Actualitate
Bulgaria închide cluburile de noapte
Cluburile de noapte şi discotecile din interior din Bulgaria se vor închide, spectatorii nu vor mai avea acces la evenimente sportive şi toate adunările publice vor fi limitate la 30 de persoane, în contextul în care noile cazuri de coronavirus s-au înmulţit semnificativ, a declarat ministrul Sănătăţii, Kiril Ananiev, potrivit Reuters.
Ţară cu o populaţie de şapte milioane de locuitori, Bulgaria a înregistrat de la începutul epidemiei 6.342 de cazuri şi 259 de decese. Numărul de noi cazuri a început să crească la câteva săptămâni după ce Bulgaria a ridicat majoritatea măsurilor sale restrictive care fuseseră introduse pentru a ţine sub control epidemia.
Doar joi numărul de noi cazuri a fost de 240, un record pentru 24 de ore, iar Ananiev a spus că ministerul se aşteaptă la cifre asemănătoare în zilele următoare.
„Considerăm că aceste măsuri vor fi suficiente pentru a opri tendinţa de creştere. Înmulţirea cazurilor a fost cauzată în special de balurile de absolvire din şcoli şi de adunările masive de oameni într-un singur loc”, a declarat Ananiev presei.
Zeci de persoane au fost testate pozitiv după un bal de absolvire la Veliko Târnovo. Numeroase încălcări ale regulilor de distanţare au fost raportate după ce spectatorii au fost lăsaţi pe stadioane la începutul lunii iunie.
Un meci din prima ligă de fotbal dintre Lokomotiv Plovdiv şi CSKA Sofia programat pentru joi se va desfăşura fără spectatori, după ce jucători, oficiali şi zeci de fani ai Lokomotiv au fost testaţi pozitiv cu noul coronavirus.
Cluburile de noapte şi discotecile vor putea să funcţioneze în exterior, însă la 50% din capacitatea lor şi obligatoriu cu distanţare socială, a spus Ananiev. Nunţile, banchetele şi alte adunări publice nu pot depăşi 30 de persoane, atât în interior, cât şi în exterior.
Bulgaria a extins starea de urgenţă epidemică până la sfârşitul lunii iulie pentru a permite ministrului sănătăţii mai multă flexibilitate în emiterea de ordine speciale pentru a ţine sub control infectările.
Actualitate
Iata 5 avantaje nestiute ale asigurarii de viata: de la investitie inteligenta, la protectie financiara
Fotografie creată de Kampus Production, de pe platforma Pexels
O asigurare de viata este adesea perceputa doar ca o masura de precautie pentru evenimente neprevazute, dar aceasta poate oferi mult mai mult decat simpla protectie. In realitate, o polita de asigurare de viata este o investitie inteligenta, un instrument versatil care aduce multiple avantaje pentru planificarea financiara si protectia personala.
Afla care sunt principalele motive pentru care ar trebui sa inchei o asigurare de viata:
- Beneficiile suplimentare
Unul dintre avantajele majore ale unei asigurari de viata este faptul ca aceasta poate include beneficii suplimentare care depasesc protectia in caz de deces. Multe polite de asigurare ofera optiuni de acoperire suplimentara pentru cazuri precum accidentele grave sau invaliditatea. Aceste beneficii suplimentare ofera o plasa de siguranta in cazul unor evenimente neprevazute, permitandu-ti sa te concentrezi pe recuperare, fara sa te ingrijorezi de aspectele financiare. Daca vrei sa ai acces rapid la lichiditati si sa acoperi riscurile de interventii chirurgicale rezultate in urma unui accident, si nu numai, opteaza pentru asigurarea de viata Easy Life de la Asirom.ro si personalizeaza-ti polita de asigurare in functie de nevoile tale specifice.
- Acoperirea datoriilor
O asigurare de viata poate juca un rol esential in gestionarea datoriilor, mai ales in cazurile in care esti responsabil pentru imprumuturi importante, cum ar fi un credit ipotecar sau alte datorii personale. In cazul decesului, beneficiarii politei de asigurare pot utiliza suma asigurata pentru a acoperi aceste datorii, protejand astfel membrii familiei de o povara financiara. In acest fel, planurile financiare ale familiei nu vor fi perturbate in mod semnificativ, iar cei dragi vor fi protejati de povara datoriilor restante.
- Planificare succesorala
O polita de asigurare de viata poate fi un instrument puternic de planificare succesorala, oferind o metoda eficienta de a transfera avutia catre urmatoarea generatie. Beneficiarii primesc suma asigurata, avand acces rapid la fonduri in momentul in care acestea sunt necesare. Aceasta este o modalitate eficienta de a te asigura ca averea ta este gestionata conform dorintelor tale si ca cei dragi sunt protejati financiar.
- Grad excelent de acoperire pentru cheltuieli finale
Asigurarea de viata nu se limiteaza doar la plata datoriilor, ci poate acoperi si cheltuielile finale, cum ar fi costurile funerare si alte cheltuieli asociate. Aceste costuri pot fi semnificative si pot pune o povara financiara suplimentara pe umerii familiei. O polita de asigurare de viata poate oferi o solutie practica pentru acoperirea acestor costuri, asigurand linistea sufleteasca atat pentru tine, cat si pentru cei dragi.
- Instrument eficient de economisire
O asigurare de viata cu componenta de economisire sau investitie iti permite sa acumulezi un capital pe termen lung. Aceasta poate servi drept fond de economii pentru diverse obiective financiare, cum ar fi educatia copiilor sau o pensie suplimentara, oferindu-ti un randament garantat al investitiei.
Fie ca te gandesti la planificarea succesorala sau la protejarea bunurilor si a familiei tale, o asigurare de viata poate fi un instrument esential pentru o viata financiara lipsita de griji si bine planificata.
Actualitate
Lockheed Martin Canada obține un contract de 1.85 miliarde CAD pentru sprijinul Frigatei Halifax-Class
Guvernul canadian a atribuit recent un contract Lockheed Martin Canada, în valoare de până la 1.85 miliarde dolari canadieni (1.33 miliarde dolari USD), pentru continuarea integrării sistemului de luptă și sprijinul în serviciu al fregatelor de tip Halifax pe durata vieții lor operaționale rămase.
Glenn Copeland, directorul general al sistemelor rotative și de misiune pentru filiala Lockheed din Canada, a declarat pentru Breaking Defense că contractul original pe termen lung a început în 2008 și a expirat recent. Acest nou acord, a adăugat el, include opțiuni care se extind până în 2045, an în care se preconizează că ultima fregată va ieși din serviciu din flota Marinei Regale Canadiene (RCN). Ca integrator de sisteme, Lockheed se va concentra pe actualizarea continuă a software-ului care rulează sistemul de gestionare a luptelor al flotei.
Bill Blair, ministrul canadian al apărării naționale, a afirmat în anunțul din 31 octombrie al guvernului: „Flota de fregate de tip Halifax a Marinei Regale Canadiene este coloana vertebrală a operațiunilor maritime atât în țară, cât și în străinătate. Acest contract de sprijin în serviciu va asigura că fregatele noastre rămân operațional eficiente până la sosirea noii noastre flote de distrugătoare de tip River.”
Sistemul de management al luptelor de la Lockheed, denumit CMS330, este utilizat pe întreaga flotă a Canadei, însă noul contract subliniază și provocările cu care se confruntă flota RCN, pe care amiralul său de vârf le-a recunoscut deschis.
Clasa Halifax este considerată un pilon esențial al operațiunilor RCN. Cu prima fregată din această clasă intrată în flotă în anii 1990 și ultima care trebuie să rămână operațională în anii 2040, Ottawa se străduiește să mențină această clasă activă mult peste perioada de serviciu inițială, cu pensionarea preconizată în anii 2030.
Aceasta este o măsură necesară până când Canada va aduce în serviciu noul Combatant Superficial Canadian, noul său vas militar recent denumit distrugător de tip River. Această nouă clasă de nave este construită de Irving Shipbuilding din Canada, care a subcontractat Lockheed Martin pentru design, derivat din nava de luptă globală de tip 26 a BAE Systems. Copeland a menționat că primele trei nave sunt sub contract, iar un al doilea contract pentru alte șase este anticipat după o decizie de producție full-rate mai târziu în acest an. Prima navă este programată să devină operațională la începutul anilor 2030.
Sistemul CMS330 de la Lockheed va fi de asemenea instalat pe clasa River, iar Copeland speră că acest lucru va contribui la creșterea reputației sale, facilitând vânzările în străinătate, în special în Europa.
„Există multe țări care dețin fie nave de tip MEKO, fie ceva similar, care doresc să se modernizeze, plus multe alte țări care construiesc noi nave de război care nu necesită sistemul Aegis — un sistem CMS concurent, de asemenea fabricat de Lockheed, preferat de Marina SUA, dar care este o capacitate mai scumpă și de nișă comparativ cu CMS330,” a subliniat el. Clasa „MEKO” se referă la un grup de nave multipurpose, creat de firma germană Blohm+Voss, axate pe ușurința întreținerii și costuri reduse.
„În prezent, suntem pe 42 de platforme și cred că în 10 ani vom fi pe mult peste 75,” a adăugat Copeland.
Actualitate
Kari Wilkinson va prelua conducerea șantierului naval Newport News în urma retragerii lui Jennifer Boykin
Gigantul american al construcțiilor navale HII a anunțat astăzi că Kari Wilkinson va prelua conducerea șantierului naval Newport News anul viitor, în timp ce executiva de lungă durată Jennifer Boykin se va retrage după o carieră de 37 de ani.
Wilkinson supervizează în prezent Ingalls Shipbuilding, cu sediul în Mississippi, cunoscut în special pentru producția distrugătoarelor și navelor amfibii pentru Marina SUA, ocupând acest rol din 2021. El va fi succedat de Brian Blanchette, care a fost vicepreședinte pentru calitate și inginerie la Ingalls din 2021.
Boykin a fost președinte al HII’s Newport News Shipbuilding din 2017. Acest șantier este cel mai renumit pentru faptul că este singurul contractor principal pentru portaavioanele Marinei, precum și un partener important pentru General Dynamics în producția submarinelor de clasă Virginia și Columbia.
„I-am cerut lui Jennifer să rămână într-o capacitate de consilier până în martie pentru a sprijini o tranziție fără probleme către Kari,” a declarat Chris Kastner, CEO și Președinte HII, într-o declarație din 6 noiembrie. „Nu veți găsi un mai loial avocat decât Jennifer pentru constructorii săi naval și comunitatea din Hampton Roads. Conducerea lui Kari a îndrumat Ingalls Shipbuilding în următoarea sa fază de creștere, având în vedere că a obținut contracte de producție în serie pentru programele de distrugătoare și nave amfibii. Este o lideră extraordinară și aduce acum energia și expertiza sa la Newport News.”
Anunțurile privind schimbările de conducere vin la câteva zile după ce compania a fost nevoită să raporteze o situație sumbră pe Wall Street, reducând drastic previziunile pentru fluxul de numerar liber în 2024 și în mare parte punând vina pe problemele din lanțul de aprovizionare, precum și pe efectele secundare ale pandemiei de coronavirus.
Întrebat despre momentul anunțului, un purtător de cuvânt HII a spus pentru Breaking Defense astăzi: „Momentul se aliniază cu planurile de retragere ale lui Jennifer. HII are un proces de planificare a succesiunii pe termen lung, lucrând cu consiliul de administrație, iar prin acest proces au fost aleși Kari Wilkinson și Brian Blanchette. Suntem recunoscători pentru cei 37 de ani de conducere și dedicație ai lui Jennifer — va fi foarte dorită de constructorii navali și colegii săi din întreaga HII.”
El a adăugat că Boykin a notificat compania cu privire la intenția sa de a se retrage „în acest an”.
-
Exclusivacum o zi
Pensia medie în sistemul militar: Sumarul informațiilor de la Casa de Pensii Sectorială a M.A.I.
-
Exclusivacum 4 zile
Soc si groaza/Pseudo-jurnalistul spagar si santajist, impreuna cu soata si interlopul Belu Claudiu la parchet pentru instituirea sechestrului
-
Exclusivacum 14 ore
Pensionarii militari în pericol: Acuzații de colaborare politică în contextul modificărilor legii pensiilor
-
Exclusivacum 3 zile
Federația Sindicatelor din Administrația Națională a Penitenciarelor acuză ANP de corupție și mușamalizare
-
Exclusivacum 3 zile
OUG 26/2024: Actualizarea salariilor și soldei de grad profesional
-
Exclusivacum 14 ore
Riscuri mari pentru sporul Bayraktar din cauza reputatiei controversate a Directorului ANP
-
Exclusivacum 3 zile
Corupția la vârf: Eduard Mirițescu și structura criminală din Poliție
-
Exclusivacum 3 zile
Sindicatul Diamantul critică modul în care IGPR a gestionat majorările salariale