Connect with us

Administratie

Ghid Remarketing Prin Facebook Ads – Romania 2020

Publicat

pe

ghid targetare facebook ads 2020

Într-un scenariu ideal, toți vizitatorii site-ului dvs. ar decide să cumpere produsele dvs., să se înscrie pentru serviciile dvs., să descarce o carte electronică sau să se aboneze la lista de e-mailuri pentru prima dată când se aventurează pe site-ul dvs. web. Dar aceasta va fi întotdeauna o dorință de dorință, deoarece adevărul este că doar o mică parte din traficul site-ului dvs. web va deveni clienții dvs. unici, darămite. Și tocmai de aceea remarketingul ar trebui să facă parte din strategia dvs. de marketing digital.

Remarketingul este, fără îndoială, unul dintre cele mai bune și mai eficiente moduri de a ajunge la potențialii dvs. clienți (clienții potențiali calzi, mai precis) și de a-i stimula să revină la produsul dvs. sau la pagina de destinație și poate chiar să ia decizia de a cumpăra. Adunând datele necesare despre vizitatorii site-ului dvs., instalând câteva instrumente la îndemână și creând o experiență uimitoare de utilizator pe site-ul dvs., puteți transforma clienții potențiali în adepți ai mărcii pe tot parcursul vieții.

Fără îndoială, una dintre cele mai bune platforme pentru a viza acești utilizatori este Facebook, deoarece oferă toate caracteristicile și instrumentele de care aveți nevoie pentru a vă atinge obiectivul demografic. Iată ghidul dvs. pas cu pas către o campanie eficientă de retargeting Facebook:

ghid-facebook-ads-romania-star-marketing timisoara

ghid-facebook-ads-romania-star-marketing timisoara

1. Începeți prin a vă defini publicul tinta

Orice bună decizie de afaceri ar trebui să se bazeze pe cercetări minuțioase, iar o campanie de retargeting nu este diferită. La urma urmei, cum doriți să creați anunțuri eficiente și personalizate dacă nu aveți o înțelegere aprofundată a publicului țintă, a aprecierilor și a antipatiilor acestora, a comportamentului lor online și a tot ceea ce influențează procesele lor de luare a deciziilor?

Nu puteți, cu adevărat, și dacă încercați să creați o campanie de retargeting fără date suficiente, veți pierde investiția dvs. publicitară.

În primul rând, asigurați-vă că vă definiți clientul ideal. Deși marca dvs. are cu siguranță o serie de profiluri și grupuri de clienți, este important să vă definiți avatarul de client ideal pentru a vă adapta campaniile de retargeting la potențialii dvs. cei mai profitabili – vizitatorii site-ului web care sunt cei mai susceptibili de a converti. Desigur, clientul dvs. ideal are cele mai mari șanse de a interacționa efectiv cu marca dvs.

Apoi, utilizați Google Analytics pentru a vă sprijini crearea de profiluri cu informații valoroase precum vârsta, locația, sexul, interesele, comportamentul online și tipul de dispozitiv. Profitați de informațiile oferite de Google Analytics pentru a identifica întreaga călătorie a clienților pe site-ul dvs., pentru a înțelege mai bine pașii pe care îi fac înainte de a cumpăra.

Pe scurt, toate aceste informații vă vor ajuta să creați segmente de public personalizate în Facebook Ads Manager și să creșteți potențialul de conversie.

2. Instalați Facebook Pixel

Dacă doriți să creați o campanie de retargeting optimizată pentru Facebook, va trebui să integrați Facebook Pixel în site-ul dvs. web. În esență, veți primi un cod simplu de la Facebook pe care va trebui să îl integrați în antetul site-ului dvs. pentru a-i permite să monitorizeze traficul și vizitatorii site-ului dvs. La rândul lor, informațiile pe care le adună Pixel vă vor permite să creați segmente de public unice și reclame Facebook foarte vizate, specifice utilizatorilor care au ieșit de pe site-ul dvs.

Deși ar putea părea puțin descurajant dacă nu sunteți familiarizați cu Pixel, este de fapt destul de ușor de instalat. În primul rând, va trebui să creați o pagină de afaceri Facebook, dacă nu ați făcut-o deja. Asigurați-vă că aveți acces și la codul site-ului dvs. Apoi, accesați pagina dvs. Facebook Ad Manager, accesați Pixeli, apoi faceți clic pe Creați pixel. Și, în cele din urmă, pur și simplu CTRL + C codul și apoi CTRL + V-l în capul codului site-ului dvs.

