Actualitate
O româncă, angajată la Comsia Europeană, sedusă și păgubită cu peste 40.000 de euro de un presupus „milionar” din Brașov. Bărbatul i-a arătat contul sau în care s-ar fi aflat aproximativ 1 milion de euro
O româncă, în vârstă de 40 de ani, angajată la Bruxelles, a fost păgubită cu peste 40.000 de euro de un presupus „milionar” din Brașov. Momentele cumplite prin care a trecut femeia și metoda folosită de așa zisul „milionar” au fost făcute cunoscute magistraților de la Curtea de Apel Brașov
Cei doi s-au cunoscut la cursurile unei școli de șoferi. Femeia a fost impresionată de statutul financiar al bărbatului, care a mințit-o cu jobul pe care îl exercita, potrivit spuselor acestuoa, de manager al unui renumit hotel din Brașov. De asemenea, a fost impresionată de gesturile bărbatului, care “era foarte generos, făcându-i cadouri sau achitând notele de plata la ieșirile în oraș”, la începutul relației, în 2015, transmite bizbrasov.ro.
Brașoveanul a lăsat-o falită pe româncă, după ce a început să-i ceară bani acesteia inventând probleme cu ANAF-ul și chiar o operație pe creier.
Dezvăluirile au fost făcute de magistrațîi de la Curtea de Apel Brașov care, în 9 octombrie 2020, au pronunțat sentința finală în acest dosar: doi ani și șase luni de închisoare cu suspendare pentru bărbatul acuzat de înșelăciune.
Bărbatul i-a arătat persoanei vătămate contul sau în care s-ar fi aflat aproximativ 1.000.000 de euro
În momentul în care bărbatul se află în vizită, în Belgia, acesta a avut convorbiri telefonice cu un prieten, care ar fi fost angajat al unei bănci din România, referitor la gestionarea contului sau și la acțiunile pe care le juca la bursă. “Pe o aplicație de home banking, bărbatul i-a arătat persoanei vătămate contul sau în care s-ar fi aflat aproximativ 1.000.000 de euro, susțînând că este o persoană generoasă și a împrumutat diverși prieteni cu suma totală de aproximativ 30.000 de euro“, se mai arată în rechizitoriu.
Bărbatul a fost obligat să îi achite victimei prejudiciul în valoare de 41.000 de euro plus dobânzi
În urmă sentinței Judecătoriei Brașov, menținute de Curtea de Apel Brașov, pe lângă condamnarea de doi ani și șase luni de închisoare cu suspendare, bărbatul a fost obligat să îi achite victimei prejudiciul în valoare de 41.000 de euro plus dobânzi.
Actualitate
ONU: Căderea sistemului educațional din Gaza – 87% din școli afectate de conflict
Actualitate
Tensiuni crescânde în Liban: O luptă intre oamenii civili și conflictele armate
Actualitate
Îngrijorări în Congres cu privire la Securitatea Navală: Cereri pentru date despre suduri defectuoase la Nava HII Newport News
Conducătorii Comitetului pentru Servicii Armate ale Camerei Reprezentanților solicită Marinei să transmită date despre incidenturile de sudură defectuoasă realizate la portaavioane și submarine aflate în construcție la HII Newport News Shipbuilding.
Într-o scrisoare din 3 octombrie adresată secretarului Marinei, Carlos Del Toro, patru membri de rang înalt ai comitetului au cerut ca serviciul să elaboreze un plan prin care Marina și Newport News să „protejeze vasele marinei americane împotriva lucrărilor viciate”.
„Este profund îngrijorător să aflăm că suduri defectuoase ar fi putut fi realizate cu bună știință la submarinele și portaavioanele marinei americane. Siguranța marinarilor noștri este principala noastră preocupare, iar trebuie să înțelegem imediat orice risc asociat cu aceste lucrări defectuoase,” a declarat președintele HASC, Rep. Mike Rogers din Alabama, împreună cu Rep. Adam Smith, democratul de rang înalt din Washington, Rep. Trent Kelly din Mississippi, liderul subcomitetului de puterea maritimă, și Rep. Joe Courtney din Connecticut, cel mai mare democrat al subcomitetului.
Scrisoarea liderilor HASC vine la o săptămână după ce USNI News a raportat că Departamentul Justiției a fost notificat de Newport News că lucrătorii au realizat cu bună știință suduri defectuoase în timp ce construiau componente non-critice pentru submarine noi și în serviciu, precum și pentru portaavioanele de clasa Ford.
Naval Sea Systems Command a evaluat că „deficiențele potențiale” de pe trei nave aflate în serviciu nu se referă la componente sau sisteme care afectează siguranța sau operațiunile navei și a certificat aceste nave ca fiind sigure pentru operare, a declarat căpitanul Clay Doss, purtător de cuvânt pentru Del Toro, într-o declarație pentru Breaking Defense.
În plus, Newport News și experții tehnici ai Marinei validează sudurile specifice pe 23 de nave — inclusiv vase noi în construcție și cele aflate în reparații complexe sau întrețineri — iar rezultatele inspecțiilor sunt așteptate în mijlocul lunii octombrie, a adăugat Doss.
Marina a furnizat scrisori celor patru comisii de apărare din Congres joi, oferind o actualizare asupra problemei, a afirmat Doss.
Într-o declarație, purtătorul de cuvânt al Newport News, Todd Corillo, a spus că compania a descoperit, prin raportări interne, că, deși „unii sudori au ocolit cu bună știință anumite proceduri de sudură”, investigațiile inițiale arată că „nu există indicii de intenție malefică”.
„După această descoperire, am acționat pentru a comunica cu clienții și autoritățile de reglementare, pentru a investiga, a determina cauzele fundamentale, a limita problema și a implementa acțiuni corective imediate, în timp ce lucrăm la soluții pe termen lung,” a spus Corillo. Newport News a refuzat să comenteze cu privire la numărul și tipul de nave suspectate de suduri defectuoase, invocând investigația în curs.
Legislatorii HASC au inclus o listă de întrebări referitoare la problemă, inclusiv dacă Marina înțelege în întregime amploarea problemei și dacă sudurile efectuate greșit prezintă o amenințare la adresa siguranței. Scrisoarea solicită, de asemenea, Marinei să ofere detalii despre toate incidentele de sudură defectuoasă, un plan de reparație pentru navele afectate și un calendar detaliat privind momentul în care serviciul a fost notificat despre problemele apărute, stabilind un termen-limită pentru un răspuns pe 11 octombrie.
Legislatorii au adăugat că se așteaptă la o informare din partea oficialilor Marinei „fără întârziere” asupra acestui subiect.
Pe 27 septembrie, la o zi după raportul USNI, președintele Newport News, Jennifer Boykin, a confirmat într-o postare pe LinkedIn că compania a primit rapoarte de la angajați privind sudori care „au încălcat cu bună știință procedurile de sudură” și au realizat lucrări care nu respectau standardele de calitate ale companiei, și a informat Departamentul Justiției despre aceasta.
„Nu pot sublinia suficient că acțiunile și comportamentele individuale pot, fie să întărească, fie să slăbească, cultura noastră etică în orice moment. Fiecare alegere pe care o faci ca constructor de nave are un impact de durată” a afirmat aceasta.
Newport News este contractantul principal pentru portaavioanele de clasă Ford și produce submarine de atac de clasă Virginia și submarine cu rachete balistice de clasă Columbia în parteneriat cu General Dynamics Electric Boat.
-
Exclusivacum 3 zile
Afaceri Murdare: Mafia deșeurilor și complicitatea instituțiilor din Prahova
-
Exclusivacum 3 zile
Investigație Europeană asupra Corupției: Penitenciarul Berceni, directorul Matei Valentin și legăturile intunecate cu afaceristul Mihai Tufan
-
Exclusivacum 13 ore
Corupție instituționalizată la IJP Prahova: Mirițescu și rețeaua de influență
-
Exclusivacum 4 zile
Sindicatul Sidepol critică reorganizarea Poliției Canine: „O absurditate care pune în pericol Siguranța Publică”
-
Exclusivacum 2 zile
Sindicatul Diamantul avertizează: acceptarea permanenței neplătite poate deteriora baza de calcul pentru pensie
-
Exclusivacum 4 zile
Sindicatul EUROPOL inițiază o documentare extensivă asupra calității uniformelor de Poliție
-
Exclusivacum 4 zile
Controverse în cadrul Ministerului de Interne: Emil Pascut si comentariile sale despre Funcționarii Publici
-
Exclusivacum 4 zile
România pe locul 36 în Global Peace Index, SUA pe locul 132