Connect with us

Diverse

Foraje apa Prahova, foraje apa Buzau, foraje apa Calarasi

Publicat

pe

Firma de foraje puturi apa desfasoara o gama larga de lucrari de foraje apa Prahova, foraje apa Buzau, foraje apa Calarasi,   folosind diverse tehnologii,  proiectare, autorizare, service si repararea tuturor tipurilor de puturi apa, constructia sistemului de alimentare cu apa si a statiei de pompare. Daca in zona ta nu exista inca apa sau exista un sistem deficitar de alimentare cu apa, este recomandabil sa utilizezi serviciile specialistilor, pentru a construi instalatii de admisie a apei subterane. Astfel de sisteme nu numai ca asigura o furnizare de inalta calitate si neintrerupta a unui fluid atat de important pentru viata, ci si pot indeplini o functie de curatare, in special a celor cu un continut ridicat de fier.

Experienta de nepretuit

Firma de foraje puturi lucreaza activ pe piata profesionala pentru furnizarea de servicii, desfasurand o gama larga de operatii de foraj. Experienta acumulata de-a lungul timpului permit firmei sa efectueze munca de foraje puturi la un nivel profesional ridicat. Sutele de lucrari finalizate,  cu diferite grade de complexitate le permite sa vorbeasca despre castigarea unei experiente nepretuite. Munca in conditii meteorologice si hidrologice dificile a facut posibila dobandirea deprinderilor de nepretuit, care permit luarea celor mai optime decizii in diverse situatii. Toate acestea fac posibila utilizarea echipamentelor moderne si a tehnologiilor de foraj cu eficienta maxima. Cunoasterea tuturor subtilitatilor profesionale devine cheia bunei functionari a sistemului de alimentare cu apa a clientului.

Foraje puturi profesionale

Angajatii firmei de foraje puturi pot executa lucrari de foraje apa Prahova, foraje apa Buzau, foraje apa Calarasi, de la adancimi de pana la 120 – 300 m. Si aceasta nu este limita. Partea superioara a rocilor acoperite cu apa este formata din roci libere si legate. Acviferele sunt separate de straturi rezistente la apa (slab permeabile) si acvifere cu presiune slaba. Durata de viata a acestor puturi este limitata (5-10 ani). Puturile sunt forate pe orizonturile superioare, inconjurate de burghie sau platforme manuale. Adancimea puturilor este de 15-30 m. Partea inferioara a rocii acoperite cu apa este, de asemenea, reprezentata de o serie de straturi acvifere (arteziene). Pentru a deschide zonele inundate inferioare se foloseste forajul rotativ. Daca forajul este executat corect,  productivitatea apei poate fi de  3-10 m3 / h, iar durata de viata  a unui astfel de put poate ajunge pana la 25-50 ani.

Foraje puturi cu tehnologie avansata

Baza tehnica a firmei face posibila forarea puturilor cu adancimi mult mai mari, de pana la 500 m. Deoarece statul a incadrat apele arteziene in categoria mineralelor, este necesara autorizarea pentru foraje puturi. Procesul obtinerii unei licente pentru o fantana arteziana este foarte dificil si necesita mult timp si efort. Firma de foraje puturi a obtinut licente pentru toate tipurile de puturi, ajutandu-si clientii sa intocmeasca toate documentele necesare. Flota de echipamente proprii le permite sa lucreze fara intarzieri, ceea ce ar fi inevitabil in cooperarea cu intermediarii. Aceasta imprejurare mareste semnificativ gradul de responsabilitate fata de clienti, deoarece toata munca va fi realizata doar de angajatii firmei de foraje puturi, iar calitatea muncii efectuate este de cea mai mare importanta pentru prestigiul firmei.

Diverse

PardoselideBeton.Ro – Partenerul ideal pentru pardoseli beton și beton amprentat

Publicat

pe

De

beton amprentat

Atunci când vine vorba despre lucrări de calitate în domeniul pardoselilor din beton și beton amprentat, PardoselideBeton.Ro se evidențiază drept un partener de încredere și profesionist. Cu o experiență vastă și o echipă dedicată, compania oferă soluții inovatoare și durabile pentru clienții din următoarele județe:

  • Județul Ialomița
  • Județul Teleorman
  • Municipiul București
  • Județul Ilfov
  • Județul Prahova
  • Județul Giurgiu
  • Județul Argeș
  • Județul Constanța
  • Județul Dâmbovița
  • Județul Buzău
  • Județul Călărași
  • Județul Brașov

De ce să alegi PardoselideBeton.Ro?

  1. Calitate garantată PardoselideBeton.Ro utilizează materiale de cea mai bună calitate și tehnici moderne pentru a asigura rezistența și estetica lucrărilor realizate.
  2. Experiență și profesionalism Echipa companiei este formată din specialiști cu experiență, care oferă consultanță personalizată și soluții adaptate nevoilor fiecărui client.
  3. Gama variată de servicii De la pardoseli industriale din beton, la suprafețe decorative din beton amprentat, PardoselideBeton.Ro oferă soluții complete pentru proiecte rezidențiale și comerciale.
  4. Acoperire regională extinsă Cu prezență activă în numeroase județe din țara noastră, PardoselideBeton.Ro se asigură că fiecare client beneficiază de servicii rapide și eficiente.

Servicii oferite

  • Pardoseli industriale din beton Soluții ideale pentru hale industriale, depozite și spații comerciale, cu o rezistență crescută la uzură.
  • Beton amprentat Suprafațe decorative unice, perfecte pentru alei, terase, grădini și piscine.
  • Reparații și întreținere PardoselideBeton.Ro oferă servicii de reparații și recondiționări pentru a prelungi durata de viață a pardoselilor.

Contactează PardoselideBeton.Ro

Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste pentru realizarea pardoselilor din beton sau beton amprentat, PardoselideBeton.Ro este alegerea potrivită. Vizitează site-ul PardoselideBeton.Ro pentru mai multe informații sau contactează echipa pentru o ofertă personalizată.

Cu PardoselideBeton.Ro, fiecare proiect devine o lucrare de artă durabilă și estetică!

Citeste in continuare

Diverse

Atragem atenția consumatorilor de servicii financiar-bancare privind grava dezinformare transmisă de ANPC în spațiul public!

Publicat

pe

De

20 ianuarie, București. Atragem atenția consumatorilor de servicii financiar-bancare că au fost grav dezinformați prin ultima comunicare către presă transmisă de ANPC. Astfel, potrivit comunicării făcute de ANPC în spațiul public în data de 16 ianuarie 2025, ”până la clarificarea situației privind funcționalitatea CSALB ca entitate SAL, consumatorii care întâmpină dificultăți în relația cu operatorii economici financiar-bancari se pot adresa Direcției de Soluționare Alternativă a Litigiilor (DSAL), din cadrul ANPC, printr-o reclamație pe platforma specială a acesteia”.

Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a atras atenția ANPC asupra gravității acestei dezinformări printr-o scrisoare din data de 17 ianuarie, al cărei conținut poate fi citit aici: https://csalb.ro/transparenta/scrisoare-csalb-catre-anpc-17-ianuarie-2025/ 

Recomandăm consumatorilor să facă diferența între reclamațiile/sesizările pe care le pot adresa ANPC (și pe care le puteau adresa și până acum acestei Autorități) și soluționarea alternativă a litigiilor care este atributul exclusiv al CSALB, pentru probleme financiar-bancare pe care aceștia le pot avea în relație cu băncile, IFN-urile.

În dorința informării corecte a consumatorilor, rezumăm istoricul procesului intentat de CSALB în anul 2018 Ministerului Economiei, proces încheiat prin decizia ÎCCJ din data de 10 decembrie 2024.

