Connect with us

Actualitate

Andrei Carmitru a fost amendat de CNCD, pentru că în luna aprilie a spus că BOR este „o organizație criminală” și „o sectă demonică”

Publicat

pe

Andrei Caramitru a fost sancționat cu o amendă de 5000 de lei de către Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării, pentru afirmațiile făcute la adresa BOR, în contextul protocolului de Paște.

Mai multe postări din perioada Paștelui, în care a spus că BOR este o „organizație criminală” și ortodoxismul „o sectă demonică” l-au adus pe Andrei Caramitru în atenția CNCD.

Iată ce a afirmat Caramitru, în luna aprilie, despre Biserica Ortodoxă:

„Eu de azi mă dezic oficial de Organizaţia BOR. Am fost botezat ortodox. Nu sunt ateu, sunt un om spiritual. Dar toată chestia asta numită BOR este doar o organizaţie criminală, retrogradă, retardată, coruptă. Şi ortodoxia ca rit creştin a devenit un coşmar rusofon criminal. Care ne ţine în afara civilizaţiei. Şi nu are NICI o legătură cu Biblia şi cu credinţa. NICI UNA. E un ISIS. O sectă demonică. Aşa că, de azi, oameni buni – eu nu o să mai calc niciodată în vreo biserică ortodoxă. Oricine îşi face nuntă, botez etc acolo – eu nu o să vin. Şi nu voi mai interacţiona vreodată cu vreun angajat al acestei organizaţii. Punct“.

„BOR şi statul roman inept şi cretin. Criminali“

„Tare business. Să îl forţezi pe poliţist să dea amărâtului lumina şi Covid-ul. Şi în două săptămâni îi îngropi pe amândoi şi le iei banii şi de slujbă şi de groapă“.

„Necuratul e preafericit în România“, a mai scris Caramitru Jr.

Actualitate

Adaptarea rapidă și colaborarea în industria apărării: Răspunsul la provocările viitoare

Publicat

pe

De

Amenințările cu care se confruntă Statele Unite și aliații săi continuă să prolifereze. Cu adversari de nivel apropiat sau egal care desfășoară sisteme de armament din ce în ce mai avansate în toate domeniile, diversitatea, sofisticarea și cantitatea provocărilor cresc continuu. Chiar și cei cu capacitate industrială și tehnologică limitată au acces la armament modern, relativ ieftin, capabil să cauzeze daune semnificative.

Pentru a rămâne cu un pas înainte în acest mediu complex și dinamic de amenințări, armata americană are nevoie de o bază industrială robustă și agilă, capabilă de prototipare rapidă și dezvoltare, de producție de înalt volum și de capacitatea de a crește sau redirecționa producția în funcție de cerințe în schimbare.

Aceasta a fost una dintre numeroasele teme importante discutate la conferința Asociației Forțelor Aeriene și Spațiale, desfășurată recent în capitala națională. Într-un mediu geopolitic tot mai complex, cum arată viitorul dezvoltării armamentului? Și cum pot industria și guvernul să colaboreze cel mai bine pentru a aduce aceste sisteme critice în mâinile militarilor noștri mai repede? Iată patru piloni cheie ce pot oferi Statelor Unite acest avantaj decisiv într-o eră de amenințări în creștere.

Colaborarea în centru

Pentru a atinge obiectivul comun de a permite luptătorilor noștri să rămână cu un pas înainte în fața amenințărilor în evoluție rapidă, clienții noștri guvernamentali adoptă cu înțelepciune noi filozofii de achiziție care încurajează colaborarea între industrie.

Inițiativele precum Weapon Open System Architecture (WOSA), utilizată de Forțele Aeriene ale Statelor Unite și acum de Marine, încurajează modularitatea și interoperabilitatea între furnizorii de componente. De exemplu, includerea acestor standarde WOSA în Arhitectura de Referință a Armamentului de la Baza Aeriană Eglin va sprijini producția de înalt volum și iterația rapidă a tehnologiilor pe măsură ce amenințările viitoare evoluează.

