Administratie
Ghid Remarketing Prin Facebook Ads – Romania 2020
Într-un scenariu ideal, toți vizitatorii site-ului dvs. ar decide să cumpere produsele dvs., să se înscrie pentru serviciile dvs., să descarce o carte electronică sau să se aboneze la lista de e-mailuri pentru prima dată când se aventurează pe site-ul dvs. web. Dar aceasta va fi întotdeauna o dorință de dorință, deoarece adevărul este că doar o mică parte din traficul site-ului dvs. web va deveni clienții dvs. unici, darămite. Și tocmai de aceea remarketingul ar trebui să facă parte din strategia dvs. de marketing digital.
Remarketingul este, fără îndoială, unul dintre cele mai bune și mai eficiente moduri de a ajunge la potențialii dvs. clienți (clienții potențiali calzi, mai precis) și de a-i stimula să revină la produsul dvs. sau la pagina de destinație și poate chiar să ia decizia de a cumpăra. Adunând datele necesare despre vizitatorii site-ului dvs., instalând câteva instrumente la îndemână și creând o experiență uimitoare de utilizator pe site-ul dvs., puteți transforma clienții potențiali în adepți ai mărcii pe tot parcursul vieții.
Fără îndoială, una dintre cele mai bune platforme pentru a viza acești utilizatori este Facebook, deoarece oferă toate caracteristicile și instrumentele de care aveți nevoie pentru a vă atinge obiectivul demografic. Iată ghidul dvs. pas cu pas către o campanie eficientă de retargeting Facebook:
1. Începeți prin a vă defini publicul tinta
Orice bună decizie de afaceri ar trebui să se bazeze pe cercetări minuțioase, iar o campanie de retargeting nu este diferită. La urma urmei, cum doriți să creați anunțuri eficiente și personalizate dacă nu aveți o înțelegere aprofundată a publicului țintă, a aprecierilor și a antipatiilor acestora, a comportamentului lor online și a tot ceea ce influențează procesele lor de luare a deciziilor?
Nu puteți, cu adevărat, și dacă încercați să creați o campanie de retargeting fără date suficiente, veți pierde investiția dvs. publicitară.
În primul rând, asigurați-vă că vă definiți clientul ideal. Deși marca dvs. are cu siguranță o serie de profiluri și grupuri de clienți, este important să vă definiți avatarul de client ideal pentru a vă adapta campaniile de retargeting la potențialii dvs. cei mai profitabili – vizitatorii site-ului web care sunt cei mai susceptibili de a converti. Desigur, clientul dvs. ideal are cele mai mari șanse de a interacționa efectiv cu marca dvs.
Apoi, utilizați Google Analytics pentru a vă sprijini crearea de profiluri cu informații valoroase precum vârsta, locația, sexul, interesele, comportamentul online și tipul de dispozitiv. Profitați de informațiile oferite de Google Analytics pentru a identifica întreaga călătorie a clienților pe site-ul dvs., pentru a înțelege mai bine pașii pe care îi fac înainte de a cumpăra.
Pe scurt, toate aceste informații vă vor ajuta să creați segmente de public personalizate în Facebook Ads Manager și să creșteți potențialul de conversie.
2. Instalați Facebook Pixel
Dacă doriți să creați o campanie de retargeting optimizată pentru Facebook, va trebui să integrați Facebook Pixel în site-ul dvs. web. În esență, veți primi un cod simplu de la Facebook pe care va trebui să îl integrați în antetul site-ului dvs. pentru a-i permite să monitorizeze traficul și vizitatorii site-ului dvs. La rândul lor, informațiile pe care le adună Pixel vă vor permite să creați segmente de public unice și reclame Facebook foarte vizate, specifice utilizatorilor care au ieșit de pe site-ul dvs.
Deși ar putea părea puțin descurajant dacă nu sunteți familiarizați cu Pixel, este de fapt destul de ușor de instalat. În primul rând, va trebui să creați o pagină de afaceri Facebook, dacă nu ați făcut-o deja. Asigurați-vă că aveți acces și la codul site-ului dvs. Apoi, accesați pagina dvs. Facebook Ad Manager, accesați Pixeli, apoi faceți clic pe Creați pixel. Și, în cele din urmă, pur și simplu CTRL + C codul și apoi CTRL + V-l în capul codului site-ului dvs.
3. Asigurați-vă că anunțul se potrivește cu pagina de destinație
Ar trebui să fie de la sine înțeles că o campanie de retargeting pe Facebook poate avea rodul potrivit numai dacă paginile de destinație ale site-ului dvs. (și toate paginile de altfel) sunt structurate și optimizate și că întregul site se mândrește cu performanțe și reacții stelare.
Începeți prin a verifica toate paginile de destinație pe care intenționați să le legați în anunțuri pentru probleme de performanță. Asigurați-vă că pagina se încarcă rapid și că aspectul este optimizat pentru toate dispozitivele, în special cele portabile. Apoi, examinați conținutul și imaginile. Efectuați o analiză amănunțită pentru a afla de ce clientul nu a reușit să convertească în primul rând.
Uneori, este nevoie de mai mult decât o singură vizită pentru ca clientul să-și dea seama, dar uneori designul paginii îl va alunga. Pentru a vă ajusta pagina de destinație și mai mult, asigurați-vă că utilizatorul vede aceeași imagine pe care a văzut-o în anunț, pentru a obține rapid rulmentul în momentul în care aterizează.
4. Personalizați anunțurile cu anumite pagini
Personalizarea este, desigur, numele jocului de marketing digital, așa că, în mod firesc, ar fi o risipă teribilă dacă ai împinge aceleași reclame către toți adepții tăi de pe Facebook. De ce un potențial client ar trebui să se aventureze pe o pagină de destinație care nu își rezolvă problemele unice? De ce ar trebui să răspundă pozitiv la un anunț generic? Nu vor merge, iar investiția dvs. în timp și bani va fi cu totul degeaba. În schimb, trebuie să vă concentrați asupra personalizării campaniei de reorientare și prezentarea anunțurilor relevante pentru individul sau grupul de clienți.
Segmentați-vă publicul în diferite categorii pe baza paginilor pe care le-au vizitat pe site-ul dvs. web, pentru a vă optimiza cu ușurință anunțurile dinamice și a personaliza cât mai mult posibil experiența de reorientare. Există numeroase moduri de a vă segmenta grupurile de retargeting.
De exemplu, puteți defini un grup de clienți care au ajuns la plată, dar nu au reușit să cumpere. Puteți defini un grup care dorea doar să afle mai multe despre marca dvs. și oferta dvs. pentru a le transforma și în clienți plătitori.
Practic, ar trebui să vă personalizați anunțurile pe baza comportamentului vizitatorului. Pentru că amintiți-vă, nu este vorba doar de reorientarea celor care nu au reușit să convertească, ci și de a aduce oameni înapoi să se înscrie la newsletter-ul dvs., să întrebe despre prețuri, produse și servicii sau chiar să vă citească blogurile și să le împărtășească prietenilor și familiei lor pe rețelele de socializare.
5. Stabiliți obiective și obiective clare
Campania dvs. de retargeting trebuie să aibă un set clar de obiective care să vă permită să monitorizați performanța, să reglați experiența publicitară pe parcurs și să optimizați întregul proces data viitoare. Pentru ca campania de retargeting să fie cât mai eficientă, va trebui să vă stabiliți obiectivele interne, dar să alegeți și un set de obiective pe pagina Managerului de anunțuri.
De obicei, obiectivele se învârt în jurul traficului și conversiilor site-ului web, dar puteți alege dintr-o serie de obiective la fel de importante, cum ar fi conștientizarea și acoperirea, implicarea și generarea de clienți potențiali și multe altele (a se vedea captura de ecran de mai jos).
Alegerea obiectivelor dvs. de top se va reduce la obiectivele dvs. actuale, poziția mărcii dvs. pe piața online și punctul central al strategiei dvs. de marketing digital. De exemplu, puteți monitoriza anumite tendințe pentru a vă specifica obiectivele – cum ar fi accentuarea traficului site-ului web dacă observați că utilizatorii efectuează mai multe vizite pe site-ul dvs., dar nu efectuează conversii.
În schimb, configurați conversiile ca obiectiv principal dacă doriți să conduceți un vizitator unic pe site-ul dvs. și să-i stimulați să ia o acțiune specifică pe o anumită pagină de destinație.
Dar nu uitați, a converti nu înseamnă doar a vinde, ci poate însemna și a determina oamenii să se înscrie la newsletter-ul dvs. sau să ia orice altă acțiune care poate duce într-o zi la o vânzare.
6. Definiți bugetul și sfera investiției
Desfășurarea campaniilor de retargeting este un proces continuu, întrucât nu există într-adevăr niciun motiv pentru care să nu mai investiți în retargeting clienți pe Facebook dacă reclamele sunt de fapt cele care conduc oamenii înapoi pe site-ul dvs. și contribuie la obiectivele dvs. Acesta este motivul pentru care trebuie să alocați resurse financiare campaniei dvs. de reorientare și să vă definiți domeniul de investiții.
Câți bani doriți să investiți lunar în retargeting? Investiția dvs. generează rezultatele dorite și, dacă nu, faceți tot ce puteți pentru a vă ajusta și îmbunătăți anunțurile? Păstrați întotdeauna o mentalitate cost-efect, verificați frecvent anunțurile dvs. și continuați să investiți în cele care generează cele mai bune rezultate.
7. Excludeți utilizatori irelevanți din anunțurile dvs.
Și, în sfârșit, rețineți că nu toți utilizatorii pot fi convinși să se îndrăgostească de marca dvs. sau să cumpere de pe site-ul dvs. Unii oameni nu vor deveni niciodată clienții dvs., indiferent de cât de mult ați încerca, motiv pentru care este important să excludeți utilizatorii irelevanți din campaniile dvs. de retargeting pentru a economisi timp, bani și efort din partea dvs.
De exemplu, puteți exclude vizitatorii care au verificat anumite pagini de pe site-ul dvs. care nu sunt optimizate pentru conversie – cum ar fi pagina Cariere sau pagina Despre.
În al doilea rând, continuați și excludeți vizitatorii care au sărit de pe site-ul dvs. înainte de a-și lua timp pentru a citi ceva. Aceștia sunt oamenii care petrec doar câteva secunde pe site-ul dvs. înainte de a apăsa butonul Înapoi. Au șanse mult mai mici de a face conversii, iar șansele sunt că nu sunt interesați de ceea ce vindeți.
Concluzie
Retargeting-ul pe Facebook este una dintre cele mai bune modalități de a aduce clienții potențiali și clienții înapoi pe site-ul dvs., de a crește gradul de conștientizare a mărcii și de a-i extinde acoperirea și de a vă spori strategia de marketing în ansamblu. Urmați acești pași pentru a crea o campanie eficientă care va spori traficul și conversiile site-ului web.
Doriți mai multe informații despre configurarea și optimizarea campaniilor publicitare Facebook? Consultați ebook-ul nostru Facebook Dynamic Ads pentru a obține o prezentare completă a modului în care specialiștii în marketing electronic și proprietarii de magazine online pot obține cele mai bune rezultate.
Administratie
Depistarea unui mijloc de transport cautat la Punctul de Trecere a Frontierei Nădlac II
Polițiștii de frontieră din cadrul Punctului de Trecere a Frontierei Nădlac II au depistat un cetățean român care a încercat să tranziteze frontiera cu un mijloc de transport marfă, estimat la aproximativ 100.000 de euro, căutat de autoritățile din Polonia.
Verificări și identificare
În Punctul de Trecere a Frontierei Nădlac II, județul Arad, s-a prezentat pentru efectuarea formalităților de control un bărbat, cetățean polonez, care conducea un ansamblu rutier format din cap tractor și semiremorcă, ambele înmatriculate în Polonia.
Bunuri căutate pentru confiscare
În urma verificărilor specifice, polițiștii de frontieră au constatat că cele două mijloace figurează în bazele de date ca fiind „bunuri căutate pentru confiscare”, alertă introdusă de autoritățile din Polonia. Drept urmare, acestea, în valoare totală estimată la aproximativ 100.000 de euro, au fost indisponibilizate la sediul instituției.
Cercetări în curs
În continuare, se efectuează cercetări sub aspectul săvârșirii infracțiunii de tăinuire, iar la finalizare vor fi luate măsurile legale ce se impun. (Sava N.).
Administratie
Participarea Ministrului Cătălin Predoiu la Consiliul JAI
Ministrul Afacerilor Interne, Cătălin Predoiu, participă astăzi, 12 decembrie 2024, la sesiunea Afaceri Interne a Consiliului Justiție și Afaceri Interne (JAI), care are loc la Bruxelles, Belgia. Pe ordinea de zi a reuniunii miniștrilor se află adoptarea deciziei Consiliului de stabilire a datei pentru eliminarea controalelor asupra persoanelor la frontierele terestre interne cu Bulgaria și România. Ambele țări aplică deja integral normele Schengen de la 31 martie 2024, iar controalele la frontierele aeriene și maritime interne au fost, de asemenea, eliminate începând cu această dată.
Bilanțul Spațiului Schengen
Miniștrii vor face un bilanț al situației generale a spațiului Schengen și vor desfășura un schimb de opinii cu privire la punerea în aplicare a priorităților ciclului anual al Consiliului Schengen. Discuția se va concentra pe creșterea securității generale prin digitalizare.
Sisteme informatice pentru respectarea legii
Comisia Europeană și agenția eu-LISA, responsabilă cu gestionarea sistemelor informatice în domeniul securității și justiției, vor informa miniștrii despre calea de urmat privind funcționarea Sistemului de intrare/ieșire (EES). Acest sistem informatic automat va înregistra resortisanții țărilor terțe care călătoresc pentru șederi scurte, iar poliția de frontieră va scana amprentele digitale sau va face fotografii persoanelor care trec frontiera pentru prima dată.
Pactul privind migrația și azilul
Comisia va prezenta informații actualizate cu privire la punerea în aplicare a pactului privind migrația și azilul, care a fost adoptat în luna mai. Statele membre și Comisia iau măsuri pregătitoare pentru ca aceste legi să se aplice începând din iunie 2026. Dimensiunea externă a provocărilor legate de migrație va fi discutată în cadrul unui prânz de lucru.
Securitatea internă
În domeniul securității interne, Consiliul consultativ pentru informații va prezenta situația actuală a amenințărilor. Aceasta va fi urmată de un raport al președinției privind progresele înregistrate în lupta împotriva traficului de droguri și a criminalității organizate.
Accesul la date pentru respectarea legii
Miniștrii vor desfășura un schimb de opinii cu privire la raportul final al Grupului de lucru la nivel înalt privind accesul la date pentru asigurarea eficace a respectării legii. În cadrul reuniunii din luna iunie a acestui an, Consiliul a salutat cele 42 de recomandări ale grupului privind accesul la date.
Orientări strategice
Președinția va informa miniștrii cu privire la situația actuală a orientărilor strategice pentru planificarea legislativă și operațională în spațiul de libertate, securitate și justiție. Orientările strategice reprezintă un instrument important pentru conturarea direcției politicii UE în acest domeniu.
Combaterea abuzului sexual asupra copiilor
În cadrul reuniunii, președinția își propune să ajungă la o abordare comună cu privire la propunerea legislativă de combatere a abuzului sexual asupra copiilor. Această propunere va impune întreprinderilor din domeniul internetului obligația de a alerta autoritățile în cazul abuzului sexual online asupra copiilor detectat pe platformele lor. (Paul D.).
Administratie
Strălucește la Olimpiada Internațională de Științe pentru Juniori 2024
Două medalii de aur, cinci de argint și cinci de bronz pentru România la Olimpiada Internațională de Științe pentru Juniori 2024, desfășurată la București, dezvăluie Ministrul Educației, Ligia Deca! Felicitări celor 12 elevi care au reprezentat țara noastră!
Performanțele elevilor români
- Medalii de aur:
- Alexandru Ioan Jicu, Colegiul Național „Gh. Vrănceanu” Bacău
- Rareș Răzvan Gheorghe, Colegiul Național „B. P. Hașdeu”, Buzău
- Medalii de argint:
- Rareș Muntean, Liceul Teoretic „Ioan Jebeleanu” Sânnicolaul Mare, Timiș
- Victor Andrei Păun, Colegiul Național „Mihai Viteazul” Ploiești, Prahova
- Bianca Alexandra Buzaș, Liceul Teoretic „Nicolae Bălcescu” Cluj-Napoca
- Patricia Plata, Colegiul Național „Sf. Sava” București
- Claudiu Adrian Camenențchi, Colegiul Național „Mircea Cel Bătrân” Constanța
- Medalii de bronz:
- Mihai Cristian Iliescu, Colegiul Național „Emil Racoviță” Cluj-Napoca, Cluj
- Rareș Mihai, Colegiul Național „Mihai Viteazul” Ploiești
- Albert Mihai Marin, Liceul Teoretic „Alexandru D. Ghica” Alexandria, Teleorman
- Alexia Ilinca Butu, Colegiul Național „B. P. Hașdeu” Buzău
- Maria Mihai, Colegiul Național de Informatică „M. Basarab” Râmnicu Vâlcea
Profesorii indrumători
Profesorii coordonatori și însoțitori ai echipei României sunt:
- Prof. Roxana Moga și prof. Daniela Tudor, de la Colegiul Național „Mihai Viteazul”, București
- Prof. Costin Dobrotă, de la Colegiul Național „Dimitrie Cantemir”, Onești, Bacău
Mesaj de felicitare
„Felicitări tuturor! Vouă, profesorilor voștri, părinților, care vă susțin necondiționat! Recunoștință celor ce susțin performanța în educație,” mai transmite Ministrul Educației, Ligia Deca.
Aceste realizări reflectă dedicarea și talentul elevilor români în domeniul științelor și subliniază importanța educației de calitate.
-
Exclusivacum 4 zile
Afaceri intunecate. Un studiu de caz în Securitatea Națională: legături infracționale în Sistemul Național Antigrindină
-
Exclusivacum 22 de ore
Eșecul „resursizării” Poliției Penitenciare
-
Exclusivacum 2 zile
RABUFNIREA INCULPATULUI PSEUDO – JURNALIST NARCOMAN, SPAGAR SI SANTAJIST CATALIN STAVRI!
-
Exclusivacum 21 de ore
Controversă și scandal la Hidro Prahova: Demisii și ilegalități în conducerea UIP!
-
Exclusivacum 4 zile
S.R.I.: Geniul nevăzut al Securității Naționale
-
Exclusivacum 2 zile
Managementul lui Iorga Marian la Hidro Prahova: Pierderi de milioane și nemulțumiri în rândul angajaților
-
Exclusivacum 3 zile
Jafuri și corupție! Ziarul Incisiv de Prahova publică dovezile care ingroapă UWS (fosta ROSAL)!: Un Audit ce dezvăluie furturi masive
-
Exclusivacum 21 de ore
AUTOSESIZAREA INSPECTIE JUDICIARE IN CAZUL JUDECATOAREI GROSU CRINA ELENA!!!