Aveti un Pont
Guvernul Orban a închis România. Ca pe o conservă
Am avertizat de nenumărate ori acest Guvern că greșește profund. Că nu a luat cele mai adecvate măsuri pentru combatarea pandemiei. Că a făcut erori de nescuzat. Care până la urmă au determinat ca populația să-i retragă încrederea acordată. Și-l avertizez în continuare pe Klaus Iohannis, avertizez și conducerea PNL, că Ludovic Orban trebuie debarcat imediat. Măcar acum, în ceasul al 12-lea, când, din vina acestui Guvern, România este închisă ca o conservă.
Prostia, încăpățânarea și reaua credință agravează pandemia. Pentru că, toate la un loc, au creat o criză de încredere fără precedent. Iar în absența încrederii, nu mai funcționează niciuna dintre măsurile menite să protejeze populația. Și nici sistemul coercitiv nu mai rezistă presiunilor. La fel cum și sistemul medical e pe cale de a colapsa.
România a fost unul dintre primele state din lume avertizate încă din noiembrie anul trecut de serviciile secrete din Statele Unite asupra pericolului declanșării actualei pandemii. Iar autoritățile, președintele și Guvernul nu au luat nicio măsură. La sfârșitul anului trecut, Klaus Iohannis și Ludovic Orban erau preocupați exclusiv de declanșarea alegerilor anticipate. De altfel, președintele i-a luat în răspăr în ianuarie și februarie pe jurnaliștii care-i puneau întrebări legate de pericolul propagării coronavirusului. La scurt timp după ce criza s-a declanșat, Ludovic Orban a refuzat să achiziționeze testere și, în primul rând din acest motiv, evoluția pandemiei nu a putut fi corect măsurată. Se poate spune fără a exagera că o parte din victimele coronavirusului, incluzându-i în această categorie și pe cei care s-au îmbolnăvit și apoi s-au vindecat, dar au rămas cu sechele, cad în răspunderea lui Ludovic Orban. Cu atât mai mult cu cât autoritățile s-au mișcat neîngăduit de încet, apoi neîngăduit de neprofesionist și de pripit în ceea ce privește achiziționarea de măști și de aparatură de specialitate. Iar măștile neconforme, adică 90% din ceea ce există pe piață conform Autorității pentru Protecția Consumatorilor, cad tot pe conștiința Guvernului Orban. O cauză a propagării pandemiei este și modul defectuos, uneori chiar scandalos, în care au funcționat Direcțiile de Sănătate Publică. Acestea au fost transformate în sinecuri pentru clientela de partid. În loc să fie încadrate cu profesioniști de primă mână. Și acest tip de amatorism a costat vieți.
În fine, Guvernul Orban, dacă vă amintiți, susținut fiind și de Klaus Iohannis, s-a bătut de multe ori cu cărămida în piept, informându-ne în mod fals că, prin măsurile adoptate, populația din România a trecut cu bine peste pandemie, fiind una dintre țările cele mai performante din Europa sub aspectul măsurilor luate, iar românii au fost informați în mod fals că acestă țară coboară plină de veselie de pe „platou”. Și acest scenariu vehiculat a fost tot un fals. România a avut cele mai slabe rezultate în prima fază a pandemiei în comparație cu toate celelalte state din regiune. Dar lui Klaus Iohannis și lui Ludovic Orban le-a convenit să ne pună în antiteză cu Franța, cu Italia și cu Spania. Acest scenariu a avut efectul unor termite, care au șubrezit vigilența populației.
Măsurile luate ulterior, când s-a trecut de la starea de urgență la starea de alertă, au fost la fel de abuzive, la fel de neinspirate, la fel de greșite ca și cele luate anterior. Și, în final, Ludovic Orban și susținătorii săi din staff-ul PNL au găsit de cuviință să acuze în mod repetat Curtea Constituțională, care, vezi Doamne, s-ar fi făcut responsabilă de resuscitarea pandemiei. În timp ce Klaus Iohannis a continuat să lanseze acuzații grave la adresa PSD.
Fapt este că, în prezent, România se află pe primele locuri în Uniunea Europeană din punctul de vedere al amplorii pandemiei, ritmul îmbolnăvirilor crește exponențial, iar spitalele Covid nu mai fac față situației. Între timp, sacrificarea a sute de mii de bolnavi, care au fost lipsiți de tratamentele adecvate, pentru că, în mod irațional, o bună parte a rețelei sanitare a fost dezafectată, s-a dovedit a fi inutilă.
Înspăimântate de statisticile oficiale de la Buucrești, rând pe rând, statele europene ne trântesc ușa în nas. Cu o viteză amețitoare, România se transformă într-o conservă, din care practic nu se va mai putea ieși. Și asta în timp ce în stațiunile de vacanță, în special în cele de pe litoral, veselia imprudentă, extrem de periculoasă, este în toi. Și asta se întâmplă tot fiindcă oamenii nu mai au încredere în ceea ce le spune acest Guvern.
Singura soluție este ca Guvernul Orban să-și facă bagajele și să plece acasă. Să vină alt Guvern. Oricare altul va beneficia la început de un grad mai înalt de încredere din partea populației. Și, în consecință, vor putea fi luate și chiar aplicate măsurile adecvate. Dacă este necesar să reintrăm în starea de urgență – și eu cred că este necesar, pentru că astăzi situația este mult mai gravă decât a fost sub cele două perioade de urgență – această măsură, care poate ar fi salvatoare pentru mii și mii de români, este imposibil de luat fără ca oamenii să iasă în stradă la proteste, atâta timp cât la butoane se află Guvernul Orban.
Sorin Rosca Stanescu
Aveti un Pont
Alegerea mașinii potrivite pentru montarea instalației gpl
GPL înseamnă gaz petrolier lichefiat, un combustibil alternativ pe care îl putem încorpora în vehiculele noastre pe benzină și astfel să ne bucurăm de nenumărate avantaje pe care merită să le cunoaștem în prealabil.
În ce vehicule poate fi instalat un sistem GPL?
Dacă ești interesat de instalatii gpl auto, cu siguranță vrei să știi în ce vehicule poate fi instalat un sistem GPL. Este important de menționat faptul că gpl auto nu poate fi instalat în toate vehiculele. La fel de important este să te asiguri că sistemul este instalat de un profesionist calificat și instruit.
Există unele mărci auto care oferă în gama lor versiuni care sunt deja adaptate pentru a funcționa fie pe benzină, fie pe gaz. Este cazul Renault, Dacia, Hyundai, Fiat, Fiat, Ford, Jeep, SsangYong și Subaru, ale căror modele includ acest tip de motor. Și nu numai că economisesc combustibil: fiind hibride, ele obțin eticheta ECO de la DGT.
Pe de altă parte, autovehiculele Bi-fuel au o autonomie mai mare. Prin adăugarea a două rezervoare de combustibil, benzină și rezervoare gpl, acestea pot depăși în unele cazuri 1000 de kilometri fără realimentare. În plus, tehnologia nu este una costisitoare și poate fi adaptată ușor și la prețuri accesibile la vehiculele second-hand. Trebuie să fii cât mai informat cu putință înainte de a opta pentru instalatii gpl auto.
Ce autovehicule pot fi convertite la gpl?
Vehiculele care pot fi convertite la gpl sunt în principal vehiculele pe benzină. În general, conversia nu este recomandată pentru vehiculele diesel deoarece este mult mai complexă și mai costisitoare. De asemenea, nu toate mașinile pe benzină pot beneficia de rezervoare gpl. Motoarele cele mai puternice sunt excluse și doar cele care îndeplinesc certificarea privind emisiile Euro 3 pot fi convertite la GPL. Cu alte cuvinte, vehiculele înmatriculate începând cu anul 2001 sunt ideale pentru bazine gpl. Și, bineînțeles trebuie să te asiguri de faptul că acestea sunt într-o stare generală bună, astfel încât banii investiți în conversie să nu fie pierduți din cauza unor defecțiuni ulterioare.
Cât costă conversia mașinii la GPL?
În ceea ce privește prețul, costul transformării unei mașini pe benzină pentru a funcționa cu GPL poate varia de la 1000 la 2000 de euro, în funcție de model și de capacitatea motorului. După efectuarea conversiei (întotdeauna într-un atelier calificat), este necesară o inspecție specială.
Acolo se va verifica siguranța vehiculului și i se va acorda noua etichetă ECO. Aceasta din urmă se aplică numai autovehiculelor cu omologare de tip Euro 4, Euro 5 sau Euro 6. Cele care îndeplinesc doar cerințele Euro 3 se pot converti la GPL, dar nu primesc eticheta.
Modificarea nu necesită prea multă muncă mecanică, iar atelierele specializate au kituri potrivite pentru aproape toate modelele care pot fi instalate în câteva zile.
Printre cele mai importante modificări, conversia include instalarea unui rezervor de gaz care este de obicei adăpostit în locul roții de rezervă din portbagaj. Acesta este completat de un circuit pentru canalizarea gazului către motor, care include supape, filtre, senzori și un injector dedicat.
De asemenea, este instalat un control pentru ca șoferul să poată selecta combustibilul care urmează să fie utilizat, iar o unitate de control electronic controlează funcționarea corectă a noului sistem de alimentare cu combustibil.
Aveti un Pont
Înmatriculări Auto Timisoara: Servicii Profesionale și Eficiente pentru Înmatricularea Autovehiculelor
Bun venit la www.inmatriculari-timisoara.com, firma de înmatriculări auto de top din Timișoara! Suntem dedicați să oferim servicii rapide, eficiente și fără bătăi de cap pentru toți clienții noștri care doresc să-și înmatriculeze autovehiculele în Timișoara și împrejurimi.
De ce să Alegi Serviciile Noastre de Înmatriculări Auto?
- Profesionalism și Experiență Cu ani de experiență în domeniu, echipa noastră este formată din profesioniști care cunosc în detaliu toate procedurile necesare pentru înmatricularea unui vehicul. Ne asigurăm că documentele dumneavoastră sunt complete și corecte, astfel încât să evitați orice probleme sau întârzieri.
- Servicii Complete Oferim o gamă completă de servicii, inclusiv:
- Înmatriculări auto noi și second-hand
- Transcrieri auto
- Radieri auto
- Obținerea numerelor provizorii
- Consultanță personalizată
- Eficiență și Rapiditate Știm cât de prețios este timpul dumneavoastră. De aceea, ne străduim să procesăm înmatriculările cât mai rapid posibil, fără a compromite calitatea serviciilor.
- Prețuri Competitive Ne mândrim cu oferirea unor servicii de înaltă calitate la prețuri accesibile. Credem că înmatricularea auto nu ar trebui să fie un proces costisitor sau stresant.
Procesul de Înmatriculare Auto
La www.inmatriculari-timisoara.com, am simplificat procesul de înmatriculare pentru a fi cât mai facil pentru clienții noștri:
- Consultație Inițială Vom discuta nevoile și situația dumneavoastră specifică pentru a înțelege exact ce documente sunt necesare.
- Pregătirea Documentelor Ne ocupăm de colectarea și completarea tuturor documentelor necesare, inclusiv certificatul de autenticitate, cartea de identitate a vehiculului și asigurarea auto.
- Depunerea Actelor Echipa noastră va depune toate actele la autoritățile competente și va urmări stadiul procesului până la finalizare.
- Obținerea Plăcuțelor de Înmatriculare În final, ne asigurăm că primiți plăcuțele de înmatriculare în cel mai scurt timp posibil.
Contactează-ne
Dacă doriți să beneficiați de serviciile noastre de înmatriculări auto în Timișoara, nu ezitați să ne contactați. Suntem aici să vă ajutăm să treceți prin procesul de înmatriculare fără griji și într-un timp record.
Administratie
Caracatița WHITE TOWER in orasul (Republica) lui Caragiale (VIII)/Dosarul WHITE TOWER intră în linie dreaptă! Nouă persoane duse la audieri după perchezițiile de la Primăria Ploiești
Cu procurorii la ușă, primarul Andrei Volosevici a încercat să deturneze atenția opiniei publice spre o altă problemă a municipiului Ploiești: criza gunoiului! Așa că de mână cu prefectul sef al PSD-ului județean Virgil Nanu, edilul a chemat presa la niscaiva declarații. Si au început lăudându-se cum au adus ei 53 de milioane de lei, ca mai apoi să se plângă de problema gunoiului. După ce a aruncat săgeți spre diverse personaje, prefectul Nanu a spus clar că…el nu are atribuții pentru a rezolva problema. Cu alte cuvinte, multă gargară, doar, doar cineva uită de procurorii care adunaseră documente, ridicaseră calculatoare și luaseră mai mulți funcționari publici la audieri.
Dar revenind la subiectul zilei, PERCHEZIȚIILE DE LA PRIMĂRIE, procurorii au condus la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Ploiești nouă persoane pentru audieri. Subiectul dosarului este realizarea a zeci de apartamente în plus față de numărul prevăzut în autorizația de construire a blocului White Tower. Imobil care a obținut autorizația pentru…clădire de birouri administrative si nicidecum de locuințe. Scăparea este simplă: „dezvoltatorul” LUPU nu a fost nevoit să solicite PUZ si alte documente specifice, deci a făcut puțină economie și de bani, și de timp!
Printre persoanele aduse la audieri se numără VERONICA RĂDUNĂ, arhitectul șef al Ploieștiului, RITA NEAGU, adjunctul Direcției Urbanism din Primărie, COCA PĂTRAȘCU, șefa Serviciului Autorizații Construcții, LUCIAN BĂLESCU seful Serviciului Verificare și Control Documentații Publice.
Adică șefii șefilor din DIRECȚIA DE URBANISM! În traducere cei care trebuiau să îl sancționeze pe MIHAI LUPU (pardon pe mămica septuagenară a acestuia MĂRIOARA LUPU, titulara PFA-ului cu pricina). Doar că nu poți sancționa pe nimeni, atâta timp cât zvonurile spun că toți șefii de la URBANISM dețin (prin interpuși) apartamente în WHITE TOWER!
Mai mult, surse din anchetă susțin că amenda primită de către VERONICA RĂDUNĂ, arhitecta șefă a Ploieștiului, din partea Inspectoratului Județean în Construcții Prahova, a fost plătită de către…MIHAI LUPU! Iar procurorii dețin documente în acest sens, pentru că plata amenzii a fost făcută direct din contul „dezvoltatorului”.
Primarul a făcut pe nevinovatul în conferința susținută alături de prefect și a susținut că „primarul nu are de unde să știe ce face femeia de serviciu….”, referindu-se la funcționarii de la URBANISM. Să compari directorii de la Urbanism cu femeia de serviciu, este puțin cam forțat, dar nu comentăm educația primarului, pentru că nu face obiectul acestui articol.
Cât despre RITA NEAGU, adjuncta Direcției de Urbanism, aceasta a fost extrem de apropiată de ANDREI VOLOSEVICI în primul mandat al acestuia, după ce SIMONA MUNTEANU a fost îndepărtată din funcția de arhitect sef a municipiului, la presiunile primarului. De altfel, declinul urbanistic al Ploieștiului a început după plecarea SIMONEI MUNTEANU în anul 2010. Din acel moment, nu a mai existat nici o ordine în ceea ce priveste urbanismul municipiului resedință de județ. Avem aglomerări de blocuri de locuințe în diverse zone, locurile de parcare lipsesc cu desăvârsire și totul în lipsa unui Plan Urbanistic General care ar fi reglementat toate aceste aspecte.
Deocamdată, surse judiciare susțin că în dosarul WHITE TOWER vor fi audiați, în perioada următoare, atât primarul ANDREI VOLOSEVICI, cât și nașa city manager SIMONA ALBU.
Să nu spuneți că nu v-am anunțat! Din timp! Vom reveni.!
„Spor la treaba” si/sau in limbajul infractorilor narcomani: „A venit primavara”! Urmeaza ‘LOTUL II” si „LOTUL III”? Intrebam pentru niste prieteni, apropiati de infractorul narcoman si cap de „avorton” – cum este porecla acestuia (narcomanului dovedit), ca a lui „Portocala”- ! (Cerasela N.).
-
Exclusivacum o zi
Pensia medie în sistemul militar: Sumarul informațiilor de la Casa de Pensii Sectorială a M.A.I.
-
Exclusivacum 4 zile
Soc si groaza/Pseudo-jurnalistul spagar si santajist, impreuna cu soata si interlopul Belu Claudiu la parchet pentru instituirea sechestrului
-
Exclusivacum 14 ore
Pensionarii militari în pericol: Acuzații de colaborare politică în contextul modificărilor legii pensiilor
-
Exclusivacum 3 zile
Federația Sindicatelor din Administrația Națională a Penitenciarelor acuză ANP de corupție și mușamalizare
-
Exclusivacum 3 zile
OUG 26/2024: Actualizarea salariilor și soldei de grad profesional
-
Exclusivacum 14 ore
Riscuri mari pentru sporul Bayraktar din cauza reputatiei controversate a Directorului ANP
-
Exclusivacum 3 zile
Corupția la vârf: Eduard Mirițescu și structura criminală din Poliție
-
Exclusivacum 3 zile
Sindicatul Diamantul critică modul în care IGPR a gestionat majorările salariale