Actualitate
DS Smith, lider în producția de ambalaje, a atins trei obiective globale în materie de sustenabilitate
DS Smith, lider în furnizarea de soluții sustenabile pentru ambalare, a anunțat îndeplinirea a trei dintre obiectivele sale de sustenabilitate pentru anul 2020 și își reconfirmă astfel angajamentul pentru protejarea mediului înconjurător, în pofida unui context global dificil.
Cele trei obiective s-au axat pe reducerea emisiilor de CO2, sprijinul acordat comunităților în care compania își desfășoară activitatea și aprovizionarea responsabilă cu hârtie. Toate acestea fac parte dintr-o strategie mai amplă, care vizează crearea sustenabilității pe termen lung.
Din punct de vedere al impactului asupra mediului, compania a înregistrat o reducere cu 11% a emisiilor de dioxid de carbon în anul 2019, comparativ cu 2015. De asemenea, toate unitățile de producție, care însumează 90% din consumul total de energie electrică, sunt acum certificate ISO 50001. Standardul recunoscut la nivel mondial permite o abordare coordonată pentru monitorizarea progresului în raport cu obiectivele, asigurând în același timp eficiența energetică și determinând schimbarea sistematică a comportamentului și conștientizarea în cadrul companiei. Această realizare face parte dintr-un angajament mai amplu ce are în vedere reducerea emisiilor de CO2 cu 30% per tonă de produs, până în anul 2030.
Pe durata pandemiei provocate de Covid-19, compania a construit un program de sprijinire a comunității, în completarea proiectelor uzuale în domeniul educației și sustenabilității. Din Marea Britanie și până în Serbia, 100% din locațiile DS Smith din întreaga lume cu peste 50 de angajați, au acum programe comunitare, în creștere față de 81%, procent înregistrat în perioada 2018 – 2019.
Atenția pe care DS Smith o acordă nevoilor și priorităților comunității locale se face ușor observată și în România. Echipele de aici s-au implicat activ, prin donații în scopul achiziției de materiale medicale esențiale în lupta împotriva Covid-19, dar și prin proiecte de sprijinire a copiilor defavorizați, așa cum este Clubul Copiilor DS Smith, realizat în colaborare cu asociația locală Eltera.
DS Smith și-a îndeplinit și obiectivul de a se aproviziona 100% responsabil cu materie primă, utilizând doar hârtie reciclată sau provenită din surse certificate. În prezent, 98% din ambalajele produse de către DS Smith sunt reutilizabile și / sau reciclabile, iar compania lucrează pentru a ajunge la un procent de 100% până în 2025.
Miles Roberts, CEO al Grupului DS Smith a declarat: „Misiunea noastră de Redefinire a ambalajelor pentru o lume în schimbare nu a fost niciodată mai importantă ca acum. În calitate de lider în producția de ambalaje sustenabile, putem și trebuie să realizăm mai mult pentru a face față provocărilor întâmpinate de comunități și de mediul înconjurător.”
„Aceste obiective imprimă sustenabilitatea în întreaga noastră activitate și se axează pe domeniile în care credem că putem avea cel mai mare impact: utilizarea ambalajelor inovatoare pentru eficientizarea lanțurilor de aprovizionare, reducerea impactului asupra mediului și responsabilitatea față de echipa noastră și față de comunitățile în care activăm. Prin respectarea acestor măsuri și prin revizuirea continuă a priorităților și obiectivelor noastre, vrem să ne îndeplinim obiectivul strategic, acela de a fi pionieri ai sustenabilității.”
Anunțul vine după ce, recent, DS Smith a fost recunoscut ca lider în sustenabilitate de către organizațiile CDP (Carbon Disclosure Project) și ISS (Institutional Shareholder Services). De asemenea, compania sărbătorește prima aniversare de la începerea parteneriatului cu Ellen MacArthur Foundation, cu care a colaborat recent pentru a înființa Circulytics, un nou instrument de măsurare a economiei circulare.
Operațiunile DS Smith în România includ: un centru de reciclare în București, două depozite de reciclare în Otopeni și Cluj-Napoca, o unitate de producție a hârtiei, la Zărnești, două unități de producție a ambalajelor, la Ghimbav și Timișoara și trei puncte de lucru, la Pitești, Timișoara și Otopeni, având peste 650 de angajați.
Actualitate
ONU: Căderea sistemului educațional din Gaza – 87% din școli afectate de conflict
Actualitate
Tensiuni crescânde în Liban: O luptă intre oamenii civili și conflictele armate
Actualitate
Îngrijorări în Congres cu privire la Securitatea Navală: Cereri pentru date despre suduri defectuoase la Nava HII Newport News
Conducătorii Comitetului pentru Servicii Armate ale Camerei Reprezentanților solicită Marinei să transmită date despre incidenturile de sudură defectuoasă realizate la portaavioane și submarine aflate în construcție la HII Newport News Shipbuilding.
Într-o scrisoare din 3 octombrie adresată secretarului Marinei, Carlos Del Toro, patru membri de rang înalt ai comitetului au cerut ca serviciul să elaboreze un plan prin care Marina și Newport News să „protejeze vasele marinei americane împotriva lucrărilor viciate”.
„Este profund îngrijorător să aflăm că suduri defectuoase ar fi putut fi realizate cu bună știință la submarinele și portaavioanele marinei americane. Siguranța marinarilor noștri este principala noastră preocupare, iar trebuie să înțelegem imediat orice risc asociat cu aceste lucrări defectuoase,” a declarat președintele HASC, Rep. Mike Rogers din Alabama, împreună cu Rep. Adam Smith, democratul de rang înalt din Washington, Rep. Trent Kelly din Mississippi, liderul subcomitetului de puterea maritimă, și Rep. Joe Courtney din Connecticut, cel mai mare democrat al subcomitetului.
Scrisoarea liderilor HASC vine la o săptămână după ce USNI News a raportat că Departamentul Justiției a fost notificat de Newport News că lucrătorii au realizat cu bună știință suduri defectuoase în timp ce construiau componente non-critice pentru submarine noi și în serviciu, precum și pentru portaavioanele de clasa Ford.
Naval Sea Systems Command a evaluat că „deficiențele potențiale” de pe trei nave aflate în serviciu nu se referă la componente sau sisteme care afectează siguranța sau operațiunile navei și a certificat aceste nave ca fiind sigure pentru operare, a declarat căpitanul Clay Doss, purtător de cuvânt pentru Del Toro, într-o declarație pentru Breaking Defense.
În plus, Newport News și experții tehnici ai Marinei validează sudurile specifice pe 23 de nave — inclusiv vase noi în construcție și cele aflate în reparații complexe sau întrețineri — iar rezultatele inspecțiilor sunt așteptate în mijlocul lunii octombrie, a adăugat Doss.
Marina a furnizat scrisori celor patru comisii de apărare din Congres joi, oferind o actualizare asupra problemei, a afirmat Doss.
Într-o declarație, purtătorul de cuvânt al Newport News, Todd Corillo, a spus că compania a descoperit, prin raportări interne, că, deși „unii sudori au ocolit cu bună știință anumite proceduri de sudură”, investigațiile inițiale arată că „nu există indicii de intenție malefică”.
„După această descoperire, am acționat pentru a comunica cu clienții și autoritățile de reglementare, pentru a investiga, a determina cauzele fundamentale, a limita problema și a implementa acțiuni corective imediate, în timp ce lucrăm la soluții pe termen lung,” a spus Corillo. Newport News a refuzat să comenteze cu privire la numărul și tipul de nave suspectate de suduri defectuoase, invocând investigația în curs.
Legislatorii HASC au inclus o listă de întrebări referitoare la problemă, inclusiv dacă Marina înțelege în întregime amploarea problemei și dacă sudurile efectuate greșit prezintă o amenințare la adresa siguranței. Scrisoarea solicită, de asemenea, Marinei să ofere detalii despre toate incidentele de sudură defectuoasă, un plan de reparație pentru navele afectate și un calendar detaliat privind momentul în care serviciul a fost notificat despre problemele apărute, stabilind un termen-limită pentru un răspuns pe 11 octombrie.
Legislatorii au adăugat că se așteaptă la o informare din partea oficialilor Marinei „fără întârziere” asupra acestui subiect.
Pe 27 septembrie, la o zi după raportul USNI, președintele Newport News, Jennifer Boykin, a confirmat într-o postare pe LinkedIn că compania a primit rapoarte de la angajați privind sudori care „au încălcat cu bună știință procedurile de sudură” și au realizat lucrări care nu respectau standardele de calitate ale companiei, și a informat Departamentul Justiției despre aceasta.
„Nu pot sublinia suficient că acțiunile și comportamentele individuale pot, fie să întărească, fie să slăbească, cultura noastră etică în orice moment. Fiecare alegere pe care o faci ca constructor de nave are un impact de durată” a afirmat aceasta.
Newport News este contractantul principal pentru portaavioanele de clasă Ford și produce submarine de atac de clasă Virginia și submarine cu rachete balistice de clasă Columbia în parteneriat cu General Dynamics Electric Boat.
-
Exclusivacum 3 zile
Afaceri Murdare: Mafia deșeurilor și complicitatea instituțiilor din Prahova
-
Exclusivacum 3 zile
Investigație Europeană asupra Corupției: Penitenciarul Berceni, directorul Matei Valentin și legăturile intunecate cu afaceristul Mihai Tufan
-
Exclusivacum 13 ore
Corupție instituționalizată la IJP Prahova: Mirițescu și rețeaua de influență
-
Exclusivacum 4 zile
Sindicatul Sidepol critică reorganizarea Poliției Canine: „O absurditate care pune în pericol Siguranța Publică”
-
Exclusivacum 2 zile
Sindicatul Diamantul avertizează: acceptarea permanenței neplătite poate deteriora baza de calcul pentru pensie
-
Exclusivacum 4 zile
Sindicatul EUROPOL inițiază o documentare extensivă asupra calității uniformelor de Poliție
-
Exclusivacum 4 zile
Controverse în cadrul Ministerului de Interne: Emil Pascut si comentariile sale despre Funcționarii Publici
-
Exclusivacum 4 zile
România pe locul 36 în Global Peace Index, SUA pe locul 132