Aveti un Pont
Începe ”Jihadul” marilor dosare?/Panică printre miliardarii sistemului!
(Preluare National – Catalin Tache):
Meccnetin Bilal este fiul președintelui turc Recep Erdogan
Pandemia a început în România cu un ”tun” de proporții nemaintâlnite de ani de zile, prin care primele măști medicinale au ajuns în țară la un preț pur și simplu halucinant. Iar depășirea oricărui plafon financiar de bun simț de către importatori nu se putea baza decât pe tupeul oferit de un ”spate” asigurat la cel mai înalt nivel. Mai mult decât atât, ”patronul cu masca” Cătălin Hideg, deja etichetat de ani buni drept unul dintre ”băieții deștepți” ai sistemului din zona medicală poza pentru ”propaganda de casă” drept un adevărat erou care ar fi reușit să aducă echipamente medicale în România într-o perioadă de blocaj total. Mai mult decât atât, atunci când dezvăluiam că ONAC-ul îi plătește măștile lui Hideg de zici că sunt doze de droguri, ci nu niște banale măști de o calitate oricum discutabilă, acesta a sărit ca ars că ”serviciile mă urmăresc de câteva zile, mi-au băgat filaj total în fața casei și vor să anihileze afacerea unui patriot român”.
Cătălin Hildeg a importat primele măști din Turcia
În plus, acesta a marjat tot timpul , chiar și după ce scandalul ”ROMWINE” a explodat, că doar intervențiile făcute pe persoană fizică și sprijinul unor importanți oameni de afaceri turci considerați buni prieteni ai poporului român au făcut ca să avem totuși măști medicinale și în România, indiferent de prețul acestora. Iar odată detonat scandalul, acesta nu a mai putut fi gestionat nici măcar de ”frățiorii” lui Hideg, care și-au pus ”șorțulețele” în cap și l-au lăsat ”țintă în mișcare” pentru opinia publică. Și astfel s-a ajuns la ”racolarea” lui Hideg de către tabăra rivală din sistem, care l-a cooptat în nou înființatul ”Grup de la Abu Dhabi”.
Recep Erdogan
Unul creat pe ultima sută de metri de către miliardarul Cristian Burci, pe rămășițele ”Grupului de la Mykonos”, unul destructurat după ejectarea Vioricăi Dăncilă din fruntea Guvernului. Iată însă că revenirea în forță a DIICOT-ului Georgianei Hosu pe instrumentarea marilor dosare economice înseamnă și fapte, nu doar vorbe. Astfel că așa după cum anticipam în urmă cu doar câteva zile, intervențiile fostului șef al SIE, ”vânzătorul de fantome” Ioan Talpeș au eșuat în încercarea de a îl scoate pe omul care îi plătește mesele la ”Isoletta” din ghearele DIICOT.
Cristian Burci s-a refugiat în Emiratul condus de șeicul MBZ
Structură care tocmai ce i-a administrat o neverosimilă ”rangă în dinți” celui legendat de atâta amar de vreme drept ”miliardarul sistemului”, prin impunerea unui sechestru de nu mai puțin de 36 milioane de euro! Iar din acest moment niciunul dintre afaceriștii care și-au clădit imperiile financiare pe sprijinul grupărilor transpartinice care i-au scăpat întotdeauna de ”finalizarea” vreunui dosar nu mai este în siguranță! Pentru că ”Operațiunea Bilal” tocmai ce a fost declanșată! Iar DIICOT trebuie sprijinit acum de către toate celelalte structuri ale statului pentru a face ”pârtie” printre marii evazioniști care au aderat la această grupare! Mai ales dacă DNA-ul molcomului Crin Bologa tot nu reușește nici măcar să șteargă praful de pe vechile dosare…
Necmettin Bilal Erdogan…
În urmă cu câțiva ani Turcia era zguduită de cel mai mare scandal de corupție al ultimelor decenii. Ceea ce nu este puțin lucru pentru o țară ca Turcia. Iar în mijlocul anchetei în care inițial au fost arestate 51 de persoane s-a aflat numele lui Necmettin Bilal Erdogan, nimeni altul decât cel de-al doilea fiu al actualului președinte turc. Și pe numele căruia fusese de asemenea emis mandat de arestare, după apariția înregistrărilor în care Recep Erdogan îi cerea fiului său Bilal să ascundă câteva zeci de milioane de euro , bani aflați în locuința sa. Bilal văitându-se în schimb că a pus banii la adăpost, dar pur șis implu 30 de milioane de euro nu mai are unde să îi ducă! Ce-i drept, ancheta s-a finalizat demiterea de urgență a nu mai puțin 16 prefecți de Poliție, astfel că și în prezent Neccmetin Bilal Erdogan rămâne considerat unul dintre cei mai influenți și bogați turci. Dar mai ales omul pe a cărui protecție se pot baza cei care vor să facă afaceri sub ”înaltul patronaj” al Puterii politice de la Ankara.
Mohammad bin Zayed – MBZ
În timp ce procurorii DIICOT se apropiau deja periculos de mult de Cristian Burci în dosarul devalizării societății Romvag Caracal, acesta s-a refugiat la Abu Dhabi, fie și sub pretextul supravehgerii unei afaceri importante. Și tot în Emiratele Arabe Unite a aterizat odată cu Burci și Cătălin Hideg, recuperat între timp de noul său partener de afaceri. Și cel care l-a pus în legătură cu anturajul mediului de afaceri din jurul șeicului Mohammed bin Zayed Al Nahyan, prințul moștenitor al Emiratului Abu Dhabi, cunoscut și ca MBZ. Iar faptul că Burci l-a băgat pe Hideg să construiască o fabrică de culturi la Abu Dhabi alături de compania publică a statului arab, Royal Group LLC părea să-i fi dat apă la moară celui dintâi.
Mai ales că MBZ conduce personal serviciul de securitate al Emiratelor, structură considerată drept una dintre cele mai apropiate colaboratoare a influentelor agenții americane. Și, totuși, se pare că s-a făcut o greșeală, atunci când Burci nu a mai amintit și de trecutul ”pro Bilal” al noului său partener Hideg. Mai ales că de câteva luni bune de zile între președintele turc Recep Erdogan și șeicul MBZ a izbucnit un scandal strategic ”pe viață și pe moarte” privind influența asupra unei bune părți a lumii musulmane.
Începe ”Jihadul” marilor dosare?
Și uite cum în afara unor ”mâini moarte” ale sistemului precum Ioan Talpeș, nimeni nu a mai intervenit pentru ca procurorii DIICOT să o lase mai moale cu anchetarea afacerilor ilegale ale lui Cristian Burci. Iar sechestru record de zielele trecute este un prim semn că de acum înainte oricând poate fi declanșat ”Jihadul” asupra cu adevărat marilor evazioniști ai țării. Inclusiv asupra celor aflați în legătură directă cu influente personaje politice din străinătate și care au operat inclusiv pentru ”giganți financiari” externi. Până la trecerea la ”next level”însă, informațiile de ultimă oră intrate în posesia noastră arată că vechii combinatori care s-au bucurat atâta amar de vreme de statutul neofical de ”miliardarii sistemului” chiar au de ce să intre în panică…
Aveti un Pont
Alegerea mașinii potrivite pentru montarea instalației gpl
GPL înseamnă gaz petrolier lichefiat, un combustibil alternativ pe care îl putem încorpora în vehiculele noastre pe benzină și astfel să ne bucurăm de nenumărate avantaje pe care merită să le cunoaștem în prealabil.
În ce vehicule poate fi instalat un sistem GPL?
Dacă ești interesat de instalatii gpl auto, cu siguranță vrei să știi în ce vehicule poate fi instalat un sistem GPL. Este important de menționat faptul că gpl auto nu poate fi instalat în toate vehiculele. La fel de important este să te asiguri că sistemul este instalat de un profesionist calificat și instruit.
Există unele mărci auto care oferă în gama lor versiuni care sunt deja adaptate pentru a funcționa fie pe benzină, fie pe gaz. Este cazul Renault, Dacia, Hyundai, Fiat, Fiat, Ford, Jeep, SsangYong și Subaru, ale căror modele includ acest tip de motor. Și nu numai că economisesc combustibil: fiind hibride, ele obțin eticheta ECO de la DGT.
Pe de altă parte, autovehiculele Bi-fuel au o autonomie mai mare. Prin adăugarea a două rezervoare de combustibil, benzină și rezervoare gpl, acestea pot depăși în unele cazuri 1000 de kilometri fără realimentare. În plus, tehnologia nu este una costisitoare și poate fi adaptată ușor și la prețuri accesibile la vehiculele second-hand. Trebuie să fii cât mai informat cu putință înainte de a opta pentru instalatii gpl auto.
Ce autovehicule pot fi convertite la gpl?
Vehiculele care pot fi convertite la gpl sunt în principal vehiculele pe benzină. În general, conversia nu este recomandată pentru vehiculele diesel deoarece este mult mai complexă și mai costisitoare. De asemenea, nu toate mașinile pe benzină pot beneficia de rezervoare gpl. Motoarele cele mai puternice sunt excluse și doar cele care îndeplinesc certificarea privind emisiile Euro 3 pot fi convertite la GPL. Cu alte cuvinte, vehiculele înmatriculate începând cu anul 2001 sunt ideale pentru bazine gpl. Și, bineînțeles trebuie să te asiguri de faptul că acestea sunt într-o stare generală bună, astfel încât banii investiți în conversie să nu fie pierduți din cauza unor defecțiuni ulterioare.
Cât costă conversia mașinii la GPL?
În ceea ce privește prețul, costul transformării unei mașini pe benzină pentru a funcționa cu GPL poate varia de la 1000 la 2000 de euro, în funcție de model și de capacitatea motorului. După efectuarea conversiei (întotdeauna într-un atelier calificat), este necesară o inspecție specială.
Acolo se va verifica siguranța vehiculului și i se va acorda noua etichetă ECO. Aceasta din urmă se aplică numai autovehiculelor cu omologare de tip Euro 4, Euro 5 sau Euro 6. Cele care îndeplinesc doar cerințele Euro 3 se pot converti la GPL, dar nu primesc eticheta.
Modificarea nu necesită prea multă muncă mecanică, iar atelierele specializate au kituri potrivite pentru aproape toate modelele care pot fi instalate în câteva zile.
Printre cele mai importante modificări, conversia include instalarea unui rezervor de gaz care este de obicei adăpostit în locul roții de rezervă din portbagaj. Acesta este completat de un circuit pentru canalizarea gazului către motor, care include supape, filtre, senzori și un injector dedicat.
De asemenea, este instalat un control pentru ca șoferul să poată selecta combustibilul care urmează să fie utilizat, iar o unitate de control electronic controlează funcționarea corectă a noului sistem de alimentare cu combustibil.
Aveti un Pont
Înmatriculări Auto Timisoara: Servicii Profesionale și Eficiente pentru Înmatricularea Autovehiculelor
Bun venit la www.inmatriculari-timisoara.com, firma de înmatriculări auto de top din Timișoara! Suntem dedicați să oferim servicii rapide, eficiente și fără bătăi de cap pentru toți clienții noștri care doresc să-și înmatriculeze autovehiculele în Timișoara și împrejurimi.
De ce să Alegi Serviciile Noastre de Înmatriculări Auto?
- Profesionalism și Experiență Cu ani de experiență în domeniu, echipa noastră este formată din profesioniști care cunosc în detaliu toate procedurile necesare pentru înmatricularea unui vehicul. Ne asigurăm că documentele dumneavoastră sunt complete și corecte, astfel încât să evitați orice probleme sau întârzieri.
- Servicii Complete Oferim o gamă completă de servicii, inclusiv:
- Înmatriculări auto noi și second-hand
- Transcrieri auto
- Radieri auto
- Obținerea numerelor provizorii
- Consultanță personalizată
- Eficiență și Rapiditate Știm cât de prețios este timpul dumneavoastră. De aceea, ne străduim să procesăm înmatriculările cât mai rapid posibil, fără a compromite calitatea serviciilor.
- Prețuri Competitive Ne mândrim cu oferirea unor servicii de înaltă calitate la prețuri accesibile. Credem că înmatricularea auto nu ar trebui să fie un proces costisitor sau stresant.
Procesul de Înmatriculare Auto
La www.inmatriculari-timisoara.com, am simplificat procesul de înmatriculare pentru a fi cât mai facil pentru clienții noștri:
- Consultație Inițială Vom discuta nevoile și situația dumneavoastră specifică pentru a înțelege exact ce documente sunt necesare.
- Pregătirea Documentelor Ne ocupăm de colectarea și completarea tuturor documentelor necesare, inclusiv certificatul de autenticitate, cartea de identitate a vehiculului și asigurarea auto.
- Depunerea Actelor Echipa noastră va depune toate actele la autoritățile competente și va urmări stadiul procesului până la finalizare.
- Obținerea Plăcuțelor de Înmatriculare În final, ne asigurăm că primiți plăcuțele de înmatriculare în cel mai scurt timp posibil.
Contactează-ne
Dacă doriți să beneficiați de serviciile noastre de înmatriculări auto în Timișoara, nu ezitați să ne contactați. Suntem aici să vă ajutăm să treceți prin procesul de înmatriculare fără griji și într-un timp record.
Administratie
Caracatița WHITE TOWER in orasul (Republica) lui Caragiale (VIII)/Dosarul WHITE TOWER intră în linie dreaptă! Nouă persoane duse la audieri după perchezițiile de la Primăria Ploiești
Cu procurorii la ușă, primarul Andrei Volosevici a încercat să deturneze atenția opiniei publice spre o altă problemă a municipiului Ploiești: criza gunoiului! Așa că de mână cu prefectul sef al PSD-ului județean Virgil Nanu, edilul a chemat presa la niscaiva declarații. Si au început lăudându-se cum au adus ei 53 de milioane de lei, ca mai apoi să se plângă de problema gunoiului. După ce a aruncat săgeți spre diverse personaje, prefectul Nanu a spus clar că…el nu are atribuții pentru a rezolva problema. Cu alte cuvinte, multă gargară, doar, doar cineva uită de procurorii care adunaseră documente, ridicaseră calculatoare și luaseră mai mulți funcționari publici la audieri.
Dar revenind la subiectul zilei, PERCHEZIȚIILE DE LA PRIMĂRIE, procurorii au condus la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Ploiești nouă persoane pentru audieri. Subiectul dosarului este realizarea a zeci de apartamente în plus față de numărul prevăzut în autorizația de construire a blocului White Tower. Imobil care a obținut autorizația pentru…clădire de birouri administrative si nicidecum de locuințe. Scăparea este simplă: „dezvoltatorul” LUPU nu a fost nevoit să solicite PUZ si alte documente specifice, deci a făcut puțină economie și de bani, și de timp!
Printre persoanele aduse la audieri se numără VERONICA RĂDUNĂ, arhitectul șef al Ploieștiului, RITA NEAGU, adjunctul Direcției Urbanism din Primărie, COCA PĂTRAȘCU, șefa Serviciului Autorizații Construcții, LUCIAN BĂLESCU seful Serviciului Verificare și Control Documentații Publice.
Adică șefii șefilor din DIRECȚIA DE URBANISM! În traducere cei care trebuiau să îl sancționeze pe MIHAI LUPU (pardon pe mămica septuagenară a acestuia MĂRIOARA LUPU, titulara PFA-ului cu pricina). Doar că nu poți sancționa pe nimeni, atâta timp cât zvonurile spun că toți șefii de la URBANISM dețin (prin interpuși) apartamente în WHITE TOWER!
Mai mult, surse din anchetă susțin că amenda primită de către VERONICA RĂDUNĂ, arhitecta șefă a Ploieștiului, din partea Inspectoratului Județean în Construcții Prahova, a fost plătită de către…MIHAI LUPU! Iar procurorii dețin documente în acest sens, pentru că plata amenzii a fost făcută direct din contul „dezvoltatorului”.
Primarul a făcut pe nevinovatul în conferința susținută alături de prefect și a susținut că „primarul nu are de unde să știe ce face femeia de serviciu….”, referindu-se la funcționarii de la URBANISM. Să compari directorii de la Urbanism cu femeia de serviciu, este puțin cam forțat, dar nu comentăm educația primarului, pentru că nu face obiectul acestui articol.
Cât despre RITA NEAGU, adjuncta Direcției de Urbanism, aceasta a fost extrem de apropiată de ANDREI VOLOSEVICI în primul mandat al acestuia, după ce SIMONA MUNTEANU a fost îndepărtată din funcția de arhitect sef a municipiului, la presiunile primarului. De altfel, declinul urbanistic al Ploieștiului a început după plecarea SIMONEI MUNTEANU în anul 2010. Din acel moment, nu a mai existat nici o ordine în ceea ce priveste urbanismul municipiului resedință de județ. Avem aglomerări de blocuri de locuințe în diverse zone, locurile de parcare lipsesc cu desăvârsire și totul în lipsa unui Plan Urbanistic General care ar fi reglementat toate aceste aspecte.
Deocamdată, surse judiciare susțin că în dosarul WHITE TOWER vor fi audiați, în perioada următoare, atât primarul ANDREI VOLOSEVICI, cât și nașa city manager SIMONA ALBU.
Să nu spuneți că nu v-am anunțat! Din timp! Vom reveni.!
„Spor la treaba” si/sau in limbajul infractorilor narcomani: „A venit primavara”! Urmeaza ‘LOTUL II” si „LOTUL III”? Intrebam pentru niste prieteni, apropiati de infractorul narcoman si cap de „avorton” – cum este porecla acestuia (narcomanului dovedit), ca a lui „Portocala”- ! (Cerasela N.).
-
Exclusivacum 4 zile
Corupție instituționalizată la IJP Prahova: Mirițescu și rețeaua de influență
-
Exclusivacum 2 zile
Controversa imobiliară privind Familiile Nichita și Lupu: De la un accident tragic la tranzacții frauduloase/Cazul White Tower
-
Exclusivacum 4 zile
Administrație cu oameni de „valoare” la Primăria Comunei Colceag
-
Exclusivacum 2 zile
Familia Albu: o călătorie controversată de la scrutinul public la beneficii mănoase în Ploiești
-
Exclusivacum 4 zile
Corupția în IPJ Prahova: O rețea de ilegalități afectează afacerile locale (V)
-
Exclusivacum o zi
Primarul care a părăsit Cătina cu ghivecele și pietrele în brațe: o poveste de alegeri și controverse
-
Exclusivacum o zi
Fraude imobiliare în România: Scandalurile Nordis și White Tower dezvăluie un sistem corupt
-
Exclusivacum 2 zile
Colaborarea între victime și abuzatori – O problemă persistenta în rândul polițiștilor din MAI