Chiar dacă nu există încă motivarea instanței în acest proces în contencios administrativ, considerăm că există nevoia clarificării acestei situații, ca o contrapondere la dezinformările și acuzațiile transmise deja în spațiul public:

  1. CSALB a fost înființat prin Ordonanța Guvernului nr.38/2015 în urma transpunerii în legislația românească a Directivei 2013/11/UE a Parlamentului European și a Consiliului privind soluționarea alternativă a litigiilor în materie de consum;
  2. Sistemul bancar și-a asumat finanțarea CSALB, pentru ca oamenii să aibă la dispoziție o alternativă la instanțele de drept comun, gratuită, mult mai rapidă, gestionată de conciliatori cu expertiză în domeniul financiar-bancar și care să le rezolve problemele individuale și imediate pe care le întâmpinau. Astfel de organisme SAL pot fi înființate și în alte domenii de activitate (în baza aceleiași Directive europene), pentru a veni în sprijinul consumatorilor care au nemulțumiri față de comercianți și care doresc rezolvarea amiabilă a acestora, în afara instanțelor de judecată;
  3. Prin OG nr.38/2015 cererile de soluționare alternativă a litigiilor/diferendelor dintre consumatorii de servicii financiar–bancare și bănci/IFN-uripot fi rezolvate exclusiv de către CSALB, acesta fiind cadrul normativ național în domeniul soluționării alternative a litigiilor financiar-bancare;
  4. Modalitatea prin care este asigurată finanțarea CSALB de către sistemul bancar este expres prevăzută inclusiv în textul punctului 46 din expunerea de argumente a Directivei,transpus ca atare prin OG nr.38/2015;
  5. Pentru a garanta imparțialitatea și echidistanța demersului de conciliere dintre consumatori și bănci/IFN-uri,legiuitorul a statuat ca CSALB să fie o entitate cu personalitate juridică proprie (autonomă, neguvernamentală, apolitică și fără scop lucrativ), care să aibă o conducere formată din 5 membri: unul desemnat de ANPC, unul de Banca Națională a României, unul de Asociația Română a Băncilor, un reprezentant desemnat de asociațiile de consumatori care îndeplinesc anumite condiții legale, detaliate mai jos, și un reprezentant independent, ales de ceilalți membri ai Colegiului, precum și o echipă operațională, care să intermedieze propriu-zis relația dintre consumatori și bănci;
  6. În perioada cuprinsă între 2015 și 2018, CSALB a solicitat în mod repetat Ministerului Economiei înregistrarea și, implicit, deschiderea listei entităților SAL din România. În luna mai 2018, Dănuț Andrușcă, Ministrul Economiei la acea vreme, a refuzat solicitarea CSALB, motivând refuzul prin lipsa reprezentantului asociațiilor de consumatori din cadrul Colegiului de Coordonare;
  7. Menționăm că, prin procesul intentat, CSALB a solicitat instanței ca Ministerul Economiei să deschidă lista entităților de soluționare alternativă a litigiilor din România, listă care, la data promovării litigiului, nici măcar nu era deschisă pe site-ul acestei autorități, deși OG nr.38 era în vigoare încă din 2015, să fie înregistrat în această listă și să fie notificat către Comisia Europeană (pentru a fi integrat în lista europeană a entităților SAL din domeniul financiar–bancar și, astfel, să poată soluționa și litigiile transfrontaliere);
  8. Este important de menționat că CSALB este singura entitate SAL a cărei înființare, organizare și modalitatea de desfășurare a activității sunt expres prevăzute de dispozițiile articolelor 21–24 din OG nr.38/2015(cu referiri directe și în alte articole);
  9. Între 2015–2025 CSALB a funcționat și funcționează în continuare în baza OG nr.38/2015 și a gestionat peste 5.000 dosare dintre consumatori și instituțiile financiar–bancare (sunt aproximativ 100 dosare de conciliere soluționate în perioada menționată). Beneficiile rezultate din concilieri sunt de aproximativ 14 milioane de euro;
  10. Având în vedere că motivarea primei instanțe (Curtea de Apel București) a fost neclară, CSALB a promovat recurs la Înalta Curte. După 6 ani și jumătate de la debutul pe fond al procesului, ÎCCJ a respins recursul promovat de CSALB împotriva deciziei primei instanțe. Ca urmare a faptului că un proces în contencios administrativ, care ar fi trebuit soluționat cu celeritate, potrivit prevederilor legale, a durat peste 6 ani, s-a creat un cadru propice pentru ca cei doi intervenienți (Asociația InfoCons și ANPC) să dezinformeze publicul cu intenția vădită de a denigra CSALB. În acest sens, cei doi intervenienți folosesc un litigiu care nu are nicio legătură cu funcționarea Centrului, pentru a pune în discuție înseși prevederile Ordonanței referitoare la funcționarea Centrului SAL Bancar și, în acest context, invitând în mod eronat consumatorii să se adreseze ANPC pentru soluționarea alternativă a litigiilor din domeniul financiar–bancar;
  11. După primirea motivării hotărârii ÎCCJ, vom solicita autorităților competente să identifice o soluție de rezolvare a acestei probleme, în sensul înregistrării CSALB pe lista entităților SAL de la Ministerul Energiei.

Clarificări referitoare la reprezentantul asociațiilor de consumatori din structura Colegiului de Coordonare al CSALB:

Potrivit prevederilor art. 22 alin (1) lit. d) din OG nr. 38/2015, membrul Colegiului de Coordonare din partea asociatiilor de consumatori poate fi desemnat de către ”d) asociaţiile de consumatori care îndeplinesc condiţiile prevăzute în art. 32 sau în art. 33 din Ordonanţa Guvernului nr. 21/1992, republicată, cu modificările şi completările ulterioare”.

Potrivit art. 32. din OG nr.21/1992:

Asociațiile pentru protecția consumatorilor care apără drepturile și interesele legitime ale consumatorilor, în general, sunt, de drept, parteneri sociali în consiliile consultative prevăzute în prezenta ordonanță, dacă:

  1. a) la nivel național, au cel puțin 3.000 de membri și filiale în cel puțin 10 județe;
  2. b) la nivel județean și local, dacă au desfășurat o activitate în domeniul protecției consumatorilor pe o perioadă de cel puțin 3 ani.

iar, conform art. 33. din aceeași OG nr. 21/1992:

Asociațiile pentru protecția consumatorilor care sunt constituite în scopul apărării intereselor numai ale membrilor lor pot deveni parteneri sociali cu drept de reprezentare în organismele consultative cu rol în domeniul protecției consumatorilor și în care organele administrației publice sunt reprezentate, numai dacă au cel puțin 800 membri.

Rezultă, deci, că doar asociațiile de consumatori care îndeplinesc condițiile legale prevăzute mai sus pot desemna un reprezentant în structura Colegiului de Coordonare al CSALB.

În acest context, paralel cu desfășurarea procesului, CSALB a încercat permanent să faciliteze rezolvarea desemnării reprezentantului din partea asociațiilor de consumatori, adică să surmonteze motivul care a făcut obiectul refuzului exprimat de Ministerul Economiei în 2018.

Astfel, prin scrisori adresate ANPC am solicitat implicarea Autorității în procesul de desemnare a reprezentantului asociațiilor de consumatori, similar modului în care această Autoritate s-a implicat în desemnarea reprezentantului asociațiilor de consumatori la momentul înființării CSALB (2015). De asemenea, am solicitat ANPC să ne pună la dispoziție lista asociațiilor de consumatori care îndeplinesc condițiile de reprezentativitate pecizate mai sus.

  1. În răspunsul ANPC din 10 august 2020 se menționează că „asociațiile de consumatori care au solicitat luarea în evidența ANPC, conform prevederilor art. 34 din Ordonanța Guvernului nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor,nu îndeplinesc condițiile prevăzute la alin. 32 și 33 din OG 21/1992”. Adică, la acel moment, nu existau asociații de consumatori care să poată participa la desemnarea unui reprezentant în structura Colegiului de Coordonare al CSALB (cu respectarea prevederilor legale anterior menționate).
  2. În luna mai 2024, luând în considerare recomandarea formulată de OCDEprivind necesitatea adoptării unor măsuri care să aibă ca rezultat nominalizarea unui reprezentant al asociațiilor de consumatori în cadrul Colegiului de coordonare al CSALB, am revenit către ANPC, solicitând să ne pună la dispoziție lista cu asociațiile reprezentative de consumatori. ANPC nu a furnizat CSALB lista solicitată cu asociațiile de consumatori.
  3. Ca urmare a faptului că nu am primit un răspuns la solicitare, CSALB a revenit cu o nouă scrisoare către Autoritate, în luna iulie 2024, prin care a cerut, din nou, ca ANPC să furnizeze o situație actualizată cu privire la asociațiile de consumatori, scrisoare la care, de asemenea, Autoritatea nu a răspuns.

În loc de concluzii:

În primul an de funcționare al CSALB, asociațiile de consumatori au avut reprezentant în Colegiu, dar InfoCons, prin președintele său, Sorin Mierlea, care este chiar persoana care l-a propus inițial pe acel reprezentant, a cerut retragerea lui prin adrese repetate, iar retragerea efectivă a mandatului reprezentantului consumatorilor a intervenit la finalul lunii octombrie 2016.

Cu alte cuvinte, InfoCons a cerut retragerea reprezentantului asociațiilor de consumatori și, ulterior, s-a folosit de absența acestuia pentru a-și fundamenta calitatea de intervenient în proces.

În acest mod s-a creat o situație paradoxală, în sensul că, deși refuzul înscrierii CSALB pe lista entităților SAL a fost motivat de absența reprezentantului asociațiilor de consumatori, acest motiv a fost imputat în mod absurd Centrului, care NU are atribuții legale în sensul desemnării reprezentantului acestor asociații.

În perioada ulterioară retragerii mandatului reprezentantului asociațiilor de consumatori a existat o corespondență asiduă între CSALB și asociațiile de consumatori care au format mai mulți poli pentru desemnarea unui alt membru în structura Colegiului de Coordonare. Astfel, CSALB a primit mai multe nominalizări pentru ocuparea acestei poziții și a explicat de fiecare dată că nu are nicio atribuție legală în sensul alegerii unui membru dintre persoanele propuse de aceste asociații (la un moment dat erau 3 persoane, ulterior primindu-se și alte propuneri), aceasta fiind prerogativa exclusivă a fiecărei entități participante la această structură colegială: ANPC, ARB, BNR și asociațiile de consumatori (al 5-lea membru fiind independent și ales de ceilalți).

Este important de subliniat faptul că reprezentanții unor asociații de consumatori au însoțit în anii trecuți CSALB în caravanele de informare desfășurate în țară și în conferințele organizate de CSALB, iar acest lucru este reflectat și de informările publice postate pe site-ul Centrului. De asemenea, reprezentanți ai asociațiilor de consumatori au însoțit și consiliat unii consumatori pe parcursul procedurii de conciliere.

Ulterior, și ANPC și-a retras membrul din Colegiul de Coordonare fără a prezenta o justificare legală, începând cu data de 19 ianuarie 2024.

Faptul că ANPC refuză de un an să numească un reprezentant în Colegiu, reprezintă o încălcare a prevederilor legale și o încercare de blocare a activității CSALB, știind care a fost motivul refuzului Ministerului Economiei exprimat în 2018, de a înregistra CSALB pe lista entităților SAL. În articolul 22 al Ordonanței se menționează foarte clar că în caz de vacanță a unui loc în Colegiu se va numi un nou membru pentru durata rămasă din mandat.

Le solicităm reprezentanților ANPC să informeze corect consumatorii și să nu creeze confuzii în rândul acestora, mai ales că un demers de soluționare alternativă nu se rezumă nici pe departe la simpla trimitere a unei cereri. În spatele fiecărui dosar de conciliere se află proceduri reglementate, munca multor oameni și expertiză câștigată în aproape zece ani de funcționare a CSALB.

***

  Despre CSALB: CSALB este o entitate înființată ca urmare a unei Directive europene și intermediază gratuit și în mai puțin de trei luni negocierea dintre consumatori și bănci sau IFN-uri pentru contractele aflate în derulare. Consumatorii din orice județ al țării pot trimite cereri către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) completând un formular online direct pe site-ul www.csalb.ro. Dacă banca acceptă intrarea în procedură de conciliere/negociere este desemnat un conciliator. CSALB colaborează cu 16 conciliatori, dintre cei mai buni specialiști în Drept, cu expertiză în domeniul financiar-bancar. Totul se rezolvă amiabil, iar înțelegerea părților are puterea unei hotărâri în instanță. Mai multe informații despre activitatea Centrului puteți obține și la telefon 021 9414 (apel cu tarif normal)

Citeste in continuare

Actualitate

Tractări Auto Brașov – Servicii Profesionale de Tractare Auto Non-Stop pentru Siguranța Dumneavoastră pe Drum

Publicat

pe

De

Atunci când sunteți pe drum și un incident rutier vă oprește din drum, cel mai important lucru este să aveți alături un partener de încredere care să intervină rapid și eficient. Tractări Auto Brașov se află la dispoziția dumneavoastră 24/7, oferindu-vă servicii de tractare auto în Brașov și în împrejurimi. Fie că ați avut o pană de cauciuc, fie că vehiculul a suferit un accident sau nu mai pornește, echipa noastră profesionistă este pregătită să intervină prompt și cu maximă atenție pentru a vă asigura că vehiculul dumneavoastră ajunge în siguranță la destinația dorită.

Despre Tractări Auto Brașov

Tractări Auto Brașov este o companie dedicată să ofere soluții rapide și eficiente pentru toate tipurile de probleme care pot apărea pe drum. Indiferent de natura incidentului rutier, suntem pregătiți să intervenim pentru a vă ajuta să depășiți orice dificultate. Disponibili non-stop, 365 de zile pe an, echipa noastră de profesioniști este mereu gata să răspundă rapid la solicitările dumneavoastră.

Înțelegem că momentele de panică și stres pot apărea atunci când rămâneți blocați pe drum, iar fiecare minut contează. De aceea, serviciile noastre sunt concepute pentru a fi rapide, sigure și eficiente. În plus, ne asigurăm că fiecare intervenție este realizată cu maximă grijă și profesionalism, pentru a preveni orice daune suplimentare vehiculului dumneavoastră.

Serviciile Noastre

  1. Tractare Auto Non-Stop
    Indiferent că sunteți acasă în Brașov sau pe drumuri din împrejurimi, Tractări Auto Brașov vine în întâmpinarea dumneavoastră cu serviciul de tractare auto rapid și eficient. Suntem disponibil pentru a prelua vehiculele care nu mai pot circula din cauza unor avarii tehnice, accidente sau alte situații neprevăzute.
  2. Asistență Rutieră 24/7
    Pe lângă serviciul de tractare auto, oferim și asistență rutieră completă. Dacă aveți o pană de cauciuc, v-ați rămas fără carburant sau aveți nevoie de o baterie încărcată, echipa noastră vă va ajuta să reveniți rapid pe drum, fără a mai fi nevoie de tractare. Acoperim o gamă largă de servicii pentru a asigura mobilitatea vehiculului dumneavoastră.
  3. Tractare Vehicule Avariate
    În caz de accident, intervenim rapid pentru a tracta vehiculele avariate în siguranță, fără a agrava daunele. Indiferent de gravitatea accidentului, echipa noastră are echipamentele necesare pentru a manipula orice tip de vehicul într-un mod sigur și eficient.
  4. Tractare Auto Profesionistă pentru Oricare Tip de Vehicul
    Tractăm orice tip de vehicul, de la autoturisme și motociclete, până la autoutilitare și camioane, în funcție de nevoile dumneavoastră. Fiecare vehicul este tratat cu atenție, iar echipamentele noastre sunt moderne și sigure pentru a preveni orice daune.
  5. Transport Auto pe Distanțe Lungă
    Dacă trebuie să transportați un vehicul pe distanțe mari, echipa noastră este pregătită să vă asigure un transport sigur și rapid al acestuia. Indiferent de locul în care se află vehiculul dumneavoastră sau de destinația finală, veți beneficia de un serviciu de transport auto de încredere.

De Ce Să Alegi Tractări Auto Brașov?

  1. Disponibilitate Non-Stop
    Indiferent de oră sau de zi, Tractări Auto Brașov este mereu disponibil pentru a veni în ajutorul dumneavoastră. Avem o echipă pregătită să răspundă rapid și să ofere soluții eficiente în orice situație de urgență.
  2. Profesionalism și Experiență
    Suntem o echipă de profesioniști cu experiență în domeniu, capabili să gestioneze orice tip de problemă rutieră. Fiecare membru al echipei noastre este instruit să trateze vehiculul dumneavoastră cu maximă atenție, pentru a preveni orice daune suplimentare.
  3. Servicii Personalizate
    În funcție de nevoile dumneavoastră, oferim soluții personalizate, adaptate fiecărei situații în parte. Fie că aveți nevoie de tractare auto, asistență rutieră sau transport auto pe distanțe lungi, suntem aici pentru a găsi soluția ideală pentru dumneavoastră.
  4. Echipamente Moderne
    Utilizăm echipamente moderne și sigure pentru tractarea auto și pentru asistența rutieră, asigurându-ne că fiecare intervenție se desfășoară în cele mai bune condiții.
  5. Prețuri Corecte
    Tractări Auto Brașov oferă servicii de calitate la prețuri competitive. Înțelegem importanța unui serviciu eficient la un preț corect și transparent, fără taxe ascunse.

Cum Puteți Contacta Tractări Auto Brașov?

Dacă sunteți într-o situație dificilă pe drum și aveți nevoie de ajutor, nu ezitați să ne contactați. Puteți accesa secțiunea de contact de pe site-ul nostru sau să ne sunați la numărul de telefon afișat pe site. Echipa noastră este disponibilă pentru a vă oferi asistență în orice moment.

Concluzie

Tractări Auto Brașov este soluția ideală pentru orice situație rutieră neprevăzută. Disponibilitatea non-stop, echipa de profesioniști, serviciile diversificate și prețurile corecte sunt doar câteva dintre motivele pentru care suntem partenerul dumneavoastră de încredere în caz de urgență. Nu lăsați incidentele rutiere să vă pună în dificultate – alegeți Tractări Auto Brașov și aveți siguranța că vehiculul dumneavoastră va ajunge în siguranță la destinația dorită.

 

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România. Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național? Garantăm confidențialitatea! Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații - Secția Anticorupție

Știri calde

Exclusiv5 ore ago

Rețele de criminalitate economico-financiară organizata: O investigație în afacerile murdare ale Ploieștiului, în inima scandalului White Tower

Rețele de criminalitate economico-financiară: O investigație în afacerile murdare ale Ploieștiului/ O investigație în inima scandalului White Tower Inculpatul Cătălin...

Exclusiv6 ore ago

Întrebări și provocări în legătură cu salariile de excelență în MAI

Introducerea problematizării Recent, Emil Pascut, reprezentant al Sindicatului Diamantul, a adus în discuție subiectul salariilor de excelentă din cadrul Ministerului...

Exclusiv6 ore ago

Critica Guvernului și săgeți către Premier

Demonstrație fără precedent Într-o acțiune de amploare, peste 20.000 de polițiști, polițiști de frontieră, polițiști de penitenciare și rezerviști din...

Exclusiv6 ore ago

Protestele Sindicatului Sidepol împotriva Guvernului României

Apel la sustinere și acțiune Sindicatul Sidepol a transmis public mulțumiri partenerilor săi pentru susținerea acordată în demersurile lor. Acesta...

Exclusivo zi ago

Indignați de ignorare. MAI ignoră protestele: Polițiștii cer leadership responsabil

Sindicatul Diamantul subliniază reacția indignată a polițiștilor în urma celui mai mare protest din 2010 încoace, acuzând Ministerul Afacerilor Interne...

Exclusivo zi ago

Polițiștii infruntă ‘Ordonanța Trenuleț‘: Continuarea protestelor pentru drepturi

Polițiștii protestează impotriva ‘Ordonanței Trenuleț‘: O luptă pentru drepturi Sindicatul Sidepol anunță continuarea protestelor polițiștilor, demarate la finalul anului 2024,...

Exclusiv2 zile ago

Puterea maselor în influentarea deciziilor guvernamentale: Declarația Sindicatului Decus

Puterea maselor în influențarea deciziilor guvernamentale Declarația Sindicatului Decus Sindicatul Decus a subliniat importanța puterii maselor în influențarea deciziilor, inclusiv...

Exclusiv2 zile ago

Acțiune a Poliției de Frontieră Nădlac: Depistarea cetățenilor străini fără drept de călătorie în Spațiul Schengen

Polițiștii de frontieră din cadrul Sectorului Poliției de Frontieră Nădlac au depistat, în urma unor controale nesistematice efectuate în zona...

Actualitate3 zile ago

Tractări Auto Brașov: Partenerul Dumneavoastră de Încredere pentru Servicii de Tractare Non-Stop în Zona Brașov și Împrejurimi

În traficul aglomerat de astăzi, incidentele rutiere pot apărea în orice moment, fie că este vorba de o pană de...

Exclusiv3 zile ago

Protestul polițiștilor: O mobilizare impresionantă și solidară/Tandra abordare în timpul protestului

Emil Pascut de la Sindicatul Diamantul a descris recent o fotografie din timpul protestelor polițiștilor ca fiind „cea mai romantică...

Exclusiv3 zile ago

Sindicatul Europol reacționează la Ordonanța „Trenuleț”

Sindicatul Europol a criticat dur decizia guvernanților de a semna ordonanța cunoscută ca „Trenuleț,” subliniind că aceasta a distrus respectul...

Exclusiv4 zile ago

Inculpatul Cătălin Stavri: Pseudojurnalistul care a ingenuncheat justiția și a santajat afacerile locale/ Cazul White Tower și abuzurile din Ploiești

Poluarea și corupția în Prahova: Un sistem complex de abuz și infracțiuni O problematică endemică Poluarea și corupția au fost...

Exclusiv4 zile ago

Emil Pascut: Sondajul polițiștilor asupra activității conducerii a fost manipulat

Experiența cu Google Forms Emil Pascut, reprezentant al Sindicatului Diamantul, a relatat dificultățile întâmpinate în realizarea unui sondaj pentru polițiști,...

Exclusiv4 zile ago

Polițiștii din intreaga tară protestează pentru drepturi salariale

Avertismente și apeluri la acțiune Sindicatul Sidepol a anunțat că polițiștii din toată țara continuă să își exprime nemulțumirile sub...

Exclusiv4 zile ago

Plângere penală impotriva adjunctului Penitenciarului Spital Rahova

FSANP denunță abuzurile și haosul din sistem Federația Sindicatelor din Administrația Națională a Penitenciarelor (FSANP) a formulat o plângere penală...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv