Actualitate
Logitech G lansează noua gamă colorată de periferice
Logitech G, brand din portofoliul Logitech și lider inovator în tehnologiile și echipamentul de gaming, anunță lansarea unei noi colecții de echipamente de gaming care sărbătorește modul unic de exprimare a fiecăruia și partea distractivă a ceea ce reprezintă gaming-ul. Piesa centrală a noii game Logitech G Color Collection sunt căștile wireless G733 LIGHTSPEED. Noua gamă de căști wireless G733 vine în patru variante de culori vibrante, dispune de setul complet de caracteristici ale produselor Logitech G și se adaptează fiecărui stil. Mai mult de atât, gama Color Collection este completată de mouse-urile G102 LIGHTSYNC și G305, alături de tastatura de gaming G915 TKL.
„Cum gaming-ul devine o parte importantă a culturii pop, exprimarea stilului personal a devenit o parte esențială a identității fiecărui gamer” a declarat Ujesh Desai, director general Logitech G. „Cu acest lucru în gând, ne-am propus să creăm o colecție de echipamente de gaming performante, dar într-un mod distractiv și colorat.”
De la accesoriile de gaming la ambalarea produselor, culorile gri, alb și negru au dominat istoria industriei de gaming, dar pe măsură ce industria se extinde pentru a satisface nevoile diversificate ale consumatorilor, exprimarea personală se schimbă în această comunitate. Prin intermediul rețelelor de socializare, apariția conținutului generat de utilizator (UGC) și creșterea rapidă a streamingului, a crescut și vizibilitatea echipamentelor de gaming ale creatorilor de conținut și a spațiilor de gaming, încurajând astfel gamerii să se gândească mai mult la culorile pe care le folosesc și la ceea ce transmit acestea despre stilul și personalitatea lor. Investiția în propriul spațiu pentru a reflecta exprimarea interioară oferă o experiență de joc imersivă, iar noua gamă Logitech G Color Collection va amplifica acest lucru.
Noile căști wireless G733 vin la alegere în următoarele variante: alb, albastru, lila și negru. Căștile au o greutate de doar 278g, dispun de cupe cu strat dublu de spumă cu memorie, care se potrivesc perfect pe forma capului, dar și benzi noi de susținere colorate și reversibile. Toate acestea le fac unele dintre cele mai confortabile căști pe care Logitech G le-a proiectat vreodată. Pentru a însoți G733, Logitech G
prezintă o colecție de benzi de susținere colorate alături de bureți pentru microfon care sunt compatibili cu toate căștile și microfoanele Logitech G.
„Ne-am propus să creăm o cască cu caracteristici complete, care să le permită oamenilor să își arate personalitatea”, a spus Tiffany Beers, șeful departamentului de inginerie audio Logitech G. „G733 și accesoriile disponibile fac exact asta. Sunt căști de joc fiabile și de înaltă calitate, care se potrivesc spațiului vostru și care vă permite să vă exprimați personalitatea fără a face compromisuri asupra tehnologiei. „
În plus, acum se poate alege între versiunea albă sau neagră a tastaturii wireless Logitech G915 TKL și între variantele de negru, alb, albastru și lila ale modelelor de mousi, Logitech G102 LIGHTSYNC și Logitech G305.
„Gamerii și streamerii caută să-și exprime stilul și personalitatea în multe feluri” a declarat Elspeth Eastman, TWITCH streamer, gamer și voice actor. „Fie că este negru, alb sau lila sau un mix de culori, vrem să ne exprimăm personalitatea când ne jucăm și ne distrăm.”
Preț și Disponibilitate:
Căștile wireless de gaming Logitech G733 LIGHTSPEED vor fi disponibile la un preț recomandat de 649.9 lei. Tastatura de gaming G915 TKL în versiunea albă va fi disponibilă la un preț recomandat de 1119 lei, iar Logitech G305 la 279.99 lei și mouse-ul de gaming Logitech G102 LIGHTSYNC la prețul recomandat de 139.99 lei.
Toate produsele vor fi disponibile pe Logitech.com si pe piață din România începând cu a doua parte a lunii septembrie.
Despre Logitech G:
Logitech G este un brand al Logitech International si este liderul global in echipamente de gaming pentru PC și console. Logitech G oferă gamerilor de toate nivelurile tastaturi, mouse-uri, căști, mousepad-uri și produse de simulare de top, realizate prin design inovator, tehnologii avansate și o pasiune profundă pentru gaming.
Despre Logitech:
Logitech dezvoltă dispozitive care își găsesc locul în viaţa de zi cu zi a oamenilor, conectându-i la experienţele digitale pe care şi le doresc. În urmă cu peste 35 de ani, Logitech a început să conecteze oamenii prin intermediul computerelor, iar în acest moment este o companie multi-brand care creează produse care îi aduc pe aceștia mai aproape prin muzică, jocuri, video şi computere. Printre brandurile Logitech se regăsesc: Logitech, Logitech G, ASTRO Gaming Ultimate Ears, Jaybird și Blue Microphones. Fondată în 1981 și cu sediul în Lausanne, Elveția, Logitech International este o companie publică elvețiană listată pe SIX Swiss Exchange (LOGN) și pe piața Nasdaq Global Select Market (LOGI). Mai multe detalii despre Logitech găsiți pe www.logitech.com, blogul companiei sau @Logitech.
Actualitate
Cum sa alegi un serviciu de inchirieri masini
Inchirierile auto – o alegere ideala pentru turistii din Bucuresti
Bucurestiul, un oras in continua dezvoltare, a devenit un pol de atractie pentru vizitatori din toata lumea. Odata cu cresterea numarului de turisti, nevoia de servicii de transport flexibile a crescut considerabil. Transportul public, desi extins, nu poate oferi aceeasi libertate si eficienta pe care o garanteaza inchirierea unei masini. Astfel, turistii care viziteaza capitala pentru cateva zile prefera sa inchirieze o masina pentru a se putea deplasa in ritmul propriu, fara a depinde de rutele si orarele mijloacelor de transport in comun. Pe langa turisti, oamenii de afaceri reprezinta o categorie importanta de clienti pentru companiile de rent a car Bucuresti. Cei care vin in capitala pentru intalniri sau conferinte aleg sa inchirieze masini pentru a-si organiza timpul mai eficient si pentru a se deplasa usor intre diverse locatii. Flexibilitatea oferita de inchirierea unei masini le permite sa se concentreze pe afaceri, fara a se ingrijora de problemele logistice.O gama larga de masini disponibile pentru inchiriere
Diversitatea masinilor disponibile pentru inchiriere este un alt factor care contribuie la popularitatea acestor servicii. Fiecare client are nevoi si bugete diferite, iar piata de inchirieri auto din Bucuresti raspunde acestor cerinte printr-o oferta variata, de la masini economice pana la vehicule de lux. Masinile din categoria economica sunt de obicei preferate de cei care cauta o solutie accesibila si practica pentru deplasari scurte sau pentru a naviga in traficul intens al capitalei. Modelele medii, precum sedanurile, ofera un confort sporit si mai mult spatiu pentru pasageri si bagaje, fiind preferate de familii sau de cei care au nevoie de un vehicul mai spatios. De asemenea, clientii care doresc o experienta deosebita pot opta pentru inchirierea de masini premium sau de lux, echipate cu cele mai noi tehnologii si facilitati. Aceste masini nu doar ca ofera o calatorie confortabila, dar adauga si un plus de eleganta si rafinament, fiind ideale pentru evenimente speciale sau intalniri de afaceri.Solutii pentru familii si grupuri mari – inchirieri auto cu 7 locuri
Pentru familiile numeroase sau grupurile de prieteni care viziteaza Bucurestiul, inchirieri auto bucuresti 7 locuri poate fi o solutie extrem de practica. In loc sa inchirieze doua masini separate, acestia pot alege un singur vehicul incapator, care ofera suficient spatiu atat pentru pasageri, cat si pentru bagaje. Masinile cu 7 locuri sunt bine echipate pentru calatorii lungi si sunt perfecte pentru excursii in afara orasului, cum ar fi vizitele la munte sau la mare. Pe langa spatiul generos, aceste vehicule sunt dotate cu numeroase caracteristici moderne, precum sisteme avansate de climatizare si siguranta, pentru a asigura o calatorie confortabila si lipsita de griji. Inchirierea unui astfel de vehicul aduce grupurile mai aproape, permitandu-le sa se bucure de experienta impreuna, fara a se separa in mai multe masini.Inchirieri auto fara garantie – o solutie convenabila pentru multi clienti
Pentru clientii care doresc sa evite blocarea unei sume de bani pe perioada inchirierii, multe companii din Bucuresti ofera optiunea de inchirieri auto bucuresti fara garantie. Aceasta este o optiune atractiva mai ales pentru cei care prefera o experienta rapida si simpla, fara formalitati suplimentare. Inchirierile fara garantie permit clientilor sa plece cu masina inchiriata fara sa fie nevoiti sa lase depozite financiare semnificative. De obicei, aceste companii solicita doar un card de credit sau de debit pentru a acoperi eventualele taxe, oferind astfel clientilor flexibilitate financiara si o experienta mai usoara. Aceasta solutie este deosebit de apreciata de turistii straini, care nu trebuie sa isi faca griji in privinta conversiei valutare sau a gestionarii garantiilor pe durata sejurului lor in Romania.Servicii de inchirieri auto la Aeroportul Otopeni
Pentru cei care sosesc in Bucuresti cu avionul, inchirierea unei masini direct de la Aeroportul Otopeni este una dintre cele mai convenabile optiuni. Aeroportul, cunoscut si sub numele de Henri Coanda, este cel mai mare din tara si punctul de plecare pentru multi dintre vizitatorii capitalei. Inchirierea unei masini imediat dupa aterizare permite calatorilor sa inceapa explorarea orasului sau sa ajunga la destinatia dorita fara intarzieri. Acest serviciu este ideal pentru cei care doresc sa evite aglomeratia transportului in comun sau costurile ridicate ale taxiurilor. Companiile de inchirieri auto otopeni au puncte de ridicare a masinilor chiar in incinta aeroportului, ceea ce face procesul de preluare rapid si eficient. In plus, clientii pot rezerva masini in avans online, asigurandu-se ca vehiculul dorit ii asteapta la sosire.Inchirieri auto flexibile si accesibile
Un alt aspect care atrage clienti catre serviciile de inchirieri auto din Bucuresti este flexibilitatea oferita in ceea ce priveste durata inchirierii. Clientii pot inchiria masini pe termen scurt, pentru cateva zile, sau pe termen lung, in functie de nevoile lor. Aceasta flexibilitate este esentiala, mai ales pentru cei care vin in capitala pentru un sejur prelungit sau pentru expati si oamenii de afaceri care au nevoie de mobilitate pentru perioade mai lungi. Flexibilitatea nu se refera doar la durata inchirierii, ci si la optiunile suplimentare oferite clientilor. Multi furnizori permit returnarea masinii in locatii diferite fata de cele de unde a fost preluata sau chiar livrarea vehiculului direct la hotelul clientului. Astfel, aceste servicii sunt adaptate nevoilor si preferintelor fiecarui client in parte, contribuind la o experienta de inchiriere cat mai placuta si lipsita de stres.Impactul tehnologiei asupra serviciilor de inchirieri auto
