Aveti un Pont
Iohannis, ”paradit” de Hăpău! Scandal HUMINT la DGIA!
(Preluat National – Catalin Tache):
Generalul Hăpău, prins din nou pe picior greșit
Răbdarea lui Klaus Iohannis începe să își arate limitele, șeful statului fiind tot mai deranjat de posturile penibile în care au ajuns să îl pună chiar unii dintre ”oamenii președintelui”. Ce-i drept, transmiterea greșită a unor date cu care apoi Iohannis a ieșit public a fost catalogată în cele din urmă de către Administrația Prezidențială drept o regretabilă, dar pe deplin de înțeles în aceste vremuri ”eroare umană”. În schimb cu totul altfel stau lucrurile cu un adevărat ”scenariu negru” tot mai serios luat în calcul la Palatul Cotroceni.
Acolo unde consilierii și ceilalți experți pe securitate națională ai președintelui au luat urma unei informații care poate arunca în aer o bună parte a sistemului. Totul după ce, după cum susțin sursele noastre, unii atașați militari aflați la post departe de țară s-au arătat cel puțin intrigați de faptul că la vârful statului român nu ar fi fost exploatat informativ așa cum se cuvenea avertismentul unei influente agenții guvernamentale americane cu privire la gravitatea răspândirii SARS – CoV-2, încă dinainte ca Organizația Mondială a Sănătății să declare oficial starea de pandemie. Iar nervozitatea la Cotroceni atinge deja cote fără precedent, mai ales că respectivii atașați militari sunt gata să jure că unitatea de elită cu specific HUMINT din cadrul Direcției Generale de Informații a Armatei nu numai că a preluat și prelucrat informația primită de la omologii americani, dar au și transmis-o în timp real superiorilor ierarhici. Numai că avertismentul nu ar mai fi ajuns și la șeful statului, cel care a fost astfel lăsat să iasă cu inițiala nefericită declarație publică despre ”simpla răceală” care ar fi COVID-ul… Iar suspectul de serviciu este acum nimeni altul decât generalul Marian Hăpău, cel oricum aflat într-un război de gherilă informativă cu restul structurilor din sistem și mai ales cu oamenii președintelui din servicii. Și care se pare că fără a conștientiza că astfel îl ”paradește” practic pe Iohannis, cel puțin ca și imagine publică a încercat să împuște doi ”iepuri” dintr-o lovitură cu informația primită de la americani nu de el, ci de ofițerii HUMINT. Și să își plătească polițele față de rivalii personali de la Cotroceni, dar mai ales să devină un personaj indispensabil pe noua tablă de șah a sistemului… Acolo unde de altfel oricum a ajuns un simplu ”pion” după plecarea lângă Victor Ponta a ”cumătrului” Silviu Predoiu!
”Cine își varsă sângele alături de mine este fratele meu pentru totdeauna”!
Șeful DGIA, între ”ciocanul” Iohannis și ”nicovala” Ciucă
Cu ani în urmă, la înființarea primei unități operaționale HUMINT din cadrul DGIA, ambasadorul american de atunci garanta în fața puținilor aleși prezenți la eveniment : ”Cine își varsă sângele alături de mine este fratele meu pentru totdeauna”! Acesta fiind crezul atât de performantelor structuri de informații militare ale US Army. Deviză preluată între timp și de adevărații ofițeri români de informații militare. Și care sunt cu totul alții decât ”șoarecii de bibliotecă” care zac prin birourile spațioase din sediul Ministerului Apărării Naționale și se împăunează aiurea pe la recepții că ei sunt ofițeri de informații. În timp ce adevărații ofițeri români de informații militare fie că și-au vărsat cu prisosință sângele alături de trupele americane! Astfel reușind, în ani de zile și zeci de misiuni ”sinucigașe” în spatele teatrelor de operațiuni din Irak sau Afganistan să câștige respectul structurilor de elită ale US Army. Mai ales că, în zonele în care militarii americani nu mai sunt de mult bineveniți, ofițerii HUMINT români nu au ezitat să le spele acestora ”rufele murdare” în misiuni acoperite. Astfel că ar fi fost greu de crezut că această camaraderie creată în ani de zile ar fi una doar de fațadă. Cel mai bun exemplu fiind că, atunci când și-au alertat propriile trupe aflate peste tot în lume cu privire la faptul că pericolul COVID este mai mare decât se crede, americanii le-au întins o mână de ajutor informativă și ofițerilor de legătură ai structurii HUMINT din cadrul DGIA. Gest pe care l-au mai făcut se pare doar pentru polonezi. Era ianuarie 2020…
Hăpău, ai uitat de ce te-au chemat americanii ultima oară la raport?
Trupele speciale, alături de americani în Irak
Ca și veteranul Lucian Pahonțu de altfel, generalul Marian Hăpău nu pierde nicio ocazie de a se autolegenda drept ”ultimul om al americanilor” din întreg sistemul! Și în care agențiile guvernamentale de peste Ocean ar avea o încredere oarbă. Numai că una atât de mare, încât ultima oară când a fost convocat de urgență la Washington a fost strict pentru a fi chestionat cu privire la dezvăluirea ”Național” despre o veche vizită neraportată a acestuia la Moscova! Astfel că Hăpău nu este omul americanilor! Iar drept urmare aceștia nu i-au dat informația care putea salva poate multe vieți… În schimb au dat-o camarazilor din structurile DGIA alături de care au fost alături în misiuni, pentru ”diseminare și aplicare”. Însă informat la rândul său strict pe această filieră, generalul Hăpău nu a transmis-o mai departe în timp util ”beneficiarului legal final”. Cu toate că este foarte posibil ca același ”plângăcios” Hăpău să pună din nou placa deja ”obosită” cu ”băieții răi” din jurul președintelui, cei care nu ar deschide plicurile galbene venite de la DGIA. Cert fiind doar că structurile statului român nu au fost în stare să exploateze o asemenea informație vitală. Mai ales într-o perioadă ca aceea în care toată lumea era încă buimacă. Dar în care în schimb agenții MOSAD, beneficiind strict de aceeași informație, au făcut rost într-o singură noapte de mai multe ventilatoare medicale decât toate statele Uniunii Europene la un loc !!!
”Neamțul” nu uită! Și nu iartă!
Câte se puteau face dacă informația era ”diseminată” la timp…
Deja procurorii DNA au dat iama prin sediul MApN fără ca să se mai sinchisească să îl informeze și pe generalul Hăpău. Considerând de fapt că este suficient că au anunțat Cotroceniul… Iar ministrul Ciucă îl așteaptă deja la cotitură, acesta având propriile frustrări după ce a pierdut șansa de a fi noul premier, așa cum visa cu ochii deschiși la un moment dat. Însă acestea ar trebui să fie chiar ultimele griji pentru generalul Hăpău. Cel care știe foarte bine că dacă președintelui îi intră o idee în cap, atunci greu i-o mai poate scoate cineva… Și șeful statului este tot mai convins că Hăpău a știut de la americani ce risc major reprezintă ”răceala COVID”, dar șeful DGIA nu l-a informat și pe el. Iar dacă informația va fi și probată, atunci se poate spune că, poate fie și fără să vrea, prin acapararea informației de la americani strict ”pe persoană fizică”, generalul Hăpău nu a făcut decât să ”paradească” cariera politică a unui Klaus Iohannis care nu și-a ascuns ambițiile de a fi singurul mascul alfa nu doar din clasa politică românească, dar și din întreg sistemul. Iar ”neamțul” nu uită… Și mai ales nu iartă…
Aveti un Pont
Alegerea mașinii potrivite pentru montarea instalației gpl
GPL înseamnă gaz petrolier lichefiat, un combustibil alternativ pe care îl putem încorpora în vehiculele noastre pe benzină și astfel să ne bucurăm de nenumărate avantaje pe care merită să le cunoaștem în prealabil.
În ce vehicule poate fi instalat un sistem GPL?
Dacă ești interesat de instalatii gpl auto, cu siguranță vrei să știi în ce vehicule poate fi instalat un sistem GPL. Este important de menționat faptul că gpl auto nu poate fi instalat în toate vehiculele. La fel de important este să te asiguri că sistemul este instalat de un profesionist calificat și instruit.
Există unele mărci auto care oferă în gama lor versiuni care sunt deja adaptate pentru a funcționa fie pe benzină, fie pe gaz. Este cazul Renault, Dacia, Hyundai, Fiat, Fiat, Ford, Jeep, SsangYong și Subaru, ale căror modele includ acest tip de motor. Și nu numai că economisesc combustibil: fiind hibride, ele obțin eticheta ECO de la DGT.
Pe de altă parte, autovehiculele Bi-fuel au o autonomie mai mare. Prin adăugarea a două rezervoare de combustibil, benzină și rezervoare gpl, acestea pot depăși în unele cazuri 1000 de kilometri fără realimentare. În plus, tehnologia nu este una costisitoare și poate fi adaptată ușor și la prețuri accesibile la vehiculele second-hand. Trebuie să fii cât mai informat cu putință înainte de a opta pentru instalatii gpl auto.
Ce autovehicule pot fi convertite la gpl?
Vehiculele care pot fi convertite la gpl sunt în principal vehiculele pe benzină. În general, conversia nu este recomandată pentru vehiculele diesel deoarece este mult mai complexă și mai costisitoare. De asemenea, nu toate mașinile pe benzină pot beneficia de rezervoare gpl. Motoarele cele mai puternice sunt excluse și doar cele care îndeplinesc certificarea privind emisiile Euro 3 pot fi convertite la GPL. Cu alte cuvinte, vehiculele înmatriculate începând cu anul 2001 sunt ideale pentru bazine gpl. Și, bineînțeles trebuie să te asiguri de faptul că acestea sunt într-o stare generală bună, astfel încât banii investiți în conversie să nu fie pierduți din cauza unor defecțiuni ulterioare.
Cât costă conversia mașinii la GPL?
În ceea ce privește prețul, costul transformării unei mașini pe benzină pentru a funcționa cu GPL poate varia de la 1000 la 2000 de euro, în funcție de model și de capacitatea motorului. După efectuarea conversiei (întotdeauna într-un atelier calificat), este necesară o inspecție specială.
Acolo se va verifica siguranța vehiculului și i se va acorda noua etichetă ECO. Aceasta din urmă se aplică numai autovehiculelor cu omologare de tip Euro 4, Euro 5 sau Euro 6. Cele care îndeplinesc doar cerințele Euro 3 se pot converti la GPL, dar nu primesc eticheta.
Modificarea nu necesită prea multă muncă mecanică, iar atelierele specializate au kituri potrivite pentru aproape toate modelele care pot fi instalate în câteva zile.
Printre cele mai importante modificări, conversia include instalarea unui rezervor de gaz care este de obicei adăpostit în locul roții de rezervă din portbagaj. Acesta este completat de un circuit pentru canalizarea gazului către motor, care include supape, filtre, senzori și un injector dedicat.
De asemenea, este instalat un control pentru ca șoferul să poată selecta combustibilul care urmează să fie utilizat, iar o unitate de control electronic controlează funcționarea corectă a noului sistem de alimentare cu combustibil.
Aveti un Pont
Înmatriculări Auto Timisoara: Servicii Profesionale și Eficiente pentru Înmatricularea Autovehiculelor
Bun venit la www.inmatriculari-timisoara.com, firma de înmatriculări auto de top din Timișoara! Suntem dedicați să oferim servicii rapide, eficiente și fără bătăi de cap pentru toți clienții noștri care doresc să-și înmatriculeze autovehiculele în Timișoara și împrejurimi.
De ce să Alegi Serviciile Noastre de Înmatriculări Auto?
- Profesionalism și Experiență Cu ani de experiență în domeniu, echipa noastră este formată din profesioniști care cunosc în detaliu toate procedurile necesare pentru înmatricularea unui vehicul. Ne asigurăm că documentele dumneavoastră sunt complete și corecte, astfel încât să evitați orice probleme sau întârzieri.
- Servicii Complete Oferim o gamă completă de servicii, inclusiv:
- Înmatriculări auto noi și second-hand
- Transcrieri auto
- Radieri auto
- Obținerea numerelor provizorii
- Consultanță personalizată
- Eficiență și Rapiditate Știm cât de prețios este timpul dumneavoastră. De aceea, ne străduim să procesăm înmatriculările cât mai rapid posibil, fără a compromite calitatea serviciilor.
- Prețuri Competitive Ne mândrim cu oferirea unor servicii de înaltă calitate la prețuri accesibile. Credem că înmatricularea auto nu ar trebui să fie un proces costisitor sau stresant.
Procesul de Înmatriculare Auto
La www.inmatriculari-timisoara.com, am simplificat procesul de înmatriculare pentru a fi cât mai facil pentru clienții noștri:
- Consultație Inițială Vom discuta nevoile și situația dumneavoastră specifică pentru a înțelege exact ce documente sunt necesare.
- Pregătirea Documentelor Ne ocupăm de colectarea și completarea tuturor documentelor necesare, inclusiv certificatul de autenticitate, cartea de identitate a vehiculului și asigurarea auto.
- Depunerea Actelor Echipa noastră va depune toate actele la autoritățile competente și va urmări stadiul procesului până la finalizare.
- Obținerea Plăcuțelor de Înmatriculare În final, ne asigurăm că primiți plăcuțele de înmatriculare în cel mai scurt timp posibil.
Contactează-ne
Dacă doriți să beneficiați de serviciile noastre de înmatriculări auto în Timișoara, nu ezitați să ne contactați. Suntem aici să vă ajutăm să treceți prin procesul de înmatriculare fără griji și într-un timp record.
Administratie
Caracatița WHITE TOWER in orasul (Republica) lui Caragiale (VIII)/Dosarul WHITE TOWER intră în linie dreaptă! Nouă persoane duse la audieri după perchezițiile de la Primăria Ploiești
Cu procurorii la ușă, primarul Andrei Volosevici a încercat să deturneze atenția opiniei publice spre o altă problemă a municipiului Ploiești: criza gunoiului! Așa că de mână cu prefectul sef al PSD-ului județean Virgil Nanu, edilul a chemat presa la niscaiva declarații. Si au început lăudându-se cum au adus ei 53 de milioane de lei, ca mai apoi să se plângă de problema gunoiului. După ce a aruncat săgeți spre diverse personaje, prefectul Nanu a spus clar că…el nu are atribuții pentru a rezolva problema. Cu alte cuvinte, multă gargară, doar, doar cineva uită de procurorii care adunaseră documente, ridicaseră calculatoare și luaseră mai mulți funcționari publici la audieri.
Dar revenind la subiectul zilei, PERCHEZIȚIILE DE LA PRIMĂRIE, procurorii au condus la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Ploiești nouă persoane pentru audieri. Subiectul dosarului este realizarea a zeci de apartamente în plus față de numărul prevăzut în autorizația de construire a blocului White Tower. Imobil care a obținut autorizația pentru…clădire de birouri administrative si nicidecum de locuințe. Scăparea este simplă: „dezvoltatorul” LUPU nu a fost nevoit să solicite PUZ si alte documente specifice, deci a făcut puțină economie și de bani, și de timp!
Printre persoanele aduse la audieri se numără VERONICA RĂDUNĂ, arhitectul șef al Ploieștiului, RITA NEAGU, adjunctul Direcției Urbanism din Primărie, COCA PĂTRAȘCU, șefa Serviciului Autorizații Construcții, LUCIAN BĂLESCU seful Serviciului Verificare și Control Documentații Publice.
Adică șefii șefilor din DIRECȚIA DE URBANISM! În traducere cei care trebuiau să îl sancționeze pe MIHAI LUPU (pardon pe mămica septuagenară a acestuia MĂRIOARA LUPU, titulara PFA-ului cu pricina). Doar că nu poți sancționa pe nimeni, atâta timp cât zvonurile spun că toți șefii de la URBANISM dețin (prin interpuși) apartamente în WHITE TOWER!
Mai mult, surse din anchetă susțin că amenda primită de către VERONICA RĂDUNĂ, arhitecta șefă a Ploieștiului, din partea Inspectoratului Județean în Construcții Prahova, a fost plătită de către…MIHAI LUPU! Iar procurorii dețin documente în acest sens, pentru că plata amenzii a fost făcută direct din contul „dezvoltatorului”.
Primarul a făcut pe nevinovatul în conferința susținută alături de prefect și a susținut că „primarul nu are de unde să știe ce face femeia de serviciu….”, referindu-se la funcționarii de la URBANISM. Să compari directorii de la Urbanism cu femeia de serviciu, este puțin cam forțat, dar nu comentăm educația primarului, pentru că nu face obiectul acestui articol.
Cât despre RITA NEAGU, adjuncta Direcției de Urbanism, aceasta a fost extrem de apropiată de ANDREI VOLOSEVICI în primul mandat al acestuia, după ce SIMONA MUNTEANU a fost îndepărtată din funcția de arhitect sef a municipiului, la presiunile primarului. De altfel, declinul urbanistic al Ploieștiului a început după plecarea SIMONEI MUNTEANU în anul 2010. Din acel moment, nu a mai existat nici o ordine în ceea ce priveste urbanismul municipiului resedință de județ. Avem aglomerări de blocuri de locuințe în diverse zone, locurile de parcare lipsesc cu desăvârsire și totul în lipsa unui Plan Urbanistic General care ar fi reglementat toate aceste aspecte.
Deocamdată, surse judiciare susțin că în dosarul WHITE TOWER vor fi audiați, în perioada următoare, atât primarul ANDREI VOLOSEVICI, cât și nașa city manager SIMONA ALBU.
Să nu spuneți că nu v-am anunțat! Din timp! Vom reveni.!
„Spor la treaba” si/sau in limbajul infractorilor narcomani: „A venit primavara”! Urmeaza ‘LOTUL II” si „LOTUL III”? Intrebam pentru niste prieteni, apropiati de infractorul narcoman si cap de „avorton” – cum este porecla acestuia (narcomanului dovedit), ca a lui „Portocala”- ! (Cerasela N.).
-
Exclusivacum 2 zile
Afaceri Murdare: Mafia deșeurilor și complicitatea instituțiilor din Prahova
-
Exclusivacum 2 zile
Investigație Europeană asupra Corupției: Penitenciarul Berceni, directorul Matei Valentin și legăturile intunecate cu afaceristul Mihai Tufan
-
Exclusivacum 2 zile
Sindicatul Sidepol critică reorganizarea Poliției Canine: „O absurditate care pune în pericol Siguranța Publică”
-
Exclusivacum 2 zile
Controverse în cadrul Ministerului de Interne: Emil Pascut si comentariile sale despre Funcționarii Publici
-
Exclusivacum 21 de ore
Sindicatul Diamantul avertizează: acceptarea permanenței neplătite poate deteriora baza de calcul pentru pensie
-
Exclusivacum 4 zile
Emil Pascut de la Sindicatul Diamantul: Presiunile asupra polițiștilor pentru apartenența sindicală încalcă drepturile fundamentale
-
Exclusivacum 3 zile
România pe locul 36 în Global Peace Index, SUA pe locul 132
-
Exclusivacum 2 zile
Sindicatul EUROPOL inițiază o documentare extensivă asupra calității uniformelor de Poliție