Connect with us

Administratie

Va fi aglomeratie mare saptamana viitoare, la Sectia pentru procurori in materie disciplinara a CSM

Publicat

pe

Actualitate

Ghid de Promovare prin Facebook Ads 2020

Publicat

pe

ghid targetare facebook ads 2020

Crearea primului dvs. public pe Facebook nu este ușoară când începeți. Cu toate acestea, este un pas cheie în succesul campaniilor dvs.

Facebook are o serie de funcții de direcționare care vă permit să vizați aproape orice persoană de pe planetă. Încă trebuie să știti cum să ajungeti la oamenii potriviți pentru afacerea dvs.

În acest articol, voi oferi metoda de a crea primul său public de pe Facebook, astfel încât să minimizați erorile de direcționare și sunteți sigur că începeți cu publicul potrivit.

Pentru tot ce urmează, ne vom pune în pielea unui comerciant electronic care deține un magazin de rucsaci pentru femei și care dorește să-și promoveze rucsacurile pe Facebook.

Ne-am pus în cazul în care acest comerciant electronic nu a făcut niciodată publicitate până acum și, prin urmare, caută să-și creeze primul public pe Facebook. Deci, nu voi intra în partea de remarketing. Dacă doriți să aflați mai multe despre remarketingul Facebook va invit pe www.star-marketing.ro/blog

Este important să diferențiați cazurile în funcție de progresul activității dvs. În funcție de faptul dacă începeți de la zero sau nu, modul în care vă creați primul public pe Facebook va fi total diferit. Aici, presupunem că e-comerciantul nostru are deja clienți achiziționați prin alte canale (AdWords, cumpărături Google, afiliere etc.) și dorește să se dezvolte pe Facebook.

Ghid de Promovare prin Facebook Ads 2020

Ghid facebook ads 2020 romania

Ghid facebook ads 2020 romania

Pasul 1: extrageți fișierele clienților și încărcați-le pe Facebook
Când aveți deja o bază de clienți, crearea primului dvs. public pe Facebook este considerabil simplificată!

Într-adevăr, Facebook a dezvoltat de câțiva ani un instrument similar extrem de puternic (și precis) de construire a publicului. Ideea de bază este de a oferi Facebook o bază de utilizatori care este importantă pentru afacerea dvs. (în cazul comerciantului nostru electronic, aceasta reprezintă toți oamenii care au făcut o tranzacție pe site-ul lor. web). Facebook se va ocupa apoi de crearea automată a unui public nou, care este mult mai mare, dar ale cărui caracteristici sunt similare cu cele ale publicului dvs. inițial .

Așa numim în jargon publicul de lookalikes . Acestea sunt extrem de bine construite, deci nu trebuie să vă faceți griji cu privire la crearea manuală a primului dvs. public pe Facebook. Facebook o face pentru dvs!

Pentru a crea primul dvs. public Facebook Lookalike, trebuie mai întâi să încărcați baza de clienți.

Pentru a face acest lucru, mergeți la managerul de publicitate, apoi la fila „public”. În cele din urmă, faceți clic pe „creați un public”.

Aici trebuie să încărcați unul dintre fișierele dvs. de clienți în format TXT sau CSV, care conține informații pe care Facebook le va reutiliza pentru a vă crea publicul similar. Cu cât oferiți mai multe informații Facebook, cu atât mai bine! Prin urmare, vă sfătuiesc să încărcați un fișier cu cel puțin 500 de persoane și, pentru fiecare persoană, informații despre „prenume”, „prenume”, „adresă de e-mail”, „număr de telefon”, „țară”.

Cu aceste informații, Facebook va avea suficiente informații pentru a crea un public excelent.

După finalizarea etapelor de validare. Este timpul să vă creați prima audienta tip lookalike 🙂

 

PASUL 2: Creați un public similar in Facebook Ads

Pentru a vă crea un public asemănător, reveniți la fila „public”, apoi faceți clic pe „creați un public” și de data aceasta alegeți „audiente similare”.