Guvernul poate lua măsuri suplimentare pentru a încuraja standardele deschise și modularitatea plug-and-play, în special la nivelul subcomponentelor. De exemplu, ar putea considera furnizarea de informații despre solicitări direct către furnizorii majori de subsisteme prin intermediul vehiculelor de contractare, cum ar fi Contractul de Achiziție Agile Larg de la Eglin. Aceasta ar asigura că principalii contribuitori din ecosistemul de armament au aceeași informație, indiferent de relația primar-subcontractant. De asemenea, deschide ușa guvernului pentru a avea relații directe cu furnizorii majori de subsisteme.

Indiferent de mecanisme, dialogul robust între guvern și industrie este esențial. Acest dialog ajută la alinierea așteptărilor cu capacitățile industriei, în timp ce menține industria receptivă la obiectivele guvernului. Comunicarea cerințelor devreme și frecvent cu privire la programele de achiziție va duce la rezultate mai bune pentru toți.

La L3Harris, ne concentrăm, de asemenea, pe căutarea oportunităților de colaborare nu doar cu guvernul, ci și cu colegii din industrie și noi intrări emergente. De la integrarea de noi tehnologii în procesele noastre de fabricație până la parteneriate cu instituții academice și start-up-uri strategic aliniate, colaborăm cu alți inovatori disrupte pentru a cultiva oportunități de echipă care aduc capacități robuste și discriminate în luptă – și în cele din urmă continuă să ofere Statelor Unite un avantaj considerabil în fața celor care ar dori să ne facă rău.

Investiția în furnizorii de nivel inferior

Războiul Rusiei în Ucraina și problemele globale emergente au evidențiat clar că Statele Unite trebuie să revitalizeze lanțurile de producție în apărare care au stagnat sau au încetinit în ultimele decenii. Motoarele cu combustibil solid (SRM), în special, reprezintă majoritatea sistemelor de armament ale SUA și sunt, pe bună dreptate, un focus esențial în întărirea bazei industriale de aprovizionare.

O acțiune simplă pe care o putem lua pentru a întări rapid lanțul de aprovizionare industrial, în ceea ce privește componentele SRM, este investiția directă în furnizorii de carcase, aprinzătoare și duze. În unele cazuri, am ajuns la un singur furnizor pentru aceste subcomponente critice SRM, ceea ce face ca scalabilitatea producției să fie o provocare – mai ales atunci când mai mulți contractori principali concurează pentru același resursă. La urma urmei, indiferent de câți furnizori SRM intră pe piață, toți ne vom baza în continuare pe aceiași furnizori de nivel inferior.

La L3Harris, am luat această acțiune în serios, investind direct capitalul nostru în furnizorii critici de componente SRM. În ultimele 18 luni, am oferit peste 25 de milioane de dolari acestor furnizori de nivel inferior SRM pentru a-și extinde capacitatea și a-și moderniza procesele de fabricație. Este necesară mai multă investiție în acești furnizori critici, atât din partea guvernului, cât și a industriei.

Contracte directe și pe mai mulți ani

Când știm ce urmează, putem fi pregătiți. Contractele pe mai mulți ani încurajează investițiile din sectorul privat la nivelul subcontractorilor, creșterea stabilității și capacității bazei industriale, în timp ce promovează inovația și reduc costurile. Semnalele de cerere precise și constante sprijină investițiile în infrastructura și facilitățile necesare pentru a oferi capacitate și a impulsiona rentabilitatea.

De fapt, acolo unde are sens, contractele directe cu furnizorii de către guvern pot fi, de asemenea, un instrument eficient pentru a crește rentabilitatea și a aduce aceste sisteme mai rapid în mâinile clienților noștri din guvern.

Valorificarea fabricației aditive pentru prototipare rapidă

Deși nu este întotdeauna soluția, fabricația aditivă (AM), împreună cu modelarea 3D și ingineria digitală, este bine adaptată pentru prototiparea rapidă a componentelor critice – în special pentru hardware complex, cum ar fi sistemele de propulsie hipersonice. De exemplu, în cazul motoarelor cu scramjet de la L3Harris, AM a condus la o reducere de peste 75% a timpului și costurilor de fabricație și o reducere de 95% a numărului de piese. Aplicarea țintită a AM este doar un termen de exemplu despre cum industria poate colabora rapid cu partenerii guvernamentali pentru a proiecta, modela, prototipa și testa la viteza relevanței.

America și aliații săi se confruntă cu o lume în care adversarii devin din ce în ce mai capabili să caute slăbiciuni în multiple domenii. Guvernul și industria trebuie să continue să colaboreze pentru a lua decizii de achiziție informate și oportun folosite pentru a aduce sisteme critice de armament în mâinile luptătorilor noștri.

Prin adoptarea inițiativelor de modularitate și interoperabilitate, precum WOSA, și printr-un dialog robust în care cerințele guvernului sunt comunicate clar, devreme și frecvent, industria poate să facă față provocărilor impuse de amenințările în evoluție rapidă. Capacitatea noastră de a desfășura arme în număr mare rapid și eficient, precum și de a inova rapid în fața amenințărilor în schimbare, va menține adversarii în incertitudine și, în cele din urmă, va crea o lume mai sigură.

Citeste in continuare

Actualitate

Cum sa alegi o optiune practica de inchirieri masini

Publicat

pe

De

Inchirierea unei masini in Bucuresti a devenit un serviciu din ce in ce mai cautat atat de catre turisti, cat si de catre cei care viziteaza orasul in scop de afaceri. Alegerea corecta a unei companii de inchirieri auto este esentiala pentru a avea parte de o experienta placuta si lipsita de surprize neplacute. Expertii in domeniu recomanda sa te ghidezi dupa cateva criterii esentiale, printre care reputatia companiei, transparenta costurilor, politica de kilometraj si optiunile flexibile de livrare si rezervare a masinii.

Reputatia companiei: un indiciu al calitatii serviciilor

Primul pas in alegerea unei companii de inchirieri auto este sa analizezi reputatia acesteia. O companie bine cotata in randul clientilor este, in general, un semn ca ofera servicii de calitate. Recenziile online reprezinta o sursa utila pentru a te informa despre experientele anterioare ale altor clienti.

Este important sa cauti opinii pe platforme independente, nu doar pe site-ul companiei. Astfel, vei putea obtine o imagine obiectiva asupra modului in care aceasta interactioneaza cu clientii si isi gestioneaza flota de masini. Un alt mod de a evalua o companie este sa ceri recomandari de la persoane de incredere care au folosit servicii similare. Experientele lor directe iti pot oferi o imagine clara asupra calitatii serviciilor, a starii masinilor si a transparentei tarifelor.

Costuri: fii atent la toate detaliile

Un alt aspect important pe care trebuie sa il iei in considerare pentru serviciul de inchirieri auto din Bucuresti este costul total al serviciului. Pretul afisat initial poate parea atractiv, dar este esential sa te asiguri ca nu exista taxe ascunse care sa ridice semnificativ costul final. Asigura-te ca intelegi exact ce include tariful de inchiriere – de la taxe obligatorii, asigurari, pana la eventuale comisioane de livrare sau returnare a masinii.

Verifica daca exista vreo taxa suplimentara in cazul returnarii intarziate sau daca esti obligat sa achizitionezi asigurari suplimentare. Unele companii percep si un depozit de garantie, care poate varia in functie de masina inchiriata si perioada de inchiriere. Aceasta suma va fi blocata pe cardul tau de credit pana la finalul contractului, asa ca este important sa ai suficiente fonduri disponibile.

Compararea ofertelor mai multor companii te poate ajuta sa gasesti cea mai buna optiune pentru nevoile tale. Un pret mai mic nu este intotdeauna cel mai bun, mai ales daca include limitari semnificative sau taxe suplimentare.

Politica privind kilometrajul: limitari sau libertate

Un alt element de luat in calcul este politica privind kilometrajul. Unele companii de rent a car otopeni ofera masini cu kilometri nelimitati, ceea ce este ideal daca intentionezi sa calatoresti pe distante lungi sau sa vizitezi mai multe locuri in afara Bucurestiului. Insa, alte companii impun o limita de kilometri zilnica sau pentru intreaga perioada de inchiriere, iar depasirea acesteia atrage costuri suplimentare per kilometru.