Facebook Ads Romania-Ghid Complet

Facebook Ads Romania-Ghid Complet

3. Asigurați-vă că anunțul se potrivește cu pagina de destinație

Ar trebui să fie de la sine înțeles că o campanie de retargeting pe Facebook poate avea rodul potrivit numai dacă paginile de destinație ale site-ului dvs. (și toate paginile de altfel) sunt structurate și optimizate și că întregul site se mândrește cu performanțe și reacții stelare.

Începeți prin a verifica toate paginile de destinație pe care intenționați să le legați în anunțuri pentru probleme de performanță. Asigurați-vă că pagina se încarcă rapid și că aspectul este optimizat pentru toate dispozitivele, în special cele portabile. Apoi, examinați conținutul și imaginile. Efectuați o analiză amănunțită pentru a afla de ce clientul nu a reușit să convertească în primul rând.

Uneori, este nevoie de mai mult decât o singură vizită pentru ca clientul să-și dea seama, dar uneori designul paginii îl va alunga. Pentru a vă ajusta pagina de destinație și mai mult, asigurați-vă că utilizatorul vede aceeași imagine pe care a văzut-o în anunț, pentru a obține rapid rulmentul în momentul în care aterizează.

4. Personalizați anunțurile cu anumite pagini

Personalizarea este, desigur, numele jocului de marketing digital, așa că, în mod firesc, ar fi o risipă teribilă dacă ai împinge aceleași reclame către toți adepții tăi de pe Facebook. De ce un potențial client ar trebui să se aventureze pe o pagină de destinație care nu își rezolvă problemele unice? De ce ar trebui să răspundă pozitiv la un anunț generic? Nu vor merge, iar investiția dvs. în timp și bani va fi cu totul degeaba. În schimb, trebuie să vă concentrați asupra personalizării campaniei de reorientare și prezentarea anunțurilor relevante pentru individul sau grupul de clienți.

Segmentați-vă publicul în diferite categorii pe baza paginilor pe care le-au vizitat pe site-ul dvs. web, pentru a vă optimiza cu ușurință anunțurile dinamice și a personaliza cât mai mult posibil experiența de reorientare. Există numeroase moduri de a vă segmenta grupurile de retargeting.

De exemplu, puteți defini un grup de clienți care au ajuns la plată, dar nu au reușit să cumpere. Puteți defini un grup care dorea doar să afle mai multe despre marca dvs. și oferta dvs. pentru a le transforma și în clienți plătitori.

Practic, ar trebui să vă personalizați anunțurile pe baza comportamentului vizitatorului. Pentru că amintiți-vă, nu este vorba doar de reorientarea celor care nu au reușit să convertească, ci și de a aduce oameni înapoi să se înscrie la newsletter-ul dvs., să întrebe despre prețuri, produse și servicii sau chiar să vă citească blogurile și să le împărtășească prietenilor și familiei lor pe rețelele de socializare.

Ghid facebook ads 2020 romania

Ghid facebook ads 2020 romania

5. Stabiliți obiective și obiective clare

Campania dvs. de retargeting trebuie să aibă un set clar de obiective care să vă permită să monitorizați performanța, să reglați experiența publicitară pe parcurs și să optimizați întregul proces data viitoare. Pentru ca campania de retargeting să fie cât mai eficientă, va trebui să vă stabiliți obiectivele interne, dar să alegeți și un set de obiective pe pagina Managerului de anunțuri.

De obicei, obiectivele se învârt în jurul traficului și conversiilor site-ului web, dar puteți alege dintr-o serie de obiective la fel de importante, cum ar fi conștientizarea și acoperirea, implicarea și generarea de clienți potențiali și multe altele (a se vedea captura de ecran de mai jos).

Alegerea obiectivelor dvs. de top se va reduce la obiectivele dvs. actuale, poziția mărcii dvs. pe piața online și punctul central al strategiei dvs. de marketing digital. De exemplu, puteți monitoriza anumite tendințe pentru a vă specifica obiectivele – cum ar fi accentuarea traficului site-ului web dacă observați că utilizatorii efectuează mai multe vizite pe site-ul dvs., dar nu efectuează conversii.

În schimb, configurați conversiile ca obiectiv principal dacă doriți să conduceți un vizitator unic pe site-ul dvs. și să-i stimulați să ia o acțiune specifică pe o anumită pagină de destinație.

Dar nu uitați, a converti nu înseamnă doar a vinde, ci poate însemna și a determina oamenii să se înscrie la newsletter-ul dvs. sau să ia orice altă acțiune care poate duce într-o zi la o vânzare.

