Administratie
Ghid Remarketing Prin Facebook Ads – Romania 2020

Într-un scenariu ideal, toți vizitatorii site-ului dvs. ar decide să cumpere produsele dvs., să se înscrie pentru serviciile dvs., să descarce o carte electronică sau să se aboneze la lista de e-mailuri pentru prima dată când se aventurează pe site-ul dvs. web. Dar aceasta va fi întotdeauna o dorință de dorință, deoarece adevărul este că doar o mică parte din traficul site-ului dvs. web va deveni clienții dvs. unici, darămite. Și tocmai de aceea remarketingul ar trebui să facă parte din strategia dvs. de marketing digital.
Remarketingul este, fără îndoială, unul dintre cele mai bune și mai eficiente moduri de a ajunge la potențialii dvs. clienți (clienții potențiali calzi, mai precis) și de a-i stimula să revină la produsul dvs. sau la pagina de destinație și poate chiar să ia decizia de a cumpăra. Adunând datele necesare despre vizitatorii site-ului dvs., instalând câteva instrumente la îndemână și creând o experiență uimitoare de utilizator pe site-ul dvs., puteți transforma clienții potențiali în adepți ai mărcii pe tot parcursul vieții.
Fără îndoială, una dintre cele mai bune platforme pentru a viza acești utilizatori este Facebook, deoarece oferă toate caracteristicile și instrumentele de care aveți nevoie pentru a vă atinge obiectivul demografic. Iată ghidul dvs. pas cu pas către o campanie eficientă de retargeting Facebook:

ghid-facebook-ads-romania-star-marketing timisoara
1. Începeți prin a vă defini publicul tinta
Orice bună decizie de afaceri ar trebui să se bazeze pe cercetări minuțioase, iar o campanie de retargeting nu este diferită. La urma urmei, cum doriți să creați anunțuri eficiente și personalizate dacă nu aveți o înțelegere aprofundată a publicului țintă, a aprecierilor și a antipatiilor acestora, a comportamentului lor online și a tot ceea ce influențează procesele lor de luare a deciziilor?
Nu puteți, cu adevărat, și dacă încercați să creați o campanie de retargeting fără date suficiente, veți pierde investiția dvs. publicitară.
În primul rând, asigurați-vă că vă definiți clientul ideal. Deși marca dvs. are cu siguranță o serie de profiluri și grupuri de clienți, este important să vă definiți avatarul de client ideal pentru a vă adapta campaniile de retargeting la potențialii dvs. cei mai profitabili – vizitatorii site-ului web care sunt cei mai susceptibili de a converti. Desigur, clientul dvs. ideal are cele mai mari șanse de a interacționa efectiv cu marca dvs.
Apoi, utilizați Google Analytics pentru a vă sprijini crearea de profiluri cu informații valoroase precum vârsta, locația, sexul, interesele, comportamentul online și tipul de dispozitiv. Profitați de informațiile oferite de Google Analytics pentru a identifica întreaga călătorie a clienților pe site-ul dvs., pentru a înțelege mai bine pașii pe care îi fac înainte de a cumpăra.
Pe scurt, toate aceste informații vă vor ajuta să creați segmente de public personalizate în Facebook Ads Manager și să creșteți potențialul de conversie.
2. Instalați Facebook Pixel
Dacă doriți să creați o campanie de retargeting optimizată pentru Facebook, va trebui să integrați Facebook Pixel în site-ul dvs. web. În esență, veți primi un cod simplu de la Facebook pe care va trebui să îl integrați în antetul site-ului dvs. pentru a-i permite să monitorizeze traficul și vizitatorii site-ului dvs. La rândul lor, informațiile pe care le adună Pixel vă vor permite să creați segmente de public unice și reclame Facebook foarte vizate, specifice utilizatorilor care au ieșit de pe site-ul dvs.
Deși ar putea părea puțin descurajant dacă nu sunteți familiarizați cu Pixel, este de fapt destul de ușor de instalat. În primul rând, va trebui să creați o pagină de afaceri Facebook, dacă nu ați făcut-o deja. Asigurați-vă că aveți acces și la codul site-ului dvs. Apoi, accesați pagina dvs. Facebook Ad Manager, accesați Pixeli, apoi faceți clic pe Creați pixel. Și, în cele din urmă, pur și simplu CTRL + C codul și apoi CTRL + V-l în capul codului site-ului dvs.

Facebook Ads Romania-Ghid Complet
3. Asigurați-vă că anunțul se potrivește cu pagina de destinație
Ar trebui să fie de la sine înțeles că o campanie de retargeting pe Facebook poate avea rodul potrivit numai dacă paginile de destinație ale site-ului dvs. (și toate paginile de altfel) sunt structurate și optimizate și că întregul site se mândrește cu performanțe și reacții stelare.
Începeți prin a verifica toate paginile de destinație pe care intenționați să le legați în anunțuri pentru probleme de performanță. Asigurați-vă că pagina se încarcă rapid și că aspectul este optimizat pentru toate dispozitivele, în special cele portabile. Apoi, examinați conținutul și imaginile. Efectuați o analiză amănunțită pentru a afla de ce clientul nu a reușit să convertească în primul rând.
Uneori, este nevoie de mai mult decât o singură vizită pentru ca clientul să-și dea seama, dar uneori designul paginii îl va alunga. Pentru a vă ajusta pagina de destinație și mai mult, asigurați-vă că utilizatorul vede aceeași imagine pe care a văzut-o în anunț, pentru a obține rapid rulmentul în momentul în care aterizează.
4. Personalizați anunțurile cu anumite pagini
Personalizarea este, desigur, numele jocului de marketing digital, așa că, în mod firesc, ar fi o risipă teribilă dacă ai împinge aceleași reclame către toți adepții tăi de pe Facebook. De ce un potențial client ar trebui să se aventureze pe o pagină de destinație care nu își rezolvă problemele unice? De ce ar trebui să răspundă pozitiv la un anunț generic? Nu vor merge, iar investiția dvs. în timp și bani va fi cu totul degeaba. În schimb, trebuie să vă concentrați asupra personalizării campaniei de reorientare și prezentarea anunțurilor relevante pentru individul sau grupul de clienți.
Segmentați-vă publicul în diferite categorii pe baza paginilor pe care le-au vizitat pe site-ul dvs. web, pentru a vă optimiza cu ușurință anunțurile dinamice și a personaliza cât mai mult posibil experiența de reorientare. Există numeroase moduri de a vă segmenta grupurile de retargeting.
De exemplu, puteți defini un grup de clienți care au ajuns la plată, dar nu au reușit să cumpere. Puteți defini un grup care dorea doar să afle mai multe despre marca dvs. și oferta dvs. pentru a le transforma și în clienți plătitori.
Practic, ar trebui să vă personalizați anunțurile pe baza comportamentului vizitatorului. Pentru că amintiți-vă, nu este vorba doar de reorientarea celor care nu au reușit să convertească, ci și de a aduce oameni înapoi să se înscrie la newsletter-ul dvs., să întrebe despre prețuri, produse și servicii sau chiar să vă citească blogurile și să le împărtășească prietenilor și familiei lor pe rețelele de socializare.

Ghid facebook ads 2020 romania
5. Stabiliți obiective și obiective clare
Campania dvs. de retargeting trebuie să aibă un set clar de obiective care să vă permită să monitorizați performanța, să reglați experiența publicitară pe parcurs și să optimizați întregul proces data viitoare. Pentru ca campania de retargeting să fie cât mai eficientă, va trebui să vă stabiliți obiectivele interne, dar să alegeți și un set de obiective pe pagina Managerului de anunțuri.
De obicei, obiectivele se învârt în jurul traficului și conversiilor site-ului web, dar puteți alege dintr-o serie de obiective la fel de importante, cum ar fi conștientizarea și acoperirea, implicarea și generarea de clienți potențiali și multe altele (a se vedea captura de ecran de mai jos).
Alegerea obiectivelor dvs. de top se va reduce la obiectivele dvs. actuale, poziția mărcii dvs. pe piața online și punctul central al strategiei dvs. de marketing digital. De exemplu, puteți monitoriza anumite tendințe pentru a vă specifica obiectivele – cum ar fi accentuarea traficului site-ului web dacă observați că utilizatorii efectuează mai multe vizite pe site-ul dvs., dar nu efectuează conversii.
În schimb, configurați conversiile ca obiectiv principal dacă doriți să conduceți un vizitator unic pe site-ul dvs. și să-i stimulați să ia o acțiune specifică pe o anumită pagină de destinație.
Dar nu uitați, a converti nu înseamnă doar a vinde, ci poate însemna și a determina oamenii să se înscrie la newsletter-ul dvs. sau să ia orice altă acțiune care poate duce într-o zi la o vânzare.
6. Definiți bugetul și sfera investiției
Desfășurarea campaniilor de retargeting este un proces continuu, întrucât nu există într-adevăr niciun motiv pentru care să nu mai investiți în retargeting clienți pe Facebook dacă reclamele sunt de fapt cele care conduc oamenii înapoi pe site-ul dvs. și contribuie la obiectivele dvs. Acesta este motivul pentru care trebuie să alocați resurse financiare campaniei dvs. de reorientare și să vă definiți domeniul de investiții.
Câți bani doriți să investiți lunar în retargeting? Investiția dvs. generează rezultatele dorite și, dacă nu, faceți tot ce puteți pentru a vă ajusta și îmbunătăți anunțurile? Păstrați întotdeauna o mentalitate cost-efect, verificați frecvent anunțurile dvs. și continuați să investiți în cele care generează cele mai bune rezultate.

ghid targetare facebook ads 2020
7. Excludeți utilizatori irelevanți din anunțurile dvs.
Și, în sfârșit, rețineți că nu toți utilizatorii pot fi convinși să se îndrăgostească de marca dvs. sau să cumpere de pe site-ul dvs. Unii oameni nu vor deveni niciodată clienții dvs., indiferent de cât de mult ați încerca, motiv pentru care este important să excludeți utilizatorii irelevanți din campaniile dvs. de retargeting pentru a economisi timp, bani și efort din partea dvs.
De exemplu, puteți exclude vizitatorii care au verificat anumite pagini de pe site-ul dvs. care nu sunt optimizate pentru conversie – cum ar fi pagina Cariere sau pagina Despre.
În al doilea rând, continuați și excludeți vizitatorii care au sărit de pe site-ul dvs. înainte de a-și lua timp pentru a citi ceva. Aceștia sunt oamenii care petrec doar câteva secunde pe site-ul dvs. înainte de a apăsa butonul Înapoi. Au șanse mult mai mici de a face conversii, iar șansele sunt că nu sunt interesați de ceea ce vindeți.
Concluzie
Retargeting-ul pe Facebook este una dintre cele mai bune modalități de a aduce clienții potențiali și clienții înapoi pe site-ul dvs., de a crește gradul de conștientizare a mărcii și de a-i extinde acoperirea și de a vă spori strategia de marketing în ansamblu. Urmați acești pași pentru a crea o campanie eficientă care va spori traficul și conversiile site-ului web.
Doriți mai multe informații despre configurarea și optimizarea campaniilor publicitare Facebook? Consultați ebook-ul nostru Facebook Dynamic Ads pentru a obține o prezentare completă a modului în care specialiștii în marketing electronic și proprietarii de magazine online pot obține cele mai bune rezultate.
Administratie
Captură record la Sighetu Marmației: Polițiștii de Frontieră confiscă tigări de contrabandă de aproape 300.000 de lei
Administratie
Admiterea la liceele militare: Lupta pentru un viitor în uniformă s-a incheiat cu succes pentru 816 elevi!
Administratie
În plină lege a austerității, Ionuț Moșteanu anunță bani mai mulți pentru apărare

Reînzestrare prin finanțare europeană: Armata română stie exact ce vrea
În contextul în care Legea Austerității afectează toate categoriile sociale și aduce creșteri de TVA și accize, ministrul Apărării Naționale, Ionuț Moșteanu, anunță că vor fi alocate resurse financiare suplimentare pentru Armata Română.
Subfinanțarea armatei: O problemă istorică ce trebuie rezolvată
„Armata Română a suferit pentru multă vreme o subfinanţare, iar acum ea trebuie reînzestrată, iar aceasta se va face prin instrumente de finanţare europene”, a declarat Ionuț Moșteanu.
Angajament asumat și planuri clare: Armata stie ce vrea și a agreat cu NATO
Ministrul a subliniat că există proceduri de achiziții în derulare și o nevoie de înzestrare de perspectivă, iar Armata Română știe exact ce vrea și a agreat cu NATO ce-i trebuie pe următorii mulți ani. A precizat că acesta este un angajament al României, o nevoie de înzestrare și niște ținte de capabilități pe care Armata Română le-a agreat cu partenerii NATO.
REARM Readiness 2030 și SAFE: 150 de miliarde de euro pentru armament european
Moșteanu a menționat instrumentul de finanțare REARM Readiness 2030, care include SAFE (Security Action for Europe), un împrumut de 150 de miliarde de euro în condiții avantajoase, destinat statelor europene pentru achiziționarea de echipament militar fabricat în Europa.
Producție internă: Oportunități pentru companiile românești
Ministrul a subliniat importanța identificării companiilor, private sau de stat, care pot produce echipamente competitive într-o industrie foarte dezvoltată la nivel mondial. A menționat proiectul Piranha (un joint venture între Uzina Mecanică București și General Dynamics) și camioanele militare IVECO, care vor fi asamblate în România.
Înlocuirea armamentului sovietic adaptat: O prioritate
Moșteanu a explicat că Armata Română folosește în prezent armament sovietic adaptat la standardele NATO, dar că acesta este învechit și trebuie înlocuit. Există o procedură aprobată de Parlament în acest sens.
Apărarea și descurajarea: O necesitate in contextul geopolitic actual
„Au înţeles toate statele, pentru a descuraja atacuri şi pentru a nu mai vedea ce s-a întâmplat acum în Ucraina, trebuie să fii bine echipat, bine înzestrat, noi fiind ţară NATO avem o poziţie foarte bună, România este protejată de NATO, este un parteneriat defensiv, de protecţie”, a afirmat Moșteanu.
Obiectivul de 5% din PIB pentru apărare: Realizabil în 10 ani
Ministrul a precizat că obiectivul de 5% din PIB pentru Armată este realizabil în 10 ani, având în vedere trendul crescător. Anul acesta, procentul proiectat este de 2,29% din PIB.
Infrastructură militară critică: Drumuri, poduri, energie și cyber-security
Moșteanu a explicat că acordul agreat la Haga prevede 5% din PIB pentru Armată, dar și pentru infrastructură militară critică (drumuri, poduri etc.), stocarea energiei și cyber-security (care are și o componentă civilă). A menționat chiar posibilitatea includerii cheltuielilor cu spitalele militare în această categorie. (Paul D.).
-
Exclusivacum 2 zile
Război pe Facebook! Sindicatele contraatacă „reforma” lui Burcu: Sistemul penitenciar nu e un Excel, opriți experimentul!
-
Exclusivacum 4 zile
Poliția Prahova, un teatru al absurdului: Marcel Bălan, promovat adjunct după cazul „crimă cu păpușa gonflabilă”!
-
Exclusivacum 4 zile
Culmea nesimțirii: De la dans cu hoții, direct adjunct la IPJ Prahova!
-
Exclusivacum 2 zile
Exclusiv: IPJ Prahova: De la păpuși gonflabile la alcool la volan – Circul incompetenței continuă!
-
Exclusivacum 3 zile
Exclusiv: Prahova, tărâmul absurdului polițist: Petiții pentru eternul interimar de la I.P.J. Prahova, promovări pentru campionii gonflabilelor!
-
Administratieacum 3 zile
Băicoi: Normalitate și civilizație urbană – Teren de sport modernizat la Liceul „Constantin Cantacuzino”
-
Exclusivacum 3 zile
Exclusiv: Antigrindină: Jaful național cu rachete
-
Exclusivacum 20 de ore
Exclusiv: IPJ Prahova: Poliția criminalilor sau circ cu gonflabile? Declic cere capete, dar gașca incompetentă se ține scai!