Odata cu avansul tehnologic, industria inchirierilor auto a evoluat considerabil. Astazi, clientii pot rezerva o masina cu doar cateva clicuri, prin intermediul platformelor online sau aplicatiilor mobile. Aceste solutii digitale permit compararea ofertelor, verificarea disponibilitatii in timp real si gestionarea rapida a contractelor. Totodata, rezervarile online vin cu beneficii suplimentare, cum ar fi reduceri sau promotii exclusive. Aplicatiile mobile au transformat radical experienta de inchiriere, oferind clientilor acces imediat la toate informatiile necesare si posibilitatea de a face modificari in timp real, cum ar fi prelungirea perioadei de inchiriere sau schimbarea vehiculului. Astfel, procesul de inchiriere devine mai simplu si mai accesibil pentru toti cei care au nevoie de un mijloc de transport in Bucuresti.Concluzie
In contextul dezvoltarii rapide a Bucurestiului ca destinatie turistica si economica, serviciile de inchirieri auto au devenit un element esential al mobilitatii urbane. Oferind solutii flexibile, accesibile si adaptate nevoilor diverse ale clientilor, aceste servicii sunt din ce in ce mai populare in randul turistilor si al locuitorilor orasului. De la masinile economice pana la vehiculele de lux, de la inchirieri cu sau fara garantie si pana la serviciile oferite direct la aeroport, optiunile disponibile sunt variate si in continua evolutie. Inchirierile auto din Bucuresti reprezinta o solutie practica si eficienta pentru oricine doreste sa exploreze capitala Romaniei in confort si libertate.Actualitate
Colaborare internațională pentru îmbunătățirea conștientizării domeniului spațial la Polul Sud
Ministerele Apărării din Regatul Unit și Canada plănuiesc o demonstrație comună pe orbită pentru a monitoriza sateliții și deșeurile spațiale care trec peste Polul Sud, ca parte a unui proiect pilot canadian destinat îmbunătățirii conștientizării domeniului spațial.
“Obiectele spațiale deasupra Polului Sud al Pământului sunt mai puțin monitorizate decât cele deasupra Polului Nord, iar misiunea va informa viitoarele considerații privind supravegherea spațială pe baza constatărilor misiunii,” conform unui comunicat de presă al guvernului britanic de joi.
Laboratorul de Știință și Tehnologie al Apărării din Regatul Unit, în numele Ministerului Apărării (MoD) și al Comandamentului Spațial din Regatul Unit, va contribui cu un pachet experimental de senzori la proiectul “Redwing,” gestionat de organizația canadiană de cercetare în domeniul apărării, Defence Research and Development Canada (DRDC), se arată în comunicat.
“Această cooperare internațională de cercetare între cele două țări oferă oportunitatea de colaborare comună și de dezvoltare a infrastructurii prototip și a arhitecturii de procesare a datelor,” a declarat comunicatul britanic.
Proiectul Redwing a fost inițiat în martie 2023, cu un contract de 15,8 milioane CAD (aproximativ 11,7 milioane USD) acordat unui consorțiu condus de Magellan Aerospace, cu sediul în Winnipeg. Proiectul preconizează lansarea unui mic satelit în 2027, într-o orbită de aproximativ 575 de kilometri deasupra suprafeței Pământului, în jurul polilor Nord și Sud.
Proiectul a decis acum să activeze o “opțiune de contract pentru a adăuga un subsatelit de 900,000 de dolari la proiectul Redwing,… cunoscut sub numele de Inovator Mic în Conștientizarea Spațială (LISSA),” explică comunicatul de presă al DRDC de joi.
LISSA, un nanosatelit de dimensiunea unei cutii de cereale, va fi desfășurat după ce Redwing va fi pe orbită pentru a zbura “în tandem” cu acesta la o distanță de aproximativ 200 de kilometri, transportând pachetul de senzori al Regatului Unit, conform comunicatului guvernamental britanic.
Pachetul conține o cameră cu infraroșu de unde scurte (SWIR), după cum explică comunicatul canadian, care “înregistrează dincolo de spectrul de lumină vizibilă și va aborda provocarea tehnică a luminii reflectate de nori și gheață în regiunea Polului Sud în timpul verii antartice.”
“Împreună, acestea vor testa cum se poate oferi o mai bună conștientizare a domeniului spațial, cu un accent pe mega-constelații, care orbitează la înălțimi de sub 2,000 km. Cu toate acestea, Redwing va fi, de asemenea, capabil să monitorizeze obiecte la înălțimi care se apropie de Luna Pământului, cunoscute sub numele de orbite cis-lunare, la aproximativ 380,000 km,” adaugă acesta.
Comandamentul Spațial al SUA a fost de mult interesat de îmbunătățirea monitorizării spațiale în emisfera sudică, unde armata americană are puține radare sau telescoape. De asemenea, a fost tot mai interesat de monitorizarea activităților spațiale în vasta regiune de spațiu dintre Pământ și Lună, în mare parte din cauza îngrijorărilor cu privire la ambițiile lunare ale Chinei.
Actualitate
Colmatizarea lacunelor: armata SUA se indreaptă spre drone comerciale după retragerea RQ-7B Shadow
Decizia Armatei Statelor Unite de a suspenda întreaga sa flotă de drone RQ-7B Shadow a dus la o lacună de capacitate pentru soldații care se bazau anterior pe aceste drone pentru operațiuni de recunoaștere și supraveghere. Deși armata analizează un nou sistem de platformă care să fie disponibil soldaților începând cu sfârșitul anului 2027, acest interval de așteptare este considerat prea lung. Astfel, potrivit colonelului Nick Ryan, directorul Managerului de Capacitate al Armatei pentru Sisteme Aeriene Nemancate, armata se îndreaptă către opțiuni disponibile comercial.
„Există o lacună în care unitățile noastre nu au active și nu au capacitate de antrenament în acest moment, pentru a învăța și a dezvolta TTP-uri [tactici, tehnici și proceduri],” a declarat Ryan pentru Breaking Defense înainte de conferința anuală a Asociației Armatei SUA. „Am început să gândim în afara cutiei pentru a ajuta cu această problemă.”
Liderii armatei au anunțat planul de retragere a dronelor Shadow la începutul lunii februarie, ca parte a unei reconfigurări mai ample a aviației. Până la sfârșitul lunii septembrie, toate aceste drone fuseseră retrase din unități, conform lui Ryan. Planul pe termen lung este de a desfășura un nou Sistem Aerian Nemandat Tactical Future (FTUAS) la nivelul brigăzii, iar două companii — Griffon Aerospace și Textron Systems — sunt în prezent în competiție pentru acest contract râvnit. Dacă această competiție rămâne pe calea cea bună, armata se așteaptă să desemneze un câștigător în cursul acestui exercițiu fiscal și să înceapă primirea noilor drone spre sfârșitul exercițiului fiscal 2027.
Potrivit lui Ryan, acest plan prezintă probleme pentru soldații care au nevoie de o capacitate interimară acum, iar declarații de nevoi operaționale emergente au sosit din diverse unități, inclusiv Grupurile de Luptă Multi-Domeniu din Indo-Pacific și Europa.
O parte din planul de viitor include, în parte, utilizarea listei Blue UAS a Unității de Inovație în Apărare (DIU) — o inițiativă menită să ajute armata să selecteze mai repede sisteme comerciale complet lipsite de piese chinezești. Teoretic, dacă o dronă se află pe lista aprobată, o unitate poate să o achiziționeze.
Cu toate acestea, atunci când armata a apelat la această listă la începutul anului, niciuna dintre dronele listate nu ar fi putut umple lacuna creată de retragerea Shadow, astfel că Ryan și ceilalți au colaborat cu DIU pentru refresh-ul listei Blue UAS.
„Probabil că nu putem include ceva atât de mare precum Shadow pe lista DIU Blue, cum ar fi un Grup 3 care cântărește câteva mii de kilograme, deoarece acest lucru ar depăși probabil … 350,000 de dolari,” a spus Ryan. În schimb, opțiunile potențiale ar putea fi în intervalul Grup 2, cântărind mai puțin de 55 de kilograme, având capacitatea de a zbura mai mult de patru ore pe distanțe mai mari de șase mile, observând atât ziua, cât și noaptea, și posibil având capacitatea de a desemna cu laser.
„Aceasta este suficient pentru a umple lacuna pentru moment, pentru a permite unităților să aibă măcar ceva cu care să se antreneze, ceea ce este mai bine decât nimic în acest moment,” a explicat Ryan.
Serviciul este, de asemenea, interesat de adăugarea dronelor cu vizionare la prima persoană pentru nivelurile de echipă și pluton, a adăugat el.
După ce DIU a lansat apelul pentru refresh-ul listei Blue mai devreme în acest an, au venit 360 de propuneri din partea a 220 de companii pentru opțiuni atât de platformă, cât și de tehnologie de suport. Această listă a fost acum restrânsă la 36 de platforme zburătoare de la aproximativ 15 furnizori, iar aceste capabilități sunt programate pentru teste la începutul lunii noiembrie la 29 Palms al Corpului Marin din California de Sud. După ce dronele vor fi testate, vor fi demontate pentru a inspecta toate componentele, după cum a explicat Emeneker. Dacă părțile trebuie înlocuite, companiile vor avea opțiunea de a face aceasta.
Până la începutul lunii decembrie, Emeneker preconizează că dronele care vor trece de testare vor începe să apară pe lista Blue și vor fi continuu adăugate pe o bază rolling. Până la sfârșitul lunii februarie, a adăugat el, dronele care nu vor fi selectate de către servicii vor fi eliminate din listă.
„Vom lista produsele cât mai repede posibil, nu vrem ca utilizatorii finali să aștepte și nici să facem companiile să aștepte,” a spus Emeneker.
Între timp, oficialii din Comandamentul Aviației și Rachetelor ale Armatei și din Comandamentul de Dezvoltare a Capacităților de Luptă ale Armatei vor lucra la obținerea autorizațiilor de aeronavigabilitate, astfel încât, de îndată ce dronele potrivite sunt oficial adăugate pe listă, fie ca substitut pentru misiunea Shadow sau drone cu vizionare la prima persoană, serviciul poate face recomandări unităților.
„Dacă putem obține mai multe sisteme disponibile care sunt conforme cu NDAA [Legea de Apărare Națională], de care armata este cu adevărat interesată să achiziționeze … și Congresul alocă fonduri pentru unități, atunci unitățile vor merge absolut acolo și vor începe să achiziționeze aceste lucruri,” a declarat Ryan.
-
Exclusivacum 5 zile
Controversa imobiliară privind Familiile Nichita și Lupu: De la un accident tragic la tranzacții frauduloase/Cazul White Tower
-
Exclusivacum 4 zile
Familia Albu: o călătorie controversată de la scrutinul public la beneficii mănoase în Ploiești
-
Exclusivacum 3 zile
Primarul care a părăsit Cătina cu ghivecele și pietrele în brațe: o poveste de alegeri și controverse
-
Exclusivacum 3 zile
Fraude imobiliare în România: Scandalurile Nordis și White Tower dezvăluie un sistem corupt
-
Exclusivacum 3 zile
Ipocrizia lui Ciolacu: oferte controversate pentru marea industrie
-
Exclusivacum 5 zile
Colaborarea între victime și abuzatori – O problemă persistenta în rândul polițiștilor din MAI
-
Exclusivacum 2 zile
Emil Pascut despre impactul prostiei în funcții decizionale și controversele OUG 59/2017
-
Exclusivacum 3 zile
Abuzuri și interpretări eronate în Poliția de Frontieră