Connect with us

Actualitate

GCS:  25.643 de pacienți au fost declarați vindecați și 3.572 pacienți asimptomatici au fost externați la 10 zile

Publicat

pe

BULETIN DE PRESĂ   26 iulie 2020, ora 13.00

        Până astăzi, 26 iulie, pe teritoriul României, au fost confirmate 44.798 de cazuri de persoane infectate cu noul coronavirus (COVID – 19).

 25.643 de pacienți au fost declarați vindecați și 3.572 pacienți asimptomatici au fost externați la 10 zile după depistare. 

 

În urma testelor efectuate la nivel național, față de ultima raportare, au fost înregistrate 1.120 de cazuri noi de persoane infectate cu SARS – CoV – 2 (COVID – 19), acestea fiind cazuri care nu au mai avut anterior un test pozitiv. Distribuția pe județe a cazurilor per total și a celor noi o regăsiți în tabelul de mai jos.

Distinct de cazurile nou confirmate, în urma retestării pacienților care erau deja pozitivi, 379 de persoane au fost reconfirmate pozitiv. Distribuția pe județe a acestor cazuri o regăsiți în tabelul de mai jos.

 

Până astăzi, 2.187 persoane diagnosticate cu infecție cu COVID-19 au decedat.

 

În intervalul 25.07.2020 (10:00) – 26.07.2020 (10:00) au fost înregistrate 22 de decese (17 bărbați și 5 femei), ale unor pacienți infectați cu noul coronavirus, internați în spitalele din Alba, Bihor, Brăila, Constanța, Dâmbovița, Gorj, Maramureș, Mehedinți, Mureș, Prahova, Sibiu, Suceava, Timiș, Vrancea și București.

 

Dintre acestea, 2 decese au fost înregistrate la categoria de vârstă 40-49 ani, 3 la categoria de vârstă 50-59 ani, 6 decese la categoria de vârstă 60-69 ani, 8 decese la categoria de vârstă 70-79 ani și 3 decese la categoria de peste 80 de ani.

 

20 dintre decesele înregistrate sunt ale unor pacienți care au prezentat comorbidități, un pacient decedat nu a prezentat comorbidități, iar pentru altul nu au fost raportate comorbidități până în prezent.

 

În unitățile sanitare de profil, numărul total de persoane internate cu COVID-19 este de 6.662. Dintre aceștia, la ATI sunt internați 351 de pacienți.

 

Până la această dată, la nivel național, au fost prelucrate 1.102.901 de teste. Dintre acestea 15.098 au fost efectuate în ultimele 24 de ore, 8.679 în baza definiției de caz și a protocolului medical, iar 6.419 la cerere. De asemenea, de la ultima informare făcută de GCS, au fost raportate și rezultatele a 20 de teste prelucrate anterior ultimelor 24 de ore și transmise până la data de 26 iulie.

 

Pe teritoriul României, 2.062 de persoane confirmate cu infecție cu noul coronavirus sunt în izolare la domiciliu, iar 3.665 de persoane se află în izolare instituționalizată. De asemenea, 11.011 persoane se află în carantină la domiciliu, iar în carantină instituționalizată se află 9 persoane.

 

În ultimele 24 de ore, au fost înregistrate 746 de apeluri la numărul unic de urgență 112.

 

Ca urmare a încălcării prevederilor Legii nr. 55 din 15.05.2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, polițiștii și jandarmii au aplicat, în ultimele de 24 de ore, 2.388 de sancţiuni contravenţionale, în valoare de 506.460 de lei.

De asemenea, prin structurile abilitate ale Poliției, a fost constatată, ieri, o infracțiune pentru zădărnicirea combaterii bolilor, faptă prevăzută și pedepsită de art. 352 Cod Penal.

Reamintim cetățenilor că Ministerul Afacerilor Interne a operaționalizat, începând cu data de 04.07.2020, o linie TELVERDE (0800800165) la care pot fi sesizate încălcări ale normelor de protecție sanitară.

Apelurile sunt preluate de un dispecerat, în sistem integrat, și repartizate structurilor teritoriale pentru verificarea aspectelor sesizate.