6. Definiți bugetul și sfera investiției

Desfășurarea campaniilor de retargeting este un proces continuu, întrucât nu există într-adevăr niciun motiv pentru care să nu mai investiți în retargeting clienți pe Facebook dacă reclamele sunt de fapt cele care conduc oamenii înapoi pe site-ul dvs. și contribuie la obiectivele dvs. Acesta este motivul pentru care trebuie să alocați resurse financiare campaniei dvs. de reorientare și să vă definiți domeniul de investiții.

Câți bani doriți să investiți lunar în retargeting? Investiția dvs. generează rezultatele dorite și, dacă nu, faceți tot ce puteți pentru a vă ajusta și îmbunătăți anunțurile? Păstrați întotdeauna o mentalitate cost-efect, verificați frecvent anunțurile dvs. și continuați să investiți în cele care generează cele mai bune rezultate.

ghid targetare facebook ads 2020

ghid targetare facebook ads 2020

7. Excludeți utilizatori irelevanți din anunțurile dvs.

Și, în sfârșit, rețineți că nu toți utilizatorii pot fi convinși să se îndrăgostească de marca dvs. sau să cumpere de pe site-ul dvs. Unii oameni nu vor deveni niciodată clienții dvs., indiferent de cât de mult ați încerca, motiv pentru care este important să excludeți utilizatorii irelevanți din campaniile dvs. de retargeting pentru a economisi timp, bani și efort din partea dvs.

De exemplu, puteți exclude vizitatorii care au verificat anumite pagini de pe site-ul dvs. care nu sunt optimizate pentru conversie – cum ar fi pagina Cariere sau pagina Despre.

În al doilea rând, continuați și excludeți vizitatorii care au sărit de pe site-ul dvs. înainte de a-și lua timp pentru a citi ceva. Aceștia sunt oamenii care petrec doar câteva secunde pe site-ul dvs. înainte de a apăsa butonul Înapoi. Au șanse mult mai mici de a face conversii, iar șansele sunt că nu sunt interesați de ceea ce vindeți.

Concluzie

Retargeting-ul pe Facebook este una dintre cele mai bune modalități de a aduce clienții potențiali și clienții înapoi pe site-ul dvs., de a crește gradul de conștientizare a mărcii și de a-i extinde acoperirea și de a vă spori strategia de marketing în ansamblu. Urmați acești pași pentru a crea o campanie eficientă care va spori traficul și conversiile site-ului web.

Doriți mai multe informații despre configurarea și optimizarea campaniilor publicitare Facebook? Consultați ebook-ul nostru Facebook Dynamic Ads pentru a obține o prezentare completă a modului în care specialiștii în marketing electronic și proprietarii de magazine online pot obține cele mai bune rezultate.

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Actualitate

Editia print a ziarului Incisiv de Prahova blocata la distribuire in judetul Prahova/Cine este baronul de Calarasi Iulian Dumitrescu?/INFRACTIUNI PE BANDA RULANTA

Publicat

pe

De

In conformitate cu TOATE prevederile legale in materie, redactia Incisiv de Prahova a editat si tiparit un numar de 150.000 de exemplare care sunt si/sau au fost distribuite in judetul Prahova.

In mai multe localitati (Floresti, Brebu, Aricestii Rahtivani, Brazi, Filipestii de Padure, Slanic, etc), consilierii locali ai PNL blocheaza distribuirea legala a ziarului, mergand in urma celor care le distribuie si „stragand” ziarele pentru ca informatiile sa nu ajunga la alegatori.
Posta Română a distribuit niște materiale de campanie, adica ziarul nostru, Incisiv de Prahova!
Dna Musat Mariana, actual consilier PNL Slanic si candidat la actualele alegeri le ” aduna”
Este infracțiune!

Vom intocmi o sesizare penala!


Avand in vedere cele de mai sus (disperarea este foarte mare), va invitam sa vizualizati ziarul de pe print si pe online. (Redactia Incisiv de Prahova)

Incisiv de Prahova

Citeste in continuare

Administratie

Prima școală publică, construită de la zero după 1990, în Ploiești- realizată de Consiliul Judetean Prahova, își va deschide porțile în curând!

Publicat

pe

De

Bogdan Toader: Am bucuria să vă informez că a fost finalizată construcția clădirii Centrului Școlar de Educație Incluzivă nr. 1 Ploiești, cunoscută sub denumirea Școala Specială nr. 1.

Practic, aceasta devine primul imobil, cu destinația unitate de învățământ, construit de la zero în municipiul Ploiești, după anul 1990, cu fonduri guvernamentale, prin PNDL, și de la bugetul local al Consiliului județean Prahova.
În scurt timp, aceasta va fi dotată și utilată cu tot ce este necesar pentru ca elevii cu nevoi speciale, diagnosticați cu afecțiuni din spectrul autist, cu sindromul Down, schizofrenie sau cu probleme locomotorii să poată învăța în condiții adaptate nevoilor lor, într-un sediu modern, cu săli de terapie educațională, kinetoterapie, logopedie etc, săli de educație fizică, laboratoare, săli de mese, cabinete medicale specifice și nu numai.
Pentru că învățământul special revine atribuțiilor Consiliului Județean Prahova, noi nu ne-am oprit aici! Ci avem în implementare construcția a alte două astfel de școli speciale în Breaza și Filipeștii de Târg, din fonduri europene deja accesate.
Elevii prahoveni cu nevoi speciale merită servicii de educație la standarde europene, adaptate pentru dezvoltarea lor armonioasă!

Citeste in continuare

Administratie

Proiectele Alianței pentru Prahova 2020-2024 în domeniul Educație

Publicat

pe

De

Deși atribuțiile Consiliului Județean Prahova, în domeniul educației, vizează unitățile de învățământ special, în mandatul meu, am sprijinit prin parteneriatele cu primăriile reabilitarea/construirea/dotarea unităților de învățământ din județul nostru, am asigurat atât premierea elevilor prahoveni, cu rezultate la concursuri naționale și internaționale, alături de profesorii dumnealor, cât și susținerea Universității Petrol-Gaze.

Împreună cu Alianța pentru Prahova, echipa mea, în următorii patru ani, vom continua, dar și iniția următoarele proiecte:

Construcția, reabilitarea, modernizarea, extinderea și echiparea infrastructurii educaționale pentru Centrele Școlare de Educație Incluzivă: Filipeștii de Tîrg și Breaza – proiecte cu finanțare europeană, aflate în curs de implementare.

Gala de Excelență a Învățământului Prahovean – un proiect de succes al administrației prahovene, care va continua în fiecare an.

Back to school, proiect destinat copiilor din ciclul preșcolar și ciclul primar pentru a le dezvolta dragostea de carte și lectură.

Internship la Consiliul Județean Prahova pentru studenții Universității Petrol-Gaze Ploiești în scopul creșterii numărului de tineri care lucrează în administrația publică locală.

Avem unii dintre cei mai inteligenți și talentați elevi, dar și studenți din Europa! De aceea, mă voi axa mereu pe crearea și deschiderea de noi oportunități! Ei sunt viitorul Prahovei!

 

Citeste in continuare

Parteneri


Harmony Beauty Salon Ploiesti

Salon HARMONY, str Cantacuzino din Ploiești (intersecția Moș Craciun )
Servicii oferite :
- micropigmentare sprâncene
-extensii gene
- coafor
-unghii gel
-Cosmetica / tratamente cosmetice
- sala Fitness pt femei
FACEBOOK: https://www.facebook.com/Harmony-Beauty-Salon-278929815636909/

Partener special – probleme juridice

Știri calde

Actualitate1 oră ago

Editia print a ziarului Incisiv de Prahova blocata la distribuire in judetul Prahova/Cine este baronul de Calarasi Iulian Dumitrescu?/INFRACTIUNI PE BANDA RULANTA

In conformitate cu TOATE prevederile legale in materie, redactia Incisiv de Prahova a editat si tiparit un numar de 150.000...

Aveti un Pont8 ore ago

Soc!Alegerile locale din Prahova monitorizate de un serviciu secret, prin toate metodele si mijloacele/Informatii de mituire a alegatorilor in favoarea unui partid politic local

Informatii de ultima ora intrate in posesia redactiei Incisiv de Prahova releva ca, in zilele de vineri, 25, sâmbătă, 26,...

Exclusiv1 zi ago

Candidatul la Primaria Blejoi – Preşedintele Organizaţiei Blejoi a Partidului Prahova în Actiune, Stelian Aurel Grigore – cercetat penal in 3 dosare pentru savarsirea mai multor infractiuni dar si pentru fraudarea bugetului local al comunei Blejoi

Candidatul la Primaria Blejoi – Preşedintele Organizaţiei Blejoi a Partidului Prahova în Actiune, Stelian Aurel Grigore, cercetat penal in 3...

Actualitate2 zile ago

Iulian Dumitrescu fuge de confruntarea cu Bogdan Toader

Invitația la dezbaterea electorală dintre Bogdan Toader și Iulian Dumitrescu, lansată de jurnalistul Marius Visarion, a fost acceptată cu promptitudine...

Actualitate2 zile ago

Liberalii din Consiliul Județean sabotează proiectele pentru prahoveni, la îndemnul șefului lor de la Călărași, Iulian Dumitrescu!

Prin neprezentarea la ultima ședință, programată pentru astăzi, consilierii județeni PNL demonstrează că investițiile la Spitalul Județean și la Universitatea...

Actualitate2 zile ago

SONDAJ/Incisiv de Prahova a avut din nou dreptate/Bogdan Toader castiga alegerile (fiind cu 8% procente peste senatorul din Calarasi)

Cum vor vota prahovenii pentru Consiliul Judetean: Bogdan Toader castiga alegerile! Cu ceva timp in urma, Incisiv de Prahova a...

Actualitate2 zile ago

Abuz în serviciu al directorului PNL-ist, Constantin Oprea, de la Sucursala Ploiești a Poștei Române, din disperarea că șeful lui, pe linie de partid, Iulian Dumitrescu, va pierde alegerile pentru Consiliul Județean Prahova.

Le e frică să nu afle prahovenii cine e cu adevărat. Poșta Română Prahova, condusă de penelistul Constantin Oprea, se...

Anchete2 zile ago

Senatorul Stefan Radu Oprea: PNL-iștilor, de ce vă este frică nu scăpați!/Bogdan Toader va fi în continuare Președintele Consiliului Județean Prahova

PNL-iștii prahoveni, angajați pe funcții mari la Poșta Română, execută cu supușenie ordinul lui Iulian Dumitrescu. Acestuia îi este frică...

Aveti un Pont2 zile ago

Model de administratie liberala/Interesele absconse ale candidatului PNL- Mihai Viorica care vrea sa puna mana pe Primaria Aricestii Rahtivani/DOCUMENTE (IV)

„Increngatura” de interese „sentimentale” si economice duc intotdeauna la sifonarea banului public, cam aceasta este pe scurt modelul de administratie...

Aveti un Pont3 zile ago

Model de administratie liberala/GROAPA DE GUNOI DIN ARICESTII RAHTIVANI/(III)/Provocare publica privitor la acest subiect

Avand in vedere reactiile cu privire la serialul dezvaluirilor noastre „Model de administratie liberala/INCENDIU LA GROAPA DE GUNOI DIN ARICESTII...

Aveti un Pont5 zile ago

Bogdan Novac, fiul fostului demnitar comunist Aurel Novac – OFERTA politica pentru brezeni/PAMFLET

Stimati cititori, va prezentam, mai jos, oferta politica a candidatului avocat, fiul fostului demnitar comunist Aurel Novac, fost ministru al...

Exclusiv1 săptămână ago

Votează Bogdan Toader- Președintele Consiliului Județean Prahova! Poziția 4 pe buletinul de vot!Votează Alianța pentru Prahova!

Votează Bogdan Toader- Președintele Consiliului Județean Prahova! Poziția 4 pe buletinul de vot!Votează Alianța pentru Prahova!  

Aveti un Pont1 săptămână ago

Model de administratie liberala- Filipestii de Padure – Prahova/Falsuri, abuzuri, delapidari, distractii la mare si nu numai, totul pe banii publici/Clanul Sportivilor (I)

Cu toate ca”Regina” PNL Prahova „plange” si asta o face de obicei atunci cand eclozeaza mai multe si apare lupta...

Aveti un Pont1 săptămână ago

Model de administratie liberala/UN NOU INCENDIU, IERI SEARA, LA GROAPA DE GUNOI DIN ARICESTII RAHTIVANI, la firma unde candidatul PNL la Primaria ARICESTII RAHTIVANI – Mihai Viorica – este agent IMOBILIAR (II)

Incendiu la Ecomaster Service, din nou, si seara trecuta. Deci, temerile cetatenilor din comuna Aricestii Rahtivani sunt din ce in...

Aveti un Pont2 săptămâni ago

Model de administratie liberala/INCENDIU LA GROAPA DE GUNOI DIN ARICESTII RAHTIVANI, la firma unde candidatul PNL la Primaria ARICESTII RAHTIVANI – Mihai Viorica – este agent IMOBILIAR

Sambata la orele 18.00 unul din cititorii ziarului Incisiv de Prahova, ne-a transmis pe emailul redactiei un filmulet cu mesajul...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Top Articole Incisiv