Aveti un Pont
Alt scandal la mapa lui Vela: Doi șefi pe aceeași funcție!
(Preluare National – Catalin Tache):
Nou subiect de ”râcă” între Vela și Despescu…
Uite că ministrul Marcel Vela aproape că nici nu mai are răgazul necesat de a sta cu ochii pe clanurile interlope, la câte scandaluri ”bubuie” deja ”sincron” în cadrul Ministerului Afacerilor Interne. Astfel că aproape că nu mai este zi în care la mapa ministrului să nu ajungă noi și noi sesizări.
Bogdan Despescu
Culmea este însă că, deși nici până acum, ce-i drept, ministrul nu s-a omorât cu firea pentru clarificarea plângerilor cu subiecte cu adevărat sensibile, de această dată chiar că Marcel Vela este prins între ”ciocanul” liderilor sindicatelor din Poliție și secretarul de stat Bogdan Despescu. Cel acuzat mai nou nu doar că a continuat promovarea pe funcții de conducere a unor apropiați strict pe ”filiera buzoiană”, dar și că a inventat o nouă organigramă, doar pentru a împăca atsfel ”și capra și varza”… Și astfel s-a ajuns la situații absolut halucinante precum cea de la SRPT Galați, acolo unde aceeași funcție de conducere este împărțită simultan de către doi ofițeri! Dintre care unul acuzat de către sindicate că ar fi ”omul lui Despescu”…
Colegul din Buzău
Se strâng petițiile la cabinetul ministrului Marcel Vela cu privire la susținerea de către secretarul de stat Bogdan Despescu a unui fost coleg de la Buzău, ajuns între timp șef al SRPT Galați. După ce până acum trei ani a fost șef al Biroului Județean de Poliție Transporturi Buzău.
Doi polițiști ocupă în același timp aceeași funcție!
Dar iată sesizarea la care ministrul Marcel Vela trebuie să caute acum răspuns, chiar dacă astfel ar trebui să-și bage nasul ”în oala” secretarului de stat Bogdan Despescu : ” în luna octombrie 2019, cms. șef de poliție Bărbulescu Marcel – șeful SRPT Galați, prin dispoziție a împuternicit a doua oară, pe o perioadă de 6 luni să ocupe funcția de adjunct șef SRTP Galați pe cms. șef de poliție Macovei Cristian. Acesta din urmă a ocupat până în momentul celor două împuterniciri funcția de șef serviciu la Serviciul Județean de Poliție Transporturi Vrancea, funcție ocupată prin concurs.
Întrucât funcția de șef serviciu din cadrul SJPT Vrancea nu era ocupată, fiindcă șeful SJPT Vrancea (cms. Macovei C.) era împuternicit adjunct șef secție la SRPT Galați, pe funcția de șef serviciu SJPT Vrancea a fost împuternicit cms. șef Tărlungeanu Petrea. La începutul lunii martie 2020, acesta și-a încetat raporturile de serviciu prin pensionare. Însă deoarece șeful SJPT Vrancea încă mai era împuternicit adjunct SRPT Galați, șeful SRPT Galați a delegat ca șef SJPT Vrancea pe scms. Dobrișan Bogdan – ofițerul din cadrul SJPT până la sfârșitul lunii martie, respectiv 30.03.2020. La începuttul lunii aprilie 2020, împuternicirea cms. Macovei Cristian a expirat și de către șeful SRPT Galați a fost delegat pe aceeași funcție de adjunct SRPT Galați, prin Dispoziția șefului SRPT Galați nr. 98/08.04.2020, pentru o perioadă cuprinsă între 03.04 – 02.10.2020 (6luni).
Tot de la începutul lunii aprilie 2020, scms. Dobrișan Bogdan a fost împuternicit șef SJPT Vrancea de către cms. șef Bărbulescu Marcel. Din același timp, pe aceeași funcție s-a aflat și cms. șef Macovei Cristian, căruia doar ce i se terminase împuternicirea de adjunct șef SRTP Galați. Acesta din urmă a fost delegat adjunct șef SRPT Galați până pe data de 05.08.2020, când a fost împuternicit șef SRTP Galați, ca urmare a vacantării temporare a funcției. În conformitate cu prevederile art. 27, alin. 1 și 2 din Legea 360/2002 un polițist poate fi delegat cel mult pe aceeași funcție pe care o ocupa anterior delegării, cu îndeplinirea unor sarcini cu acordul scris al său altor activități în plus față de cele ale postului ocupat și nicidecum o funcție superioară celei ocupate. Ori cms. Macovei Cristian de pe funcția de șef serviciu SJPT Vrancea a fost ”promovat” pe funcția de adjunct șef SRPT Galați. Drept urmare rugăm să verificați următoarele aspecte:
- Care este funcția ocupată de către cms. Macovei Cristian după terminarea ultimei împuterniciri din cele două ale aceleiași funcții, având în vedere faptul că funcția de șef SJPT Vrancea a ocupat-o prin concurs?