 

În ceea ce privește situația cetățenilor români aflați în alte state, 5.329 de cetățeni români au fost confirmați ca fiind infectați cu COVID-19 (coronavirus): 1.891 în Italia,  561 în Spania, 124 în Franța, 2.401 în Germania, 157 în Marea Britanie, 28 în Olanda, 2 în Namibia, 4 în SUA,  111 în Austria, 3 în Belgia, 6 în Japonia, 2 în Indonezia, 2 în Elveția, 2 în Turcia, 2 în Islanda, 2 în Belarus, 16 în Grecia, 2 în Cipru  și câte unul  în Argentina, Tunisia, Irlanda, Luxemburg, Emiratele Arabe Unite, Malta, Brazilia, India, Bulgaria, Kazakhstan, Ucraina, Suedia și Republica Congo. De la începutul epidemiei de COVID-19 (coronavirus) și până la acest moment, 123 de cetățeni români aflați în  străinătate, 31 în Italia, 19 în Franța, 43 în Marea Britanie, 9 în Spania, 14 în Germania, 2 în Belgia, unul în Suedia, unul în Elveția, unul în SUA, unul în Brazilia și unul în Republica Congo, au decedat.

Dintre cetățenii români confirmați cu noul coronavirus, 165 au fost declarați vindecați: 135 în Germania, 18 în Franța, 6 în Japonia, 2 în Indonezia, 2 în Namibia, unul în Luxemburg și unul în Tunisia.

Notă: aceste date sunt obținute de misiunile diplomatice și oficiile consulare ale României în străinătate, fie de la autoritățile competente din statele de reședință, în măsura în care aceste date fac obiectul comunicării publice, fie în mod direct de la cetățenii români din străinătate.

 

Le reamintim cetățenilor să ia în considerare doar informațiile verificate prin sursele oficiale și să apeleze pentru recomandări și alte informații la linia TELVERDE – 0800.800.358. Numărul TELVERDE nu este un număr de urgență, este o linie telefonică alocată strict pentru informarea cetățenilor și este valabilă pentru apelurile naționale, de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 – 20.00. De asemenea, românii aflați în străinătate pot solicita informații despre prevenirea și combaterea virusului la linia special dedicată lor, +4021.320.20.20.

 

Alte decizii, precum și alte date de interes, vor fi aduse la cunoștința  publicului în cel mai scurt timp.

 

În continuare vă prezentăm situația privind infectarea cu virusul COVID – 19 (Coronavirus) la nivel european și global:

 

Până la data de 25 iulie 2020, au fost raportate 1.665.802 de cazuri în UE / SEE, Regatul Unit, Monaco, San Marino, Elveția, Andorra. Cele mai multe cazuri au fost înregistrate în Regatul Unit, Spania, Italia, Franţa și Germania.

 

ŢARA

 

CAZURI CONFIRMATE

DECEDAȚI

 

VINDECAŢI*

 

Regatul Unit

297.914        (+768)

  45.677 (+123)

        1.425         (+2)

Spania

272.421     (+2.255)

  28.432     (+3)

    150.376           – 

Italia

245.590        (+252)

  35.097     (+5)

    198.320     (+128)

Franţa

180.528     (+1.130)

  30.192   (+10)

      80.945         (+2)

Germania

204.964        (+781)              

    9.118    (+7)

    189.919     (+223)

 

SITUAȚIE GLOBALĂ LA 25 IULIE 2020

 

CAZURI CONFIRMATE

DECEDAȚI

 

VINDECAȚI*

 

15.762.053   (+284.581)

639.273   (+6.151)

9.262.887  (+219.682)   

 

* conform datelor publicate de către Johns Hopkins CSSE – https://systems.jhu.edu/

* datele din paranteze reprezintă numărul de cazuri noi, în intervalul 24 – 25 iulie 2020

* CEPCB precizează că actualizările la nivel național sunt publicate pe coordonate diferite de timp și procesate ulterior, ceea ce poate genera discrepanțe între datele zilnice publicate de state și cele publicate de CEPCB.

 

Grupul de Comunicare Strategică

 

Actualitate

Cum te ajuta un GPS urmarire auto cand calatoresti peste hotare

Publicat

pe

De

gps urmarire auto

Planifici o vacanta cu masina in strainatate? Pe langa bagaje si planificarea traseelor, ai nevoie si de o metoda prin care sa te asiguri ca masina ta ramane in siguranta chiar si atunci cand nu o poti supraveghea direct. Un GPS urmarire auto este exact ce iti trebuie pentru a sti mereu unde se afla vehiculul tau si pentru a evita orice situatii neplacute in perioada in care vei fi plecat. Continua sa citesti si descopera cateva dintre functiile pe care le poate avea un dispozitiv de urmarire!

 

Cum functioneaza un GPS urmarire auto?

Dispozitivul foloseste tehnologia GPS si retele GSM pentru a localiza masina in timp real. In cazurile in care semnalul GPS este slab, sistemul se bazeaza pe tehnologia GSM pentru o localizare aproximativa (unele modele de dispozitive de urmarire, functia se numeste LBS CID). Practic, indiferent unde esti, poti vedea locatia masinii direct pe telefon, eroarea fiind adesea de cel mult 10-15 metri.

Pe langa localizare, multe modele au functii avansate care fac lucrurile si mai usoare. De exemplu, poti seta dispozitivul sa-ti trimita automat mesaje SMS cu locatia la un anumit interval sau sa asculti ce se intampla in jurul masinii, aceasta functie se numeste Auto Tracking.

Daca vrei sa stii ce se intampla in jurul masinii tale, functia Ambiental, prin intermediul microfonului integrat, iti permite sa asculti ce se petrece pe o raza de 3-5 metri.

 

De ce este util in vacanta un dispozitiv GPS urmarire auto?

  1. Gasesti rapid masina in zonele aglomerate

Daca parchezi intr-o parcare mare sau intr-un oras necunoscut, poti verifica pe telefon locatia exacta a masinii.

  1. Previi riscurile legate de siguranta masinii

Functia Geo-Fence iti permite sa setezi un perimetru, iar daca masina iese din aceasta zona, primesti o alerta instant. O functie utila daca lasi masina nesupravegheata o perioada mai lunga de timp.

  1. Monitorizezi in timp real ce se intampla

Daca cineva incearca sa deschida masina foartat sau sa o mute, functiile Shock Sensor si SOS Alert te anunta pe loc. Primesti un mesaj cu locatia exacta si poti actiona imediat.

  1. Alte functii utile

Poti seta o limita de viteza, iar daca este depasita, primesti o notificare. Este foarte practic daca masina este condusa si de alte persoane.

Dispozitivul intra automat in Sleep Mode sau Traffic Less dupa cateva minute de inactivitate, astfel incat bateria reziste mai mult.

 

Cum te ajuta sa calatoresti fara griji?

Un GPS urmarire auto este o metoda eficienta prin care poti sa stii oricand unde se afla vehiculul tau, chiar si atunci cand te afli in vacanta in strainatate.

Indiferent daca esti in drum spre un punct turistic sau ai lasat masina intr-o parcarea hotelului sau al unui centru comerical, stii exact unde se afla. In plus, functiile de alertare iti permit sa reactionezi rapid in cazuri neprevazute, chiar si in situatia in care masina ta este furata.

 

Daca vrei un dispozitiv GPS de urmarire pentru masina, la Smartech Solutions gasesti aparate spion de ultima generatie, care isi fac treaba pe masura asteptarilor.

Cand planuiesti o calatorie cu masina in strainatate, investeste intr-un model performant si bucura-te de o vacanta fara stres.

Citeste in continuare

Actualitate

Proiectul aeronavei Tempest de generația a șasea din Regatul Unit face progrese semnificative

Publicat

pe

De

Îmbunătățiri recente în testarea aeronavei Excalibur

Dezvoltarea avionului Tempest de generatia a șasea din Regatul Unit a făcut un pas important săptămâna aceasta, când Ministerul Apărării și partenerii din industrie au prezentat cea mai recentă versiune a aeronavei de testare Excalibur (FTA), echipată cu module senzoriale integrate.

În cadrul unui eveniment media desfășurat pe 9 decembrie la „Hangar 499” de pe un aerodrom secret din Wiltshire, Leonardo UK, 2Excel și Ministerul Apărării au confirmat că Excalibur, o modificare a unui Boeing 757, a finalizat cu succes prima sa fază de modificare și testare în zbor. Aceasta a inclus integrarea modulelor laterale și de burtă, care vor găzdui Senzorii Integrați și Sistemele de Comunicație Integrate (ISANKE și ICS) ca parte a proiectului Tempest.

Primele zboruri și planuri de dezvoltare

Oficialii prezenți au dezvăluit că Excalibur a efectuat prima sa zbor cu modulele de senzori voluminoase pe 26 noiembrie, confirmându-și aerodinamica. Conform unei declarații oficiale publicate pe 9 decembrie, modulele de senzori au fost concepute pentru a găzdui sub-sistemele ISANKE și ICS, dezvoltate de Leonardo UK și partenerii săi internaționali în cadrul programului Global Combat Air Programme (GCAP). Totuși, se preconizează că avionul nu va zbura cu sarcini utile ISANKE/ICS înainte de 2026.

O declarație adițională menționează că Excalibur va beneficia de o modificare ulterioară, incluzând un con de nas de tip avion de vânătoare pentru a găzdui demonstratoarele de senzori avansați bazați pe radar. Ministerul Apărării a subliniat că Excalibur funcționează ca un „laborator zburător pentru tehnologia aviației de luptă”, parte a programului britanic Future Combat Air System (FCAS), din care fac parte Tempest și alte capabilități, inclusiv avioane fără pilot, sisteme informaționale și sisteme de armament.

Colaborarea internațională și perspectivele de viitor

În prezent, Excalibur poate zbura exclusiv cu tehnologii dezvoltate în Regatul Unit, a declarat Andrew Howard, directorul Leonardo UK pentru GCAP, în ciuda participării Japoniei și Italiei în cadrul echipei GCAP. „Tot ce ați văzut până acum este rezultatul muncii echipei britanice, începută în 2018. Am inform ale partenerii noștri [GCAP] despre acest lucru în ultimele 18 luni, iar așteptările sunt ca, dacă decid să colaboreze cu noi în următoarea fază, activitatea echipei Tempest se va transforma logic în GCAP.”

Japonia folosește în prezent o aeronavă de comandă și control pentru a-și sprijini propriile cerințe ISANKE/ICS pentru GCAP, care, spune Howard, este „foarte similară cu a noastră.” Totuși, diferențele de ambiții și tipuri de senzori propuse de fiecare națiune sunt evidente.

Howard a confirmat că nu există planuri actuale de a modifica o altă aeronavă Boeing 757 pentru a sprijini programul Tempest sau GCAP, menționând riscurile semnificative pe care le-ar implica un eventual incident cu Excalibur.

Planuri de integrare și provocări de design

În 2025, Leonardo UK și 2Excel vor integra secțiunile de nas și bărbie, care vor include noul Sistem Radar Multifuncțional (MRFS), modulele de aripi și un modul de centrala în spatele aeronavei. De asemenea, se va adăuga o serie de antene în jurul avionului, iar următorul zbor este planificat pentru martie 2025.

La finalul declarațiilor sale, Howard de la Leonardo a sugerat că nu anticipase dimensiunea modulelor integrate în Excalibur.

„Acest lucru aduce la viață programul. Am discutat despre acest aspect în ultimele două ani și, venind aici astăzi și văzând aceste module, face totul foarte real. Ambiția de a dezvolta tehnologia din spatele acestor module cu senzori foarte complexe este extrem de interesantă și reprezintă doar un alt pas în parcursul nostru.

Aeronava nu este finalizată în niciun caz. Senzorii nu au fost integrați complet, dar a vedea progresul realizat de 2Excel și echipă este cu adevărat captivant și consider că acesta este un proces care întărește încrederea în partenerii noștri.”

Aceasta concluzionare subliniază entuziasmul și angajamentul echipei de a continua dezvoltarea tehnologică a avionului Tempest, evidențiind importanța colaborării internaționale și inovației în domeniul apărării.

Citeste in continuare

Actualitate

Stare de stres pentru comandă și control de generație următoare

Publicat

pe

De

Pentru prima dată, Armata americană își propune să supună la teste severe stratul integrat de date al inițiativei sale Next Generation Command and Control, în cadrul vastului eveniment Project Convergence Capstone 5, conform a două ofițeri implicați în program.

O demonstrație anterioară

Armata a demonstrat abilitățile acestui strat integrat de date în cadrul exercițiului NetModX din New Jersey, în luna septembrie, însă Convergence va reprezenta un test mult mai amplu. „Ultima noastră demonstrație […] a fost în New Jersey, dar aceasta a avut ca scop mai mult transferul de date prin moduri de transport tactic. Acum, pentru prima dată, vom opera pe rețele clasificate sigure. Vom colecta date în timp real și le vom integra în diferitele funcții de luptă. Așadar, este o provocare semnificativă,” a declarat col. Matt Skaggs, director de aplicații tactice și arhitectură la Army Futures Command, într-un interviu la întâlnirea tehnică a armatei de marți.

„Acest lucru, sincer, nu a fost niciodată realizat înainte,” a adăugat el.

Interfața stratului integrat de date

Stratul integrat de date funcționează ca o interfață prin care senzorii din multiple domenii pot colabora pentru a oferi informații despre țintele inamice și alte date necesare luptătorilor pentru a lua decizii importante. Acest tip de capacitate de partajare a datelor reprezintă un obiectiv urmărit de Pentagon încă de la lansarea inițiativei mai ample Combined Joint All Domain Command and Control (CJADC2). Stratul de date creează un cadru prin care, de exemplu, sistemele de artilerie, operațiuni, aviație și altele se pot comunica între ele, astfel încât luptătorii care operează aceste sisteme să nu fie nevoiți să proceseze diferitele date separat, a explicat Nielsen.

„Focalizarea inițială a strategiei noastre este construirea unui strat integrat de date pentru ecosistemul nostru, ceea ce permite tuturor aplicațiilor care de obicei ar fi pe un model diferit de date să se găsească pe aceeași fundație. Astfel, toată lumea poate avea aceeași

viziune asupra mediului operațional,” a spus Skaggs.

Complexitatea interacțiunilor fără o interfață integrată

Ca fost ofițer de informații, Skaggs a declarat că procesul de a interpreta datele fără o interfață ca stratul integrat de date era mult mai complex. „Deci, ca ofițer de informații, noi colectam date de la toți senzorii aerieni și de la toți senzorii terestri, ceea ce ne oferea o imagine a ceea ce face inamicul. Însă, având ingressuri diferite de date, fiecare dintre acestea fiind procesate diferit, ele nu erau compatibile. Așadar, aveam cinci sau șase viziuni diferite asupra câmpului de luptă, iar ceea ce încercăm acum este să combinăm toate aceste date și să le organizăm în același loc, ceea ce ne permite să suprapunem toate acele câmpuri menționate anterior în același timp.”

Focalizarea pe interpretarea datelor

Col. Mike Kaloostian, directorul transportului și securității rețelei la Army Futures Command, a afirmat că stratul integrat de date este „absolut punctul focal” al inițiativei Next Generation Command and Control a Armatei — planul de a crea o structură C2 integrată axată pe centrare pe date la toate eșalonările. El a adăugat că, datorită acestei abordări, Armata va putea să se concentreză mai mult pe interpretarea datelor, în loc să se concentreze doar pe colectarea acestora.

„Dacă vrem să gestionăm și să procesăm acest tip de date și să le ducem până la margine, la o formație tactică în teren, trebuie să ne gândim diferit, nu-i așa?” a întrebat Kaloostian.

Direcții strategice pentru viitor

Noul strat de date va ajuta Armata să se concentreze pe trei direcții: computația la margine, diversificarea transportului de date și

Noul strat de date va ajuta Armata să se concentreze pe trei direcții: computația la margine, diversificarea transportului de date și rețelistică definită software. „Acestea sunt cele trei domenii pe care ne concentrăm cu adevărat,” a spus Kaloostian. „Mergând înainte, orchestrând toate aceste aspecte pentru a ne asigura că datele ajung la margine și că datele circulă corespunzător între eșaloane, atât orizontal cât și vertical. Acesta este punctul focal.”

Integrarea inteligenței artificiale și invățării automate

Colonelii au menționat că stratul de transport de date nu se va opri aici. Acesta va beneficia, de asemenea, de funcționalități de inteligență artificială și învățare automată, care vor efectua corelarea și normalizarea datelor, a declarat Skaggs. „Dacă avem un exemplu de corelații, avem trei senzori diferiți activi, iar aceștia ne oferă trei viziuni ușor diferite despre un obiect, inteligența artificială poate deduce unde se află corelarea acelui set de date și apoi va plasa acel obiect pe câmpul de luptă.”

El a adăugat că acest lucru poate ajuta, de asemenea, la diferențierea între sistemele inamice și sistemele proprii ale Armatei. „Sistemele automate au dificultăți în a analiza aceste date, cu excepția cazului în care le corelezi manual. Astfel, inteligența artificială va extrage diferitele câmpuri de date și va analiza suprapunerile, apoi le va transforma într-un obiect utilizabil de către celelalte aplicații,” a spus Skaggs.

Această inițiativă de integrare și optimizare a datelor este esențială pentru evoluția capacităților Armatei, facilitând o reacție rapidă și coordonată în confruntările de pe câmpul de luptă modern.

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România. Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național? Garantăm confidențialitatea! Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații - Secția Anticorupție

Știri calde

Exclusiv18 ore ago

Ieșirea din ADI Deșeuri: O decizie potențial dezastruoasă, un risc care ar putea costa Ploieștiul scump

Ploieștiul incepe un nou drum? Ieșirea din ADI Deșeuri și provocările infruntării corupției Un deceniu de mizerie și corupție Ploieștiul...

Exclusiv18 ore ago

Sindicatul Europol solicită respectarea drepturilor polițiștilor

Sindicatul Europol a evidențiat problema aplicării neunitare a legislației privind drepturile polițiștilor în cadrul Ministerului Afacerilor Interne (MAI) și structurilor...

Exclusiv2 zile ago

AUTOSESIZAREA INSPECTIE JUDICIARE IN CAZUL JUDECATOAREI GROSU CRINA ELENA!!!

In mod normal, intr-o tara in care dreptatea si ocrotirea binelului public prin intermediul actului de justitie ar trebui sa...

Exclusiv2 zile ago

Controversă și scandal la Hidro Prahova: Demisii și ilegalități în conducerea UIP!

Managementul lui Iorga Marian la Hidro Prahova: Pierderi de milioane și nemulțumiri în rândul angajaților (II) La nici o lună...

Exclusiv2 zile ago

Eșecul „resursizării” Poliției Penitenciare

Directorul Bogdan PUIANU se confruntă cu Comisia de disciplină din Ministerul Justiției (MJ), iar „resursizarea” poliției penitenciare s-a dovedit un...

Exclusiv2 zile ago

Doi ani de insistențe pentru desecretizarea regulamentelor

Se împlinesc doi ani de când SPR Diamantul insistă asupra desecretizării Regulamentelor de Organizare și Funcționare a Inspectoratelor Județene de...

Exclusiv3 zile ago

RABUFNIREA INCULPATULUI PSEUDO – JURNALIST NARCOMAN, SPAGAR SI SANTAJIST CATALIN STAVRI!

Contextul propunerii de arestare preventivă Odata cu respingerea de catre Judecatoria Ploiesti a propunerii Parchetului de pe langa Curtea de...

Exclusiv3 zile ago

ABUZURI, INDOLENȚĂ ȘI SUBIECTIVISM LA JUDECĂTORIA VALENII DE MUNTE

Din cauza faptului ca evenimentele cotidiene generate de concetatenii nostri ocupa o mare parte din timp, pentru o perioada scurta...

Exclusiv3 zile ago

Managementul lui Iorga Marian la Hidro Prahova: Pierderi de milioane și nemulțumiri în rândul angajaților

La nici o lună de la numirea sa în funcția de Director General al Hidro Prahova, Iorga Marian, acuzat de...

Exclusiv3 zile ago

Norma 12B: Polițiștii vor beneficia de drepturi suplimentare

Sindicatul Democratic al Polițiștilor SIDEPOL a anunțat că norma 12B, referitoare la hrana polițiștilor, va fi extinsă pentru mai mulți...

Exclusiv4 zile ago

Jafuri și corupție! Ziarul Incisiv de Prahova publică dovezile care ingroapă UWS (fosta ROSAL)!: Un Audit ce dezvăluie furturi masive

Corupție și abuzuri în gestiunea deșeurilor din Prahova: Moștenirea lui Silviu Prigoană și implicațiile Statului Paralel Desvaluirile ziarului Incisiv de...

Exclusiv4 zile ago

Despre „lantul” de OUG-uri și ipocrizia MAI

Critica la adresa ordonanțelor de urgență Emil Pascut, reprezentant al Sindicatului Diamantul, a adus în discuție controversa legată de lanțul...

Exclusiv5 zile ago

Afaceri intunecate. Un studiu de caz în Securitatea Națională: legături infracționale în Sistemul Național Antigrindină

O investigație în contextul anchetelor jurnalistice: Sistemul Național Antigrindină și impactul asupra Siguranței Naționale a României Provocările post-electorale: Ce trebuie...

Exclusiv5 zile ago

S.R.I.: Geniul nevăzut al Securității Naționale

PATRIA A PRIORI! Mereu înaintea tuturor: Un omagiu pentru Serviciul Român de Informații Importanța S.R.I. în contextul național În contextul...

Exclusiv5 zile ago

MASS-MEDIA ÎN BOCCA DELLA VERITA: O analiză asupra rolului presei și al responsabilității jurnalistice

Contextul istoric al scrisului și al mass-mediei Într-un raport emis de Sindicatul Diamantul, Vitalie Josanu subliniază importanța scrisului și a...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv