbit…
Ce-i drept, ”oamenii lui Ciucă” de la vârful MApN nu puteau să pună și mentenanța în contract, pentru că atunci ar fi rezultat o sumă enormă și proiectul ar fi căzut automat! Astfel că s-a preferat stratagema ”întâi cumpărăm și pe urmă alocăm și banii pentru mentenanță”. Ca să nu mai vorbim că deja s-a bătut palma ca peste doar trei ani să înceapă și modernizarea sistemelor PATRIOT! Pentru că noi am luat modelul vechi, nu ca polonezii! Și asta pentru că pe axa Ciucă – Dudu – Iohannis se știe foarte bine că secretul în afacerile cu armament stă în mentenanță și modernizare… Pentru că modernizarea și mentenanța pe un termen de 10 ani reprezintă minim 30 la sută din prețul total…
Mai bănoase ca retrocedările!
Pentru că asta înseamnă de fapt să cumperi vechituri tehnologice, chiar dacă sunt produse noi pe bandă… Cel mai bun exemplu fiind cel prin care Statele Unite renunță la PATRIOT, dar ”cineva” trebuia să ia vechiturile și să plătească 20 de ani de acum înainte pentru ”modernizări”. Iar cum cei mai mari experți în ”modernizarea” vechiturilor militare ”Made in USA” sunt israelienii de la Elbit, uite de ce l-a trimis Constantin Dudu Ionescu pe Ludovic Orban în vizită la Tel Aviv! La respectiva companie unde consilierul prezidențial a fost director 10 ani! Că doar se știe, modernizările armamentului sunt mai profitabile chiar decât retrocedările din perioada de glorie a ANRP-ului! Și astfel se explică și de ce fac alții poliție aeriană pentru noi! Pentru că deja s-a mai bifat o ”contribuție” de 175 milioane euro pentru modernizarea softurilor la F16! Cele despre care nici măcar ministrul Ciucă nu poate spune câte pot fi ridicate de la sol la acest moment!
Orban trimis să cumpere drone tot de la Elbit!
Iar la anul urmează ”alți bani, altă distracție”, odată cu decizia de schimbare și a motoarelor la aparatele F16 luate la mâna a patra, de la cea mai slab dotată armată europeană, cea portugheză! Și ”modernizarea” avioanelor F16 este ”pistol cu apă” față de ”genocidul bugetar” ce urmează pentru sistemele PATRIOT! Acolo unde trebuie schimbate radarele, rachetele, softurile și alte ”chițibușuri” tehnice, suma totală ce urmează a fi alocată ”modernizării” fiind de alte două miliarde dolari! După care cumpărăm modelul nou, din nou fără offset, fără cooperare economică, fără nimic! Cu toate că până acum am pierdut deja 5 miliarde de dolari din lipsa prevederilor offset în contractele încredințate direct americanilor, conform legii, adică 80 la sută din achiziție! Bani cu care am fi relansat toată industria de apărare din țară, inclusiv pe orizontală, prin refacerea rețelei de furnizori!
Aveti un Pont
Alegerea mașinii potrivite pentru montarea instalației gpl
GPL înseamnă gaz petrolier lichefiat, un combustibil alternativ pe care îl putem încorpora în vehiculele noastre pe benzină și astfel să ne bucurăm de nenumărate avantaje pe care merită să le cunoaștem în prealabil.
În ce vehicule poate fi instalat un sistem GPL?
Dacă ești interesat de instalatii gpl auto, cu siguranță vrei să știi în ce vehicule poate fi instalat un sistem GPL. Este important de menționat faptul că gpl auto nu poate fi instalat în toate vehiculele. La fel de important este să te asiguri că sistemul este instalat de un profesionist calificat și instruit.
Există unele mărci auto care oferă în gama lor versiuni care sunt deja adaptate pentru a funcționa fie pe benzină, fie pe gaz. Este cazul Renault, Dacia, Hyundai, Fiat, Fiat, Ford, Jeep, SsangYong și Subaru, ale căror modele includ acest tip de motor. Și nu numai că economisesc combustibil: fiind hibride, ele obțin eticheta ECO de la DGT.
Pe de altă parte, autovehiculele Bi-fuel au o autonomie mai mare. Prin adăugarea a două rezervoare de combustibil, benzină și rezervoare gpl, acestea pot depăși în unele cazuri 1000 de kilometri fără realimentare. În plus, tehnologia nu este una costisitoare și poate fi adaptată ușor și la prețuri accesibile la vehiculele second-hand. Trebuie să fii cât mai informat cu putință înainte de a opta pentru instalatii gpl auto.
Ce autovehicule pot fi convertite la gpl?
Vehiculele care pot fi convertite la gpl sunt în principal vehiculele pe benzină. În general, conversia nu este recomandată pentru vehiculele diesel deoarece este mult mai complexă și mai costisitoare. De asemenea, nu toate mașinile pe benzină pot beneficia de rezervoare gpl. Motoarele cele mai puternice sunt excluse și doar cele care îndeplinesc certificarea privind emisiile Euro 3 pot fi convertite la GPL. Cu alte cuvinte, vehiculele înmatriculate începând cu anul 2001 sunt ideale pentru bazine gpl. Și, bineînțeles trebuie să te asiguri de faptul că acestea sunt într-o stare generală bună, astfel încât banii investiți în conversie să nu fie pierduți din cauza unor defecțiuni ulterioare.
Cât costă conversia mașinii la GPL?
În ceea ce privește prețul, costul transformării unei mașini pe benzină pentru a funcționa cu GPL poate varia de la 1000 la 2000 de euro, în funcție de model și de capacitatea motorului. După efectuarea conversiei (întotdeauna într-un atelier calificat), este necesară o inspecție specială.
Acolo se va verifica siguranța vehiculului și i se va acorda noua etichetă ECO. Aceasta din urmă se aplică numai autovehiculelor cu omologare de tip Euro 4, Euro 5 sau Euro 6. Cele care îndeplinesc doar cerințele Euro 3 se pot converti la GPL, dar nu primesc eticheta.
Modificarea nu necesită prea multă muncă mecanică, iar atelierele specializate au kituri potrivite pentru aproape toate modelele care pot fi instalate în câteva zile.
Printre cele mai importante modificări, conversia include instalarea unui rezervor de gaz care este de obicei adăpostit în locul roții de rezervă din portbagaj. Acesta este completat de un circuit pentru canalizarea gazului către motor, care include supape, filtre, senzori și un injector dedicat.
De asemenea, este instalat un control pentru ca șoferul să poată selecta combustibilul care urmează să fie utilizat, iar o unitate de control electronic controlează funcționarea corectă a noului sistem de alimentare cu combustibil.
Aveti un Pont
Înmatriculări Auto Timisoara: Servicii Profesionale și Eficiente pentru Înmatricularea Autovehiculelor
Bun venit la www.inmatriculari-timisoara.com, firma de înmatriculări auto de top din Timișoara! Suntem dedicați să oferim servicii rapide, eficiente și fără bătăi de cap pentru toți clienții noștri care doresc să-și înmatriculeze autovehiculele în Timișoara și împrejurimi.
De ce să Alegi Serviciile Noastre de Înmatriculări Auto?
- Profesionalism și Experiență Cu ani de experiență în domeniu, echipa noastră este formată din profesioniști care cunosc în detaliu toate procedurile necesare pentru înmatricularea unui vehicul. Ne asigurăm că documentele dumneavoastră sunt complete și corecte, astfel încât să evitați orice probleme sau întârzieri.
- Servicii Complete Oferim o gamă completă de servicii, inclusiv:
- Înmatriculări auto noi și second-hand
- Transcrieri auto
- Radieri auto
- Obținerea numerelor provizorii
- Consultanță personalizată
- Eficiență și Rapiditate Știm cât de prețios este timpul dumneavoastră. De aceea, ne străduim să procesăm înmatriculările cât mai rapid posibil, fără a compromite calitatea serviciilor.
- Prețuri Competitive Ne mândrim cu oferirea unor servicii de înaltă calitate la prețuri accesibile. Credem că înmatricularea auto nu ar trebui să fie un proces costisitor sau stresant.
Procesul de Înmatriculare Auto
La www.inmatriculari-timisoara.com, am simplificat procesul de înmatriculare pentru a fi cât mai facil pentru clienții noștri:
- Consultație Inițială Vom discuta nevoile și situația dumneavoastră specifică pentru a înțelege exact ce documente sunt necesare.
- Pregătirea Documentelor Ne ocupăm de colectarea și completarea tuturor documentelor necesare, inclusiv certificatul de autenticitate, cartea de identitate a vehiculului și asigurarea auto.
- Depunerea Actelor Echipa noastră va depune toate actele la autoritățile competente și va urmări stadiul procesului până la finalizare.
- Obținerea Plăcuțelor de Înmatriculare În final, ne asigurăm că primiți plăcuțele de înmatriculare în cel mai scurt timp posibil.
Contactează-ne
Dacă doriți să beneficiați de serviciile noastre de înmatriculări auto în Timișoara, nu ezitați să ne contactați. Suntem aici să vă ajutăm să treceți prin procesul de înmatriculare fără griji și într-un timp record.
Administratie
Caracatița WHITE TOWER in orasul (Republica) lui Caragiale (VIII)/Dosarul WHITE TOWER intră în linie dreaptă! Nouă persoane duse la audieri după perchezițiile de la Primăria Ploiești
Cu procurorii la ușă, primarul Andrei Volosevici a încercat să deturneze atenția opiniei publice spre o altă problemă a municipiului Ploiești: criza gunoiului! Așa că de mână cu prefectul sef al PSD-ului județean Virgil Nanu, edilul a chemat presa la niscaiva declarații. Si au început lăudându-se cum au adus ei 53 de milioane de lei, ca mai apoi să se plângă de problema gunoiului. După ce a aruncat săgeți spre diverse personaje, prefectul Nanu a spus clar că…el nu are atribuții pentru a rezolva problema. Cu alte cuvinte, multă gargară, doar, doar cineva uită de procurorii care adunaseră documente, ridicaseră calculatoare și luaseră mai mulți funcționari publici la audieri.
Dar revenind la subiectul zilei, PERCHEZIȚIILE DE LA PRIMĂRIE, procurorii au condus la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Ploiești nouă persoane pentru audieri. Subiectul dosarului este realizarea a zeci de apartamente în plus față de numărul prevăzut în autorizația de construire a blocului White Tower. Imobil care a obținut autorizația pentru…clădire de birouri administrative si nicidecum de locuințe. Scăparea este simplă: „dezvoltatorul” LUPU nu a fost nevoit să solicite PUZ si alte documente specifice, deci a făcut puțină economie și de bani, și de timp!
Printre persoanele aduse la audieri se numără VERONICA RĂDUNĂ, arhitectul șef al Ploieștiului, RITA NEAGU, adjunctul Direcției Urbanism din Primărie, COCA PĂTRAȘCU, șefa Serviciului Autorizații Construcții, LUCIAN BĂLESCU seful Serviciului Verificare și Control Documentații Publice.
Adică șefii șefilor din DIRECȚIA DE URBANISM! În traducere cei care trebuiau să îl sancționeze pe MIHAI LUPU (pardon pe mămica septuagenară a acestuia MĂRIOARA LUPU, titulara PFA-ului cu pricina). Doar că nu poți sancționa pe nimeni, atâta timp cât zvonurile spun că toți șefii de la URBANISM dețin (prin interpuși) apartamente în WHITE TOWER!
Mai mult, surse din anchetă susțin că amenda primită de către VERONICA RĂDUNĂ, arhitecta șefă a Ploieștiului, din partea Inspectoratului Județean în Construcții Prahova, a fost plătită de către…MIHAI LUPU! Iar procurorii dețin documente în acest sens, pentru că plata amenzii a fost făcută direct din contul „dezvoltatorului”.
Primarul a făcut pe nevinovatul în conferința susținută alături de prefect și a susținut că „primarul nu are de unde să știe ce face femeia de serviciu….”, referindu-se la funcționarii de la URBANISM. Să compari directorii de la Urbanism cu femeia de serviciu, este puțin cam forțat, dar nu comentăm educația primarului, pentru că nu face obiectul acestui articol.
Cât despre RITA NEAGU, adjuncta Direcției de Urbanism, aceasta a fost extrem de apropiată de ANDREI VOLOSEVICI în primul mandat al acestuia, după ce SIMONA MUNTEANU a fost îndepărtată din funcția de arhitect sef a municipiului, la presiunile primarului. De altfel, declinul urbanistic al Ploieștiului a început după plecarea SIMONEI MUNTEANU în anul 2010. Din acel moment, nu a mai existat nici o ordine în ceea ce priveste urbanismul municipiului resedință de județ. Avem aglomerări de blocuri de locuințe în diverse zone, locurile de parcare lipsesc cu desăvârsire și totul în lipsa unui Plan Urbanistic General care ar fi reglementat toate aceste aspecte.
Deocamdată, surse judiciare susțin că în dosarul WHITE TOWER vor fi audiați, în perioada următoare, atât primarul ANDREI VOLOSEVICI, cât și nașa city manager SIMONA ALBU.
Să nu spuneți că nu v-am anunțat! Din timp! Vom reveni.!
„Spor la treaba” si/sau in limbajul infractorilor narcomani: „A venit primavara”! Urmeaza ‘LOTUL II” si „LOTUL III”? Intrebam pentru niste prieteni, apropiati de infractorul narcoman si cap de „avorton” – cum este porecla acestuia (narcomanului dovedit), ca a lui „Portocala”- ! (Cerasela N.).
-
Exclusivacum 3 zile
Pensia medie în sistemul militar: Sumarul informațiilor de la Casa de Pensii Sectorială a M.A.I.
-
Exclusivacum 2 zile
Pensionarii militari în pericol: Acuzații de colaborare politică în contextul modificărilor legii pensiilor
-
Exclusivacum 2 zile
Riscuri mari pentru sporul Bayraktar din cauza reputatiei controversate a Directorului ANP
-
Exclusivacum 4 zile
Federația Sindicatelor din Administrația Națională a Penitenciarelor acuză ANP de corupție și mușamalizare
-
Exclusivacum 5 zile
OUG 26/2024: Actualizarea salariilor și soldei de grad profesional
-
Exclusivacum 2 zile
Trădarea lui Mirițescu: O rețea de corupție și politică în interiorul Poliției Române
-
Exclusivacum 5 zile
Corupția la vârf: Eduard Mirițescu și structura criminală din Poliție
-
Exclusivacum 11 ore
Degradarea Serviciului Siguranța Deținerii din ANP: lipsă de viziune și incertitudini în management