Aveti un Pont
De frica lui Maior, Iohannis fuge la baptiști!
(Preluare National – Catalin Tache):
Iohannis nu uită că Ben oni Ardelean l-a dus să își ia ”firmanul” din Biroul Oval
Iohannis este fără putință de tăgadă un politician care nu uită și nu iartă. Iar atunci când poate să își plătească polițele- fie ele și pe persoană fizică- o va face cu siguranță. Astfel că după ce în vara anului trecut acesta a aflat că George Maior își asumă la Washington ”tutela” sa politică și chiar îl prezintă în fața unor importanți piloni ai Administrației Trump drept un fel de ”rudă săracă” a adevăraților băieți deștepți ai sistemului de la București, președintele a luat foc. Astfel că atunci când a fost sigur că Washington-ul chiar va face primul pas prin trimiterea noului ambasador Adrian Zuckerman la post în România, neamțul” a și scăpat public ”porumbelul” unei iminente rechemări în țară a lui George Maior. Era chiar înainte de Sărbătorile de Iarnă și deja oamenii președintelui bifaseră ”formalitatea” rechemării de la post a fostului șef al SRI.
George Maior a fost, este și va rămâne omul democraților americani
Iată însă că pandemia a venit parcă la țanc pentru ca Iohannis să nu îl mai poată schimba pe Maior, mai ales într-o perioadă în care ne milogeam de partenerii americani să ne trimită, pe bani grei, niscai transporturi de ventilatoare medicale. Cu toate acestea, ”minunea” părea a se săvârși chiar zilele trecute, când Klaus Iohannis a decis să schimbe liniile în diplomație, prin retragerea de la post a nu mai puțin de 32 de ambasadori. Inclusiv unii aflați în posturi cheie, precum cele din Londra sau Moscova. Numai că, șoc total chiar și la Administrația Prezidențială, numele lui George Maior nu s-a mai regăsit și în forma finală a ”listei negre” a lui Klaus Iohannis. Cu toate că și acesta îndeplinea toate ”cerințele” prin care s-a motivat ”tsunami”-ul care a lovit MAE, mandatul său expirând de facto în vară. Numai că Iohannis, deși probabil nu i-a fost deloc ușor să-și calce pe orgoliu, s-a mai uitat odată pe calendar și a văzut că nu mai este chiar atât de mult până pe 3 noiembrie… Atunci când au loc alegerile prezidențiale din Statele Unite ale Americii… Cele la care candidatul Biden este mare favorit… Iar George Maior este unul dintre prietenii asumați ai familiei Biden, ca și ai altor influenți lideri ai taberei democrate americane…
Așteaptă 3 noiembrie…
Șeful statului trage de timp până pe 3 noiembrie, să vadă cine câștigă : Biden sau Trump
Iar din punct de vedere politic calculele președintelui Iohannis sunt, ce-i drept, cât se poate de pragmatice. Mai ales că dacă Biden îl va înfrânge pe Trump pe 3 noiembrie, atunci multe se vor schimba și în politica românească. Fiind de așteptat ca George Maior să aibă din nou o influență majoră, dată fiind relația acestuia de amiciție cu fostul vicepreședinte american, una păstrată chiar și pe perioada Administrației Republicane. Iar cum nici Maior nu va uita și nu va ierta la rândul său afrontul personal adus de Klaus Iohannis după câștigarea celui de al doilea mandat, când i-a cerut public ”reevaluarea” activității diplomatice de la Washington, șeful statului a conștientizat că are nevoie de un alt ”spate” pentru a putea păstra barem aparențele de președinte partener strategic al SUA. Mai ales că actualii oameni ai președintelui nici măcar nu contează în această ecuație. Lucru dovedit și de faptul că, oricâte contracte le-a oferit pe tavă ministrul Ciucă, partenerii americani întreabă tot ce mai face…. Gabriel Leș! Și poate de aici i–a și venit ideea președintelui Iohannis de a relua legăturile cu așa-numita ”Frăție Evanghelică” din politica românească. Mai ales că, nu trebuie uitat, aceasta și este cea care l-a dus la Washington în Biroul Oval atunci când a primit șepcuța de la Trump, ci nu George Maior!
”Frăția Evanghelică”, singura șansă…
Iar ”trecerea” lui Iohannis la ”Frăția Evanghelică” poate reprezenta dintr-un anume punct de vedere singura șansă reală a președintelui de a se pune la adăpost atât de anumite ”fracturi” în rândurile ”guvernului meu”, cât și de o foarte posibilă vendeta a lui George Maior și a altor frustrați din sistem. Și asta nu neapărat pentru că ”Frăția Evangehlică” reprezintă la acest moment poate cel mai sudat și unitar grup transpartinic din politica românească… Cu lideri baptiști, penticostali sau adventiști care au un cuvânt greu de spus cam la vârful tuturor partidelor care mai contează cu adevărat pe scena politică. Dar mai ales pentru că relațiile acesteia peste Ocean sunt atât de strânse, încât nici măcar nu contează dacă va câștiga Biden sau Trump! O poziție cu care nu puțini alți lideri europeni se pot lăuda și de care Iohannis va încerca să profite din plin.
Ambasada de la Washington pentru Ben Oni Ardelean
Drept urmare, după cum rezultă din informațiile de ultimă oră intrate în posesia noastră, președintele României s-ar pregăti să facă o ofertă de nerefuzat în schimbul susținerii Bisericilor cu o influență atât de mare la Washington, printr-o mișcare cu care urmărește să împuște doi iepuri dntr-o lovitură. Este vorba despre nominalizarea unuia dintre liderii marcanți ai ”Frăției Evanghelice”și ai Partidului Națonal Liberal deopotrivă, pastorul baptist Ben Oni Ardelean, drept viitor ambasador al României în Statele Unite ale Americii! Acesta fiind considerat la Cotroceni cea mai bună soluție pentru ca președintele să iasă mai mult decât onorabil din ”afacerea Maior”…
Aveti un Pont
Alegerea mașinii potrivite pentru montarea instalației gpl
GPL înseamnă gaz petrolier lichefiat, un combustibil alternativ pe care îl putem încorpora în vehiculele noastre pe benzină și astfel să ne bucurăm de nenumărate avantaje pe care merită să le cunoaștem în prealabil.
În ce vehicule poate fi instalat un sistem GPL?
Dacă ești interesat de instalatii gpl auto, cu siguranță vrei să știi în ce vehicule poate fi instalat un sistem GPL. Este important de menționat faptul că gpl auto nu poate fi instalat în toate vehiculele. La fel de important este să te asiguri că sistemul este instalat de un profesionist calificat și instruit.
Există unele mărci auto care oferă în gama lor versiuni care sunt deja adaptate pentru a funcționa fie pe benzină, fie pe gaz. Este cazul Renault, Dacia, Hyundai, Fiat, Fiat, Ford, Jeep, SsangYong și Subaru, ale căror modele includ acest tip de motor. Și nu numai că economisesc combustibil: fiind hibride, ele obțin eticheta ECO de la DGT.
Pe de altă parte, autovehiculele Bi-fuel au o autonomie mai mare. Prin adăugarea a două rezervoare de combustibil, benzină și rezervoare gpl, acestea pot depăși în unele cazuri 1000 de kilometri fără realimentare. În plus, tehnologia nu este una costisitoare și poate fi adaptată ușor și la prețuri accesibile la vehiculele second-hand. Trebuie să fii cât mai informat cu putință înainte de a opta pentru instalatii gpl auto.
Ce autovehicule pot fi convertite la gpl?
Vehiculele care pot fi convertite la gpl sunt în principal vehiculele pe benzină. În general, conversia nu este recomandată pentru vehiculele diesel deoarece este mult mai complexă și mai costisitoare. De asemenea, nu toate mașinile pe benzină pot beneficia de rezervoare gpl. Motoarele cele mai puternice sunt excluse și doar cele care îndeplinesc certificarea privind emisiile Euro 3 pot fi convertite la GPL. Cu alte cuvinte, vehiculele înmatriculate începând cu anul 2001 sunt ideale pentru bazine gpl. Și, bineînțeles trebuie să te asiguri de faptul că acestea sunt într-o stare generală bună, astfel încât banii investiți în conversie să nu fie pierduți din cauza unor defecțiuni ulterioare.
Cât costă conversia mașinii la GPL?
În ceea ce privește prețul, costul transformării unei mașini pe benzină pentru a funcționa cu GPL poate varia de la 1000 la 2000 de euro, în funcție de model și de capacitatea motorului. După efectuarea conversiei (întotdeauna într-un atelier calificat), este necesară o inspecție specială.
Acolo se va verifica siguranța vehiculului și i se va acorda noua etichetă ECO. Aceasta din urmă se aplică numai autovehiculelor cu omologare de tip Euro 4, Euro 5 sau Euro 6. Cele care îndeplinesc doar cerințele Euro 3 se pot converti la GPL, dar nu primesc eticheta.
Modificarea nu necesită prea multă muncă mecanică, iar atelierele specializate au kituri potrivite pentru aproape toate modelele care pot fi instalate în câteva zile.
Printre cele mai importante modificări, conversia include instalarea unui rezervor de gaz care este de obicei adăpostit în locul roții de rezervă din portbagaj. Acesta este completat de un circuit pentru canalizarea gazului către motor, care include supape, filtre, senzori și un injector dedicat.
De asemenea, este instalat un control pentru ca șoferul să poată selecta combustibilul care urmează să fie utilizat, iar o unitate de control electronic controlează funcționarea corectă a noului sistem de alimentare cu combustibil.
Aveti un Pont
Înmatriculări Auto Timisoara: Servicii Profesionale și Eficiente pentru Înmatricularea Autovehiculelor
Bun venit la www.inmatriculari-timisoara.com, firma de înmatriculări auto de top din Timișoara! Suntem dedicați să oferim servicii rapide, eficiente și fără bătăi de cap pentru toți clienții noștri care doresc să-și înmatriculeze autovehiculele în Timișoara și împrejurimi.
De ce să Alegi Serviciile Noastre de Înmatriculări Auto?
- Profesionalism și Experiență Cu ani de experiență în domeniu, echipa noastră este formată din profesioniști care cunosc în detaliu toate procedurile necesare pentru înmatricularea unui vehicul. Ne asigurăm că documentele dumneavoastră sunt complete și corecte, astfel încât să evitați orice probleme sau întârzieri.
- Servicii Complete Oferim o gamă completă de servicii, inclusiv:
- Înmatriculări auto noi și second-hand
- Transcrieri auto
- Radieri auto
- Obținerea numerelor provizorii
- Consultanță personalizată
- Eficiență și Rapiditate Știm cât de prețios este timpul dumneavoastră. De aceea, ne străduim să procesăm înmatriculările cât mai rapid posibil, fără a compromite calitatea serviciilor.
- Prețuri Competitive Ne mândrim cu oferirea unor servicii de înaltă calitate la prețuri accesibile. Credem că înmatricularea auto nu ar trebui să fie un proces costisitor sau stresant.
Procesul de Înmatriculare Auto
La www.inmatriculari-timisoara.com, am simplificat procesul de înmatriculare pentru a fi cât mai facil pentru clienții noștri:
- Consultație Inițială Vom discuta nevoile și situația dumneavoastră specifică pentru a înțelege exact ce documente sunt necesare.
- Pregătirea Documentelor Ne ocupăm de colectarea și completarea tuturor documentelor necesare, inclusiv certificatul de autenticitate, cartea de identitate a vehiculului și asigurarea auto.
- Depunerea Actelor Echipa noastră va depune toate actele la autoritățile competente și va urmări stadiul procesului până la finalizare.
- Obținerea Plăcuțelor de Înmatriculare În final, ne asigurăm că primiți plăcuțele de înmatriculare în cel mai scurt timp posibil.
Contactează-ne
Dacă doriți să beneficiați de serviciile noastre de înmatriculări auto în Timișoara, nu ezitați să ne contactați. Suntem aici să vă ajutăm să treceți prin procesul de înmatriculare fără griji și într-un timp record.
Administratie
Caracatița WHITE TOWER in orasul (Republica) lui Caragiale (VIII)/Dosarul WHITE TOWER intră în linie dreaptă! Nouă persoane duse la audieri după perchezițiile de la Primăria Ploiești
Cu procurorii la ușă, primarul Andrei Volosevici a încercat să deturneze atenția opiniei publice spre o altă problemă a municipiului Ploiești: criza gunoiului! Așa că de mână cu prefectul sef al PSD-ului județean Virgil Nanu, edilul a chemat presa la niscaiva declarații. Si au început lăudându-se cum au adus ei 53 de milioane de lei, ca mai apoi să se plângă de problema gunoiului. După ce a aruncat săgeți spre diverse personaje, prefectul Nanu a spus clar că…el nu are atribuții pentru a rezolva problema. Cu alte cuvinte, multă gargară, doar, doar cineva uită de procurorii care adunaseră documente, ridicaseră calculatoare și luaseră mai mulți funcționari publici la audieri.
Dar revenind la subiectul zilei, PERCHEZIȚIILE DE LA PRIMĂRIE, procurorii au condus la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Ploiești nouă persoane pentru audieri. Subiectul dosarului este realizarea a zeci de apartamente în plus față de numărul prevăzut în autorizația de construire a blocului White Tower. Imobil care a obținut autorizația pentru…clădire de birouri administrative si nicidecum de locuințe. Scăparea este simplă: „dezvoltatorul” LUPU nu a fost nevoit să solicite PUZ si alte documente specifice, deci a făcut puțină economie și de bani, și de timp!
Printre persoanele aduse la audieri se numără VERONICA RĂDUNĂ, arhitectul șef al Ploieștiului, RITA NEAGU, adjunctul Direcției Urbanism din Primărie, COCA PĂTRAȘCU, șefa Serviciului Autorizații Construcții, LUCIAN BĂLESCU seful Serviciului Verificare și Control Documentații Publice.
Adică șefii șefilor din DIRECȚIA DE URBANISM! În traducere cei care trebuiau să îl sancționeze pe MIHAI LUPU (pardon pe mămica septuagenară a acestuia MĂRIOARA LUPU, titulara PFA-ului cu pricina). Doar că nu poți sancționa pe nimeni, atâta timp cât zvonurile spun că toți șefii de la URBANISM dețin (prin interpuși) apartamente în WHITE TOWER!
Mai mult, surse din anchetă susțin că amenda primită de către VERONICA RĂDUNĂ, arhitecta șefă a Ploieștiului, din partea Inspectoratului Județean în Construcții Prahova, a fost plătită de către…MIHAI LUPU! Iar procurorii dețin documente în acest sens, pentru că plata amenzii a fost făcută direct din contul „dezvoltatorului”.
Primarul a făcut pe nevinovatul în conferința susținută alături de prefect și a susținut că „primarul nu are de unde să știe ce face femeia de serviciu….”, referindu-se la funcționarii de la URBANISM. Să compari directorii de la Urbanism cu femeia de serviciu, este puțin cam forțat, dar nu comentăm educația primarului, pentru că nu face obiectul acestui articol.
Cât despre RITA NEAGU, adjuncta Direcției de Urbanism, aceasta a fost extrem de apropiată de ANDREI VOLOSEVICI în primul mandat al acestuia, după ce SIMONA MUNTEANU a fost îndepărtată din funcția de arhitect sef a municipiului, la presiunile primarului. De altfel, declinul urbanistic al Ploieștiului a început după plecarea SIMONEI MUNTEANU în anul 2010. Din acel moment, nu a mai existat nici o ordine în ceea ce priveste urbanismul municipiului resedință de județ. Avem aglomerări de blocuri de locuințe în diverse zone, locurile de parcare lipsesc cu desăvârsire și totul în lipsa unui Plan Urbanistic General care ar fi reglementat toate aceste aspecte.
Deocamdată, surse judiciare susțin că în dosarul WHITE TOWER vor fi audiați, în perioada următoare, atât primarul ANDREI VOLOSEVICI, cât și nașa city manager SIMONA ALBU.
Să nu spuneți că nu v-am anunțat! Din timp! Vom reveni.!
„Spor la treaba” si/sau in limbajul infractorilor narcomani: „A venit primavara”! Urmeaza ‘LOTUL II” si „LOTUL III”? Intrebam pentru niste prieteni, apropiati de infractorul narcoman si cap de „avorton” – cum este porecla acestuia (narcomanului dovedit), ca a lui „Portocala”- ! (Cerasela N.).
-
Exclusivacum 2 zile
Afaceri Murdare: Mafia deșeurilor și complicitatea instituțiilor din Prahova
-
Exclusivacum 2 zile
Investigație Europeană asupra Corupției: Penitenciarul Berceni, directorul Matei Valentin și legăturile intunecate cu afaceristul Mihai Tufan
-
Exclusivacum 2 zile
Sindicatul Sidepol critică reorganizarea Poliției Canine: „O absurditate care pune în pericol Siguranța Publică”
-
Exclusivacum 2 zile
Controverse în cadrul Ministerului de Interne: Emil Pascut si comentariile sale despre Funcționarii Publici
-
Exclusivacum 21 de ore
Sindicatul Diamantul avertizează: acceptarea permanenței neplătite poate deteriora baza de calcul pentru pensie
-
Exclusivacum 4 zile
Emil Pascut de la Sindicatul Diamantul: Presiunile asupra polițiștilor pentru apartenența sindicală încalcă drepturile fundamentale
-
Exclusivacum 2 zile
Sindicatul EUROPOL inițiază o documentare extensivă asupra calității uniformelor de Poliție
-
Exclusivacum 3 zile
România pe locul 36 în Global Peace Index, SUA pe locul 132