- Conform cărei funcții a fost remunerat cms. Macovei Cristian după expirarea ultimei împuterniciri din cele 2 ale aceleiași funcții, respectiv pe perioada delegării?
- Care este temeiul legal și dacă pot 2 polițiști ocupa în același timp aceeași funcție de conducere și pot în același timp să primească indemnizația de comandă (unul este împuternicit șef serviciu iar celălalt este titular pe funcția de șef serviciu, dar este și delegat pe o altă funcție).
- Care este temeiul legal și dacă scms. Dobrișan Bogdan putea fi împuternicit pe o funcție de conducere, atât timp cât titularul funcției era ”Delegat”?”
Aveti un Pont
Alegerea mașinii potrivite pentru montarea instalației gpl
GPL înseamnă gaz petrolier lichefiat, un combustibil alternativ pe care îl putem încorpora în vehiculele noastre pe benzină și astfel să ne bucurăm de nenumărate avantaje pe care merită să le cunoaștem în prealabil.
În ce vehicule poate fi instalat un sistem GPL?
Dacă ești interesat de instalatii gpl auto, cu siguranță vrei să știi în ce vehicule poate fi instalat un sistem GPL. Este important de menționat faptul că gpl auto nu poate fi instalat în toate vehiculele. La fel de important este să te asiguri că sistemul este instalat de un profesionist calificat și instruit.
Există unele mărci auto care oferă în gama lor versiuni care sunt deja adaptate pentru a funcționa fie pe benzină, fie pe gaz. Este cazul Renault, Dacia, Hyundai, Fiat, Fiat, Ford, Jeep, SsangYong și Subaru, ale căror modele includ acest tip de motor. Și nu numai că economisesc combustibil: fiind hibride, ele obțin eticheta ECO de la DGT.
Pe de altă parte, autovehiculele Bi-fuel au o autonomie mai mare. Prin adăugarea a două rezervoare de combustibil, benzină și rezervoare gpl, acestea pot depăși în unele cazuri 1000 de kilometri fără realimentare. În plus, tehnologia nu este una costisitoare și poate fi adaptată ușor și la prețuri accesibile la vehiculele second-hand. Trebuie să fii cât mai informat cu putință înainte de a opta pentru instalatii gpl auto.
Ce autovehicule pot fi convertite la gpl?
Vehiculele care pot fi convertite la gpl sunt în principal vehiculele pe benzină. În general, conversia nu este recomandată pentru vehiculele diesel deoarece este mult mai complexă și mai costisitoare. De asemenea, nu toate mașinile pe benzină pot beneficia de rezervoare gpl. Motoarele cele mai puternice sunt excluse și doar cele care îndeplinesc certificarea privind emisiile Euro 3 pot fi convertite la GPL. Cu alte cuvinte, vehiculele înmatriculate începând cu anul 2001 sunt ideale pentru bazine gpl. Și, bineînțeles trebuie să te asiguri de faptul că acestea sunt într-o stare generală bună, astfel încât banii investiți în conversie să nu fie pierduți din cauza unor defecțiuni ulterioare.
Cât costă conversia mașinii la GPL?
În ceea ce privește prețul, costul transformării unei mașini pe benzină pentru a funcționa cu GPL poate varia de la 1000 la 2000 de euro, în funcție de model și de capacitatea motorului. După efectuarea conversiei (întotdeauna într-un atelier calificat), este necesară o inspecție specială.
Acolo se va verifica siguranța vehiculului și i se va acorda noua etichetă ECO. Aceasta din urmă se aplică numai autovehiculelor cu omologare de tip Euro 4, Euro 5 sau Euro 6. Cele care îndeplinesc doar cerințele Euro 3 se pot converti la GPL, dar nu primesc eticheta.
Modificarea nu necesită prea multă muncă mecanică, iar atelierele specializate au kituri potrivite pentru aproape toate modelele care pot fi instalate în câteva zile.
Printre cele mai importante modificări, conversia include instalarea unui rezervor de gaz care este de obicei adăpostit în locul roții de rezervă din portbagaj. Acesta este completat de un circuit pentru canalizarea gazului către motor, care include supape, filtre, senzori și un injector dedicat.
De asemenea, este instalat un control pentru ca șoferul să poată selecta combustibilul care urmează să fie utilizat, iar o unitate de control electronic controlează funcționarea corectă a noului sistem de alimentare cu combustibil.
Aveti un Pont
Înmatriculări Auto Timisoara: Servicii Profesionale și Eficiente pentru Înmatricularea Autovehiculelor
Bun venit la www.inmatriculari-timisoara.com, firma de înmatriculări auto de top din Timișoara! Suntem dedicați să oferim servicii rapide, eficiente și fără bătăi de cap pentru toți clienții noștri care doresc să-și înmatriculeze autovehiculele în Timișoara și împrejurimi.
De ce să Alegi Serviciile Noastre de Înmatriculări Auto?
- Profesionalism și Experiență Cu ani de experiență în domeniu, echipa noastră este formată din profesioniști care cunosc în detaliu toate procedurile necesare pentru înmatricularea unui vehicul. Ne asigurăm că documentele dumneavoastră sunt complete și corecte, astfel încât să evitați orice probleme sau întârzieri.
- Servicii Complete Oferim o gamă completă de servicii, inclusiv:
- Înmatriculări auto noi și second-hand
- Transcrieri auto
- Radieri auto
- Obținerea numerelor provizorii
- Consultanță personalizată
- Eficiență și Rapiditate Știm cât de prețios este timpul dumneavoastră. De aceea, ne străduim să procesăm înmatriculările cât mai rapid posibil, fără a compromite calitatea serviciilor.
- Prețuri Competitive Ne mândrim cu oferirea unor servicii de înaltă calitate la prețuri accesibile. Credem că înmatricularea auto nu ar trebui să fie un proces costisitor sau stresant.
Procesul de Înmatriculare Auto
La www.inmatriculari-timisoara.com, am simplificat procesul de înmatriculare pentru a fi cât mai facil pentru clienții noștri:
- Consultație Inițială Vom discuta nevoile și situația dumneavoastră specifică pentru a înțelege exact ce documente sunt necesare.
- Pregătirea Documentelor Ne ocupăm de colectarea și completarea tuturor documentelor necesare, inclusiv certificatul de autenticitate, cartea de identitate a vehiculului și asigurarea auto.
- Depunerea Actelor Echipa noastră va depune toate actele la autoritățile competente și va urmări stadiul procesului până la finalizare.
- Obținerea Plăcuțelor de Înmatriculare În final, ne asigurăm că primiți plăcuțele de înmatriculare în cel mai scurt timp posibil.
Contactează-ne
Dacă doriți să beneficiați de serviciile noastre de înmatriculări auto în Timișoara, nu ezitați să ne contactați. Suntem aici să vă ajutăm să treceți prin procesul de înmatriculare fără griji și într-un timp record.
Administratie
Caracatița WHITE TOWER in orasul (Republica) lui Caragiale (VIII)/Dosarul WHITE TOWER intră în linie dreaptă! Nouă persoane duse la audieri după perchezițiile de la Primăria Ploiești
Cu procurorii la ușă, primarul Andrei Volosevici a încercat să deturneze atenția opiniei publice spre o altă problemă a municipiului Ploiești: criza gunoiului! Așa că de mână cu prefectul sef al PSD-ului județean Virgil Nanu, edilul a chemat presa la niscaiva declarații. Si au început lăudându-se cum au adus ei 53 de milioane de lei, ca mai apoi să se plângă de problema gunoiului. După ce a aruncat săgeți spre diverse personaje, prefectul Nanu a spus clar că…el nu are atribuții pentru a rezolva problema. Cu alte cuvinte, multă gargară, doar, doar cineva uită de procurorii care adunaseră documente, ridicaseră calculatoare și luaseră mai mulți funcționari publici la audieri.
Dar revenind la subiectul zilei, PERCHEZIȚIILE DE LA PRIMĂRIE, procurorii au condus la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Ploiești nouă persoane pentru audieri. Subiectul dosarului este realizarea a zeci de apartamente în plus față de numărul prevăzut în autorizația de construire a blocului White Tower. Imobil care a obținut autorizația pentru…clădire de birouri administrative si nicidecum de locuințe. Scăparea este simplă: „dezvoltatorul” LUPU nu a fost nevoit să solicite PUZ si alte documente specifice, deci a făcut puțină economie și de bani, și de timp!
Printre persoanele aduse la audieri se numără VERONICA RĂDUNĂ, arhitectul șef al Ploieștiului, RITA NEAGU, adjunctul Direcției Urbanism din Primărie, COCA PĂTRAȘCU, șefa Serviciului Autorizații Construcții, LUCIAN BĂLESCU seful Serviciului Verificare și Control Documentații Publice.
Adică șefii șefilor din DIRECȚIA DE URBANISM! În traducere cei care trebuiau să îl sancționeze pe MIHAI LUPU (pardon pe mămica septuagenară a acestuia MĂRIOARA LUPU, titulara PFA-ului cu pricina). Doar că nu poți sancționa pe nimeni, atâta timp cât zvonurile spun că toți șefii de la URBANISM dețin (prin interpuși) apartamente în WHITE TOWER!
Mai mult, surse din anchetă susțin că amenda primită de către VERONICA RĂDUNĂ, arhitecta șefă a Ploieștiului, din partea Inspectoratului Județean în Construcții Prahova, a fost plătită de către…MIHAI LUPU! Iar procurorii dețin documente în acest sens, pentru că plata amenzii a fost făcută direct din contul „dezvoltatorului”.
Primarul a făcut pe nevinovatul în conferința susținută alături de prefect și a susținut că „primarul nu are de unde să știe ce face femeia de serviciu….”, referindu-se la funcționarii de la URBANISM. Să compari directorii de la Urbanism cu femeia de serviciu, este puțin cam forțat, dar nu comentăm educația primarului, pentru că nu face obiectul acestui articol.
Cât despre RITA NEAGU, adjuncta Direcției de Urbanism, aceasta a fost extrem de apropiată de ANDREI VOLOSEVICI în primul mandat al acestuia, după ce SIMONA MUNTEANU a fost îndepărtată din funcția de arhitect sef a municipiului, la presiunile primarului. De altfel, declinul urbanistic al Ploieștiului a început după plecarea SIMONEI MUNTEANU în anul 2010. Din acel moment, nu a mai existat nici o ordine în ceea ce priveste urbanismul municipiului resedință de județ. Avem aglomerări de blocuri de locuințe în diverse zone, locurile de parcare lipsesc cu desăvârsire și totul în lipsa unui Plan Urbanistic General care ar fi reglementat toate aceste aspecte.
Deocamdată, surse judiciare susțin că în dosarul WHITE TOWER vor fi audiați, în perioada următoare, atât primarul ANDREI VOLOSEVICI, cât și nașa city manager SIMONA ALBU.
Să nu spuneți că nu v-am anunțat! Din timp! Vom reveni.!
„Spor la treaba” si/sau in limbajul infractorilor narcomani: „A venit primavara”! Urmeaza ‘LOTUL II” si „LOTUL III”? Intrebam pentru niste prieteni, apropiati de infractorul narcoman si cap de „avorton” – cum este porecla acestuia (narcomanului dovedit), ca a lui „Portocala”- ! (Cerasela N.).
-
Exclusivacum 4 zile
Corupție instituționalizată la IJP Prahova: Mirițescu și rețeaua de influență
-
Exclusivacum 2 zile
Controversa imobiliară privind Familiile Nichita și Lupu: De la un accident tragic la tranzacții frauduloase/Cazul White Tower
-
Exclusivacum 4 zile
Administrație cu oameni de „valoare” la Primăria Comunei Colceag
-
Exclusivacum 2 zile
Familia Albu: o călătorie controversată de la scrutinul public la beneficii mănoase în Ploiești
-
Exclusivacum 4 zile
Corupția în IPJ Prahova: O rețea de ilegalități afectează afacerile locale (V)
-
Exclusivacum o zi
Primarul care a părăsit Cătina cu ghivecele și pietrele în brațe: o poveste de alegeri și controverse
-
Exclusivacum o zi
Fraude imobiliare în România: Scandalurile Nordis și White Tower dezvăluie un sistem corupt
-
Exclusivacum 2 zile
Colaborarea între victime și abuzatori – O problemă persistenta în rândul polițiștilor din MAI