Aveti un Pont
Povestea lui Nicusor Dan sau cum pierd rezervistii mereu in fata activilor
(Preluare Inpolitics):
Candidatul Nicușor Dan se îndreaptă furtunos spre a treia înfrîngere consecutivă la primăria generală, cu o zestre de doar 2,5% procente în fața Gabrielei Firea în ultima săptămînă și supus, totodată, unor atacuri sistematice din mai toate direcțiile. O înfrîngere care va pune capăt definitiv, în mod normal, ambițiilor sale administrative. Dar, chiar așa, o fi avut vreodată Nicușor o ambiție reală? Sau vorbim aici de ambițiile unor grei din servicii care constată, de la o vreme, că le mergea mult mai bine politica pe cînd erau activi decît acum, cînd sunt doar rezerviști?
Povestea lui Nicșor Dan:
Perioada ”Cavalerul singuratic fără de prihană”.
Pe la finele primei decade a anilor 2000, Nicușor Dan e lansat pe piață drept luptător pentru salvarea Bucureștiului, a vestigiilor sale istorice, a naturii, a cetățenilor etc, în fruntea unui ONG, ”Asociația Salvați Bucureștiul”.
Vorbește de două direcții de acțiune: modificarea legislației și acțiuni în instanță. ”Acum asteptam ca o mare casa de avocatura sau niste tineri avocati inimosi sau o entitate care poate sa ne acorde asistenta juridica sa ne-o acorde si sa incepem ceva de genul a 10 procese. Doua le-am pornit deja” anunță el, prin ianuarie 2009.
Două bizarerii, deja: mulți se întreabă dacă noul cavaler a avut vreodată serviciu și unde anume, a doua, cum să începi lupte în instanțe și abia apoi să faci apel la sponsori de procese?
O chestiune mai actuală azi ca oricînd: cine a susținut financiar de-a lungul anilor, sutele de procese ale lui Dan cu administrațiile ori cu firme private de top, procese extrem de costisitoare?
Știm că în campania din 2012, cînd a candidat ca independent, anti-politicieni(”primul dușman e clasa politică”), în general anti-sistem, l-a susținut, între alții, firma de advertising Papaya, condusă de Robert Tiderle și niște donații de vreo 50.000 de euro de la binevoitori, zice el. A luat doar vreo 70.000 de voturi la primărie, 9%, și a ratat și consiliul general.
Dar premisele erau bune.
În 2015, cavalerul singuratic e reprogramat să devină liderul local.
Nu mai merge cu luptele solitare, trebuie trecut la pasul următor: lider de partid. Anunțul era făcut de Nicușor de mai multă vreme, în iulie 2014, după ce în 2012 decreta că nu e interesat de politică și mai ales de parlament.
Greu al naibii, însă, cu clauza de 25.000 de semnături și filiale în 18 județe minim.
Și atunci, se produce un miracol: în februarie 2015, la scurt timp după ce Iohannis ajunge președinte, cu marele sprijin al lui Florian Coldea, bossul SRI, CCR dă cîștig de cauză unui partid de sertar și decide că o formațiune politică se poate face cu doar 3 membri.
Drum deschis lui Nicușor să facă din ONG-ul lui partid local, Uniunea Salvați Bucureștiul, după ce dăduse asigurări publice că numele acestuia nu va conține numele capitalei (”el va avea un nume în care nu vor apărea cuvintele „partid“ și „București“”).
Declarativ, pretinde că nu e interesat decît de București: ”Am venit cu o echipă care s-a format din mers, cu un proiect pentru București pe care l-am propus în 2012, îl vom îmbunătăți semnificativ până în 2016. Pentru moment, nu avem un proiect pentru alte localități”. Și mai transmite, oarecum surprinzător ”Eu însumi nu sunt un ecologist”. (interviu Revista 22)
În vara lui 2015 depune actele pentru înființarea USB. Lansarea oficială are loc, simbolic, în fața sediului DNA.
La începutul lui 2016, relația cu PNL devine complicată: negocieri în numele dreptei pentru un candidat comun la București, anti-PSD, dublate de certuri vehemente cu același partid.
USB și PNL nu se înțeleg, finalmente, și încep să se trosnească. ”Oamenii de care vă vorbeam, care în momentul de faţă spun că ne votează pe noi, nu vor să audă nici de o înţelegere nici cu PNL, nici cu PSD. Din respect faţă de alegătorii noştri nu am vrut să facem o înţelegere preelectorală cu PNL” declamă Nicușor.
Cătălin Predoiu, liderul PNL București, îi dă replica: ”Nicuşoare, încearcă să ataci PSD-ul, nu-ţi va cădea limba, cel mult ceva sprijin! Schimbă-ţi firea!”.
Încet-încet, dinspre PNL apar insinuări ori acuzații explicite că Nicușor Dan are un blat cu candidata PSD, Gabriela Firea.
În plus, Vasile Blaga, un expert al campaniilor electorale, face o observație extrem de interesantă: Nicușor Dan cel sărac și cinstit are o campanie a partidului său cu costuri cît ale celorlalte partide la un loc.
De unde bani?
Predoiu mai face o dezvăluire interesantă:
”Proiectul USB nu este pentru Capitală, este un proiect construit pentru parlamentare. Ni s-a spus clar acest lucru. La un moment dat am spus că e posibil ca, mergând în paralel, să ne oprim reciproc. Și mi-a dat un răspuns deconcertant. A spus Nicușor Dan că nu ține neapărat să fie Primar General.”
Aparent, pare un lucru stupid.
Dar evenimente ulterioare confirmă.
Pentru că venise vremea ca liderul local să devină greu național.
Încă din seara alegerilor, Nicușor Dan anunța transformarea salvării Bucureștiului în salvarea României. Nu cîștigase primăria Capitalei, nici consiliul general ori cele locale, dar scosese un scor excepțional, totuși, și care îngropase efectiv PNL.
Numai că, ce să vezi? Partidul USR fusese înființat discret încă din martie 2016, cu cîteva luni înainte de alegerile locale și de anunțul lui Dan.
Ce voia noul partid?
Nicușor Dan: ”Vrem ca guvernul să depindă de mandatele din Parlament ale USR, să impunem lucrurile pentru care am luptat și să fim o sperietoare că, dacă nu îndeplinește programul, poate pierde mandatul. Nu vrem funcții sau să formăm o majoritate în care se negociază funcții, vrem să influențăm guvernarea”.
Interesant.
Partidul conceput din start să fie doar o balama între marile partide.
Nu vrea totul. Vrea doar un loc la masă.
Și mai interesant: noul partid nu mai e preocupat de îmbunătățirea legislației în privința construcțiilor, de salvarea parcurilor, de prezervarea mediului ori a clădirilor de patrimoniu, de sistematizarea marilor orașe, de Roșia Montana, de sănătatea locuitorilor lor șamd.
Noul partid are o idee fixă: anticorupția.
USR nu e replica la scară națională a USB, ci cu totul altceva. De altfel, lansarea USB în fața DNA nu fusese întîmplătoare.
Un partid netransparent, fără doctrină, fără statut, multă vreme, cu congrese ținute cu ușile închise, cu tensiuni interne perpetue, abia ținute în frîu. Un partid ai cărui mari sponsori vin din zona IT și a comerțului on-line, domenii atent controlate la noi de serviciile secrete.
În paralel, se înmulțesc acuzațiile că USB/USR e creația serviciilor secrete, mai precis a SRI.
Victor Ponta spune că USR e partidul serviciilor. ”Sistemul nu mai are încredere nici în PSD, nici în PNL, şi atunci şi-au făcut partidul lor. De ce nu vă uitaţi la programul lansat de USR? Aţi văzut ceva despre drepturi şi libertăţi fundamentale acolo? Nu. Aţi văzut ceva despre reducere bugetului să zic la SRI sau la SIE?” afirmă el, retoric.
”Oare acum, oamenii din Uniti Salvam isi dau seama cat de penetrati au fost de servicii? Isi amintesc cum au alergat dupa semnaturi in 2012? Rememoreaza cumva cum domnul Nick a jucat atunci? Intelegem oare azi ca miza majora a serviciilor este ca domnul Nick sa iasa? Ceva, nu conteaza ce… Dar sa iasa?” scria pe Facebook colonelul în rezervă Daniel Dragomir, fost șef în Direcţia Generală de Prevenire şi Combatere a Terorismului. ”Si acum, in linistea ultimei saptamani, intelegem cum „unii” au jucat demult, de prin 2011, cu domnul Nick si au eliminat tot (Busoi, Orban… Predoiu nu se pune, el se auto-elimina la ordin). Batalia la Bucuresti, dupa o strategie total cretina a serviciilor de a juca la alegerile locale, este fundamentala” mai puncta Dragomir.
Afirmația lui Dragomir era terifiantă, rezulta că serviciile, mînă în mînă cu DNA, încercaseră să-i facă potecă pe dreapta lui Dan eliminîndu-i contracandidații liberali periculoși. În frunte cu actualul premier Orban.
Ghinion, a cîștigat stînga.
Elena Udrea afirma, la rîndul ei ca Dan ”este conducatorul partidului Sistemului, vehiculul politic special creat pentru a baga in Parlament toti acoperitii serviciilor secrete”.
Dar cel mai des era invocat numele lui Florian Coldea, temutul șef operativ al SRI, care și-ar fi creat propriul partid cît încă avea puterea absolută în mînă.
O spun, pe rînd, Cozmin Gușă, Cristian Rizea, Dan Andronic, Alina Mungiu și mulți alții, politicieni ori jurnaliști. Greul pesedist Miron Mitrea, specialist al marilor campanii, o spune și mai direct: USR a fost creat cu un soft importat de Coldea din SUA.
În decembrie 2016, USR a administrat a doua lovitură năprasnică partidului lui Klaus Iohannis, PNL înregistrînd un scor dezastruos în alegerile parlamentare, deși avea președintele țării drept locomotivă și un guvern condus de Dacian Cioloș ca organizator al alegerilor.
La cîteva zile după dezastrul PNL, Klaus Iohannis anunța, sobru și sumbru, trecerea lui Florian Coldea în rezervă, fără a-i acorda a patra stea de general la despărțire și fără a rosti măcar cîteva cuvinte bune despre el.
Coldea plătea pentru upercutul pe care partidul său îl administrase PNL în alegerile din 2016.
Plătea pentru joaca electorală cu softuri șmechere.
Ca rezervist, Coldea a încercat și încearcă să-și susțină partidul pe baza influenței și relațiilor de odinioară. Pentru el, Bucureștiul nu e o miză în sine, iar Nicușor Dan nu e un salvator, ci doar o unealtă folosită pentru scopuri mai înalte. Cînd nu e nevoie de serviciile lui e aruncat lejer peste bordul propriului partid. Cînd e nevoie, e readus imediat la matcă, fie că e înaintea alegerilor europarlamentare, fie a celor locale.
La fel încearcă și fostul șef al SIE, Silviu Predoiu, aflat în spatele Pro România. În SUA, foștii capi ai serviciilor intră în mediul privat; în România, ei își fac partide, de la Măgureanu, Talpeș, MRU, Meleșcanu pînă la cei sus pomeniți.
Rezerviștii contra activilor.
Doar că cei din urmă sunt, de acum, preveniți, după momentul 2016.
Realitatea TV devine, astfel, gură de tun împotriva lui Ponta, șeful partidului nășit de Predoiu, și a lui Florian Coldea, martelat sistematic de Negulescu Portocală.
Înaintea campaniei, Coldea e chemat preventiv la Parchet și pleacă după nici o oră. Cînd lucrurile merg atît de repede cu procurorii, e limpede că te-au chemat doar ca să ți se arate pisica.
Partidele lui Coldea și Predoiu deranjează PNL, Cotrocenii și popularii europeni și trebuie lichidate complet sau în cea mai mare măsură.
Filiera germană trebuie să radă filiera franco-americană.
Nu e exclus ca vizita lui Coldea la parchet să fie explicația campaniei leșinate a lui Nicușor Dan, umbra celei de odinioară.
Ludovic Orban ia fondatorul USR drept candidat la primăria generală, dar are grijă să anunțe că nu va exista o alianță la guvernare PNL-USR/PLUS.
Garantat asta, pentru că planul PNL e absorbția USR/PLUS – în frunte cu europarlamentarii săi – și nu alianța cu ei.
De ce l-a mai luat, atunci, pe Dan drept candidat?
Dar țăranul de ce a dus gloaba la tîrg știind că nu o cumpără nici naiba? Ca să o facă de rîs.
În cazul lui Dan, ca să îi controleze atent campania, pentru a nu se produce vreo defecțiune la vot. Eșecul lui Dan va trage rău în jos USR/PLUS la parlamentare și va ajuta la lichidarea lui ca partid. Și la lăsarea lui Coldea cu buzele umflate. La fel în cazul Pro România-Predoiu.
Aveti un Pont
Alegerea mașinii potrivite pentru montarea instalației gpl
GPL înseamnă gaz petrolier lichefiat, un combustibil alternativ pe care îl putem încorpora în vehiculele noastre pe benzină și astfel să ne bucurăm de nenumărate avantaje pe care merită să le cunoaștem în prealabil.
În ce vehicule poate fi instalat un sistem GPL?
Dacă ești interesat de instalatii gpl auto, cu siguranță vrei să știi în ce vehicule poate fi instalat un sistem GPL. Este important de menționat faptul că gpl auto nu poate fi instalat în toate vehiculele. La fel de important este să te asiguri că sistemul este instalat de un profesionist calificat și instruit.
Există unele mărci auto care oferă în gama lor versiuni care sunt deja adaptate pentru a funcționa fie pe benzină, fie pe gaz. Este cazul Renault, Dacia, Hyundai, Fiat, Fiat, Ford, Jeep, SsangYong și Subaru, ale căror modele includ acest tip de motor. Și nu numai că economisesc combustibil: fiind hibride, ele obțin eticheta ECO de la DGT.
Pe de altă parte, autovehiculele Bi-fuel au o autonomie mai mare. Prin adăugarea a două rezervoare de combustibil, benzină și rezervoare gpl, acestea pot depăși în unele cazuri 1000 de kilometri fără realimentare. În plus, tehnologia nu este una costisitoare și poate fi adaptată ușor și la prețuri accesibile la vehiculele second-hand. Trebuie să fii cât mai informat cu putință înainte de a opta pentru instalatii gpl auto.
Ce autovehicule pot fi convertite la gpl?
Vehiculele care pot fi convertite la gpl sunt în principal vehiculele pe benzină. În general, conversia nu este recomandată pentru vehiculele diesel deoarece este mult mai complexă și mai costisitoare. De asemenea, nu toate mașinile pe benzină pot beneficia de rezervoare gpl. Motoarele cele mai puternice sunt excluse și doar cele care îndeplinesc certificarea privind emisiile Euro 3 pot fi convertite la GPL. Cu alte cuvinte, vehiculele înmatriculate începând cu anul 2001 sunt ideale pentru bazine gpl. Și, bineînțeles trebuie să te asiguri de faptul că acestea sunt într-o stare generală bună, astfel încât banii investiți în conversie să nu fie pierduți din cauza unor defecțiuni ulterioare.
Cât costă conversia mașinii la GPL?
În ceea ce privește prețul, costul transformării unei mașini pe benzină pentru a funcționa cu GPL poate varia de la 1000 la 2000 de euro, în funcție de model și de capacitatea motorului. După efectuarea conversiei (întotdeauna într-un atelier calificat), este necesară o inspecție specială.
Acolo se va verifica siguranța vehiculului și i se va acorda noua etichetă ECO. Aceasta din urmă se aplică numai autovehiculelor cu omologare de tip Euro 4, Euro 5 sau Euro 6. Cele care îndeplinesc doar cerințele Euro 3 se pot converti la GPL, dar nu primesc eticheta.
Modificarea nu necesită prea multă muncă mecanică, iar atelierele specializate au kituri potrivite pentru aproape toate modelele care pot fi instalate în câteva zile.
Printre cele mai importante modificări, conversia include instalarea unui rezervor de gaz care este de obicei adăpostit în locul roții de rezervă din portbagaj. Acesta este completat de un circuit pentru canalizarea gazului către motor, care include supape, filtre, senzori și un injector dedicat.
De asemenea, este instalat un control pentru ca șoferul să poată selecta combustibilul care urmează să fie utilizat, iar o unitate de control electronic controlează funcționarea corectă a noului sistem de alimentare cu combustibil.
Aveti un Pont
Înmatriculări Auto Timisoara: Servicii Profesionale și Eficiente pentru Înmatricularea Autovehiculelor
Bun venit la www.inmatriculari-timisoara.com, firma de înmatriculări auto de top din Timișoara! Suntem dedicați să oferim servicii rapide, eficiente și fără bătăi de cap pentru toți clienții noștri care doresc să-și înmatriculeze autovehiculele în Timișoara și împrejurimi.
De ce să Alegi Serviciile Noastre de Înmatriculări Auto?
- Profesionalism și Experiență Cu ani de experiență în domeniu, echipa noastră este formată din profesioniști care cunosc în detaliu toate procedurile necesare pentru înmatricularea unui vehicul. Ne asigurăm că documentele dumneavoastră sunt complete și corecte, astfel încât să evitați orice probleme sau întârzieri.
- Servicii Complete Oferim o gamă completă de servicii, inclusiv:
- Înmatriculări auto noi și second-hand
- Transcrieri auto
- Radieri auto
- Obținerea numerelor provizorii
- Consultanță personalizată
- Eficiență și Rapiditate Știm cât de prețios este timpul dumneavoastră. De aceea, ne străduim să procesăm înmatriculările cât mai rapid posibil, fără a compromite calitatea serviciilor.
- Prețuri Competitive Ne mândrim cu oferirea unor servicii de înaltă calitate la prețuri accesibile. Credem că înmatricularea auto nu ar trebui să fie un proces costisitor sau stresant.
Procesul de Înmatriculare Auto
La www.inmatriculari-timisoara.com, am simplificat procesul de înmatriculare pentru a fi cât mai facil pentru clienții noștri:
- Consultație Inițială Vom discuta nevoile și situația dumneavoastră specifică pentru a înțelege exact ce documente sunt necesare.
- Pregătirea Documentelor Ne ocupăm de colectarea și completarea tuturor documentelor necesare, inclusiv certificatul de autenticitate, cartea de identitate a vehiculului și asigurarea auto.
- Depunerea Actelor Echipa noastră va depune toate actele la autoritățile competente și va urmări stadiul procesului până la finalizare.
- Obținerea Plăcuțelor de Înmatriculare În final, ne asigurăm că primiți plăcuțele de înmatriculare în cel mai scurt timp posibil.
Contactează-ne
Dacă doriți să beneficiați de serviciile noastre de înmatriculări auto în Timișoara, nu ezitați să ne contactați. Suntem aici să vă ajutăm să treceți prin procesul de înmatriculare fără griji și într-un timp record.
Administratie
Caracatița WHITE TOWER in orasul (Republica) lui Caragiale (VIII)/Dosarul WHITE TOWER intră în linie dreaptă! Nouă persoane duse la audieri după perchezițiile de la Primăria Ploiești
Cu procurorii la ușă, primarul Andrei Volosevici a încercat să deturneze atenția opiniei publice spre o altă problemă a municipiului Ploiești: criza gunoiului! Așa că de mână cu prefectul sef al PSD-ului județean Virgil Nanu, edilul a chemat presa la niscaiva declarații. Si au început lăudându-se cum au adus ei 53 de milioane de lei, ca mai apoi să se plângă de problema gunoiului. După ce a aruncat săgeți spre diverse personaje, prefectul Nanu a spus clar că…el nu are atribuții pentru a rezolva problema. Cu alte cuvinte, multă gargară, doar, doar cineva uită de procurorii care adunaseră documente, ridicaseră calculatoare și luaseră mai mulți funcționari publici la audieri.
Dar revenind la subiectul zilei, PERCHEZIȚIILE DE LA PRIMĂRIE, procurorii au condus la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Ploiești nouă persoane pentru audieri. Subiectul dosarului este realizarea a zeci de apartamente în plus față de numărul prevăzut în autorizația de construire a blocului White Tower. Imobil care a obținut autorizația pentru…clădire de birouri administrative si nicidecum de locuințe. Scăparea este simplă: „dezvoltatorul” LUPU nu a fost nevoit să solicite PUZ si alte documente specifice, deci a făcut puțină economie și de bani, și de timp!
Printre persoanele aduse la audieri se numără VERONICA RĂDUNĂ, arhitectul șef al Ploieștiului, RITA NEAGU, adjunctul Direcției Urbanism din Primărie, COCA PĂTRAȘCU, șefa Serviciului Autorizații Construcții, LUCIAN BĂLESCU seful Serviciului Verificare și Control Documentații Publice.
Adică șefii șefilor din DIRECȚIA DE URBANISM! În traducere cei care trebuiau să îl sancționeze pe MIHAI LUPU (pardon pe mămica septuagenară a acestuia MĂRIOARA LUPU, titulara PFA-ului cu pricina). Doar că nu poți sancționa pe nimeni, atâta timp cât zvonurile spun că toți șefii de la URBANISM dețin (prin interpuși) apartamente în WHITE TOWER!
Mai mult, surse din anchetă susțin că amenda primită de către VERONICA RĂDUNĂ, arhitecta șefă a Ploieștiului, din partea Inspectoratului Județean în Construcții Prahova, a fost plătită de către…MIHAI LUPU! Iar procurorii dețin documente în acest sens, pentru că plata amenzii a fost făcută direct din contul „dezvoltatorului”.
Primarul a făcut pe nevinovatul în conferința susținută alături de prefect și a susținut că „primarul nu are de unde să știe ce face femeia de serviciu….”, referindu-se la funcționarii de la URBANISM. Să compari directorii de la Urbanism cu femeia de serviciu, este puțin cam forțat, dar nu comentăm educația primarului, pentru că nu face obiectul acestui articol.
Cât despre RITA NEAGU, adjuncta Direcției de Urbanism, aceasta a fost extrem de apropiată de ANDREI VOLOSEVICI în primul mandat al acestuia, după ce SIMONA MUNTEANU a fost îndepărtată din funcția de arhitect sef a municipiului, la presiunile primarului. De altfel, declinul urbanistic al Ploieștiului a început după plecarea SIMONEI MUNTEANU în anul 2010. Din acel moment, nu a mai existat nici o ordine în ceea ce priveste urbanismul municipiului resedință de județ. Avem aglomerări de blocuri de locuințe în diverse zone, locurile de parcare lipsesc cu desăvârsire și totul în lipsa unui Plan Urbanistic General care ar fi reglementat toate aceste aspecte.
Deocamdată, surse judiciare susțin că în dosarul WHITE TOWER vor fi audiați, în perioada următoare, atât primarul ANDREI VOLOSEVICI, cât și nașa city manager SIMONA ALBU.
Să nu spuneți că nu v-am anunțat! Din timp! Vom reveni.!
„Spor la treaba” si/sau in limbajul infractorilor narcomani: „A venit primavara”! Urmeaza ‘LOTUL II” si „LOTUL III”? Intrebam pentru niste prieteni, apropiati de infractorul narcoman si cap de „avorton” – cum este porecla acestuia (narcomanului dovedit), ca a lui „Portocala”- ! (Cerasela N.).
-
Exclusivacum 5 zile
Controversa imobiliară privind Familiile Nichita și Lupu: De la un accident tragic la tranzacții frauduloase/Cazul White Tower
-
Exclusivacum 4 zile
Familia Albu: o călătorie controversată de la scrutinul public la beneficii mănoase în Ploiești
-
Exclusivacum 3 zile
Primarul care a părăsit Cătina cu ghivecele și pietrele în brațe: o poveste de alegeri și controverse
-
Exclusivacum 3 zile
Fraude imobiliare în România: Scandalurile Nordis și White Tower dezvăluie un sistem corupt
-
Exclusivacum 3 zile
Ipocrizia lui Ciolacu: oferte controversate pentru marea industrie
-
Exclusivacum 5 zile
Colaborarea între victime și abuzatori – O problemă persistenta în rândul polițiștilor din MAI
-
Exclusivacum 2 zile
Emil Pascut despre impactul prostiei în funcții decizionale și controversele OUG 59/2017
-
Exclusivacum 3 zile
Abuzuri și interpretări eronate în Poliția de Frontieră