Apoi alegeți sursa (fișierul dvs. de client încărcat anterior), locația (regiunea dvs. de activitate) și nivelul de asemănare (1-10%). Nivelul de asemănare este rata de asemănare pe care doriți să o aibă publicul dvs. asemănător cu publicul sursă de bază . 1% corespunde cu 1% dintre persoanele cele mai asemănătoare cu publicul dvs. sursă, în regiunea aleasă .

Vă sfătuiesc să alegeți o asemănare de 1% ca primul dvs. public, pentru a începe cu publicul cel mai capabil să genereze valoare pentru afacerea dvs.

Apoi, creați-vă un public asemănător 🙂

PASUL 3: Rafinati publicul similar
Odată ce publicul dvs. Lookalike este creat, este adesea necesar să îl rafinați puțin.

În general, segmentele de public similare cu 1% vor avea dimensiuni cuprinse între 200.000 și 300.000 de persoane . Este recomandat ca prim pas să ai o primă audiență între 100.000 și 150.000 de persoane . În jurul acestor numere algoritmii Facebook sunt cei mai eficienți în transmiterea mesajului dvs. către cei mai buni oameni din publicul dvs.

Pentru a rafina publicul dvs. similar, accesați fila Statistici de public .

Aici aveți posibilitatea de a construi audiențe în funcție de mai multe caracteristici emografice, geografice, psihografice sau comportamentale .

Audiențele similare sunt deja construite pe baza acestor atribute, deci este doar o chestiune de a vă asigura că publicul dvs. similar este o potrivire bună pentru piața dvs. țintă .

În exemplul comerciantului nostru electronic și al magazinului său de rucsacuri pentru femei. Acesta își va limita audiența similară Franței, la femeile, a căror vârstă este cuprinsă între 18 și 35 de ani.

(Atenție !! La un public similar, rapoartele din dreapta nu funcționează ! Prin urmare, este normal dacă nu vedeți să apară nimic).

Odată ce vindecarea este terminată. Dați publicului un nume și salvați-l.

Gata, tocmai ați creat primul dvs. public pe Facebook și acum îl puteți folosi în campaniile dvs. 🙂

ghid targetare facebook ads 2020

ghid targetare facebook ads 2020

În acest al doilea caz, presupunem, prin urmare, că nu aveți încă un client (și, prin urmare, nu există o bază de clienți) și că doriți să vă faceți cunoscut prin Facebook. În acest caz, sarcina este apoi mai complexă pentru a viza publicul potrivit, deoarece va trebui să faceți totul manual .

Să vedem cum să vă creați primul public pe Facebook când vă aflați în acest caz 🙂

Pasul 1: Definiți-vă persoana (persoanele)
Primul lucru pe care trebuie să-l faci pentru a-ți crea primul public pe Facebook (și strategia de marketing în general) este să construiești un portret (persoană) al clientului tău tipic. Acest lucru este esențial, deoarece este ceea ce vă va permite să nu vă amintiți nimic din criteriile dvs. de direcționare Facebook.

Pentru a construi o persoană bună pe Facebook. Va trebui să completați 4 elemente. Aceste 4 elemente trebuie definite pentru orice strategie de marketing.

Pentru aceasta, luăm exemplul comerciantului nostru electronic.

Trăsături demografice : Femeie / 18-35 de ani
Caracteristici geografice : trăiește în Franța
Trăsături psihografice : îi place moda, ținutele la modă și puțin vechi. Fii atent la imaginea lui
Trăsături comportamentale : cumpărați regulat online
Odată ce persoana dvs. a fost identificată, este timpul să o construiți folosind instrumentele de direcționare Facebook 🙂

Cine este clientul ideal pe Facebook

Pentru a face acest lucru, mergeți la managerul de publicitate, apoi la statisticile privind audiența. În acest raport veți putea crea și obține informații despre publicul dvs.

(De asemenea, puteți crea publicul direct la nivelul setului de anunțuri atunci când creați campania.)

Aici se complică … Este vorba de a ne recrea personalitatea , pe baza intereselor lor, a stilului lor de viață, etc. Facebook ne oferă opțiuni interesante pe acest subiect. Hai să aruncăm o privire

Facebook ne oferă în mod implicit categorii de interese preconstruite, precum și alte cuvinte cheie generale atunci când introducem o căutare în bara „interese”. Pentru o primă direcționare, acest lucru poate părea interesant.

Cu toate acestea, este important să înțelegeți cum Facebook clasifică publicul în funcție de interes înainte de a intra în el cu capul.

Există două categorii de interese: cuvinte cheie și pagini de Facebook .

Pentru paginile de Facebook, este simplu. De fiecare dată când îți place o pagină, Facebook te plasează automat în publicul de interes al paginii respective.

Pe de altă parte, pentru cuvintele cheie (în exemplul nostru, „bloggeri moda“), Facebook va clasifici ca fiind „interesat“ în „bloggeri moda“ bazate pe comportamentul . Cu toate acestea, în era etichetării repetate pe memele „distractive” (printre altele) etc. Facebook face în mod regulat „greșeli” judecătorești cu privire la interesele tale reale.

Într-adevăr, s-ar putea foarte bine să comentați sau să etichetați un prieten într-o postare de o pagină cu o temă de modă pentru copii, deoarece postarea este destul de distractivă. Cu toate acestea, sunt mari șanse să nu aveți niciun interes pentru moda pentru copii . Cu toate acestea, Facebook vă poate atribui interesul „moda copilului” din cauza acestui comportament .

Publicul de interes Facebook este, prin urmare, foarte adesea prea mare și irelevant și, prin urmare, este de preferat să vizezi doar publicul în funcție de interesul paginii Facebook . Acestea sunt în general mai specifice și mai apropiate de interesele reale ale persoanei dvs. țintă.

Prin urmare, provocarea este să gasimi atât pagini de Facebook care să fie relevante, dar și faptul că aceste pagini pot fi selectate pentru direcționare în funcție de interes (din păcate, acest lucru nu este întotdeauna cazul 🙁)

Cum se face ?

Există o mulțime de tehnici! Iată câteva.

Facebook Ads Romania-Ghid Complet

Facebook Ads Romania-Ghid Complet

 Clasificați statisticile audienței după afinitate in Facebook Ads

Prima tehnică constă în realizarea unei direcționări inițiale prin interesul în statisticile audienței. Apoi, clasificați acest public în funcție de paginile apreciate cel mai probabil să intereseze acest public . Ai o idee despre o pagină de Facebook pe care să o vizezi pentru a-ți construi publicul.

Avantajele publicității pe Facebook
Unul dintre principalele avantaje ale publicității pe Facebook este capacitatea de a-ți viza publicul foarte precis. Facebook este cea mai vizată formă de publicitate existentă. Puteți face publicitate oamenilor în funcție de vârsta, sexul, interesele, comportamentul sau chiar acolo unde se află. Dacă îți cunoști cu adevărat clienții, poți folosi reclama Facebook pentru a-i atrage.

Creați un cont de publicitate pe Facebook
În primul rând, trebuie să creați un cont publicitar. Pentru a face acest lucru, accesați contul dvs. personal de Facebook, accesați meniul din dreapta sus și faceți clic pe „Creați anunțuri”

Selectați metoda de plată care vi se potrivește: aveți de ales între 3 metode de plată: card de credit, Paypal sau debit direct dintr-un cont bancar (Facebook Advertising Coupon, acesta este pentru momentul în care ați obținut un cupon de reducere)

Instalați Facebook Pixel pentru a urmări performanța anunțurilor dvs. Facebook
Pentru a putea urmări, analiza rezultatele dvs. și chiar a crea audiențe din traficul site-ului dvs., este esențial să configurați pixelul Facebook.

Meniu> categoria „Măsurare și raportare”> titlul „Pixeli”

Veți întâlni această pagină: faceți clic pe „Creați un pixel”.
Dă-i pixelului un nume
Pentru a instala codul pixelului pe site-ul dvs. web, în ​​3 moduri:
integrare prin intermediul unei platforme partenere (cum ar fi Google Tag Manager, Magento, Shopify, WooCommerce, printre cele mai cunoscute)
instalare manuală
sau dacă aveți un dezvoltator, trimiteți codul prin e-mail

Sfat : utilizați o nomenclatură clară care vă va ajuta să navigați oriunde vă aflați în interfață mai târziu. Acest lucru va facilita, de asemenea, producerea de rapoarte.

Nomenclatura recomandată:

Numele campaniei : numele PO, al produsului sau al altora> Obiectivul campaniei> (lună-an) (exemplu: Cartea albă Pixel FB>
O-Prospects > martie-2019)
Numele setului de reclame : luați toate elementele anterioare și adăugați noțiunea de direcționare:
numele PO, produs sau altele> Obiectivul campaniei> (lună-an)> Direcționare (exemplu: Cartea albă Pixel FB > O-Prospects> Martie-2019> Site-ul C-Visitors 7D)
Numele anunțului : să ia toate elementele anterioare și se adaugă formatul anunțului:
Numele PO, produse sau altele> Obiectivul campaniei> (lună-an)> Direcționarea> Format Publicitate (Exemplu: Cartea albă Pixel FB> O-Prospects> martie-2019> C-Visitors Site 7J> F-Carrousel)

După aceste sfaturi, să reluăm acum crearea campaniei noastre:

Dați un nume campaniei dvs. de Facebook Ads
Tipul de achiziție : aveți de ales între „Licitație” și „Acoperiți și repetați”. Alegeți „Licitații”, utilizat în 90% din cazuri, „Acoperire și repetare” fiind rezervat în principal campaniilor de notorietate mare. Acest tip de achiziție vă permite să „rezervați” campanii în avans și nu este disponibil pentru toate conturile.

Obiectivul campaniei : acesta este un parametru foarte important de selectat și de ales cu atenție, deoarece această alegere va determina o mulțime de lucruri ulterior: opțiunile de optimizare și licitare disponibile la nivelul setului de reclame, modul al cărui algoritm vă va optimiza campania. Este ca și cum ai spune Facebook ce vrei să obții: vânzări, trafic, instalări de aplicații etc.
După cum veți vedea, obiectivele sunt clasificate în 3 categorii principale care corespund tunelului de cumpărare al unui utilizator de Internet.

Obiective de conștientizare : să vă dezvoltați conștientizarea, să vă promovați marca, produsul, să generați interes.
Obiective de analiză: campanii care îi vor determina pe oameni să înceapă să ia în considerare marca, produsul și să caute mai multe informații despre acesta.
Obiective de conversie : acestea sunt campanii care vor încuraja oamenii care sunt interesați de afacerea dvs. să cumpere produsul dvs. sau să vă utilizeze serviciile.
Bonus: pentru a alege obiectivul potrivit, citiți articolul nostru: „Cum să alegeți obiectivul corect al campaniei Facebook”

ghid-facebook-ads-romania-star-marketing timisoara

ghid-facebook-ads-romania-star-marketing timisoara

Test de distribuție : puteți alege din crearea campaniei să efectuați un test A / B, dacă, de exemplu, doriți să știți ce public are cel mai bun randament între 2 centre de interes diferite.

Ultimul element care trebuie setat la nivel de campanie este Optimizarea bugetului campaniei : această caracteristică vă permite să setați un buget la nivel de campanie și să permiteți algoritmului să distribuie automat bugetul către cele mai performante seturi de anunțuri. Este o economie considerabilă de timp. Nu ezitați să activați această funcție. Cu toate acestea, trebuie să știți că până la sfârșitul anului, aceasta nu va mai fi o opțiune și că nu va mai fi posibilă aducerea bugetului la nivelul setului de reclame.
Creați un set de reclame pe Facebook
Spre deosebire de o campanie Google Ads , majoritatea parametrilor care trebuie finalizați sunt la nivelul setului de anunțuri.
Un set de reclame este sub formă de 7 blocuri diferite de completat:

Începeți prin acordarea unui nume setului de anunțuri dacă nu a fost deja realizat la pasul 1 (la crearea campaniei)

CONTINUT CREATIV

Această caracteristică vă permite să creați variante de reclame din mai multe imagini, titluri, texte, buton de îndemn. Vă permite să reduceți timpul de creație. Dar și optimizare, deoarece sistemul nu va crea doar variante diferite, ci va analiza, de asemenea, ce componente creative oferă cele mai eficiente rezultate și, astfel, oferă publicului dvs. cele mai eficiente combinații de conținut creativ.

După activarea funcției, setările la nivel de anunț vor fi diferite.

Publicul tinta in Facebook Ads

Aici atacăm cea mai importantă parte: vizarea publicului nostru.
Această componentă are mai multe părți care corespund mai multor tipuri diferite de direcționare.
În primul rând, veți observa că există 2 file în partea de sus: „Creați” și „Utilizați un public salvat”

Acest meniu este foarte discret. Vă permite să refolosiți segmentele de public create anterior, indiferent dacă este vorba de crearea unui set de reclame (utilizând butonul „Salvați acest public” din partea de jos a blocului Public) sau din secțiunea Publicuri din Manager. Publicitate. Foarte util, dacă creați un public ușor complex și nu doriți să pierdeți timpul recreându-l.

Să începem să ne construim publicul.

Audiențe personalizate: un public personalizat este un public creat de la persoane care au o legătură cu afacerea dvs. sau potențialii care au interacționat cu afacerea dvs. pe Facebook sau alte platforme.

Dând clic în câmp, veți vedea o listă de segmente de public personalizate și similare pe care le-ați creat.
Dând clic pe „Excludeți”, puteți exclude aceleași liste.
Și dacă nu ați creat încă unul sau dacă doriți să creați unul nou, puteți face clic pe butonul „Creați”.

Aveți de ales să vizați toți oamenii din locația vizată, rezidenți (persoane a căror locuință se află în locația vizată), în împrejurimi (persoane a căror cea mai recentă poziție este în locația vizată) sau chiar persoanele care trec prin locația vizată.

Alte ținte: vârstă, sex și limbă
Direcționare avansată : pentru a viza (sau exclude) informații demografice (nivel de educație, venituri, părinți etc.), centre de interes (clasificate pe sectoare: divertisment, fitness, gastronomie etc.) și comportamente ( utilizatorii anumitor servicii de mesagerie, administratorii paginilor Facebook, utilizatorii plăților Facebook etc.).
Aceste câteva exemple vă arată puterea direcționării pe Facebook.

www.flaviusnoja.ro

Citeste in continuare

Actualitate

Votează Bogdan Toader- Președintele Consiliului Județean Prahova! Poziția 4 pe buletinul de vot!Votează Alianța pentru Prahova!

Publicat

pe

De

Votează Bogdan Toader- Președintele Consiliului Județean Prahova! Poziția 4 pe buletinul de vot!Votează Alianța pentru Prahova!

Citeste in continuare

Actualitate

COMUNICAT/APEL AL PARTIDEI ROMILOR PRO-EUROPA SUCURSALA PRAHOVA: VOTATI BOGDAN TOADER LA CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA, VOTATI CANDIDATII PSD

Publicat

pe

De

APEL AL PARTIDEI ROMILOR PRO-EUROPA SUCURSALA PRAHOVA: VOTATI BOGDAN TOADER LA CONSILIUL JUDETEAN, VOTATI CANDIDATII PSD

„Apel catre comunitățile de romi din județul Prahova și către liderii Partidei Romilor Prahova. Va rog , ca in data de 27 septembrie 2020, să vă mobilizați și să ieșiți la vot, asa cum sunteti învățați. Stiu că sunteți responsabili și vreți ca noi sa o ducem mai bine. PSD a fost aproape de noi întotdeauna, de aceea noi considerăm că acest partid cu o doctrină de stânga, care ne-a aparat drepturile, merită votat.
De aceea vin cu rugămintea la dumneavoastră, pentru a ii ajuta pe acești oameni, pentru că eu fac echipă cu dânșii, fiind candidat la Consiliul Judetean Prahova pe listele Partidului Social Democrat.
Va promit ca voi fii alături de dumneavoastră ori de câte ori este nevoie, asa cu am demonstrat- o întotdeauna. Si, să nu uităm de Președintele nostru dnul Bogdan Toader, un om cu o mare valoare, cu un caracter mai rar întâlnit, un om popular și modest care a fost alături de oamenii necăjiți. Vă mulțumesc din suflet tuturor care ne-ati fost alături, mulțumesc colegilor mei care au fost alături de noi in această campanie electorală .
Votați PSD!
Votați BOGDAN TOADER! (Ionel Marghiolescu).

Citeste in continuare

Parteneri


Harmony Beauty Salon Ploiesti

Salon HARMONY, str Cantacuzino din Ploiești (intersecția Moș Craciun )
Servicii oferite :
- micropigmentare sprâncene
-extensii gene
- coafor
-unghii gel
-Cosmetica / tratamente cosmetice
- sala Fitness pt femei
FACEBOOK: https://www.facebook.com/Harmony-Beauty-Salon-278929815636909/

Partener special – probleme juridice

Știri calde

Actualitate2 zile ago

Votează Bogdan Toader- Președintele Consiliului Județean Prahova! Poziția 4 pe buletinul de vot!Votează Alianța pentru Prahova!

Votează Bogdan Toader- Președintele Consiliului Județean Prahova! Poziția 4 pe buletinul de vot!Votează Alianța pentru Prahova!

Actualitate2 zile ago

COMUNICAT/APEL AL PARTIDEI ROMILOR PRO-EUROPA SUCURSALA PRAHOVA: VOTATI BOGDAN TOADER LA CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA, VOTATI CANDIDATII PSD

APEL AL PARTIDEI ROMILOR PRO-EUROPA SUCURSALA PRAHOVA: VOTATI BOGDAN TOADER LA CONSILIUL JUDETEAN, VOTATI CANDIDATII PSD „Apel catre comunitățile de...

Diverse2 zile ago

Abuzurile PNL la Filipestii de Padure/Intimidari cu Politia Locala Filipestii de Padure pentru a stopa campania si distribuirea ziarului Incisiv de Prahova si/sau ale unor alte materiale de campanie

Primarul suspendat al Primariei Filipestii de Padure si trimis in judecata pentru fapte de coruptie, Morarescu Costel, cel cu falsuri,...

Actualitate3 zile ago

Editia print a ziarului Incisiv de Prahova blocata la distribuire in judetul Prahova/Cine este baronul de Calarasi Iulian Dumitrescu?/INFRACTIUNI PE BANDA RULANTA

In conformitate cu TOATE prevederile legale in materie, redactia Incisiv de Prahova a editat si tiparit un numar de 150.000...

Aveti un Pont3 zile ago

Soc!Alegerile locale din Prahova monitorizate de un serviciu secret, prin toate metodele si mijloacele/Informatii de mituire a alegatorilor in favoarea unui partid politic local

Informatii de ultima ora intrate in posesia redactiei Incisiv de Prahova releva ca, in zilele de vineri, 25, sâmbătă, 26,...

Exclusiv4 zile ago

Candidatul la Primaria Blejoi – Preşedintele Organizaţiei Blejoi a Partidului Prahova în Actiune, Stelian Aurel Grigore – cercetat penal in 3 dosare pentru savarsirea mai multor infractiuni dar si pentru fraudarea bugetului local al comunei Blejoi

Candidatul la Primaria Blejoi – Preşedintele Organizaţiei Blejoi a Partidului Prahova în Actiune, Stelian Aurel Grigore, cercetat penal in 3...

Actualitate5 zile ago

Iulian Dumitrescu fuge de confruntarea cu Bogdan Toader

Invitația la dezbaterea electorală dintre Bogdan Toader și Iulian Dumitrescu, lansată de jurnalistul Marius Visarion, a fost acceptată cu promptitudine...

Actualitate5 zile ago

Liberalii din Consiliul Județean sabotează proiectele pentru prahoveni, la îndemnul șefului lor de la Călărași, Iulian Dumitrescu!

Prin neprezentarea la ultima ședință, programată pentru astăzi, consilierii județeni PNL demonstrează că investițiile la Spitalul Județean și la Universitatea...

Actualitate5 zile ago

SONDAJ/Incisiv de Prahova a avut din nou dreptate/Bogdan Toader castiga alegerile (fiind cu 8% procente peste senatorul din Calarasi)

Cum vor vota prahovenii pentru Consiliul Judetean: Bogdan Toader castiga alegerile! Cu ceva timp in urma, Incisiv de Prahova a...

Actualitate5 zile ago

Abuz în serviciu al directorului PNL-ist, Constantin Oprea, de la Sucursala Ploiești a Poștei Române, din disperarea că șeful lui, pe linie de partid, Iulian Dumitrescu, va pierde alegerile pentru Consiliul Județean Prahova.

Le e frică să nu afle prahovenii cine e cu adevărat. Poșta Română Prahova, condusă de penelistul Constantin Oprea, se...

Anchete5 zile ago

Senatorul Stefan Radu Oprea: PNL-iștilor, de ce vă este frică nu scăpați!/Bogdan Toader va fi în continuare Președintele Consiliului Județean Prahova

PNL-iștii prahoveni, angajați pe funcții mari la Poșta Română, execută cu supușenie ordinul lui Iulian Dumitrescu. Acestuia îi este frică...

Aveti un Pont5 zile ago

Model de administratie liberala/Interesele absconse ale candidatului PNL- Mihai Viorica care vrea sa puna mana pe Primaria Aricestii Rahtivani/DOCUMENTE (IV)

„Increngatura” de interese „sentimentale” si economice duc intotdeauna la sifonarea banului public, cam aceasta este pe scurt modelul de administratie...

Aveti un Pont6 zile ago

Model de administratie liberala/GROAPA DE GUNOI DIN ARICESTII RAHTIVANI/(III)/Provocare publica privitor la acest subiect

Avand in vedere reactiile cu privire la serialul dezvaluirilor noastre „Model de administratie liberala/INCENDIU LA GROAPA DE GUNOI DIN ARICESTII...

Exclusiv1 săptămână ago

Votează Bogdan Toader- Președintele Consiliului Județean Prahova! Poziția 4 pe buletinul de vot!Votează Alianța pentru Prahova!

Votează Bogdan Toader- Președintele Consiliului Județean Prahova! Poziția 4 pe buletinul de vot!Votează Alianța pentru Prahova!  

Aveti un Pont2 săptămâni ago

Model de administratie liberala- Filipestii de Padure – Prahova/Falsuri, abuzuri, delapidari, distractii la mare si nu numai, totul pe banii publici/Clanul Sportivilor (I)

Cu toate ca”Regina” PNL Prahova „plange” si asta o face de obicei atunci cand eclozeaza mai multe si apare lupta...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Top Articole Incisiv