Daca planifici sa faci multe drumuri in afara orasului sau sa petreci mult timp la volan, opteaza pentru o companie care nu impune o limita de kilometri sau care are o limita suficient de generoasa. Astfel, vei putea calatori fara stresul unor costuri neprevazute.

Rezervare online: rapiditate si eficienta

Un avantaj major pe care multe companii de inchirieri auto il ofera este posibilitatea de a face rezervari online. Acest sistem nu doar ca iti economiseste timp, dar iti permite si sa compari diferite optiuni de masini si tarife fara sa parasesti confortul casei. Platformele online ale companiilor permit adesea vizualizarea in timp real a disponibilitatii masinilor, iar procesul de rezervare este simplu si rapid.

Rezervarea online poate aduce si beneficii suplimentare, precum reduceri pentru early booking sau accesul la oferte speciale. In plus, poti alege si servicii suplimentare, cum ar fi asigurari extinse, GPS, scaune pentru copii sau optiuni de livrare la adresa. Aceasta flexibilitate iti permite sa iti personalizezi experienta in functie de nevoile tale, evitand astfel neplacerile la fata locului.

Inchirieri auto de la Aeroportul Otopeni: o solutie rapida si practica

Pentru cei care ajung in Bucuresti pe calea aerului, inchirierea unei masini direct de la Aeroportul Otopeni poate fi cea mai convenabila solutie. Majoritatea companiilor de inchirieri auto care opereaza in Bucuresti au birouri la aeroport si ofera optiunea de a prelua masina direct din parcarea de la sosiri. Acest serviciu este extrem de util, mai ales daca ai un program incarcat si doresti sa te deplasezi rapid fara a depinde de transportul in comun sau taxiuri.

Este indicat sa rezervi masina in avans pentru a te asigura ca este disponibila la momentul sosirii si pentru a evita posibilele aglomeratii sau intarzieri la biroul de inchirieri auto otopeni. Inainte de a opta pentru acest serviciu, verifica daca exista costuri suplimentare pentru preluarea de la aeroport si citeste recenziile altor clienti pentru a te asigura ca firma ofera un serviciu rapid si eficient.

Inchirierea unei masini in oras: livrare la adresa ta

Daca te afli deja in Bucuresti si ai nevoie de o masina, multe companii ofera livrarea direct la adresa specificata de tine. Fie ca esti la birou, acasa sau intr-un hotel, masina poate fi livrata rapid si fara batai de cap. Acest serviciu este foarte util pentru cei care nu au timp sa se deplaseze la sediul companiei pentru a ridica masina.

Cand alegi o astfel de optiune, este important sa verifici daca exista taxe suplimentare pentru livrare, dar si sa te asiguri ca masina va fi livrata la timp. Este recomandat sa stabilesti toate detaliile cu compania in avans, pentru a evita eventualele neplaceri sau intarzieri.

Asigurare: protectie suplimentara pentru linistea ta

O alta componenta esentiala a inchirierii unei masini este asigurarea. Majoritatea companiilor ofera o forma de asigurare de baza inclusa in pret, dar aceasta poate acoperi doar daunele minore sau accidentele usoare. Daca vrei o protectie mai mare, poti opta pentru o asigurare suplimentara, care sa acopere si daune mai mari, furtul sau eventualele costuri legate de defectiuni tehnice.

Este important sa citesti cu atentie termenii si conditiile politelor de asigurare oferite de companie, pentru a te asigura ca ai acoperirea necesara. O asigurare suplimentara poate fi utila, in special daca intentionezi sa conduci mult sau in zone aglomerate, unde riscul de accidente minore poate fi mai ridicat.

Verifica masina inainte de a o prelua

Inainte de a pleca cu masina inchiriata, este recomandat sa o inspectezi cu atentie impreuna cu un reprezentant al companiei. Asigura-te ca orice zgarietura sau dauna existenta este notata in contract, pentru a evita eventualele neplaceri la returnarea vehiculului.

De asemenea, verifica starea tehnica a masinii: farurile, franele, nivelul uleiului si alte componente esentiale. Daca observi vreo problema, raporteaz-o imediat. Astfel, vei preveni eventuale probleme pe durata inchirierii si vei evita conflictele la returnarea masinii.

Concluzie

Rent a car Bucuresti poate fi o experienta usoara si placuta daca faci alegerile corecte. Specialistii recomanda sa acorzi atentie reputatiei companiei, sa fii atent la transparenta costurilor si sa te asiguri ca politica de kilometraj este potrivita pentru planurile tale de calatorie. De asemenea, rezerva online pentru a beneficia de cele mai bune oferte si optiuni, iar daca ajungi pe Aeroportul Otopeni, alege o companie care poate livra masina rapid si eficient. Cu o planificare atenta, vei putea explora Bucurestiul si imprejurimile fara griji.

Citeste in continuare

Actualitate

Ce face armata în spațiu?

Publicat

pe

De

Armata a avut întotdeauna ofițeri specializați în spațiu sub denumirea F40, având în vedere că, așa cum subliniază oficialii, serviciul este cel mai mare utilizator militar al capabilităților spațiale. Noua propunere de a crește efectivele spațiale are două obiective, explică oficialii SMDC.

În primul rând, sunt necesari mai mulți operatori pentru a ajuta serviciul terestru să asigure că comunicațiile prin satelit (SATCOM) și capabilitățile de poziționare, sincronizare și navigare (PNT) sunt disponibile în timpul conflictelor. Acest lucru include, de exemplu, achiziționarea de servicii comerciale SATCOM pentru a suplini accesul limitat la sateliți militari.

În al doilea rând, și poate mai important, sunt necesari soldați instruiți pentru a desfășura operațiuni ofensive împotriva capabilităților satelitului inamic adânc în teritoriu ostil. De exemplu, acest lucru ar putea include desfășurarea unui număr mic de soldați, echipați cu echipamente mobile de bruiaj.

Cobos a menționat că soldații Brigăzii 1 de Spațiu au început deja să se antreneze în medii realiste în care operațiunile spațiale au loc „în raza de acțiune a unei grenade cu mână” din forțele inamice. Într-un exercițiu recent, a spus el, un soldat din Brigada 1 de Spațiu a efectuat un salt tandem HALO (high altitude, low opening) cu Grupul 10 de Forțe Speciale la Centrul Național de Antrenament, pentru a exersa pătrunderea adânc în teritoriul inamic pentru a desfășura activități de contraspațiu — deși nu a oferit detalii legate de exercițiul secret.

Cele două „puncte principale” din „Viziunea Spațială a Armatei pentru Operațiuni Multidomeniu” publicate în ianuarie stipulează că serviciul trebuie să „integreze” capabilitățile spațiale ale SUA în operațiunile sale și să „intercepteze” operațiunile spațiale ale inamicilor „simultan”, a afirmat colonelul Donald Brooks, comandant al Centrului de Exelență în Spațiu și Apărare împotriva Rachetelor din Colorado Springs.

„O competență de bază a Armatei este Operațiunile de Intrare Forțată Conjunctă, unde un Grup de Luptă al Armatei proiectează puterea de luptă adânc pentru a putea stabili condițiile astfel încât forțele ulterioare ale Armatei să poată trece prin acel aeroport sau [alt teritoriu] capturat”, a spus el pentru Breaking Defense. „Toate aceste competențe de bază ale Armatei, dintr-o perspectivă pur geometrică, sunt ceea ce numim ‘dincolo de liniile inamice.’ Folosim termeni precum ‘a pătrunde,’ ‘a izola și a descompune’ un adversar.”

„Descompunere” este un termen de specialitate definit în Manualul de Teren 3.0 al Armatei, care stabilește doctrina generală a serviciului; deși nu este un termen inclus în doctrina de bază a operațiunilor spațiale care guvernează operațiunile forței comune, Publicația Comună 3-14. (Doctrina fiecărui serviciu contribuie la doctrina comună, dar doctrina comună, în cele din urmă, are prioritate în ceea ce privește operațiunile colective ale armatei americane.)

Creșterea accentului pe aplicarea conceptului în operațiunile spațiale, conform lui Brooks și Cobos, este ceva relativ nou în Viziunea Spațială a Armatei.

„Noua parte este cu adevărat cerința la nivel tactical pentru organizațiile tactice de a putea interzice utilizarea spațiului de către un adversar,” a spus Cobos.

Sprijinirea Comandamentelor Combatante, Coordonarea cu Forța Spațială

Personalul cu noua denumire de specializare 40 MOS ar urma să fie integrat în mai multe unități diferite ale Armatei.

În primul rând, aceștia vor fi utilizați în cele șapte „echipe de planificare pentru controlul spațiului” din cadrul Brigăzii 1 de Spațiu, care colaborează cu diversele comenzi regionale combatante, a afirmat Cobos. Aceste echipe de planificare sunt deja integrate în „multiple teatre” și coordonează cu componentele Forței Spațiale pentru a oferi comandantului combatant soluții de planificare și „vizare”, bazate pe capabilitățile necesare pentru o anumită sarcină.

„Asta este exact modul în care gestionăm focurile pe o gamă largă de lucruri, de la rachetele de croazieră care vin de pe submarine sau distrugătoare, până la focurile pe care Armata le poate aduce și cele pe care Armata Aerului le poate folosi,” a explicat Cobos.

„Focurile” este un termen militar care se referă la utilizarea armelor pentru a crea efecte letale și/sau neletale asupra țintelor. Oficialii Armatei au declarat anterior că intenționează să întreprindă „acțiuni non-kinetice” pentru a perturba, degrada sau distruge sistemele de spațiu ale adversarului, cum ar fi războiul electromagnetic și operațiunile cibernetice.

Astfel, pentru „focurile” în spațiu, Cobos a menționat că Armata poate oferi capabilități tactice pentru operațiuni discrete, directe, împotriva instalațiilor sau sistemelor inamice pe care poate că celelalte servicii nu le pot aborda.

În plus, specialiștii în spațiu vor face parte dintr-o „companie de control al spațiului” în cadrul grupului pilot Theater Strike Effects Group (TSEG) de la Comandamentul Indo-Pacific. Acest TSEG, care este conceput pentru a desfășura operațiuni de interdicție, a fost aprobat împreună cu Viziunea Spațială a Armatei și va obține capacitate operațională inițială pe 1 octombrie 2027, a afirmat Cobos.

„Se va constitui inițial cu capabilități de război electronic pentru controlul spațial,” a spus Brooks. În timp, TSEG va evolua pentru a „construi și a desfășura capabilități de contrasurveillance și recunoaștere, forme de război de mare altitudine și de navigare,” a adăugat el.

SMDC speră, de asemenea, să poată adăuga în curând un TSEG pentru Comandamentul European, după o „experiență-exercițiu” de o lună care, potrivit lui Cobos, a ajutat la dovedirea valorii unității.

„Sunt puțin subiectiv; am fost comandantul TSEG-ului pentru acel exercițiu, dar cred cu tărie că am câștigat sprijinul multor lideri din EUCOM,” a spus Brooks.

În final, specialiștii vor sprijini, de asemenea, Task Force-urile Multidomeniu ale Armatei, fiecare având o companie de control al spațiului. Serviciul are trei astfel de task force-uri și se „va extinde în curând cu a patra și a cincea,” a adăugat Brooks.

„Suntem foarte complementari la Forța Spațială și la celelalte servicii, dar vedem cu adevărat spațiul ca un component critic pentru a pregăti teatrul cu mult înainte de operațiunile de fază unu … atunci când se trage prima runda, racheta este lansată, spațiul trebuie să fie prezent cu luni, dacă nu ani, înainte pentru a ajuta la stabilirea acelor condiții,” a concluzionat el.

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România. Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național? Garantăm confidențialitatea! Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații - Secția Anticorupție

Știri calde

Exclusiv6 ore ago

Emil Pascut despre impactul prostiei în funcții decizionale și controversele OUG 59/2017

Emil Pascut, de la Sindicatul Diamantul, analizează diferența dintre prost și inteligent, subliniind că un „prost” care își cunoaște limitele...

Exclusiv22 de ore ago

Stațiunea Căciulata – Locul ideal pentru tratament și recuperare

Căciulata, parte a binecunoscutei stațiuni Călimănești-Căciulata, este una dintre cele mai apreciate destinații balneare din România, cunoscută pentru apele sale...

Exclusivo zi ago

Ipocrizia lui Ciolacu: oferte controversate pentru marea industrie

Introducere Iata ca avem noi informatii cu privire la o posibila aplicare a viitoarei scheme de ajutor de stat de...

Exclusivo zi ago

Primarul care a părăsit Cătina cu ghivecele și pietrele în brațe: o poveste de alegeri și controverse

Pierderea mandatului și ultimele acțiuni Primarul Cătinei, Alexandru Fulgeanu, a încheiat mandatul său într-un mod surprinzător, fiind implicat într-o serie...

Exclusivo zi ago

Fraude imobiliare în România: Scandalurile Nordis și White Tower dezvăluie un sistem corupt

Scandalurile imobiliare din România: incercări de fraudă și complicități în cazul White Tower și Nordis Recorder.ro a publicat o investigație...

Exclusivo zi ago

Abuzuri și interpretări eronate în Poliția de Frontieră

În urma unui răspuns emis de ITPF Sighișoara, Emil Pascut de la Sindicatul Diamantul a evidențiat importanța analizării acestuia în...

Exclusiv2 zile ago

Familia Albu: o călătorie controversată de la scrutinul public la beneficii mănoase în Ploiești

Familia Albu: ascensiune rapidă și beneficii controversate în Ploiești Nașii primarului și salariile lor exorbitante Simona și Cătălin Albu, nașii...

Exclusiv2 zile ago

Controversa imobiliară privind Familiile Nichita și Lupu: De la un accident tragic la tranzacții frauduloase/Cazul White Tower

Curg tone de cerneală dezvăluind mizeriile ascunse într-o afacere care dacă s-ar fi întâmplat într-un stat civilizat am fi avut...

Exclusiv2 zile ago

Colaborarea între victime și abuzatori – O problemă persistenta în rândul polițiștilor din MAI

Scandalul legat de permanența forțată la domiciliu rămâne o rană deschisă, nerezolvată pentru polițiștii din Ministerul Afacerilor Interne (MAI), dezvăluie...

Exclusiv3 zile ago

Indiferența autorităților: impactul distructiv al Rafinăriei Astra asupra comunității din Mimiu

Garda de Mediu Prahova, Instituția Prefectului Prahova și IPJ Prahova mai reprezintă cu adevărat instituții de protecție a mediului și...

Exclusiv3 zile ago

Bătăia de joc a PSD: Pensionarii militari cer urgent reparații pentru drepturile lor

Emil Pascut, reprezentant al Sindicatului Diamantul, semnalează temerile profunde ale pensionarilor militari, care se văd confruntați cu o situație complicată...

Exclusiv4 zile ago

Corupție instituționalizată la IJP Prahova: Mirițescu și rețeaua de influență

Confirmarea corupției la vârful Poliției Confirmarea corupției instituționalizate în cadrul Inspectoratului Județean de Poliție Prahova și al Serviciului Județean Anticorupție...

Exclusiv4 zile ago

Corupția în IPJ Prahova: O rețea de ilegalități afectează afacerile locale (V)

Recent, o companie care a beneficiat de fonduri europene a fost victima unei rețele complexe de ilegalități orchestrate de foști...

Exclusiv4 zile ago

Nepăsare, neputință sau lipsă de curaj în fața crizei de la Judecătoria Vălenii de Munte?

Nepăsare vs. implicare Abuzuri la Judecătoria Vălenii de Munte: Întrebări Nerezolvate și Tensiuni Interne (VII) – (aici) Tindem să credem...

Exclusiv4 zile ago

Administrație cu oameni de „valoare” la Primăria Comunei Colceag

O „Inteligență” diferită la Colceag: de la aur la moneda națională Dacă pentru unele epoci trecute, inteligența unei persoane era...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv