Actualitate
GCS: 25.643 de pacienți au fost declarați vindecați și 3.572 pacienți asimptomatici au fost externați la 10 zile
BULETIN DE PRESĂ 26 iulie 2020, ora 13.00
Până astăzi, 26 iulie, pe teritoriul României, au fost confirmate 44.798 de cazuri de persoane infectate cu noul coronavirus (COVID – 19).
25.643 de pacienți au fost declarați vindecați și 3.572 pacienți asimptomatici au fost externați la 10 zile după depistare.
În urma testelor efectuate la nivel național, față de ultima raportare, au fost înregistrate 1.120 de cazuri noi de persoane infectate cu SARS – CoV – 2 (COVID – 19), acestea fiind cazuri care nu au mai avut anterior un test pozitiv. Distribuția pe județe a cazurilor per total și a celor noi o regăsiți în tabelul de mai jos.
Distinct de cazurile nou confirmate, în urma retestării pacienților care erau deja pozitivi, 379 de persoane au fost reconfirmate pozitiv. Distribuția pe județe a acestor cazuri o regăsiți în tabelul de mai jos.
Până astăzi, 2.187 persoane diagnosticate cu infecție cu COVID-19 au decedat.
În intervalul 25.07.2020 (10:00) – 26.07.2020 (10:00) au fost înregistrate 22 de decese (17 bărbați și 5 femei), ale unor pacienți infectați cu noul coronavirus, internați în spitalele din Alba, Bihor, Brăila, Constanța, Dâmbovița, Gorj, Maramureș, Mehedinți, Mureș, Prahova, Sibiu, Suceava, Timiș, Vrancea și București.
Dintre acestea, 2 decese au fost înregistrate la categoria de vârstă 40-49 ani, 3 la categoria de vârstă 50-59 ani, 6 decese la categoria de vârstă 60-69 ani, 8 decese la categoria de vârstă 70-79 ani și 3 decese la categoria de peste 80 de ani.
20 dintre decesele înregistrate sunt ale unor pacienți care au prezentat comorbidități, un pacient decedat nu a prezentat comorbidități, iar pentru altul nu au fost raportate comorbidități până în prezent.
În unitățile sanitare de profil, numărul total de persoane internate cu COVID-19 este de 6.662. Dintre aceștia, la ATI sunt internați 351 de pacienți.
Până la această dată, la nivel național, au fost prelucrate 1.102.901 de teste. Dintre acestea 15.098 au fost efectuate în ultimele 24 de ore, 8.679 în baza definiției de caz și a protocolului medical, iar 6.419 la cerere. De asemenea, de la ultima informare făcută de GCS, au fost raportate și rezultatele a 20 de teste prelucrate anterior ultimelor 24 de ore și transmise până la data de 26 iulie.
Pe teritoriul României, 2.062 de persoane confirmate cu infecție cu noul coronavirus sunt în izolare la domiciliu, iar 3.665 de persoane se află în izolare instituționalizată. De asemenea, 11.011 persoane se află în carantină la domiciliu, iar în carantină instituționalizată se află 9 persoane.
În ultimele 24 de ore, au fost înregistrate 746 de apeluri la numărul unic de urgență 112.
Ca urmare a încălcării prevederilor Legii nr. 55 din 15.05.2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, polițiștii și jandarmii au aplicat, în ultimele de 24 de ore, 2.388 de sancţiuni contravenţionale, în valoare de 506.460 de lei.
De asemenea, prin structurile abilitate ale Poliției, a fost constatată, ieri, o infracțiune pentru zădărnicirea combaterii bolilor, faptă prevăzută și pedepsită de art. 352 Cod Penal.
Reamintim cetățenilor că Ministerul Afacerilor Interne a operaționalizat, începând cu data de 04.07.2020, o linie TELVERDE (0800800165) la care pot fi sesizate încălcări ale normelor de protecție sanitară.
Apelurile sunt preluate de un dispecerat, în sistem integrat, și repartizate structurilor teritoriale pentru verificarea aspectelor sesizate.
În ceea ce privește situația cetățenilor români aflați în alte state, 5.329 de cetățeni români au fost confirmați ca fiind infectați cu COVID-19 (coronavirus): 1.891 în Italia, 561 în Spania, 124 în Franța, 2.401 în Germania, 157 în Marea Britanie, 28 în Olanda, 2 în Namibia, 4 în SUA, 111 în Austria, 3 în Belgia, 6 în Japonia, 2 în Indonezia, 2 în Elveția, 2 în Turcia, 2 în Islanda, 2 în Belarus, 16 în Grecia, 2 în Cipru și câte unul în Argentina, Tunisia, Irlanda, Luxemburg, Emiratele Arabe Unite, Malta, Brazilia, India, Bulgaria, Kazakhstan, Ucraina, Suedia și Republica Congo. De la începutul epidemiei de COVID-19 (coronavirus) și până la acest moment, 123 de cetățeni români aflați în străinătate, 31 în Italia, 19 în Franța, 43 în Marea Britanie, 9 în Spania, 14 în Germania, 2 în Belgia, unul în Suedia, unul în Elveția, unul în SUA, unul în Brazilia și unul în Republica Congo, au decedat.
Dintre cetățenii români confirmați cu noul coronavirus, 165 au fost declarați vindecați: 135 în Germania, 18 în Franța, 6 în Japonia, 2 în Indonezia, 2 în Namibia, unul în Luxemburg și unul în Tunisia.
Notă: aceste date sunt obținute de misiunile diplomatice și oficiile consulare ale României în străinătate, fie de la autoritățile competente din statele de reședință, în măsura în care aceste date fac obiectul comunicării publice, fie în mod direct de la cetățenii români din străinătate.
Le reamintim cetățenilor să ia în considerare doar informațiile verificate prin sursele oficiale și să apeleze pentru recomandări și alte informații la linia TELVERDE – 0800.800.358. Numărul TELVERDE nu este un număr de urgență, este o linie telefonică alocată strict pentru informarea cetățenilor și este valabilă pentru apelurile naționale, de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 – 20.00. De asemenea, românii aflați în străinătate pot solicita informații despre prevenirea și combaterea virusului la linia special dedicată lor, +4021.320.20.20.
Alte decizii, precum și alte date de interes, vor fi aduse la cunoștința publicului în cel mai scurt timp.
În continuare vă prezentăm situația privind infectarea cu virusul COVID – 19 (Coronavirus) la nivel european și global:
Până la data de 25 iulie 2020, au fost raportate 1.665.802 de cazuri în UE / SEE, Regatul Unit, Monaco, San Marino, Elveția, Andorra. Cele mai multe cazuri au fost înregistrate în Regatul Unit, Spania, Italia, Franţa și Germania.
ŢARA
CAZURI CONFIRMATE
DECEDAȚI
VINDECAŢI*
Regatul Unit
297.914 (+768)
45.677 (+123)
1.425 (+2)
Spania
272.421 (+2.255)
28.432 (+3)
150.376 –
Italia
245.590 (+252)
35.097 (+5)
198.320 (+128)
Franţa
180.528 (+1.130)
30.192 (+10)
80.945 (+2)
Germania
204.964 (+781)
9.118 (+7)
189.919 (+223)
SITUAȚIE GLOBALĂ LA 25 IULIE 2020
CAZURI CONFIRMATE
DECEDAȚI
VINDECAȚI*
15.762.053 (+284.581)
639.273 (+6.151)
9.262.887 (+219.682)
* conform datelor publicate de către Johns Hopkins CSSE – https://systems.jhu.edu/
* datele din paranteze reprezintă numărul de cazuri noi, în intervalul 24 – 25 iulie 2020
* CEPCB precizează că actualizările la nivel național sunt publicate pe coordonate diferite de timp și procesate ulterior, ceea ce poate genera discrepanțe între datele zilnice publicate de state și cele publicate de CEPCB.
Grupul de Comunicare Strategică
Actualitate
Cum te ajuta un GPS urmarire auto cand calatoresti peste hotare
Planifici o vacanta cu masina in strainatate? Pe langa bagaje si planificarea traseelor, ai nevoie si de o metoda prin care sa te asiguri ca masina ta ramane in siguranta chiar si atunci cand nu o poti supraveghea direct. Un GPS urmarire auto este exact ce iti trebuie pentru a sti mereu unde se afla vehiculul tau si pentru a evita orice situatii neplacute in perioada in care vei fi plecat. Continua sa citesti si descopera cateva dintre functiile pe care le poate avea un dispozitiv de urmarire!
Cum functioneaza un GPS urmarire auto?
Dispozitivul foloseste tehnologia GPS si retele GSM pentru a localiza masina in timp real. In cazurile in care semnalul GPS este slab, sistemul se bazeaza pe tehnologia GSM pentru o localizare aproximativa (unele modele de dispozitive de urmarire, functia se numeste LBS CID). Practic, indiferent unde esti, poti vedea locatia masinii direct pe telefon, eroarea fiind adesea de cel mult 10-15 metri.
Pe langa localizare, multe modele au functii avansate care fac lucrurile si mai usoare. De exemplu, poti seta dispozitivul sa-ti trimita automat mesaje SMS cu locatia la un anumit interval sau sa asculti ce se intampla in jurul masinii, aceasta functie se numeste Auto Tracking.
Daca vrei sa stii ce se intampla in jurul masinii tale, functia Ambiental, prin intermediul microfonului integrat, iti permite sa asculti ce se petrece pe o raza de 3-5 metri.
De ce este util in vacanta un dispozitiv GPS urmarire auto?
- Gasesti rapid masina in zonele aglomerate
Daca parchezi intr-o parcare mare sau intr-un oras necunoscut, poti verifica pe telefon locatia exacta a masinii.
- Previi riscurile legate de siguranta masinii
Functia Geo-Fence iti permite sa setezi un perimetru, iar daca masina iese din aceasta zona, primesti o alerta instant. O functie utila daca lasi masina nesupravegheata o perioada mai lunga de timp.
- Monitorizezi in timp real ce se intampla
Daca cineva incearca sa deschida masina foartat sau sa o mute, functiile Shock Sensor si SOS Alert te anunta pe loc. Primesti un mesaj cu locatia exacta si poti actiona imediat.
- Alte functii utile
Poti seta o limita de viteza, iar daca este depasita, primesti o notificare. Este foarte practic daca masina este condusa si de alte persoane.
Dispozitivul intra automat in Sleep Mode sau Traffic Less dupa cateva minute de inactivitate, astfel incat bateria reziste mai mult.
Cum te ajuta sa calatoresti fara griji?
Un GPS urmarire auto este o metoda eficienta prin care poti sa stii oricand unde se afla vehiculul tau, chiar si atunci cand te afli in vacanta in strainatate.
Indiferent daca esti in drum spre un punct turistic sau ai lasat masina intr-o parcarea hotelului sau al unui centru comerical, stii exact unde se afla. In plus, functiile de alertare iti permit sa reactionezi rapid in cazuri neprevazute, chiar si in situatia in care masina ta este furata.
Daca vrei un dispozitiv GPS de urmarire pentru masina, la Smartech Solutions gasesti aparate spion de ultima generatie, care isi fac treaba pe masura asteptarilor.
Cand planuiesti o calatorie cu masina in strainatate, investeste intr-un model performant si bucura-te de o vacanta fara stres.
Actualitate
Proiectul aeronavei Tempest de generația a șasea din Regatul Unit face progrese semnificative
Îmbunătățiri recente în testarea aeronavei Excalibur
Dezvoltarea avionului Tempest de generatia a șasea din Regatul Unit a făcut un pas important săptămâna aceasta, când Ministerul Apărării și partenerii din industrie au prezentat cea mai recentă versiune a aeronavei de testare Excalibur (FTA), echipată cu module senzoriale integrate.
În cadrul unui eveniment media desfășurat pe 9 decembrie la „Hangar 499” de pe un aerodrom secret din Wiltshire, Leonardo UK, 2Excel și Ministerul Apărării au confirmat că Excalibur, o modificare a unui Boeing 757, a finalizat cu succes prima sa fază de modificare și testare în zbor. Aceasta a inclus integrarea modulelor laterale și de burtă, care vor găzdui Senzorii Integrați și Sistemele de Comunicație Integrate (ISANKE și ICS) ca parte a proiectului Tempest.
Primele zboruri și planuri de dezvoltare
Oficialii prezenți au dezvăluit că Excalibur a efectuat prima sa zbor cu modulele de senzori voluminoase pe 26 noiembrie, confirmându-și aerodinamica. Conform unei declarații oficiale publicate pe 9 decembrie, modulele de senzori au fost concepute pentru a găzdui sub-sistemele ISANKE și ICS, dezvoltate de Leonardo UK și partenerii săi internaționali în cadrul programului Global Combat Air Programme (GCAP). Totuși, se preconizează că avionul nu va zbura cu sarcini utile ISANKE/ICS înainte de 2026.
O declarație adițională menționează că Excalibur va beneficia de o modificare ulterioară, incluzând un con de nas de tip avion de vânătoare pentru a găzdui demonstratoarele de senzori avansați bazați pe radar. Ministerul Apărării a subliniat că Excalibur funcționează ca un „laborator zburător pentru tehnologia aviației de luptă”, parte a programului britanic Future Combat Air System (FCAS), din care fac parte Tempest și alte capabilități, inclusiv avioane fără pilot, sisteme informaționale și sisteme de armament.
Colaborarea internațională și perspectivele de viitor
În prezent, Excalibur poate zbura exclusiv cu tehnologii dezvoltate în Regatul Unit, a declarat Andrew Howard, directorul Leonardo UK pentru GCAP, în ciuda participării Japoniei și Italiei în cadrul echipei GCAP. „Tot ce ați văzut până acum este rezultatul muncii echipei britanice, începută în 2018. Am inform ale partenerii noștri [GCAP] despre acest lucru în ultimele 18 luni, iar așteptările sunt ca, dacă decid să colaboreze cu noi în următoarea fază, activitatea echipei Tempest se va transforma logic în GCAP.”
Japonia folosește în prezent o aeronavă de comandă și control pentru a-și sprijini propriile cerințe ISANKE/ICS pentru GCAP, care, spune Howard, este „foarte similară cu a noastră.” Totuși, diferențele de ambiții și tipuri de senzori propuse de fiecare națiune sunt evidente.
Howard a confirmat că nu există planuri actuale de a modifica o altă aeronavă Boeing 757 pentru a sprijini programul Tempest sau GCAP, menționând riscurile semnificative pe care le-ar implica un eventual incident cu Excalibur.
Planuri de integrare și provocări de design
În 2025, Leonardo UK și 2Excel vor integra secțiunile de nas și bărbie, care vor include noul Sistem Radar Multifuncțional (MRFS), modulele de aripi și un modul de centrala în spatele aeronavei. De asemenea, se va adăuga o serie de antene în jurul avionului, iar următorul zbor este planificat pentru martie 2025.
La finalul declarațiilor sale, Howard de la Leonardo a sugerat că nu anticipase dimensiunea modulelor integrate în Excalibur.
„Acest lucru aduce la viață programul. Am discutat despre acest aspect în ultimele două ani și, venind aici astăzi și văzând aceste module, face totul foarte real. Ambiția de a dezvolta tehnologia din spatele acestor module cu senzori foarte complexe este extrem de interesantă și reprezintă doar un alt pas în parcursul nostru.
Aeronava nu este finalizată în niciun caz. Senzorii nu au fost integrați complet, dar a vedea progresul realizat de 2Excel și echipă este cu adevărat captivant și consider că acesta este un proces care întărește încrederea în partenerii noștri.”
Aceasta concluzionare subliniază entuziasmul și angajamentul echipei de a continua dezvoltarea tehnologică a avionului Tempest, evidențiind importanța colaborării internaționale și inovației în domeniul apărării.
Actualitate
Stare de stres pentru comandă și control de generație următoare
-
Exclusivacum 5 zile
Afaceri intunecate. Un studiu de caz în Securitatea Națională: legături infracționale în Sistemul Național Antigrindină
-
Exclusivacum 2 zile
Controversă și scandal la Hidro Prahova: Demisii și ilegalități în conducerea UIP!
-
Exclusivacum 2 zile
Eșecul „resursizării” Poliției Penitenciare
-
Exclusivacum 3 zile
RABUFNIREA INCULPATULUI PSEUDO – JURNALIST NARCOMAN, SPAGAR SI SANTAJIST CATALIN STAVRI!
-
Exclusivacum 3 zile
Managementul lui Iorga Marian la Hidro Prahova: Pierderi de milioane și nemulțumiri în rândul angajaților
-
Exclusivacum 5 zile
S.R.I.: Geniul nevăzut al Securității Naționale
-
Exclusivacum 2 zile
AUTOSESIZAREA INSPECTIE JUDICIARE IN CAZUL JUDECATOAREI GROSU CRINA ELENA!!!
-
Exclusivacum 4 zile
Jafuri și corupție! Ziarul Incisiv de Prahova publică dovezile care ingroapă UWS (fosta ROSAL)!: Un Audit ce dezvăluie furturi masive